Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

film streaming, (netflix och liknande) ??

6 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 22 september 2022 - 16:18

mrhyde82
  • mrhyde82
  • Amatör

  • 60 inlägg
  • 0

tjena. jag vet inte om den här tråden hamnar rätt. blir det fel får någon mod flytta på den:)

 

det jag funderar på är vilka är dem bästa streaming tjänsterna ??

 

jag har netflix nu men det är ju mest gammalt med på netflix. så funderar på att skaffa någon ny tjänst. mina funderingar är vilka är bra och värd pengarna ????

 

jag hade disney+ ett tag men slutade med dom efter några månader..

 

mvh jonas



#2

Postad 22 september 2022 - 16:38

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 169 inlägg
  • 0

tjena. jag vet inte om den här tråden hamnar rätt. blir det fel får någon mod flytta på den:)

 

det jag funderar på är vilka är dem bästa streaming tjänsterna ??

 

jag har netflix nu men det är ju mest gammalt med på netflix. så funderar på att skaffa någon ny tjänst. mina funderingar är vilka är bra och värd pengarna ????

 

jag hade disney+ ett tag men slutade med dom efter några månader..

 

mvh jonas

Det beror helt på vad du vill titta på eftersom väldigt få saker går på flera streamingtjänster samtidigt. För egen del finns det saker på alla tjänster som jag vill se men man behöver inte ha alla samtidigt. T

 

Tittar man rent tekniskt så är det väl Disney+, Netflix, HBO Max, Amazon Prime och AppleTV+ som är "bäst" då de erbjuder Ultra HD och Atmos på en del filmer och serier. Viaplay och Cmore har också Ultra HD men bara för sport och då främst fotboll.

 

Så se över vad de har för utbud och välj ut några filmer/serier från en tjänst och se dessa under någon eller några månader. När du är klar kan du säga up och göra likadant på nästa tjänst.

 

Är väl bara Paramount+ och Discovery+ jag inte skulle rekommendera då de har väldigt få saker som jag känner att jag måste se.



#3

Postad 22 september 2022 - 18:33

mrhyde82
  • mrhyde82
  • Amatör

  • 60 inlägg
  • 0

okok tack för tipset... det är hbo max och amazon prime jag funderat på tidigare



#4

Postad 23 september 2022 - 12:06

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 672 inlägg
  • 0

okok tack för tipset... det är hbo max och amazon prime jag funderat på tidigare

Mycket är inte svensktextat på Amazon. Men om man tecknar AP på Amazon så ingår amazon video i priset. Det är samma pris på amazon video som det är på prime och då ingår fri frakt och medlemspriser i ehandeln.

Redigerat av frollic, 23 september 2022 - 22:00.


#5

Postad 23 september 2022 - 14:17

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Det bästa är att va otrogen. Du kan se utbuden utan att prenumerera. Sen hoppar du emellan.

#6

Postad 23 september 2022 - 20:43

Danke
  • Danke
  • Forumräv

  • 715 inlägg
  • 0
Jag tycker allt unntagen Paramount är bra, jag har dog inte testad Apple appen, men hört mycket bra om den.

#7

Postad 23 september 2022 - 20:49

Danke
  • Danke
  • Forumräv

  • 715 inlägg
  • 0
Hbo max
Amazon prime
Disney+
Netflix 4k

Har vi, är bara Netflix som kostar lite, Disney, Amazon etc är inte dyra. Tänker å ta helårs på Disney också, har det på HBO max med löjligt godt pris.

Bara att betala en gång, bli färdig med fakturan och ha mysigt med bra utbud.

Bara en App är för lite, och mycket strul att radera och suba hela tiden.

Tycker vi iallafall.

Värsta är att inte hitta något värd att titta på... Enn typ tapetet på väggen..

Redigerat av Danke, 23 september 2022 - 20:53.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.