Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Canal Digital 4K OnePlace v2 satellitbox

279 svar till detta ämne CanalDigital OnePlace v2
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#201

Postad 30 juni 2022 - 12:01

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Nu får vi hoppas att ATV 4-boxen får en uppdaterad version av allenteappen så att den också har Discoveryextrakanalerna.


Redigerat av Huddingebo, 30 juni 2022 - 16:13.


#202

Postad 30 juni 2022 - 14:10

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

:-)  Äntligen börjar det röra på sig

 

Tack !

Jag drog ner den nyss , och gjorde ett snabbtest.

 

Kanske synd att börja "gnälla" direkt över en BETA version ...  :-)

 

Men undrar ändå ...
Hur kommer det sig att TV4 inte är tillgänglig i denna BETA app

medans den finns i Appen för Mobil ?

Ser inga sökfunktioner ?

Hej

Hör gärna av dig vad du tycker när du testat lite.

Sökfunktionen är inte implementerad ännu.

TV4, Sjuan och TV12 är har med rättigheter att göra, har tyvärr ingen mer info än så.

Mvh

Niklas

Mvh
Niklas



#203

Postad 30 juni 2022 - 18:17

WotPubgRedC
  • WotPubgRedC
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Hej

Hör gärna av dig vad du tycker när du testat lite.

Sökfunktionen är inte implementerad ännu.

TV4, Sjuan och TV12 är har med rättigheter att göra, har tyvärr ingen mer info än så.

Mvh
Niklas

Mvh
Niklas

Är det planerat att tv4 kanaler ska komma?

#204

Postad 01 juli 2022 - 08:38

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Är det planerat att tv4 kanaler ska komma?

Hej

Har tyvärr ingen information om det just nu.

Mvh
Niklas



#205

Postad 05 juli 2022 - 16:21

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

  • 3 318 inlägg
  • 0
Tjena!

Finns det nåt problem med HDMI handskakningen på Allente 1? Jag går mellan min TV (Sony 1080p ca 10 år) o min projektor Epson TW7000 (ganska ny) o har fått problem sedan ca 3-4v, står: "Kolla: HDMI1 Källa stöds inte.". Var aldrig problem tidigare?? Ny kablar rakt igenom. 🤔
Tjena!

Finns det nåt problem med HDMI handskakningen på Allente 1? Jag går mellan min TV (Sony 1080p ca 10 år) o min projektor Epson TW7000 (ganska ny) o har fått problem sedan ca 3-4v, står: "Kolla: HDMI1 Källa stöds inte.". Var aldrig problem tidigare?? Ny kablar rakt igenom. 🤔

#206

Postad 08 juli 2022 - 20:57

handersson
  • handersson
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Nån som vet hur det går med licensieringen av netflix?

#207

Postad 08 juli 2022 - 21:06

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Nån som vet hur det går med licensieringen av netflix?

Hej

Tyvärr ingen ny information, det kan bli så att netflix inte kommer finnas som app på Allente 1.
Skulle något hända kommer jag uppdatera er direkt här på forumet.

Mvh
Niklas



#208

Postad 10 juli 2022 - 11:41

hanse1
  • hanse1
  • Lärjunge

  • 382 inlägg
  • 0

Är lite nyfiken på när inspelningsfunktionen ska släppas?



#209

Postad 10 juli 2022 - 11:46

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Är lite nyfiken på när inspelningsfunktionen ska släppas?

Hej

Vi testar mjukvaran just nu, så jag hoppas under september men vet mer exakt under andra halvan av augusti när det blir.

Mvh
Niklas



#210

Postad 10 juli 2022 - 12:01

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

Hej

Vi testar mjukvaran just nu, så jag hoppas under september men vet mer exakt under andra halvan av augusti när det blir.

Mvh
Niklas

 

Är detta något vi betatestare får testa?

