Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

!*!Killzone 2-klantråd!*!

2491 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Killzone 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,62 (38) 49:-
1 relaterade trådar

#1

Postad 09 februari 2009 - 08:21

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Postad bild
Update 2009-09-09:

För info om vem som är ledare och vilka som är officerare:
http://www.killzone....?kz_clan_id=219

Adda ledare och officer först och främst, lira med dom ett tag och be sedan om en invite till klanen.

Kolla gärna igenom morlocks inlägg för mer info om Killzone 2, där finns svar på många frågor!

https://www.minhembi...s...t&p=1454205

Kolla också in www.killzone.com, där står ALLT om Killzone 2!

Redigerat av BrittBastard, 09 september 2009 - 12:56.


#2

Postad 09 februari 2009 - 08:32

bigbandit
  • bigbandit
  • Användare

  • 161 inlägg
  • 0
Hej Britt.

Mycket bra initiativ.

Jag är gärna med i klanen.
Räkna in mig den 25e. ;)

#3

Postad 09 februari 2009 - 08:40

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

  • 2 268 inlägg
  • 0
Nu vilar ett stort ansvar på dig som har startat den här tråden. Jag menar, kolla på "Min Hembio Clan", den ligger på 200 sidor!! ;) ;)
Men bra gjort såklart!
Klart man joinar klanen!
Vi kanske borde vara överrens om vem som startar klanen i själva spelat också. Vore dumt om flera som når Sergeant snabbt skapar en MHB-klan. Räcker med en.

#4

Postad 09 februari 2009 - 08:50

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Nu vilar ett stort ansvar på dig som har startat den här tråden. Jag menar, kolla på "Min Hembio Clan", den ligger på 200 sidor!! ;) ;)
Men bra gjort såklart!
Klart man joinar klanen!
Vi kanske borde vara överrens om vem som startar klanen i själva spelat också. Vore dumt om flera som når Sergeant snabbt skapar en MHB-klan. Räcker med en.



Du har helt rätt kajoh. Men just därför som jag startade den här tråden, för att den INTE skulle ligga i KZ2-tråden och dra iväg. Allt klansnack, och inget annat, i en och samma tråd, enkelt och lättillängligt.

Yes, jag tänkte också på vem som ska skapa klanen i spelet. Det får väl helt enkelt bli den som först blir Sergeant, eller vad säger ni andra? Om vi kör på den principen så är det ju viktigt att posta här så fort man har skapat klanen!

#5

Postad 09 februari 2009 - 08:51

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
haha tror att jag är lite morgontrött. Läste nämnligen rubriken som Klant-råd och tänkte att det kunde ju vara kul läsning ;)

#6

Postad 09 februari 2009 - 09:10

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

  • 986 inlägg
  • 0
är gärna med..
om jag kan så är jag med på klan kväll.
squadmates :Morlock,Dr död,merger.

Redigerat av Fahla, 09 februari 2009 - 09:12.


#7

Postad 09 februari 2009 - 09:33

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

  • 1 482 inlägg
  • 0
.....................................

Redigerat av JockeJ, 16 september 2009 - 12:43.


#8

Postad 09 februari 2009 - 09:36

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

  • 1 069 inlägg
  • 0
Finns redan en klan...för oss som spelade betan ;) Skämt å sido så, visst är man gärna med en runda till! Vilken squad man tillhör är dock inte statiskt utan man invitar till en squad vid varje spelomgång (i alla fall i betan)så det behöver vi nog inte lägga en massa tid på i den här tråden.

Lasseman73

Redigerat av Unregistered3ece8f6f, 09 februari 2009 - 09:36.


#9

Postad 09 februari 2009 - 09:40

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0
Räkna med mig!

PSN: NAstycrew, har headset, adda!

KillZone 2 har ett väldigt djupt onlineläge, likså är klanfunktionen, och allt blir så mycket enklare att spela om man kan kommunicera, samt att de blir så mycket mer roligare att spela, därför är ett headset ett måste.

