Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Borderlands 3 [XO, PS4, PC, Stadia]

52 svar till detta ämne Borderlands 3 Co-op Coop Splitscreen Local multiplayer crossplatform
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 05 september 2019 - 08:15

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Hur jag än sökte i det nu mer handikappade forumet i form av sökning så hittade jag ingen dedikerad Borderlands 3 tråd. Så nu skapar jag den :)

 

Har en förbokning på G för XO och är lite smått taggad iaf :P

 

Video för uppmärksamhet/Hype

 

http://www.youtube.c...h?v=CPBCK50enU4

 

Hur är uppslutningen, hur och vilken platform tänker ni njuta av vad jag tänker mig är bland de bättre co-op/local multiplayer titlarna som finns där ute. Eller kommer ni solo köra?

 

för mig blir det nog blandat, då barn och dyligt gör att man inte alltid kan lira med andra utan för förlite sig på solo (random är inte min grej)



#2

Postad 05 september 2019 - 09:04

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Förbokat PC versionen. Blir solo som tidigare lir. Fast ångrar mig lite testade Borderlands 2 och hade svårt komma in i det. Inte alls så kul och immersivt som jag mindes. De kan hoppa cellshadingen och serietidningslooken. Liret är platt nog som det är. Även om nu de tidigare iof stödde 3D om jag minns rätt.

#3

Postad 05 september 2019 - 09:23

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Förbokat PC versionen. Blir solo som tidigare lir. Fast ångrar mig lite testade Borderlands 2 och hade svårt komma in i det. Inte alls så kul och immersivt som jag mindes. De kan hoppa cellshadingen och serietidningslooken. Liret är platt nog som det är. Även om nu de tidigare iof stödde 3D om jag minns rätt.


Cellshadingen är ju Borderlands signum, det som en gång i tiden gjorde så att det stack ut, det är kanske mer uppvridet nu i senaste, har ej jämfört.

Har haft roligast med 1:an, 2:an kom jag heller inte in i på samma sätt, dock har jag ju ändå lirat det mycket(klarat+dlc) inkl pre sequel. Men ej orkat grinda för att ta "bossarna" som kräver specefika legendary vapen och ja det mesta legendary för att ta på svåraste.

#4

Postad 05 september 2019 - 09:45

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Jag lär vänta tills det släpps på Steam, och blir billigare. Är inte så sugen på detta som jag är på andra spel :)

#5

Postad 05 september 2019 - 09:55

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Blir avbokning. Borderlands 2 VR verkar inte nerfad rörelsemässigt. https://youtu.be/x-M1a7zW_mY

Tolkade det som att gamepadstyrningen var intakt :) Hoppas de tillåter 360 tracking för PC versionen.

#6

Postad 05 september 2019 - 13:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Hur jag än sökte i det nu mer handikappade forumet i form av sökning så hittade jag ingen dedikerad Borderlands 3 tråd.

 

Sök inte i forumet, det är lika ofunktionellt som de som driver det. Borderlands 3 + Minhembio i Google så hittar du. Men vi kan ha den här istället, det fanns inte mycket i den gamla.

 

BL3 verkar bli väldigt stort i alla fall.

 

Borderlands 3’s story campaign is big – real big. Like, multiple planets big. But the game only gets bigger once you've finished the main missions. Borderlands 3 contains a wealth of endgame content and will enjoy consistent post-launch support; we’re thrilled to finally start sharing those details with you.
 
During the Gearbox Main Theatre Show at PAX West earlier today, Gearbox provided new insights into Borderlands 3's endgame, including the return of True Vault Hunter Mode, an evolution ofBorderlands 2’s Badass Rank mechanic called Guardian Rank, and the introduction of the all new gameplay-changing Mayhem Mode.
 
When you combine Mayhem Mode, True Vault Hunter Mode, and Guardian Rank progression with the highly replayable Proving Grounds and Circle of Slaughter arenas announced during GamescomBorderlands 3's endgame coalesces into an engaging loop that grows increasingly rewarding (and challenging) the more you play.
 
With all these avenues for endgame progression, there's a wealth of challenging content to best and coveted rewards to chase as soon as you finish Borderlands 3’s story campaign. Below you’ll find a high-level overview of the new modes and features announced today, but for all the detailsplease refer to this blog.
 