 

Såg nu i boxen att endast av Allente godkänd USB HDD eller SD-kort kommer att funka. Är detta något vi kan skaffa redan nu?

 

 

**Edit.

 

Testade att koppla in en WD USB HDD och då går det att programmera inspelningar. Får se om den även spelar in.


Redigerat av R-R, 10 juli 2022 - 12:06.


#211

Postad 10 juli 2022 - 12:22

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

Nä det funkade inte, får upp kod A008.



#212

Postad 19 augusti 2022 - 07:15

hanse1
  • hanse1
  • Lärjunge

  • 382 inlägg
  • 0

Tänkte koppla in min nya OnePlace v2 i dag. Jag vet att inspelningsfunktionen inte fungerar ännu men vad är det mer som inte fungerar i jämförelse med OnePlace v1? Fungerar apparna HBO Max och Viaplay t.ex. ?



#213

Postad 06 september 2022 - 18:27

THEFOR2
  • THEFOR2
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Nån mer som har problem med TV4 play appen i Allente 1 boxen? Sedan någon vecka tillbaka så hackar bilden. Ljudet är OK. Inga problem i andra appar. Har varit i kontakt med Allentes support men de kommer inte vidare utan hänvisar mig till TV4 för vidare support.

#214

Postad 07 september 2022 - 17:06

Raccoon68
  • Raccoon68
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0

Jag bytte till Allente 1 nu i veckan och har bara CDs parabolmottagare att jämföra med som vi hade innan.

 

Vad tycker andra om tv-guiden?

Jämfört med parabolens är den otroligt rörig och samtliga i familjen 18-54 år tycker att den är svårläst från det avstånd vi alltid har haft till tvn.

 

Kan man göra en egen favoritlista med kanaler?
På parabolen kunde man göra flera favoritlistor.

Hade varit skönt om man slapp zappa runt på kanaler man aldrig tittar på och om man kunde ha dom i den ordning man själv vill.

Försökte följa en guide på Allentes hemsida, men det fungerade inte.



#215

Postad 07 september 2022 - 17:21

THEFOR2
  • THEFOR2
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Håller med. Jag har heller inte lyckats göra en favoritlista trots det finns beskrivet på Allentes hemsida. Funkar det för dig med TV4 appen utan att bilden hackar?

#216

Postad 07 september 2022 - 17:38

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Läste fel. Mitt inlägg gällde One Place 1. .


Redigerat av Huddingebo, 07 september 2022 - 18:35.


#217

Postad 07 september 2022 - 18:23

Raccoon68
  • Raccoon68
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0

Håller med. Jag har heller inte lyckats göra en favoritlista trots det finns beskrivet på Allentes hemsida. Funkar det för dig med TV4 appen utan att bilden hackar?

Nix, det fungerar inte, riktigt illa faktiskt.



#218

Postad 07 september 2022 - 18:28

Raccoon68
  • Raccoon68
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Kan man använda andra boxar än Allentes egna?

Gamla parabolmottagaren går väl inte att använda till fiber tv?

Redigerat av Raccoon68, 07 september 2022 - 20:24.


#219

Postad 09 september 2022 - 20:10

storbacken29
  • storbacken29
  • Användare

  • 223 inlägg
  • 0

Hur går det med tester på inspelning?

 

Sven Åke



#220

Postad 09 september 2022 - 21:03

Raccoon68
  • Raccoon68
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Ikväll efter att ha castat en nära 2 timmar lång film krävdes en omstart av boxen och flera minuters väntan på att få tillbaka bild på TV

Den här boxen känns långt ifrån färdigutvecklad och det är lite märkligt att dom skickar ut dessa boxar till sina kunder.

Felmeddelandet jag fick var att det inte fanns signal och att jag skulle kontrollera att den var kopplad till LAN2 på fiberfördelaren (M042)

#221

Postad 15 september 2022 - 16:32

hanse1
  • hanse1
  • Lärjunge

  • 382 inlägg
  • 0

Hur går det med tester på inspelning?

