Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Formel 1

735 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#501

Postad 14 november 2021 - 22:01

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Verkligen bra race, denna säsongen bara fortsätter att leverera.
Hamilton bevisar ännu en gång att han är en duktig förare (självklart med bra bil också), jag har ju svårt att tro att Bottas skulle klara samma sak men det får vi aldrig veta.

Hamilton åker dock på böter för att ha lossat på sitt bälte under invarvet.
€5000 med en gång och ytterligare €20000 under kommande år (tolkar jag det som).

https://www.formula1...SvRspBta6K.html

#502

Postad 14 november 2021 - 22:02

id_t83
  • id_t83
  • Forumräv

  • 634 inlägg
  • 0
Tyckte det verka som att det var en Mercedes bana om något.

#503

Postad 15 november 2021 - 04:36

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Nä det är ingen fördel med lång hjulbas här direkt. Lewis var långsam i sektor 2 men helt galen toppfart för sektor 3 i synnerhet.

 

Tyckte det verka som att det var en Mercedes bana om något.



#504

Postad 19 november 2021 - 07:45

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Lyssnade på F1 Nation podcast igår och orkar inte kontrollräkna själv men...de sa att om HAM vinner med VER som tvåa i de två nästkommande racen, ja då står de lika i poäng inför sista loppet. Snacka om episkt sista lopp i sådana fall!

 

Dessutom är 2 av de 3 de kvarvarande banorna nya för typ hela gridden och dessutom har de gjort om bansträckningen i Abu Dhabi. 

 

Underbart ju! 

 

Edit: räknade snabbt ihop och det stämmer:

Poäng HAM idag: 318,5 + 25 + 25 = 368,5
Poäng VER idag: 332,5 + 18 + 18 = 368,5
 

Edit 2: 

Om VER bryter ett lopp och vinner de två andra, med HAM som tvåa fast inkl snabbaste varv...då blir det oavgjort på 382,5...


Redigerat av MrSpokk, 19 november 2021 - 08:22.


#505

Postad 19 november 2021 - 09:46

Pioneerman
  • Pioneerman
  • Användare

  • 127 inlägg
  • 0

Lyssnade på F1 Nation podcast igår och orkar inte kontrollräkna själv men...de sa att om HAM vinner med VER som tvåa i de två nästkommande racen, ja då står de lika i poäng inför sista loppet. Snacka om episkt sista lopp i sådana fall!

 

Dessutom är 2 av de 3 de kvarvarande banorna nya för typ hela gridden och dessutom har de gjort om bansträckningen i Abu Dhabi. 

 

Underbart ju! 

 

Edit: räknade snabbt ihop och det stämmer:

Poäng HAM idag: 318,5 + 25 + 25 = 368,5
Poäng VER idag: 332,5 + 18 + 18 = 368,5
 

Edit 2: 

Om VER bryter ett lopp och vinner de två andra, med HAM som tvåa fast inkl snabbaste varv...då blir det oavgjort på 382,5...

 

Då e de ju bara att hålla tummarna att Ham kraschar ordentligt i T1 så e de klart!



#506

Postad 19 november 2021 - 09:51

Nizz_e
  • Nizz_e
  • Forumräv

  • 943 inlägg
  • 0

Lyssnade på F1 Nation podcast igår och orkar inte kontrollräkna själv men...de sa att om HAM vinner med VER som tvåa i de två nästkommande racen, ja då står de lika i poäng inför sista loppet. Snacka om episkt sista lopp i sådana fall!

 

Dessutom är 2 av de 3 de kvarvarande banorna nya för typ hela gridden och dessutom har de gjort om bansträckningen i Abu Dhabi. 

 

Underbart ju! 

 

Edit: räknade snabbt ihop och det stämmer:

Poäng HAM idag: 318,5 + 25 + 25 = 368,5
Poäng VER idag: 332,5 + 18 + 18 = 368,5
 

Edit 2: 

Om VER bryter ett lopp och vinner de två andra, med HAM som tvåa fast inkl snabbaste varv...då blir det oavgjort på 382,5...

Då kan snabbaste varv poängen avgöra. 3 kvar att tävla om. :D

Kan man dela på den om man har samma tid?


Redigerat av Nizz_e, 19 november 2021 - 10:02.


#507

Postad 19 november 2021 - 21:44

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Då kan snabbaste varv poängen avgöra. 3 kvar att tävla om. :D
Kan man dela på den om man har samma tid?

