Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LG 65UH615V

33 svar till detta ämne 11990:- den här veckan
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 25 maj 2016 - 00:27

Unregisteredb287fd5d
  • Unregisteredb287fd5d
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Hej!

 

Elgiganten säljer 65UH615V för 11990:- istället för 17990 :- den här veckan.

 

Tror ni det är något att ha?

 

Försökt att hitta lite information om den, men inte inte hittat nåt. Det är en ny modell så finns väl inte så mycket info än.

 

http://www.elgigante...art-tv-65uh615v



#2

Postad 25 maj 2016 - 07:09

Unregistered8517a803
  • Unregistered8517a803
  • Användare

  • 217 inlägg
  • 0
Svar nej!

Du kan köpa årets för 7tusen till och då får du dolby vision hdr också vilket är det som gäller nu.

#3

Postad 25 maj 2016 - 13:13

micke.78
  • micke.78
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0

Bortsett från dolby vision hdr då, eller om man frågar på ett annat vis: Finns det något som är direkt dåligt med den och i så fall vad?



#4

Postad 25 maj 2016 - 13:40

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
 

Svar nej!

Du kan köpa årets för 7tusen till och då får du dolby vision hdr också vilket är det som gäller nu.

? UH är årets modell.

 

Känns förövrigt som om Dolby Vision support kan kvitta lite. HDR och IPS (speciellt Edge LED-belyst) går inte hand i hand direkt.

 

 

Finns det något som är direkt dåligt med den och i så fall vad?

Eftersom det är en IPS LCD så kommer dynamiken och djupsvärtan vara sämre än vad den är hos en VA LCD. Se Generella råd tråden i Köpforumet (vilket förövrigt är stället där du borde startat denna tråd ;))

 

Men UH-serien verkar vara klart bättre än förra årets UF-serie så om det är IPS man är ute efter så är det säkert ett bra val. Se test av storebror UH7 t.ex:

http://www.rtings.co...views/lg/uh7700


Redigerat av pacman, 25 maj 2016 - 13:40.


#5

Postad 27 maj 2016 - 07:59

Unregistered9612cfd3
  • Unregistered9612cfd3
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

UH-serien är årets modell och UF är 2015.

Jag funderar också på att slå till på en sådan TV som du pratar om, har en gammal 47" LG nu som jag tröttnat på.

Den har ju 100Hz och HDR, samt 4K, 65" och WebOS 3.0 så vad är det som kan vara dåligt på den som sagt ovan?



#6

Postad 27 maj 2016 - 08:01

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

  • 2 953 inlägg
  • 0

Denna samsung 65 a går för 2000kr billigare, ännu sämre då?

 

https://www.prisjakt...t.php?p=3131991



#7

Postad 27 maj 2016 - 08:09

Unregistered9612cfd3
  • Unregistered9612cfd3
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

Hittar inte så bra info men den verkar inte ha HDR.

Det är 2015-års modell


Redigerat av Unregistered9612cfd3, 27 maj 2016 - 08:14.


#8

Postad 27 maj 2016 - 10:45

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 1

Den har ju 100Hz och HDR, samt 4K....så vad är det som kan vara dåligt på den som sagt ovan?

Du kan ju vända på det och fråga dig istället vad det är som kan vara bra med den?

 

"100Hz" och "HDR", eller ens "4K", är inte på något sätt några former av kvalitetsmärkning.



#9

Postad 27 maj 2016 - 10:54

Unregistered9612cfd3
  • Unregistered9612cfd3
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

Du kan ju vända på det och fråga dig istället vad det är som kan vara bra med den?

 

"100Hz" och "HDR", eller ens "4K", är inte på något sätt några former av kvalitetsmärkning.

Helt rätt, jag har iaf bokat upp en nu och skall köpa en i eftermiddag så vi får se, den är förmodligen ljusår bättre än min gamla och duger gott och väl för mig hoppas jag.

Om något år kanske de blir en OLED istället.



#10

Postad 27 maj 2016 - 16:03

Unregisteredb0de52b4
  • Unregisteredb0de52b4
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0

Var inne på El giganten idag och säljaren avrådde från Samsung 6-serie 4k 65" pga ghosting och ljusinsläpp från kanterna. Rekommenderade LG ips panel istället.



#11

Postad 27 maj 2016 - 19:49

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

  • 2 953 inlägg
  • 0

Var inne på El giganten idag och säljaren avrådde från Samsung 6-serie 4k 65" pga ghosting och ljusinsläpp från kanterna. Rekommenderade LG ips panel istället.

