Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Filmer & Serier på Netflix

3590 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#151

Postad 05 februari 2013 - 17:43

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0

På de flesta barnfilmer (eller många av dom) går att byta språk till svenska.
Måste säga att det är ett fåtal barnfilmer jag stött på där det inte går att byta till svenska.
Jag kör Netflix på ATV3. Håll inne "val"-knappen när filmen startat.


Var svenskt ljud det var frågan om, inte text.

/Fredrik

#152

Postad 05 februari 2013 - 17:46

Unregistered1bd4e3f1
  • Unregistered1bd4e3f1
  • Användare

  • 185 inlägg
  • 0

Var svenskt ljud det var frågan om, inte text.

/Fredrik


Trodde det var det jag skrev.

#153

Postad 05 februari 2013 - 17:48

jodokast
  • jodokast
  • Wannabe

  • 40 inlägg
  • 1
Kör genom min Panasonic VT50, Jag vet att det går att ändra ljud och text på filmer och serier men nästan alla barnserier förutom Smurfarna finns det endast svensk text, inte svenskt ljud.

#154

Postad 05 februari 2013 - 17:50

Meganeoman
  • Meganeoman
  • Beroende

  • 1 161 inlägg
  • 0

På de flesta barnfilmer (eller många av dom) går att byta språk till svenska.
Måste säga att det är ett fåtal barnfilmer jag stött på där det inte går att byta till svenska.
Jag kör Netflix på ATV3. Håll inne "val"-knappen när filmen startat.


Ska testa det! Har du ocskå en Western Digital TV Live Gen. 3?

#155

Postad 05 februari 2013 - 17:55

Unregistered1bd4e3f1
  • Unregistered1bd4e3f1
  • Användare

  • 185 inlägg
  • 0

Ska testa det! Har du ocskå en Western Digital TV Live Gen. 3?


Nej, en Apple TV 3.

#156

Postad 05 februari 2013 - 23:56

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Hittar nästan inga BARNFILMER med svenskt ljud! Provade Shrek 3 t.ex. hyr man den är det svenskt ljud!

Hmm, jag trodde faktiskt att du hade helt fel men på Western Digital TV Live så går det lätt att byta textat språk men jag hittar inte heller svenska som ljudspår. Provade också Shrek 3. Ljudspåret finns ju på Netflix, men frågan är hur man väljer det på en WD TV Live... testar vidare.

edit: Aha, intressant! Svenskt tal (och en massa andra språk) finns tillgängliga om man går in via "vanliga" Netflix", men om man väljer "Netflix för barn" så går det inte att byta talat språk. Inte på WD TV Live åtminstone.

Meganeoman: om du startar vanliga Netflix, och startar filmen med OK-knappen istället för Play-knappen så får du möjlighet att välja språk.

Redigerat av distortion2, 06 februari 2013 - 00:19.


#157

Postad 06 februari 2013 - 00:27

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

  • 284 inlägg
  • 0
På Xboxen startar alla barnfilmer med svenskt ljudspår direkt om det finns, Shrek 3 tex startar med Svenskt DD ljudspår utan att man behöver ändra något. Vill man så kan man ändra till norska,eng mm samt undertexter.

#158

Postad 06 februari 2013 - 01:29

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

På Xboxen startar alla barnfilmer med svenskt ljudspår direkt om det finns, Shrek 3 tex startar med Svenskt DD ljudspår utan att man behöver ändra något. Vill man så kan man ändra till norska,eng mm samt undertexter.

Jo, men på WD TV Live har de varit så finurliga att Netflix-appen finns i två lägen, "Netflix" och "Netflix för barn". Man kan lätt bli lurad att man bör välja "Netflix för barn" om man ska kolla på barnfilm, men det ska man inte, för då går det inte att byta audio-spår.

edit: i övrigt är det en bra app

Redigerat av distortion2, 06 februari 2013 - 01:29.


#159

Postad 06 februari 2013 - 07:03

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Kör genom min Panasonic VT50, Jag vet att det går att ändra ljud och text på filmer och serier men nästan alla barnserier förutom Smurfarna finns det endast svensk text, inte svenskt ljud.

