Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tipsa om snygga/prisvärda möbler!

204 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 03 februari 2008 - 17:13

Reference audio
  • Reference audio
  • Forumräv

  • 969 inlägg
  • 0
Absolut! Skall fixa det omgående!

#52

Postad 05 februari 2008 - 20:01

Unregistered080ba6b8
  • Unregistered080ba6b8
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Kan tipsa om en TV-soffa från NisseS i Västerås.
[img]http://web.archive.org/web/20061010225630/http://www.nisses.com/eshop/images/banner_right_tvsoffa.jpg[/img]

11995:- för tyg och 13995:- för läder. Har själv en i läder (se mitt galleri), och funderar på en till om det blir dedikerat biorum... Ruggigt skön, lätt att somna i! ;-)
Funderar på att bygga in en kylbox i ett av borden!

Tyvärr funkar inga länkar på NisseS.com eftersom dom haft en brand i varuhuset...



Verkar kanon.. Har du ngt mått dvs bredden på den.. Vet ej om en sån får plats. Kan vara bra att veta innan man drar till V-ås..

/M

#53

Postad 05 februari 2008 - 20:08

Kocho
  • Kocho
  • Användare

  • 237 inlägg
  • 0

Den här är rätt läcker. Vet dock inget pris...

RGE
Postad bild


Den verker inte helt fel. Vart finns den att köpa och va ligger den på för pris?

#54

Postad 05 februari 2008 - 21:56

Shunon
  • Shunon
  • Lärjunge

  • 255 inlägg
  • 0

Från Ikea, köpte möbelbenen separat för att få upp den lite så man kan dammsuga under samt den blev i rätt höjd.
Väldigt smart kabelhylla på baksidan där man kan samla allt. Väldigt djup med.
Kanonnöjd!!
Kostade mig hmm kan det vara 1795:- ??
Den ser mycket dyrare ut iaf.
Förstärkaren står ner till höger i lådan.

Postad bild


Typiskt så finns den inte i svart :S

#55

Postad 07 februari 2008 - 10:22

Unregistered33cc6995
  • Unregistered33cc6995
  • Beroende

  • 1 139 inlägg
  • 0
Det här med möbler är en djungel, det finns ju hur mycket som hellst att välja bland.
Själv har jag ofta kört Ikea, det blir ju så iom att jag alltid hittar ngt som funkar därifrån samt att det är till bra priser.

Men nu har man börjat tröttna lite på Lack, Expedit o allt vad jag har där hemma och vill börja med att byta ut min mediabänk.

Det som ska rymmas är
Vinylspelare Rega P3
Försteg H/K Signature
slutsteg H/K Signature
HD DVD spelare Toshiba
Playstation 3
CD Spelare Audionet
Digitalbox Canal Digital
Digitalbox Tele 2
Center Audiovector M3 Avantgarde

Sen lär det tillkomma ett X-box 360 inom en hyfsat snar framtid.

Ek är snyggt men riktigt mörka möbler vill jag inte ha, inte heller knallröda för jag inbillar mig att man tröttnar på det efter ett tag.
Har börjat snöa in mig på blanka vita möbler och köra ett svart/vitt tema.

Någon som har något tips på en mediabänk?

Har lagt pristaket vid 7000 kr.

#56

Postad 07 februari 2008 - 10:25

capojava
  • capojava
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0

Har börjat snöa in mig på blanka vita möbler och köra ett svart/vitt tema.

Någon som har något tips på en mediabänk?

Har lagt pristaket vid 7000 kr.


Jag har en vit blank TV-bänk, Arctic från Voice. Se bilder i mitt galleri. Riktigt snygg tycker jag.



#57

Postad 10 februari 2008 - 23:18

Unregistered529cdb41
  • Unregistered529cdb41
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0
keep up the good work... fortsätt med detta, några riktigt snygga hitills behövs dock fler förslag...

#58

Postad 11 februari 2008 - 10:27

Unregistered33cc6995
  • Unregistered33cc6995
  • Beroende

  • 1 139 inlägg
  • 0

Har börjat snöa in mig på blanka vita möbler och köra ett svart/vitt tema.

Någon som har något tips på en mediabänk?

Har lagt pristaket vid 7000 kr.


