Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox Game Pass

350 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 25 december 2019 - 14:01

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0

De har redan sagt flera gånger att det är en succé, långt innan julhandeln. Det största problemet spelarna verkar ha med gamepass är att de tvivlar på att det är en succé.

Sen gillar du ju GP eftersom du använder det, oavsett om du inte gillar prenumerationstjänster i andra fall. Att det är billigt då och då är ju en del av tjänsten och det som gör att du tar det eftersom du ser värde i det.

 

Men hur stor succé är det egentligen då dom i princip skänker bort det. Samtidigt är det ju inte konstigt att folk aktiverar gamepass när det är "gratis". Som komplement till köpta fysiska spel (som jag kör till 99,99%) så kan gamepass fylla en funktion, det kan jag villigt erkänna. Men bara till rätt pris, som nu senast för mig: 2 månader för 20kr / 3 månader för 10kr. Jag köpte faktiskt både Crackdown 3 och Devil May Cry 5 fysiskt för 99:- styck under Black Friday. Jag vill helt enkelt ha mina spel fysiskt och därför känns det som att tjänster som gamepass och streaming är ett hot mot hur jag vill avnjuta mina spel.

 

Det tråkiga med gamepass är också att en del av friheten försvinner. Jag kan vänta ibland månader eller rent av år innan jag blir sugen på ett visst spel jag köpt. Vem vet om spelet - om det finns på gamepass - ens finns kvar i sortimentet då. Känns lite tråkigt att känna sig "tvingad" att spela ett visst spel så det inte hinner försvinna från gamepass. Som nu för mig t ex med The Outer Worlds, då jag egentligen är mer sugen att köra andra spel i nuläget.


Redigerat av Agaton, 25 december 2019 - 14:02.


#102

Postad 25 december 2019 - 14:30

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Förstår inte. I värsta fall får du betala för spelet du vill lira som vanligt?

#103

Postad 25 december 2019 - 14:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Men hur stor succé är det egentligen då dom i princip skänker bort det.

 

En enorm framgång tydligen, det har blivit en jättestor grej för dem. Och det är inte bara de som tjänar på det, utvecklarna som lägger sina spel där också. Inte bara via pengar de får från MS utan genom att spelförsäljningen faktiskt ökar pga att de har ett jättebra skyltfönster. Superbra för indies, men även större spelbolag lägger ju sina spel där villigt. För de som har DLC och annat är det ännu bättre, många köper kanske DLC:t som ju inte ingår i gamepass om de gillar vissa spel.

 

Du måste tänka på att de flesta inte gör som vi gör och köper det jättebilligt. Plus att det finns så många i världen som inte orkar mikrohantera sina prenumerationstjänster, de låter dem bara löpa vidare. Vissa utnyttjar att det är billigt, tar två eller tre år, och sedan är de fast i MS ekosystem och säger att nu måste de köpa en Series X dag ett eftersom de har gratis spel till 2022. Då har MS fångat den kunden.

 

Så som du har gjort är faktiskt ett typexempel på ett av sätten Gamepass kan fungera på. Du testar (eller kör igenom) Crackdown och DMC5 på GP och sedan köper du dem efteråt. Så är det många som gör.

 

Jag vill helt enkelt ha mina spel fysiskt och därför känns det som att tjänster som gamepass och streaming är ett hot mot hur jag vill avnjuta mina spel.

 

 

Så länge Phil är vid rodret så kommer det inte vara ett hot. Han har själv sagt många gånger att tanken inte är att fysisk försäljning ska ersättas, utan fungera just som ett komplement som du säger. De vill inte att folk ska utnyttja att det är billigt och  sedan inte köpa något, utan att det ska fungera som en demofabrik som leder till köp av spelen, DLC eller mikrotransaktioner, och tydligen gör det det.

 

Jag skulle inte oroa mig för det om jag vore du, man kommer garanterat alltid kunna köpa fysiska spel, precis som man kan köpa filmer fastän massa streamingtjänster finns. Men alternativ är ju alltid bra att ha.

 

När det gäller Outer Worlds så tror jag det kommer vara kvar där ett bra tag med tanke på att MS nu äger Obsidian. MS spel finns ju kvar för evigt typ. Jag spelade igenom det nyss, tyckte det var hyfsat men inte superbra.



#104

Postad 25 december 2019 - 15:52

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Är väl det som är bra med game pass. Man kan testa många olika spel, som man kanske inte prövat annars, och sen bara spela vidare på det man verkligen gillar.

