Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Användarnas Alla Hemsidor

128 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 18 september 2012 - 17:27

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12 727 inlägg
  • 0
Ja alltså. det finns ett svinbra program där du kan göra hemsidor själv med och som dessutom har alla dessa plugin för just olika slideshows osv......men det är inget gratis, men man kan ju "hitta" eller råka "snubbla" över ett serienr osv til det ;)

Det heter finns här: http://www.wysiwygwebbuilder.com/

Ps...du har snart PM :)

#52

Postad 18 september 2012 - 17:29

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
ok så man använder detta istället för wordpress då tillexempel som jag har tänkt att använda mig av?

#53

Postad 18 september 2012 - 17:34

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12 727 inlägg
  • 0
Nja jag har ingen erfarenhet av Wordpress, så det kan jag inte uttala mig om.

Men här gör du dina sidor och sparar dom som html, förutom då första sidan som skall heta Index.html...sedan kan ju dom andra sidorna heta vad dom vill, utan åäö förstås,

#54

Postad 18 september 2012 - 17:39

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

  • 12 974 inlägg
  • 0
fornfoto.se ligger på one.com och använder wordpress. Det funkar bra tycker jag. :) Lite segt ibland, vilket jag tror är typiskt för one. Det kostar knappt 500 första betalningen med one, för priset 12kr/mån är utan moms och sen tillkommer registreringsavgift.

#55

Postad 18 september 2012 - 17:54

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12 727 inlägg
  • 0

fornfoto.se ligger på one.com och använder wordpress. Det funkar bra tycker jag. :) Lite segt ibland, vilket jag tror är typiskt för one. Det kostar knappt 500 första betalningen med one, för priset 12kr/mån är utan moms och sen tillkommer registreringsavgift.


Absolut.....One.com är också något jag varmt kan rekommendera.
jag har gjort ett antal hemsidor till olika mc klubbar och föreningar under åren, och det har alltid fungerat smidigt.

Nu ville dom ju inte ha några avancerade hemsidor, men one.com har stöd för det mesta samt en himla massa olika hjälpmedel.

#56

Postad 18 september 2012 - 18:05

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

fornfoto.se ligger på one.com och använder wordpress. Det funkar bra tycker jag. :) Lite segt ibland, vilket jag tror är typiskt för one. Det kostar knappt 500 första betalningen med one, för priset 12kr/mån är utan moms och sen tillkommer registreringsavgift.


ok, jag gillar ju din hemsida.

hur funkar det,, du kan ju inte ladda hem wordpress innan du har köpt ett webhotell, eftersom du installerar wordpress på hotellet och inte på datorn.
men kan jag skaffa webhotell och ladda hem wordpress och göra en hemsida och mixtra och testa och ändra och allt sånt hur mycket jag vill utan att publecera den eller vad man nu säger?

jag vill ju testa och göra en hemsida för att se hur det blir, och säkert ändra layout och teman och sånt 1000ggr innan jag är nöjd.
men jag har ju ingen lust att andra kanske ser den innan jag är helt nöjd.

#57

Postad 18 september 2012 - 18:09

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12 727 inlägg
  • 0
Johan...jag är med ett big fan av din sida, har det har väckt lite i mig om jag själv inte skulle köpa mig en webbplats hos one.com.

Jag har aldrig använt wordpress, men ditt upplägg med dina bilder är jättebra, att man klickar på dom så förstoras dom.
Vad har du använt här för att få det så ?

Andreas...om jag inte har helt fel för mig ( var längesedan jag gjorde hos one.com ) så finns det en knapp som du trycker på när du vill att hemsidan skall bli tillgänglig för utomstående....och på detta sättet kan du bygga din sida utan att andra ser den...bara du !

Redigerat av mstoltz, 18 september 2012 - 18:11.


#58

Postad 18 september 2012 - 18:23

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Johan...jag är med ett big fan av din sida, har det har väckt lite i mig om jag själv inte skulle köpa mig en webbplats hos one.com.

Jag har aldrig använt wordpress, men ditt upplägg med dina bilder är jättebra, att man klickar på dom så förstoras dom.
Vad har du använt här för att få det så ?

