Något jag saknar är ett ljudsystem, använder bara en billig minimal JBL blåtand högtalare idag men hade velat ha något surround ljud för att göra det ännu bättre. Spela högt är inte viktigt då jag översätter eller läser för min dotter när vi tittar men det hade ju varit superhäftigt om det fanns en liten sub ¨, och MINST ett 5.1 system väldigt gärna 7.1,
Finns det något diskret och väldigt litet men bra system, det blir ju inget fysiskt stort system och hade det funnits trådlöst så hade det varit givet, eller något annat som tar minimalt med plats och helst skall det vara väldigt lågt pris på det. Lågt pris (men pengarna finns så det är väl egentligen inget problem om vi hittar ett litet bra system),
+Bra surround , dvs för endast blu ray tittande och för att öka upplevelsen av det ytterligare
+Efter att ha ägt en hoper av olika 5.1 system i mina dagar så vet jag ju vad basen gör så......
+Gärna väldigt prisvärt eller lågpris system men en bra surround upplevelse för min unga dotter kan jag tänka mig att frångå minimilågpris kravet om vi hittar något garanterat bra. Men helst vill jag ite lägga så mycket pengar.
+Golhögtalare är tyvärr uteslutet, det behöver vara litte och helst väldigt små monitorer. (Annars sparkar hon som bestämmer bakut ordentligt)
+ Trådlöst är ett tvång till 99%, Min sambo tål inte kablar och placeringen hade blivit så enkelt!
Har ni några tips?