Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gears of War 4 [PC/XB1]

233 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 16 mars 2016 - 21:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 1

Två nya vapen presenterade, samt en stridskniv.

 

Verkar intressanta. Dropshot låter cool, men kräver nog sina skills.



#102

Postad 18 mars 2016 - 19:09

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Hoppas man får tillgång till betan nu i april då :)

#103

Postad 19 mars 2016 - 00:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Mmm, jag brukar aldrig spela betor. Men vetefan alltså...

 

Kanske är bäst å andra sidan att andra får ett försprång? Inte roligt om det blir för lätt sen.



#104

Postad 19 mars 2016 - 22:56

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Man kan ju hoppas att dom fixar wall bounce så den inte är som Ultimate Edition iaf för det förstörde gameplay totalt efter ett tag.

Att vara jättebra på att exploita styrningen så allt blir onaturligt känns bara trist. Vi var några stycken som spelat Gears sen första spelet och alla slutade spela UE pga detta.

#105

Postad 06 april 2016 - 16:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Släpps 11 oktober

 

 

In a post over at Xbox Wire, Adam Fletcher, Director of Community from the Coalition, announced the release date for Gears of War 4:

Gears fans, mark your calendars, as the next chapter in the Lancer-revving Gears of War saga is set to begin on Oct. 11 with the release of Gears of War 4.

It’s been almost a year since Gears of War 4 made its global debut at E3 2015, and today’s announcement is set to ignite a chain of upcoming revelations about what’s in store for JD Fenix and the next generation of Gears heroes.

Gears of War 4 marks the beginning of an epic new saga for one of gaming’s most celebrated franchises, as a new band of heroes rises to confront a fearsome new threat. Harkening back to the dark and intense roots of the original classic, fans can expect a familiar, yet distinct evolution of gameplay, including brutal and intimate action, a heart-pounding campaign, genre-defining multiplayer and stunning visuals powered by Unreal Engine 4.

Eager to get a taste of Gears of War 4 before October? Don’t miss the multiplayer beta kicking off this month!

Beginning on April 18, fans who’ve played Gears of War: Ultimate Edition on Xbox One or Windows 10 will be able to join the beta on Xbox One, which will expand to all Xbox Live Gold members on April 25. For more information on what to expect from the beta, check out our recent announcement highlighting the full details, and stay tuned to Xbox Wire and GearsofWar.com for more exciting news in the coming weeks and months.



#106

Postad 06 april 2016 - 16:47

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Kommer stödja split-screen i 30fps också!

#107

Postad 12 april 2016 - 14:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Multiplayergameplay :)

 

http://www.dailymoti...m/video/x43vjsv

 

Ser ut som Gears of War 3, wooo. Och med symmetriska banor vad det verkar.



#108

Postad 12 april 2016 - 20:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 2

http://www.youtube.com/watch?v=o3f8VgQ_dqk&feature=youtu.be&a

 

Aaaaa



#109

Postad 13 april 2016 - 11:06

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Får nästan lite "Mad world"-vibbar från den trailern.

#110

Postad 14 april 2016 - 16:35

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
During our preview we got to try a new mode called Dodgeball, although this one doesn't involve a ball at all. Rather, it lifts the rule where you can bring a teammate back into the game by eliminating an opponent. Die once and you'll be out of the game and placed in a first-in-first-out queue, and assuming your team don't royally suck, you should be back in the game shortly.



Bra där!! En spelform jag efterfrågat länge till både COD och KZ. :)

#111

Postad 14 april 2016 - 18:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Åhå, ett liknande kortsystem som Halo 5 förmodligen.

 

"I feel like that paradigm of cards is really clear to understand for collectibles, like the ability to collect things. We had weapon skins and character skins, so that idea of collecting cards is just easily understood. It felt like it added some engagement in terms of its not the, 'Oh, I like Tiger Stripe. I bought Tiger Stripe. I'm done. I don't need to engage with that system anymore. There's no need for me to hang around.'"

"That's I think what we owe the player, is that feeling you get, much like ... I think Hearthstone is brilliant at, that idea of the glow, and the voice, and the excitement about like, 'I want to open packs, and I want to be a part of that engagement. I can't wait to complete today's quest so I can go to the paramedic with pack of cards.' I think that feeds into that engagement.

