Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Canal Digital 4K One Place satellitbox

4280 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Canal Digital OnePlace (Digitalboxar) 1 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

#2001

Postad 21 maj 2019 - 20:24

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

  • 867 inlägg
  • 1

Karl-Johan, du måste ha en helt unik Oneplace..

Då kanske jag borde använda den! 😅😅😅
Nej...den får fortsätta sin vila. 😤😤😤

#2002

Postad 21 maj 2019 - 22:18

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

Är skeptiskt till att det finns en revision 2 av OnePlace. Och varför skickas inte den ut till oss som sitter och testar revision 1 och har gigantiska problem. Min går knappt byta kanal på längre, svart bild men som vissa sa, börja från början är en underbar egenskap, och så betalar jag för den...



#2003

Postad 22 maj 2019 - 05:45

Nisken
  • Nisken
  • Forumräv

  • 651 inlägg
  • 0

Finns det en rev2 av Oneplace boxen, enl CD's kundsupport ska jag ha en rev2 som ska vara HELT problemfri. Stämmer det att det finns en rev2 eller är det påhitt? Ringde CD's support då jag tappat bild från min VU+ med CA-modul (blev löst till slut). Han tryckte på att jag borde köra Oneplace då den är helt problemfri nu med senaste uppdateringen. Förklarade för han att jag inte var intresserad av att köra Oneplace (än) och när han undrade varför hänvisade jag till alla problem som nämns här på forumet.

Gå med i vår FB-grupp för att samla kritiken mot OP-boxens brister. Skriv vad du skrivit ovan, jag har aldrig hört talas om att det finns flera HW-releaser? Och mjukvaran uppdateras ju automatiskt. Är det så att kundtjänst försöker ljuga CD ur situationen så är det ju extremt allvarligt och måste fram i ljuset! https://www.facebook...20236525149166/



#2004

Postad 22 maj 2019 - 06:46

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1 024 inlägg
  • 0
Att kundtjänst jobbar efter en helt annan sanning är välkänt, jag har tidigare skrivit i tråden om mina två senaste kontakter med CD (i andra ärenden) där de i slutet av samtalet vill sälja på mig den nya fantastiska boxen.
Den ena hade aldrig hört taaaalas om att det fanns några problem med OP.

Den andre sa bestämt att det inte finns några fel alls på OP och att man inte ska tro på vad som skrivs på forum!

Detta skitsnacket matas ovetande kunder med varje dag👎

#2005

Postad 22 maj 2019 - 07:18

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

  • 867 inlägg
  • 0

Gå med i vår FB-grupp för att samla kritiken mot OP-boxens brister. Skriv vad du skrivit ovan, jag har aldrig hört talas om att det finns flera HW-releaser? Och mjukvaran uppdateras ju automatiskt. Är det så att kundtjänst försöker ljuga CD ur situationen så är det ju extremt allvarligt och måste fram i ljuset! https://www.facebook...20236525149166/

Bra ide, jag är med i gruppen redan så jag postar det på en gång.



#2006

Postad 23 maj 2019 - 20:57

Yusshaka20
  • Yusshaka20
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Var är Niklas?!!

#2007

Postad 24 maj 2019 - 05:27

Nisken
  • Nisken
  • Forumräv

  • 651 inlägg
  • 1

Var är Niklas?!!

Han gick plötsligt och UTAN att informera oss om saken på pappaledighet. CD verkar INTE ha tänkt att ersätta honom med nån ny kontaktyta. Så löftena om att pressa på utvecklingen, att informera i god tid om NÄR en uppdatering kommer och VAD den innehåller, faller nog platt. Det konstiga är att NIklas måste väl ha vetat att han skulle vara borta på pappaledighet? Men inte verkar ha agerat för hur DET skulle hanteras. Att CD tar chansen att fly undan ansvaret och inte göra något alls är föga förvånande.



#2008

Postad 24 maj 2019 - 05:58

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 0

Niklas pappaledighet är väl bara något som Niklas och CD har med att göra.  Det finns ju Maria från CD som svarar på frågor och kanske tagit över Niklas roll i dessa forum.