KÖP ETT HEADSET OM NI INTE HAR!!!!! KÖP ETT HÄR:

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 09 februari 2009 - 14:47.


#10

Postad 09 februari 2009 - 09:48

PBateman
  • PBateman
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
KOmmer joina.

PSN: Marcusson

#11

Postad 09 februari 2009 - 09:56

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Finns redan en klan...för oss som spelade betan ;) Skämt å sido så, visst är man gärna med en runda till! Vilken squad man tillhör är dock inte statiskt utan man invitar till en squad vid varje spelomgång (i alla fall i betan)så det behöver vi nog inte lägga en massa tid på i den här tråden.

Lasseman73


Jo, så du säger att någon av er som spelade betan startade "MHB"-klanen i spelet? Jag tror ju i och för sig inte att det finns någon "klandata" kvar från betan.
Nej, jag vet att varje squad invitas från gång till gång och att det inte är statiskt. Men man kan ju välja att göra det statiskt om man hittar 3st som man lirar bra tillsammans med. Alla kommer ju vara olika bra, spela olika mycket och vilja satsa olika mycket. Där gäller ju det att hitta 4 som passar bra ihop. Sen fattar jag också att det kommer oftast bli så att man spelar med "random", både från klanen och icke från klanen.
Men om/NÄR vi ska vara med i klanturneringarn och matcher är det bra att ha tränat ihop sig med 3 pers. Precis som i vilket fotbolls-, hockey-, you name it-lag som helst.

Självklart får alla vara med men det kan mycket väl bli så att vi har [MHBA], [MHBB] och [MHBC] t ex.
Allt beroende på hur många vi blir, hur bra man är, hur mycket man spelar o s v.

#12

Postad 09 februari 2009 - 10:04

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0

Självklart får alla vara med men det kan mycket väl bli så att vi har [MHBA], [MHBB] och [MHBC] t ex.
Allt beroende på hur många vi blir, hur bra man är, hur mycket man spelar o s v.


Det låter som ett bra förslag. Sign me up!

PSN: seagal88

Redigerat av Unregistered28641812, 25 februari 2009 - 18:15.


#13

Postad 09 februari 2009 - 10:17

erlander
  • erlander
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0
Jag är lätt på i klanen. Dock vet jag inte när jag får spelet då jag förbokat på webhallen men ligger spelet i brevlådan den 25e så spelar jag heeeela kvälllen till tidig morgon. Inte så mkt annat att göra då jag är "mellan två jobb".
Sen har jag iof ett hus att renovera men det kommer i andrahand ;)

#14

Postad 09 februari 2009 - 10:41

frass3
  • frass3
  • Veteran

  • 1 521 inlägg
  • 0
Jag är också självklart på. Skall hänga på låset på ebgames den 25e och spela i princip hela dagen.

#15

Postad 09 februari 2009 - 11:05

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

  • 844 inlägg
  • 0
Jag har förbokat spelet på webhallen, men är osäker på om jag kommer hinna få fart på en ordentlig uppkoppling hemma till releasen. I vilket fall så är jag hemskt gärna med i klanen.

PSN ID: VincentVegaSWE

#16

Postad 09 februari 2009 - 11:19

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

  • 2 296 inlägg
  • 0
Jag vill va med.

Id: Noseone

#17

Postad 09 februari 2009 - 11:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
sign me up
ja vet inte vem ja vill spela med eller vem som vill spela med mig,, tror det kommer bli så att alla vill spela med dom som är bäst men ingen vill spela med dom som är sämst, tror det kan skapa irritation om jag ska vara ärlig,, men som sagt, detta knaske inte gäller hela tiden, jag vill kunna spela med vem jag vill i alla fall

men måste vi välja vill ja spela med döden och kerren eftersom jag har spelat med dom mest
sen vet ja ju inte om dom vill spela med mig,
blir lite som att bli vald sist på gympalektionerna i skolan detta ;)

Redigerat av andreassofus, 09 februari 2009 - 11:35.