"I think that's the same thing we're trying to do here. The notion that everything is earnable just through play means the only reason you would ever use real money is when you want to accelerate it. We're going to be balanced where you're going to be constantly getting crates, or enough credits to get crates through the game, so it really is just about your choice," Fergusson said.

 

http://www.neogaf.co...d.php?t=1207740

 

 

Känns enbart positivt eftersom så länge det bara är kosmetiskt så är det lugnt med mikrotransaktionerna. Och de säger ju att det ska vara balanserat. När jag spelade Gears 3 så fortsatte jag spela helt och hållet för att det var roligt, men jag saknade ändå möjligheten att låsa upp saker (utöver achievments) i det långa loppet. Att få kort med nya skins och sånt lär passa perfekt i Gears.

 

Och förhoppningsvis kör man samma modell som Halo med gratis DLC (kartor, skins, annat innehåll).



#112

Postad 14 april 2016 - 19:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Videon ser riktigt lovande ut, Gears 3 is back :)

 

http://www.ign.com/a...o-saw-you-again

 

En till, han snackar om att lancern var OP i Gears 3 lol. Kan uppenbarligen inte sitt Gears 3, det där ser ungefär likadant ut som i trean.

 

http://www.youtube.com/watch?v=EPTUikuAWWM

 

Var är retro lancern =/?



#113

Postad 15 april 2016 - 02:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

6wjaUDw.gif

 

Smidigt.

 

Men om de inte bekräftar retro lancern så blir spelet 60 % sämre. Det pekar mot att den inte är med, hoppas på utannonsering på E3!

 

"As you all know the random gnasher shoot-bang fests is the essence of Gears, where players can delight in headlessly running into skirmishes and just shoot wildly at anything that moves while hoping to get that one kill before they die. But we also know there are a few players out there who like weapon variety and skill, and we hear you. In fact... we have a little surprise *video visas där alla fem i laget retro chargear en ensam motståndare och spjutar honom*... the retro lancer IS in the game! *Vrål av publiken som blir helt till sig av lycka*"



#114

Postad 15 april 2016 - 08:28

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Det känns som nästan både retro lancer och sawed off behöver vara med för att få någon som helst bukt med wall bouncing.

Nu blir det ju ett GoW UE (aka wall bounce fest) fast med smidigare rörelser samt ett par grejer som executions och meat shield från 3:an.

3:an var väldigt befriat från just wall bouncing och det kan ju ha med just vapnen att göra.

Redigerat av La Cucaracha, 15 april 2016 - 08:28.


#115

Postad 15 april 2016 - 13:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

3:an var väldigt befriat från just wall bouncing och det kan ju ha med just vapnen att göra.

Okej har inte spelat de andra två i MP men jag tyckte det förekom en del wallbouncing i trean också. Fast inte så att det var ett direkt problem. De allra flesta kunde trots allt inte göra det.



#116

Postad 15 april 2016 - 14:35

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Okej har inte spelat de andra två i MP men jag tyckte det förekom en del wallbouncing i trean också. Fast inte så att det var ett direkt problem. De allra flesta kunde trots allt inte göra det.


Kommer heller inte ihåg att wb var direkt ett stort problem i 3:an. Grejen var ju dessutom att man hade retro samt sawed off vilket gjorde att folk inte lika enkelt kunde komma studsandes helt orimligt och one shotta en med gnashern. Detta var anledningen till att jag med flera gav upp i senaste Ultimate Edition. Lancern blev ett alldeles för svagt försvar för att mota bort om man var själv.

#117

Postad 15 april 2016 - 14:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Fattar inte varför de tar bort vapen som var bra. Det var inget fel på SOS, folk som snackade om att den var OP är ju bara löjligt. Man var tvungen att vara riktigt nära för att döda direkt och man kunde lätt finta dem som använde den så att de var försvarslösa efter att ha avfyrat från för långt avstånd.

Hammerburst verkar de också ha gjort till någon slags treburstfire... hoppas verkligen inte de sabbar vapnen, de har tid på sig att ändra.