DuckTales har svenskt tal.. :-)

#160

Postad 06 februari 2013 - 13:29

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

edit: Aha, intressant! Svenskt tal (och en massa andra språk) finns tillgängliga om man går in via "vanliga" Netflix", men om man väljer "Netflix för barn" så går det inte att byta talat språk. Inte på WD TV Live åtminstone.

I "Bara för barn" är info för titlarna blockerade. Det går dock att byta språk genom OK-knappen. Sedan har man lämpligen valt svenska som default-språk. De flesta TV-serier under Bara för barn har svenskt tal, men vissa långfilmer har det tyvärr inte. Tecknade Disney-filmer har alla svenskt tal vad jag har sett.

#161

Postad 06 februari 2013 - 14:19

Meganeoman
  • Meganeoman
  • Beroende

  • 1 161 inlägg
  • 0

Hmm, jag trodde faktiskt att du hade helt fel men på Western Digital TV Live så går det lätt att byta textat språk men jag hittar inte heller svenska som ljudspår. Provade också Shrek 3. Ljudspåret finns ju på Netflix, men frågan är hur man väljer det på en WD TV Live... testar vidare.

edit: Aha, intressant! Svenskt tal (och en massa andra språk) finns tillgängliga om man går in via "vanliga" Netflix", men om man väljer "Netflix för barn" så går det inte att byta talat språk. Inte på WD TV Live åtminstone.

Meganeoman: om du startar vanliga Netflix, och startar filmen med OK-knappen istället för Play-knappen så får du möjlighet att välja språk.


Tackar! :)

#162

Postad 06 februari 2013 - 23:14

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 1
Jag tipsar om...Prison Break.
Har inte kollat på det sedan första (och enda jag sett) säsongen visades på svensk tv och är nu på säsongen två... **** va bra det är rent ut sagt!

#163

Postad 08 februari 2013 - 13:17

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

  • 900 inlägg
  • 0
House of Cards är i HBO-klass. Om man gillar att få följa politiska intriger och sliskigt hantverk för att få fram polerade lagförslag och klättra i karriären i Washington så är det på topp.

Netflix har satsat rejält på denna egenproduktion det märks, med Jerry Bruckheimer som regissör och Kevin Spacey i huvudrollen.

The Inbetweeners (brittiska originalet) är en riktigt kul serie om fyra tonårskillars ständiga misslyckanden med att ta sig an vuxenvärlden. Läskig rektor är också en treat. Den amerikanska kopian (med samma manus) körs på MTV. Har man sett den brittiska varianten så framgår den fulla vidden av brist på kompetens hos den amerikanska re-make varianten. Amerikaner är bra på ett stort antal saker, men att göra re-makes på brittisk humor bör de avhålla sig från. Men som sagt originalet som är toppen finns på Netflix. Viasat/Viaplay kör för övrigt brittiska långfilmen Inbetweeners - riktigt kul den med.

Redigerat av kenta2, 08 februari 2013 - 13:19.


#164

Postad 08 februari 2013 - 14:11

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

House of Cards är i HBO-klass. Om man gillar att få följa politiska intriger och sliskigt hantverk för att få fram polerade lagförslag och klättra i karriären i Washington så är det på topp.

Netflix har satsat rejält på denna egenproduktion det märks, med Jerry Bruckheimer som regissör och Kevin Spacey i huvudrollen.

The Inbetweeners (brittiska originalet) är en riktigt kul serie om fyra tonårskillars ständiga misslyckanden med att ta sig an vuxenvärlden. Läskig rektor är också en treat. Den amerikanska kopian (med samma manus) körs på MTV. Har man sett den brittiska varianten så framgår den fulla vidden av brist på kompetens hos den amerikanska re-make varianten. Amerikaner är bra på ett stort antal saker, men att göra re-makes på brittisk humor bör de avhålla sig från. Men som sagt originalet som är toppen finns på Netflix. Viasat/Viaplay kör för övrigt brittiska långfilmen Inbetweeners - riktigt kul den med.


