Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Forza Horizon 4 [PC/XB1]

194 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Forza Horizon 4 (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 9 8,33 (5) 199:-
Forza Horizon 4 (PC) (PC-spel) 9 6,5 (1) 649:-
Forza Horizon 4 - Ultimate Edition (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 6 (0) 613:-
Forza Horizon 4 - Ultimate Edition (PC) (PC-spel) 1 (0) 899:-

#101

Postad 12 oktober 2018 - 12:48

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

 Det sämsta är ju att det kommer nya tutor och kläder, den biten hade jag kunnat vara utan.

Finns det något värre än när man spinner och är millimeter ifrån att få en skön klassisk sportbil men istället landar på en ny tisha eller tuta :/ Får ju vara tacksam att man inte kan få dubbletter iaf...

 

Finns VIP-buggen gällande spins fortfarande kvar efter senaste uppdateringen? Har nyttjat buggen två gånger redan och vet inte riktigt om jag vill prova fler oavsett men men...



#102

Postad 12 oktober 2018 - 13:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Vad är horizon story. Jag åker bara runt jagar likes. Mer story blir jag fundersam till det finns ju ingen story eller har jag gjort som i morrowind tappat bort caius package :D

 

Inte mycket till story men de snackar lite innan man åker iväg och under loppet. De spelrelaterade loppen räknas ju in i det bland annat.



#103

Postad 12 oktober 2018 - 18:00

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0

Är Forzathon crossroadseventet buggat? Varje gång jag kör andra racet så får jag något street race istället. Fast jag väljer continue series som vanligt kör samma bil och format.



#104

Postad 12 oktober 2018 - 19:22

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0
Hittade igen det.

#105

Postad 12 oktober 2018 - 21:51

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0
Ett bra sätt att få ihop pengar är att känna ihop skill points och sen använda det på car mastery via wheelspins och credits cr, en del bilar ger 200k och 300k. BMW m6 Forza edition är en av de bästa bilarna för att samla skill points

Redigerat av Andreas3200, 12 oktober 2018 - 21:52.


#106

Postad 13 oktober 2018 - 15:30

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Börjar ångra att jag köpte vanliga FH4 och inte Ultimate, menmen får la skaffa season pass sedan.

Sjukt nöjd med spelet som regel, någon ljuddbugg då och då som gör min Mustang till en elbil (toktyst) annars flyter det på bra.
Kan precis som andra tycka att kläder och tutor är lite onödigt, men för vissa är sånt säkert viktigt, jag hade hellre (med risk för näthat) sett att man kunde slänga på lite neon/led :)

#107

Postad 13 oktober 2018 - 17:29

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Ett bra sätt att få ihop pengar är att känna ihop skill points och sen använda det på car mastery via wheelspins och credits cr, en del bilar ger 200k och 300k. BMW m6 Forza edition är en av de bästa bilarna för att samla skill points


Varför är den bilen så bra? Vann den på en spin eller hur jag nu fick den. Tyckte jag såg att den hade nån slags boost på drifting vilket nog är det tråkigaste i hela spelet.

#108

Postad 13 oktober 2018 - 17:50

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0

Varför är den bilen så bra? Vann den på en spin eller hur jag nu fick den. Tyckte jag såg att den hade nån slags boost på drifting vilket nog är det tråkigaste i hela spelet.


För att när du kör i h driftar får du massor av skillpoints poäng. Samt kan du uppgradera car mastery så når du 70kx7 på 5-6 minuter vilket ger dig 10 skill points varje gång samt 4000 influense. Forsätter inte längre än till 500k för det räknas inte efter det.och du får även influense när du använder skill points. Räknar man med prestanda uppgraderingar så är aventador fe den klart bästa Forza edition bilen. Tycker det ska vara så också med Forza edition bilar att man kan få en ytterligare prestanda de flesta verkar ha det iallafall

Redigerat av Andreas3200, 13 oktober 2018 - 17:52.


