Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Philips Fidelio X1 / X2

47 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 11 december 2012 - 21:20

Bogge
  • Bogge
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0

Nya Fidelio X1 börjar få riktigt bra press. Nu senast på Headfonia. Tycker dom borde dyka upp i Sverige snart. Någon som vet vart dom går att provlyssna?

philips-fidelio-x1-002.jpg


Redigerat av Bogge, 21 mars 2015 - 13:01.


#2

Postad 11 december 2012 - 23:36

Unregisteredfd74f397
  • Unregisteredfd74f397
  • Forumräv

  • 858 inlägg
  • 0
philips tar inte in dom till sverige enligt dist. faktiskt, så det verkar bli importköp i blindo som gäller :(

#3

Postad 19 december 2012 - 19:04

Unregistered7b85be38
  • Unregistered7b85be38
  • Forumräv

  • 509 inlägg
  • 0
conrad.se verkar saluföra dem.

Jag gillar verkligen designen på lurarna! Klassisk look!

#4

Postad 21 december 2012 - 16:04

Unregisteredfd74f397
  • Unregisteredfd74f397
  • Forumräv

  • 858 inlägg
  • 0
conrad.se verkar ha fått in några i lager. De köper alltså inte via philips nordic eller deras svenska dist, utan verkar hittat någon utlandskanal. Har fått detta bekräftat av philips.

någon som vågat slå till? mycket nyfiken på dessa lurar om de håller samma klass som L1 :)

#5

Postad 22 december 2012 - 14:41

Bogge
  • Bogge
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0
Fem stjärnor i What Hi-Fi Januari 2013

Bifogad fil  WHFX1.png   93,54K   1 Antal nerladdningar

Redigerat av Bogge, 23 december 2012 - 13:33.


#6

Postad 25 december 2012 - 17:29

synd66
  • synd66
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
mycket nyfiken på dessa lurar jag ned

Redigerat av synd66, 25 december 2012 - 18:14.


#7

Postad 24 januari 2013 - 22:16

Bogge
  • Bogge
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0
Och plötsligt fanns dom att beställa även i Sverige


#8

Postad 24 mars 2013 - 12:58

Bogge
  • Bogge
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0
Tyll på Innerfidelity har testat dem nu. Hamnar på Wall of Fame. Kan tillägga att jag är mycket nöjd med mina.

"Hell yeah I'm gonna recommend the Philips Fidelio X1! While their big bass and warm sound will keep me from calling them an audiophile headphone, it won't keep me from calling them fun. I'd bet any headphone audiophile that's into a bit of Electronic Dance Music, DnB, Ambient, Hip-Hop, and the like will find themselves grabbing these cans when the thumping tunes are in the mix.
The Philips Fidelio X1 has the uncanny ability to be both a big bass headphone and deliver an airy spacious sound. I've simply never heard that before in a headphone, and now that I have, I'm hooked. Yup, these are going on the Wall of Fame as the best open basshead headphones I've heard to date."

http://www.innerfide...lips-fidelio-x1
Youtube recension

Även högsta betyg från Ljud och Bild

#9

Postad 24 mars 2013 - 18:29

Unregisteredfd74f397
  • Unregisteredfd74f397
  • Forumräv

  • 858 inlägg
  • 0
har pratat lite mer med philips ang. dessa och de överväger att ta in dem till svensk dist. ändå, då de har fått mycket bra täckning i media och på entusiastsajter! Tidsplan inte klart dock, och inte 100% säkert än. Alla webbutiker hittils har inte gått via dist, därav den mycket sporadiska tillgången då det handlar om enstaka inköp från utlandskällor.

#10

Postad 25 mars 2013 - 00:35

Osthyveln
  • Osthyveln
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
vill ha!

#11

Postad 28 mars 2013 - 19:44

DT48
  • DT48
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Borde gå att dämpa basen något för rakare frekvensgång. Men att man inte kan byta dynor på en lur i denna klass?

