Dagens plus och minus, ingen politik eller religion
3647 svar till detta ämne
Postad 06 januari 2025 - 14:18
Loco.spk
-
Loco.spk
-
Mästare
-
-
3 283 inlägg
Nej, det var SONOS problem. Det gick bra att spela på andra enheter med Spotify connect. Till slut (efter ett par dagar) dök det upp ett felmeddelande i SONOS app som sa att spotify behövdes autentiseras om och efter det fungerar det igen.
- "Fungerar" är väl frågan om det gör i.o.f.s. Att styra volymen eller på annat sätt försöka påverka vad som spelas och hur det ska spelas är fortfarande ett lotteri. Men det låter i.a.f. igen 
Postad 06 januari 2025 - 21:24
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10 157 inlägg
+MopedbilsLobbyisterna i Bryssel misslyckas iaf lokalt. Kontring med nya regeländringar som gör det lättare bygga atraktorer ökar försäljningen av trafiksäkra bilar över mopedbilar
-infektion i långfinger. Antibiotika som totalt slår ut tarmfloran men verkar ge önskad effekt
Postad 06 januari 2025 - 23:20
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 039 inlägg
+++ Längre/ändnring av fordonsutbildning är under utredning.
+ Emellertid är det stor skillnad på upplevd säkerhet samt orsak till olyckor än den databelagda verkligheten.
- Alldeles för lätt att dra snabba slutsatser, samt att sätta barn bakom ratt.
= Intressant läsning i ämnet. 
Teknikens värld tryckte en klargörande artikel i ämnet med hjälp av Folksam.
Folksams studie
Ps: Jag önskar att barnen krävs på seriösare utbildning än idag innan de sätts ut i trafiken. Oavsett motofordon. Som det ser ut idag är det rasande orimligt med enbart teoriprov för att lagligt sätta sig bakom ratt i trafik. 
Postad 06 januari 2025 - 23:43
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10 157 inlägg
Det finns inget krav på högre krav för de som sätter sig i mopedbilar av plast som körs i högre hastighet 
Postad 07 januari 2025 - 06:51
mr.keyser
-
mr.keyser
-
Beroende
-
-
1 262 inlägg
+Fortfarande inte läst en enda artikel om fortkörning med mopedbil.
-Men tydligen är det väldigt vanligt.(?)
Postad 07 januari 2025 - 12:58
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 039 inlägg
-Men tydligen är det väldigt vanligt.
(?)
+ Svårt att se det som inte finns.
- Lättare att tro att sådant som inte finns faktiskt existerar.
Postad 07 januari 2025 - 13:13
DPC
-
DPC
-
Beroende
-
-
1 015 inlägg
- Förbannade sjukdomar som slår till så här års, lagom till eller när en ledighet tar slut
- Jobbresa till annat land imorgon och rejält sjuk idag
+- Bita ihop eller bryta ihop?!
+ Det är bara ngt som går över
Postad 14 januari 2025 - 14:53
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 472 inlägg
- Kommer möjligtvis sluta på SVT eftersom de i allt större utsträckning använder generativ AI för inklippsbilder i program. Jag kan nog inte förlika mig med det. Det är oetiskt på ett sätt som cheferna i sin av Dunning-Kruger och Petereffekterna obligatoriska okunskap inte förstår. 
- Det orange hotet mot Grönland. Varför måste alla världsledare vara psykopater?
+ Säsong 2 av Severance, en av de mest bisarra, snygga och spännande serierna som har skapats, har äntligen premiär på torsdag (Apple TV).
Redigerat av Zacabeb, 14 januari 2025 - 20:40.
Postad 14 januari 2025 - 22:56
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10 157 inlägg
Har du överhuvudtaget läst någon artikel om mopedbilar. Det är extremt tyst om dem. Står inte mycket om trimmade Atraktorer heller för den delen. Men faktum är ju att mopedbilar går fortare än Atraktorer så begriper inte din poäng riktigt
Postad 15 januari 2025 - 13:55
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
https://www.kungalvs...33-abc02603c8a2
https://www.svt.se/n...ng-i-kungsbacka
Postad 15 januari 2025 - 16:27
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 039 inlägg
+ Artiklar li9knande de jag tidigare redogjort för med avseende på hastigheter och ungdomar visavi polisrapporter av desamma.