 

OK tack för varningen 8 serien verkar haft fått bra bedömning på prisjakt


Redigerat av Ironse, 27 maj 2016 - 19:50.


#12

Postad 27 maj 2016 - 19:57

Unregisteredb287fd5d
  • Unregisteredb287fd5d
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Helt rätt, jag har iaf bokat upp en nu och skall köpa en i eftermiddag så vi får se, den är förmodligen ljusår bättre än min gamla och duger gott och väl för mig hoppas jag.

Om något år kanske de blir en OLED istället.

 

Hunnit packat upp den? Vad tycker du än så länge?



#13

Postad 31 maj 2016 - 16:22

MrM3
  • MrM3
  • Amatör

  • 51 inlägg
  • 0

Helt rätt, jag har iaf bokat upp en nu och skall köpa en i eftermiddag så vi får se, den är förmodligen ljusår bättre än min gamla och duger gott och väl för mig hoppas jag.

Om något år kanske de blir en OLED istället.

Är även jag sugen på denna då jag tycker LG:s nya Oleds är för dyra. Vill ha ngn större TV inför Fotbolls EM osv. Om du kan får du gärna testa TV:n med mkt fotboll, tv-spel som PS4 och Xbox One och vanlig ful TV och återkomma med dina åsikter. Tycker det känns som ett bra köp detta och sedan kan man vänta tills Oleds blivit billigare om några år istället.



#14

Postad 01 juni 2016 - 12:28

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

  • 1 195 inlägg
  • 0

Har ni varit in i butik och tittat på 65UH615V? Jag var inne på EG och jämförde demo-slingan som de kör (Urban Assult eller vad filmsnutten heter). Bilden hängde inte med vi panoreringarna utan hackade sig fram, inget "flyt" bilden. Om detta är inställnings eller hårdvarurelaterat vet jag inte. Just den demo-slingan EG kör är bra då den innehåller både panorering, närbilder olika ljus etc. Visserligen är inte alla tv:ar inställda optimalt men det går ju att jämföra när alla tv:ar är i "butiksmode" ungefär som att jämföra EU-cert för förbrukning när man köper bil då verklig förbrukning blir för subjektiv att jämföra.

 

EK



#15

Postad 03 juni 2016 - 08:32

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

  • 2 953 inlägg
  • 0

Har ni varit in i butik och tittat på 65UH615V? Jag var inne på EG och jämförde demo-slingan som de kör (Urban Assult eller vad filmsnutten heter). Bilden hängde inte med vi panoreringarna utan hackade sig fram, inget "flyt" bilden. Om detta är inställnings eller hårdvarurelaterat vet jag inte. Just den demo-slingan EG kör är bra då den innehåller både panorering, närbilder olika ljus etc. Visserligen är inte alla tv:ar inställda optimalt men det går ju att jämföra när alla tv:ar är i "butiksmode" ungefär som att jämföra EU-cert för förbrukning när man köper bil då verklig förbrukning blir för subjektiv att jämföra.

 

EK

 

Elgiganten har sänkt 6000kr på denna, frågan är hur mycket slingan och antal inkopplade apparater påverkar?

 

Otroligt det ska vara så mycket skavanker på nya apparater 2016

 

12000kr för en ny 65 borde varit bang for the bucks



#16

Postad 06 juni 2016 - 19:43

Unregistered9612cfd3
  • Unregistered9612cfd3
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

Ursäkta för sent svar, har varit upptagen med flytt, därför nyköp av TV :)

Har än så länge endast kollat på analog-TV via väggen i hyreslägenhet, Fifa16, Blu-ray (Transformers) och Fotboll via Viaplay.

Kan säga att bilden är värdelös på analog-TV kanaler, men vilken nyare TV och i 65" är inte det?

På Fifa16 och Blu-ray tycker jag TVn är riktigt bra, jämfört med min 6år gamla LED-TV så hänger denna med betydligt bättre. Och jag kan tillägga att jag ej har gjort några ändringar i inställningarna för bildkvalitén. Väntar på en bra kalibrering på Youtube.

Får snart kanaler via Telias bredbandspaket och tror att bilden då blir riktigt bra.

För 12k är denna TV enligt mig klart värt pengarna, men jag är ingen expert. Jämför med min gamla TV som sagt tidigare och den hängde inte alls med i blu-ray nu på slutet, det är en LG SL9000 47".
 