#18

Postad 09 februari 2009 - 11:34

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

  • 305 inlägg
  • 0
Jag är gärna med! Klan, 25/2, rubbet ;)

PSN: eRensson

EDIT: Sony BT Headset: JAPP!

Redigerat av eRensson, 09 februari 2009 - 19:35.


#19

Postad 09 februari 2009 - 11:37

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

  • 2 268 inlägg
  • 0
Nu vet jag inte exakt hur det fungerar, det kanske morlock eller någon annan som har spelat betan kan förklara, men jag tror det här med att spela i squads kommer lösa sig av sig själv.
Annars kan du lira med mig andreas ;)

#20

Postad 09 februari 2009 - 11:38

Gavva
  • Gavva
  • Forumräv

  • 598 inlägg
  • 0
Är gärna med i klanen och 25/2!

Psid: Gavva

#21

Postad 09 februari 2009 - 11:46

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

  • 328 inlägg
  • 0
Jag är med på klan lir! den 25!
Har förbokat mitt ex, och kommer att vara på plats när gamestop slår upp dörrarna den 25:te

PSN-ID: Kim82

#22

Postad 09 februari 2009 - 11:47

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Nu vet jag inte exakt hur det fungerar, det kanske morlock eller någon annan som har spelat betan kan förklara, men jag tror det här med att spela i squads kommer lösa sig av sig själv.
Annars kan du lira med mig andreas ;)


gött blev inte vald sist ;)
jo de kommer säkert att lösa sig,, tror inte det blir så att vissa inte får va med heller, så har det ju inte varit i andra spel i alla fall,
tror dom flesta tycker det är roligare om man är så många som möjligt

#23

Postad 09 februari 2009 - 11:58

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

sign me up
ja vet inte vem ja vill spela med eller vem som vill spela med mig,, tror det kommer bli så att alla vill spela med dom som är bäst men ingen vill spela med dom som är sämst, tror det kan skapa irritation om jag ska vara ärlig,, men som sagt, detta knaske inte gäller hela tiden, jag vill kunna spela med vem jag vill i alla fall

men måste vi välja vill ja spela med döden och kerren eftersom jag har spelat med dom mest
sen vet ja ju inte om dom vill spela med mig,
blir lite som att bli vald sist på gympalektionerna i skolan detta ;)


Ja, men nu är det så att dom flesta av oss här är betydligt äldre än vad man är i skolan. Då får man nog ta att alla kanske inte alltid får vara med dom bästa. ;)
Vi är ju inga småbarn, och jag tror irritationen blir större om man INTE spelar med dom som man är jämnbra/funkar tillsammans med. Sen beror det ju på vad man vill också, jag är beredd att ta det här spelet riktigt seriöst, seriösare än COD4, och då har jag ändå lirat med 4 olika klaner i COD4, varit med i diverse turneringar och ladders.
Alla vill ju inte spela så seriöst och det är ju helt ok men då är det ju bra om man spelar med likasinnade.
Jaja, time will tell hur det blir...

#24

Postad 09 februari 2009 - 12:03

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

gött blev inte vald sist ;)
jo de kommer säkert att lösa sig,, tror inte det blir så att vissa inte får va med heller, så har det ju inte varit i andra spel i alla fall,
tror dom flesta tycker det är roligare om man är så många som möjligt


Självklart ska alla få vara med, det handlar inte om det. Men jag tycker att, så snart som möjligt, vi borde se vilka som är "bäst"/satsar hårdast som kan vara i "A-laget" (d v s 16st), B-laget o s v. På det viset så har man sina lag klara och samtränade redan INNAN turneringar annonseras. Det kanske visar sig att det bara är jag och nån till som vill vara med i ladder på consolegaming.eu och då är det ju ganska meningslöst.
jaja, vi får se helt enkelt.

