Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samsung 65" Q9FN

46 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 16 oktober 2018 - 16:39

Unregistered798c919d
  • Unregistered798c919d
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0
Halloj där folk! Tror ni att 65" Q9FN kommer att gå mycket under 26000 under BF? Ser att den finns för 25990 på nätet just nu så undrar om ska slå till eller ha lite mer is i magen..

#2

Postad 16 oktober 2018 - 17:03

Unregisterede5a2c6ee
  • Unregisterede5a2c6ee
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0

29990 är det lägsta priset enligt Prisjakt & Pricerunner just nu. Var säljs den för 25990?



#3

Postad 16 oktober 2018 - 17:16

Unregistered798c919d
  • Unregistered798c919d
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0
Det är komplett.se som har den på rea, sa fel pris första gången så dom har den för 26990.. Dom har en rabattkod så får man 3000 rabatt

#4

Postad 16 oktober 2018 - 17:20

Unregisterede5a2c6ee
  • Unregisterede5a2c6ee
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0

Det är komplett.se som har den på rea, sa fel pris första gången så dom har den för 26990.. Dom har en rabattkod så får man 3000 rabatt

Vad hittar man den rabattkoden? Såg att man även kan få Xbox One X till den? https://www.komplett...-qe65q9fnatxxc#



#5

Postad 16 oktober 2018 - 17:22

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Vad hittar man den rabattkoden? Såg att man även kan få Xbox One X till den? https://www.komplett...-qe65q9fnatxxc#

 

https://www.komplett...-qe65q9fnatxxc#



#6

Postad 16 oktober 2018 - 17:27

Unregisterede5a2c6ee
  • Unregisterede5a2c6ee
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0

Sedär. Schysst pris. Osäker om det blir så mycket billigare på Black Friday? Bevakar själv den här tv:n och vill gärna ha den innan Black Friday oavsett.



#7

Postad 20 oktober 2018 - 07:11

Gallo69
  • Gallo69
  • Forumräv

  • 629 inlägg
  • 0

Synd att det bara var 65" och inte 75".


Redigerat av Gallo69, 20 oktober 2018 - 07:11.


#8

Postad 24 oktober 2018 - 08:48

Unregistered798c919d
  • Unregistered798c919d
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Har fått rabatt genom jobbet nu mot Samsung så kan köpa 65" Q9FN för 25500 direkt från deras webshop.

Tror det är dags att slå till nu! känner att den inte lär gå ner nå mycket under BF!



#9

Postad 24 oktober 2018 - 09:34

Jaxione
  • Jaxione
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 0

Har fått rabatt genom jobbet nu mot Samsung så kan köpa 65" Q9FN för 25500 direkt från deras webshop.

Tror det är dags att slå till nu! känner att den inte lär gå ner nå mycket under BF!

 

Är det via Benify? Var också sugen, men nu finns inte Q9FN kvar där för mig :(



#10

Postad 24 oktober 2018 - 09:44

Unregistered798c919d
  • Unregistered798c919d
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Det är från Benify, har den kvar dock.. blev lite sugen på 75" Q8D nu också ju! riktigt bra pris där.



#11

Postad 24 oktober 2018 - 11:45

Unregistered798c919d
  • Unregistered798c919d
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Fean vad svårt det blev, 65" q9fn eller 75" q8d.. bra många färre zoner för bakbelysning på q8d men 10" mer såklart



#12

Postad 28 oktober 2018 - 08:58

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Tänk på att begära öppet köp med testrättighet för att inte springa på DSE, Clouding och Vertical Banding pumpen.

#13

Postad 29 oktober 2018 - 06:42

Unregistered798c919d
  • Unregistered798c919d
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Jag har beslutat mig för en Q9FN 65" nu, inväntar BF och köper på elgiganten förhoppningsvis så får man bra returrätt.