Kan tillägga att man ej får med den lilla handkontrollen med pekdon, någon som vet om man kan köpa till en sådan i efterhand? Hade varit skönt när man skall gå omkring i menyn.

 

Någon som har bra tips på vart man kan hitta någon som visar bra inställningar på nya TV-apparater?

 

Netonnet säljer denna modell för 11990:- fortfarande.

/Jesper


Redigerat av Unregistered9612cfd3, 06 juni 2016 - 19:45.


#17

Postad 31 juli 2016 - 09:01

Unregistered4346060f
  • Unregistered4346060f
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

Nu har man äntligen köpt en tv .

Jag vet att dem här skärmarna har problem med bleeding o allt  va det heter,men hur mycket ska man acceptera?

Har 3 hörn som blir ganska ljusa.

Man har ju som tur är 30dagars öppet köp,känns som man lämnar tillbaka detta exet.

Va har ni för uppfattning om den här tvn?


Redigerat av Unregistered4346060f, 04 augusti 2016 - 08:02.


#18

Postad 01 augusti 2016 - 01:21

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

Har ni varit in i butik och tittat på 65UH615V? Jag var inne på EG och jämförde demo-slingan som de kör (Urban Assult eller vad filmsnutten heter). Bilden hängde inte med vi panoreringarna utan hackade sig fram, inget "flyt" bilden. Om detta är inställnings eller hårdvarurelaterat vet jag inte. Just den demo-slingan EG kör är bra då den innehåller både panorering, närbilder olika ljus etc. Visserligen är inte alla tv:ar inställda optimalt men det går ju att jämföra när alla tv:ar är i "butiksmode" ungefär som att jämföra EU-cert för förbrukning när man köper bil då verklig förbrukning blir för subjektiv att jämföra.

EK

Den där demoslingan är helt värdelös så den behöver du inte bry dig om. Finns ingen kameraman i världen som skulle filma på det sättet och det enda slingan ger är att den får kunden att fokusera på helt fel saker.

#19

Postad 01 augusti 2016 - 01:29

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

Ursäkta för sent svar, har varit upptagen med flytt, därför nyköp av TV :)

Har än så länge endast kollat på analog-TV via väggen i hyreslägenhet, Fifa16, Blu-ray (Transformers) och Fotboll via Viaplay.

Kan säga att bilden är värdelös på analog-TV kanaler, men vilken nyare TV och i 65" är inte det?

På Fifa16 och Blu-ray tycker jag TVn är riktigt bra, jämfört med min 6år gamla LED-TV så hänger denna med betydligt bättre. Och jag kan tillägga att jag ej har gjort några ändringar i inställningarna för bildkvalitén. Väntar på en bra kalibrering på Youtube.

Får snart kanaler via Telias bredbandspaket och tror att bilden då blir riktigt bra.

För 12k är denna TV enligt mig klart värt pengarna, men jag är ingen expert. Jämför med min gamla TV som sagt tidigare och den hängde inte alls med i blu-ray nu på slutet, det är en LG SL9000 47".

Kan tillägga att man ej får med den lilla handkontrollen med pekdon, någon som vet om man kan köpa till en sådan i efterhand? Hade varit skönt när man skall gå omkring i menyn.

Någon som har bra tips på vart man kan hitta någon som visar bra inställningar på nya TV-apparater?

Netonnet säljer denna modell för 11990:- fortfarande.

/Jesper

Inte för att på något sätt klanka ner på ditt inlägg, speciellt inte då du trevligt nog tagit dig tid att skriva ned dina intryck, men ditt inlägg innehåller ett väldigt vanligt tankefel som bör påpekas.

Ditt inlägg handlar knappast alls om tvn ifråga. Vad du beskriver är mera den relativa skillnaden i kvalité mellan olika insignaler. Dvs huruvida det är bra eller dåligt har inte så mkt med tvn att göra.

Detta är för övrigt direkt kopplat till Generella råd #2 i Köpråds forumet.

Redigerat av pacman, 01 augusti 2016 - 01:32.


#20

Postad 06 augusti 2016 - 11:06

MrGreenankle
  • MrGreenankle
  • Användare

  • 143 inlägg
  • 0

Någon som har koll på skillnaderna mellan TVn tråden handlar om och 65UH664V? Kan få den sistnämda för ungefär sammma pris (lite mer dock), är det värt det eller är det bara designen som skiljer dem åt?