Jag har en vit blank TV-bänk, Arctic från Voice. Se bilder i mitt galleri. Riktigt snygg tycker jag.



Ja det var riktigt snyggt, exakt så vitt och ljust som jag gillar det.

Enda nackdelen med denna är ju att man stänger in allt bakom luckor så man inte kan styra med fjärr om man vill stänga luckan och det vill man ju för det är snyggast så.

Redigerat av Unregistered33cc6995, 11 februari 2008 - 10:31.


#59

Postad 18 februari 2008 - 10:34

diskborste
  • diskborste
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Kim, vad kostar den bänken?

#60

Postad 09 mars 2008 - 13:49

nianhbg
  • nianhbg
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Har börjat snöa in mig på blanka vita möbler och köra ett svart/vitt tema.

Någon som har något tips på en mediabänk?

Har lagt pristaket vid 7000 kr.


Jag har en vit blank TV-bänk, Arctic från Voice. Se bilder i mitt galleri. Riktigt snygg tycker jag.



Ja det var riktigt snyggt, exakt så vitt och ljust som jag gillar det.

Enda nackdelen med denna är ju att man stänger in allt bakom luckor så man inte kan styra med fjärr om man vill stänga luckan och det vill man ju för det är snyggast så.



Stängda luckor är inga problem om man använder sig av ir förlängar t.ex IR Control Pro8
Letar själv efter ett väggskåp som är vitlackerat med luckor att stänga. Funderar på att köpa lite mdf skivor och bygga ett skåp själv.

#61

Postad 12 mars 2008 - 13:04

Unregistered1374
  • Unregistered1374
  • Användare

  • 137 inlägg
  • 0
Två soffbord som jag har sett många gånger i olika gallerier och som är väldigt snygga är

http://www.em.com/in...oductType=30930
och
http://www.em.com/in...oductType=33334
Så de finns på EM, tror många har frågat och jag letade också ett tag innan jag hittade dom.

Tyvärr är dom kanske inte extremt prisvärda men väldigt snygga.

#62

Postad 12 mars 2008 - 23:34

Niike
  • Niike
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0

Kan tipsa om en TV-soffa från NisseS i Västerås.
[img]http://web.archive.org/web/20061010225630/http://www.nisses.com/eshop/images/banner_right_tvsoffa.jpg[/img]

11995:- för tyg och 13995:- för läder. Har själv en i läder (se mitt galleri), och funderar på en till om det blir dedikerat biorum... Ruggigt skön, lätt att somna i! ;-)
Funderar på att bygga in en kylbox i ett av borden!

Tyvärr funkar inga länkar på NisseS.com eftersom dom haft en brand i varuhuset...

Sofforna från Nisses är väldigt prisvärda. Köpte min soffa när de öppnade för 4000:- har jag för mig. Billig och helt okej. Är väldigt praktisk också med stort fack under "schäslong" och utdragbar bäddsoffa under sittsen. Var väl detta tråden handlade om? EM och Mio kallar jag inte prisvärda, men snygga dock.

#63

Postad 17 mars 2008 - 19:42

twosome
  • twosome
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0

Kan tipsa om en TV-soffa från NisseS i Västerås.
[img]http://web.archive.org/web/20061010225630/http://www.nisses.com/eshop/images/banner_right_tvsoffa.jpg[/img]

11995:- för tyg och 13995:- för läder. Har själv en i läder (se mitt galleri), och funderar på en till om det blir dedikerat biorum... Ruggigt skön, lätt att somna i! ;-)
Funderar på att bygga in en kylbox i ett av borden!

Tyvärr funkar inga länkar på NisseS.com eftersom dom haft en brand i varuhuset...



Verkar kanon.. Har du ngt mått dvs bredden på den.. Vet ej om en sån får plats. Kan vara bra att veta innan man drar till V-ås..

/M

Om du går in på hemsidan www.nisses.com så finner du där under "innemöbler" denna produkt i en undermeny för sig själv "tv soffa".
Gå in där, välj tyg eller skinn och du finner Pdf att ladda ner med alla mått och priser.
Det lönar sig att kolla länkar!