Jag ser också dessa två serier. House of Cards är dock regisserad av David Fincher!
The Inbetweeners är underbar. Det roligaste inom brittisk humor jag har sett sedan Little Britain. :)

#165

Postad 08 februari 2013 - 17:54

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

  • 900 inlägg
  • 0

Jag ser också dessa två serier. House of Cards är dock regisserad av David Fincher!
The Inbetweeners är underbar. Det roligaste inom brittisk humor jag har sett sedan Little Britain. :)


Du har rätt i att det inte var Bruckheimer för House of Cards, tänkte Fincher men det är som producent inte regissör. Charles McDougall står listad åtminstone på avsnitt 7. Lite ironiskt att detta också är en remake av en brittisk serie. Amerikansk remake på brittisk drama verkar vara en starkare gren för dem än remake på brittsk humor.

#166

Postad 08 februari 2013 - 18:02

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

  • 796 inlägg
  • 0

Du har rätt i att det inte var Bruckheimer för House of Cards, tänkte Fincher men det är som producent inte regissör. Charles McDougall står listad åtminstone på avsnitt 7. Lite ironiskt att detta också är en remake av en brittisk serie. Amerikansk remake på brittisk drama verkar vara en starkare gren för dem än remake på brittsk humor.


Fincher är producent av hela serien och har regisserat de två första avsnitten. Har själv inte hunnit se den ännu, men ser verkligen fram emot att göra det.

#167

Postad 08 februari 2013 - 20:26

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0
Såg äntligen första avsnittet at House of Cards, jag har dragit lite på det eftersom jag inte gillar politik och sån smörja, men ohhh goosh my god! vilket starkt första avsnitt, kan vara årets bästa premiär av en serie! Bra gjort Netflix, ni har vuxit 100ggr nu och ni har sagt att ni ska ha 5 premiärer per år :-) hoppas ni håller lika höga standard på era nästa serier som denna :-) ja första avsnittet i alla fall ;-) nu kör vi avsnitt 2!

#168

Postad 13 februari 2013 - 15:54

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 1
En kul nyhet för Dreamworks-älskare:
http://www.usatoday....-turbo/1912259/

#169

Postad 14 februari 2013 - 15:13

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Har man inte sett Sons Of Anarcy bör man göra det. Top 3 bästa serien jag sett.

Tack för infon tidigare, då vet jag hur det funkar. Med att det bara kommer hela säsonger.

Älskar oxå när man hittar en serie som man gillar och ser att det finns, 5 säsonger el. fler, att gotta sig i.

/Niklas

#170

Postad 14 februari 2013 - 15:18

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Såg äntligen första avsnittet at House of Cards, jag har dragit lite på det eftersom jag inte gillar politik och sån smörja, men ohhh goosh my god! vilket starkt första avsnitt, kan vara årets bästa premiär av en serie! Bra gjort Netflix, ni har vuxit 100ggr nu och ni har sagt att ni ska ha 5 premiärer per år :-) hoppas ni håller lika höga standard på era nästa serier som denna :-) ja första avsnittet i alla fall ;-) nu kör vi avsnitt 2!


Tänkte strunta i House of cards bara för att jag inte heller gillar politik. Men efter din reaktion måste jag nog oxå ge det en chans. :)

/Niklas

#171

Postad 14 februari 2013 - 15:27

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Älskar Netflix :-)

Lite mer utvecklat program skulle väl inte skada.

Lite bök att de är olika beroende på om jag har w8 app eller ps3, dator.

Halkade in på serien Fringe.
Riktigt bra :-)

Sen ska jag ge house of cards en chans.
Fått riktigt bra betyg på imdb också

#172

Postad 17 februari 2013 - 15:30

SvenKarlAke
  • SvenKarlAke
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Har man inte sett Sons Of Anarcy bör man göra det. Top 3 bästa serien jag sett.


Håller med dig Niklas, bra serie. Tycker dock att den blir lite uttjatad när man har sett flera säsonger. Lite som Californication -lite samma intriger.


Sen ska jag ge house of cards en chans.