Jag TROR att den som sätter tiden först får poänget då.
Om de sätter snabbaste varv på samma varv, eller ännu mer osannolikt precis samtidigt, så vet jag inte… 😉

#508

Postad 19 november 2021 - 21:46

Nizz_e
  • Nizz_e
  • Forumräv

  • 943 inlägg
  • 0

Jag TROR att den som sätter tiden först får poänget då.
Om de sätter snabbaste varv på samma varv, eller ännu mer osannolikt precis samtidigt, så vet jag inte…

Låter rimligt. Tänkte på om dom hamnar på samma poäng, kan antalet segrar avgöra då?



#509

Postad 19 november 2021 - 21:50

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Låter rimligt. Tänkte på om dom hamnar på samma poäng, kan antalet segrar avgöra då?

Skulle tro det.
Känns mest logiskt, men kan nog vara som så att de delar på mästerskapet med?
Har det inte gjorts tidigare att två förare delat på mästerskapsvinsten?

#510

Postad 19 november 2021 - 23:40

id_t83
  • id_t83
  • Forumräv

  • 634 inlägg
  • 0
Poängen för snabbast varv kan vi nog räkna bort, den kommer Bottas eller Perez ta hand om tror jag.

#511

Postad 20 november 2021 - 09:09

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 2
https://www.instagra.../p/CWdM7ecIFOw/

Helt sjukt vad han får till det :D

#512

Postad 20 november 2021 - 18:05

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0
Hamilton kross i kvalet, får hoppas på jämnare race imorgon😊

#513

Postad 20 november 2021 - 19:47

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Verstappen till domarna för att ha ignorerat gulflagg...

#514

Postad 20 november 2021 - 20:02

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Verstappen till domarna för att ha ignorerat gulflagg...

inkl nästintill hela fältet så blir nog bara varningar av det hela. Annars så blir det inte särskilt många platsers nedflyttning oavsett. Väldigt onödig gulflagg han var ju väl ur vägen kan tyckas.



#515

Postad 20 november 2021 - 20:03

Jonas_GBG2
  • Jonas_GBG2
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0

https://www.instagra.../p/CWdM7ecIFOw/

Helt sjukt vad han får till det :D

Fantastiskt! 

Aldrig sett innan...



#516

Postad 20 november 2021 - 21:47

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

https://www.instagra.../p/CWdM7ecIFOw/

Helt sjukt vad han får till det :D

haha kul :D



#517

Postad 21 november 2021 - 14:19

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Nedflyttning i startgriden för VER (5 platser) och BOT (3 platser) för att ha ignorerat gulflagg (dubbel för VER och enkel för BOT) under kvalet.

Onödigt korkat av VER kan man tycka, där försvann troligtvis chansen till vinst idag.
Men man vet ju aldrig, allt kan hända i F1.

#518

Postad 21 november 2021 - 15:00

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Nedflyttning i startgriden för VER (5 platser) och BOT (3 platser) för att ha ignorerat gulflagg (dubbel för VER och enkel för BOT) under kvalet.

Onödigt korkat av VER kan man tycka, där försvann troligtvis chansen till vinst idag.
Men man vet ju aldrig, allt kan hända i F1.


F1 är ju den sport där allt verkligen inte kan hända :P

Den var ju kort så lätt att missa.

#519

Postad 21 november 2021 - 15:19

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

F1 är ju den sport där allt verkligen inte kan hända :P

Säg det till Bottas hjulmutter i Monaco (bland annat) 😉

#520

Postad 21 november 2021 - 16:03

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Säg det till Bottas hjulmutter i Monaco (bland annat) 😉


Det är ju ingen världsunik händelse. Men kom tillbaks när haas vinner nästa race :)

#521

Postad 21 november 2021 - 16:32

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 1
Kul med Alonso på pallen, verkligen🥉

Redigerat av mcmike, 21 november 2021 - 16:32.


#522

Postad 21 november 2021 - 21:11

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Kul race idag igen.
Aningen tråkigt gällande plats 1 och 2, men i resten av fältet raceades (känns felstavat?) det ändå friskt.
Härligt med mycket omkörningar men tråkigt (men förståeligt) med VSC i slutet.

Det är ju ingen världsunik händelse. Men kom tillbaks när haas vinner nästa race :)

Kul kille…
F1 är en sport där man inte kan ta allt för givet även om det finns solklara favoriter.

Better?

Redigerat av MartinAberg, 21 november 2021 - 21:13.


#523

Postad 21 november 2021 - 21:17

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Kul race idag igen.
Aningen tråkigt gällande plats 1 och 2, men i resten av fältet raceades (känns felstavat?) det ändå friskt.
Härligt med mycket omkörningar men tråkigt (men förståeligt) med VSC i slutet.