#64

Postad 07 april 2008 - 21:42

Kronr
  • Kronr
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
[quote name='twosome' date='Mar 17 2008, 20:42 ' post='1834193']
[quote name='Tahoe' post='1770894' date='Feb 5 2008, 20:01 '][quote name='Calder' post='1485469' date='Jul 27 2007, 14:27 ']Kan tipsa om en TV-soffa från NisseS i Västerås.
[img]http://web.archive.org/web/20061010225630/http://www.nisses.com/eshop/images/banner_right_tvsoffa.jpg[/img]

11995:- för tyg och 13995:- för läder. Har själv en i läder (se mitt galleri), och funderar på en till om det blir dedikerat biorum... Ruggigt skön, lätt att somna i! ;-)
Funderar på att bygga in en kylbox i ett av borden!

En fråga till detta exelenta forum är det någon mer som har denna soffan eller andra från Nisses, hur är dom att sitta i? Är dom tjocka i stoppningen?

nyfiken och tacksam för svar.

Tack

#65

Postad 09 april 2008 - 13:59

Tonca
  • Tonca
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
:P Tips till Kim o andra:

Jag har länge sökt efter en funktionell och estetisk tilltalande media-bänk, men inte funnit ngn. De som låg bäst till var Arctic från Voice, men där saknades funktionalitet/utrymme.
Jag vill placera center-högtalaren i mitten i bänken och samtidigt dölja förstärkare, sat.mott. mm mm. Så därför föll Arctic bort. Har sett att en del byggt egna lösningar på köks-stommar och IKEA´s Bestå. Köks-stommarna (överskåp) är för grunda och Bestå har i mitt tycke för dålig finish.
Av en slump var jag inne i en butik som säljer kök- och badrumsinredningar. De var representanter för Nettoline. Såg där att de hade svarta (antracit) stommar med svarta (pianolack) dörrar - perfekt för mig. Har nu beställt 3 st stommar 60*57*45cm (b*h*d). En stomme med två st draglådor, en stomme med dörr som täcker 2/3 (vilket gör att jag kan få in centern) samt ett skåp med hel-täckt dörr. Skall ta bort bakstyckena, hänga dessa på väggen med distansbitar så att de kommer ut lite till. Detta kan jag göra tack vare att de beställda täcksidorna (egentligen dörrar, billigare än täcksidorna) är djupare samt att bänk-skivan (Jem&Fix) sågar jag som jag vill. Räknar att totalkostnaden blir ca. 6500 kr.
(Som sagt var inte levererad ännu, men jag tror på det väldigt mkt :)

http://www.nettoline.se/

#66

Postad 09 april 2008 - 14:21

Unregistered33cc6995
  • Unregistered33cc6995
  • Beroende

  • 1 139 inlägg
  • 0
Tack för tipset Tonca.

Får väl titta på det...

Det har hänt liten sen jag senast frågade efter en bänk och idag behöver jag en bänk till följande.

Överst på själva skåpet ska jag ha Rega vinylspelare, Audionet 2 kanals stereo, Audionet cd spelare
under (gärna bakom frostade glasdörrar eller annat med IR) Harman/Kardon signature för o slutsteg, digitalbox, playstation 3, x box 360, hd dvd
vitt är snyggt men Ek går som sagt också alltid hem.
Sen är det ju centern men jag funderar på att sätta den på en hylla över projektor-duken, Audiovectors centers är ju inte fyrkantiga utan i vinkel så det ska gå att lägga den så ljudet sprids neråt.

Pristak för bänken idag 6-7000.

Ska tillägga att jag inte är så händig som en del så färdiga bänkar är att föredra för min del, Arctic från Voice ligger på önskelistan men jag tar gärna mot fler tips innan jag slår till.

Det jag har idag är IKEAs Lack och den vill jag inte ha kvar.

#67

Postad 10 april 2008 - 18:08

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0
http://www.rgedesign.se/index.php

Dom har grisigt läckra möbler, finns en del gott och blandat.
Och dom har ju ganska många återförsäljare också så de flesta kan nog hitta prylarna i närheten.
Har beställt lite, dock så har grejerna inte landat än.

Redigerat av tomtefiluren, 10 april 2008 - 18:09.


#68

Postad 11 april 2008 - 10:39

Unregistered33cc6995
  • Unregistered33cc6995
  • Beroende

  • 1 139 inlägg
  • 0
Hej tomtefiluren...

Ja det får jag säga, var riktigt läckra möbler.
Tack för tipset.