#14

Postad 29 oktober 2018 - 07:17

Gallo69
  • Gallo69
  • Forumräv

  • 629 inlägg
  • 0

Jag har beslutat mig för en Q9FN 65" nu, inväntar BF och köper på elgiganten förhoppningsvis så får man bra returrätt.

Returrätt har du på Netonnet, MediaMarkt, Elgiganten mm..Menar du prisgaranti så är det bara Elgiganten som har det utskrivet på hemsidan.



#15

Postad 30 oktober 2018 - 13:17

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Med bra returrätt menas att man får packa upp och koppla in tvn för att sedan testa den upp till 30 dagar utan köptvång.
Det skall bara vara att dumpa tillbaka tvn med enda motivering att den inte uppfyllde ens krav och förväntningar.
Detta är helt ok vid köp hos Elgiganten och möjligen även hos några andra även om vissa har en massa hål i sina löften.

#16

Postad 30 oktober 2018 - 14:26

Unregistered798c919d
  • Unregistered798c919d
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Exakt därför jag har så svårt att köpa från andra butiken än Elgiganten numer, vill ha säkerheten att kunna lämna tillbaka utan mer motivering än att det inte uppfyllde kraven, och även att dom inte bryr sig om att kartongen är öppnad och påsar och liknande inte är i nyskick.



#17

Postad 30 oktober 2018 - 17:18

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Helt rätt och jag tror att Elgiganten har vunnit marknadsandelar just pga deras generösa fullt nöjd garanti.
Hade dagens tv apparater till 90% varit felfria och likvärdiga (som på gamla tjockTv tiden) så hade garantin inte varit lika lockande.
Så man kan tacka dagens halvt undermåliga produktionsteknik för trevliga köpvillkor hehe.
För en själv så blir det Elgiganten i 99% av alla köp där det finns en risk för missnöjdhet.

Redigerat av Honkium, 30 oktober 2018 - 17:21.


#18

Postad 30 oktober 2018 - 17:42

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

  • 854 inlägg
  • 0

Tycker man ska värna om den fördel att handla och prova hos Elg och hantera varan o emballaget försiktigt. 



#19

Postad 30 oktober 2018 - 18:04

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Det gör jag alltid till min natur.
Att inte ta hänsyn samt att skamlöst utnyttja välviljor till den milda grad att det försvinner är bara dumt.

#20

Postad 04 december 2018 - 09:28

Unregistered2ce7207b
  • Unregistered2ce7207b
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Tjena experterna,

 

Köpte mig en QE65Q9FN och har märkt en störig sak ang undertexter.

I mörka scener så ändras ljusstyrkan så for undertexten visas. riktigt störande.

den går liksom upp och ner hela tiden. har hittat fler som har problem med detta men har inte sett någon 100%-ig lösning från verken användare eller samsung. Har satt Local dimming till low och det blir väl lite bättre men inte bra.

 

Finns det nåt hopp eller är det byta TV som gäller :(

 

iövrigt vädigt nöjd med TV:n



#21

Postad 04 december 2018 - 09:35

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Tjena experterna,

 

Köpte mig en QE65Q9FN och har märkt en störig sak ang undertexter.

I mörka scener så ändras ljusstyrkan så for undertexten visas. riktigt störande.

den går liksom upp och ner hela tiden. har hittat fler som har problem med detta men har inte sett någon 100%-ig lösning från verken användare eller samsung. Har satt Local dimming till low och det blir väl lite bättre men inte bra.

 

Finns det nåt hopp eller är det byta TV som gäller :(

 

iövrigt vädigt nöjd med TV:n

 

 

På våran philips blir det så om en inställning som heter "Kontrastläge" är på Normal, Optimerad för Bild, eller Optimerad för energibesparingar. Är den av försvinner det fenomenet nästan helt.

Se om du kan hitta nåt sånt på samsungen?