- Journalister förstår ibland inte skillnad på Mopedbil, EPA eller A-traktor. Mopedbilarna är svårare att fippla/fuska till sig högre hastigheter. EPA och Atraktorer har andra förutsättningar. På Volvo V70 t ex. RÄcker det med att lyfta rätt säkring för att få fulltryck på turbon och eliminera begräsning på 30km/h.
Postad 15 januari 2025 - 19:35
Mr_Tom
-
Mr_Tom
-
Forumräv
-
-
780 inlägg
https://www.dagensju...-1med-mopedbil/
Det gick ganska fort med Google 
Postad 15 januari 2025 - 20:15
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
I detta fallet så var det inte fråga om att bilen var trimmad. Hon körde enligt artikeln i nerförsbacke.
Postad 15 januari 2025 - 21:19
Mr_Tom
-
Mr_Tom
-
Forumräv
-
-
780 inlägg
I detta fallet så var det inte fråga om att bilen var trimmad. Hon körde enligt artikeln i nerförsbacke.
mr.keyser nämner fortkörning och det är rubriken på på artikeln jag länkade till. Jag Googlade på mopedbil och fortkörning. Är något annat oklart?
Postad 16 januari 2025 - 06:53
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
mr.keyser nämner fortkörning och det är rubriken på på artikeln jag länkade till. Jag Googlade på mopedbil och fortkörning. Är något annat oklart?
Jag uppfattade att det handlade om trimmade fordon i samband med fortkörning
Postad 16 januari 2025 - 21:40
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 472 inlägg
Ett oerhört stort minus: David Lynch har gått bort, 78 år gammal. 
Postad 17 januari 2025 - 11:47
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 039 inlägg
Ett oerhört stort minus: David Lynch har gått bort, 78 år gammal. 
+ Dags att se Wild At Heart och Dune igen.
Dagens Plus o Minus
+ Ska strax hjälpa polare med att bära in Stern Pin Ball The Avengers. Sedan blir det flipprande hela natten. Samtidigt visa grabben hur VR-flipper ser ut och fungerar.
- Så lite tid...
Redigerat av PML73, 17 januari 2025 - 16:47.
Postad 17 januari 2025 - 18:56
Mr_Tom
-
Mr_Tom
-
Forumräv
-
-
780 inlägg
Jag uppfattade att det handlade om trimmade fordon i samband med fortkörning
Vi hade tydligen fattat lite olika vad det handlade om. Förhoppningsvis ingen skada skedd . Jag släpper det.
+ Helg, skönt med lite ledigt.
+ Om en vecka börjar Göteborgs Filmfestival.
- Vädret och årstiden är mörkt och grått. Det regnar åtminstone inte just nu .
Postad 21 januari 2025 - 17:07
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 472 inlägg
- Rymdhimmlers ketaminorgasm igår och mediers techbrokåta tolkning att "nej, det där var inte alls exakt vad det såg ut att vara".
+ Motståndsrörelser.
Postad 21 januari 2025 - 17:20
DPC
-
DPC
-
Beroende
-
-
1 015 inlägg
Ja Zac, vilken hybris karln har.
I bästa fall blir det bara 4 intressanta år.. Det hela är rätt sorgligt då personen har gjort mkt bra och har varit en förebild i vissa avseenden.
+Den s-tans halsåkomman kanske är på väg åt rätt håll
+Vi går mot ljusare tider
+Bion fortsätter att utvecklas. Stay tuned 
-Västkustväder idag. +2° och duggregn. Men det gör inte så mkt.
Postad 22 januari 2025 - 21:11
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 472 inlägg
+ Lizzie Velasquez, en motivationstalare aktiv i kampen mot mobbing och en så gullig och sympatisk människa som går att föreställa sig, har postat en uppdatering om sin senaste sjukhusvistelse. Hon är fortsatt inlagd men mår under omständigheterna bra.