Andreas...om jag inte har helt fel för mig ( var längesedan jag gjorde hos one.com ) så finns det en knapp som du trycker på när du vill att hemsidan skall bli tillgänglig för utomstående....och på detta sättet kan du bygga din sida utan att andra ser den...bara du !


ok ja det hade ju varit bra, för det går ju inte på ett kick att göra en hemsida, ,speciellt när man aldrig gjort det förr så i början vill jag ju testa mig fram liksom, men det vore ju konstigt om man inte kunde spara allt utan att publicera liksom

#59

Postad 18 september 2012 - 18:45

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12 727 inlägg
  • 0
Ja men sedan är det ju så att vet ingen om länken eller hemsidans adress, så är det ju ingen som ser ändå :)

Just nu klyddar photobucket där jag förvarar mina bilder, och det är inte första gången, så det kanske är ett tecken på att man ska skaffa one.com :)

Redigerat av mstoltz, 18 september 2012 - 18:45.


#60

Postad 18 september 2012 - 20:18

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

  • 12 974 inlägg
  • 0
Håller med i det sista Stotz skrev, din sida börjar ju inte automatiskt spridas så fort du börjar jobba på den. Men du kan ju ha typ en välkomstsida till en början som du sedan tar bort. Alltså du har A-foto.se och sen jobbar du under a-foto.se/wordpress. Så du liksom gör en smygsida under den trista välkomstsidan.

Jag var total nybörjare med wordpress men fick lite hjälp igång av Spuute. Letade på ett stilrent tema som jag gillade upplägget på (många teman jag testade funkade bra ett tag men sen märkte man att upplägget inte riktigt passade det sätt man ville sköta sidan på). Jag har installerat ett tillägg som heter nivo-slider som kör den där slideshowen på startsidan. Sen har jag highslide som gör att bilderna blir som de blir. Sen kör jag nextgen som gallerihanterare. Den sistnämnda kan jag starkt rekommendera! Jag kan exportera från lightroom direkt till ett nytt galleri i nextgen på min blogg, det är jättesmidigt.

#61

Postad 18 september 2012 - 20:42

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
det där med smygsida och välkomstsida förstod jag inte riktigt. menar du att jag bara ska ha en enkel sida där det står att "denna sida kommer igång snart" typ ifall nu nån skulle råka halka in? och sen göra en vid sidan om?
vet inte riktigt hur det fungerar.

den där nextgengallerihanteraren är snygg så en sån vill jag också ha. samt en slideshow med utvalda bilder på framsidan.

sen i mitt bildgalleri vill jag ha olika kategorier, tex natur,porträtt osv. men det går väl att ordna ganska enkelt.
frågan är bara vilka bilder man ska lägga upp?

säljer du bilder till vem som helst johan eller kör du bara fotouppdrag liksom?

har du nåt tips om var man kan läsa om sånt här om man nu nån gång i framtiden vill sälja sina bilder?

#62

Postad 18 september 2012 - 21:05

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12 727 inlägg
  • 0
Jag tror att det finns en sådan funktion redan på one.com, som det står nått istil med.....under konstruktion.
Annars kan man göra en sida som heter index1.html......på denna skriver man att sidan snart kommer igång.

När du sedan skall publisera hela din hemsida, så ska du ju döpa förstasidan till just index.html...

Så:

Index1 = under konstruktion
Index = Din startsida på hemsidan.

Kolla annars med dom på one.com....dom har ju en support chatt som är öppen. :)

#63

Postad 18 september 2012 - 21:39

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
aha på så vis. får kolla det när det är dags :)

#64

Postad 24 januari 2013 - 11:04

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

  • 12 974 inlägg
  • 0
Vi får se när jag tycker bloggen är "redo". Har bara gjort 4 inlägg hittills och jag kommer antagligen göra om dem helt så småningom men jag kände att jag behövde nåt att jobba med för att se hur designen skulle vara osv. Just nu hakar jag upp mig på detaljer som att det står continue reading istället för läs mer och search istället för sök osv. Inte helt lätt att hitta var man ändrar detta heller. :)

fornfoto.se/blogg

Kom med kritik. :)

Sorry för OT

#65

Postad 25 januari 2013 - 17:09

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
tycker det ser riktigt bra ut johan.
inte för mycket text vilket jag gillar, det är ändå för bilderna man besöker sidan antar jag.

#66

Postad 25 januari 2013 - 18:37

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

  • 12 974 inlägg
  • 0
Jag har testat typ 10 olika teman. Är inte heller helt nöjd med detta. Vill ha som du säger, bilder i första hand sen lite kompletterande text. Enkel navigering. Är osäker på om jag ska ha som nu att man klickar in sig på inläggen och klickar upp bilder och klickar hit och klickar dit. Kanske väljer att ha löpande inlägg med oklickbara bilder istället. Jag vet inte. Sen ett galleri med bilder men jag är osäker på design där också. Vet inte riktigt vad jag vill. Testade tumblr idag och gillade upplägget i ett tema där.
http://fornfoto.tumblr.com/
Kanske man fixar ett galleri där med det bästa och bara länkar dit från bloggen?

