Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

The Last Of Us Part 2 [PS4]

376 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
The Last of Us: Part II (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 7,52 (127) 251:-

#251

Postad 12 juni 2020 - 11:27

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Enligt Metacritic har 44 av 79 recensenter gett spelet högsta betyg. Kan mao inte bli högre median.



#252

Postad 12 juni 2020 - 12:04

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 897 inlägg
  • 0
Min metacritic gav tre mixed reviews. Ign japan hade 70 %.

#253

Postad 12 juni 2020 - 13:31

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Skill up's recension. Trevligare när det inte är en f'nboy som recenserar.

https://www.youtube....B20A8CitRU&t=4s

 

"This is a petty revenge plot full of shitty unlikable people and where most of the main characters could be swapped out for any other and it wouldn't make a difference"

 

"How do i review the story without spoiling it? Its like disney star wars and got season 8”


Redigerat av Zerox_no1, 12 juni 2020 - 13:32.


#254

Postad 13 juni 2020 - 08:18

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Recensenterna verkar inte vara så woke-känsliga. :D
eSmOLT8.jpg

Speljournalister är notoriskt woke.

Men jag börjar få hopp iaf. :)

#255

Postad 13 juni 2020 - 14:36

merry
  • merry
  • Forumräv

  • 682 inlägg
  • 0

Det är inte så att någon här känner till någon nätbutik som kan tänkas skicka spelet så man får det nån dag -innan- release datumet? Eftersom de nu har beslutat att släppa spelet på en röd Fredag  :huh:

Har ingen lust att göda PS store som ska ha 100 spänn mer, för sin digitala version, än vad det kostar att köpa spelet fysiskt.   

Är inte det här bland det mest ologiska ever?? Varför torskar man på att köpa digitalt vs fysiskt? Ingen tillverkningskostnad och hantering av skivan, ingen möjlighet att sälja den begagnad likväl är den digitala dyrare??



#256

Postad 13 juni 2020 - 15:51

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Är inte det här bland det mest ologiska ever?? Varför torskar man på att köpa digitalt vs fysiskt? Ingen tillverkningskostnad och hantering av skivan, ingen möjlighet att sälja den begagnad likväl är den digitala dyrare??

Komforten tror jag. Skitjobbigt att hålla reda på sina skivor samt plocka ur och stoppa in. Jag är tokskyldig till att betala för komforten.

 

Du kan säkert hitta poster från tio år sedan då jag ställer samma fråga. Jag har blivit assimilerad. :)


Redigerat av Unregisterede32cf070, 13 juni 2020 - 15:52.


#257

Postad 13 juni 2020 - 20:22

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 897 inlägg
  • 0
Reagerade mest bara på att man måste ha det dag ett istället för dag 2. Tänk om Sony kommer på att plast skadar planeten och släpper digitalt billigare.

#258

Postad 14 juni 2020 - 14:58

Chamber
  • Chamber
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0

Skill up's recension. Trevligare när det inte är en f'nboy som recenserar.
https://www.youtube....B20A8CitRU&t=4s
 
"This is a petty revenge plot full of shitty unlikable people and where most of the main characters could be swapped out for any other and it wouldn't make a difference"
 
"How do i review the story without spoiling it? Its like disney star wars and got season 8”


Så bara för han ger en mindre bra recension är han den enda som inte är en fanboy? Kan det inte vara så att folk har olika åsikter men andra tyckte faktiskt spelet var väldigt bra utan att vara någon fanboy?

#259

Postad 14 juni 2020 - 20:52

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 002 inlägg
  • 0

Så bara för han ger en mindre bra recension är han den enda som inte är en fanboy? Kan det inte vara så att folk har olika åsikter men andra tyckte faktiskt spelet var väldigt bra utan att vara någon fanboy?

 

Ja, det är en väldigt märklig situation. Många är arga för att spelet får positiva omdömen.

 

Här är iaf en som var skeptisk, men gillade det:

 

https://www.youtube....h?v=iTweaXhmocQ



#260

Postad 14 juni 2020 - 21:21

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Så bara för han ger en mindre bra recension är han den enda som inte är en fanboy? Kan det inte vara så att folk har olika åsikter men andra tyckte faktiskt spelet var väldigt bra utan att vara någon fanboy?

 

Aja, ****** var väl lite fel ord. Men iaf fortsätt dröm att spelet är helt felfritt som 10/10 recensionerna vill få dig att tro. En recension t.ex gav 5/5 enbart baserat på gameplayet p.g.a embargot och säger att spelat hade fått 3-3.5 om han tagit med annat i spelet, och han är knappast den enda. Folk är så jäkla naiva. lol



#261

Postad 14 juni 2020 - 21:42

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 897 inlägg
  • 0

Ja, det är en väldigt märklig situation. Många är arga för att spelet får positiva omdömen.