Även om jag inte känner henne personligen så har jag varit lite orolig för hennes skull eftersom hon är en människa jag tycker mycket om och ser upp till. En liten lättnad i kaoset.
Postad 22 januari 2025 - 21:20
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 039 inlägg
+ Hurra för public service, SVT. Äntligen något mediahus som vågar ställa frågan varför snorungar utan erfarenhet får köra bil i Sverige och dess konsekvenser. LÄNK
- Folk utan vett i trafiken.
Postad 23 januari 2025 - 07:07
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
+ Hurra för public service, SVT. Äntligen något mediahus som vågar ställa frågan varför snorungar utan erfarenhet får köra bil i Sverige och dess konsekvenser. LÄNK
Är det ett humorprogram?
Postad 23 januari 2025 - 13:04
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10 157 inlägg
De verkar inte ha gjort någon research. Man tappar respekten redan i början när de snackar om att Sverige försöker komma runt förbud med barn bakom bil när det finns EU mopeder som de inte verkar veta existerar ens. Fascinerande ändå men svenskar är kanske lika arroganta som amerikanarna och tror att bara Sverige existerar 
Får väl se om de skiftar fokus när man måste va 18 för att köra Atraktor men man fortfarande får köra mopedbil med undermålig körsäkerhet i 45 km/h som snorvalp men fan trot.
Postad 23 januari 2025 - 13:44
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12 221 inlägg
Får väl se om de skiftar fokus när man måste va 18 för att köra Atraktor men man fortfarande får köra mopedbil med undermålig körsäkerhet i 45 km/h som snorvalp men fan trot.
Ibland kan det vara läge att tänka till lite extra. Tror du att denna olyckan hade kunnat hända med en svinslö mopedbil?
IMG_5417.jpeg 559,82K
0 Antal nerladdningarhttps://www.frilagt....ed-epa-traktor/
Postad 23 januari 2025 - 14:17
DPC
-
DPC
-
Beroende
-
-
1 015 inlägg
Puh, tur ingen strök med. Vetvilling.
Postad 23 januari 2025 - 21:09
mr.keyser
-
mr.keyser
-
Beroende
-
-
1 262 inlägg
Ibland kan det vara läge att tänka till lite extra. Tror du att denna olyckan hade kunnat hända med en svinslö mopedbil?
IMG_5417.jpeg
https://www.frilagt....ed-epa-traktor/
Helt uppenbart att den stackars Epan har blivit påkörd av en toktrimmad mopedbil som sedan smet från platsen oskadd.
Postad 23 januari 2025 - 21:14
Nizz_e
-
Nizz_e
-
Forumräv
-
-
989 inlägg
+ Lokalnyheter. Snabb sökning på artiklar:
Mopedbil: (2018-2025) 1 för fort, 6 krockar och 3 singelolyckor.
A-traktor: (2024) 7 för fort, 3 krock, 2 singelolyckor och 10 stoppade med brister/fel varav några fått ombesiktning.
Artiklar med större trafikkontroller med många fordon stoppade är inte medräknade.
- Alla våldsbejakande dårar i världen.
Postad 23 januari 2025 - 22:05
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 039 inlägg
+ Forskning
- Ignorans
- Från 2016 till 2022 inträffade sammanlagt 1 118 olyckor med A-traktorer där föraren var var mellan 14 och 20 år gammal. Sett i förhållande till antalet fordon är A-traktorer överrepresenterade i olycksstatiken, säger Susanne Wallhagen, en av forskarna bakom en rapport om A-traktorer och trafiksäkerhet från VTI, Statens väg- och transportforskningsinstitut.
- En jämförelse mellan A-traktorer och mopedbilar visar att de allvarliga olyckorna med de sistnämnda är betydligt färre, även med hänsyn till att antalet fordon är lägre.
Mellan 2016 och 2022 inträffade 458 mopedbilsolyckor med unga förare. Tolv olyckor var allvarliga, men ingen i åldersgruppen omkom.