Eller är det bra som jag har på bloggen nu med olika galleri/portfolio-kategorier?

Skitsvårt detta ju.

#67

Postad 26 januari 2013 - 01:31

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15 622 inlägg
  • 0
Tycker ditt blogg upplägg är bra Johan. Enkelt och snyggt! Förstår inte varför du ska länka till ett annat ställe från bloggen, det låter omständigt och krångligare. Tycker jag. Jag har blogg läsare som är jätte nöjda med mitt upplägg. Bild, rubrik, klicka på inlägget för att läsa hela samt se fler bilder. Egentligen blir det inte enklare, och det är deras feedback som gör att jag vill ha det så.

#68

Postad 26 januari 2013 - 10:32

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
själv föredrar jag klickbara bilder,, annars kan man ju ha stora bilder från början,, för det är tråkigt att bara kolla på små bilder tycker jag, speciellt om man ser en som man verkligen gillar.

sen märkte jag en sak som jag störde mig lite på i första länken , när man klickar på en bild så kommer det upp en knapp "next" även om det inte finns fler bilder,, jag började trycka frenetiskt i hopp om att få se nästa bild, sen kom jag på att det kanske inte fanns fler bilder.
en småsak bara men det kanske går att ändra?

tumblr galleriet var snyggt tycker jag,, men jag gillar nog klickbara bilder bättre, då kan man snabbkolla och klicka på de man gillar,, blir mer överskådligt (endast min åsikt om hur jag gillar det) :)

#69

Postad 26 januari 2013 - 10:56

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

  • 12 974 inlägg
  • 0
Tack Ante.
Det blev lite av en konflikt där med förstasidan. När man klickar på bilden ska man komma till inlägget, men när jag gjorde gallerisidan så funkade den lite annorlunda och där ville jag att man skulle förstora bilden och kunna bläddra bland olika, men det måste vara samma inställning för både gallerisidan och startsidan. Så nu har jag gjort så att man kommer till inlägget när man klickar på bilden, men då funkar inte galleriet som det är tänkt utan då får jag lägga in gallerier i inlägget istället för i slideshowen liksom.

Den är under uppbyggnad som sagt och jag vet inte riktigt hur jag vill ha det. Anledningen att jag fixade tumblr var dels för att det är bra att finnas lite här och var om man ska göra reklam för sig, men mest för att jag såg att Nevnarien hade det där temat och jag gillade det som fasen, med uppböjda hörn liksom. Skulle gärna att mitt galleri såg ut så.

Jag vill ha en lätteöverskådlig sida med så få klick som möjligt. Jag är lite rädd att om jag skriver en text och lägger galleriet efter klicket, att folk ska missa att klicka in sig där. Hur kan man göra det mer självklart?

#70

Postad 26 januari 2013 - 12:10

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15 622 inlägg
  • 0
Ja det är lite att fundera på och det är pilligt. Tur att du är envis och har tålamod :)

Jag har det inte, men här är min sida. Wordpress på one.com

Temat är mycket enkelt och rent, varje blogg inlägg blir avkortat med en utvald bild över rubriken. Klickar man på bilden kommer man till hela inlägget och även fler bilder som kan klickas upp i ett bildspel. I längden när det börjar bli hundratals inlägg så tror jag att etikett och arkiv funktionerna kommer vara bra att ha. Jag tänkte även bygga utt sidan med "foto" relaterade blogg inlägg. Men hittills har sidan enbart varit tänkt för min släkt och vänner.

http://fotopappan.se/

#71

Postad 24 februari 2013 - 10:50

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Trevlig site Mikael! Gillar den clean designen, inget som rör till det :)


Jag har ny domän:

http://timpolanen.se/
Uppdaterar väl lite oregelbundet men :/

#72

Postad 24 februari 2013 - 11:10

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15 622 inlägg
  • 0
Tack Timpo!