#2009

Postad 24 maj 2019 - 07:25

Nisken
  • Nisken
  • Forumräv

  • 651 inlägg
  • 0

Niklas pappaledighet är väl bara något som Niklas och CD har med att göra.  Det finns ju Maria från CD som svarar på frågor och kanske tagit över Niklas roll i dessa forum.

Njae - nog är det kutym i affärsvärlden att man meddelar sig när man inte längre är tillgänglig för sina kunder? Man behöver naturligtvis INTE meddela orsaken, men man meddelar i god tid NÄR det inträffar, VILKA konsekvenser det får och VEM som tar över, Det gjorde INTE Niklas och det var inte bra, men väldigt CD förstås....



#2010

Postad 24 maj 2019 - 07:43

alfista
  • alfista
  • Veteran

  • 2 230 inlägg
  • 0

Niklas pappaledighet är väl bara något som Niklas och CD har med att göra.  Det finns ju Maria från CD som svarar på frågor och kanske tagit över Niklas roll i dessa forum.

Nej, jag ser inte att Niklas hade något ansvar att anmäla frånvaro, men visst hade det varit en fördel om det meddelats på något sätt så vi haft en förklaring till varför det blev så tyst.

Maria gjorde ett mindre bejublat inhopp, sen har vi inte hört från henne, så jag vet inte om CD har för avsikt att ha någon närvaro i tråden.



#2011

Postad 24 maj 2019 - 08:47

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 966 inlägg
  • 1

Eller så läste helt enkelt Maria hela tråden och insåg att det nog är bäst att försöka hålla sig borta så länge det bara går :P



#2012

Postad 24 maj 2019 - 11:37

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Hur som helst är CD CrapPlace helt rökt utan något som helst motivation att ställa allt tillrätta, helt enkelt för det kommer att kosta mer än de ansvariga är beredda att betala.
Bara sug ut medan det går och blunda för alla problem!!!

#2013

Postad 24 maj 2019 - 11:55

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

Pratade länge med CD igår, med en Arvid som sköter saker med uppdateringarna, han sa att om 1-2 veckor så kommer det en uppdatering som fixar dom flesta eller alla fel med oss som har en box med inspelning (den har jag hört innan). Om inte det fixar det så ska han skicka ut ännu en ny box och en ny HDD till mig, han erbjöd sig även kompensation på 3 månader gratis (men då var jag tvungen att binda upp mig 12 månader till, vilket jag inte ville)



#2014

Postad 24 maj 2019 - 12:46

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 966 inlägg
  • 1

 Han erbjöd sig även kompensation på 3 månader gratis (men då var jag tvungen att binda upp mig 12 månader till, vilket jag inte ville)

 

Haha!?  En riktig pungspark det där.  Pinsamt rent ut sagt! 



#2015

Postad 28 maj 2019 - 16:13

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Boxen gick två timmar fel i morse. Efter en omstart visas rätt tid.

#2016

Postad 28 maj 2019 - 19:43

Yusshaka20
  • Yusshaka20
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0

Jag saknar Niklas med sin super stories


Redigerat av Yusshaka20, 28 maj 2019 - 22:13.


#2017

Postad 28 maj 2019 - 20:30

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Detta är tråden man älskar att hata och kan inte sluta följa!!!

#2018

Postad 01 juni 2019 - 03:04

Unregisteredb4358b11
  • Unregisteredb4358b11
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0

Självklart så har Niklas fått andra arbetsuppgifter inom CD då dom inser att man inte kan sitta i ett forum och försvara en box som är dödsdömd och aldrig kommer fungera som det är tänkt, så häv era abonnemang och skicka tillbaka boxen dit den hör hemma,  skulle ni dra det vidare till allmänna reklamationsnämden så skulle ni definitivt få rätt. själv skickade jag tillbaka boxen och fick en kompensation bättre än tre månader fritt abonnemang. dom får ett halvår på sig att fila till sitt rykte sedan lämnar jag CD till förmån för Viasat.. SKÄMS PÅ ER CANAL DIGITAL....