 

Här är iaf en som var skeptisk, men gillade det:

 

https://www.youtube....h?v=iTweaXhmocQ

Är han en som rageade över storyn tidigare? Kan tänka mig att få av dessa har fått tillgång till kod dock :)



#262

Postad 14 juni 2020 - 22:04

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 002 inlägg
  • 0

Aja, ****** var väl lite fel ord. Men iaf fortsätt dröm ... Folk är så jäkla naiva. lol

 
Får snart reda på om jag gillar det eller inte, när det förhoppningsvis ligger i brevlådan på fredag.
 
Men hur går det för dig? Spelar inte du bara på Xbox?
 

Är han en som rageade över storyn tidigare? Kan tänka mig att få av dessa har fått tillgång till kod dock :)


Vet ej, men han förklarar i videon att han såg läckorna och hade tänkt skippa spelet, men var glad att han inte gjorde det.


Redigerat av Ageve, 14 juni 2020 - 22:06.


#263

Postad 14 juni 2020 - 22:13

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Ageve: Postis Per är ledig på midsommarafton. Boomer.



#264

Postad 14 juni 2020 - 22:33

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 002 inlägg
  • 0

Haha, förbokade för längesen och tänkte inte på det. Tack för tipset. Har avbokat nu. Mediamarkt borde väl ha det på fredag iaf.


Redigerat av Ageve, 14 juni 2020 - 22:35.


#265

Postad 14 juni 2020 - 22:48

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Förbokade digitalt nu.
Spelar just igenom första Last of us.

Dock sjukt störande att de kostar 699 digitalt ..en hunka mer än på skiva .
Men vågade inte riskera att inte få det i tid 😃
Sen gillar jag digitalt bättre 😃

#266

Postad 15 juni 2020 - 06:29

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0

Förbokade digitalt nu.
Spelar just igenom första Last of us.

Dock sjukt störande att de kostar 699 digitalt ..en hunka mer än på skiva .
Men vågade inte riskera att inte få det i tid 😃
Sen gillar jag digitalt bättre 😃

Gjorde samma sak. Första fullprisspelet på psn, men va fan.. Det är nedladdat och klart nu. Sovmorgon fixat på midsommar med. Sjukt redo!

Redigerat av anders_avantasia, 15 juni 2020 - 06:30.


#267

Postad 15 juni 2020 - 14:48

Chamber
  • Chamber
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0

Aja, ****** var väl lite fel ord. Men iaf fortsätt dröm att spelet är helt felfritt som 10/10 recensionerna vill få dig att tro. En recension t.ex gav 5/5 enbart baserat på gameplayet p.g.a embargot och säger att spelat hade fått 3-3.5 om han tagit med annat i spelet, och han är knappast den enda. Folk är så jäkla naiva. lol


Jag tror inte spelet är felfritt och jag tror heller inte det kommer vara lika bra som ettan, men tror fortfarande det är ett väldigt bra spel.

Och sedan låter det där som BS. Man får ge hela spelet vilket betyg man vill, däremot får man inte avslöja spoilers i andra halvan av spelet. Viss skillnad.

#268

Postad 15 juni 2020 - 16:51

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 002 inlägg
  • 0

Och sedan låter det där som BS. Man får ge hela spelet vilket betyg man vill, däremot får man inte avslöja spoilers i andra halvan av spelet. Viss skillnad.

 

Ja, det är BS.

 

Ett exempel:

https://www.gamespot...s/1900-6417483/

 

Editor's note: Due to embargo restrictions around spoilers, parts of this review are intentionally vague. We've done our best to explain certain parts of the game and our critique without discussing any story spoilers; however, if you want to understand the full context of some of our analysis here, we'll have another review up when The Last of Us Part II is officially out that discusses the story in greater detail and further explains our thoughts. This review will have the same score and will just serve as a deeper, more detailed analysis for those who want to read more.

 

Oavsett om spelet är bra eller inte, så kommer det att reviewbombas samma minut som det släpps, dvs av folk som inte har spelat det. Skulle inte bli förvånad om det ligger på 3/10 om några dagar.



#269

Postad 15 juni 2020 - 18:22

Chamber
  • Chamber
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0

Ja, det är BS.
 