Phillips settings är helt snurrigt f.ö... helt förvirrad när man har haft Samsung innan, och har en epson projje…  :wacko:



#22

Postad 04 december 2018 - 09:57

Unregisteredb386fc24
  • Unregisteredb386fc24
  • Användare

  • 224 inlägg
  • 0

Tjena experterna,

 

Köpte mig en QE65Q9FN och har märkt en störig sak ang undertexter.

I mörka scener så ändras ljusstyrkan så for undertexten visas. riktigt störande.

den går liksom upp och ner hela tiden. har hittat fler som har problem med detta men har inte sett någon 100%-ig lösning från verken användare eller samsung. Har satt Local dimming till low och det blir väl lite bättre men inte bra.

 

Finns det nåt hopp eller är det byta TV som gäller :(

 

iövrigt vädigt nöjd med TV:n

 

Om jag har förstått det rätt (vilket inte är helt säkert) så är det "luminance fluctuations" och "dimming lag" som orsakar detta. Ingen fel på TVn.

Se denna test av Q9FN: https://www.youtube....h?v=_tuBrVSTTMs

 

Ett sätt att få det att se lite bättre ut är att ändra undertexterna genom att göra dem mer genomskinliga eller att kanske ge dem en mörkare färg. Vet att jag läste att man kunde göra vissa inställningar i tex Netflix.



#23

Postad 04 december 2018 - 10:04

Edja78
  • Edja78
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0

Dem där bländande undertexterna är ett problem för i princip alla led i mörkare rum. Även om local dimming är bra, sitter du i ett mörkt rum och har en ljuskanon som Q9FN så kommer "vitt" att pippa dina ögon. Det var faktiskt en av anledningarna till att jag slutligen köpte en Oled (som då självklart har andra problem). I netflix tex kan du via hemsidan ändra storlek och färg på undertexterna så dem blir "mindre jobbiga". Hoppas det kan hjälpa dig lite.



#24

Postad 04 december 2018 - 14:43

Unregistered2ce7207b
  • Unregistered2ce7207b
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Dem där bländande undertexterna är ett problem för i princip alla led i mörkare rum. Även om local dimming är bra, sitter du i ett mörkt rum och har en ljuskanon som Q9FN så kommer "vitt" att pippa dina ögon. Det var faktiskt en av anledningarna till att jag slutligen köpte en Oled (som då självklart har andra problem). I netflix tex kan du via hemsidan ändra storlek och färg på undertexterna så dem blir "mindre jobbiga". Hoppas det kan hjälpa dig lite.

Tack alla för svar. ska hem och testa lite ikväll. Hittade lite trådar om att man kan sätta TV:n i "Gaming Mode" eller liknande och då ändras inte dimmingen. Får se vilka andra konsekvenser det får.



#25

Postad 04 december 2018 - 19:29

Unregistered23c15cf8
  • Unregistered23c15cf8
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0

Tack alla för svar. ska hem och testa lite ikväll. Hittade lite trådar om att man kan sätta TV:n i "Gaming Mode" eller liknande och då ändras inte dimmingen. Får se vilka andra konsekvenser det får.

 

Fick min 65" Q9FN förra veckan och har hunnit pilla lite med den! 

Stäng av Auto-motion när du tittar på sport så ser det bättre ut, bollen/pucken flyter med mycket mjukare!

Jag har förövrigt auto-motion avstängt hela tiden. Vad anser ni om det? Har ni det på eller av? 

 

Förövrigt; är jag den enda här som stör mig på att undertexterna "lyser upp" omgivningen vid mörk scen? Jag har sett enstaka individer uppleva detta problemet när jag googlar, men borde va större. Jag själv kan knappt tänka på annat. 

Alltså så känns bilden pulserande när ljusa undertexter kommer upp på en mörk bakgrund. 

Vad tycker ni andra? 

 

Länk till tråd på samsung där folk har samma upplevelse som mig: https://us.community...les/td-p/415050

 

EDIT: Såg nu både folk i denna tråden och andra om Q9FN hade upplevt samma bekymmer. 

