Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Company of Heroes 2

66 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Company of Heroes 2 (PC) (PC-spel) 2 3,86 (6) 11:-

#1

Postad 04 maj 2012 - 01:57

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0
Äntligen kommer uppföljaren till ett av de bästa RTS-spelen någonsin!

Like its predecessor, CoH 2 takes place during World War II. The new campaign starts in 1941 and focuses on the Eastern Front, with a story told through the eyes of a war correspondent. The Russian army will now be playable, and players will have to contend with a new environmental hazards due to the frozen environments.


Ryssar och snö, hell yes!

Release 2013.

http://pc.ign.com/ar.../1224255p1.html

#2

Postad 04 maj 2012 - 02:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Coop? We can only hope.

#3

Postad 04 maj 2012 - 09:13

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Glädjetjutet satte sig i halsen. Ryssar och snö har vi ju redan. Det här låter som Eastern Front. http://www.easternfront.org/

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 04 maj 2012 - 12:04.


#4

Postad 04 maj 2012 - 10:21

jojye
  • jojye
  • Lärjunge

  • 369 inlägg
  • 0
Bästa nyheten på länge älskar verkligen CoH och DoW :D

Kan tipsa om Europe at war modden coh som förnya spelet lite för er som hunnit prova det

Redigerat av jojye, 04 maj 2012 - 10:23.


#5

Postad 04 maj 2012 - 12:08

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Bästa nyheten på länge älskar verkligen CoH och DoW :D

Kan tipsa om Europe at war modden coh som förnya spelet lite för er som hunnit prova det

Ja jag körde lite Chaos Rising igår fasen va kul det är :)

#6

Postad 04 maj 2012 - 17:46

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0
Som jag har väntat. Gameplay på E3 ja tack! Fattas bara ett Homeworld 3.

#7

Postad 04 maj 2012 - 17:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Blir nog inget gameplay på E3 eftersom THQ inte ska ha en monter där.

#8

Postad 04 maj 2012 - 17:59

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Blir nog inget gameplay på E3 eftersom THQ inte ska ha en monter där.

Say what? Har THQ så lite pengar nu att de inte ens har råd att åka till E3 eller anser de att de blivit för "bra" för E3?

#9

Postad 04 maj 2012 - 18:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Oj, fel av mig. Läste lite snabbt bara. De har ingen monter, men det är möjligt att de visar något ändå.

http://www.neogaf.co...ad.php?t=472805

Vet ej orsaken.

#10

Postad 08 maj 2012 - 14:22

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Älskade Company of Heroes och Opposing Fronts! Hoppas bara att tvåan kan bli en värdig uppföljare :)

Gick faktist ner i källaren och hämtade mina COH spel och installerar dem nu, ska. Bli skit skoj att köra lite idag!

Btw har ni testat Eastern Front mod? Jag lirade det en del med en kompis men vi fick det aldrig att funka över internet :( skoj var det iaf att köra stora tank slag med t-34 vs panther...

#11

Postad 09 maj 2012 - 00:46

jojye
  • jojye
  • Lärjunge

  • 369 inlägg
  • 0
Jao tycker fortfarande europe at war är bättre eastern front kändes inte helt färdig och balanserad när jag spelade det.

Redigerat av jojye, 09 maj 2012 - 00:50.


#12

Postad 09 maj 2012 - 00:58

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Jao tycker fortfarande europe at war är bättre eastern front kändes inte helt färdig och balanserad när jag spelade det.


Har aldrig testat det faktist! Har alltid varit intresserad av kriget på östfronten så Eastern front var ett givet val för mig även med sina brister!

#13

Postad 09 maj 2012 - 09:14

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Pratar ni brister på ett tidigt stadium eller? Dom jobbade ju med modden och fixade och förbättrade versioner efterhand. Jag märkte inte av några brister iafa även om jag inte spelat den jättemycket.

#14

Postad 09 maj 2012 - 13:51

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Pratar ni brister på ett tidigt stadium eller? Dom jobbade ju med modden och fixade och förbättrade versioner efterhand. Jag märkte inte av några brister iafa även om jag inte spelat den jättemycket.


Tyckte bara det var obalanserat! Samt att ryssarnas och amerikanarnas byggnader var så pass lika kändes ej speciellt!