Har hört mycket gott om House of Cards. Du får gärna ge en uppdatering när du har börjat titta på den! :)

För er som inte har sett Suits, så rekommenderar jag den verkligen. Går på SVT 1 nu också om det är någon som er sugen.. Ni kan läsa lite här: http://se.timefor.tv...361654100-suits

//Sven

#173

Postad 17 februari 2013 - 15:52

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
HoC är bra men det blir lite samma sak efter några avsnitt, har ett kvar

#174

Postad 17 februari 2013 - 15:53

Monshi
  • Monshi
  • Guru

  • 4 002 inlägg
  • 0

För er som inte har sett Suits, så rekommenderar jag den verkligen. Går på SVT 1 nu också om det är någon som er sugen.. Ni kan läsa lite här: http://se.timefor.tv...361654100-suits

//Sven

Suits - snygg serie.
Kan inte bestämma mig vem av karaktärerna som är snyggast....
men varför ta upp den här, den finns inte på Netflix. vare sig i Sverige eller USA.

House of Cards, DNs recensent gillade den kan jag lugnt säga.

#175

Postad 17 februari 2013 - 22:57

cazz
  • cazz
  • Beroende

  • 1 353 inlägg
  • 0
Musiken som spelas i House of Cards Avsnitt 8.
Någon som vet vad den heter, det är de 4 personer som sjunger när de ser sina gamla namn i den gamla biblioteket
Hittar inte spoilern formateringen om man nu avslöjar för mycket men texten ligger i mellan här :)

#176

Postad 18 februari 2013 - 13:11

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0
Nu börjar Warner-dealen ge resultat. I helgen tillkom Ugglornas rike och den näst sista Harry Potter. Bara att hoppas att de fyller på med mer från Warner.

#177

Postad 18 februari 2013 - 13:26

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

  • 796 inlägg
  • 0

Nu börjar Warner-dealen ge resultat. I helgen tillkom Ugglornas rike och den näst sista Harry Potter. Bara att hoppas att de fyller på med mer från Warner.


Lovande, men mycket märkligt att bara lägga till en enda HP-titel, dessutom den enda i serien som inte går att se fristående... Ugglornas rike är grymt underskattad. Riktigt snygg och underhållande.

#178

Postad 18 februari 2013 - 13:36

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Lovande, men mycket märkligt att bara lägga till en enda HP-titel, dessutom den enda i serien som inte går att se fristående... Ugglornas rike är grymt underskattad. Riktigt snygg och underhållande.

Jo det är märkligt. Har visserligen samtliga på BD, men det vore ändå kul om de kunde lägga upp alla HP då det blir mycket lättare för barnen att ha filmerna på Netflix. Har även sett Ugglorna på BD och den är riktigt snyggt gjord.

#179

Postad 19 februari 2013 - 15:50

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0
Nytt för idag. Arn - Tempelriddaren, TV-serien: http://movies.netfli...?trkid=50097081
Alla har väl sett den. Det intressanta är att denna bara har visats på TV4 (samproduktion med SF) och Netflix har sagt att de inte har avtal med TV4, så frågan är om de har skett något där som kan leda till mer?

#180

Postad 19 februari 2013 - 16:04

cazz
  • cazz
  • Beroende

  • 1 353 inlägg
  • 0
Haha vad dumt, var stressad så ajg glömde skriva det som en fråga.

Vet någon vad musiken heter som de sjunger i avsnitt 8 i house of cards

Skrev det lite tidigare men glömde skriva det som en fråga

#181

Postad 19 februari 2013 - 16:13

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Haha vad dumt, var stressad så ajg glömde skriva det som en fråga.

Vet någon vad musiken heter som de sjunger i avsnitt 8 i house of cards

Skrev det lite tidigare men glömde skriva det som en fråga

Använd Shazam eller Soundhound, de funkar ju alltid. Det är appar som identifierar musik om du händelsevis inte vet vad jag pratar om.

#182

Postad 19 februari 2013 - 21:43

cazz
  • cazz
  • Beroende

  • 1 353 inlägg
  • 0
mm försökt men de hittar den inte.

Tja det kommer väll fram förr eller senare vad den heter.

/Update

Efter har ändrat till engelsk undertext så visas den vad den heter :)

Redigerat av cazz, 19 februari 2013 - 21:45.


#183

Postad 22 februari 2013 - 13:35

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

  • 796 inlägg
  • 0
"Extremt högt och otroligt nära" finns nu på svenska Netflix. För övrigt har jag nu sett fem avsnitt av House of Cards, och det är verkligen en fantastisk serie!