 

 

 

Läs deras text om boxen, är inte detta bondfångeri så vet fan inte jag

 

https://www.canaldig...boxar/oneplace/

 

Att dom får fortsätta att lura kunder är ju helt otroligt....


Redigerat av Unregisteredb4358b11, 01 juni 2019 - 03:15.


#2019

Postad 01 juni 2019 - 14:29

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0
Återigen spelar denna bristfälliga enhet in både det programmerade programmet och programmet före.
En trettio minuters inspelning blev nittio minuter med de sedvanliga problemen med att spola framåt/bakåt i en inspelning, ingen krasch denna gång dock.
Inspelning av Friday Night dinner med Antiques Roadshow som ’bonus’.

Suck.

#2020

Postad 01 juni 2019 - 21:32

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 1
Ännu en irriterande sak är att pausning i program är lönlöst då CD-appen kraschar och tappar bort den del av programmet som man pausat.

#2021

Postad 06 juni 2019 - 21:26

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Oneplace ger extra spänning till fotbollen, bilden frös ikväll på alla kanaler men ljudet kvar. Fick starta om boxen och då hann Holland kvittera. Program på inspelning fallerar ju vid omstart också...

#2022

Postad 09 juni 2019 - 18:02

Truckerhate
  • Truckerhate
  • Lärjunge

  • 376 inlägg
  • 0
Har fått ett nytt spännande problem, nästan varje gång jag byter kanal försvinner ljudet. Får starta om boxen för att det ska fungera igen.

#2023

Postad 10 juni 2019 - 13:41

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 1
Har nå bare 10 programmer lagret på discen, likevel har jeg bare 2% ledig plass. Er det noen fix angående dette på gang?

#2024

Postad 10 juni 2019 - 15:26

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 966 inlägg
  • 0

Det lär ju knappas fixas något under sommar/semester perioden iaf haha.

Den bästa fix som finns är att köpa en egen mottagare och begära ersättning av canal digital.

 

Om jag uttrycker mig snällt så måste jag säga att jag är imponerad att ni överhuvudtaget använder OP.

Varför utsätter ni er för detta? :P



#2025

Postad 10 juni 2019 - 16:18

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Har nå bare 10 programmer lagret på discen, likevel har jeg bare 2% ledig plass. Er det noen fix angående dette på gang?


Det där problemet skulle ha lösts med den senaste uppdateringen, kanske du måste formatera om hårddisken för att det ska bli bra igen?

#2026

Postad 10 juni 2019 - 16:24

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0

Det lär ju knappas fixas något under sommar/semester perioden iaf haha.
Den bästa fix som finns är att köpa en egen mottagare och begära ersättning av canal digital.
 
Om jag uttrycker mig snällt så måste jag säga att jag är imponerad att ni överhuvudtaget använder OP.
Varför utsätter ni er för detta? :P


Bruker den i kobinasjon med en annen tuner, ikke slik en ønsker det men håper att oneplace blir det den var tenkt som etterhvert. Oneplace har mye bra bare det fungerer etter hensikten.

#2027

Postad 10 juni 2019 - 17:59

Nisken
  • Nisken
  • Forumräv

  • 651 inlägg
  • 0

Det där problemet skulle ha lösts med den senaste uppdateringen, kanske du måste formatera om hårddisken för att det ska bli bra igen?

Det där är med rätt hög sannolikhet ett trasigt filsystem på HDD´n. Som kommer av krascher i OS och/eller CD-app när den håller på att skriva data, kataloginfo eller länktabeller på HDD´n 

 

Och Nej det har INTE lösts med apriluppdateringen.

 

Lösningen är att släppa in ett HDD-test och lagningsprogram eller ännu hellre ett komplett diagnos och fixpaket för Android. Det finns flera kompenta för Android, men inget godkänt för CD´s implementation av Android-TV. Kan bero på CD´s rädsla at skydda sin krypterade partition av filmer och systeminfo, eller nåt annat, vet ej säkert.... Den enda möjligheten att "laga" är att formattera om HDD´n då alla data raderas och alla fel i FS naturligtvis nolställs.