Får hem stereon på måndag sen ska jag mäta på produkterna och sen får det bli ngt köp och säga hejdå till Lack hyllan...

#69

Postad 15 april 2008 - 10:28

Unregistered33cc6995
  • Unregistered33cc6995
  • Beroende

  • 1 139 inlägg
  • 0
Har hittat några möbler nu som jag ska titta på.
Längst fram under projektorduken tänkte jag ha allt som har med 2 kanaligt att göra, vinyl, integrerad 2 kanal, cd och då tänkte jag köpa denna bänk "Luzern"
Bifogad fil  Luzern.jpg   83,98K   9 Antal nerladdningar

sen på en annan vägg där jag idag har Ikeas expedit tänkte jag ha Ps3, x box 360, hd dvd, H/K för o slutsteg, digitalbox och köpa denna bänk "Saga"
Bifogad fil  Saga.jpg   83,6K   7 Antal nerladdningar
alternativt "Bari"
Bifogad fil  Bari.jpg   84,14K   4 Antal nerladdningar

sen tycker jag att denna är rätt cool men då har jag inga dörrar att stänga in all elektronik bakom "Frame"
Bifogad fil  Frame.jpg   211,07K   6 Antal nerladdningar

Vad kostar kalaset då?
Ja jag har mailat Living room i HBG som är ÅF för rgedesign.se och Saga kostar 2700:-, Luzern 3995:-, Frame från 2100:-.
Jag tycker det är väldigt bra priser och hade förväntat mig 4-5000:-/st.
Får hem min nya stereo ikväll så efter det ska jag kolla mer seriöst, men ngn av ovanstående känns väldigt bra.

#70

Postad 18 april 2008 - 17:30

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0
Rge möblerna är det riktigt lämpliga priser på.
Jag har beställt Frame, tv-bänken och bordet.
Har inte fått dom än men borde inte va så långt borta.
Blir mer affärer sen så snart man skramlat ihop lite mer slantar.

#71

Postad 18 april 2008 - 21:59

tuffodum
  • tuffodum
  • Lärjunge

  • 404 inlägg
  • 0

Rge möblerna är det riktigt lämpliga priser på.
Jag har beställt Frame, tv-bänken och bordet.
Har inte fått dom än men borde inte va så långt borta.
Blir mer affärer sen så snart man skramlat ihop lite mer slantar.


Vet inte om det är sagt sen innan men RGE har en stor återförsäljare i Falkenberg. Fynda Varuhuset.
Där finns i princip allt som finns på hemsidan plus mer därtill...

#72

Postad 20 april 2008 - 00:29

alexc
  • alexc
  • Wannabe

  • 26 inlägg
  • 0
vad har living room för hemsida? och varför är det så svårt att hitta återförsäljare för RGE? hmm

#73

Postad 20 april 2008 - 12:49

Unregistered8218a486
  • Unregistered8218a486
  • Amatör

  • 62 inlägg
  • 0

vad har living room för hemsida? och varför är det så svårt att hitta återförsäljare för RGE? hmm


Jag ringde och pratade med RGE och fick reda på att förrutom Living så har dom även EM Möbler som återförsäljare.
Enligt EM Möbler i Malmö så kostade mediabänken Frame ca 2200:- hos dom.

#74

Postad 21 april 2008 - 07:26

Unregistered33cc6995
  • Unregistered33cc6995
  • Beroende

  • 1 139 inlägg
  • 0

vad har living room för hemsida? och varför är det så svårt att hitta återförsäljare för RGE? hmm


Det är bara gå in på rges hemsida och fråga efter närmsta återförsäljare.

Fel av mig, det var inte living room, det hette living furniture
http://www.living.se/

Mvh
Kim

#75

Postad 28 april 2008 - 22:58

gEn2
  • gEn2
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
Det lutar åt att det blir en Moa i valnöt. Mycket tjusig måste jag säga. Får tacka för tipset tjaboboy :(
Stack iväg och rekade en sväng på Mio idag och tog lite mått och postar dom då de inte riktigt stämmer överens med vad som nämnts tidigare. Konstigt måste jag säga att möbeln faktiskt endast mäter 176cm och inte 180 som näms i specifikationen.

