Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox Series X|S - Officiella tråden (spel, hårdvara, mm)

2574 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#351

Postad 25 januari 2020 - 12:57

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0
Då det är ssd så kommer det oavsett bli snabbt, samt utvecklarna vet att alla har ssd med den nya konsolen och kan utvrckla för det. Men i grunden kan inte 1 enkelt komponent väga upp för något annat utan det är ett system där allting ska flyta och om nånting i kjedjan måste vänta på att något annat ska bli klart så måste man ta hänsyn til det i utveckligen.

I realiteten tror jag inte man vill uppleva så stor skillnad.

Men det är en intressant diskution då man ser att disken mer och mer blir en flaskhals även i streaming av film. Undrar vad nästa generation gör med detta.

#352

Postad 27 januari 2020 - 07:35

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
Jag tror mkt av next-gen fajten kommer röra sig runt abonnemang. Dvs att man norpar mobiltelefon-modellen. Dagens ungdom vill inte köpa nått, de vill leva fattigt varje månad istället. :)

Jag var överraskad att inte redan denna generation kört med detta. Men det visade sig att jag hade dålig koll. MS kör ju faktiskt med det i USA. Dvs en konsol + Game Pass Ultimate + Live för X antal spänn per månad, i 2 år.
https://www.google.c...tt-upgrade-deal

Inkl uppgraderingsmöjlighet till Series X. Snyggt. Sony har lite att hämta in här...

Redigerat av pacman, 27 januari 2020 - 08:16.


#353

Postad 27 januari 2020 - 08:41

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Efter en snabb-titt så är det inga rabaterade priser i dessa bundles? utan ett paket bara? Dock med uppgraderings möjlighet. Det verkar vara enda fördelen, det går ju inte med en vanlig avbetalning hos Netonnet t.ex

#354

Postad 27 januari 2020 - 11:49

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Det lät rätt intressant. Jag förstår dagens ungdom. 200 spänn månaden för 12 floppar, im in!

#355

Postad 27 januari 2020 - 11:52

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 005 inlägg
  • 0

https://www.google.c...faster-ssd/amp/

En läcka (dvs fram med saltkaret) säger att X-series kanske får en hårddisk som är betydligt slöare än den i huvudkonkurrenten ps5. Vissa säger halva hastigheten.

Det jag undrar är om detta verkligen kommer påverka så mycket med tanke på att X-series ryktas kommer vara starkare overall samt att båda konsolerna kommer ha betydligt snabbare hårddiskar än tidigare. Och vi har ju överlevt med det.

 

Har sett rykten om 2GB/s.

 

Det är snabbt. Testa en laptop med svinseg mekanisk disk (samma som sitter i nuvarande konsoler), och byt sen till en bra SATA SSD, t ex Samsung 860 Evo. Det är som natt och dag, trots att den "bara" klarar ca 550MB/s i läsning och skrivning.

 

Sekventiell läsning (som troligtvis är det både Sony och Microsoft kommer att speca) är egentligen rätt ointressant, för alla diskar, oavsett om det är mekanisk eller SSD sjunker rejält vid läsning/skrivning av små mängder "slumpmässig" data, dvs vid verklig användning.

 

Nu kommer väl båda förmodligen att använda billigt QLC-flashminne, men om Microsoft skulle köra med bra TLC istället, så skulle den mycket väl kunna vara snabbare vid verklig användning, trots en lägre "GB/s" siffra på pappret.



#356

Postad 27 januari 2020 - 11:59

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Det lät rätt intressant. Jag förstår dagens ungdom. 200 spänn månaden för 12 floppar, im in!


För digital S, blir 300kr för X, SX ?

Redigerat av SKIBBE, 27 januari 2020 - 12:00.


#357

Postad 27 januari 2020 - 12:24

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Det lät rätt intressant. Jag förstår dagens ungdom. 200 spänn månaden för 12 floppar, im in!

Snarare närmare 500 i månaden...

#358

Postad 27 januari 2020 - 12:27

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

För digital S, blir 300kr för X, SX ?

Jag läste 20 dollar, sen flydde jag sidan i extas. Kanske var för något annat 😂

Se. Jag blev scamazad!

Bifogad fil(er)


Redigerat av Zartok, 27 januari 2020 - 12:28.