Kul kille…
F1 är en sport där man inte kan ta allt för givet även om det finns solklara favoriter.

Better?

Njae. Testa F1 är en förutsägbar sport där det mesta kan tas för givet och du med sällan sedd exakthet kan tippa vinnare och förlorare redan innan säsongen börjar :)



#524

Postad 28 november 2021 - 16:44

Iwarsson
  • Iwarsson
  • Lärjunge

  • 382 inlägg
  • 0
Frank Williams avliden 79 år gammal.

https://www.expresse...v-79-ar-gammal/

#525

Postad 05 december 2021 - 20:10

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

  • 1 268 inlägg
  • 0
Välplanerad bana… vojne vojne.
Hoppas det inte blir kvar i denna layout.

Blir en kul avslutning i alla fall nästa helg 😀

Redigerat av Karamasha, 05 december 2021 - 20:39.


#526

Postad 05 december 2021 - 20:45

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0
Ja vilket avslut på säsongen det kommer bli💯

Frank Williams avliden 79 år gammal.
https://www.expresse...v-79-ar-gammal/

En legend R.I.P❤

Redigerat av mcmike, 05 december 2021 - 20:45.


#527

Postad 05 december 2021 - 21:40

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 297 inlägg
  • 1

Vad ska man säga… jag gillar faktiskt inte Max körstil om han blir omkörd kör han utanför banan allt som oftast och skapar mycket problem, schysst racing är roligare att se på.



#528

Postad 05 december 2021 - 22:29

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

  • 1 268 inlägg
  • 0

Nä jag håller med, Max kör bara mer fult hela tiden. Inbromsningen när han skulle släppa förbi, helt sjukt. Bromsa tvärs över hela banan och in i mitten och sen full gas igen. Hoppas han får ett straff till sista omgången, 5 platser eller så. Samtidigt vill man ju ha ett spännande sista race. Men säkerheten kan dom ju inte tumma på. Förmodligen släpper dom det pga ställningen i serien.

Visst vore det kul med en ny mästare, men vette fan om jag unnar Verstappen det. Oroar mig mest för att Max kommer försöka knocka Lewis om han känner att han inte kan vinna, han har ju titeln just nu trots lika poäng. Gjorde inte Lewis det mot någon för en titel?



#529

Postad 06 december 2021 - 01:56

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
Sjukaste rejs ever! EVER!!

Och ja max kör som fan, det har han gjort från dag ett och det är ju skälet till att dom höjde åldersgränsen och kraven för att få köra f1!
Ingen har ju någonsin varit med om så mycket bestraffningar som han!
Han gör nåt genialt/sjukt, sen bom straffad!
MEN!! Han ensam är skälet till att f1 varit spännande senaste åren!
Plus att alla vet hur han kör och att man kan inte köra om han på chansning i en kurva, du måste ta han 100% på rakorna eller överlista honom. Trots det fortsätter Hamilton chansa och gör desperata moves. Med max trackrecord så blir det då precis såhär! Kaos!
Man tycker max borde lärt sig läxan på silverstone, att köra på säkerhet, han låg långt föra ham men gav bort alting och förlorade nästan livet!
Tänk om han nöjt sig med andraplats då!
Och om hans däck inte exploderat i baku…
Och om han nöjt sig med att ligga bakom ham på monza….
Rosberg tog hamilton just med den taktiken!
Sakta men säkert!
Men… det är ju inte underhållande!!👍😁
Jag har varit världens största Hamilton fan sedan första kurvan 2007, och blir skitglad om han blir GOAT nu, men… blir kul om Verstappen blir världsmästare också, han förtjänar det absolut!

Sen har vi ju denna lilla statistiken också, antal varv i ledning 2021
Hamilton: 246
Verstappen: 651…

Redigerat av Beagle five, 06 december 2021 - 02:00.


#530

Postad 06 december 2021 - 04:40

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Det är ju max dive bombningar som är desperata om något. Man kan köra om han på rakorna men han skiter i att bromsa och använder avåkningszonerna för att hålla sig före när han inte lyckas ta kurvan är hans nya taktik. Alla kurvor är max han klarar inte av två i bredd någonsin.

Men absolut Max har kört över gränsen sedan han kom till F1. Han inledde ju med att göra sig berömd med sina blockeringar under inbromsning och försökte starta en ny trend med de. Han har tvingats göra sig av med dem dock.