 

Sven Åke

Jag undrar detsamma! Tänkte förbereda en hårddisk men behöver veta vilken som passar.



#222

Postad 15 september 2022 - 18:00

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Jag undrar detsamma! Tänkte förbereda en hårddisk men behöver veta vilken som passar.

Hej

Om allt går enligt plan så kommer mjukvaran som innehåller inspelning under oktober. Det är endast vår hårddisk (Verbatim 1TB) och vårt SD-kort (256GB) som fungerar till boxen.

Mvh
Niklas



#223

Postad 16 september 2022 - 07:14

hanse1
  • hanse1
  • Lärjunge

  • 382 inlägg
  • 0

Hej

Om allt går enligt plan så kommer mjukvaran som innehåller inspelning under oktober. Det är endast vår hårddisk (Verbatim 1TB) och vårt SD-kort (256GB) som fungerar till boxen.

Mvh
Niklas

Jag har kvar hårddisken till OnePlace och har tagit ut den ur den kassett den satt i. Tänkte köpa ett HDD-kabinett med USB-utgång och sätta den i. Hårddisken är en Western Digital. Då kommer hårddisken inte att fungera med den nya boxen? I så fall, vad kommer Allentes hårddisk att kosta? 



#224

Postad 16 september 2022 - 08:12

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Jag har kvar hårddisken till OnePlace och har tagit ut den ur den kassett den satt i. Tänkte köpa ett HDD-kabinett med USB-utgång och sätta den i. Hårddisken är en Western Digital. Då kommer hårddisken inte att fungera med den nya boxen? I så fall, vad kommer Allentes hårddisk att kosta? 

Hej

Nej det kommer tyvärr inte att fungera med någon annan hårddisk. Enligt hemsidan är priset 699:- för hårddisken

https://www.allente....ddisk-verbatim/

Mvh
Niklas



#225

Postad 24 september 2022 - 15:48

hanse1
  • hanse1
  • Lärjunge

  • 382 inlägg
  • 0

Är det fler än jag som upplever att ljudet i SVT 1 är under all kritik med fullt av distortion? Upptäckte det förra helgen när jag tittade på Doobidoo. I går tittade jag på 1 mot Sverige med samma usla ljud. Kan det vara fel på den nya boxen? I så fall borde väl alla kanaler ge samma dåliga ljud kan man tycka.



#226

Postad 29 september 2022 - 16:35

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Hej

Vi kommer under natten att uppdatera 10% av alla våra Allente 1 boxar, övriga boxar kommer uppdateras under nästa vecka.

Plattformsversion:
v3.100.33

TV-app:
2.26.2

Mjukvaran innehåller:
Inspelning

Har ni några frågor så är det bara skriva här.

Mvh
Niklas



#227

Postad 29 september 2022 - 18:49

Iwarsson
  • Iwarsson
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0
Trevligt.

Var, när, hur köper man SD-kortet? Eller duger det med ett generiskt av god kvalitet?

#228

Postad 29 september 2022 - 19:21

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Trevligt.

Var, när, hur köper man SD-kortet? Eller duger det med ett generiskt av god kvalitet?

Hej

Jag ska kolla upp pris, återkommer imorgon med svar.

Det är endast SD-kortet via oss som fungerar i boxen, eller verbatim hårddisken på 1 TB.

Mvh
Niklas


Redigerat av Allente Sverige, 29 september 2022 - 19:21.


#229

Postad 29 september 2022 - 20:42

hanse1
  • hanse1
  • Lärjunge

  • 382 inlägg
  • 0

Tidigare kunde man ringa och beställa en extern hårddisk till nya boxen för priset 699 kr tror jag det var. Nu är den informationen borttagen. Hur beställer jag då en extern hårddisk?



#230

Postad 30 september 2022 - 08:40

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

TV-Guiden är helt tom nu i Allente 1, den fungerar i OnePlace.