Gillade dock att den lägsta rank infanteri var helt värdelös med typ bara 3 gevär =D så man kunde ha typ 4 squads och ändå få pisk av 2 tyska... Fast samma pris

#15

Postad 10 maj 2012 - 11:46

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Gillade dock att den lägsta rank infanteri var helt värdelös med typ bara 3 gevär =D så man kunde ha typ 4 squads och ändå få pisk av 2 tyska... Fast samma pris

Glöm inte att de även var så obildade att de inte kunde ta upp andra sidans vapen för att använda själva xD

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 11 maj 2012 - 10:57.


#16

Postad 10 maj 2012 - 13:54

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Och så var de så obildade att de inte kunde ta över andra sidans vapen
Glöm inte att de även var så obildade att de inte kunde ta upp andra sidans vapen för att använda själva xD


Hehe! Ja just det! Men det bästa var ju tanks! Älskade att bygga upp T-34 tanks med en massa infanteri bakom och attackera!

Fast tyckte ändå att ryssarnas tanks var lite för långsamma. Det är ju deras fördel mot tyska samt att de ska ha typ 3x så många xD

#17

Postad 10 maj 2012 - 14:04

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0
Från den officiella sidan:

Company of Heroes 2 raises the bar of the standard in PC Real Time Strategy. Powered by the new Essence 3.0 Engine, Company of Heroes 2 features incredible graphic fidelity and cutting-edge technology. With the unprecedented new TrueSight™ system, fog of war is no longer a guessing game as unit visibility on the battlefield relies on true and proper line of sight.

The tactical and dynamic combat system that strategy gamers know and love from the original Company of Heroes returns, and now it’s bigger and better than ever. With the new Commander Abilities found in Company of Heroes 2, players will develop and utilize their abilities in intense new tactical warfare situations. Players will get to experience the up-close moment-to-moment brutality of the war on the Eastern Front through new Dynamic Battle Tactics.

One of the most intense and competitive online experiences returns with Company of Heroes 2 multiplayer! The vicious online combat that thousands of gamers enjoy every day with the original Company of Heroes is bigger than ever featuring competitive and co-operative modes that deliver the intense experiences that fans have come to expect.


Co-op!? Hoppas det gäller kampanjen också ;)

Länkar till några goa CoH-låtar från Soule och company!

http://www.youtube.com/watch?v=GgLjDnstvnY
http://www.youtube.com/watch?v=ntJ-h5HTlgM

EDIT: Kan bara lägga in två tydligen :(

Redigerat av Freezard, 10 maj 2012 - 14:07.


#18

Postad 10 maj 2012 - 18:55

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0
80% REA, passande nog. Vet dock inte om multiplayer fortfarande fungerar?

http://store.steampo...fHeroesWeekend/

#19

Postad 10 maj 2012 - 19:14

jojye
  • jojye
  • Lärjunge

  • 369 inlägg
  • 0
joda det är en hel del folk som fortfarande spelar online

#20

Postad 11 maj 2012 - 10:15

Pottsork
  • Pottsork
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0

80% REA, passande nog. Vet dock inte om multiplayer fortfarande fungerar?

http://store.steampo...fHeroesWeekend/


Nästan så att det vore ett brott att inte köpa! Frugan o jag sitter o lanar Tales of Valor utan att ha de två första delarna, vet någon om ett eventuellt köp av de två första skulle tillföra något i multiplayer, t.ex. fler kartor eller liknande?

#21

Postad 11 maj 2012 - 10:26

jojye
  • jojye
  • Lärjunge

  • 369 inlägg
  • 0
opposing fronts fronts gav tillgång till britter och panzer elite har du alla fyra nationer så får du inte så mycket extra till MP

#22

Postad 29 juni 2012 - 02:26

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0
Epic teaser :D

http://www.youtube.com/watch?v=xw9hvR8ukFw

True Sight låter intressant också.