 

Mitt Win 10 på min laptop med SSD och HDD får fel säkert en gång i månaden (jag testar systemdisken nån gång i veckan), OS:et har viss redundans men kommar att krascha så småningom om man inte lagar de ackumulerade felen. Precis som OP-boxens bevisligen gör.

 

En sak till: den 4GB partition ni ser är AndroidTV´s. Den är drygt 900GB på den 1TB disk som normalt från början använder hela för EN partition. CD-appen partitionerar om den till 2 partitioner, systempartionen på 4GB och en dold krypterad partition för resten. 


Redigerat av Nisken, 10 juni 2019 - 18:09.


#2028

Postad 10 juni 2019 - 20:05

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0
Tror favoritt lista fungerte for 14 dager siden, nå er den helt ubrukelig igjen.

#2029

Postad 17 juni 2019 - 15:11

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 232 inlägg
  • 0

Uppdatering OnePlace

 

LG plattformsversion: 1.7.48

TV-app version: 1.0.81010

 

OnePlace boxar som är uppkopplade till internet kommer uppdateras automatiskt under veckan, ett större antal under natten till imorgon (18/6). Uppdateringen kan redan nu hämtas hem manuellt: Meny/Inställningar/Om/Systemuppdatering/Sök efter uppdatering.

Kommer skriva här när uppdateringen finns tillgänglig för de boxar som är inställda på enbart satellit läge.

 

Viloläge

Fram tills nu har OnePlace boxen gått ner i standby efter 3 timmar från det senaste knapptrycket på fjärrkontrollen, oavsett inställning för standby-läget.

Tryck Meny (blå knapp) – välj Innställningar – välj Skärmsläckare –Aktivera viloläge efter. Alternativen är: 20 min. – 1 timma – 3 timmar – 6 timmar – 12 timmar – Aldrig = 12 timmar

Vill man att boxen skall gå ner i standby-läge så sällan som möjligt skall alternativet ”Aldrig” väljas

 

 

Det är nu möjligt att sortera favoritkanaler

Under en period har det inte varit möjligt att sortera favoritkanaler men efter denna uppdatering är det går det att sortera favoritkanalerna efter önskad ordning.

Meny-> Mina favoriter-> navigera längst ner på sidan-> Ändra ordningsföljd på.

 

 

Förbättrad synkronisering mellan favorit-innehåll på andra enheter och OnePlace

När favoritinnehåll läggs till på en annan enhet kommer detta även uppdateras på OnePlace inom en kort period.

 

Det kommer nu endast kräva ett tryck på fjärrkontrollen för att aktivera OnePlace från standby-läge

 

Repriser av program kommer inte längre spelas in.

Tidigare har en del repriser spelats in när en serieinspelning schemalaggts. Detta är nu åtgärdat.

När en serieinspelning schemaläggs på OnePlace kommer alla avsnitt markeras som att de kommer spelas in (även repriser) men efter att boxen har spelat in ett avsnitt kommer markeringen försvinna från alla avsnitt som är repriser av det inspelade.

 

Utöver de ovan nämnda har fokus för mjukvaran varit stabilitet.

 

Med vänlig hälsning

 

Teodor



#2030

Postad 17 juni 2019 - 16:19

Iceman666
  • Iceman666
  • Lärjunge

  • 441 inlägg
  • 0
När något låter för bra för att vara sant så....

#2031

Postad 17 juni 2019 - 17:53

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

  • 716 inlägg
  • 0
Hahhaha nu j*vlar händer det grejer. Vågar man uppdatera? Hahha;)

#2032

Postad 17 juni 2019 - 18:00

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1 024 inlägg
  • 0

Hahhaha nu j*vlar händer det grejer. Vågar man uppdatera? Hahha;)


Näää😅, dessutom måste det först till IR-koder för de knappar som saknas på leksaksfjärren som följer med.