A-traktorer som fordon är egentligen säkrare och skillnaden i olyckor beror sannolikt på att fordonen används olika, menar forskarna. "Mopedbilar används mer som ett vanligt transportmedel medan A-traktorer är en del av epa-kulturen där trimning och buskörning är vanligt".
Obs LÄNK TILL FORSKNINGSRAPPORT!!! Ibland är det tydligen lättare att finna korrekt information.
Redigerat av PML73, 23 januari 2025 - 22:08.
Postad 24 januari 2025 - 11:59
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
+ Äntligen fredag
- Gäddor som söker efter yngel
Postad 24 januari 2025 - 12:32
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10 157 inlägg
PML det gäller att kunna tolka informationen korrekt. Atraktorerna som går häröver i atraktorland går då inte över 40 i regel även om det givetvis precis som med mopeder finns trimmade varianter med dubbla växellådor 
Postad 24 januari 2025 - 13:12
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 039 inlägg
PML det gäller att kunna tolka informationen korrekt. 
Det märkliga är ju att du hävdar att din tolkning står över forskarnas slutsatser. Jag har aldrig hävdat att mopedbilar inte går att trimma. Däremot har jag likt forskarrapporten haft samma slutsats att A/EPA-traktorerna är de som är farligast i trafiken. Eftersom polisens rapporter visat på samma linje. Så torde sanningen vara att hårdare kontroll över mopedbilar också ger säkrare framförande och så tillika färre allvarliga olyckor.
Jag har från alternativ åsiktsvinkel inte sett en endaste rapport eller exempel på motsatsen, förutom känsloyttringar och vaga alt. orimliga sammanhang mellan farliga fordon och olyckor.
Postad 24 januari 2025 - 14:16
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12 221 inlägg
PML det gäller att kunna tolka informationen korrekt. Atraktorerna som går häröver i atraktorland går då inte över 40 i regel även om det givetvis precis som med mopeder finns trimmade varianter med dubbla växellådor 
Trots att du skriver det, så tolkar du ju statistiken fel.
Eftersom du inte svarade mig, så ställer jag frågan igen:
Tror du att olyckan ovan hade kunnat hända med en mopedbil, och isåfall, vilken mopedbil, och med vilket trim-kit?
Det behövs inga dubbla växellådor för att stänga av "a-traktorfunktionen". Allt som behövs är att koppla ur en sladd. Föreslår att du tittar på videon som länkades längre upp. Jag visste inte heller att det var så enkelt, och det är ju faktiskt helt absurdt.
På tal om absurdt, så är dessa bland de dummaste jag har sett:
Porsche A-traktor: 
porsche atraktor.jpg 21,19K
0 Antal nerladdningar
Eller varför inte en Audi-coupé?
audi atraktor.jpg 78,64K
0 Antal nerladdningar
Jag lovar att ägarna/förarna till dessa alltid kör i 30 km/h. Absolut, ingen tvekan... 
Postad 24 januari 2025 - 15:16
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10 157 inlägg
Statistiken säger ju egentligen bara att det rullar fler atraktorer än mopedbilar på gatorna häruppe. Verkar som ni inte tar hänsyn till underlaget undersökningen görs på. Jämför olyckor med personbilar av personer med körkort över 18 och de med atraktorer så ser ni att förare över 18 är mycket mer olycksbenägna än förare under 18 
Min personliga erfarenhet i Atraktorland är att de beter sig minst lika bra om inte bättre överlag. Verkar mest va de med bristande erfarenhet som ser det som ett stort problem. Inte för att det är så otroligt kul fastna bakom en så ja jag har nog rätt bra koll på att de håller 30 som yrkeschaufför. Man är glad att skylten finns.
Porschen där tror jag har sett. Men det finns fler A-traktorer med porschechassin här. De rullar runt i 30. Lastbilen i fråga är också i trakterna men den har jag inte stött på ännu. Begränsning till 2 ton känns lämpligt.