#21

Postad 29 augusti 2016 - 12:26

dtm
  • dtm
  • Användare

  • 132 inlägg
  • 0

Någon som har koll på skillnaderna mellan TVn tråden handlar om och 65UH664V? Kan få den sistnämda för ungefär sammma pris (lite mer dock), är det värt det eller är det bara designen som skiljer dem åt?

också nyfiken på det.

 

Undrar varför LG 65UH600V som har en lägre modell beteckning är dyrare än 615?



#22

Postad 18 oktober 2016 - 20:26

palle77
  • palle77
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
Bluetooth står det i produktdata, kan inte finna stöd för att det finns, någon som kan bekräfta riktigheten.

#23

Postad 26 november 2016 - 15:37

Unregistered4dac292f
  • Unregistered4dac292f
  • Användare

  • 158 inlägg
  • 0

Har denna på väg in efter ett blackfriday-köp.

 

Nån som kan ge mig lite hjälp med inställningar som ni känner er nöjda med?

 

Vet inte om saker och ting ändrats senaste åren, men om jag tänker tillbaka till sist jag var i tv-köpar svängen så blev jag faktiskt inte riktigt nöjd med "rekomenderade" inställningar från andra. Om det då på plasma betyder att panelerna är olika även om det skall vara samma eller om det är min smak som inte stämmer överens med andras vet jag ej?

 

Kan det vara så att detta var ett fenomen med plasma, men inte med Lcd?

 

Tacksam för alla svar som alltid



#24

Postad 28 november 2016 - 09:20

Unregisterede12c84b5
  • Unregisterede12c84b5
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0

Har denna på väg in efter ett blackfriday-köp.

 

Nån som kan ge mig lite hjälp med inställningar som ni känner er nöjda med?

 

Vet inte om saker och ting ändrats senaste åren, men om jag tänker tillbaka till sist jag var i tv-köpar svängen så blev jag faktiskt inte riktigt nöjd med "rekomenderade" inställningar från andra. Om det då på plasma betyder att panelerna är olika även om det skall vara samma eller om det är min smak som inte stämmer överens med andras vet jag ej?

 

Kan det vara så att detta var ett fenomen med plasma, men inte med Lcd?

 

Tacksam för alla svar som alltid

Hej,

 

Gjorde samma klipp på Black Friday med denna TV. Ingen lyx-TV men för den pengen är det absolut ett kap.

 

Kör med följande inställningar och har ett rätt ljust rum med mycket ljusinsläpp.

 

Bioläge

Backlight: 50-60

Contrast: 76

Brightness: 55

Färg: 58

Skärpa: 20

Vitbalans: normal

Gamma: 2.2

Färg varm 2

Färgläge: normal

 

Alla bilförbättringar avslagna!



#25

Postad 28 november 2016 - 23:37

Unregistered4dac292f
  • Unregistered4dac292f
  • Användare

  • 158 inlägg
  • 0

Tackar :)

 

Missade telefonaviseringen i dag såklart, så i morrn kommer den.

 

Vad tycker du själv om den så här direkt efter inköp?



#26

Postad 28 november 2016 - 23:57

clarken
  • clarken
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0

Måste fråga.

 

Mina föräldrar är ute efter en 65" pga ett långt avständ till TVn.

 

Säljaren tyckte hon skulle köpa en 65uh664v men den kostar rätt mycket.

Hur står sig denna tvn?

Är det ett bra köp.

615 modellen har inte Ultra Luminance, vad är det?



#27

Postad 29 november 2016 - 11:27

Unregistered4dac292f
  • Unregistered4dac292f
  • Användare

  • 158 inlägg
  • 1

Jag vet inte vad dina föräldrar har för krav, men det jag sett nu på en timma sedan jag ställde upp den är tummen upp.

 

Förvisso är det dagsljus än så länge och kanske får jag äta upp lite av mina ord när mörkret faller på och kontrasten möjligtvis inte är optimal.

 

Men lik fullt så har jag svårt att se normala människor (inte biofantaster och andra) skulle vara missnöjda med denna.

 

Ångrar inte en sekund (än så länge) att jag lät plånboken bestämma över mitt tv-köp den här gången.

 

Såg dom senaste betygen på den här, där dom är missnöjda med att fjärren inte är den dom förväntat sig, samt att den "smarta" fjärren inte är kompatibel med tv:n. Sen att det bara är 1 usb... Känner lite där att folk kanske borde läsa på vad det är dom köper???