Hittat flera småspel som jag annars inte spelat och att spel som Gears, Outer Worlds mfl som annars köpt ingår är ju en bra bonus.

#105

Postad 03 januari 2020 - 17:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1

GTAV kommer till Game Pass idag tydligen. Coolt med såna stora spel även om det är gammalt.



#106

Postad 20 januari 2020 - 10:58

Unregistered2ace6a0c
  • Unregistered2ace6a0c
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0

Är väl det som är bra med game pass. Man kan testa många olika spel, som man kanske inte prövat annars, och sen bara spela vidare på det man verkligen gillar.

Hittat flera småspel som jag annars inte spelat och att spel som Gears, Outer Worlds mfl som annars köpt ingår är ju en bra bonus.

 

Nån som kan tipsa om bra spel på Gamepass?

 

Jag kör Ori and the blind forest, Hollow knight och Dead Cell. Alla sjukt bra för en gammal väderbiten gamer som växte upp med Metroid till Nes. 


Redigerat av Unregistered2ace6a0c, 20 januari 2020 - 10:59.


#107

Postad 20 januari 2020 - 12:28

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Nån som kan tipsa om bra spel på Gamepass?

Jag kör Ori and the blind forest, Hollow knight och Dead Cell. Alla sjukt bra för en gammal väderbiten gamer som växte upp med Metroid till Nes.


Sitter själv med Bloodstained Ritual of the night och det borde ju passa om du gillar dom du nämnde.
Älskade Völgarr the Viking men det ligger nog inte på gamepass tyvärr.

#108

Postad 20 januari 2020 - 14:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jag upptäckte också Hollow Knight via gamepass, väldigt bra spel med bättre lore än man kan tro. Av de jag spelat i år är Darksiders 3 bäst.

 

Men det finns massa bra där. Alien Isolation om du vill bli skrämd. Blazing Chrome om du gillar Contra.

 

I den genren av spel du gillar så: Bloodstained, Guacamelee 1 och 2 och Time Spinner är riktigt bra metroidvanias, och du skulle även kunna testa Momodora.



#109

Postad 25 januari 2020 - 14:18

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Jag har precis köpt en ny 4k tv och har tänkt att mata den med lite kvalitetmaterial.
Då jag redan har en ps4 så tänkte jag komplettera med en xbox one x.
Har ägt xbox tidigare men då fanns (nog) inget game pass. Verkar ju enormt intressant då det finns många spel som jag vill spela eller åtminstone testa.
Hur pass ofta kommer det nya spel?
Och ligger dom kvar, eller tas bort efter nån period?

#110

Postad 25 januari 2020 - 14:24

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

De brukar ligga kvar ett tag iaf. FH 4 har de inte rört än.

 

Hur är det med sparfiler? om man hittar dem kan man köpa spelen utanför ms store och fortsätta lira?



#111

Postad 25 januari 2020 - 15:19

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Game pass spel och när de lades till. https://www.eurogame...list-price-6010

Sen brukar det väl försvinna några spel i månaden. Vad jag förstått så kommer Microsofts egna alltid ligga kvar.

Man kan se i tex game pass appen vilka som tas bort snart.

Spelar ingen roll om man fått licensen för ett spel via game pass, digitalt köp eller har det på skiva, samma sparfiler på Xbox så länge det är samma spel. Vet inte hur det är på PC.

#112

Postad 25 januari 2020 - 15:34

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Måste ju tipsa om Overcooked 2, garanterat garv i co-op utlovas. Skulle vara kul att testa köra 4 spelare.

#113

Postad 25 januari 2020 - 16:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jag har precis köpt en ny 4k tv och har tänkt att mata den med lite kvalitetmaterial.
Då jag redan har en ps4 så tänkte jag komplettera med en xbox one x.
Har ägt xbox tidigare men då fanns (nog) inget game pass. Verkar ju enormt intressant då det finns många spel som jag vill spela eller åtminstone testa.
Hur pass ofta kommer det nya spel?
Och ligger dom kvar, eller tas bort efter nån period?

 

Det står under GP-fliken på Xboxen vilka spel som snart försvinner. Oftast ligger de i flera månader/ett halvår eller längre.