#359

Postad 28 januari 2020 - 08:49

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
Dykt upp ett chip som skulle kunna vara till Series S/Lockhart:
https://wccftech.com...expected-rumor/

Kanske 7+ TFlops. Klart roligare än förra ryktet. Även om det blir lite konstigt, lite väl nära X modellen kan man tycka.

Märklig minneskonfig också. Stämmer nog inte.

#360

Postad 28 januari 2020 - 09:08

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Det blir ju lite snett för MS om dom ska släppa två och Sony en. Fördelen MS fick genom att släppa X och att den är så kraftfull försvinner ju isf denna generationen och det är Sony som kommer kunna göra det "movet" låter väl orimligt att MS släpper en lite snabbare series X för att kontra nästa generations Pro modell från Sony.

Men skulle väl vara om det är många kappvändare som köpte ps4 pga den var snabbare än xbox. (Jag jobbar ju själv inte så, utan är märkes trogen)
Och lämnar Sony för MS pga kraftigare vid launch.

Redigerat av SKIBBE, 28 januari 2020 - 09:09.


#361

Postad 28 januari 2020 - 12:41

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
Varför skulle det vara snett? Strategin är ju att vara kraftfullare eller billigare än PS5. Förutsatt att Sony släpper en(1) modell, med "normal" tillverkningskostnad, förstås. Dvs att Pro kommer långt senare.

Ovanstående config verkar dock lite väl dyr. Ska det vara någon poäng med det så måste det vara en betydande skillnad i tillverkningskostnad mellan X och S.

Redigerat av pacman, 28 januari 2020 - 12:41.


#362

Postad 02 februari 2020 - 09:45

Zero
  • Zero
  • Beroende

  • 1 269 inlägg
  • 0

Hur mycket kommer Xbox Series X påverka gamla spel egentligen, jag och polaren kör mycket pubg på xbox one x idag och det flyter ju sådär om man säger så. Kommer ett sånt spel få nån patch för att rulla med högre bilduppdatering på den nya boxen eller kommer jag se någon annan förbättring? Den nya ssd borde ju göra någon skillnad även för ett gammalt spel kan man ju tycka...



#363

Postad 02 februari 2020 - 09:59

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Hur mycket kommer Xbox Series X påverka gamla spel egentligen, jag och polaren kör mycket pubg på xbox one x idag och det flyter ju sådär om man säger så. Kommer ett sånt spel få nån patch för att rulla med högre bilduppdatering på den nya boxen eller kommer jag se någon annan förbättring? Den nya ssd borde ju göra någon skillnad även för ett gammalt spel kan man ju tycka...


Min gissning är att det inte sker någon uppdatering. Utan det kommer rulla i stabia 30fps, och ladda texturer snabbare (det gör det redan nu med extern ssd som jag kör, laddar hus snabbare och så)

Tror det blir för orättvist med 60 vs 30 fps. Multiplayerspel kommer alltid den sämsta diktera reglerna, men upplösning verkar inte vara några problem att ha olika.

#364

Postad 02 februari 2020 - 10:59

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Det skulle väl vara om det släpps en ny version av PUBG optimerad för nästa generation men då blir väl på sin höjd crossplay med PS5 och PC och gamla konsolerna får väl spela mot varandra.

Tycker det där med att det blir orättvist mellan olika fps har börjat falla iom att pc-spelare släppts in i crossplay. Ta Fortnite, nog för att många lär sitta med enklare datorer men många lär också spela i betydligt mer än 60 fps. Samma sak med Modern Warfare, dock kan man ju neka crossplay om man nu ska vara sån.

#365

Postad 02 februari 2020 - 12:23

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0

Min gissning är att det inte sker någon uppdatering. Utan det kommer rulla i stabia 30fps, och ladda texturer snabbare (det gör det redan nu med extern ssd som jag kör, laddar hus snabbare och så)

Tror det blir för orättvist med 60 vs 30 fps. Multiplayerspel kommer alltid den sämsta diktera reglerna, men upplösning verkar inte vara några problem att ha olika.

Fast idag är det väl inte så många MP spel som faktiskt går i 30 fps ?

 

Frågan är om det blir någon boost mode funktion som går in som det var på PS4 Pro i början.