#109

Postad 13 oktober 2018 - 19:18

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

För att när du kör i h driftar får du massor av skillpoints poäng. Samt kan du uppgradera car mastery så når du 70kx7 på 5-6 minuter vilket ger dig 10 skill points varje gång samt 4000 influense. Forsätter inte längre än till 500k för det räknas inte efter det.och du får även influense när du använder skill points. Räknar man med prestanda uppgraderingar så är aventador fe den klart bästa Forza edition bilen. Tycker det ska vara så också med Forza edition bilar att man kan få en ytterligare prestanda de flesta verkar ha det iallafall


Fattar verkligen noll av det du skriver.

#110

Postad 13 oktober 2018 - 20:31

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0
Har du kört något fh lir fattar du. Här ledsnar jag så fort jag ger upp driftingen och börjar köra vettigt i stället. 7 miljoner på en spelsession uppdraget för forzathon var bara glömma. För indoktrinerad att de är långsamt sladda genom kurvor.

#111

Postad 13 oktober 2018 - 21:01

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0
Jag sladdade runt på åkrarna för att samla ihop de 7 miljoner skill points som krävdes, men det tog tid och var inte jättekul. Dock lyckades jag få en kedja på 1,5 miljoner skill points vilket kändes lite malligt.

Det finns ju en bugg också som nollställer räkningen av poängen i den utmaningen om man går in och ur Horizon Life eller stänger ned spelet. Jag slapp den, men det verkar ha varit många som drabbats.

#112

Postad 18 oktober 2018 - 22:07

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0
De får ge sig med samla skillpoäng uppdragen. Så trist grind. De kan ju balansera upp genom att om man kör snyggt, undviker skada, sätter apex etc i race så ger de lika mycket som att köra dirty. Fixade 2 mille nu corradon blev bra uppgraderad men kände mig tvingad göra det i ett svep pga buggen där de resettas om man går ut spelet.

Hur låser man upp x10 på multipliern? De hade besparat en del tid.

#113

Postad 19 oktober 2018 - 00:14

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0

Hur låser man upp x10 på multipliern? De hade besparat en del tid.

Dubbla poäng får man precis som i Forza Horizon 3 när man har låst upp Skill Songs, låtar på radion som emellanåt ger dubblad multiplikator när de spelas (upp till max 10x). I 4:an går det dock inte längre att muta DJ:erna att spela en skill song.

Spoiler hur man låser upp Skill Songs:
Spoiler


Ännu mer utförlig spoiler:
Spoiler

Redigerat av Zacabeb, 19 oktober 2018 - 10:57.


#114

Postad 19 oktober 2018 - 08:16

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0

De får ge sig med samla skillpoäng uppdragen. Så trist grind. De kan ju balansera upp genom att om man kör snyggt, undviker skada, sätter apex etc i race så ger de lika mycket som att köra dirty. Fixade 2 mille nu corradon blev bra uppgraderad men kände mig tvingad göra det i ett svep pga buggen där de resettas om man går ut spelet.

Hur låser man upp x10 på multipliern? De hade besparat en del tid.

. Skillpoints är ett väldigt bra sätt att få ihop pengar. Klarade 7 miljoner poäng på under en timme. Och hade fått 200-300 skill points. Vilket kan användas till att få ihop 2-3 miljoner credits plus nya bilar

#115

Postad 19 oktober 2018 - 09:32

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0

. Skillpoints är ett väldigt bra sätt att få ihop pengar. Klarade 7 miljoner poäng på under en timme. Och hade fått 200-300 skill points. Vilket kan användas till att få ihop 2-3 miljoner credits plus nya bilar


Ja precis min poäng. Om man vill låsa upp allt snabbt blir de mycket trälig drifting. Kör jag clean race skills får jag vad 1000 skillpoäng var 30:e sekund :P

Inget jätteproblem har 195 bilar och vet inte om jag ens kört 10 % av dem.