#231

Postad 30 september 2022 - 08:43

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

TV-Guiden är helt tom nu i Allente 1, den fungerar i OnePlace.

Prova en strömreset eller omstart via Meny / Inställningar / Enhetsinställningar / Starta om

Mvh
Niklas


Tidigare kunde man ringa och beställa en extern hårddisk till nya boxen för priset 699 kr tror jag det var. Nu är den informationen borttagen. Hur beställer jag då en extern hårddisk?

Hej

Det kan vara att man göra något på webben, men prova logga in via min sida och kolla där.
Annars kan du skicka PM så ordnar jag.

Pris är 699:- för hårddisken

Mvh
Niklas



#232

Postad 30 september 2022 - 08:44

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

Prova en strömreset eller omstart via Meny / Inställningar / Enhetsinställningar / Starta om

Mvh
Niklas

Ok, ska göra det efter en pågående inspelning som startade som den skulle.



#233

Postad 01 oktober 2022 - 12:10

Ste1983
  • Ste1983
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0

tja,

hur är det nu med Allente 1 boxen och ljudet?

klarar den av att leverera atmos eller andra surroundljud?

kollar nu via Apple tv så jag ledsnade på Allente 1 boxen direkt när den kom för att ljudet var kasst i alla appar och tv sändningar.

har detta lösts eller skall man fortsätta med apple tv4k? 

vill ju att 4k och flerkanaligt ljud skall funka...

 

finns netflix nu?



#234

Postad 04 oktober 2022 - 12:29

hanse1
  • hanse1
  • Lärjunge

  • 382 inlägg
  • 1

Det är väldigt stor skillnad i ljudnivå mellan kanalerna och vad jag kan se finns det ingen boxfunktion som jämnar ut nivåerna. Jag har boxen står på automatiskt ljudformat.  



#235

Postad 04 oktober 2022 - 17:20

ted1001
  • ted1001
  • Lärjunge

  • 301 inlägg
  • 1
Någon som hittat en lösning på få bort ryckigheten när man castar till Allente1-boxens indbyggda Chromecast?

Jämför nedan, Allente1-boxens Chromecast med en vanlig Chromecast som sitter i samma TV. Jag castar från min mobil i SvtPlay-appen.

Ryckig panoreringar med Allente1-Chromecast: https://youtu.be/XRz4FeZ1aOM
Mjuka panoreringar med Google-Chromecast:
https://youtu.be/wJrJCQJtOO0

Jag upplever samma ryckighet/hackande oavsett vilken enhet eller app jag castar från.

#236

Postad 05 oktober 2022 - 07:38

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2 057 inlägg
  • 0

Någon som hittat en lösning på få bort ryckigheten när man castar till Allente1-boxens indbyggda Chromecast?
Jämför nedan, Allente1-boxens Chromecast med en vanlig Chromecast som sitter i samma TV. Jag castar från min mobil i SvtPlay-appen.
Ryckig panoreringar med Allente1-Chromecast: https://youtu.be/XRz4FeZ1aOM
Mjuka panoreringar med Google-Chromecast:
https://youtu.be/wJrJCQJtOO0
Jag upplever samma ryckighet/hackande oavsett vilken enhet eller app jag castar från.

Har själv inte Allente, men kopplade in en gammal Chromecast till barnen igår när de ville se Viaplay. Det går inte att komma åt boxens inbyggda Chromecast via appen Google Home och där se om alla inställningar är identiska med din fristående Chromecast?

#237

Postad 05 oktober 2022 - 17:40

ted1001
  • ted1001
  • Lärjunge

  • 301 inlägg
  • 0

Har själv inte Allente, men kopplade in en gammal Chromecast till barnen igår när de ville se Viaplay. Det går inte att komma åt boxens inbyggda Chromecast via appen Google Home och där se om alla inställningar är identiska med din fristående Chromecast?