#12

Postad 14 april 2013 - 09:58

reverb
  • reverb
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Hej,

Har ett par till salu just nu om någon är intresserad?

http://www.hifimagas...?annonsID=79681

Redigerat av reverb, 14 april 2013 - 17:24.


#13

Postad 26 april 2013 - 11:24

senil
  • senil
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Ett tips är att kika på spanska amazon för bra pris. Fick hem mina för 1700 ink frakt.

#14

Postad 26 april 2013 - 17:21

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Var ser du dem för 1700kr med frakt?
http://www.amazon.es...ps,k:fidelio x1

Jag ser endast L1 för priset du nämner.

#15

Postad 28 april 2013 - 16:37

senil
  • senil
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Vilka jäklar! När jag köpte var priset 189 EUR.

Men frukta ej... italienarna verkar inte ha hunnit höja priset ännu:

http://www.amazon.it...ords=fidelio+x1

(I skrivande stund 192,05 EUR)

Redigerat av senil, 28 april 2013 - 16:47.


#16

Postad 17 juni 2013 - 14:46

Unregisteredfd74f397
  • Unregisteredfd74f397
  • Forumräv

  • 858 inlägg
  • 0
Testade dessa idag, med min stackars mobil dessutom (iphone 5, FLAC-filer iaf) blev för ovanlighetens skull riktigt imponerad med tanke på prisklassen!

Känndes väldigt rejäla, med bra material på kabel och lur. 6.3mm kontakt (ingår 6.3-3.5mm adapter) och lång kabel så uppenbart att det är hemmamarknaden den är gjord för, men det är vanlig 3.5mm ingång på kabeln in i luren så den går att byta mot vilken headsetkabel som helst om man så vill. Satt mycket bra på mitt huvud, och trevligt att slippa det svettiga konstlädret och få nån form av velourliknande material som känndes luftigare och lättare.

Lät riktigt bra ur mobilen, förvånande nog, stort och öppet (öppen lur, så den släpper in/ut ljud) med aningens höjd bas men absolut inte påträngande eller fladdrig. I denna prisklass skulle jag säga att detaljer är fantastiskt bra, med utmärkt dynamik och klar diskant utan att essa eller anstränga på de spår jag körde. (Tori Amos, Tom Waits, Burst, Daft Punk, Chris Jones). Känndes väldigt närvarande helt enkelt, med lutning och åt eufoni hellre än pur neutralitet. Lättlyssnade.

Inte på samma nivå som LCD-2 eller W3000ANV kanske, men för dryga två tusen blev jag djupt imponerad. Nyfiken på hur de skulle låta med en bättre källa och stärkare...

#17

Postad 22 juni 2013 - 08:53

Bogge
  • Bogge
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0
Även Steve Guttenberg tyckte dom var bra. Dock jämför han med slutna streetluren Sony MDR-1R, inte helt rättvist.

Postad bild

http://www.hometheat...o-x1-headphones

"Comparing the X1 with one of my favorite closed-back headphones, the Sony MDR-1R, the differences were wide ranging. First, the X1’s bass is awesome. The 1R’s bass is pretty authoritative, but the X1’s low frequencies reached deeper and were more nimble (the X1 has 50mm drivers; most competing models use 40mm drivers). The open- versus closed-back contrasts were no less decisive. The MDR-1R’s soundstage wasn’t all that expansive; the X1 gave it room to breathe. That’s especially important for movies, which have bigger and more spacious mixes than CDs. When I watched Argo, Ben Affleck’s film about the rescue of six American diplomats in Iran, the X1 re-created the sound of being in a place, the hushed voices and clatter in cramped offices or the traffic and bustle of Tehran’s city streets. The X1 puts you in the scene, not quite as realistically as a great home theater speaker system would, but better than a lot of headphones. The X1’s sound appears to come from well outside the ear cups. Sound quality was consistent at soft, medium, and loud playback levels."

Redigerat av Bogge, 22 juni 2013 - 08:53.


