Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes + The Phantom Pain

616 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PC) (PC-spel) 1 (0) 189:-
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 9 7,67 (2) 169:-
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 8,5 (17) 179:-
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PC) (PC-spel) 9 7,86 (6) 99:-
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS4) (PlayStation 4-spel) 1 4,5 (3) Inga priser
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 1 7 (1) 229:-

#51

Postad 08 september 2013 - 00:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Zoiler, ibland ser man på saker och ting annorlunda

Usch, vad nedvärderande... tack, jo jag vet :)

Grejen är mer den att vi inte ens har börjat att diskuterat saken för du sa i din förra post att du inte menade Quiet, jag visste inte ens vad du tyckte förrän i din senaste post. Och där tycker jag det står rätt tydligt att du faktiskt tycker att Quiet är japanskt gubbsnusk eller hur du nu vill formulera det. Så det hade underlättat om du bara sagt det klart och tydligt från början.

Så nu när jag till slut vet vad du tycker om Quiet så kan vi ju konstatera att vi står på motsatta sidor och det behöver vi inte diskutera vidare om du inte vill nej.

Kan i och för sig inte påstå att jag märkt särskilt mycket av detta. Att spel skulle sträva efter att ha vackra (vad det nu är) människor.

Killarna i spel brukar normalt vara bad ass muskelknuttar och tjejerna gärna smala och/eller storbystade, det är en modell som tagits fram för att de ser att den fungerar. De gör det för att locka killar/tjejer att spela som du själv säger :).Varför tror du att alla manliga protagonister såg likadana ut den här generationen?

Kojima är inte direkt ensam om att ha en tjej som slåss med lite kläder, det motsatta är mycket ovanligare. Även när killarna har jättemycket armor så är det inte ovanligt med tjejer som slåss i kjol och klänning. Din åsikt om just objektifieringen får du förstås behålla, det är jag inte intresserad av att diskutera heller, vi har olika åsikter helt enkelt. Jag är bara mest förvånad över att du verkar tycka att det här är något ovanligt, som t.ex. när du säger att han är desperat. Har han alltid varit desperat då? För han har alltid hållt på så här (vilket är mitt inledande svar till Palminio). Och i andra spel är det vardagsmat. Skönhetsideal är ju bara en normal del av vardagen.

Jag har inget emot din åsikt i den här frågan som du verkar tro, däremot är jag klart irriterad på hur otydlig du varit så jag slösat massa tid på sidospår. Raka rör brukar oftast funka.

#52

Postad 08 september 2013 - 07:21

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 2

Kojima kör med klassiskt japansk gubbsnusk, inget nyhet där direkt.


Det finns krafter som av någon anledning vill att personer över 30 eller 40 inte skall ha sin sexualdrift kvar. De skall baka kakor och klippa gräset och inget annat. Dessa krafter myntar begrepp som gubbsnusk och tantsnusk för att förtrycka medelålders och äldre. Är det konstigt att medelåders personer tycker att sexiga personer är just sexiga eller skulle de magiskt transformeras till att attraheras av gamla tanter och gubbar? Face it. när ni är 90 kommer ni fortfarande tycka att 20-åriga tjejer är sexiga men ni kommer inte att våga erkänna det pga gubbsnuskstämpelrisken...

#53

Postad 08 september 2013 - 10:05

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Det finns krafter som av någon anledning vill att personer över 30 eller 40 inte skall ha sin sexualdrift kvar. De skall baka kakor och klippa gräset och inget annat. Dessa krafter myntar begrepp som gubbsnusk och tantsnusk för att förtrycka medelålders och äldre. Är det konstigt att medelåders personer tycker att sexiga personer är just sexiga eller skulle de magiskt transformeras till att attraheras av gamla tanter och gubbar? Face it. när ni är 90 kommer ni fortfarande tycka att 20-åriga tjejer är sexiga men ni kommer inte att våga erkänna det pga gubbsnuskstämpelrisken...

Det har du rätt i, det var klumpigt av mig att uttrycka mig på det sättet igår.