Ett exempel:
https://www.gamespot...s/1900-6417483/
 
Editor's note: Due to embargo restrictions around spoilers, parts of this review are intentionally vague. We've done our best to explain certain parts of the game and our critique without discussing any story spoilers; however, if you want to understand the full context of some of our analysis here, we'll have another review up when The Last of Us Part II is officially out that discusses the story in greater detail and further explains our thoughts. This review will have the same score and will just serve as a deeper, more detailed analysis for those who want to read more.
 
Oavsett om spelet är bra eller inte, så kommer det att reviewbombas samma minut som det släpps, dvs av folk som inte har spelat det. Skulle inte bli förvånad om det ligger på 3/10 om några dagar.


Känns som att folk försöker med vad som helst nu för att nedvärdera.

Och ja, det kommer tyvärr säkert hända. Så user reviews kommer inte säga något alls och visst det kommer säkert finnas "fanboys" som ger det en 10a innan de klarar spelet också men tror det kommer vara många fler som ger spelet ett dåligt betyg utan att spela det. Trodde ändå det skulle lugna ner sig lite när det kom så många bra recensioner men istället är det mer kaos och hat mot spelet. Märkligt.

#270

Postad 15 juni 2020 - 19:59

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Tror det kommer att vara helt ok.
Sen att många inte gillar storyn av olika anledningar ..Men så är det ju med alla spel.
Ska bli spännande iaf.

#271

Postad 15 juni 2020 - 21:27

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 897 inlägg
  • 1
Man spelar ju sällan spel för storyn skull. Rätt meningslöst om gameplay är kasst

#272

Postad 15 juni 2020 - 21:33

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

  • 861 inlägg
  • 0

Man spelar ju sällan spel för storyn skull. Rätt meningslöst om gameplay är kasst

 

Rätt ofta jag spelar spel för storyns skull, TLOU var ett bra exempel på detta, tyckte gameplay var oerhört repetitivt och tråkigt. Tror inte jag kommer gilla TLOU 2 av denna anledning (av uppenbara skäl), men jag köper det begagnat och ger det ett ärligt försök.

Uncharted och Gears of War är ett par andra spel jag också spelar dels för storyns skull, och dels för att jag spelat de tidigare spelen så det känns som jag lika gärna kan fortsätta med de nya spelen i serien som kommer ut, även fast det är rätt tråkig gameplay.



#273

Postad 16 juni 2020 - 05:35

merry
  • merry
  • Forumräv

  • 682 inlägg
  • 0

Man spelar ju sällan spel för storyn skull. Rätt meningslöst om gameplay är kasst

Är inte dom flesta spel ganska så repetitiva och gameplay detsamma nu för tiden? Vad är skillnaden i Uncharted serien förutom grafik och story, Assasins creed, need 4 speed osv? :huh: Tycker det mer handlar om grafik för att få en ännu mer realistisk upplevelse än förra gången samt en story som får mig att vilja lira en timme till



#274

Postad 16 juni 2020 - 08:55

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Är inte dom flesta spel ganska så repetitiva och gameplay detsamma nu för tiden? Vad är skillnaden i Uncharted serien förutom grafik och story, Assasins creed, need 4 speed osv? :huh: Tycker det mer handlar om grafik för att få en ännu mer realistisk upplevelse än förra gången samt en story som får mig att vilja lira en timme till

Håller med, men TLOU1 tyckte jag ändå bjöd på intressantare gameplay än de flesta storyshooters där ute. Iaf om man spelade på Hard. Clickers (har jag för mig) blev t.ex. ett pussel som skulle lösas.

#275

Postad 16 juni 2020 - 09:22

Chamber
  • Chamber
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0

Man spelar ju sällan spel för storyn skull. Rätt meningslöst om gameplay är kasst

Beror isf på om det är single player eller multiplayer. För mig är det absolut viktigaste att jag bryr mig om handlingen och karaktärerna om jag spelar single player annars kan jag lika gärna spela något multiplayer-spel med polare istället. Även grafiken som någon nämnde.

Sedan är jag inte så petig med gameplay, bara AIn är någorlunda bra och man erbjuds chansen att smyga eller skjuta är jag nöjd. Verkar som att detta kommer förbättras ytterligare i TLOU2 och det räcker för mig.

Redigerat av Chamber, 16 juni 2020 - 09:34.