 

Det läggs till lite då och då, ingen direkt ordning vad jag vet som du ser här för januaris spel:

 

  • Grand Theft Auto V (3 January)
  • Frostpunk: Console Edition (9 January)
  • Sword Art Online: Fatal Bullet (9 January)
  • Tekken 7 (16 January)
  • A Plague Tale: Innocence (23 January)
  • Indivisible (23 January)
  • Fishing Sim World (30 January)
  • Sea Salt (30 January)

 

Men det kommer nya varje månad iaf.



#114

Postad 25 januari 2020 - 20:17

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Game pass spel och när de lades till. https://www.eurogame...list-price-6010

Sen brukar det väl försvinna några spel i månaden. Vad jag förstått så kommer Microsofts egna alltid ligga kvar.

Man kan se i tex game pass appen vilka som tas bort snart.

Spelar ingen roll om man fått licensen för ett spel via game pass, digitalt köp eller har det på skiva, samma sparfiler på Xbox så länge det är samma spel. Vet inte hur det är på PC.

Så länge de inte bara har cloudsaves så ska det väl va ganska lugnt. Det gick smidigt med Rage 2 behövde inte ens flytta sparfilerna :)



#115

Postad 25 januari 2020 - 20:23

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Tack för svar!
Ska bli spännande att testa.

Även om det finns spel där som jag vill spela, tex gears 5 och a plague tale, så är det ju ett ypperligt tillfälle att testa på spel som man kanske aldrig hade köpt annars.

Redigerat av karlnr9, 25 januari 2020 - 20:38.


#116

Postad 26 januari 2020 - 17:20

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Alltså. Nu kanske jag är lite korkad.
Men hur spelar man spelen från game pass?
Jag har laddat ned Gears 5.
Det står "Redo att starta". När jag trycker på ikonen så kommer jag vidare och kan välja mellan "lägg till i Spela senare", "Visa i Microsoft store" eller "avbryt". Kan även se en trailer. Men det står ingenstans hur spelet ska köras igång...

Edit: går jag in i Microsoft store så står det ett pris om jag vill äga det.
Det står även "spela". Är det så det går igång? Vill ju inte råka köpa det nu när det redan är nedladdat och betalt (via game pass)

Edit 2: Jag fick igång det! Galet snyggt 😁

Redigerat av karlnr9, 26 januari 2020 - 17:24.


#117

Postad 26 januari 2020 - 18:46

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Gå via "My Games And Apps" för att starta spel. Där ser du även en game pass flik/knapp där du kan se alla spel som ingår och installera.

Finns även en app till mobilen, den ger även notifikationer itid när spel skall utgå och när nya spel läggs till. Går även installera/lägga till om man har länkat xboxen.

Redigerat av SKIBBE, 26 januari 2020 - 18:48.


#118

Postad 26 januari 2020 - 18:47

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Har du installerat spelet så borde det dyka upp i dina ”spel och appar” som med alla andra spel du äger.

Ja Gears 5 är grymt som attans, finns lite mer buggar än övriga spel dock. Fick restarta nån checkpoint här och var pga buggar men överlag så var det ingen större fara. Grymt kul i co-op

#119

Postad 26 januari 2020 - 19:10

Unregistered153fb7ca
  • Unregistered153fb7ca
  • Lärjunge

  • 491 inlägg
  • 0

Jag råkade inte ut för en enda bugg när jag körde igenom Gears 5.

Grymt bra spel.



#120

Postad 15 februari 2020 - 13:23

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Laddade ner och snabbt testade betan av kommande Bleeding Edge eftersom det var tillgängligt för alla med Game pass. Alltså vilken dynga, fick mig att tänka på floppen Battleborn. Avinstallerade direkt.

#121

Postad 06 maj 2020 - 17:33

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Vi pratar om att köpa in tv-spel till jobbet. Game Pass är ju smidigt, många spel, inga skivor som försvinner/repas.

Sett att det finns färdigladdade kort.

Guld fattar jag som att det kräver en fysisk person (läs pers nr) men gamepass kräver ju ej guld, endast internet. Så borde väl smida med en vanlig offline profil som inte är kopplad till en fysisk person?

Kommer vara upp till 30 individer som ska kunna nyttja konsolen.

Vi kan ju tyvärr inte ha Netflix och andra tjänster pga att det kräver person nummer ☹️

Redigerat av SKIBBE, 06 maj 2020 - 17:35.


#122

Postad 06 maj 2020 - 20:09

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Du måste väl ha ett Microsoft konto för att kunna aktivera gamepass även om du köpt en kod som du löser in?

Så ni skulle nog behöva ett MS konto som någon satt upp med jobb Xboxen som hemma Xbox och game pass. Sen kan alla andra profiler spela.