#18

Postad 22 juni 2013 - 22:26

ChriG
  • ChriG
  • Användare

  • 240 inlägg
  • 0

conrad.se verkar ha fått in några i lager. De köper alltså inte via philips nordic eller deras svenska dist, utan verkar hittat någon utlandskanal. Har fått detta bekräftat av philips.


Conrad är en tysk firma som skickar det mesta ifrån Tyskland (iaf så gjorde de det för ett par år sedan), det skulle förklara varför de inte köper via Philips i Sverige :)

#19

Postad 23 juni 2013 - 09:04

Unregisteredfd74f397
  • Unregisteredfd74f397
  • Forumräv

  • 858 inlägg
  • 0
Philips sverige har förresten tagit in dom nu till slut, efter uppmärksamheten luren fått på nätet, så nu går de att få tag i via de vanliga kanalerna!

#20

Postad 18 juli 2013 - 06:06

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Jag är nöjd med mina hörlurar. Tycker de saknar något när jag lyssnar på musik och väljer då hellre mina momentum eller 900 Pro. Men när det kommer till serier och film känns det inte längre nödvändigt att dra igång surroundsystemet, utan X1:orna levererar en grym ljudbild med bra umpf som passar helt perfekt till actionfilmer.

Kabeln kunde dock varit en halvmeter längre, och så stör jag mig på att de knarrar när jag rör på huvudet, tror det sitter i reglaget för huvudbandet, något som kanske ger med sig med användning.

#21

Postad 18 juli 2013 - 14:46

Blader
  • Blader
  • Forumräv

  • 916 inlägg
  • 0
Går basen tillräckligt djupt i dina öron för actionfilmer, maximm? Kollar man grafen på innerfidelity rullar den av kraftigt ganska tidigt...

Mina LCD-2 har fantastiskt bra bas men inte tillräcklig i kvantitet för film enligt mig. Tycker också de är lite för tunga för att avnjuta en 3 timmar lång film behagligt. Funderade därför på X1orna!

#22

Postad 04 september 2013 - 18:59

Bogge
  • Bogge
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0
Ny blogreview ute på X1:an

http://40ohms.blogsp...hillips-x1.html

"What it offers is a wonderfully musical presentation with gobs of bass, smooth treble and good (not great) but good mid range presentation. Wrap all this musically engaging sound in an aluminum and leather shell with velvet and memory foam ear pads that are about as cozy and comfortable as possible…. and I personally think that you’ve got one of, if not the best mid range all rounder headphones on the market today.

It’s really good."

#23

Postad 04 september 2013 - 21:45

Unregisteredfd74f397
  • Unregisteredfd74f397
  • Forumräv

  • 858 inlägg
  • 0
den är riktigt fin faktiskt, och låter betydligt bättre än L1 (har inte provat L2 än). Otroligt välbyggd och bekväm. Helöppen med allt vad det innebär. Mer bas än väntat, men inte jobbig. Överlag mycket lättlyssnad lur.

#24

Postad 29 mars 2014 - 13:26

Bogge
  • Bogge
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0
Och ännu ett test på Fidelio X1

http://headfonics.co...-x1-by-philips/

"The X1 is basically an all round fun and musical headphone that ticks a lot of boxes for me in terms of what I consider to be a good open back non-monitor like headphones at this price range. Its not audiophile, I am not sure that will be ever the claim here from Philips but it is highly engaging, well built and apart from the cable issue, probably one of the best in class out right now."

#25

Postad 30 mars 2014 - 16:37

hammer65
  • hammer65
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0
X1:an låter helt ok klangmässigt, lite mer åt det varma hållet som jag själv föredrar. Dock är den betonad i basen och det tar överhanden vilket är jobbigt i längden. Lider av liknande baspuckel som den annars utmärkta Grado PS500.

#26

Postad 08 september 2014 - 22:59

mrvaio
  • mrvaio
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
vet någon om Fidelio l2 är låter lika bra som Fidelio x1 hade x1 men gick sönder och stället jag köpte dem har bara Fidelio l2
kan någon hjälpa mig välja?