 

Hej! La ovan inlägg i den andra tråden om Q9FN. Har samma problem med att ljuset justeras med undertexterna! 

Återkom gärna om du/ni hittar en lösning. Horribelt irriterande!


Redigerat av Unregistered23c15cf8, 04 december 2018 - 19:29.


#26

Postad 04 december 2018 - 22:08

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
En snabbis ang undertexterna som lyser upp.
Har ni som upplever problemet kolsvart nedsläckt i rummet vid tv-tittandet?
Gäller det bara i HDR-läge eller även i vanligt HD-läge?

Redigerat av Honkium, 05 december 2018 - 00:15.


#27

Postad 04 december 2018 - 23:04

sune bejas
  • sune bejas
  • Beroende

  • 1 002 inlägg
  • 0

I mörka scener så ändras ljusstyrkan så for undertexten visas. riktigt störande.

 

Du menar att svärtan ökar över hela bilden när undertexter visas?

problemet med den här tvn är att den beter sig som en Edge lit LCD och inte en FALD

i HDR så räcker det att du har ett ljust objekt så ökar svärtan över hela bilden och text klassas väl som 100% vitt antar jag.

Använder aldrig text själv så jag har inte sett till problemet.

 

Text på med HDR låter som rena döden för den här tvn 

Den kan inte hantera ljusa objekt och samtidigt trots 480 zoners FALD hålla resten av bilden i schack.

Vete fan hur dom har optimerat dimmingen här men optimalt är det inte.

Q9FN skulle kunna vara mycket bättre än vad den är men den kassa dimmingen ställer till det.

Möjligt att det blir bättre med uppdateringar.

 

Se till att du har laddat hem senaste uppdateringen föresten.

Det där problemet var värre när tvn var ny vad jag kommer ihåg.


Redigerat av sune bejas, 04 december 2018 - 23:04.


#28

Postad 05 december 2018 - 08:49

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

En snabbis ang undertexterna som lyser upp.
Har ni som upplever problemet kolsvart nedsläckt i rummet vid tv-tittandet?
Gäller det bara i HDR-läge eller även i vanligt HD-läge?

 

Jag har bara märkt det i HDR och på Netflix. Gjorde texten så grå som möjligt och det såg ut att vara löst tils jag såg Haunting on hill house, och här verkar det inte spela någon roll om man har kolsvarta subs då bilden verkr ändras bara av att det kommer subs....väldigt märkligt.

 

Inga problem i SDR och inga problem med text i Kodi. Ska se om jag har en riktigt mörk film så ser vi om det är tvn eller netflix.



#29

Postad 05 december 2018 - 09:02

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Det kanske är därför jag inte ser problemet på 82MU7005 för jag kör bara 1080 HD material i vanligt läge, inget forcerat HDR.
Testade slå på HDR men tyckte inte det gav något pga jag inte har HDR dedikerat material att spela upp.
Om HDR är grunden till sub-problemet kommer jag att glo vidare på reguljär HD då det är mer än bra nog för mitt höga nöje.

#30

Postad 05 december 2018 - 16:27

sandos
  • sandos
  • Lärjunge

  • 348 inlägg
  • 0

Det kanske är därför jag inte ser problemet på 82MU7005 för jag kör bara 1080 HD material i vanligt läge, inget forcerat HDR.
Testade slå på HDR men tyckte inte det gav något pga jag inte har HDR dedikerat material att spela upp.
Om HDR är grunden till sub-problemet kommer jag att glo vidare på reguljär HD då det är mer än bra nog för mitt höga nöje.

 

Varför skulle mu8005 ha samma problem? Jag gissar att det har med FALD att göra även om det påverkar hela bilden.



#31

Postad 05 december 2018 - 16:58

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Q6FN som också har problemet är inte fald utan edge led.
7005 är edge led med dimming i zoner.
Så viss likhet finns mellan serierna.
Det är inte bara kopplat till fald.