Syntes ju direkt att han deaccelerade kraftigare när lewis var i växellådan. Dock såg jag aldrig att han försökte blocka åt något håll. Men han ville ju ha förbi lewis innan drs och lewis ville vänta till efter drs. 

 



#531

Postad 06 december 2021 - 12:51

id_t83
  • id_t83
  • Forumräv

  • 634 inlägg
  • 0
Lulu hade ju gott om tid att köra om Max ist för att köra in i röven på honom, jag hoppas Redbull lägger full fokus med alla sina tre övriga förare att torpeda Lulu nästa race då han och Mercedes inte förtjänar att vinna i år.

#532

Postad 06 december 2021 - 13:25

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

  • 1 268 inlägg
  • 0

Lulu hade ju gott om tid att köra om Max ist för att köra in i röven på honom, jag hoppas Redbull lägger full fokus med alla sina tre övriga förare att torpeda Lulu nästa race då han och Mercedes inte förtjänar att vinna i år.

 

Nu blev han ju straffad för incidenten, så helt klart Max fel. 10 sek tillägg gjorde ju inte ett skit dock, otroligt fegt och fånigt straff i efterhand när dom sitter med facit i hand. Som jag sa tidigare, dom vågar inte rubba balansen inför sista omgången.

Hoppas på ett schyst race och inget strul, vill se en magisk avslutning, oavsett vem som vinner.



#533

Postad 06 december 2021 - 19:09

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 297 inlägg
  • 0

Vet inte om Max vet vad schyst racing är, hade Hamilton kört som Max så hade antagligen Bottas blivit årets mästare eftersom de andra hela tiden fått bryta.



#534

Postad 06 december 2021 - 20:48

id_t83
  • id_t83
  • Forumräv

  • 634 inlägg
  • 0

Vet inte om Max vet vad schyst racing är, hade Hamilton kört som Max så hade antagligen Bottas blivit årets mästare eftersom de andra hela tiden fått bryta.


Ja skämmas på Max som kör in i räcket i 300km/h på Silverstone..

#535

Postad 07 december 2021 - 07:54

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Men varför var hela after race-grejen så...stel? Ingen drog på smilbanden what so ever, Hamilton förstår jag var helt slut och Verstappen förbannad men Bottas och den där Mercedes-killen som tog emot pokaler såg ju också ut som att de ville gömma sig. 
Och sen gällande hela årets världsmästerskap - det är ju sjukt spännande att någon äntligen utmanar Hamilton, men på det sättet och framförallt med den attityden Max har ger jag inga pluspoäng för direkt. Sur, likgiltig och förbannat tråkig i intervjuer. 

 

Dessutom hans uttalande om att han nöjer sig med en världsmästartitel, tror ni på riktigt att Christian Horner fortsätter köra med Max i Red Bull 2022 och framåt då om han skulle vinna titeln i år? Don´t think so...

 

EDIT: “Of course, I would always try to win more, but that’s done, that’s the final goal, and will, of course, work very hard to try and achieve that, and after that, there’s a lot less pressure.” - Ett tips (till mig själv och alla andra) är att alltid läsa artikeln noggrant...

 

Max Verstappen: One title the 'final goal,' any more don't 'really matter' (planetf1.com)


Redigerat av MrSpokk, 08 december 2021 - 07:43.


#536

Postad 07 december 2021 - 10:57

id_t83
  • id_t83
  • Forumräv

  • 634 inlägg
  • 0
Klart att Max är förbannad när FIA ger RB straff för ingenting medan Mercedes kan göra i princip vad som helst utan märkbart straff.

#537

Postad 07 december 2021 - 13:32

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

  • 1 268 inlägg
  • 0

Klart att Max är förbannad när FIA ger RB straff för ingenting medan Mercedes kan göra i princip vad som helst utan märkbart straff.

 

Är nog mest som du ser det, vill minnas Mercedes säger precis samma sak om redbull. Hamilton fick ju ett straff när han knuffades lite, Max fick ju inget som påverkar honom inför nästa race.