#27

Postad 21 mars 2015 - 12:59

Bogge
  • Bogge
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0

Nya Philips Fidelio X2 kostar 1790:- på Elgiganten Online i helgen. 5+ kvar i lager bör innebära max 24st kvar, de var 25+ igår.

Priset syns när du lägger i kundkorgen.

 

http://www.elgigante...ear-x2-00-svart

 

 

zlstTF8.jpg


Redigerat av Bogge, 21 mars 2015 - 13:01.


#28

Postad 06 april 2015 - 12:09

Unregistered213ea8d0
  • Unregistered213ea8d0
  • Lärjunge

  • 407 inlägg
  • 0

Nya Philips Fidelio X2 kostar 1790:- på Elgiganten Online i helgen. 5+ kvar i lager bör innebära max 24st kvar, de var 25+ igår.
Priset syns när du lägger i kundkorgen.

http://www.elgigante...ear-x2-00-svart



zlstTF8.jpg


Tack för att du tipsade! Var in sent på lördagsnatten o då stod det att de var slut, men gjorde en chansning typ 23.30 på söndagskväll och då gick de att beställa igen! :D

Helt fantastisk hörlur, mycket bekväm och otroligt skönt ljud.

Köpte sedan till en Hegel Super (DAC/förstärkare) och nu är det grymt ös :) Blir många timmar framför datorn när jag jobbar o då är lurarna guld värda 😇

#29

Postad 29 april 2015 - 10:29

Boombuster
  • Boombuster
  • Lärjunge

  • 366 inlägg
  • 0

Riktigt läckra! Någon som vet hur dom står sig ljudmässigt mot Sennheiser hd-650?



#30

Postad 20 maj 2015 - 16:46

Unregistered67aabf5b
  • Unregistered67aabf5b
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Är på jakt ett ett par men tycks alltid missa dessa erbjudanden. Om någon har en x1 eller X2000 de kan tänkas skiljas från så hör av er. En vettig DAC skulle också vara av intresse ihop med hörlurarna.

#31

Postad 25 juni 2015 - 21:29

IsaaKeN
  • IsaaKeN
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0

https://www.komplett...delio-x2/825704

 

Komplett har rea på fidelio x2, skynda, gäller bara fram till midnatt!



#32

Postad 30 juli 2015 - 23:23

Buck Rogers
  • Buck Rogers
  • Användare

  • 177 inlägg
  • 0

Rea på X2, 1590:- på EG. 

Superhelg - endast internet t.o.m. 2/8



#33

Postad 31 juli 2015 - 12:12

Unregistered80a991cf
  • Unregistered80a991cf
  • Amatör

  • 94 inlägg
  • 0

Tack för tipset. För det priset var det inget att fundera på, beställde på direkten.

Jag har varit ute efter dessa ett tag då de enligt rykte ska likna HD600 men med något mer bas vilket låter perfekt för mig.



#34

Postad 01 augusti 2015 - 21:00

zyntax81
  • zyntax81
  • Lärjunge

  • 251 inlägg
  • 0

Jag hann köpa mig ett par för 1590kr på Elgiganten, enormt bra pris!



#35

Postad 26 december 2015 - 20:19

Ramses
  • Ramses
  • Beroende

  • 1 057 inlägg
  • 0

Nu går de för 1590:- igen på elgiganten. Är de värda sitt pris eller kan jag lika gärna använda mina Audio Technica AD500X?

 

http://www.elgigante...ear-x2-00-svart



#36

Postad 01 januari 2016 - 16:11

Boombuster
  • Boombuster
  • Lärjunge

  • 366 inlägg
  • 0

Bra pris! Hur står sig dessa mot ex. Sennheisers HD600/HD650 ljudmässigt?



#37

Postad 02 januari 2016 - 08:31

Peterrrrr
  • Peterrrrr
  • Beroende

  • 1 240 inlägg
  • 0

Någon som prövat Sony MDR-1A? Hur är X2 mot dem, tycker att MDR-1A hade lite för påträngande diskant...