#54

Postad 09 september 2013 - 00:15

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 6
MGS 5 har en story som innefattar barnsoldater, blodsdiamanter och folk som blir torterade och avrättade i fängelseläger, men åh nej, det finns en tjej i bikini i spelet, larma media!

#55

Postad 09 september 2013 - 11:08

APEINC
  • APEINC
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 3
det är populärt med feminism i gaming nu. visst ska vi sträva efter jämnlikhet men hittils så har de flesta incidenter inom feminism och gaming varit väldigt överdrivet och rent ut sagt onödigt. ena sekunden skriker de att tjejer ska få klä sig hur de vill utan skam, men när vi nu får en design som Quiet i MGSV så brakar ****t loss. nu kan man ju debatera att Quiet är fiktion designkad utav shinkawa och kojima, men det är fortfarande dålig stil att försöka censurera och sen påstå att man är liberal och att man inte egentligen är ute att censurera (doesn't make sense). när raiden var designad för kvinnor och dessutom är naken i tvåan, så är det tydligen bara humoristiskt och en male power fantasy. då borde det också vara humoristiskt om allt vore likadant, men istället byt ut det till en tjej, då hade det inte varit humoristiskt längre, utan kvinnokränkande och sexistiskt. dubbelmoralen är stark och det går inte att vinna hur man än gör idag när gaming blir mer mainstream och feminismen inom mediumet är "inne".

detta är samma personer som trodde att:

- notch (minecraft) hyrt in prostituerade kvinnor för att vara social och synas på en fest. för att tjejer kan tydligen inte vara där utav egen vilja och heller absolut inte utan att vara prostituerad. vilka är det som ska tjata om sexism egentligen?

- sorceress bröst i dragon's crown, även fast kamitani sexualiserar män också. gjorde en bild med muskliga dwarfs för att vissa just det, då ville dessa PK folk/feminister få det att framstå som ett bögskämt även fast det inte var det. igen, vilka är det som är omogen här och automatsikt tyder på att muskliga män är bögigt & negativt?

- "it will be over soon" från killer instinct demot. enligt feministerna så var detta en våldtäcktsanknytning. och absolut inte vad det egentligen betyder. dom vrider och vänder på allt och alla för att sprida sin agenda.

- feministen som kickstartade "tropes versus women in videogames". ärligt talat så är detta problemet. tog något som är inne och försöker lura till sig pengar på det istället för att ställa sig framför kameran och ge sina dåliga och inkorrekta åsikter på video GRATIS.

+ en MASSA andra incidenter, till och med större och värre, men jag har förträngt de.

bara en massa feminister som vill pusha sin agenda och beter sig som primater i grupp utan någon som helst logik enligt mig. det tragiska är att det är 99% män som klagar som klagar och vill framstå som riddare i nöden -- så ironiskt.

Redigerat av APEINC, 09 september 2013 - 11:25.


#56

Postad 09 september 2013 - 11:14

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0
Såatteh... Det ska väl bli kul att få spela detta spel snart.

#57

Postad 09 september 2013 - 11:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Såatteh... Det ska väl bli kul att få spela detta spel snart.

Särskilt snart blir det inte, 2014-2015 var det vad jag hörde. Men det skulle visst komma gameplay på TGS.

Under tiden kan ju de som vill diskutera annat som har med spelet att göra, som t.ex. vad de tycker om Quiets design.

#58

Postad 19 september 2013 - 15:10

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
12 min demot som visades på TGS
http://www.ign.com/v...und-zeroes-demo

#59

Postad 13 november 2013 - 09:21

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Exclusive new trailer and announcement about METAL GEAR SOLID V with @HIDEO_KOJIMA_EN during #PS4ALLACCESS Thursday on Spike and online.
https://twitter.com/geoffkeighley/st...84093164814336

#60

Postad 09 december 2013 - 23:06

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Xbox One gameplay.
http://www.ign.com/v...tration-trailer

#61

Postad 27 januari 2014 - 23:29

Unregisteredfaa967e4
  • Unregisteredfaa967e4
  • Lärjunge

  • 271 inlägg
  • 0
Är inte rubriken fel på denna tråd? Heter inte det Metal Gear Solid V - Ground Zeroes ?