Redigerat av Legion, 17 juni 2019 - 18:02.


#2033

Postad 19 juni 2019 - 13:03

1951
  • 1951
  • Lärjunge

  • 343 inlägg
  • 0

Jaha hur fungerade den fantastiska uppdateringen.



#2034

Postad 19 juni 2019 - 16:11

Kalleputs
  • Kalleputs
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0
Jodå det harvar på.Skulle igår bruka"se från början" efter tryck på ok blev det svart ruta. Fick starta om boxaset. Blir inte så arg längre,har gett upp.

#2035

Postad 19 juni 2019 - 17:22

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 0

Sorteringen av favoriter fungerar. Dock följer inte numreringen favoritlistan, vilket är tråkigt. Sedan kan man inte hoppa till nästa dag eller individuell inspelning av program utanför TV-guiden.



#2036

Postad 19 juni 2019 - 17:40

Nisken
  • Nisken
  • Forumräv

  • 651 inlägg
  • 0

Jodå det harvar på.Skulle igår bruka"se från början" efter tryck på ok blev det svart ruta. Fick starta om boxaset. Blir inte så arg längre,har gett upp.

KAN det vara så att du hade svajj på internet just då? "se från början" växlar ju över från sat (om du har det) i realtid, till att ladda in en annan programmodul som sedan strömmar programmet från internet? OM vi hade funktionen " logga med tid NÄR internet tappas" så kunde du ju enkelt ha svarat på den frågan. 

 

Vi VET ju att WiFi är en svag konstruktion på OP-boxen. Men OM funktionen finns? så kommer vi som vanliga användare åtminstone inte åt den....


Redigerat av Nisken, 19 juni 2019 - 17:56.


#2037

Postad 20 juni 2019 - 01:08

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0
Redigert bort.

Redigerat av Unregistered995dd1dc, 20 juni 2019 - 18:52.


#2038

Postad 20 juni 2019 - 18:51

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0
Er det noen som bruker undertekster for hørselhemmede der ute, får ikke tekst lengere på NRK1.

#2039

Postad 23 juni 2019 - 19:11

Kalleputs
  • Kalleputs
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0
Behövs det nån tilläggstjänst för att klockan ska va rätt?
Nu är slutet nära. Sketbox.

#2040

Postad 24 juni 2019 - 07:01

DennisTv
  • DennisTv
  • Amatör

  • 86 inlägg
  • 0

Er det noen som bruker undertekster for hørselhemmede der ute, får ikke tekst lengere på NRK1.

Fungerer fint hos meg. 



#2041

Postad 26 juni 2019 - 10:50

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Uppdatering OnePlace

 

LG plattformsversion: 1.7.48

TV-app version: 1.0.81010

 

OnePlace boxar som är uppkopplade till internet kommer uppdateras automatiskt under veckan, ett större antal under natten till imorgon (18/6). Uppdateringen kan redan nu hämtas hem manuellt: Meny/Inställningar/Om/Systemuppdatering/Sök efter uppdatering.

Kommer skriva här när uppdateringen finns tillgänglig för de boxar som är inställda på enbart satellit läge.

 

Viloläge

Fram tills nu har OnePlace boxen gått ner i standby efter 3 timmar från det senaste knapptrycket på fjärrkontrollen, oavsett inställning för standby-läget.

Tryck Meny (blå knapp) – välj Innställningar – välj Skärmsläckare –Aktivera viloläge efter. Alternativen är: 20 min. – 1 timma – 3 timmar – 6 timmar – 12 timmar – Aldrig = 12 timmar

Vill man att boxen skall gå ner i standby-läge så sällan som möjligt skall alternativet ”Aldrig” väljas

 

 

Det är nu möjligt att sortera favoritkanaler

Under en period har det inte varit möjligt att sortera favoritkanaler men efter denna uppdatering är det går det att sortera favoritkanalerna efter önskad ordning.

Meny-> Mina favoriter-> navigera längst ner på sidan-> Ändra ordningsföljd på.