Bra tips! Allente1 dyker upp som enhet i min Google Home-app på mobilen. Dock saknas kugghjulet som tar mig till dess video-inställningar där jag ställer in 50hz - vilket jag aktiverat på alla mina 4 andra Chromecasts (kökstv, 2 sovrumstv och vardagsrum).

Känns som det kan vara sådan inställning som Allente1-boxens Chromecast...inte har. 🤔

#238

Postad 12 oktober 2022 - 13:44

Roamer57
  • Roamer57
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Hej alla, jag har Allente1 boxen med parabol och har väntat på inspelningsfunktionen. Den kom ju nyss och jag köpte en Verbatim 1 TB hårddisk från Billigteknik och den ser exakt lika dan ut som den som visas på Allente hemsida. Jag fick den idag, men den fungerade naturligt vis inte. När jag kopplade in den till boxen kom det upp en avisering på tv och när jag valde den med fjärren så meddelade boxen att den hade hittat en USB enhet och ville formatera den. Jag valde ok och den formaterades då som en Toshiba enhet. I boxens meny för lagring fins den som Toshiba men i menyn för inspelning hittas ingen HDD. Jag har varit i kontakt med teknisk support på Allente och de menar att jag måste köpa en hdd från dem för att kunna gå vidare i supporten med inspelning, vilket jag har gjort. Är det någon som har fått en Verbatim hdd att fungera för inspelning?
Hälsningar Ronny

#239

Postad 17 oktober 2022 - 20:26

OveSkbg
  • OveSkbg
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0

Är det skillnad på funktioner med SD-kort eller Hårddisk till Allente 1?
Märkt att med SD-kortet från Allente finns inte möjlighet att backa i kanalen du sett på ett tag som det finns på One Place med hårddisk. Menar alltså den automatiska inspelningen som startar när du ser på en kanal. Funktionen verkar starta först om du tryckt paus en gång, då har du möjlighet att senare backa.

Är det något Allente missat i inställningar för Allente 1 när inspelningsfunktionen tillkommit, har för mig att det tidigare fanns något under inställningar på One Place där man kunde ställa tidsintervallet för det men hittar det varken på One Place längre eller på Allente 1.

 

OveSkbg



#240

Postad 19 oktober 2022 - 14:16

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Hej alla, jag har Allente1 boxen med parabol och har väntat på inspelningsfunktionen. Den kom ju nyss och jag köpte en Verbatim 1 TB hårddisk från Billigteknik och den ser exakt lika dan ut som den som visas på Allente hemsida. Jag fick den idag, men den fungerade naturligt vis inte. När jag kopplade in den till boxen kom det upp en avisering på tv och när jag valde den med fjärren så meddelade boxen att den hade hittat en USB enhet och ville formatera den. Jag valde ok och den formaterades då som en Toshiba enhet. I boxens meny för lagring fins den som Toshiba men i menyn för inspelning hittas ingen HDD. Jag har varit i kontakt med teknisk support på Allente och de menar att jag måste köpa en hdd från dem för att kunna gå vidare i supporten med inspelning, vilket jag har gjort. Är det någon som har fått en Verbatim hdd att fungera för inspelning?
Hälsningar Ronny

Hej

Det är endast hårddisken som du kan köpa via oss som fungerar.

Mvh
Niklas


Är det skillnad på funktioner med SD-kort eller Hårddisk till Allente 1?
Märkt att med SD-kortet från Allente finns inte möjlighet att backa i kanalen du sett på ett tag som det finns på One Place med hårddisk. Menar alltså den automatiska inspelningen som startar när du ser på en kanal. Funktionen verkar starta först om du tryckt paus en gång, då har du möjlighet att senare backa.

Är det något Allente missat i inställningar för Allente 1 när inspelningsfunktionen tillkommit, har för mig att det tidigare fanns något under inställningar på One Place där man kunde ställa tidsintervallet för det men hittar det varken på One Place längre eller på Allente 1.