 

Hittade denna lista på PS4 Pro så kanske är det lite av en hint för hur bra ett boost mode fungerar.

http://www.pushsquar...oost_mode_games



#366

Postad 02 februari 2020 - 13:53

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Kommer troligtvis funka som med One X. Spel med låst FPS kommer klara det mer stabilt, spel med dynamisk upplösning kommer nå högre upplösning i högre utsträckning, laddtider blir kortare osv. One X Har inget boost mode eftersom MS inte gjorde som Sony och stängde av delar av hårdvaran för gamla spel.

#367

Postad 02 februari 2020 - 14:15

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0

Spel med låst FPS kommer klara det mer stabilt, spel med dynamisk upplösning kommer nå högre upplösning i högre utsträckning, laddtider blir kortare osv. One X

 

Det är ju fler spel som har dynamisk 4K upplösning på Xbox One X än på PS4 Pro. PS4 Pro kör väl oftare med checkerboard då den är svagare. Om nu nästa Xbox är så kraftfull som det ryktas (12TF) så lär väl dessa Xbox One spel ligga i princip stabilt på 4K.



#368

Postad 02 februari 2020 - 18:08

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Fast idag är det väl inte så många MP spel som faktiskt går i 30 fps ?

Frågan är om det blir någon boost mode funktion som går in som det var på PS4 Pro i början.

Hittade denna lista på PS4 Pro så kanske är det lite av en hint för hur bra ett boost mode fungerar.
http://www.pushsquar...oost_mode_games


Nej, men PubG är ett av spelen som rullar i 30, och X har problem att hålla det. Men det är pga cpu inte gpu.

#369

Postad 02 februari 2020 - 18:13

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Det skulle väl vara om det släpps en ny version av PUBG optimerad för nästa generation men då blir väl på sin höjd crossplay med PS5 och PC och gamla konsolerna får väl spela mot varandra.

Tycker det där med att det blir orättvist mellan olika fps har börjat falla iom att pc-spelare släppts in i crossplay. Ta Fortnite, nog för att många lär sitta med enklare datorer men många lär också spela i betydligt mer än 60 fps. Samma sak med Modern Warfare, dock kan man ju neka crossplay om man nu ska vara sån.

går ju inte neka crossplay om man vill spela de stora kartorna ☹️ sen är det crossplay endast mot pc-spelare med handkontroll vad jag vet.

Sen gissar jag att skillnaden mellan 60fps och 30 är större än 60 vs 120.

Är crossplay i Rainbow Siege också, men hört det är omöjligt för konsolspelarna med gamepad att ta sig an de högsta divisionerna där pc med mus/tgb dominerar.

Redigerat av SKIBBE, 02 februari 2020 - 18:14.


#370

Postad 02 februari 2020 - 20:04

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

går ju inte neka crossplay om man vill spela de stora kartorna ☹️ sen är det crossplay endast mot pc-spelare med handkontroll vad jag vet.

Sen gissar jag att skillnaden mellan 60fps och 30 är större än 60 vs 120.

Är crossplay i Rainbow Siege också, men hört det är omöjligt för konsolspelarna med gamepad att ta sig an de högsta divisionerna där pc med mus/tgb dominerar.


Ground wars är ändå helt kass :P

Men just hela idén att det är orättvist med lägre fps måste ju suddas ut mer och mer med tanke på crossplay mot pc, handkontroll eller inte. Tyckte jag såg att Ninja hade över 200fps när han spelade Fortnite, måste ju vara skillnad mot 60 även det.

#371

Postad 02 februari 2020 - 20:12

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Ground wars är ändå helt kass :P

Men just hela idén att det är orättvist med lägre fps måste ju suddas ut mer och mer med tanke på crossplay mot pc, handkontroll eller inte. Tyckte jag såg att Ninja hade över 200fps när han spelade Fortnite, måste ju vara skillnad mot 60 även det.


Ja 200fps är ett stort övertag mot 60. Men den röda tråden jag kan se senaste åren är ju att man aldrig låser upp fps när snabbare hårdvara kommer till konsoll.