#118

Postad 15 april 2016 - 22:07

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
HammerBURST :) ändrades från burst till 3:an. Den var totalt värdelös i stort sett i både ettan o tvåan. Blev riktigt effektiv med snabba fingrar i trean.
Sawed off kunde vara irriterande men oavsett så var long range vapnen såpass mycket bättre i trean så det var mycket svårare att komma up close överlag.
Problemet med 4:an som jag ser det hittills är att det verkar mer likt 1:an än 3:an pga vapnen.

Jag får se hur betan är om jag får tillgång till den. Är det gnasher-wallbounce-fest och ingen stopping power i lancern vettefan om jag kommer spela multiplayer speciellt mycket.

#119

Postad 15 april 2016 - 22:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Haha, ja skulle de ta bort stopping power så blir det inte särskilt roligt...

 

Viktigast är ändå symmetriska kartor och det verkar det vara va? Det var otroligt när de inte hade det i Judgment, typ hela poängen med spelet är ju super weapon control.

 

Rejoice! There is still hope.

 

I'm not watching the stream but apparently they said the Retro is coming back? At least that's what someone on the Gears forum was saying.

 

 

Yeah but they're overhauling it so it sounds like it'll perform way differently than the Gears 3 version.

 

 

No videos, but The Coalition confirmed it in stream. They are completely changing it and rebalancing it. The Sawed Off is not in it thankfully.

 

 

Bara de inte har med den och sedan gör den oanvändbar.


Redigerat av Zoiler, 15 april 2016 - 22:51.


#120

Postad 16 april 2016 - 08:13

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Såg en video nyss och det verkar som stopping power är med iaf om man får active reload vilket är bra.
Man kunde även slita tag i folk bakom hinder och dra över dom för att sätta kniven i dom. Gick även att reversa om man timade knappar rätt.

Så visst det påminner mer om 3:an ju mer man kollar minus vapnen då.

#121

Postad 16 april 2016 - 09:19

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

  • 302 inlägg
  • 0

Älskar gears-serien men banne mig är det inte dags för några nya vapen snart? :) Hur många år har vi kutat runt med lancern och shootgun nu? 



#122

Postad 16 april 2016 - 14:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Älskar gears-serien men banne mig är det inte dags för några nya vapen snart? :) Hur många år har vi kutat runt med lancern och shootgun nu? 

De kom ju på några nya i Judgment, hoppas de är med här. Sen har de gjort nya till Gears 4 också. Så det finns variation även om grundvapnen är likadana som vanligt. Jag tycker inte de ska ändra i stommen i Gears, det gick inte bra i Judgment där de ändrade för mycket och folk ratade det.

 

Såg en video nyss och det verkar som stopping power är med iaf om man får active reload vilket är bra.

 

Bara vid aktiv omladdning? Var det så innan? Minns inte, för jag hade alltid aktiv i stort sett -_-



#123

Postad 16 april 2016 - 15:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

http://www.youtube.com/watch?v=tgMZX8tm-x0&feature=youtu.be

 

Man kan även göra aktiv omladdning när man har full ammo. Ingen stopping power om man inte har det.


Redigerat av Zoiler, 16 april 2016 - 15:47.


#124

Postad 16 april 2016 - 18:10

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Det var den videon jag såg om just stopping power osv. Är ganska säker på att man inte behövde active för stopping power i 3:an.

#125

Postad 17 april 2016 - 18:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

q5ern30.gif



#126

Postad 17 april 2016 - 18:55

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Ja du fattar ju själv, har sett betydligt värre exempel när man spelade UE så det där har dom inte brytt sig om tydligen.
Fattar inte varför man ska kunna avbryta glidandet...

#127

Postad 17 april 2016 - 19:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Jag har märkligt nog aldrig stött på det och jag spelade rätt många timmar Gears 3. Eller, jag har stött på det, men inte så aggressivt. Tydligen så har de infört en cooldown i fyran ändå, och jämför jag med hur det såg ut tidigare så var det ännu värre då ja.

 

Tveksamt om de kommer ta bort det eftersom de ju hade med det som en teknik i deras tipsvideo ovan.

 

 

Den här var rolig btw: https://twitter.com/...200995653533696   :P


Redigerat av Zoiler, 17 april 2016 - 19:11.