#116

Postad 19 oktober 2018 - 11:15

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0

Ja precis min poäng. Om man vill låsa upp allt snabbt blir de mycket trälig drifting. Kör jag clean race skills får jag vad 1000 skillpoäng var 30:e sekund :P

Inget jätteproblem har 195 bilar och vet inte om jag ens kört 10 % av dem.

Själv har jag typ 330 bilar har faktiskt nog kört minst 100
Av dom. Forstätt inte över 500,000 poäng för det ger dig inte mer skill points efter det. Du kan maximalt få 10 skill points under en skillchain. Och det är vad 500,000 poäng ger. Detta kan vara en bra grind om man nu vill ha se de dyra 10 miljons bilarna. Som Ford gt40 tex. Har sparat ihop 124 wheelspins hade tänkt spara till 150. Och köpa några på forzathon shop. Har typ 2400 forzathon points så det bör räcka rätt långt. Men jag grindar inget överdrivet med långa race och så. Gör lite driftning och kör sönder saker på åkrarna ibland. Men absolut inte hela tiden. Ser folk som kör 50 varv på goliath det är överdrivet. Kör hellre lite fler normal långa race och har kul under tiden.

Redigerat av Andreas3200, 19 oktober 2018 - 11:17.


#117

Postad 20 oktober 2018 - 17:59

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0

Hur har du lyckats skrapa ihop forzathon poängen? Går de fixa via multiplayer trodde bara de var forzathon grejerna?

 

Rally monster forza eventet verkar buggat. Jag fick superspin trots jag bara blev 2:a :)



#118

Postad 20 oktober 2018 - 20:47

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0

Hur har du lyckats skrapa ihop forzathon poängen? Går de fixa via multiplayer trodde bara de var forzathon grejerna?

 

Rally monster forza eventet verkar buggat. Jag fick superspin trots jag bara blev 2:a :)

 

Det där med mästerskapen har diskuterats på det officiella Forza-forumet. Det är så (avsiktligt eller oavsiktligt) att det fungerar antingen att komma etta på rätt svårighetsgrad i ett enda evenemang, eller klara alla evenemangen på rätt svårighetsgrad utan att komma etta i något av dem men komma etta i mästerskapet. Ganska trevligt om det visar sig vara avsiktligt och i så fall kommer fortsätta vara så eftersom det gör det lite mer rimligt när man ska klara motstånd på Pro eller Unbeatable.

 

Pro och Unbeatable borde förresten i ärlighetens namn ha hetat Extra Random och Extremely Random, när de ibland faktiskt är nästintill omöjliga att besegra och ibland nästintill omöjliga att inte besegra beroende på disciplin, kategori, klass och bana. :P



#119

Postad 22 oktober 2018 - 15:13

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0
Har märkt det själv också. Har oftast en drivatar som kör fort så in i. Lämnar dom andra så det visslar om det. Har precis låst upp goliath också ett bra sätt att få ihop pengar på. Mindre raka vägar än vad 3an goliath hade. Nu är det ju endast 3 dagar kvar till vi får route creatorn då kan man ju skapasitt eget goliath typ så man kan görarn riktigt lång bana med fler raka vägar. Funderar att skapa en som går över motorvägen. Och många andra skojiga banor kommer man klart att göra.

#120

Postad 24 oktober 2018 - 19:46

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0

vad är drift tap score?



#121

Postad 26 oktober 2018 - 17:54

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0

Försöker få igång mp delarna men de finns ingenting man får köra utan att va med i någon klubb? matchmakingen hittar aldrig någonting i något av spellägena i horizon life tabben. Kör PC om det är något där som strular?



#122

Postad 26 oktober 2018 - 21:40

perperub
  • perperub
  • Användare

  • 186 inlägg
  • 0

MP i FH4 är tyvärr kasst än så länge. :(



#123

Postad 27 oktober 2018 - 14:16

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0

vad är drift tap score?