För min del får det gärna vara så, då jag ofta är early adaptor 😋

#372

Postad 10 februari 2020 - 14:24

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0

Ska man i såna fall börja begränsa pingen också, för det är ju väldigt orättvist att någon sitter på fiber med 5ms i ping och sedan har vi dom som sitter på gammal ADSL med 40 i ping, det om något är orättvisa förutsättningar. Eller ska dom med stor TV inte få möta dom med mindre TV som inte klarar 4K :D

 

Ska man börja dela upp användare efter olika förutsättningar så kommer Xbox Live bli stökigt och ett uppdelat community, speciellt om man ska skilja på konsoler och olika hårdvaru förutsättningar. Jag hoppas det inte kommer hända för jag vill fortsatt spela med mina polare som sitter på One X och inte tänker uppgradera förrän om 2-3 år.



#373

Postad 10 februari 2020 - 16:21

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0
Jag hade 9ms ping med Telia ADSL. Det är värre med en del koax-abbonement idag.

#374

Postad 10 februari 2020 - 16:56

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Jag hade 9ms ping med Telia ADSL. Det är värre med en del koax-abbonement idag.

Jag har 9,5-11 med Comhem koax.

#375

Postad 10 februari 2020 - 19:42

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0

Har 7 ms till Stockholm(50 mil) mot Sunet med 500 Mbit fiber som jag får ut 525/105 via Bahnhof.

Märker sällan lagg nu mer på Xbox Live.



#376

Postad 10 februari 2020 - 23:06

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Jag har 9,5-11 med Comhem koax.

Ja jag har också ok ping med Telenor (CanalDigital) koax, men poängen var att just ADSL faktiskt hade ganska bra ping med Telia i Sverige ända från starten faktiskt, men just nedladdningen var ju inget att skryta med, och på andra sidan spektret finns det de med GET som har fin fin nedladdning men urusel ping (ospelbart).



#377

Postad 11 februari 2020 - 18:20

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
För att fortsätta pingsnacket så hade jag heltoö ok ping med adsl efter jag bett dom stänga av något filter. Dock tappade jag speed från 8-6mbit 3km från stationen. Men ping före nedladdning alla dagar i veckan 😋
25 mot Sunet och efter 11 mot Sunet.

Ändå 10 år sen, päronas comhem coaxial på 250mbit har sämmre ping idag. Men beror väl på dåliga kablar i husen?

Redigerat av SKIBBE, 11 februari 2020 - 18:29.


#378

Postad 11 februari 2020 - 21:56

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 005 inlägg
  • 0
ADSL använder interleaving för att minska känsligheten för störningar. Det ökar pingen en hel del, men går att stänga av som sagt (hos ISPn då).

#379

Postad 12 februari 2020 - 00:00

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Apropå pingen så har dom en fördel som ligger på lite mer ping mot en själv på en server... blir som typ D-sync, dom hinner se dig fortare runt hörn etc om dom har låt oss säga 300 i ping, och du har 10...  :ph34r:

Borde finnas pinglås... eller som vi hade förr, eller har, på våra CS servrar... så kickas dom med högre ping än 50...

Just nu pågår det massa "pingfuskare" i pubg... folk från asien VPnar hit, så får dom fördel av hög ping, helt sjukt,,, funderar på att pausa pubg tills/om det kommer vpn lås, eller pingfilter av nåt slag...(edit: senast idag spelade en polare randomsquad, så pratade han med en asiat där, han sa rent ut att han använde just vPN till EU servrar för att det blir fördel...  :angry: )

Får väl leta tillbaks till bf4 eller CSGO igen så länge  :o  :ph34r:

 

Vet nån här  förresten om det kommer pubg till nån av dom nya konsolerna? 


Redigerat av Garrett, 12 februari 2020 - 00:02.


#380

Postad 12 februari 2020 - 00:20

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0
I Quake3 var det garanterat inte fördel med hög ping. När du såg den andra så var du redan död, du bara visste det inte.

#381

Postad 12 februari 2020 - 00:48

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

I Quake3 var det garanterat inte fördel med hög ping. När du såg den andra så var du redan död, du bara visste det inte.


Va inte det p2p system då? Blir nog annorlunda än ”fasta” servrar
Oavsett så ska alla ha låg ping i mp spel, är bara kasst när vissa har typ 300i ping, och en annan 10 :o 


Redigerat av Garrett, 12 februari 2020 - 01:03.


#382

Postad 24 februari 2020 - 15:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

https://news.xbox.co...eration-gaming/

 

Officiellt, fast mycket man redan visste.

 

De spel man har blir bättre automatiskt utan att något jobb krävs från utvecklarna.