#38

Postad 02 januari 2016 - 11:25

Ramses
  • Ramses
  • Beroende

  • 1 057 inlägg
  • 0

Hmm använder mina Sony MDR-1A just nu från mobilen och tidigare från datorn, tycker den diskanten är rätt ok. Kan bero på basbetoningen i de lurarna i och för sig. Men kontra X2 är jag lite smått intresserad av att veta också?



#39

Postad 02 januari 2016 - 16:01

Boombuster
  • Boombuster
  • Lärjunge

  • 366 inlägg
  • 0

Kör också med MDR-1A från mobilen, tycker att den har ett riktigt trevligt ljud. Bra bas och fina detaljer i mellanregistret. Mer ljus/neutral än varm klang. Upplever att fokus i ljudbilden ligger mer i mellanregister/diskant än i de lägre frekvenserna vilket kan bidra till att man kan uppleva mellanregistret som extra framträdande...

 

Jag har endast hört föregångaren X1 en gång på mediamarkt (med mediamarkts egna "ljudsystem" inkopplat, dvs nyttja egen ipod eller telefon var ej möjligt) och ljudet var (bortsett från burkigt pga mediamarkts förval av musik) betydligt varmare och fylligare än MDR-1A. Fick känslan av att den borde passa till en rad olika musikstilar. Bra klipp i basen.  X2:an har ju ett helt nytt element och ska vara bättre än X1 på flera punkter, så oklart hur bra fingervisare X1 är för X2?

 

Har Sennheiser HD600 högt på min önskelista, skulle också vara intressant att veta hur X2:an står sig mot denna.



#40

Postad 02 januari 2016 - 19:55

Ramses
  • Ramses
  • Beroende

  • 1 057 inlägg
  • 0

Kör också med MDR-1A från mobilen, tycker att den har ett riktigt trevligt ljud. Bra bas och fina detaljer i mellanregistret. Mer ljus/neutral än varm klang. Upplever att fokus i ljudbilden ligger mer i mellanregister/diskant än i de lägre frekvenserna vilket kan bidra till att man kan uppleva mellanregistret som extra framträdande...

 

Jag har endast hört föregångaren X1 en gång på mediamarkt (med mediamarkts egna "ljudsystem" inkopplat, dvs nyttja egen ipod eller telefon var ej möjligt) och ljudet var (bortsett från burkigt pga mediamarkts förval av musik) betydligt varmare och fylligare än MDR-1A. Fick känslan av att den borde passa till en rad olika musikstilar. Bra klipp i basen.  X2:an har ju ett helt nytt element och ska vara bättre än X1 på flera punkter, så oklart hur bra fingervisare X1 är för X2?

 

Har Sennheiser HD600 högt på min önskelista, skulle också vara intressant att veta hur X2:an står sig mot denna.

Låter ju lovande angående X2. Funderar på om jag ska hoppa på nästa Massdrop av Fostex th-x00 eller möjligen ett par AKG K 7XX om de kommer där igen.. hur som helst, sparar jag in summan på X2 så länge :)



#41

Postad 02 januari 2016 - 20:07

Peterrrrr
  • Peterrrrr
  • Beroende

  • 1 240 inlägg
  • 0
Idag jämförde jag X2 med MDR-1A, X2 har lite mer dynamik i ljud, allt är mer tydligt och basen är väldigt stabil. MDR-1A slår lite över på basen. Dock har X2 alldeles för stark mellanregister/diskant. Hade också förväntat mig mer av X2:an, så vart lite besviken.

Lyssnade också på Sony MDR-100AAP, den var lite mjukare samt lite mindre bad i jämfört med MDR-1A.

#42

Postad 02 januari 2016 - 20:33

Ramses
  • Ramses
  • Beroende

  • 1 057 inlägg
  • 0

Idag jämförde jag X2 med MDR-1A, X2 har lite mer dynamik i ljud, allt är mer tydligt och basen är väldigt stabil. MDR-1A slår lite över på basen. Dock har X2 alldeles för stark mellanregister/diskant. Hade också förväntat mig mer av X2:an, så vart lite besviken.