Sladda så att bakpartiet på bilen snuddar vid en annan bil eller fast föremål. Rätt knepigt att göra avsiktligt dessvärre.

#124

Postad 28 oktober 2018 - 20:21

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 0

Alltså, efter all hype så gav jag upp och köpte också spelet.

 

Efter att ha kört två race med min första bil (Focus RS med 350 vilda ponnys) så undrar jag var fartkänslan är någonstans.

Enligt mig är den helt obefintlig, kör man i 180 så känns det som att man susar runt i 85 på en 90-väg och bromsar man ner

till 60 för att ta en skarp sväng så känns det som att man står helt still.

 

Man ställer sig frågan om utvecklarna någonsin kört en bil, eller är jag bara helt avtrubbad? har försökt laborera med FOV, men ingenting hjälper.

 

sverker-i-tunnan.jpg



#125

Postad 28 oktober 2018 - 20:41

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0

Skulle säga fartkänslan är över medel för 2D. Du ska ju helst köra VR headset eller iaf trippla projektorer. Kommer bara så långt med fusk 3D.



#126

Postad 28 oktober 2018 - 21:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Tycker fartkänslan är bra i detta. Iaf i 300 km/h   :)


Redigerat av Zoiler, 28 oktober 2018 - 21:28.


#127

Postad 28 oktober 2018 - 22:34

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0
Route creatorn är fantastisk. Skapat runt 6-7 banor nu. Tar sin tid men man har så mycket mer variation med den.

#128

Postad 29 oktober 2018 - 05:37

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Tack, jag hittade dem tackvare detta. Jag fick gå in och ladda hem en och en tyvärr. Segt som fasen och konstigt att de inte fanns i garaget från början. Lär ju vara många som missar dem pga detta.

Är det så här man måste göra med alla gratisbilar?
Uppdaterade precis till Ultimate nämligen...

#129

Postad 29 oktober 2018 - 06:01

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0
Jo du har dem inte förrän du "köpt" dem en gång

#130

Postad 29 oktober 2018 - 11:19

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Jo du har dem inte förrän du "köpt" dem en gång

Ok, bra att veta.
En tomtefråga då, eftersom jag är på jobbet och inte har tillgång till Xet, ser man på något sätt vilka som är veckans bilar?

#131

Postad 29 oktober 2018 - 11:53

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0
Google brukar fungera

#132

Postad 29 oktober 2018 - 13:08

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 11 987 inlägg
  • 0

 

sverker-i-tunnan.jpg

 

- 30 fps? Ska det vara så här?

-Ja, vi har valt att fokusera på grafiken.

- Hur tror du det känns när Bertil 65, vinnare av rally-SM 1972, sätter sig ner och ska köra bil, också hackar bilden fram?

- Det är inte alla som upplever det så.

- Vad säger du till Anita 59, som får ångest och mår illa av er låga framerate?

- Ja vi ber naturligtvis om ursäkt om så är fallet.

- Blåst, lurad och bedragen!

 

;)



#133

Postad 29 oktober 2018 - 13:47

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0
Angående fartkänslan så beror det nog till stor del på att spelet inte använder några fusk för att förstärka den, vilket många andra action/arkadracingspel gör (dynamisk FOV, extra rörelseoskärpa, osv).

Redigerat av Zacabeb, 29 oktober 2018 - 13:47.


#134

Postad 29 oktober 2018 - 13:57

Unregistered42176b20
  • Unregistered42176b20
  • Lärjunge

  • 368 inlägg
  • 0
Det blir ju bättre fartkänsla om man sitter i bilen eller ännu hellre i grillen, än om man svävar en bit bakom bilen.

#135

Postad 29 oktober 2018 - 14:00

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0
Ingen vettig människa sitter bakom bilen :P Så nära asfalten som möjligt för maximal fartkänsla :)

#136

Postad 29 oktober 2018 - 16:26

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Google brukar fungera

Google fungerar i stort sett alltid, ytterst sällan de har driftstörningar. Eller vad menar du?