Fast skit i det =) Ingen ny trailer eller gameplay? Kolla lite på youtube men hittade inget nytt!? Släpps väl relativt snart, 20 mars!
Har spelat Metal Gear till ps3 och det har ju varit riktigt bra!

Nån som hittat nån ny trailer/gameplay eller nåt annat kul =) ?

#62

Postad 28 januari 2014 - 01:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Är inte rubriken fel på denna tråd? Heter inte det Metal Gear Solid V - Ground Zeroes ?

Tänkte vi kan ta båda här, men du har rätt, vi lägger till GZ.

Nån som hittat nån ny trailer/gameplay eller nåt annat kul =) ?

Har för mig det kom något nytt, men annars har jag hittat följande:

http://www.icvdforum...?showtopic=3425

http://www.youtube.c...h?v=778Sr8ePnWc

Tänkte försöka läsa och se på detta någon gång så jag är uppdaterad om storyn, är väl inte helt glasklart om man säger så...

#63

Postad 31 januari 2014 - 08:06

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 1
Kojima är på banan igen...
Postad bild

#64

Postad 04 februari 2014 - 23:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Ojdå.

Game Informer got their hands on a near-final build of Metal Gear Solid: Ground Zeroes for their March cover story, and they say they beat the game's main mission (not including side quests or special console-exclusive missions) in less than two hours. Less than two hours!

"Judged just by the core story mission, Ground Zeroes is short," Game Informer writes in the cover story (only available in the magazine, not online). "We completed it in just less than two hours."


Ja det skulle ju vara en prequel/introduktionsspel till Phantom Pain och det är det verkligen =P


Ah, och det obligatoriska:

I'm reading article, Kojima mentioned that GZ on Xbone looks slightly worse than PS4 version.


Redigerat av Zoiler, 04 februari 2014 - 23:59.


#65

Postad 05 februari 2014 - 00:05

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0
Pinsamt!

Bör inte kosta mer än 200kr.

#66

Postad 05 februari 2014 - 00:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Detta är ett bra exempel på där recensionerna kan hjälpa konsumenterna. Hade vi inte fått reda på någonting förrän launch hade folk köpt det, nu ser jag massa som avbokar. Detta kommer skada försäljningen om priset inte blir därefter.

#67

Postad 05 februari 2014 - 00:22

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
"MGS2 The Tanker" all over again.

#68

Postad 05 februari 2014 - 13:29

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

"MGS2 The Tanker" all over again.


Fast det har väl å andra sidan aldrig varit ngn hemlighet?

#69

Postad 06 februari 2014 - 11:42

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Var inte "The Tanker" ett gratis demo? Eller har jag fått det om bakfoten?

#70

Postad 06 februari 2014 - 14:22

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Japp, följde med Zone Of The Enders 2 eller liknande om jag inte minns helt fel.

Skillnaden är väl att här ska man betala bara för detta utan att de följer med något annat spel.

Enligt Kojima har speltestare sprungit igenom Ground Zeroes på 5 minuter!

Med lite tur får alla som köpt GZ TPP för en mindre summa senare, när det väl släpps, hösten?

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 06 februari 2014 - 14:23.


#71

Postad 06 februari 2014 - 14:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Med lite tur får alla som köpt GZ TPP för en mindre summa senare, när det väl släpps, hösten?

Hösten känns lite tidigt.

#72

Postad 06 februari 2014 - 15:36

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0

Japp, följde med Zone Of The Enders 2 eller liknande om jag inte minns helt fel.

Skillnaden är väl att här ska man betala bara för detta utan att de följer med något annat spel.

Enligt Kojima har speltestare sprungit igenom Ground Zeroes på 5 minuter!

Med lite tur får alla som köpt GZ TPP för en mindre summa senare, när det väl släpps, hösten?


Postad bild

#73

Postad 06 februari 2014 - 16:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Hösten känns mycket tidigt.

Btw, det är bra att de kör en försmak nu så man har det färskt i minnet tills spelet släppts om två år.

Redigerat av Zoiler, 06 februari 2014 - 16:15.


#74

Postad 06 februari 2014 - 17:14

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0

Hösten känns mycket tidigt.