Even if you somehow manage to conquer every challenge Borderlands 3 throws at you and max out every Vault Hunter class, there's still plenty more Borderlands 3 content to come. From Seasonal Events to Takedowns to new missions and cosmetics – and of course, full-fledged Campaign DLC – here's just a taste of what's on the horizon this fall and winter: 946d36cd-2cfb-4019-960d-f43c949589bc.jpg As if that wasn't enough, Gearbox also announced that Borderlands 2 VR on PlayStation 4 is getting the Bad Ass Mega Fun (BAMF) DLC pack for free on September 6, delivering a whopping 16 pieces of DLC content from Borderlands 2. And those of you hoping to experience Borderlands 2 VR on PC won't have to wait long. Borderlands 2 VR is coming to PC in Fall 2019 and will include the base game and all its DLC in one glorious bundle.

#7

Postad 05 september 2019 - 13:54

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Jag är rätt pepp och hoppas på speltid nu när lillgrabben sover lite bättre! :)



#8

Postad 05 september 2019 - 14:12

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Jag är verkligen inget fan av spel som börjar vid max level/end game. Hoppas vägen dit är det bästa BL3 erbjuder

#9

Postad 05 september 2019 - 14:52

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Kommer köpa på releasen plus handla alla dlc. Borderlands 2 innehar (för mig) den bästa dlc'n någonsin;

Tiny Tinas assault on dragons keep.

#10

Postad 05 september 2019 - 14:57

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Jag är verkligen inget fan av spel som börjar vid max level/end game. Hoppas vägen dit är det bästa BL3 erbjuder


Levellingen är typ som skyrims. Jag kände mig sällan begränsad trots jag körde solo. Bara vissa bossar som bara tar mer tid om man är underlevlad.

#11

Postad 05 september 2019 - 15:47

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Roligt att några är pepp på detta i alla fall. Resten av internet har ju redan hämtat sina högafflar känns det som

#12

Postad 05 september 2019 - 15:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Roligt att några är pepp på detta i alla fall. Resten av internet har ju redan hämtat sina högafflar känns det som

 

För att det släpps på EGS menar du?



#13

Postad 05 september 2019 - 17:35

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0

För att det släpps på EGS menar du?


Jo och en del andra saker. Med internet menar jag neogaf också. Senaste tråden jag läste t ex

https://www.neogaf.c...itive”.1499497/

#14

Postad 05 september 2019 - 17:41

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Kommer köpa på releasen plus handla alla dlc. Borderlands 2 innehar (för mig) den bästa dlc'n någonsin;

Tiny Tinas assault on dragons keep.


Tiny Tina är ju den sjukaste karaktären 😜

#15

Postad 05 september 2019 - 17:45

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Roligt att några är pepp på detta i alla fall. Resten av internet har ju redan hämtat sina högafflar känns det som

Jag har faktiskt inte sökt någon info om spelet i förhand(förutom officiella trailers), kanske där av min pepp 😋

#16

Postad 05 september 2019 - 18:42

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Tiny Tina är ju den sjukaste karaktären 😜

Hon är bäst någonsin 😍

#17

Postad 09 september 2019 - 11:20

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Well, jag har lirat 20 timmar borderlands 2 nu i veckan och är duktigt laddad inför BL3. Jag har kollat lite videos och det KÄNNS som att det kommer bli mer av samma vansinne. Vilket är det jag vill ha mer av. Karaktärerna är väldigt annorlunda och det är större frihet i customiseringen. Är ledig i helgen, så det ser ut som att det kan bli en riktigt bra helg. 

 

Kommer nog bara köpa standard ed. och sedan DLC via season pass. Tror det blir billigare än att casha ut för ultimate deluxe edition.



#18

Postad 09 september 2019 - 11:24

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Köpte också vanliga. Har Borderlands 2 collector till 360 (level 20) sen köpte jag till One när Handsome släpptes och blev lvl 50 i veckan. Så har ej nötat till 73 (endgame style) inte min grej. Sprang igenom Lilith dlc som jag helt missat (med tydligen laddat ner för jag är en hoarder 😋 )
Buggade en del med achivements, fick avinstallera för att trigga dom.

#19

Postad 11 september 2019 - 10:40

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Nu kan man för-ladda B3 på Xbox. 40.02GB


Nån som funderat på karaktär?