Riktigt spännande Blog du har där, bra bilder. Gillar "bänk skiva till tv" projektet, Ricoh GXR M :o Siktar du långsiktigt på Leica Tim????
Mysiga blogg inlägg i alla fall :)

#73

Postad 24 februari 2013 - 13:24

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Tackar! Det värmer :) Har svårt att hitta en bra rutin på inlägg men det kommer väl någon gång :/

Ahh, ja blev väldigt bra faktiskt, slipper man se allt skit som ljud hobbyn medför ;)

Humm... Ville ha en lite kamera att alltid ha med mig, så slog till på en GXR i bangkok med 40mm 1.4. Fast har lite ångest då jag inte använt den så mycket som jag trodde, kanske beror på vintern. Men hade den i ryggan till och från jobbet varje dag i 3månader iaf. Får ta upp det till våren igen :) Med tankte på storleken så är den grym, men man jämnför ju gärna med 5dmk2 vilket inte är så rättvist. Dessutom har de lite olika karaktär på bilderna.

Desamma!

#74

Postad 24 augusti 2013 - 23:22

Badguy
  • Badguy
  • Forumräv

  • 647 inlägg
  • 0
http://www.poppelhus.tk
Min byggblogg...

#75

Postad 25 augusti 2013 - 08:23

Unregistered31881
  • Unregistered31881
  • Beroende

  • 1 253 inlägg
  • 0
Har själv införskaffat ett gäng domäner samt en nas. Denna fungerar både som webserver, mailserver molnsynkning samt då lagrin. så för den tekniskt nördiga så är detta ett riktigt roligt alternativ. Dock lyckas jag inte hitta något bra tema som fokuserar på just foto och dessutom inte kostar alltför mkt helst gratis =)

Redigerat av Unregistered31881, 25 augusti 2013 - 08:27.


#76

Postad 25 augusti 2013 - 09:42

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
har gjort en facebooksida där jag lägger upp bilder och så.
joina gärna om ni känner för det :)
https://www.facebook...reasChristensen

#77

Postad 25 augusti 2013 - 09:55

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15 622 inlägg
  • 0
Min mamma har joinat din sida Andreas :D

#78

Postad 25 augusti 2013 - 11:30

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Min mamma har joinat din sida Andreas :D

jasså? inte nu väl? :) vad heter hon?

#79

Postad 25 augusti 2013 - 14:07

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15 622 inlägg
  • 0
nä.. det var nog ett tag sedan hon joinade

#80

Postad 27 augusti 2013 - 10:58

Unregistered31881
  • Unregistered31881
  • Beroende

  • 1 253 inlägg
  • 0
Hitta ett riktigt trevligt tema som heter squared som jag leker lite med.
http://mozarella.se/wpblog

tycker det verkar vara ett bra tema för att just kunna presentera bilder med

#81

Postad 27 augusti 2013 - 11:47

Unregistered0e1606e8
  • Unregistered0e1606e8
  • Lärjunge

  • 347 inlägg
  • 0
Kul idé att samla allas hemsidor i en tråd! Lite sent ute kanske men här kommer min.
http://www.psj.se

Den är egentligen byggd för min egen skull men den uppdateras lite då och då i alla fall :)

#82

Postad 27 augusti 2013 - 12:02

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12 727 inlägg
  • 0
Jag har ju inte varit inne på denna tråden på länge, men jag får väl lägga till min Hemsida då....eller ja blogg så att säga :)
Ska senare skapa en riktig hemsida .

http://morgansfoton.blogspot.se/

#83

Postad 27 augusti 2013 - 12:15

Unregistered31881
  • Unregistered31881
  • Beroende

  • 1 253 inlägg
  • 0

Jag har ju inte varit inne på denna tråden på länge, men jag får väl lägga till min Hemsida då....eller ja blogg så att säga :)
Ska senare skapa en riktig hemsida .

http://morgansfoton.blogspot.se/


Blogg lr wordpress är klockrent för att just visa dina foton.

#84

Postad 29 augusti 2013 - 13:03

Unregistered0e1606e8
  • Unregistered0e1606e8
  • Lärjunge

  • 347 inlägg
  • 0
Någon som har bra förslag på teman till WP? Jag kör på "Autofocus" idag och tycker den fungerar men skulle vilja hitta någonting nytt och snyggt.

#85

Postad 29 augusti 2013 - 13:33

Unregistered31881
  • Unregistered31881
  • Beroende

  • 1 253 inlägg
  • 0

Någon som har bra förslag på teman till WP? Jag kör på "Autofocus" idag och tycker den fungerar men skulle vilja hitta någonting nytt och snyggt.