 

 

Förbättrad synkronisering mellan favorit-innehåll på andra enheter och OnePlace

När favoritinnehåll läggs till på en annan enhet kommer detta även uppdateras på OnePlace inom en kort period.

 

Det kommer nu endast kräva ett tryck på fjärrkontrollen för att aktivera OnePlace från standby-läge

 

Repriser av program kommer inte längre spelas in.

Tidigare har en del repriser spelats in när en serieinspelning schemalaggts. Detta är nu åtgärdat.

När en serieinspelning schemaläggs på OnePlace kommer alla avsnitt markeras som att de kommer spelas in (även repriser) men efter att boxen har spelat in ett avsnitt kommer markeringen försvinna från alla avsnitt som är repriser av det inspelade.

 

Utöver de ovan nämnda har fokus för mjukvaran varit stabilitet.

 

Med vänlig hälsning

 

Teodor

 

Jahaja, det där gick ju sådär, repriser spelas frekvent in och av och till krävs mer än ett tryck för att starta mottagaren.



#2042

Postad 28 juni 2019 - 11:09

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 232 inlägg
  • 0

Er det noen som bruker undertekster for hørselhemmede der ute, får ikke tekst lengere på NRK1.

Den vanligaste anledningen till att textningen försvinner är om boxen står inställd på IP-läge. Kontrollera detta genom att trycka OK på valfri TV-kanal och se om du finner en jordglob uppe i högra hörnet. Om det nu är det satellitsända kanalen du får in så bör text vara tillgängligt i de fall då norska inte är talspråket, gör annars en snabb koll på den inställda textspråket. Om du är kund i Norge så får du även tillgång till den hörseltolkade versionen där allt innehåll har undertext, denna finnes på kanalplats 222. Skriv gärna igen om detta inte hjälpt

 

Med vänliga hälsningar

 

Albin



#2043

Postad 01 juli 2019 - 19:19

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

CD glänser igen, erbjuder sin ”bästa box” till fel pris, gissa vilken box?
 

Uppgradera till ett tvillingabonnemang för bara 120 kr i månaden, och få vår allra bästa box för bara 648 kronor. Vi bjuder på både parabol och basinstallation!



#2044

Postad 01 juli 2019 - 20:01

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 966 inlägg
  • 0

En mottagare som fungerar så pass dåligt borde vara förbjuden att marknadsföras och säljas.



#2045

Postad 01 juli 2019 - 20:41

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

En mottagare som fungerar så pass dåligt borde vara förbjuden att marknadsföras och säljas.

 

Precis!

Våga kalla den en bra box.. :/



#2046

Postad 01 juli 2019 - 21:37

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Den bästa boxen har nu tappat bort BBC News, eller har CD tagit bort den? Rensning av CD-appens data hjälpte inte.



#2047

Postad 01 juli 2019 - 21:57

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Bloomberg är också borta.



#2048

Postad 02 juli 2019 - 10:10

Nisken
  • Nisken
  • Forumräv

  • 651 inlägg
  • 1

Jag har BÅDE BBC world news OCH Bloombergs kvar? Jag har familjepaketet.



#2049

Postad 02 juli 2019 - 12:45

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 232 inlägg
  • 0

Den bästa boxen har nu tappat bort BBC News, eller har CD tagit bort den? Rensning av CD-appens data hjälpte inte.

BBC World News ligger just nu längst ner i kanalistan med ett hänglås. Problemet med tillgång till kanalen är felanmält och gäller för alla boxar.

 

Med vänlig hälsning

 

Teodor


Redigerat av Allente Sverige, 02 juli 2019 - 12:45.


#2050

Postad 02 juli 2019 - 14:31

gundj
  • gundj
  • Amatör

  • 68 inlägg
  • 0

Jag kan fortfarande inte få till en fungerande favoritlista.

Hur svårt ska det vara att göra det möjligt att få kanalerna i rätt ordning och slippa se de kanaler man inte betalar för.

C D klarar sig på att det finns få alternativ, men det ursäktar inte det skamlösa beteendet.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.