Relic appears to have approached the sequel from a philosophy of refinement rather than reinvention. The ways that Company of Heroes 2 differs from what's come before – outside of the Eastern Front setting and the fact that it's 1941, instead of post-1944 – are subtle. First are the aforementioned animations. Soldiers now move in an even more realistic fashion, as do the numerous tanks on the battlefield. Relic really wants to get across the dominating presence armor had on a WW2 fight, and now tanks lurch to a stop, bounce more across difficult terrain, and plow through buildings and other man-made structures like the multi-ton monstrosities they are.

Flame throwers and other special attacks can now kill the crews of certain armored vehicles, allowing the other side to capture it. Key vehicles could even become points of contention, dynamically adding important multiplayer capture points, and forcing both sides to be a bit more careful with armor.

Or, if a team is holed up in a home, why not send in a flame thrower team to burn them out? Previously the buildings “burnt,” dealing damage to the guys inside and then petering out. But in Company of Heroes 2 the buildings actually light on fire, slowing burning and eventually crumbling into ash.

Relic's putting in what it calls True Sight, a system where your soldier or vehicle sees only what they can actually see within that radius. If a line of trees and a house are ahead of your unit then your sight will have little avenues of darkened space where your soldiers view is obstructed.

Another seemingly minor, but actually incredibly significant, change to Company of Heroes 2 comes in the form of units that can vault over cover.


http://www.ign.com/a...big-differences

#23

Postad 29 juni 2012 - 04:58

jojye
  • jojye
  • Lärjunge

  • 369 inlägg
  • 0
Längtar!!!!

#24

Postad 02 januari 2013 - 13:52

Unregistered8cb13de7
  • Unregistered8cb13de7
  • Lärjunge

  • 487 inlägg
  • 0
Nån som har läst/sett mer info om detta spel? Spelade det första och blev faktiskt väldigt besviken, då det var alldeles för mycket "C&C/red alert" och alldeles för lite "Close Combat". För mig kändes det som för mycket arkad/för högt tempo överlag för mycket skripting (blev tokig på inledningsscenen på stranden när det plingade till var 5:e sekund med instruktioner om vart man skulle gå och vad som skulle göras). Hatar sånt i spel. Ge mig en introduktion/genomgång av vad som ska göras, och låt mig sedan själv utföra detta med de medel jag har till mitt förfogande och på MITT sätt.

Det verkar dock som om de har förbättrat kartvärlden lite så att man har mer den underbara världsmotorn som i total-war istället för den "uppifrån"-vy som fanns i första CoH.

Det måste gå att göra ett riktigt bra RTS kombinerat-strategispel liknande total war fast i WW2-miljö, det är synd tycker jag att ingen riktigt kommer i mål. Min dröm är ett spel med Close Combat-taktiken/strategin, spelflytet/känslan samt dess realistiska plutoner kombinerat med grafikmotorn/strategin/planeringen i total-war. Lägg därtill mer detaljerad resource management (bränsle, mat, ammo etc etc) via nån sorts planeringskarta som påverkas aktivt liknande den i total war, ja då är det fullkomligt...

#25

Postad 02 januari 2013 - 18:04

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0
Då lär du bli besviken, för av det jag har läst har de inte ändrat så mycket inför uppföljaren. Det verkar nästan som en expansion. Något nytt vet jag dock inte om spelet, förutom att det har blivit försenat och efter att THQ gått i konkurs ska Relic göra klart och släppa det själva. Så det kanske inte lovar så jättegott men jag hoppas det blir likt ettan för det var riktigt bra och det finns egentligen inga andra RTS som liknar det. Något C&C är det absolut inte, visst bygger man upp basen och enheter men det är inte mycket, mest fokus är ju på att placera ens gubbar rätt och strategi. Total War är för mycket strategi för min del, CoH är en bra blandning mellan strategi/action.

#26

Postad 04 januari 2013 - 11:56

Unregistered8cb13de7
  • Unregistered8cb13de7
  • Lärjunge

  • 487 inlägg
  • 0

Då lär du bli besviken, för av det jag har läst har de inte ändrat så mycket inför uppföljaren. Det verkar nästan som en expansion. Något nytt vet jag dock inte om spelet, förutom att det har blivit försenat och efter att THQ gått i konkurs ska Relic göra klart och släppa det själva. Så det kanske inte lovar så jättegott men jag hoppas det blir likt ettan för det var riktigt bra och det finns egentligen inga andra RTS som liknar det. Något C&C är det absolut inte, visst bygger man upp basen och enheter men det är inte mycket, mest fokus är ju på att placera ens gubbar rätt och strategi. Total War är för mycket strategi för min del, CoH är en bra blandning mellan strategi/action.