Det jag vet är väl att recon/sniper inte är något för mig om det är som i B2. I borderlands1 så var min karaktär kung med Liquid Snipers och fokus på fire-rate och magasin. Gick använda som no-scope/närstrid och ignorera armor. Det var tider det 😝

Redigerat av SKIBBE, 11 september 2019 - 10:41.


#20

Postad 13 september 2019 - 13:36

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Så nu har jag testat B3 i några minuter (level 4) Fick passa på mellan toastäd och gräsklippning när grabben sov middag :P

 

Men jag är mycket positiv.

 

*Looten är nu mera automagisk för ammo och pengar

*Gunplay är snabbt, agresivt och kul (tänk er Doom 2016, fast bantat)

 

Kan inte säga så mycket mer än, kanske att ingame menyn är lite slö (gäller väl konsolerna)

På min X kan jag välja att prioritera upplösning eller fps (valde såklart fps) Nu med snabbt gameplay så vill man ha sina 60fps serverade varma  :D



#21

Postad 13 september 2019 - 17:24

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Level 5 känns som de vart väldigt konservativa. Känns som jag lirat det förut. Hoppas de kan optimera det bättre. Ligger under 100 fps i 2560*1440 på ultra inte badass. De gjorde knappt någon skillnad i fps. Har även försökt sänka inställningar i ultra läget och kör fxaa men mitt 2080 ti orkar inte om det nu inte är CPU begränsat.

Flyter inte riktigt men kör som fl4k så det är måhända bara robotanimationerna som lurar en

#22

Postad 14 september 2019 - 08:37

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Fick känga för att jag kör 7 år gamla spel i VR. Vet inte om de syftar på Skyrim eller Borderlands 2 vr? :P

#23

Postad 14 september 2019 - 10:39

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0

På min X kan jag välja att prioritera upplösning eller fps (valde såklart fps) Nu med snabbt gameplay så vill man ha sina 60fps serverade varma  :D

 

Kanon att man kan välja! Blir nog till att prioritera upplösning för mig, men jag kommer såklart att prova båda lägen. Men jag misstänker att det blir som vanligt att upplösning vinner. 

 

Jag har nog alltid valt upplösning före fps då man kan välja, t o m på shooters som Gears of War 4. Visst ser jag fördelarna med 60fps men fördelarna med högre upplösning blir också väldigt tydligt speciellt när man har en stor 4K TV. Ärligt talat, när jag fortfarande hade en 1080p TV så valde jag också 4K läget då supersampling också gav en betydligt skarpare grafik med mycket mindre flimmer. Jag ogillar mer den flimmriga och suddigare grafiken än jag gillar 60fps så för min den känns 4K mer logiskt. Ibland är det ju också  fullständig katastrof med 60fps lägen också, jag tänker på Shadow of the Tomb Raider och The Surge. Båda ser ut som ren dynga i 60fps på en stor 4K TV.



#24

Postad 14 september 2019 - 10:44

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Jag körde Tomb Raider i snygg läget, dvs inte fps eller 4k. Långsamt spel + att jag lirar på 27" skärm. Supersampling är najs men beror på spel om valet finns. Battlefield i 30fps så hade jag aldrig köpt det t.ex

#25

Postad 14 september 2019 - 11:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

The Surge. Båda ser ut som ren dynga i 60fps på en stor 4K TV.

 

Jag är lite som dig, jag väljer också hellre supersampling/grafik före 60 fps oftast. I senaste Forza Horizon gjorde jag det t.ex.

 

Men i just The Surge håller jag inte med. Jag spelade det på releasen och då var det 30 fps. Spelade det senare på XB1X i 60 fps och även om jag lade märke till hur mycket mer flimmer/aliasing det var jämfört med vad jag mindes, så var 60 fps i den typen av spel en klart bättre upplevelse för mig. Som att gå från kvicksand till is.



#26

Postad 14 september 2019 - 21:14

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Har hört att många har performance issues med spelet. Själv kör jag med den kombon som jag tror flest kritiserat, pspro och högre fps. Tydligen ska det vara mycket varierande fps.

Jag har själv inte märkt av några problem annat än att bilden någon gång fryst och att uppdrag tagit några sekunder innan man kunnat göra klart dem.