Man anger väl för övrigt inte personnummer när man skapar ett MS konto? Namn och födelsedatum är det väl?

Redigerat av appel_, 06 maj 2020 - 20:10.


#123

Postad 06 maj 2020 - 20:12

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Ahhh, så kanske det är. Då kan man ju bara ljuga ihop något så man blir över 18, sen en mail då.

#124

Postad 19 maj 2020 - 13:24

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Laddade ner och testade Final Fantasy IX nu när det var gratis. Ett av mina favoritspel på PS2-tiden men fy fan, man fick ont i ögonen av grafiken. Bakgrunder var jättepixligt medans själva karaktärerna var mer högupplöst. Spelade en stund men det var nästan så man på riktigt blev lätt snurrig i skallen. Förstår att dom gjorde en hel-remake av FF7 istället.

#125

Postad 27 maj 2020 - 08:08

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Nån som testat Minecraft Dungeons???

#126

Postad 27 maj 2020 - 15:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Nån som testat Minecraft Dungeons???

Nån sa att det raderade hela hans hårddisk så vetefan :D

 

Men det ska bara vara runt 3 timmar långt och ett väldigt barnsligt/ytligt Diablo där man knappt hittar loot, så det verkar inte vara något för mig.



#127

Postad 27 maj 2020 - 16:50

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Spelat lite med sonen och det var kul. Rätt lagom svårighetsgrad i början iaf när jag kan hjälpa honom upp då och då.

Det där med hårddisken verkar handla om Minecraft launcher, om man använt den för att installera och sen avinstallerade. Tror den buggen är fixad.

#128

Postad 29 maj 2020 - 00:16

Unregistered2ace6a0c
  • Unregistered2ace6a0c
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0

Jag kör också Dungeons med sonen på xbox. Han tycker det är väldigt kul med olika enchantments på vapen och rustningar. Det är verkligen som ett diablo för barn tycker jag. 4/5 från oss Man kan vara 4 tydligen så kanske att dottern får vara med på ett hörn också. 



#129

Postad 14 juni 2020 - 10:22

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Nån sa att det raderade hela hans hårddisk så vetefan :D

Men det ska bara vara runt 3 timmar långt och ett väldigt barnsligt/ytligt Diablo där man knappt hittar loot, så det verkar inte vara något för mig.


Satt och körde kanske 2 banor igår i co-op. Att det skulle vara 3 timmar långt har jag svårt att se. Vi höjde svårighetsgraden ett antal snäpp och hade det rätt tufft emellanåt. Vi verkar dock inte kört efter storyn utan bara valde nån random bana. Fanns ju ett helt gäng banor så några 3 timmar låter helt orimligt även om man skulle köra på enklaste.
Tyckte det var ganska kul ändå att bara ha något att slappa till. Var nån bugg där vi inte kunde avsluta uppdraget men lyckades komma runt det på ngt sätt till slut.

#130

Postad 14 juni 2020 - 15:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Satt och körde kanske 2 banor igår i co-op. Att det skulle vara 3 timmar långt har jag svårt att se. Vi höjde svårighetsgraden ett antal snäpp och hade det rätt tufft emellanåt. Vi verkar dock inte kört efter storyn utan bara valde nån random bana. Fanns ju ett helt gäng banor så några 3 timmar låter helt orimligt även om man skulle köra på enklaste.

 

Ja det var nån som sa, kan vara möjligt dock då rushed är 4 timmar på HLTB. Average för huvudstoryn är 5 timmar där.



#131

Postad 18 juni 2020 - 06:13

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Ja det var nån som sa, kan vara möjligt dock då rushed är 4 timmar på HLTB. Average för huvudstoryn är 5 timmar där.


Låter hyfsat rimligt att man kan springa igenom storyn på 5 timmar på låg svårighet och om man skiter i att utforska lite.
För egen del tog det längre tid, vissa ställen blev rätt svårt när man körde solo och hade höjt svårighetsgraden ett snäpp över.
Tycker iaf det var rätt roligt även om det är simpelt, när man har klarat spelet en gång så höjs svårighetsgraden ytterligare ett antal snäpp och efter man klarat det så blir det en nivå till så det är en hel del timmars speltid ändå.
Många påstår ju att t.ex Diablo 3 börjar när man väl kan börja köra rifts osv, detta är väl liknande då första varvet kan väl ses lite som en uppvärmning.