Ja tyvärr verkar det vara så. Dock gillar jag relics spel (speciellt homeworld-serien) även om det var gott om skriptade händelser även där... men det gjorde inte så mycket för den typen av spel.

Jag tror att det jag saknade mest i CoH var ordergivningsmöjligheterna som finns i t.ex Close Combat. Du har ambush, hide, sneek, attack, run osv och du kan för t.ex ambush välja vilken vektor som gubbarna skall kolla åt. Extremt tillfredställande att placera ut MG-team coh några bazookaenheter i buskarna när tyskarnas tanks rullar in för att sen med några välriktade bakdelsträffar göra slut på dem, samt infanteriet. Och möjligheten att göra slut på en lätt stuart-tank genom att placera ett MG42-team i kyrktornet och skjuta ihjäl besättningen ovanifrån genom takluckan (tunn plåt) är helt ljuvligt. I det CoH som jag spelade var det mera "pang på" det spelar inte någon jätteroll ifrån vilket håll man anfaller... och gubbarna rusar utan problem fram till en tank med sina handgranater. Hade jag beordrat det i CC hade de sagt "you are crazy" eller nåt sånt. Så det är väl i första hand realismen som jag saknar i CoH. Grafikmotorn är jättehärlig men enheterna uppför sig inte realistiskt. Som t.ex. MG-teamen. Varför i hela friden kan jag inte beordra dem att lägga sig ner, de sitter där de sitter mitt på öppen mark.

Ett välgjort spel helt klart, men för lite realism för min smak. Gillar inte alls detta med att "köpa" enheter, jag vill kunna flytta runt mina kompanier och armekårer som jag vill på min karta och anfalla/retirera där jag anser det är lämpligt att göra så. Samt säkra försörjningsleder, hamnar etc för att få in förstärkningar på ett realistiskt sätt. Att "tillverka" eller rekrytera i en byggnad är inget för mig, det var detta jag menade med "C&C/red alert-likt"... jag föredrar total war-sättet med planering för sig, och strid för sig. Denna mix man har i CoH gillar jag inte. Så det jag letar efter är förmodligen Total War: World War 2 som av någon oerhört märklig anledning inte finns än.

Nämnde jag att jag hatar skriptade events? :-) Jag hade jättehöga förhoppningar om CoH när jag först spelade det, men när alla dessa pling plong med anvisningar om vad man ska göra kom upp sa jag bara "neeeej"...

Ska absolut ge spelet en chans, hoppas de åtminstone har minskat tempot i det hela så fordon/gubbar rör sig verklighetstroget. :P

/S

Redigerat av Unregistered8cb13de7, 04 januari 2013 - 11:57.


#27

Postad 07 januari 2013 - 07:48

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
Kul att nätkoden är så bra i alla relic spel, blir helt vansinnig på alla NAT fel.....

#28

Postad 07 januari 2013 - 11:22

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Kul att nätkoden är så bra i alla relic spel, blir helt vansinnig på alla NAT fel.....

Ja CoH har mycket NAT negotiation errors. Men DoW2 har alltid funkat fint tycker jag. Space Marine är lite skakigt också.

#29

Postad 05 mars 2013 - 13:35

Micleg
  • Micleg
  • Forumräv

  • 503 inlägg
  • 0
Många butiker på Prisjakt verkar tro att spelet ska komma i slutet av mars, men andra, utländska, källor pekar mer åt "okänt datum". De har ju inte ens utannonserat datum för betatest som de säger sig vilja köra. Tror THQ:s konkurs har sinkat dem.

Någon som hört/läst något datum som är trovärdigt? Kör på med CoH tills vidare :)

#30

Postad 05 mars 2013 - 13:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Det är försenat och inget datum är satt. Beror på att Sega köpte licensen antagligen.