Jag är väl således lite mot den generella uppfattningen, men jag tycker att spelet är rätt bra polerat.

Extra plus för att shotguns blivit sjukt starka. Alltså, sjukt starka. Vilka perversa kombinationer man kan hitta.

#27

Postad 15 september 2019 - 06:54

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
https://youtu.be/Y7IET2C6ks8

Digital foundry har funnit det jag inte märkt av, pspro ligger runt kanske 55fps i snitt och dippar ner mot 50. I fordon är dipparna värre.

XboneX klarar sig något bättre, men vi pratar ca 5% bättre i fps, så folk kanske märker av det också?

Performance mode såklart.

Redigerat av Zartok, 15 september 2019 - 06:54.


#28

Postad 15 september 2019 - 13:21

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

De har totalt misslyckats med splitscreen/couch coop, ospelbart på Ps4.

 

Bara horisontell split, man ser inte texten, allt är en kladdig röra.

 

Så nere, frugan älskade B1/2 etc, såg fram emot detta, men det är ospelbart. Man får huvudvärk med FOV neddragen till max med.

 

 

Ska kolla om vi införskaffar 2 PC kopior istället. Men, det är inte samma känsla som att sitta på soffan och lira ihop.Eller en till Ps4, ta fram gamla TV'n.. :P



#29

Postad 15 september 2019 - 17:54

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Ni behöver köpa en större OLED helt enkelt :)

Blev bättre med nya drivrutiner nu flyter det på bra. Directx 12 betan är bättre på något vis men man får ta en kaffe när liret startas.
Blir att försöka hitta plats på SSD diskarna och lägga över på.



#30

Postad 16 september 2019 - 09:34

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Spelat sönder det här i helgen. Måste spela mer! Gameplay är sååå mycket förbättrat! Humorn är tyvärr sämre, men det mesta annat har fått uppgraderingar. Speciellt Torque-vapen.

Väldigt positivt överraskad av hur varierat det går att skriva "åk hit, skjut det, åk tillbaka".

#31

Postad 16 september 2019 - 09:41

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Ja, jag är level 15 nu, och har en karaktär på level 8.

Kul, det som stör mig är den långsamma menyn som man härjar rätt mycket i, dom kanske anade det med tanke på snabbknappar för att växla mellan uppdrag, men måste ju ändå in i menyn då man inte vet vilket som har lägst level eller ligger närmast.

Skippa 3D animationerna på karaktären likt pubg för att snabba upp skillträdet t.ex.

Kartan är alltid för inzoomad för min smak att få en bra översikt.

#32

Postad 16 september 2019 - 09:50

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

  • 1 201 inlägg
  • 0

Tycker man att man har lite för låga fps så kan man kolla in här

 

https://www.youtube....h?v=e6FWiVwq1fI



#33

Postad 16 september 2019 - 11:46

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Ni behöver köpa en större OLED helt enkelt :)

Blev bättre med nya drivrutiner nu flyter det på bra. Directx 12 betan är bättre på något vis men man får ta en kaffe när liret startas.
Blir att försöka hitta plats på SSD diskarna och lägga över på.

 

Nja, fick det att lira. Glömt bort att vi har 3d tv, så båda kan få helskärm. :P

 

Dock måste man säga till när man vill in i menyn, för då stallar allt..

 

Finns en del arga trådar om det på off forum. Nu är väl sista spiken satt för AAA och splitscreen. :\



#34

Postad 16 september 2019 - 11:59

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Lyx. Bittert att 3D försvann. Nu när vi har VR även om Sony totalt blockar det med cinaviaskiten

#35

Postad 18 september 2019 - 10:09

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0

Performance läget rekommenderas inte på detta spel på Xbox One X. Fps hoppar mellan 40 - 60fps för en högst ostabil upplevelse. På Resolution mode får vi stabila 30fps på Xbox One X, dessutom skarpare grafik.

 

Tyvärr är det - kanske väntat - ännu sämre fps på PS4 Pro, på resolution mode varierar det mellan 20 - 30fps.

 

 

Källa: https://www.gamereac... Borderlands 3/



#36

Postad 18 september 2019 - 11:05

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Jag kör Performace ändå, hoppas att freesync funkar som det ska, även om jag märker av dipparna.