Tänkte kanske mer att det finns NÅGON vänlig själ som ville bespara oss (garanterat fler än jag) som undrar.

Kollar man på MS hemsida står inget om hur man gör, googlar man ”Forza horizon 4 car pass” efterföljt av allt möjligt i stil med ”download” ”get car” och typ ”how to” så får man inga träffar som säger HUR man gör.

Men om du nu är bäst i världen kanske du kan lägga 1 sekund på en länk till mig eller bara skriva: Du gör så här och sedan så...

Tack!

#137

Postad 29 oktober 2018 - 16:32

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0

Google fungerar i stort sett alltid, ytterst sällan de har driftstörningar. Eller vad menar du?

Tänkte kanske mer att det finns NÅGON vänlig själ som ville bespara oss (garanterat fler än jag) som undrar.

Kollar man på MS hemsida står inget om hur man gör, googlar man ”Forza horizon 4 car pass” efterföljt av allt möjligt i stil med ”download” ”get car” och typ ”how to” så får man inga träffar som säger HUR man gör.

Men om du nu är bäst i världen kanske du kan lägga 1 sekund på en länk till mig eller bara skriva: Du gör så här och sedan så...

Tack!

 Hade jag haft det i skallen så hade jag nämnt det. Hade inte det så tipsa om att googla då det brukar ge informationen fortast möjligt :) Finns ingenting på de officiella sidorna heller? Kan du kolla åt mig?



#138

Postad 29 oktober 2018 - 16:59

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0

Om man är i spelet så går det ju att se i Autoshow > Car Pass vilka veckans bilar är, på Forzas officiella forum är det lite rörigt även om det går att hitta även där.

 

När jag googlar på saker brukar jag ofta hitta svaret "Google is your friend". :P



#139

Postad 29 oktober 2018 - 17:07

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0

Han vet hur man hittar dem i spelet. Det är ju i alla fall tacksamt att de har delat upp bilarna så pass när man ändå måste hämta dem. Men jag lider verkligen med dem som köper car pass sent blir en hel eftermiddags jobb. Gissar att de kommer fixa till det där vid någon punkt. En sak jag skulle vilja se är att snabbare se vilka perks man har per bil.

 

Lite väl mycket av spelet verkar gå ut på att jaga wheelspins då det tar så lång tid tjäna pengar genom att faktiskt köra race, stunts eller story missions. Man ska drifta som en tok i fullt uppgraderad bil  som ger så mycket skillpoäng som möjligt sen spendera för att få credits och wheelspins om man vill ha husen som ger ännu mer spins :D

 

Mer ekonomiarkad än racingarkad.



#140

Postad 29 oktober 2018 - 17:16

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0

Ja, det snabbaste sättet att jobba sig upp verkar vara att sladda runt över fälten i Renault 5 Turbo Forza Edition. Väldigt rolig bil att göra det i, men jag vill hellre få bättre betalt för att tävla på längre sträckor (The Goliath verkar inte ge speciellt bra betalt för sin längd jämfört med kortare sträckor).

 

Är i närheten av att ha råd med Edinburgh Castle och därmed ha köpt alla hus i spelet. Efter det kommer spelet kännas lite tomt, även om jag har ganska många story missions och drift zones som jag inte har tagit tre stjärnor på än. Får hoppas på att det blir lättare att hitta de bättre av folks egengjorda rutter så det blir lite roligt att tävla igen.



#141

Postad 29 oktober 2018 - 17:21

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0

Kommer kännas skönt här. Är halvvägs dit vad jag vet har jag köpt alla andra hus redan. Sen kan jag fokusera på ja jag vet inte vad risken är väl att man låst upp allt innan :P



#142

Postad 29 oktober 2018 - 17:25

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Hade jag haft det i skallen så hade jag nämnt det. Hade inte det så tipsa om att googla då det brukar ge informationen fortast möjligt :) Finns ingenting på de officiella sidorna heller? Kan du kolla åt mig?