#128

Postad 17 april 2016 - 21:51

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Nu slutade man ju spela Gears 3 efter ett tag så jag vet inte om det blev värre.
UE var inte så farligt i början heller tills folk tydligen gjorde allt för att lära sig detta.
Betänk att folk glider så samt skjuter samtidigt. Blir rätt tröttsamt fort.

#129

Postad 18 april 2016 - 00:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Betänk att folk glider så samt skjuter samtidigt. Blir rätt tröttsamt fort.

Jo jag såg det i en annan video, verkade väldigt framgångsrikt recept eftersom de andra var helt borta. Men så visade han väl bara när det gick bra också. Jag tycker öht att det verkar vara lite för många tighta ytor där wall bouncing är möjligt på de banorna som visats. Man kunde hålla sig till lite mer öppna ytor i trean.



#130

Postad 18 april 2016 - 07:16

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Det är en mycket framgångsrik metod om man behärskar den. I en korridor likt giffen ovan så kan man ju snabbt glida ganska oregelbundet och det är svårt att läsa. Sen lägg till en klassisk "two piece" på det så har man problem när man är ensam.

Jag låter säkert negativ men vi var rätt många som tyckte det förstörde UE rejält.

#131

Postad 18 april 2016 - 12:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Jag låter säkert negativ men vi var rätt många som tyckte det förstörde UE rejält.

Ne vadå, jag håller ju med dig. Det ser fånigt ut.



#132

Postad 18 april 2016 - 14:33

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=neNp3fXbUe0



#133

Postad 19 april 2016 - 16:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 1

Jag brukar aldrig spela betor, men eftersom det är Gears så spelade jag den igår. Lvl 17.

 

Kan ju börja med att säga att det är roligt, och flyter på bra. Dedicerade servrar är grymt!

 

Grafiken/animationer är inte så mycket att orda om i nuläget då det bara är en verklig beta. Samma med ljudet, som inte är bra här. Man blir paranoid av ljuden istället för att höra exakt var de är. Minns inte att jag hörde mina lagkamrater lika bra som fienderna i trean. Så de behöver jobba på ljudlokalisering av speciellt fotsteg och skott/explosioner. Men de har sagt att ljudet är ett WIP som mycket annat. Men jag hoppas det blir som i trean i slutversionen där jag vann mycket på att höra vart fienderna var/kom ifrån.

 

Lancern är nästan meningslös. Det är gnasherfest som vi befarade. 98 % använder gnashern, eftersom den vinner dueller med lancern även från avstånd. Och det finns så mycket skydd på banorna att det är svårt att lancerdöda någon innan han hinner bakom skydd. Stopping power känns försvagat, märker knappt av det öht. Aktiv reload borde de ta bort, måste ju göra det på båda vapnen hela tiden och det är inte svårt att utföra, så varför inte ta bort det. Nu får jag iofs utmärkelsen för att vara den som gör flest active reloads efter varje match men ändå.

 

Det kan vara så att de inte vill göra lancern för stark, eftersom de vill att den ska fungera som backup på avstånd bara och de vill att retro lancern ska vara det riktigt dödande alternativet. Fan ta dem annars, för det är ingen vapenvariation i nuläget när alla bara kör gnasher.

 

Om lancern är kass så är hammerburst fullkomligt poänglös. Ingen använder den, alla klagar på hur urusel den är. Äcklig recoil och den känns heller inte starkare än lancern på nära håll. Chanslös mot gnashare. Helt oanvänd.

 

Jag själv presterade patetiskt ett tag tills jag lärt mig banorna någorlunda och fattat ungefär var supervapnen är, sen gick det bättre. Samtidigt är det ofta man hamnar i 3v4 eller 2v5 i nuläget. Jag placerades i Silver rank 2 efter 5 matcher sedan jag slussats in i en match precis i slutet i första matchen och sedan fått köra en tre matcher i numerärt underläge. Blev utloggad en handfull gånger under kvällen, men det är väl förståeligt så här i början. Lobbysystemet är kasst, man ser inte vilka som är med.