#31

Postad 06 mars 2013 - 19:06

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0
Släpps 25 juni!

http://www.vg247.com...-on-pc-in-june/

#32

Postad 06 mars 2013 - 21:15

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0
Var ju inte försenat så mycket då :)

#33

Postad 09 maj 2013 - 21:18

Micleg
  • Micleg
  • Forumräv

  • 503 inlägg
  • 0
http://m.ign.com/art...e-pointers-here

Dom två sista lovar gott.

#34

Postad 10 maj 2013 - 09:58

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

http://m.ign.com/art...e-pointers-here

Dom två sista lovar gott.

"they'll make up the backbone of what you need to know to start commanding men and women in the field of battle."

Kommer det vara kvinnor med i CoH2? Jag tvivlar och misstänker istället politisk korrekthet.

#35

Postad 10 maj 2013 - 16:50

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

"they'll make up the backbone of what you need to know to start commanding men and women in the field of battle."

Kommer det vara kvinnor med i CoH2? Jag tvivlar och misstänker istället politisk korrekthet.

Kanske dags att fräscha upp kunskaperna om andra världskriget?

http://en.wikipedia....in_World_War_II

#36

Postad 10 maj 2013 - 17:20

Micleg
  • Micleg
  • Forumräv

  • 503 inlägg
  • 0
Tycker i alla fall att dom där tutorial-snuttarna uppvisar mycket bättre grafik än vad som gick att krama ur betan. Blir riktigt sugen på att spela.

Har redan köpt en licens på Steam (vad jag förstod så var det bara där man fick med förbokningsgrejerna).

#37

Postad 12 maj 2013 - 17:07

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Kanske dags att fräscha upp kunskaperna om andra världskriget?

http://en.wikipedia....in_World_War_II

Jag pratar om CoH2, inte om andra världskriget.

#38

Postad 15 maj 2013 - 17:51

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Jag pratar om CoH2, inte om andra världskriget.

Då får du förklara, att inte ha med kvinnor är politiskt korrekt? Menar du så? På vilket sätt?

#39

Postad 15 maj 2013 - 18:04

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Då får du förklara, att inte ha med kvinnor är politiskt korrekt? Menar du så? På vilket sätt?

Jag menar att vi får väl se om CoH2 har kvinnliga soldater. Om inte så ägnar sig IGN åt politisk korrekthet.

#40

Postad 15 maj 2013 - 18:17

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0
Det är ju inte politiskt korrekt att ha med kvinnor i andra världskriget, speciellt inte nu när de introducerar ryssarna. Vilka var bland de främsta inom ryssarnas krypskyttskår? Jo, kvinnorna. Annars kan man ha med kvinnor i ingenjörstrupperna.

#41

Postad 18 maj 2013 - 00:09

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Jo men.. *tar sig för pannan*, visst, det kan ju vara så att man får spela med kvinnliga trupper (vi får se) men OM INTE så har IGN valt att fast det bara är män i spelets trupper att kontrollera valt att kasta in kvinnor i omnämnande för sakens skull (för att det ser snyggt ut). Det är ingen viktigt poäng alls egentligen men jag blir frustrerad när det läses in något annat än det jag skrev.

#42

Postad 18 maj 2013 - 00:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Jo men.. *tar sig för pannan*, visst, det kan ju vara så att man får spela med kvinnliga trupper (vi får se) men OM INTE så har IGN valt att fast det bara är män i spelets trupper att kontrollera valt att kasta in kvinnor i omnämnande för sakens skull (för att det ser snyggt ut). Det är ingen viktigt poäng alls egentligen men jag blir frustrerad när det läses in något annat än det jag skrev.

Det är en konstig sak att haka upp sig på imo. Varför förutsätter du att IGN själva inte vet om att det ska vara kvinnor i spelet så här nära inpå launch? De skriver det som en självklarhet, som fakta, men du tar det som så otroligt att det skulle kunna vara sant att du snarare misstänker att det handlar om politisk korrekthet.

Faktum är att det kommer att vara med kvinnor i spelet och det vet IGN om, därför skriver de det, svårare än så är det inte.