http://www.mio.se/So...ediamobler/Moa/


Bifogad fil  moa.jpg   109,64K   4 Antal nerladdningar

#76

Postad 30 april 2008 - 11:12

Unregistered7b0be91d
  • Unregistered7b0be91d
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
Armstödsbricka...
Hej
Jag kommer snart att få hem dessa armstödsbrickor i massiv ek.
Dom är flexibla så dom passar de flesta soffor.
Tänkte ta 395:- per bricka vilket är ett bra pris...
Tänkte ha erbjudandet..Köp 2 och få dom fraktfritt...
Vad tycker ni? B)
Mvh Fredrik på Inredningsfabriken..
Postad bild

#77

Postad 30 april 2008 - 11:20

erik_83
  • erik_83
  • Användare

  • 131 inlägg
  • 0

Armstödsbricka...
Hej
Jag kommer snart att få hem dessa armstödsbrickor i massiv ek.
Dom är flexibla så dom passar de flesta soffor.
Tänkte ta 395:- per bricka vilket är ett bra pris...
Tänkte ha erbjudandet..Köp 2 och få dom fraktfritt...
Vad tycker ni? B)
Mvh Fredrik på Inredningsfabriken..
Postad bild


låter som ett bra pris, sen får väl vi på minhembio 10% va? :)

#78

Postad 12 maj 2008 - 20:11

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0
Idag landade möblerna från rge, kan rekommendera att spana in deras sortiment. Bra kvalite, bra priser.
Inget att klaga på än så länge.
Är kanon nöjd.
Bifogad fil  tge.JPG   40,83K   4 Antal nerladdningar

#79

Postad 12 maj 2008 - 21:17

Julianno
  • Julianno
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Kolla på www.ekmobler.se
de tillverkar allt i massiv oljad ek enligt kundens önskemål. Du kan rita/designa egen bänk få en kostnadsförslag och beställa där...

Tack för tipset Tonca.

Får väl titta på det...

Det har hänt liten sen jag senast frågade efter en bänk och idag behöver jag en bänk till följande.

Överst på själva skåpet ska jag ha Rega vinylspelare, Audionet 2 kanals stereo, Audionet cd spelare
under (gärna bakom frostade glasdörrar eller annat med IR) Harman/Kardon signature för o slutsteg, digitalbox, playstation 3, x box 360, hd dvd
vitt är snyggt men Ek går som sagt också alltid hem.
Sen är det ju centern men jag funderar på att sätta den på en hylla över projektor-duken, Audiovectors centers är ju inte fyrkantiga utan i vinkel så det ska gå att lägga den så ljudet sprids neråt.

Pristak för bänken idag 6-7000.

Ska tillägga att jag inte är så händig som en del så färdiga bänkar är att föredra för min del, Arctic från Voice ligger på önskelistan men jag tar gärna mot fler tips innan jag slår till.

Det jag har idag är IKEAs Lack och den vill jag inte ha kvar.



#80

Postad 25 maj 2008 - 02:32

Unregistered978afc2c
  • Unregistered978afc2c
  • Lärjunge

  • 309 inlägg
  • 0
Finns det någon prisidé på denna röda soffa? Grymt läcker! alternativ på runda soffor mottages gärna

Postad bild

Från Sängkammaren
www.sangkammaren.se

Redigerat av Unregistered978afc2c, 25 maj 2008 - 02:34.


#81

Postad 08 juni 2008 - 09:50

ecce
  • ecce
  • Användare

  • 134 inlägg
  • 0
Håller på att planera om vardagsrummet hemma, tänkte dela med mig lite av länkar som jag sparat.

Brandstudio
Fridas gård
EM
Möbelhuset
POP Interiör
ILVA

#82

Postad 15 juni 2008 - 20:47

lando
  • lando
  • Lärjunge

  • 381 inlägg
  • 0
För riktigt trevliga & hifi vänliga möbler rekommenderar jag danska Clic, ruskigt smidiga och lätta att kombinera själv med. En grej jag gillar är att dom gjort luckor i högtalar tyg som man kan dölja centern med utan att ljudet blir försämrat.

http://www.clic.dk/dk/ENTRANCE/

Ps. enda nackdelen är väl egentligen priset, även om det inte är super dyrt så känns det.