Lyssnade också på Sony MDR-100AAP, den var lite mjukare samt lite mindre bad i jämfört med MDR-1A.

Tackar för den jämförelsen! Då ångrar jag inte mitt beslut, än iallafall.



#43

Postad 02 januari 2016 - 21:16

Peterrrrr
  • Peterrrrr
  • Beroende

  • 1 240 inlägg
  • 0

Tackar för den jämförelsen! Då ångrar jag inte mitt beslut, än iallafall.


Klarar man av vassare mellanregister/diskant så är säkert X2:an ett bättre val. Men enligt mig är MDR-1A grymt prisvärd!

#44

Postad 02 januari 2016 - 21:34

Boombuster
  • Boombuster
  • Lärjunge

  • 366 inlägg
  • 0

Klarar man av vassare mellanregister/diskant så är säkert X2:an ett bättre val. Men enligt mig är MDR-1A grymt prisvärd!

 

Säger som Ramses, tack för jämförelsen! Tror att även jag låter X2:an passera. Ska se om jag inte hittar på HD600 för en provlyssning ist. :D

 

Sony luren (MDR-1A) har kostat uppåt 3 papp när den kom, på prisjakt går den att få tag för 1300kr vilket är ett kap!



#45

Postad 02 januari 2016 - 23:55

Cowboy109
  • Cowboy109
  • Wannabe

  • 26 inlägg
  • 0

Är ingen större "lurlyssnare" men tänkte att det kan vara bra att ha som referens. Man slipper ju tänka på akustik problem.

Köpte X2 (för ca ett år sedan). Den lät hyfsat bra, men "lyssarglädjen" infann sig inte. Luren returnerades efter en vecka.

 

Provlyssade i höstas en massa lurar som t.ex. Sennheiser Momentum 2 (dålig upplösning, bastung), B&W P7 (obekväm, tunn, skrikig), Sennheiser Urbanite XL (hyfsad). Till slut fastade jag för klassikern HD650. (HD700 kanske var ännu bättre men kostar mer)

 

HD650 är dock betydligt mer trögdriven än moderna "mobillurar". Det behövs en bra lur-förstärkare. HD650 är väldigt neutral och inte alls så bastung (mer stram) som de nyare modellerna. Det passar mig bättre. :)



#46

Postad 02 augusti 2016 - 18:55

Ramses
  • Ramses
  • Beroende

  • 1 057 inlägg
  • 0

Är ingen större "lurlyssnare" men tänkte att det kan vara bra att ha som referens. Man slipper ju tänka på akustik problem.

Köpte X2 (för ca ett år sedan). Den lät hyfsat bra, men "lyssarglädjen" infann sig inte. Luren returnerades efter en vecka.

 

Provlyssade i höstas en massa lurar som t.ex. Sennheiser Momentum 2 (dålig upplösning, bastung), B&W P7 (obekväm, tunn, skrikig), Sennheiser Urbanite XL (hyfsad). Till slut fastade jag för klassikern HD650. (HD700 kanske var ännu bättre men kostar mer)

 

HD650 är dock betydligt mer trögdriven än moderna "mobillurar". Det behövs en bra lur-förstärkare. HD650 är väldigt neutral och inte alls så bastung (mer stram) som de nyare modellerna. Det passar mig bättre. :)

 

Du råkade inte lyssna på HD600? Försöker få fram skillnaden mot HD650, men jag går bet på "rätt fram" olikheter mellan lurarna.



#47

Postad 02 januari 2017 - 19:10

johanare
  • johanare
  • Användare

  • 120 inlägg
  • 0
Kräver X2 hörlursförstärkare? Verkar lättdriven men kanske det kan ge lite mer detaljer, dynamik eller ambiance?
Kör genom en integrerad Marantz förstärkare idag. Låter riktigt bra för pengarna. Kanske lite väl luddig/bastung...kan va mina rnr-öron också :)

#48

Postad 03 januari 2017 - 17:39

oatp1b1
  • oatp1b1
  • Amatör

  • 94 inlägg
  • 0

Nä, det går utmärkt utan.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.