 

Men den stora skillnaden mellan Coalition och Epic Games är att Coalition uppenbarligen inte kan göra kartor. De tre kartorna som är med i Gears 4-betan är fan inte bra alltså. Tre mer eller mindre generiska likadana banor där det tog mig flera timmar att fatta vilken bana som var vilken. Banan Dam är ett clusterfuck i mitten med boomshot, hur fan ska man kontrollera den punkten när man kan bli attackerad från precis alla håll och kanter? De har snipern mitt i mot, good luck.

 

Sen har vi Harbor, där slaget sker längst till vänster om Dropshot. Inte heller någon favoritbana. Min favorit är väl Foundation i så fall, för där är Boomshot/Dropshop ganska nära och i ett rum som åtminstone bara har tre ingångar. Så den kan man åtminstone försöka hålla. Men fan alltså, de kan inte göra banor =(. Alldeles för mycket skydd och skit, men ändå öppet så att fienden kan komma från alla håll. Kollar man på Gears 3 kartdesign så är alla kartorna olika, medan de ser likadana ut i Gears 4.

 

Hoppet här är att de har tillgång till de gamla banorna, så förhoppningsvis använder de sig av Epics överlägsna banor. Ta Library t.ex. Där är Boomshot i ett bibliotek med två ingångar. Samma med Aftermath. Varför ska de ha supervapen på platser i mitten som inte går att hålla? De har inte fattat poängen med spelet. Varför inte lägga ett supervapen på en avskild platå med trappor upp från båda sidorna? Fanns många såna banor i trean, men ingen av de här tre har det.

 

Så för att sammanfatta: Gnasherfest, fullständigt värdelösa kartor som visar att utvecklarna inte har fattat poängen med Gears, 60fps/dedicerade servrar, ofärdig grafik/ljud förstås, trots allt roligt (men inte lika roligt som Gears 3). Kan fixas om: retro lancern är bra, de lägger in gamla kartor gratis.

 

För kartorna gör så mycket. Det är halva spelet. De måste inte bara vara symmetriska, de måste också vara upplagda så att kartkontroll är möjligt och roligt och det är där de misslyckats med de här tre banorna. Sen är texten jätteliten också, oläslig på korten man får välja mellan striderna...

 

Boomshot har för övrigt bara två skott nu, hade väl tre förut? Dropshot har tre och den är rätt så mäktig faktiskt. Har fått många kills med den.



#134

Postad 19 april 2016 - 18:06

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Fick min kod först nu så jag ska testa senare ikväll.

Ang Library så var det väl 4 ingångar plus att man kunde droppa från övervåningen till boomern?

Det var två skott i boomern i 1:an o 2:an iaf. Misstänker att det kan varit 3 i 3:an

#135

Postad 19 april 2016 - 18:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Fick min kod först nu så jag ska testa senare ikväll.

Ang Library så var det väl 4 ingångar plus att man kunde droppa från övervåningen till boomern?

Det var två skott i boomern i 1:an o 2:an iaf. Misstänker att det kan varit 3 i 3:an

Ne det var två, se 0:40 här. Samt en där uppe då via gömd spak men de måste komma dit först genom den ena ingången.

 

http://www.youtube.com/watch?v=JtvMekPiV1w

 

Det var ju Judgment den banan var från haha. Blandar ihop. Vad har du för gamertag btw? (dissad ^^)

 

 

The sound in general is broken. I always hear people walking/shooting like if they were near me while they are totally on another part of the map.

 

 

Ja precis, man hör allt möjligt så man blir paranoid.


Redigerat av Zoiler, 20 april 2016 - 19:18.


#136

Postad 21 april 2016 - 12:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Körde min gubbe till lvl 20 för att få betabelöningen, men det får räcka så. Hade de släppt spelet i det här skicket hade jag inte kört det särskilt länge. Finns mycket att fixa, men att spela utan ljudlokalisering eller vapenbalansering är meningslöst i nuläget. Känns dessutom som att jag har en nackdel mot andra i gnasherduellerna, som ju är allt spelet går ut på för närvarande. Lagg!? Skadan man gör och tar känns så ojämn.

 

Skönt att läsa på Gaf att alla mina klagomål tas upp i alla fall eftersom utvecklarna åtminstone vet om dem.