Men den stora frågan som är helt omöjlig att få besvarad på minhembio är varför det är så brutalt bra med mopedbilar som går över 30 utan trimning och usel krocksäkerhet ska va så oproblematiskt och varför enbart A-traktorer ska va ett problem och måsta begränsas. Den frågan är uppenbarligen svårbesvarad trots ideliga försök 
Postad 24 januari 2025 - 15:50
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12 221 inlägg
Men den stora frågan som är helt omöjlig att få besvarad på minhembio är varför det är så brutalt bra med mopedbilar som går över 30 utan trimning och usel krocksäkerhet ska va så oproblematiskt och varför enbart A-traktorer ska va ett problem och måsta begränsas. Den frågan är uppenbarligen svårbesvarad trots ideliga försök 
Nu vet jag inte vem du menar, men jag säger inte att mopedbilar är bra. Tycker tvärtom synd om de som köper skrotet. De är ju knappast billiga heller.
Men det finns som sagt en stor skillnad. A-traktorer kan med väldigt enkel åtgärd förvandlas till något extremt farligt i händerna på en minderårig.
En mopedbil är naturligt begränsad eftersom den är så usel. Krocksäkerheten är såklart obefintlig, och det går att skada både sig själv och andra där med (den sista idioten är inte född), men polisjakt och olyckor i hög hastighet är naturligtvis en omöjlighet.
Porschen har jag också hamnat bakom ett antal gånger, men det var ett tag sedan nu.
Postad 24 januari 2025 - 16:45
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 039 inlägg
Statistiken säger ju egentligen bara att det rullar fler atraktorer än mopedbilar på gatorna häruppe.
Det är ju där du missar det viktigaste i rapporten. De säger ju att även om man räknar med att det finns fler A-traktorer än mopedbilar. Så är A-traktorer i jämförelsen olycka i % per A-traktor högre än den % olyckor per mopedbil. Dessutom tillägger de, att olyckorna är våldsammare och fler skadade än olyckorna med mopedbilarna. Rapporten ger även en förklaring till detta märkliga förhållande att folk skadas och dör oftare i olyckor i så kallat säkrare bilar; det buskörs och trimmas helt enkelt mer med A-traktorer. Punkt. Det är att vara rejält faktaresistent att försöka ge sig på att hävda motsatsen. Slutsatsen blir alltså, fler A-traktorer blir likamed fler allvarliga olyckor på våra vägar än med mopedbilar. Det är en sanning.
Din jämförelse med 18åringar i trafikolyckor osv. haltar eventuellt något eftersom du inte presenterat om dessa 18åringar har trafikvana från tidigare ålder, deras levnadsvanor, äga dyra snabba bilar i ung ålder osv(precis som med A-traktorer, hastigheten är en absolut faktor). Det finns många faktorer som spelar roll om man ligger i större riskzon att hamna i olycka.
Redigerat av PML73, 24 januari 2025 - 16:54.
Postad 24 januari 2025 - 19:17
nyborjare
-
nyborjare
-
Forumräv
-
-
895 inlägg
Såg på tv att ett "barn" får köra en lastbilsepa på massor av ton , svårt att ta in , tänkt att möta en sån jävel som kommer över på motsatta körbanan , vad gör då de om den håller 30 o jag 70-90 , jag dör ... hur fan är detta möjligt ? inte att jag dör utan att vi har sådana regler i ett land med lag på cykelhjälm
Redigerat av nyborjare, 24 januari 2025 - 19:17.
Postad 24 januari 2025 - 20:49
Roland
-
Roland
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Såg på tv att ett "barn" får köra en lastbilsepa på massor av ton , svårt att ta in , tänkt att möta en sån jävel som kommer över på motsatta körbanan , vad gör då de om den håller 30 o jag 70-90 , jag dör ... hur fan är detta möjligt ? inte att jag dör utan att vi har sådana regler i ett land med lag på cykelhjälm
Med tanke på antalet tunga a-traktorer så skulle jag inte vara så orolig.
Jag är väldigt mycket mer orolig för alla VANLIGA tunga lastbilar och bussar på våra landsvägar.