#25

Postad 09 februari 2009 - 12:05

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
jo vi är ju inga småbarn, du har rätt i de. vet själv inte hur allvarligt jag kommer ta det här spelet,, det är ju trots allt bara ett tv spel ;) det löser sig nog som du säger, dom som är online samtidigt kommer nog spela ihop, precis som cod

#26

Postad 09 februari 2009 - 12:13

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0
Nu är spelet bokat iaf. ;)

PSN: seagal88

Redigerat av Unregistered28641812, 09 februari 2009 - 12:21.


#27

Postad 09 februari 2009 - 12:14

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

jo vi är ju inga småbarn, du har rätt i de. vet själv inte hur allvarligt jag kommer ta det här spelet,, det är ju trots allt bara ett tv spel ;) det löser sig nog som du säger, dom som är online samtidigt kommer nog spela ihop, precis som cod


Precis! Min tanke med detta försök var bara att vara lite seriösare än COD.
Självklart kommer man oftast spela med random folk härifrån men samtidigt skulle i a f jag vilja att vi först och främst hittar några som vi gillar att lira med och sen kanske träna seriöst med just dom 3, eller 15, i a f 1 gång i veckan.
Men det återstår ju att se om intresset finns för något lite seriösare.

#28

Postad 09 februari 2009 - 12:19

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
ja jag har bokat, är gärna med i klanen, vet dock inte hur mycket jag kommer spela, beror ju på hur hårt man fastnar ;) GeOW 1 blev ju rejält mycket medans tvåan blev det ganska lite.
Jimel på PSN också...

Redigerat av jimel, 09 februari 2009 - 12:19.


#29

Postad 09 februari 2009 - 12:19

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
känner jag mig själv rätt kommer jag bli lika beroende av detta som cod4 så det kommer nog bli ett par timmar spel skulle ja tro, vore ju kul om man blev medelmåttig i alla fall så man slipper dö hela tiden. det bästa tycker jag är att spelet är svårt och det tar längre tid för alla att bli bra på det, förhoppningsvis blir det inte som cod4 att man kan slänga iväg en granat och få masssa kills eller bara spraya med geväret och råkar träffa ett par st , utan istället kräver mer av en. ser hellre att det blir lite färre kills och bättre spel istället

#30

Postad 09 februari 2009 - 12:25

Henke811
  • Henke811
  • Användare

  • 158 inlägg
  • 0
Sådär då vart det förbokat på webhallen, hoppas dom sköter sina leveranser, kommer nog bli en del spelande för min del då jag snart får sparken på mitt jobb (bilindustrin).

Nu återstår bara o se om man blir lika fast i detta som cod4 när det begav sig... ;)

Psnid: Henkebenke

Redigerat av Henke811, 09 februari 2009 - 12:25.


#31

Postad 09 februari 2009 - 12:30

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
varför inte starta en clan där alla är medveten om att det kommer att bli träning minst 1ggr/vecka och seriösa matcher...där dom som vet med sig kommer att lägga ner den tid som krävs kan joina å dom som spelar mest på skoj kan starta andra claner

#32

Postad 09 februari 2009 - 12:37

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

varför inte starta en clan där alla är medveten om att det kommer att bli träning minst 1ggr/vecka och seriösa matcher...där dom som vet med sig kommer att lägga ner den tid som krävs kan joina å dom som spelar mest på skoj kan starta andra claner

Bra idé och tanken slog mig men jag tänkte att alla ska få en chans att först spela spelet ett tag.
Sen kan man t e x titta på om det finns 16-20 av oss 64 (vi kanske blir fler redan här, hur delar vi upp oss då, förslag?) som kan tänka sig att satsa seriösare. Vad tycker ni? Förslag?

#33

Postad 09 februari 2009 - 12:41

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
kan ju va rätt smart precis som du säger att köra ett tag först och sen ta upp intresse för att köra seriöst.grymt kul om man är ett bra gäng som satsar lite..har en nyföding så de är tyvärr inte aktuellt för min del än men

#34

Postad 09 februari 2009 - 12:42

frass3
  • frass3
  • Veteran

  • 1 521 inlägg
  • 0
Ge det lite tid, kommer att märkas vilka som ev. vill börja med matcher å dylikt.
Jag vill försöka spela med alla för då för man reda på vilka man trivs bäst att spela med, svårt att sitta här i gissa.