#32

Postad 09 februari 2019 - 18:55

patzy
  • patzy
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0
Två dagar efter att min Q9FN 65t kom upp på vägen så började bakbelysningen strula. Hjälpte inte att starta om. Gav upp och gjorde nåt annat, en timme senare så startade den utan problem.

Nån som upplevt nåt likanande? Samsung tycker problemet är löst då det inte dykt upp igen. Har inte hunnit använda den så mkt innan eller efter. Strular den dag två så kan man ju ge sig på att den lägger av när garantin gått ut.

Fick inte känslan av att jag köpt en toppmodell för dyra pengar.

Bifogad fil(er)



#33

Postad 10 februari 2019 - 18:49

Peterrrrr
  • Peterrrrr
  • Beroende

  • 1 240 inlägg
  • 0
Det där såg inte bra ut.
Man förväntar sig mer av en sådan dyr tv.
Samsung har tyvärr alldeles för bra rykte när det gäller byggkvalitet och problem.
För mig har de alltid varit ett lågbudgetmärke som bygger upp sitt namn med reklam och ful marknadsföring.

#34

Postad 11 februari 2019 - 10:08

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 1

Man förväntar sig mer av en sådan dyr tv.

Förväntar du dig att en billig tv ska ha svarta fält i hörnen?



#35

Postad 13 februari 2019 - 12:45

Peterrrrr
  • Peterrrrr
  • Beroende

  • 1 240 inlägg
  • 0

Förväntar du dig att en billig tv ska ha svarta fält i hörnen?

Nej, men ju mer pengar en produkt kostar gentemot övriga produkter i samma genre så anser jag att  byggkvaliteten bör vara högre och därav färre fel. 



#36

Postad 13 februari 2019 - 12:48

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Det är väl "samma" fabriker och personal som bygger men med olika delar? Kvalitetskontrollen kunde man kanske tycka borde vara bättre på dyrare produkter men Samsung har nog en nivå som ska gälla för alla tvs antar jag.



#37

Postad 13 februari 2019 - 15:32

Unregisteredb386fc24
  • Unregisteredb386fc24
  • Användare

  • 224 inlägg
  • 0

Det är väl "samma" fabriker och personal som bygger men med olika delar? Kvalitetskontrollen kunde man kanske tycka borde vara bättre på dyrare produkter men Samsung har nog en nivå som ska gälla för alla tvs antar jag.

 

Såg en video från rtings.com där de testade att "tappa" en kartong med en Samsung TV i från ca 30 cm höjd ett antal gånger.

Skärmens ljusstyrka ändrades ganska dramatiskt. Känsliga prylar helt klart. Kan bara tänka mig hur mycket stryk en kartong får under leveransen från fabrik och hem till huset...



#38

Postad 14 mars 2019 - 21:56

Unregistered6e6f22a7
  • Unregistered6e6f22a7
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Känner mig okej med min 65 q8fn nu, hade ganska mycket byers remorse speciellt när 65 q9an gick ner i pris, men den är hyfsad, känner dock att det skulle vara risky att köpa samsung igen med alla problem som dom verkar ha, sony vore det bästa om dom hade lägre input lag. Såg en video med någon som inte var nöjd med samsungs 2019 flaggskepp q90r pga blooming, själv hade jag siktat in mig på att skaffa en oled men blev övertygad att inte göa det, hah från början hade jag faktiskt tänkt att köpa en bättre datorskärm... man kan lätt säga att det spårade ur, och jag sålde till ock med min dator för att ha råd med TV’n, men jag tycker dom tar för mycket asså för vad man får, gäller alla märken, fattar inte att det tog tills 2018 för att göra FALD TV’s i en normal persons räckvidd, undrar vem som uppfann kantbelysning till att börja med... hade nog gått på oled dock om det inte var nån burn in risk

#39

Postad 19 maj 2019 - 20:04

Unregistered645a46b4
  • Unregistered645a46b4
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Jag har en Apple TV inkopplad till 55" Q9FN. TV:n känner inte igen den som en Apple TV och jag kan inte lägga till den manuellt. Är det någon annan som har problem med det? Jag vet inte om jag fått ett dåligt ex, har även strul med döda pixlar. Ska få den utbytt imorgon, men ville ändå kolla om någon annan har haft problem med Apple TV och TV:n så jag vet när jag kör igång ersättaren imorgon.