Ja det förstår jag. Hade precis spillt ut mitt kaffe så var lite aggro, my bad :)

Mest trött på att vissa ger svaret googla om man typ ställer en fråga som går att svara Ja eller Nej på, vilket går snabbare att skriva.

Zacabeb skrev under dig var det fanns, ska kika det sedan ikväll.

Tack ;) :)

#143

Postad 30 oktober 2018 - 16:57

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0

Varför köpa superspin för 150 forzapoäng när man kan få tre vanliga för 120?



#144

Postad 31 oktober 2018 - 00:26

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0

Varför köpa superspin för 150 forzapoäng när man kan få tre vanliga för 120?


Enligt uppgift ska det vara aningen större chans att vinna bättre priser i Super Wheelspin.

#145

Postad 31 oktober 2018 - 09:30

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0

Ingen vettig människa sitter bakom bilen :P Så nära asfalten som möjligt för maximal fartkänsla :)


En del föredrar att se bilen. Jag gillar mest den utsikten. Gillar att se se bilen på utsidan

#146

Postad 31 oktober 2018 - 09:37

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0

Ja, det snabbaste sättet att jobba sig upp verkar vara att sladda runt över fälten i Renault 5 Turbo Forza Edition. Väldigt rolig bil att göra det i, men jag vill hellre få bättre betalt för att tävla på längre sträckor (The Goliath verkar inte ge speciellt bra betalt för sin längd jämfört med kortare sträckor).

Är i närheten av att ha råd med Edinburgh Castle och därmed ha köpt alla hus i spelet. Efter det kommer spelet kännas lite tomt, även om jag har ganska många story missions och drift zones som jag inte har tagit tre stjärnor på än. Får hoppas på att det blir lättare att hitta de bättre av folks egengjorda rutter så det blir lite roligt att tävla igen.

du behöver inte köra goliath nej. Du kan ju skapa egna sträckor nu. Via route creator. Skapade ett race som Går över motorvägen sådär får du lätt 400,000 credits på bara 30 minuter plus wheelspins. Har använt route creator för att skapa många olika banor. Blir mycket roligare så. Kan vara lite tidskrävande men väl värt det. Skapade även ett rally race med massa hopp fick massor av poäng
Angående car pass bilarna ser jag nu mest fram emot vauxhall vx220 turbo en gammal som senast sågs i Forza motorsport 4 härligt att den kommer tillbaka. Bra rival för lotus Elise 111s

Redigerat av Andreas3200, 31 oktober 2018 - 14:12.


#147

Postad 31 oktober 2018 - 12:39

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0

Varför köpa superspin för 150 forzapoäng när man kan få tre vanliga för 120?

Ja vanliga wheelspins är av ett bättre värde. Men var ännu bättre förrut när dom endast kostade 10 forzathon poäng. Nu är dom
40. Lite för mycket kan jag tycka. Superwheelspin skulle vara endast 100. 150 är på tok för Mycket på tanke på hur dåliga de normalt är. Har oftare fått bättre normala spins en superwheelspins. Dom här kläderna, tutorna och emotes omringar dom jädra superwheelspins så det visslar om det. Och dom är inte precis allt för lätta att få

Redigerat av Andreas3200, 31 oktober 2018 - 14:12.


#148

Postad 31 oktober 2018 - 15:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

En del föredrar att se bilen. Jag gillar mest den utsikten. Gillar att se se bilen på utsidan

 

Jag med, fast jag gillar att se miljön mer. Sitter man där inne ser man ju inte grafiken ^^



#149

Postad 31 oktober 2018 - 21:00

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 0

Vad i hela ****t?

rGqbKv2.jpg



#150

Postad 01 november 2018 - 09:09

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Vad i hela ****t?
rGqbKv2.jpg


Bara en grym tuta som saknas för att få jackpot :D



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.