#35

Postad 09 februari 2009 - 12:48

Cod4life
  • Cod4life
  • Användare

  • 214 inlägg
  • 0
skriv upp Mig!;)

Psn: Ra-ic-hu

får la tillbaka mitt ps3 snart hoppas jag:P

Redigerat av Cod4life, 09 februari 2009 - 12:49.


#36

Postad 09 februari 2009 - 12:49

xdusty
  • xdusty
  • Lärjunge

  • 310 inlägg
  • 0
Dra med mig in i röran också då...

Psn: xdusty

#37

Postad 09 februari 2009 - 12:49

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

  • 328 inlägg
  • 0
Glömde säga att jag är sugen på något mer seriöst. satsade ganska hårt på MGO innan men intresset "dog" för att jag inte hittade någon seriös klan att lira med. KZ2 har iallafall på pappret minst lika stor potential som MGO hade.

#38

Postad 09 februari 2009 - 12:53

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

  • 986 inlägg
  • 0

varför inte starta en clan där alla är medveten om att det kommer att bli träning minst 1ggr/vecka och seriösa matcher...där dom som vet med sig kommer att lägga ner den tid som krävs kan joina å dom som spelar mest på skoj kan starta andra claner

skulle va helt perfekt med två claner.är mer en som spelar för skojs skull pga två små barn samt skiftarbete.
men det höjer klart spel upplevelsen när man får/kan spela med känt folk.

#39

Postad 09 februari 2009 - 13:00

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

  • 1 069 inlägg
  • 0
Jag är bara en "motionsspelare" som spelar då och då för att det är kul. Det jag tycker är det bästa med det här forumet är just att jag uppfattat att de flesta är precis som jag. Vi är ofta lite äldre och spelar lite då och då, en del mer än andra, men alltid med glimten i ögat.

Jag har småbarn hemma och ett aktivt socialt liv vilket gör att jag varken vill eller kan "satsa seriöst" på att spela ett spel framför tv:n. Om det gör att jag inte får plats i någon seriöst satsande klan gör det inte mig ett dugg, eftersom jag inte har lust att spela på det sättet.

Ni som har mig (Lasseman 73) på er friendslist kan ju skicka en invite när ni ser mig online om ni har lust. I övrigt får gärna någon annan ta min eventuella plats i klanen om det blir platsbrist.

mvh

Lasseman

#40

Postad 09 februari 2009 - 13:00

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

  • 1 029 inlägg
  • 0
Är gärna med i clanen ja me,kommer nog bli en hel del "seriöst" spelande för mig. Sen får tiden utvisa hur kvaliteten på mitt spelande blir :)

PSN ID:hippo6

#41

Postad 09 februari 2009 - 13:09

Snudge
  • Snudge
  • Användare

  • 174 inlägg
  • 0

Jag är bara en "motionsspelare" som spelar då och då för att det är kul. Det jag tycker är det bästa med det här forumet är just att jag uppfattat att de flesta är precis som jag. Vi är ofta lite äldre och spelar lite då och då, en del mer än andra, men alltid med glimten i ögat.

Jag har småbarn hemma och ett aktivt socialt liv vilket gör att jag varken vill eller kan "satsa seriöst" på att spela ett spel framför tv:n. Om det gör att jag inte får plats i någon seriöst satsande klan gör det inte mig ett dugg, eftersom jag inte har lust att spela på det sättet.

Ni som har mig (Lasseman 73) på er friendslist kan ju skicka en invite när ni ser mig online om ni har lust. I övrigt får gärna någon annan ta min eventuella plats i klanen om det blir platsbrist.

mvh

Lasseman


Jag har exakt samma inställning, och är i samma situation (småbarnsförälder), så om detta blir en satsande klan så är det kanske inget för mig, annars är jag gärna med.
Jag har iaf PSN-ID: Snudge

Nån som vet hur många man kan lägga till friendslist?