Btw, det är bra att de kör en försmak nu så man har det färskt i minnet tills spelet släppts om två år.


trippel+ på denna. Hur tänker Konami/Kojima?

#75

Postad 07 februari 2014 - 15:17

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Verkar som kojima tänker köra en preemptive strike på jämförelsehysterin genom att släppa en egen video?!

Kojima Preparing Metal Gear Solid V Trailer to Show Diffs Between PS4, Xb1,PS3,360
Hideo Kojima announced today via Twitter that he’s preparing a trailer to showcase the differences between each version of Metal Gear Solid V: Ground Zeroes:
Since I’m getting Lots of questions, we Are Making the Trailer Showing the Comparisons.

He also mentioned that showing the actual differences may be hard with a simple trailer on YouTube:
I’ll provide a comparative video of each version of Ground Zeroes, but it’s difficult to do because it’s hard to see the difference when it comes to broadcasting compressed video on the net. It’s also hard to understand the difference in frame rate. Maybe it’s better if you get a download? You’ll definitely understand the differences when you’ll play the game.

Finally, he added that apparently it’s impossible to show Ground Zeroes on Vimeo (that provides better video quality than YouTube) because of an agreement, but then he corrected himself:
I’m sorry, looks like Vimeo is available. I’m glad.

Kojima-san did not mention when the trailer will be available, but you can be sure that we’ll post it here as soon as we’ll catch wind of its release.
Below you can see a picture of the beginning of the trailer, posted by Kojima-san himself and, as an added bonus, a print of the cover jackets of the Japanese PS4 version and a sample of the Limited Edition for PS3.
http://www.dualshock....een-platforms/

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 07 februari 2014 - 15:17.


#76

Postad 13 februari 2014 - 10:56

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0
Postad bild

Lite hopp...

#77

Postad 14 februari 2014 - 15:51

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 1
Postad bild

#78

Postad 14 februari 2014 - 16:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Collectathon?

Vad är återstående 80 % när alla uppdrag är slut?

Redigerat av Zoiler, 14 februari 2014 - 16:38.


#79

Postad 17 februari 2014 - 08:39

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0
Postad bild

#80

Postad 17 februari 2014 - 09:26

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0

Postad bild


Ja, inte konstigt att Kojima tycker att PS4 versionen är överlägsen XBONE versionen. Att spelet blir i 720p på XBONE känns ju inte så nextgen om man säger så.

#81

Postad 17 februari 2014 - 10:48

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Xbox 720 confirmed ;)

Screenshotsen säger en hel del.

http://www.neogaf.co...ad.php?t=770306

#82

Postad 19 februari 2014 - 08:37

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0

“@HIDEO_KOJIMA_EN: Special treatment for the sky is made for PS4 based on atmosphere simulation. ”



Postad bild

"Comparison video"

http://trailers-ak.g...ison_10kbps.mp4

#83

Postad 19 februari 2014 - 08:49

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0
Ser faktiskt bra ut på PS3/360.

PS4>>>>>Xbone>>>PS3/360

Redigerat av ROCA, 19 februari 2014 - 09:02.


#84

Postad 19 februari 2014 - 13:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Det med himlen märkte jag också när jag såg jämförelsebilderna förut, märkligt.

#85

Postad 19 februari 2014 - 13:22

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Ser skitbra ut på lastgen imo. På smågiffarna ser man typ ingen som helst skillnad :)
Kul med extragodiset till ps4 dock :D

Redigerat av Zartok, 19 februari 2014 - 13:23.


#86

Postad 19 februari 2014 - 13:25

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0

Det med himlen märkte jag också när jag såg jämförelsebilderna förut, märkligt.


Enligt Hideo Kojima så får PS4 specialbehandling av himlen:

"...Special treatment for the sky is made for PS4 based on atmosphere simulation..."

Källa: https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN

#87

Postad 19 februari 2014 - 13:25

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Det med himlen märkte jag också när jag såg jämförelsebilderna förut, märkligt.


HIDEO_KOJIMA@HIDEO_KOJIMA_EN 7 tim
Special treatment for the sky is made for PS4 based on atmosphere simulation.