 

Jag trodde det skulle bli det givna multiplayerspelet i år, men efter betan är jag mycket mer osäker. Tråkigt om det blir så.

 

 

Här är det ju bevisat till och med. Kolla vad oregelbunden skada Gnasher gör:

 

DPirMQQ.gif

XQ5hvrZ.gif


Redigerat av Zoiler, 21 april 2016 - 13:00.


#137

Postad 22 april 2016 - 12:33

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Körde också upp min till lvl 21 och det fick nog räcka. Inte alls imponerad hittills.
Gnashern är otroligt ojämn vilket den iofs alltid varit tills den blivit patchad i tidigare spel.

Till skillnad från din upplevelse så verkar lancern göra otrolig skada, har blivit downed inom loppet av en sekund emellanåt vilket känns sjukt konstigt då jag aldrig lyckats med den bedriften själv.

Ljudet är som du säger piss, helt omöjligt nästan att förstå vart folk håller till.

Active reloaden är ju ett skämt numera, varför kan man ladda om ett fulladdat vapen liksom?

Wallbouncing ser jag som ett stort problem, den som kan wallbounce bäst vinner 90% av duellerna.

En hel del poleringen lär krävas.

Edit: nån form av lagg där spelet frös till hände en hel del vilket också förstörde upplevelsen.

Redigerat av La Cucaracha, 22 april 2016 - 12:35.


#138

Postad 22 april 2016 - 13:04

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

Tycker spelet är ok, men håller med er två om de ni sagt. Gnashern är för långsam enligt mitt tyckte.

Nää känns som de måste fixa en hel del på 6 månader, kommer endå köpa pga av singel player. Vi får hoppas MP blir riktigt bra tillslut.



#139

Postad 26 april 2016 - 13:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Gears of War 4, remember, does something interesting with its maps. The game comes with 10 maps, and all DLC maps are free, but they're rotated in and out of public matchmaking like free-to-play champions are rotated in and out of League of Legends.

 

 

Gratis kartor är ett plus iaf.



#140

Postad 28 april 2016 - 07:45

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0

Känns som det är en väldigt tidig beta man spelar, kontrollerna känns gamla jämfört med dagens fps spel också, vilken dum idé att springa på A knappen. Spelet laggade något enormt också igår när jag provade.



#141

Postad 28 april 2016 - 08:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Känns som det är en väldigt tidig beta man spelar

Det är för att det är precis vad det är. Alfa egentligen, enligt dem själva.

 

Springa på A-knappen funkar ju jättebra, har du aldrig spelat Gears innan mao?



#142

Postad 03 september 2016 - 13:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

http://www.youtube.com/watch?v=Z7SF0tlFT1s



#143

Postad 03 september 2016 - 18:52

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Robotar alltså?

#144

Postad 18 september 2016 - 11:10

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

GoW: The Movie - alla cutscenes

http://www.ign.com/v...e-all-cutscenes


Redigerat av Zerox_no1, 18 september 2016 - 11:10.


#145

Postad 19 september 2016 - 14:51

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Inte länge kvar nu! :D

 

https://www.youtube.com/watch?v=ji2aU4EdQww


Redigerat av Zerox_no1, 19 september 2016 - 14:52.


#146

Postad 19 september 2016 - 15:09

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Denna låt är helig för mig (första kyss och tidig ungdom och sådant) men covern var faktiskt helt ok. Magisk trailern som vanligt.

https://www.youtube....h?v=0Ia9N9MdSa0

Redigerat av Johan_i_burken, 19 september 2016 - 15:12.


#147

Postad 19 september 2016 - 15:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Inte länge kvar nu! :D

200w.gif



#148

Postad 19 september 2016 - 15:41

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0
Hope, nästan så man köper stora paketet så man kan lira 4 dagar innan....

#149

Postad 19 september 2016 - 22:03

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Har alltid varit taggad inför nytt Gears men denna gången är jag helt likgiltig. Betan var ju relativt usel så man fick liksom ingen bra känsla alls för spelet.

#150

Postad 19 september 2016 - 22:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Ja alfan/betan var usel, men vi får väl hoppas de har fixat till saker sedan dess. Gears of War 3 remaster är vad jag hade velat ha men... kanske kommer till Scorpio.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.