DF gjorde en video om det här om dagen också.

Det som inte npn konsol levererar är ju menyn som man ständigt hönger i. Tyvärr är min ssd sönder som jag kör till min X så kan inte jämföra om den hade hjälpt till med att få en bättre upplevelse. Är väl "bara" köpa en ny iofs.

Update:
Btw är det någon som vill maila mig något fett vapen ingame så är det GT: SK1BBE 😉
Är lvl 17 just nu

Redigerat av SKIBBE, 18 september 2019 - 11:08.


#37

Postad 19 september 2019 - 15:19

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 1
Billy the Anointed...

Inne på min tredje ragequit nu...

#38

Postad 19 september 2019 - 20:14

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Aj då. Har inte hittat några kluriga bossar. Kör solo och har dött tre gånger totalt. Är på tredje planeten sen ett tag.

Kör FL4K och fixat perken för att låta min djurvän återuppliva mig. Har redan räddat mig några gånger.

Men gäller bara se till hålla sig fattig. Då blir man knappt straffad av att dö.

#39

Postad 19 september 2019 - 23:25

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
Den perken lät riktigt fin.

Valde mellan FL4K och Moze och gick på Mech-linjen till slut.

Kör också solo och klarat mig helt OK vad gäller bossarna.

Men Billy...Billy blev en kalldusch

#40

Postad 20 september 2019 - 09:44

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Vad krävs av denna Billy så jag vet hur jag ska speca. Critical damage viktigt?

#41

Postad 20 september 2019 - 10:50

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
Tror headshots med hög crit är melodin. Sett videos på folk som tar honom med revolver.

Sköld som laddar snabbt.

Håll koll på hans chockvåg som går genom väggar och in i andra rum.

Det som stör mest är glitcharna när han teleporterar. Helst plötsligt står inuti en vägg.

Var någorlunda nära men får erkänna att jag använde en cheese-metod till slut :)

#42

Postad 20 september 2019 - 10:55

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Cheesemetoder gillas. Vilken :)

#43

Postad 20 september 2019 - 11:01

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
Körde denna

https://forums.gearb...-glitch/3411548

#44

Postad 20 september 2019 - 21:52

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Enda bossen jag hade svårt med var en av tvillingarna (första striden). Övriga bossar tycker jag var alldeles för lätta märkligt nog. Har en kompis som tycker att bl3 är mycket svårare än bl2 men jag tycker precis tvärt om. Bl3 har varit helt för lätt imo.

Kör som FL4K.

#45

Postad 22 september 2019 - 20:36

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Skönt man inte behöver göra sidouppdragen. Är tillbaks på Pandora nu och har vart i level på vartenda uppdrag. Level 29 nu.



#46

Postad 29 september 2019 - 14:04

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Vad gör ni av eridium? Spammar slot machines eller eridium vapnet?

#47

Postad 29 september 2019 - 14:10

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Vad gör ni av eridium? Spammar slot machines eller eridium vapnet?

Bara köp skins/room saker.

Ej sett något måste ha vapen, plus att så bra är dom inte med tanke på hur segt man får eridium utan att farma.

Är lvl 32

#48

Postad 29 september 2019 - 15:11

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Level 50 nu. De accelerar rätt fort. Hade väl 2000 eridium har spammat eridiumvapnet så nere i 1300... Fy fasen så drygt men tidseffektivt sett att uppgradera karaktären. Jag har spenderat 1 euro på dekorationer, skins samt 10 eridium för en slotmaskin resten har jag sparat nu till level 50. Innan blev man ändå spammad med vapen bara av att lira. Och de bästa vapnen får du nog fortsatt av att lira :)

Har fått lite bättre stats på en del vapen iaf så det har inte vart förgäves.

behöver väl en 14 miljoner till i credits kanske för att maximera alla upgrades Skulle tro det kanske är runt 700 eridium?



#49

Postad 29 september 2019 - 16:05

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Kan man köpa credits för eridium?

#50

Postad 29 september 2019 - 17:47

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Jag spammar vapen vid automat sen säljer jag så det är en massa jobbig mikro. Det är bättre att bara lira och tjäna credits den vägen




Även taggad med Borderlands 3, Co-op, Coop, Splitscreen, Local multiplayer, crossplatform

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.