Kika på min. Adress ovan

#86

Postad 29 augusti 2013 - 13:48

Unregistered31881
  • Unregistered31881
  • Beroende

  • 1 253 inlägg
  • 0
Har även James 2.0 som är trevlig plus några andra premium teman som fokuserar runt foto

#87

Postad 29 augusti 2013 - 14:00

Unregistered0e1606e8
  • Unregistered0e1606e8
  • Lärjunge

  • 347 inlägg
  • 0
Jo det va tack vara den jag började titta lite ;)
James 2.0 ser också snygg ut men bildvisningen känns inte helt 100. klickar man på en tumnagel så får man upp helbilden men den är kapad om man jämför med tumnageln.

#88

Postad 29 augusti 2013 - 14:13

Unregistered31881
  • Unregistered31881
  • Beroende

  • 1 253 inlägg
  • 0
Kan skicka dig den jag kör när jag kommer hem ikväll så kan du få experimentera lite

#89

Postad 29 augusti 2013 - 14:22

Unregistered0e1606e8
  • Unregistered0e1606e8
  • Lärjunge

  • 347 inlägg
  • 0
Grymt!

#90

Postad 29 augusti 2013 - 15:05

Unregistered31881
  • Unregistered31881
  • Beroende

  • 1 253 inlägg
  • 0

Grymt!


Har för mig du gett mig din mail innan men utifall att jag inte hittar får du gärna skicka igen

#91

Postad 20 september 2013 - 09:42

MORD
  • MORD
  • Forumräv

  • 734 inlägg
  • 0
Jag har skapat en facebook sida för mina bilder, gå gärna in o titta o gilla :)

https://www.facebook...45189235?ref=hl

#92

Postad 21 september 2013 - 08:44

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Redan gjort :)
hoppas du har "gillat" min också :)
https://www.facebook...reasChristensen

Tycker det är riktigt svårt det där med facebooksidor. Hur man når ut till personerna. Tydligen ser inte alla inläggen man skickar utan det är algoritmer som räknar ut det tydligen.
Ibland kan en bild sprida sig till 1200 pers och nån bara till 120. Förstår inte riktigt varför och vad man gör åt det. Man vill ju trots allt att så många som möjligt ser bilderna :)

#93

Postad 22 september 2013 - 09:28

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

  • 2 937 inlägg
  • 0
Tror inte de stämmer med hur många som sett inlägget, har hänt några gånger att jag har 40 likes på en bild som de står att 3st har sett.

http://www.facebook....vistPhotography

In och gilla eller nått :)

#94

Postad 23 september 2013 - 21:22

MORD
  • MORD
  • Forumräv

  • 734 inlägg
  • 0
Jag har gillat din Andreas som person och som min sida, samma sak med din Patric!

#95

Postad 24 september 2013 - 11:23

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Någon som har koll på hur man fixar en besöksräknare på sin hemsida på absolut enklaste väg?

jag kan inte koda själv och jag vet inte någonting om någonting gällande allting :P

#96

Postad 24 september 2013 - 11:25

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

  • 12 974 inlägg
  • 0
Haha! Nä jag vet inte, men här är adressen till mig på Instagram iallafall. :)
http://instagram.com/fornfoto

Har ju bloggen också som det inte händer så mycket på
fornfoto.se/blogg
Och FB
facebook.com/fornfoto

Jag finns ÖVERALLT! :)

Redigerat av overhard, 24 september 2013 - 11:35.


#97

Postad 24 september 2013 - 11:38

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

  • 1 376 inlägg
  • 0
Har ingen dedikerad fotosida eller så, men jag har min reseblogg på www.niklasgap.se samt min ljudblogg på www.phimusic.blogspot.se

#98

Postad 23 februari 2014 - 22:37

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12 727 inlägg
  • 0
Har idag börjat skissa lite på en hemsida......men har ingen direkt fantasi :)
Kanske inte den mest proffsiga.......

Säg gärna vad ni tycker

http://www.mstoltz.n.nu

#99

Postad 25 februari 2014 - 12:26

notimetochill
  • notimetochill
  • Veteran

  • 1 978 inlägg
  • 0
Här kommer min alldeles nya hemsida som verkligen har fräschat upp sig sedan sist :)
www.srfoto.se

#100

Postad 05 mars 2014 - 17:37

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12 727 inlägg
  • 0

Någon som har koll på hur man fixar en besöksräknare på sin hemsida på absolut enklaste väg?

jag kan inte koda själv och jag vet inte någonting om någonting gällande allting :P


Andreas, vad var adressen til din hemsida ?
Ang räknare...använd susnet, den är grym, den har jag själv på alla mina sidor och bloggar.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.