The russian sniper team consists of two women, they cant cloak and move at the same time but cloak automatically when being in green/yellow cover.


http://www.giantbomb...erested-558902/

Just as the desperation of the Soviets caused them to send women in to battle alongside the men, many of the soldiers found in Company of Heroes 2 will be women.


http://www.bringthen...eroes-2-preview

#43

Postad 18 maj 2013 - 21:31

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Ok. I stand corrected. Jag har dock inte hakat upp mig, det bara ser så ut när jag upprepat tvingats tydliggöra mig.

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 18 maj 2013 - 21:31.


#44

Postad 18 maj 2013 - 23:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Ok. I stand corrected. Jag har dock inte hakat upp mig, det bara ser så ut när jag upprepat tvingats tydliggöra mig.

Så menade jag inte, jag menade att du reagerade på det i första taget alltså. Så då måste du ju ha tyckt att det låter konstigt med kvinnliga soldater, men så är alltså inte historien. Nåväl :)

#45

Postad 20 maj 2013 - 12:45

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Så menade jag inte, jag menade att du reagerade på det i första taget alltså.

Det såg väldigt PK ut. Så jag högg på det men orkade inte kolla upp. En chansning som inte gick hem :)

#46

Postad 08 juni 2013 - 19:20

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Jag undrar om Communityn i CoH2 kommer bli lika värdelös som den i CoH. Jag har börjat spela originalet lite igen och det är som vanligt fan fullt av smurfar, idioter som förolämpar sina egna lagmedlemmar och rasister och spel som heter "NOOBS WELCOME" (fast alla vet att det inte funnits några noobs i spelet på 100 år) som man ändå blir kickad från för att man har för dåliga stats (noob stats) eftersom man spelar med Steam version (innebär nytt konto). Och ingen jävel vågar spela med andra som inte har vackra stats för då riskerar man förlora och få sämre stats själv och det går ju inte an. Då blir ju COH penisen mindre även fast jag undrar om någon ens bryr sig längre. Och så spelar man helst på banor som Hochwald, Achelous River och Scheltd eftersom alla älskar att campa och då blir det den som rushar först och hinner blocka som vinner. Folk droppar när de ser vem som hann blocka först and that's about it. Fy fan vilka småbarn alltså. Det går inte ens att hitta spel med inställningen "jag skiter i allt jag vill bara spela, jag spelar med vemsomhelst och med vilken armé som helst på vilken position som helst" för man blir kickad ändå och nätkoden suger och fan och hans moster.

#47

Postad 08 juni 2013 - 19:24

Micleg
  • Micleg
  • Forumräv

  • 503 inlägg
  • 0
Haha ja CoH verkar ha degenererat när det hamnade på Steam. Blev ännu sämre vad gäller matcher och sånt. Förutom alla nya buggar då.

Körde just mina första CoH2-matcher i öppna betan och det är riktigt kul. Speciellt att köra med en eller två lagkamrater. Undras bara hur matchningen kommer gå till. Man stiger ju i graderna mha tid/XP, inte skill.

#48

Postad 08 juni 2013 - 20:52

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Jag har inte spelat CoH multiplayer på år och dagar, jag klarar inte av alla snorungar. Jag spelar om kampanjen lite då och då. Kommer nog göra samma sak med CoH 2. Om man inte kan ha privata matcher och hitta vettiga människor att spela med.

#49

Postad 09 juni 2013 - 11:39

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Haha ja CoH verkar ha degenererat när det hamnade på Steam. Blev ännu sämre vad gäller matcher och sånt. Förutom alla nya buggar då.

Green up knappen är buggad. Den reagerar sent så det ser ut som ett flipperspel och nedräkningen är galen också så lobby host brukar vara typ ”ok.. so guys… can you just let go of… no, thats… ok just…DON’T TOUCH ANYTHING ok?!” lol

Jag har inte spelat CoH multiplayer på år och dagar, jag klarar inte av alla snorungar. Jag spelar om kampanjen lite då och då. Kommer nog göra samma sak med CoH 2. Om man inte kan ha privata matcher och hitta vettiga människor att spela med.

Jag kom att tänka på att man kan spela onslaught eller vad det heter där man är två mot datorn i survival. Har ju en polare som gillar coh också så det kan vara kul antar jag. Ska prova.

#50

Postad 10 juni 2013 - 09:30

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
spelar i princip bara privata hostade games med polare mot AI pga det som sagts ovan :(



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.