#83

Postad 17 juni 2008 - 08:10

Unregistered33cc6995
  • Unregistered33cc6995
  • Beroende

  • 1 139 inlägg
  • 0

För riktigt trevliga & hifi vänliga möbler rekommenderar jag danska Clic, ruskigt smidiga och lätta att kombinera själv med. En grej jag gillar är att dom gjort luckor i högtalar tyg som man kan dölja centern med utan att ljudet blir försämrat.

http://www.clic.dk/dk/ENTRANCE/

Ps. enda nackdelen är väl egentligen priset, även om det inte är super dyrt så känns det.


Jag såg dessa på Malmsjö Hifi i Helsingborg.
Riktigt snygga möbler och precis vad jag vill ha, möjlighet att kunna gömma undan allt inklusive centern men tyvärr är det ganska dyrt.
Ska du bygga ihop en kombination och hänga på väggen så blir det några tusenlappar.

#84

Postad 18 juni 2008 - 21:40

lando
  • lando
  • Lärjunge

  • 381 inlägg
  • 0

Jag såg dessa på Malmsjö Hifi i Helsingborg.
Riktigt snygga möbler och precis vad jag vill ha, möjlighet att kunna gömma undan allt inklusive centern men tyvärr är det ganska dyrt.
Ska du bygga ihop en kombination och hänga på väggen så blir det några tusenlappar.



Såg också dom på malmsjö och jag håller med om att priserna är rätt saftiga, men som sagt så är dom riktigt snygga & smarta.

#85

Postad 30 juni 2008 - 18:48

Mange_Ha
  • Mange_Ha
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Fick pris på 4.500kr per del på denna soffa.
4-delar är mest intressant för min del
http://www.sangkammarn.se

Bifogad fil  soffa13.gif   117,44K   2 Antal nerladdningar

#86

Postad 01 juli 2008 - 12:49

No_1
  • No_1
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Ett litet tips för alla som är intresserade av riktiga biostolar.
Hitta denna sida och dom var riktigt nice.

länk
Go-seating

Redigerat av No_1, 01 juli 2008 - 12:51.


#87

Postad 01 juli 2008 - 14:02

haiko86
  • haiko86
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
http://www.jokr.se

Snygga fåtöljer. Hur sköna som helst...

Sen kan jag tipsa om tv-möbeln LACK från IKEA som kostar en femhundring...

Bifogad fil(er)


Redigerat av haiko86, 19 juli 2008 - 16:23.


#88

Postad 14 juli 2008 - 09:39

Unregisteredb0c444f4
  • Unregisteredb0c444f4
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0

Den där fåtöljen var ju så ###### snygg! Vart finns den att få tag i? Den finns ju inte att hitta på deras hemsida.
Tacksam för svar.

Om det fortfarande finns intresse för fåtöljen finns den hos Handladesign.se.

#89

Postad 29 juli 2008 - 10:51

No_1
  • No_1
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Ny länk till Go-seatings webbutik..
Riktigt snygga Biostolar
http://www.goseating.e-butik.se/

#90

Postad 04 augusti 2008 - 00:25

Unregistered4ec7cf2f
  • Unregistered4ec7cf2f
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0
Skulle gärna hitta nån tv-bänk med en längd på minst 160cm, höjd på ca 50cm och där man i bänken kan förvara ett ps3 stående och synligt... Sug på den ni :)
Vet att det inte är rätt del att fråga i, men visst kyls PS3 bättre stående ( =minde surr) ? Har läst det nånstans..

#91

Postad 08 augusti 2008 - 16:19

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0

Skulle gärna hitta nån tv-bänk med en längd på minst 160cm, höjd på ca 50cm och där man i bänken kan förvara ett ps3 stående och synligt... Sug på den ni :rolleyes:
Vet att det inte är rätt del att fråga i, men visst kyls PS3 bättre stående ( =minde surr) ? Har läst det nånstans..


något sådant här kanske skulle fungera, vet inte exakt måtten om ps3an ryms att stå där inne men kanske.
det går att ta reda på.

http://www.rgedesign...o...t&Itemid=26

dom har ett par andra bänkar som också kan fungera.

#92

Postad 12 augusti 2008 - 22:58

LmnT
  • LmnT
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Märsta möbler i Arlandastad har just nu ett bra erbjudande på en divansoffa för 4295.

http://www.blocket.s...927.htm?ca=10_s

Var och köpte ett ex idag, var mycket bekväm så den kan rekommenderas.

finns i svart, brun och beige tyg.