#40

Postad 26 maj 2019 - 22:01

lennon
  • lennon
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0

Tjena alla. Även jag funderar på att köpa Q9FN nu när den sjunkit till 21 990:-. Är jag snabb o beställer ikväll så får man ytterligare 5% rabatt på Mediamarkt o hamnar då på 20 890:-. Men många verkar tycka att Elgiganten har betydligt bättre returregler - är det så? Har skummat igenom ett antal forum och dels verkar det vara så att många (hur många?) har gjort minst ett utbyte så det kan ju vara värt att köpa av Elgiganten av den orsaken. Plus att jag ogärna stressar igenom en köp ikväll. Vad tror ni om priserna nu i sommar? BF känns för lång bort. Funderar också på hur länge modellen finns lvar överhuvudtaget... 

Tack för feedback.



#41

Postad 27 maj 2019 - 10:10

Unregistered645a46b4
  • Unregistered645a46b4
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

På Elgigaten kostar den väl 17 990? Och, jag såg att NetonNet har den för 14 990. Så jag fick 3 000 kr tillbaka via Elgigantens prisgaranti. 



#42

Postad 27 maj 2019 - 10:46

Desert Rat
  • Desert Rat
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0

Men många verkar tycka att Elgiganten har betydligt bättre returregler - är det så?

Det ska nog vara likvärdiga villkor, jag har iaf lämnat tillbaka en TV på Mediamarkt utan problem. Gick till exakt som hos Elgiganten.


Redigerat av Desert Rat, 27 maj 2019 - 10:46.


#43

Postad 27 maj 2019 - 12:50

lennon
  • lennon
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0

Ok, tack för besked. Vill förtydliga att det var 65" jag tittade på.



#44

Postad 16 juni 2019 - 16:38

lennon
  • lennon
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0

Fyller på igen; priset på 65Q9FN har sjunkit till 20 990:- hos Elgiganten (verkar bara gälla till 24.00 inatt) så det blir där jag kommer beställa. Men vad gäller ang väggfäste? Är det Samsungs egna No-Gap Wall-mount för 1500:- som gäller eller finns det andra prisvärda. Vill ju har en väggnära installation men bryr mig inte om nån cm hit eller dit...

Gärna tips.



#45

Postad 16 juni 2019 - 16:44

Kniff
  • Kniff
  • Lärjunge

  • 309 inlägg
  • 0

Fyller på igen; priset på 65Q9FN har sjunkit till 20 990:- hos Elgiganten (verkar bara gälla till 24.00 inatt) så det blir där jag kommer beställa. Men vad gäller ang väggfäste? Är det Samsungs egna No-Gap Wall-mount för 1500:- som gäller eller finns det andra prisvärda. Vill ju har en väggnära installation men bryr mig inte om nån cm hit eller dit...

Gärna tips.

Jag köpte ett sådant till min Q9, men Multibrackets verkar ha släppt en "kopia" för en tredjedel av priset.

 

https://classic.pris...t.php?p=4715177

 

https://products.mul...ount-series-789



#46

Postad 17 juni 2019 - 20:52

lennon
  • lennon
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0

Tack för tipset. Det blir ett sånt väggfäste!



#47

Postad 22 juni 2019 - 16:03

CbbLe
  • CbbLe
  • Wannabe

  • 32 inlägg
  • 0
Kan man ha en soundbar ovanpå original tv-stället då den skjuts ut framför tvn?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.