När en sådan (inte så ofta som tur är) får punktering på ett framdäck så svänger lastbilen i den riktning som är punkterad. Föraren klarar ytterst sällan att hålla sig i sin fil.
Postad 24 januari 2025 - 23:34
nyborjare
-
nyborjare
-
Forumräv
-
-
895 inlägg
Med tanke på antalet tunga a-traktorer så skulle jag inte vara så orolig.
Jag är väldigt mycket mer orolig för alla VANLIGA tunga lastbilar och bussar på våra landsvägar.
När en sådan (inte så ofta som tur är) får punktering på ett framdäck så svänger lastbilen i den riktning som är punkterad. Föraren klarar ytterst sällan att hålla sig i sin fil.
Jo det är sant men vanliga är liksom något som hör till vårt samhälle, infrastruktur och vägnät och som behövs , kan inte riktig se detta med en tung a-traktor eller att den skulle vara ursäktad för att det inte finns så många , räcker med en för mkt som framförs av ett barn utan någon som helst körkortsutbildning .
Postad 25 januari 2025 - 10:51
DPC
-
DPC
-
Beroende
-
-
1 015 inlägg
+ Nytt rekord i antalet gäster i bion samtidigt. 16 personer plus jag. Vill man så går det 
+ Nöjd dotter som haft kalas
- Vintern. Var är den? Inte i Stockholmstrakten iaf
Postad 25 januari 2025 - 11:28
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 039 inlägg
+ Kul att Attentathuset snart är färdigt. Ett ******** jobb med företaget vi anlitade. Knegarna är världsklass men administrationen suger hästballe. På morgonen satte jag igång Imperiet på stereon och njuter av den fina energi de bjöd på.
- Så lite tid för ledighet och rekreation.
Postad Igår, 05:18
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 039 inlägg
-
-
-
--- Det finns inte tillräckligt med minus att ta till för att beskriva det hemska dådet i Örebro. Tråkigt nog var min profilering av GM lika träffsäker som vid Täbymannens härjande. 
+ Inte idag, mer än att vi alla måste kolla med våra vänner att de mår bra så detta aldrig sker igen. 
Postad Igår, 08:27
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
-
-
-
--- Det finns inte tillräckligt med minus att ta till för att beskriva det hemska dådet i Örebro. Tråkigt nog var min profilering av GM lika träffsäker som vid Täbymannens härjande. 
+ Inte idag, mer än att vi alla måste kolla med våra vänner att de mår bra så detta aldrig sker igen. 
Vad har du för källa som stödjer din profilering?
Postad Igår, 08:35
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 039 inlägg
Vad har du för källa som stödjer din profilering?
Skratt, när började du med källkritik?
Du ska nog få se. Jag väntar med att skriva här tills polisen släppt sin offentliga version.
Postad Igår, 09:13
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Du ska nog få se. Jag väntar med att skriva här tills polisen släppt sin offentliga version.
Då vet vi ju inte om din profilering stämde 
Postad Igår, 10:00
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 039 inlägg
Då vet vi ju inte om din profilering stämde 
Jag vill inte sprida något som skulle uppfattas som rykten. Jag har en dialog med mina vänner. Och den stämde på pricken(uselt ordval i detta sammanhang).
Postad Igår, 10:26
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Jag vill inte sprida något som skulle uppfattas som rykten. Jag har en dialog med mina vänner. Och den stämde på pricken(uselt ordval i detta sammanhang).
Det är bra att du inte sprider rykten men varför antyder du att du vet mer än vad som står i nyhetsmedia?
Postad Igår, 10:56
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 039 inlägg
Det är bra att du inte sprider rykten men varför antyder du att du vet mer än vad som står i nyhetsmedia?
Vet nu inte vad du syftar till mer än dina fantasier, vilka för mig är svåra att tyda.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Tyg på subwoofer
DPC
2025-01-26 16:07:11
-
Vy bakåt i salongen, nu med Camiratyg i taket
DPC
2025-01-26 16:04:53
-
-
-
Deluxe Deco Paramount
emifog
2025-01-23 08:23:03
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|