#93

Postad 13 augusti 2008 - 15:24

johnnyr
  • johnnyr
  • Amatör

  • 65 inlägg
  • 0
Jag håller på och kikar på TV/mediaförvaring och tipsar om Funk av Per Söderberg på David Design. Finns i många olika kombinationer.
Postad bild

Asplunds har några riktigt snygga bänkar också:

Postad bild

och...

Postad bild

Frågan är bara... vilken ska man välja?

/johnnyr

#94

Postad 14 augusti 2008 - 00:26

ifkgbg
  • ifkgbg
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0
En idé till tv-bänk!

Bestå från IKEA! 2 st bänkar i svartbrunt blir 240cm brett!!

Bredd: 120 cm
Djup: 49 cm
Höjd: 26 cm
Max belastning: 60 kg
450kr/st

plus en hylla

Bredd: 120 cm
Djup: 40 cm
Höjd: 38 cm
Max belastning/hyllplan: 30 kg
450kr

Totalt 1350 kr

Så här blev resultatet:

Bifogad fil  DSCF1992x.jpg   1,01MB   4 Antal nerladdningar

Bifogad fil  DSCF1981x.jpg   1,08MB   3 Antal nerladdningar

Mvh Magnus

Bifogad fil(er)


Redigerat av ifkgbg, 14 augusti 2008 - 00:32.


#95

Postad 30 augusti 2008 - 15:05

Gamelover
  • Gamelover
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Tycker iaf själv att denna är otroligt snygg
http://www.ikea.com/...oducts/10133943

#96

Postad 02 september 2008 - 22:47

Reference audio
  • Reference audio
  • Forumräv

  • 969 inlägg
  • 0
Jag skulle tipsa om att kolla in möbler ifrån Spectral & Just Racks. Tyskar som verkligen levrerar möbler med kvalitet och unik design utformad för hif & hemmabioprodukter. Vi jobbar med en del av dessa i butik och märker att efterfrågan blir allt större.

Bifogad fil(er)



#97

Postad 05 september 2008 - 10:21

Unregistered040ee7fb
  • Unregistered040ee7fb
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Jag har jobbat på Möbelhuset i Uppsala som tipsats om i den här tråden. Jag var inne och besökte mina gamla kollegor idag och vill bara tipsa dem som söker möbler till hembiorummet att svänga förbi och ta en titt just nu - det har kommit in massa nyheter. Surfa runt lite på hemsidan (http://www.mobelhuset.net) - det ger ett ganska bra begrepp om vilken typ av möbler som finns. Givetvis finns mycket mer i butik!

Redigerat av Unregistered040ee7fb, 05 september 2008 - 10:22.


#98

Postad 08 september 2008 - 14:19

Furstenberg
  • Furstenberg
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Jag behöver en snygg tv-bänk men hittar ingenting någonstans! Någon som vet nån bra sida!?
Helst vill jag ha en vägg-hylla som jag kan montera på väggen under min LCD!
Måste få plats med ps3,360,receiver,dreambox och tvix6500. Pallar inte med något vanligt billigt ikea skräp!
Har "lack" från ikea för tillfället men den ska ut!

#99

Postad 10 september 2008 - 21:37

shane83
  • shane83
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Kan varmt rekommendera skinnsofforna från [Ingen spam tack].
Skulle in i deras butik i Västerås och köpa en resväska när fick se vilka tuffa soffor de hade i sortimentet.
De för ett betydligt mer modern sortiment än de vanliga möbeljättarna, kul med butiker lyfter fram lite roligare, tuffare soffor. Kan länka till sofforna
De som jag tycker e mest ögonfallande är följande soffor.
Min favorit var nog dock Granden fast den e ju galet stoor :)

Bifogad fil(er)



#100

Postad 28 september 2008 - 21:06

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

  • 759 inlägg
  • 0
Jag söker en medieförvaring som hängs på väggen. Reciever, satbox, PS3 ska få plats. Gärna en centerhögtalare också men inget tvång. Tvn ska inte stå på möbeln utan hängas ovanför. Nån som har nått exempel på en sådan lösning? Alla möbler verkar vara med ben...



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.