Redigerat av Snudge, 09 februari 2009 - 13:14.


#42

Postad 09 februari 2009 - 13:10

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

  • 5 782 inlägg
  • 0
Hoppades på att jag var självskriven... :P

Om inte, SKRIV UPP MIG NU!!!!! :) :)

#43

Postad 09 februari 2009 - 13:16

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

  • 2 268 inlägg
  • 0
Som kongomannen skriver är det många spelare som inte kommer att kunna spela varje helg pga av andra åtaganden. Och som Döden är inne och snuddar på är det flera här som hör till "Hardcore-gänget". Och jag gissar på att de vill spela med varandra i första hand. Det vet i alla fall jag att jag vill :)

#44

Postad 09 februari 2009 - 13:18

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

  • 5 782 inlägg
  • 0

sign me up
ja vet inte vem ja vill spela med eller vem som vill spela med mig,, tror det kommer bli så att alla vill spela med dom som är bäst men ingen vill spela med dom som är sämst, tror det kan skapa irritation om jag ska vara ärlig,, men som sagt, detta knaske inte gäller hela tiden, jag vill kunna spela med vem jag vill i alla fall

men måste vi välja vill ja spela med döden och kerren eftersom jag har spelat med dom mest
sen vet ja ju inte om dom vill spela med mig,
blir lite som att bli vald sist på gympalektionerna i skolan detta :)



Jag spelar gärna med dig Andreas! :)
Gärna ihop med bla. Akerren, hippo6, evil rodge, nastycrew och britt78. Dessa valda mest pga. att jag spelat mycket med dessa på sistone och tycker vi har mycket kul ihop! Men det finns ju MÅNGA fler jag GÄRNA spelar med! :P

Vid närmare eftertanke så vet jag inte om jag VÅGAR spela ihop med brittan, du verkar vara VÄLDIGT seriös och jag vet inte om jag är riktigt sååå seriös, men ni lär ju få se mig online kväll efter kväll efter kväll efter kväll efter kväll, precis som med CoD4! :) :D

Redigerat av Dr. Death, 09 februari 2009 - 13:25.


#45

Postad 09 februari 2009 - 13:23

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Är det förbjudet att föreslå ett nytt klannamn? Jag har nämligen ett som jag gillar som fan!

Fierce Intensive Rapid Encounter = [FIRE]

Vad säger ni?
Finns ju många som har just "FIRE" som clantag men inte som står för det ovanstående.

#46

Postad 09 februari 2009 - 13:26

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Du får föreslå vilket clannamn du vill........ :)

Jag vet dock vilket clannamn jag kommer fortsätta tagga mig med och vilka jag vill spela ihop med.....

#47

Postad 09 februari 2009 - 13:32

frass3
  • frass3
  • Veteran

  • 1 521 inlägg
  • 0
Jag gillar My Hairy Back och kommer antagligen fortsätta med det :)

#48

Postad 09 februari 2009 - 13:35

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Dum idé, vi skippar det. Så slipper tråden handla om clantag.

My Hairy Back, det får stå för dig det frasse. Hahahaha!

Redigerat av BrittBastard, 09 februari 2009 - 13:35.


#49

Postad 09 februari 2009 - 13:40

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

  • 858 inlägg
  • 0
Jag är på den 25:e!!!
Öppen för förslag angående squad.. om nån vill spela med mig :)

#50

Postad 09 februari 2009 - 13:45

sumpan77
  • sumpan77
  • Användare

  • 170 inlägg
  • 0
Kommer lira detta spel cirka 2-5 kvällar i veckan mellan 19-23. Jobbar skift med kvällar, nätter, helger, dagar samt har 2 småbarn som somnar runt 19 tiden. Därefter är det Killzone 2 som kommer gälla (om det nu uppfyller mina förväntningar)
Sign me up!!!

PSN: PeteCrow77



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.