#276

Postad 16 juni 2020 - 17:09

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 897 inlägg
  • 0

Är inte dom flesta spel ganska så repetitiva och gameplay detsamma nu för tiden? Vad är skillnaden i Uncharted serien förutom grafik och story, Assasins creed, need 4 speed osv? :huh: Tycker det mer handlar om grafik för att få en ännu mer realistisk upplevelse än förra gången samt en story som får mig att vilja lira en timme till

Ja alltså under min livstid som gamer så har det inte vart många spel med story som mäter sig med film direkt. Man minns ju när Half Life hyllades. Det var en A4 med story :) 

Hade inte skjutandet etc vart kul där tror jag inte folk gillat storyn så värst heller. Gameplay var rätt så bra ändå i TLOU vad jag minns. Men ja hade storyn vart helt åt fanders så hade man ju hellre kört Tombraider :)



#277

Postad 16 juni 2020 - 18:33

merry
  • merry
  • Forumräv

  • 682 inlägg
  • 0

Ja alltså under min livstid som gamer så har det inte vart många spel med story som mäter sig med film direkt. Man minns ju när Half Life hyllades. Det var en A4 med story :) 

Hade inte skjutandet etc vart kul där tror jag inte folk gillat storyn så värst heller. Gameplay var rätt så bra ändå i TLOU vad jag minns. Men ja hade storyn vart helt åt fanders så hade man ju hellre kört Tombraider :)

Jag måste säga att Zelda Ocarina of time är det spel som har totallt fångat mig på alla plan mest av alla game genom tiderna, det hade fan allt!



#278

Postad 16 juni 2020 - 19:42

STiFLR
  • STiFLR
  • Amatör

  • 95 inlägg
  • 0

För mig när det gäller linjära "storyspel" så är det inget som slår Unchartedserien, God of War (som jag hoppas kommer en 2a till PS5an) och såklart TLoU. Storyn i de spelan engarerar och sen att gameplay och graifk är mer än ok skadar ju inte...



#279

Postad 18 juni 2020 - 04:44

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
"By the time I finished The Last of Us Part II, I wasn't sure if I liked it. It's a hard game to stomach, in part because so much of who Ellie is and what she does is beyond your control. She is deeply complicated and flawed, and her selfishness hurts a lot of people. At times, the pain you inflict feels so senseless that it can leave you numb. It's all messy and bleak and made me profoundly sad for myriad reasons, but the more I reflect on it, the more I appreciate the story and characters at its core. I wanted almost none of it to happen the way it did, and that's what's both beautiful and devastating about it."

Jag tycker då att det låter sjukt intressant 😃

Ovanstående var från en Gamespot recension

Redigerat av moparman, 18 juni 2020 - 04:44.


#280

Postad 18 juni 2020 - 18:59

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

  • 1 889 inlägg
  • 0
Dem ringde från Mediamarkt, ringde upp alla som förbokat och sa att vi som förbokade hade dem extra öppet i natt mellan 00:00-02:00 men jag kan vänta till i morgon. Detta va Mediamarkt Svågertorp i Malmö.

#281

Postad 18 juni 2020 - 23:07

merry
  • merry
  • Forumräv

  • 682 inlägg
  • 0

Jaha, men då kör vi igång då :rolleyes:



#282

Postad 18 juni 2020 - 23:46

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Åh jag jobbar till 0700 😩😫😭🤮

#283

Postad 19 juni 2020 - 09:42

merry
  • merry
  • Forumräv

  • 682 inlägg
  • 0

Screw midsommar, det här va ju roligare



#284

Postad 19 juni 2020 - 09:50

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 897 inlägg
  • 1

Screw midsommar, det här va ju roligare

För bra väder blir golf istället :)



#285

Postad 19 juni 2020 - 10:03

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
Körde lite inatt. Tyvärr är jag ju ingen nattuggla längre så lite kämpigt att hålla mig pigg.

Snabba intryck av första två timmar. Väldig lite strider men något:

*grafiken. Wow, framför allt på karaktärerna. Känns filmisk.
*miljöerna, stämningsfulla.
*ljudet, grymt, höjer inlevelsen.
*kontrollerna påminner mkt om originalet men känns mjukare. Svårt o avgöra så här tidigt.

Det här är ett spel man hela tiden sitter på spänn. Man vet inte vad som väntar runt nästa hörn.

#286

Postad 19 juni 2020 - 11:20

STiFLR
  • STiFLR
  • Amatör

  • 95 inlägg
  • 0

Väldigt svårt att lägga ner kontrollern, vill ju veta vad som ska hända hela tiden :)

 

Trodde konsollen skulle lyfta pga fläkten, den låter ju ganska mycket men inte värre än CoD:MW som är ännu värre, där tror man att den ska dra iväg :D



#287

Postad 19 juni 2020 - 11:22

merry
  • merry
  • Forumräv

  • 682 inlägg
  • 0

Ja det är top notch so far, grafikmässigt så känns det som det är end of the line här med denna gen



#288

Postad 19 juni 2020 - 15:33

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
3,4 i user score på Metacritic. Varför har de ens kvar systemet överhuvudtaget...?