Hamilton tycker att han blivit orättvist behandlad senaste åren från FIA också, att dom gör allt för att stoppa han och Mercedes framfart. Med tanke på antal nya krav på nästa års bilar så är dom väl inte helt fel ute. Hoppas det ger tänkt effekt, så vi får ännu fler vinnare och jämnare kamper. Ser verkligen fram emot nästa säsong. Och lite "drive to survive" innan dess :D



#538

Postad 07 december 2021 - 14:56

id_t83
  • id_t83
  • Forumräv

  • 634 inlägg
  • 0

Är nog mest som du ser det, vill minnas Mercedes säger precis samma sak om redbull. Hamilton fick ju ett straff när han knuffades lite, Max fick ju inget som påverkar honom inför nästa race.
Hamilton tycker att han blivit orättvist behandlad senaste åren från FIA också, att dom gör allt för att stoppa han och Mercedes framfart. Med tanke på antal nya krav på nästa års bilar så är dom väl inte helt fel ute. Hoppas det ger tänkt effekt, så vi får ännu fler vinnare och jämnare kamper. Ser verkligen fram emot nästa säsong. Och lite "drive to survive" innan dess :D


Är ju bara Ham/Mercedes fanboys som inte ser att FIA ger Han/Mercedes fördelar.

#539

Postad 07 december 2021 - 16:11

Pinnen
  • Pinnen
  • Forumräv

  • 916 inlägg
  • 0

Är ju bara Ham/Mercedes fanboys som inte ser att FIA ger Han/Mercedes fördel

 

Och vice versa....  :D



#540

Postad 07 december 2021 - 16:38

id_t83
  • id_t83
  • Forumräv

  • 634 inlägg
  • 0

Och vice versa.... :D


Jag har Ferrari och Leclerc som favorit.

#541

Postad 07 december 2021 - 17:59

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 297 inlägg
  • 0

Jag uppskattar förare som ger bra racing oavsett stall, just nu Norris, Ricciardo och Hamilton. Dessa brukar inte göra idiotgrejer som ställer till det för andra.

 

Edit: glömde Alonso.


Redigerat av junkan, 07 december 2021 - 18:00.


#542

Postad 07 december 2021 - 18:18

id_t83
  • id_t83
  • Forumräv

  • 634 inlägg
  • 0
Hamilton har ju kört folkrace flera gånger i år.

#543

Postad 07 december 2021 - 20:01

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

  • 1 268 inlägg
  • 0

Hamilton har ju kört folkrace flera gånger i år.

 

Nu hejar inte jag på Hamilton, utan försöker se på det lite objektivt, något du har lite svårt med tror jag...


Redigerat av Karamasha, 07 december 2021 - 20:02.


#544

Postad 08 december 2021 - 12:51

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

  • 1 268 inlägg
  • 0

https://www.youtube....-Ypg7lr-3Y&t=1s

 

Kul intervju med designer av nästa års bilar och hur dom tänkt.



#545

Postad 10 december 2021 - 08:00

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Tagga inför helgen, blir ett emotionellt race på alla sätt - ny världsmästare ska krönas, Räikkönen lämnar, Giovinazzi lämnar. ******** va pepp jag är för söndag!



#546

Postad 10 december 2021 - 08:55

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
Ja herre jösses! Let the games begin!
Vet inte hur ni andra kollar på f1 men kan verkligen rekommendera f1tv med möjligheten att kolla från vilken bil man vill och höra deras konversationer med stallen och engelska kommentatorerna är toppen.
Sen kan man ju kolla om gamla säsonger om man vill! Kollar 2007 nu. 👍😄
10:30 börjar practice 1!

#547

Postad 10 december 2021 - 09:58

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Jag kör på Viaplay och svenska kommentatorer, men ska nog ge F1TV ett försök nån gång nästa säsong. 



#548

Postad 10 december 2021 - 10:01

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

  • 1 268 inlägg
  • 0

f1 tv för mig med, nu finns en app till apple tv också, lite drygt att streama från telefon förut. Bra pris med, försäsongspris ca 800kr för ett år. Jag gillar dom svenska kommentatorerna, men det viaplay är alldeles för dyrt.



#549

Postad 10 december 2021 - 15:35

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

f1 tv för mig med, nu finns en app till apple tv också, lite drygt att streama från telefon förut. Bra pris med, försäsongspris ca 800kr för ett år. Jag gillar dom svenska kommentatorerna, men det viaplay är alldeles för dyrt.

 

Jag betalar 199kr för hela Viaplay Sport / månad. Sen finns det ju en möjlighet att dela abb med nån annan också, inte för att jag nånsin skulle göra det  ;)


Redigerat av MrSpokk, 10 december 2021 - 15:35.


#550

Postad 11 december 2021 - 11:58

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Jag betalar 199kr för hela Viaplay Sport / månad. Sen finns det ju en möjlighet att dela abb med nån annan också, inte för att jag nånsin skulle göra det ;)

Ni blir jag nyfiken vad är det för abbonemang?

Snart kval sjukt kul avslutning på säsongen hägrar💯

Redigerat av mcmike, 11 december 2021 - 11:58.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.