 

Your favorite games, including titles in Xbox Game Pass, benefit from steadier framerates, faster load times and improved resolution and visual fidelity – all with no developer work required. Your Xbox One gaming accessories also come forward with you.

 

 

Smart Delivery: Köper man ett spel till Xbox One så blir det automatiskt ett Xbox Series X-spel när man spelar på den.


Redigerat av Zoiler, 24 februari 2020 - 16:10.


#383

Postad 24 februari 2020 - 15:58

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0

https://news.xbox.co...eration-gaming/
 
Officiellt, fast mycket man redan visste.

Ser bra ut :)

Xbox_ShortBullets_JPG.jpg?w=768

- 12 Teraflops
- Variable Rate Shading
- DirectX RayTracing (hardware)
- Quick resume for multiple games
- smart delivery
- next-gen SSD
- HDMI 2.1 support
- supports Xbox/360/One games



#384

Postad 24 februari 2020 - 17:45

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Många rätt och inga fel.
Kul att dom jobbar med latency på kontrollsidan. Även om jag alltid kör kabel för bästa möjliga latens 😋

#385

Postad 24 februari 2020 - 18:03

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0

:)

 

https://twitter.com/...961469669068800

 

Gamers should never be forced to purchase the same game twice or pay for upgrades. Owners of #Cyberpunk2077 for Xbox One will receive the Xbox Series X upgrade for free when available.


#386

Postad 24 februari 2020 - 18:19

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
12 TF och RDNA2. Grymt.

#387

Postad 24 februari 2020 - 18:46

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

12 TF och RDNA2. Grymt.


För oss icke insatta, vad är RDNA2?

#388

Postad 24 februari 2020 - 19:14

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

För oss icke insatta, vad är RDNA2?

Nästa generations grafikarkitektur från AMD. Dvs snäppet nyare än det som finns ute idag.

#389

Postad 24 februari 2020 - 19:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

För oss icke insatta, vad är RDNA2?

 

Nya GPU-arkitekturen.

 

https://en.wikipedia...roarchitecture)



#390

Postad 24 februari 2020 - 19:18

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Vet vi om PS5 är RDNA2?

#391

Postad 24 februari 2020 - 19:25

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Vet vi om PS5 är RDNA2?

Nej det vet vi inte.

#392

Postad 24 februari 2020 - 19:49

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0

 

:)

 

https://twitter.com/...961469669068800

 

Gamers should never be forced to purchase the same game twice or pay for upgrades. Owners of #Cyberpunk2077 for Xbox One will receive the Xbox Series X upgrade for free when available.

 

 

Nu kommer jag utan tvekan vänta in nästa generation innan jag spelar Cyberpunk.



#393

Postad 24 februari 2020 - 20:48

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

WOW Yeehaa!



#394

Postad 24 februari 2020 - 21:03

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0
Sjukt feta spexx. Den kommer nog inte vara billig.

#395

Postad 24 februari 2020 - 21:15

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Vad motsvarar det i PC spec på ett ungefär?

#396

Postad 24 februari 2020 - 21:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Vad motsvarar det i PC spec på ett ungefär?

 

RTX 2080 Super pratas det om på Era.



#397

Postad 24 februari 2020 - 21:43

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

RTX 2080 Super pratas det om på Era.


Oj, det va inte dåligt

#398

Postad 24 februari 2020 - 21:48

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Bra jobbat Microsoft. :)

Nu sätter de press på Sony.



#399

Postad 24 februari 2020 - 21:54

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Sjukt feta spexx. Den kommer nog inte vara billig.

$599 vore rimligt. Med tanke på att den klart billigare One X började på $499 (idag $349 dock).

Om nu inte MS "musklar" en jäkla massa då. :)

Redigerat av pacman, 24 februari 2020 - 21:55.


#400

Postad 24 februari 2020 - 21:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

$599 vore rimligt. Med tanke på att den klart billigare One X började på $499 (idag $349 dock).

Om nu inte MS "musklar" en jäkla massa då. :)

 

Om det är deras enda konsol och inte bara riktad till highend så har jag svårt att se en konsol för 600 dollar. Annars också faktiskt. Känns som det är muscle time.

 

Hade vart kul om de chockade precis alla och erbjöd den för 399  :D





1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.