Edit: Säsong 4 av Chuck lagts till på den svenska också. Har inte börjat titta på den serien ännu, så det finns mycket att se fram emot för min del. :-)

Redigerat av Unregistered1aa3c9f9, 22 februari 2013 - 13:41.


#184

Postad 22 februari 2013 - 20:38

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0
Death at a Funeral kan jag varmt rekommendera, riktigt bra mörk engelsk komedi. har set den flera gånger.
http://movies2.netfl...?trkid=50000009

(Har sett alla House of Cards, lätt värt betyget 9/10 på imdb)

Redigerat av dhanjel, 22 februari 2013 - 20:39.


#185

Postad 23 februari 2013 - 23:45

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Det här med att se hela serier närhelst man vill helt utan reklam och väntetid är det bästa med den här strömtjänsten.

House of Cards höll bra hela vägen. Hade gärna sett ett mer episkt säsongsslut men det är det enda jag hittar att anmärka på. Kevin Spacey deltar han någonsin i dåliga filmer?

#186

Postad 06 mars 2013 - 15:30

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

  • 796 inlägg
  • 0
Njuter just nu av den härliga serien Chuck på svenska Netflix. House of Cards var helt strålande, tvekar inte att ge den 10/10.

För övrigt har sci-fi-serien Falling Skies dykt upp igen i det svenska utbudet. Andra nyheter i Sverige är bland annat filmen Due Date och andra säsongen av The Hour.

#187

Postad 06 mars 2013 - 16:14

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0

Death at a Funeral kan jag varmt rekommendera, riktigt bra mörk engelsk komedi. har set den flera gånger.
http://movies2.netfl...?trkid=50000009

(Har sett alla House of Cards, lätt värt betyget 9/10 på imdb)


jag kan även rekommendera ny inspelningen av death at a funeral med cris rock såg att den kom upp nyligen med

#188

Postad 08 mars 2013 - 12:39

Unregistered8cb13de7
  • Unregistered8cb13de7
  • Lärjunge

  • 487 inlägg
  • 1
Inte mycket nytt på sistone, jag kollar alltid fliken "nytt hos oss" och där är endast ett antal dokumentärer ditlagda... :/

/S

#189

Postad 08 mars 2013 - 15:06

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0

jag kan även rekommendera ny inspelningen av death at a funeral med cris rock såg att den kom upp nyligen med


den amerikanska? den tyckte jag var katastrofalt dålig jämfört med den brittiska.

#190

Postad 08 mars 2013 - 15:58

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

  • 796 inlägg
  • 2

Inte mycket nytt på sistone, jag kollar alltid fliken "nytt hos oss" och där är endast ett antal dokumentärer ditlagda... :/

/S


"Nytt hos oss" verkar inte särskilt pålitligt. Jag upptäcker ofta saker när jag bara kollar runt i kategorierna som jag inte har sett där. Netflix verkar av princip inte vilja att vi ska kunna hålla ordentlig koll på utbudet.

#191

Postad 08 mars 2013 - 16:27

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0

"Nytt hos oss" verkar inte särskilt pålitligt. Jag upptäcker ofta saker när jag bara kollar runt i kategorierna som jag inte har sett där. Netflix verkar av princip inte vilja att vi ska kunna hålla ordentlig koll på utbudet.


Så är det nog. De bygger på betyg du sätter på filmer. Satt och läste någonstans att det är ett system de har byggt i många många år och ska vara riktigt bra, dock krävs det att man aktivt betygsätter filmer eller klickar "inte intresserad", vissa säger att det är värt att bara ta en dag och betygsätta filmer, typ runt 500 st, ju mer du betygsätter ju bättre rekommendationer kommer du att få.
Men man vill ju ändå veta vad de har lagt dit för nytt :-(

#192

Postad 08 mars 2013 - 16:52

pryzze
  • pryzze
  • Lärjunge

  • 352 inlägg
  • 0
Tycker att Netflix är superbra med ett utbud som passar mig.

Men jag förstår inte att de kan ge svart på vitt över vad som är nytt.
Varför inte ha katagorier nytt denna vecka , nytt förra veckan o.s.v.
För mig skulle det var kanon.