#88

Postad 19 februari 2014 - 13:29

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

På smågiffarna ser man typ ingen som helst skillnad :)

Det säger ju mer om giffarna än nått annat...

Stor-giff (klicka på bilden) gör det lite tydligare iaf:
Postad bild

Men ja, grymt snyggt PS360 spel är det allt.

Redigerat av pacman, 19 februari 2014 - 13:30.


#89

Postad 19 februari 2014 - 14:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

"...Special treatment for the sky is made for PS4 based on atmosphere simulation..."


HIDEO_KOJIMA@HIDEO_KOJIMA_EN 7 tim
Special treatment for the sky is made for PS4 based on atmosphere simulation.


Jo, det stod i ROCA:s inlägg.. men märkligt är det.

#90

Postad 05 mars 2014 - 16:39

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0
https://www.youtube....eature=youtu.be

Intervju med kojima och nån annan snubbe. Lite gameplay

#91

Postad 17 mars 2014 - 20:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Tänkte försöka läsa och se på detta någon gång så jag är uppdaterad om storyn, är väl inte helt glasklart om man säger så...

Fick spelet till PS4 idag så nu har jag kollat igenom alla fem sammanfattningsvideorna. Nu är jag med i matchen lite bättre.

Men ska (spoiler om MGS4)
Spoiler

Redigerat av Zoiler, 17 mars 2014 - 20:58.


#92

Postad 17 mars 2014 - 20:56

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Var inne i stan och hoppades att ngn el-lada skulle strunta i releasedatumen och ställa upp dem på hyllorna, tyvärr så var det ingen som gjort det. Verkar vara roligare att vara spelare i Dubai, där struntar alla butiker i street dates.

#93

Postad 18 mars 2014 - 00:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Testat pyttelite. Så GZ utspelar sig ganska direkt efter Peace Walker... hann inte göra mycket mer än att lyssna på Paz kassettband från Peace Walker som de lagt med här (30 min), läsa bakgrundsstoryn, och lite annan info. Hängde med bra tack vare snabbgenomgångsvideon i tråden, rekommenderas för de som är lost och vill komma in i universumet.

Vakterna vaknar upp typ 5 minuter efter man knockat dem... så var det ju inte tidigare.

#94

Postad 18 mars 2014 - 09:35

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

  • 587 inlägg
  • 0
Börjat rulla in recensioner
http://www.ign.com/a...d-zeroes-review
http://www.gamespot....w/1900-6415701/
http://www.eurogamer...d-zeroes-review

#95

Postad 18 mars 2014 - 09:37

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Verkar ju få bra kritik. Börjar bli riktigt sugen men jag känner mig ändå tveksam till att betala för något som egentligen är en teaser till det "riktiga" spelet.

#96

Postad 18 mars 2014 - 13:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Verkar ju få bra kritik.

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/metal-gear-solid-v-ground-zeroes

Inte jättebra ändå. Men det är speltiden de klagar på.

#97

Postad 18 mars 2014 - 16:17

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Testat pyttelite. Så GZ utspelar sig ganska direkt efter Peace Walker... hann inte göra mycket mer än att lyssna på Paz kassettband från Peace Walker som de lagt med här (30 min), läsa bakgrundsstoryn, och lite annan info. Hängde med bra tack vare snabbgenomgångsvideon i tråden, rekommenderas för de som är lost och vill komma in i universumet.

Vakterna vaknar upp typ 5 minuter efter man knockat dem... så var det ju inte tidigare.


De vaknade väl upp efter ungefär den tiden i MGS 2?

#98

Postad 19 mars 2014 - 17:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1
MHB:s recension

De vaknade väl upp efter ungefär den tiden i MGS 2?

Minns ej, längesedan :) . Spelade inte MGS2 längre än efter båten, sen kom något tråkigt pusselsegment.

#99

Postad 19 mars 2014 - 18:11

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Ska man hoppas på att det kommer att gå och köpa efter kl 1 inatt eller blir EU skruvade igen?

#100

Postad 19 mars 2014 - 18:14

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0
Hade velat ha detta men 300 spänn för 90 minuter är liiiiite saftigt.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.