#132

Postad 28 juni 2020 - 10:30

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Beroendeframkallande spel det där Minecraft Dungeons ändå. Finns en hel del att utforska och man upptäcker lite småsaker då och då vilket gör att man inser att det finns en hel del gömda hemligheter runt om på kartorna.
Finns en del buggar vilket kan störa en aning, mitt spel frös och kastade ut mig till dashboard ett antal ggr, har testat installera om det nu så får väl se om det löser problemet. Även achievement verkar buggade. En helt del märkliga ljudbuggar runt om överlag, speciellt om man spelar i co-op online.

#133

Postad 16 juli 2020 - 17:05

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 092 inlägg
  • 0
:)

https://www.polygon....ng-subscription

Xbox Game Pass Ultimate adding Project xCloud game streaming to subscription

Project xCloud comes to Game Pass Ultimate in September


By Michael McWhertor@MikeMcWhertor Jul 16, 2020, 9:30am EDT

#134

Postad 16 juli 2020 - 17:37

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
har xCloud men bara testat, det är ospelbart på en liten mobilskärm. Även om man bortser från den höga latensen ☹️

#135

Postad 09 augusti 2020 - 20:07

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Finns det något sätt man kan se när ett spel har sitt slutdatum på Game pass? Alltså inte bara när dom varnar att ett spel snart försvinner, utan mer bara ett datum längre fram i tiden då spelet inte kommer vara tillgängligt längre.

#136

Postad 09 augusti 2020 - 20:13

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Nej, inte vad jag känner till. Det annonseras en månad i förväg.

#137

Postad 09 augusti 2020 - 20:40

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Ah ok. Så det är ändå så långt i förväg.
Tack!

#138

Postad 21 augusti 2020 - 18:27

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Nån mer som testat Battletoads? Riktigt skräp imo.

#139

Postad 21 augusti 2020 - 18:42

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Kör The Touryst istället.



#140

Postad 21 augusti 2020 - 19:20

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Kör The Touryst istället.


Får kolla in det. Kan tipsa om UnderMine, riktigt kul och lätt beroendeframkallande.

#141

Postad 21 augusti 2020 - 19:23

muraren
  • muraren
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0

Nån mer som testat Battletoads? Riktigt skräp imo.


Kör Co-op med lillpojken (4år) och det är rätt kul men solo var kanske inte skitkul.

#142

Postad 21 augusti 2020 - 22:56

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Får kolla in det. Kan tipsa om UnderMine, riktigt kul och lätt beroendeframkallande.

 

Spiritfarer ute nu och verkar få bra betyg.



#143

Postad 22 augusti 2020 - 17:33

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Funkar det att köpa till en expansion till ett spel om man bara "äger" det till GamePass?
Tänker på Witcher 3.

#144

Postad 22 augusti 2020 - 18:55

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Funkar det att köpa till en expansion till ett spel om man bara "äger" det till GamePass?
Tänker på Witcher 3.


Det ska inte vara något problem.

#145

Postad 22 augusti 2020 - 20:26

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Har någon testat Grounded?

#146

Postad 22 augusti 2020 - 20:29

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Har någon testat Grounded?


Spelade en sväng precis när betan släpptes, men tyckte det bar rätt trist, plus att det var inte direkt optimerat.

Allt kändes liksom jobbigt att göra och typ allt kunde mörda en enkelt.

#147

Postad 23 augusti 2020 - 00:40

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Har någon testat Grounded?

 

Begränsat med innehåll just nu men kommer en content update på torsdag. Är tänkt att det ska komma uppdateringar varje månad. Tror det är bäst att vänta tills man har en Series X i handen innan man provar.



#148

Postad 23 augusti 2020 - 06:54

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0

Spelade en sväng precis när betan släpptes, men tyckte det bar rätt trist, plus att det var inte direkt optimerat.

Allt kändes liksom jobbigt att göra och typ allt kunde mörda en enkelt.


Japp. Håller helt med om detta.
Gav det en 3-4 timmar, sen gav jag upp.

Det ska inte vara något problem.


Alla tiders 👍🏼

#149

Postad 15 september 2020 - 17:37

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Är det tänkt att EA Play ska ingå när nya konsolerna släpps eller är det någon som vet?

#150

Postad 15 september 2020 - 17:44

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Är det tänkt att EA Play ska ingå när nya konsolerna släpps eller är det någon som vet?


Enda som annonserats är "this holiday" vad jag sett.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.