#193

Postad 11 mars 2013 - 07:56

Unregistered8cb13de7
  • Unregistered8cb13de7
  • Lärjunge

  • 487 inlägg
  • 0

Tycker att Netflix är superbra med ett utbud som passar mig.

Men jag förstår inte att de kan ge svart på vitt över vad som är nytt.
Varför inte ha katagorier nytt denna vecka , nytt förra veckan o.s.v.
För mig skulle det var kanon.


Absolut! Det är inte ofta jag har hittat en film som jag vill se som jag har fått "rekommenderad". Ofta är det filmer man redan sett/hittat på egen hand. Hade gärna fått ett mail med de filmer de lagt dit så man hade kunnat ha det i bakhuvet nästa gång man ska se film. Kategorierna är ju i det närmaste statiska, samma filmer hela tiden. Det är nästan bara i "nytt hos oss" och "populärt på facebook" som det ändras öht. Lite dåligt faktiskt att "nytt hos oss" inte går att lita på... hur fan ska jag veta när de lägger till en ny säsong av någon tv-serie jag kollat på? Får man gå tillbaka med jämna mellanrum och kolla eller?

/S

#194

Postad 11 mars 2013 - 08:18

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

  • 796 inlägg
  • 0

Absolut! Det är inte ofta jag har hittat en film som jag vill se som jag har fått "rekommenderad". Ofta är det filmer man redan sett/hittat på egen hand. Hade gärna fått ett mail med de filmer de lagt dit så man hade kunnat ha det i bakhuvet nästa gång man ska se film. Kategorierna är ju i det närmaste statiska, samma filmer hela tiden. Det är nästan bara i "nytt hos oss" och "populärt på facebook" som det ändras öht. Lite dåligt faktiskt att "nytt hos oss" inte går att lita på... hur fan ska jag veta när de lägger till en ny säsong av någon tv-serie jag kollat på? Får man gå tillbaka med jämna mellanrum och kolla eller?

/S


Just nya säsonger har faktiskt förbättrats genom att det nu står "nya avsnitt" på bilden om det tillkommit en säsong nyligen. I alla fall är det så på Apple TV.

#195

Postad 11 mars 2013 - 17:33

Unregistereda8bf56c7
  • Unregistereda8bf56c7
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
Varför alla osköna kategorier på Ps3?
Bildsköna moderna actionfilmer
med kvinnlig undermening...typ ;-)



#196

Postad 11 mars 2013 - 17:42

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0

Varför alla osköna kategorier på Ps3?
Bildsköna moderna actionfilmer
med kvinnlig undermening...typ ;-)

Det är ju poetiskt...typ

#197

Postad 12 mars 2013 - 08:24

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

  • 387 inlägg
  • 0

Varför alla osköna kategorier på Ps3?
Bildsköna moderna actionfilmer
med kvinnlig undermening...typ ;-)


Det är väl inte bara på Ps3, utan i alla system?
Själv gillar jag US med standardgenren "Gay- & Lesbian movies" :D ...Only in America...

#198

Postad 12 mars 2013 - 18:53

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Enklast att kolla vad Netflix har lagt upp för nya filmer är att titta på deras rss-feed: http://movies2.netfl...tchInstantlyRSS

Den uppdateras med varje ny film. Just nu i Sverige finns där

Flipped
Life as We Know It
Junk
Homeless Dad
Love, Indubitably
Franklin Comes Alive
Gun Hill Road
Stephen Hawkings universum
Due Date

#199

Postad 14 mars 2013 - 08:09

Unregistered8cb13de7
  • Unregistered8cb13de7
  • Lärjunge

  • 487 inlägg
  • 0

Just nya säsonger har faktiskt förbättrats genom att det nu står "nya avsnitt" på bilden om det tillkommit en säsong nyligen. I alla fall är det så på Apple TV.


Har inte sett detta på Xbox 360...?

/S

#200

Postad 19 mars 2013 - 16:13

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

  • 796 inlägg
  • 0
Dark Shadows (2012) finns nu på svenska Netflix!

Edit: Och säsong 5 av Mad Men kommer till amerikanska Netflix den 25 mars.

Redigerat av Unregistered1aa3c9f9, 19 mars 2013 - 16:50.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.