#289

Postad 19 juni 2020 - 15:53

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

  • 861 inlägg
  • 0

3,4 i user score på Metacritic. Varför har de ens kvar systemet överhuvudtaget...?

 

Troligtvis för att utvecklarna inte bara ska kunna komma undan med att köpa reviews och få folk att tro att deras spel är perfekt när det egentligen har stora brister, trots fanboys och etablerad medias agenda?  :)



#290

Postad 19 juni 2020 - 15:58

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Vad menar du att etablerad media har för agenda?



#291

Postad 19 juni 2020 - 16:04

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

  • 861 inlägg
  • 2

Vad menar du att etablerad media har för agenda?

 

Jag kan inte på ett korrekt vis analysera deras agenda, men jag kan dra slutsatsen att de (enligt mig naturligtvis) troligtvis har en, genom att jämföra deras syn på vissa spel med den syn som framkommer i diverse forum, kommentarsfält och andra typer av communitys.

 

Därför tycker jag det är bra att metacritic har en funktion där även vanliga människor får tycka till om ett spel och detta sammanfattas på ett bra sätt.

 

Edit: grammatik



#292

Postad 19 juni 2020 - 16:12

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
Att någon sätter 0 i betyg på ett spel som man inte ens spelat tycker jag är ett tydligare tecken på att ”ha en agenda”

Men det är ju jag det...

#293

Postad 19 juni 2020 - 16:19

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

  • 861 inlägg
  • 0

Så båda sidor kan ha en agenda? Who knew...



#294

Postad 19 juni 2020 - 16:36

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Men jag förstår ändå inte riktigt...

 

I fallet med TLoU2, vad skulle då etablerad media har för slags agenda? En recensent är ju i princip uteslutande oberoende producenten (såvida det inte handlar om sponsring men det kan vi bortse från nu) och har ju ett ansvar att bedöma sakligt. Klart att det finns personliga värderingar och åsikter som spelar in, vilka blir en del av yrkesrollen, men att recensenter i etablerad media skulle styras av någon slags agenda har jag aldrig hört tidigare.



#295

Postad 19 juni 2020 - 17:23

merry
  • merry
  • Forumräv

  • 682 inlägg
  • 0

Och jag fattar inte överhuvudtaget hur dom kan ha en marknad ens, man köper spelet om man är intresserad och sen visar det sig precis som musik och film, är ju högst subjektivt precis som tex ny musik eller film som får uselt betyg och sen visar det sig att man tycker själv att det är bra



#296

Postad 19 juni 2020 - 17:46

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0

Trodde konsollen skulle lyfta pga fläkten, den låter ju ganska mycket men inte värre än CoD:MW som är ännu värre, där tror man att den ska dra iväg :D


Känns som rätt beslut att vänta tills PS5 är släppt och avnjuta detta. Klarar inte av fläktarna när dom går på max.

#297

Postad 19 juni 2020 - 20:47

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 897 inlägg
  • 0
Hade vart bra om man kunnat få bort filmbrussimuleringen. Har aldrig begripit vitsen med att simulera detta.I övrigt riktigt snyggt och ljudet är grymt bra trots fläkten.

Hoppas man släpps loss lite framöver men får se om det händer. Misstänker man kommer fortsätta va hyperregisserad :)

#298

Postad 19 juni 2020 - 23:06

STiFLR
  • STiFLR
  • Amatör

  • 95 inlägg
  • 0

Hade vart bra om man kunnat få bort filmbrussimuleringen. Har aldrig begripit vitsen med att simulera detta.I övrigt riktigt snyggt och ljudet är grymt bra trots fläkten.

Hoppas man släpps loss lite framöver men får se om det händer. Misstänker man kommer fortsätta va hyperregisserad :)

Ja, ljudet är sjukt bra och dynamiskt, bara när man slår in en ruta så tror man att det händer här hemma :) Enda man kan ha liten synpunkt på är just filmbruset och lite småsuddigt... inte alls som Red Dead Redemtion 2 som var väldigt suddigt, men ändå lite...



#299

Postad 20 juni 2020 - 00:26

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 897 inlägg
  • 0
Positivt också att de flyter mer acceptabelt. Men kör ju på pro vanilla kanske går mer på knäna :)

#300

Postad 20 juni 2020 - 07:36

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

vanilla kanske går mer på knäna :)

Vanliga PS4, har stabilare fps än Pro, enligt Digital Foundry. Pro droppar iofs bara på några få ställen, runt 2-3 fps.

https://youtu.be/8hx2PPwBYoQ

Redigerat av Svante Skoog, 20 juni 2020 - 07:37.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.