 

OveSkbg

Hej

Allente 1 spelar inte automatiskt när du zappar till en kanal som tex OnePlace gör, i så fall behöver du starta en inspelning eller trycka på paus.
Det är samma oavsett om du kör hårddisk eller SD-kort.

Jag hoppas det är något som vi kommer lösa senare.

Mvh
Niklas



#241

Postad 05 november 2022 - 12:10

radarnisse
  • radarnisse
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 1

Som gammal canaldigital och nu allentekund bör man väl kunna få allente 1 och en hårddisk till bättre pris än det som anges på deras hemsida. Vad har ni för erfarenheter av detta?

mvh

Anders



#242

Postad 05 november 2022 - 13:30

Crazyberra
  • Crazyberra
  • Lärjunge

  • 398 inlägg
  • 0

Som gammal canaldigital och nu allentekund bör man väl kunna få allente 1 och en hårddisk till bättre pris än det som anges på deras hemsida. Vad har ni för erfarenheter av detta?

mvh

Anders

Något inför Black Friday kanske?



#243

Postad 09 november 2022 - 15:15

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

  • 2 261 inlägg
  • 0

Som gammal canaldigital och nu allentekund bör man väl kunna få allente 1 och en hårddisk till bättre pris än det som anges på deras hemsida. Vad har ni för erfarenheter av detta?

mvh

Anders

Ring Allentes kundtjänst och "knappa" dig fram till uppsägningar. Erbjud dig att inte säga upp ditt abb (förutsatt att du inte har bindningstid kvar) mot att du får en riktigt bra deal på Allente1 plus HDD. Viktigt att du kommer till de som hanterar uppsägningar eftersom det är de som har mandat att ge dig nåt. Det är åtminstone min upplevelse...



#244

Postad 11 november 2022 - 14:50

rogsm
  • rogsm
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0

Finns det något "slutligt omdöme" avseende Allente 1 med inspelning? Är den nu så pass mogen att man kan tänkas byta ut sin gamla ADB-box?



#245

Postad 11 november 2022 - 17:58

hanse1
  • hanse1
  • Lärjunge

  • 382 inlägg
  • 0

Jajamän, den fungerar utan anmärkning för min del. Det förutsätter dock att man har Allentes hårddisk. Jag har nu testat under några månader och allt funkar bra.



#246

Postad 11 november 2022 - 18:50

Iwarsson
  • Iwarsson
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0

Finns det något "slutligt omdöme" avseende Allente 1 med inspelning? Är den nu så pass mogen att man kan tänkas byta ut sin gamla ADB-box?

Med tanke på svaret ovan så verkar (åtminstone för mig) sd-kort mer vanskligt.

Det vill formateras var till var tredje dag. Annars funkar det bra.

Redigerat av Iwarsson, 11 november 2022 - 18:50.


#247

Postad 12 november 2022 - 13:45

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1 024 inlägg
  • 0
Hur var det med den automatiska inspelningen an kanalen man för närvarande tittar på? Tyckte det skrevs om att det inte finns. Man vill ju kunna spola bakåt.

#248

Postad 12 november 2022 - 16:46

Iwarsson
  • Iwarsson
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0
Finns varken för kort eller HDD än.

#249

Postad 13 november 2022 - 10:11

hmarkstrom
  • hmarkstrom
  • Guru

  • 5 085 inlägg
  • 0

Dessa boxar som alltid får utvecklingen att gå bakåt. Har en TV med satellitmottagare så vad gör man då om man skulle vilja ha allente till den. CA modul behövs för kortet till TV:n.



#250

Postad 14 november 2022 - 00:09

WotPubgRedC
  • WotPubgRedC
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Dessa boxar som alltid får utvecklingen att gå bakåt. Har en TV med satellitmottagare så vad gör man då om man skulle vilja ha allente till den. CA modul behövs för kortet till TV:n.

CA modul går att beställa



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.