#28

Postad 29 november 2016 - 13:03

clarken
  • clarken
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0

Jag vet inte vad dina föräldrar har för krav, men det jag sett nu på en timma sedan jag ställde upp den är tummen upp.

Förvisso är det dagsljus än så länge och kanske får jag äta upp lite av mina ord när mörkret faller på och kontrasten möjligtvis inte är optimal.

Men lik fullt så har jag svårt att se normala människor (inte biofantaster och andra) skulle vara missnöjda med denna.

Ångrar inte en sekund (än så länge) att jag lät plånboken bestämma över mitt tv-köp den här gången.

Såg dom senaste betygen på den här, där dom är missnöjda med att fjärren inte är den dom förväntat sig, samt att den "smarta" fjärren inte är kompatibel med tv:n. Sen att det bara är 1 usb... Känner lite där att folk kanske borde läsa på vad det är dom köper???


Tack för svar. Vi skall åka och kolla på den idag.

#29

Postad 29 november 2016 - 22:04

Unregistered4dac292f
  • Unregistered4dac292f
  • Användare

  • 158 inlägg
  • 0

Kan endast ytterligare verifiera mitt tidigare inlägg.

 

Den här tv:n ger mig det jag vill ha. Kostade mig 9000kr och jag kan inte för min värld se hur en Oled för 3 ggr pengarna nånsin kan vara värt det?

Hur mycket bättre kan en bild bli? Så klart kan den säkert bli bättre då jag inte inte haft några andra 4K hemma och kunnat labba med.

Men att det skulle motsvara en sån kostnadsökning kan jag inte få ihop.

 

Har kollat Netflix UHD mest hela tiden och det är väl det den är till för. Även en del FHD har jag provat och även det är bra.

Kontrastproblem som andra talat om är inte en faktor som är så att det stör. Min tidigare plasma hade typ 1000-miljarder:1 eller vad det brukade heta. Men det är inte en extrem skillnad.

 

SDTV tänker jag inte yttra mig om då jag inte tänker ge den signalen till TV:n. (var ju knappast det den tillverkades för)

 

Så var de med det :)

 

Ps. För att inte få skit av nån som är missnöjd så är detta min subjektiva åsikt med inte allt för stor erfarenhet av LCD/LED men Plasma sedan 15 år. Dessutom verkar jag alltid ha tur att få dom bästa skärmarna från bandet ;)



#30

Postad 29 november 2016 - 23:23

clarken
  • clarken
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0

Kan endast ytterligare verifiera mitt tidigare inlägg.

Den här tv:n ger mig det jag vill ha. Kostade mig 9000kr och jag kan inte för min värld se hur en Oled för 3 ggr pengarna nånsin kan vara värt det?
Hur mycket bättre kan en bild bli? Så klart kan den säkert bli bättre då jag inte inte haft några andra 4K hemma och kunnat labba med.
Men att det skulle motsvara en sån kostnadsökning kan jag inte få ihop.

Har kollat Netflix UHD mest hela tiden och det är väl det den är till för. Även en del FHD har jag provat och även det är bra.
Kontrastproblem som andra talat om är inte en faktor som är så att det stör. Min tidigare plasma hade typ 1000-miljarder:1 eller vad det brukade heta. Men det är inte en extrem skillnad.

SDTV tänker jag inte yttra mig om då jag inte tänker ge den signalen till TV:n. (var ju knappast det den tillverkades för)

Så var de med det :)

Ps. För att inte få skit av nån som är missnöjd så är detta min subjektiva åsikt med inte allt för stor erfarenhet av LCD/LED men Plasma sedan 15 år. Dessutom verkar jag alltid ha tur att få dom bästa skärmarna från bandet ;)


Fick du 65" för 9000? Det var billigt.

Min mamma valde tillslut 65uh664v. Om den är värd de extra kronorna återstår att se.

#31

Postad 30 november 2016 - 12:21

Unregistered4dac292f
  • Unregistered4dac292f
  • Användare

  • 158 inlägg
  • 0

Den var nedsatt på NoN i fredags på BlackFriday. Nu är den tillbaka på 12000 såg jag.

 

Tror din mamma kommer bli väldigt nöjd :rolleyes:



#32

Postad 30 november 2016 - 20:38

Unregistered4dac292f
  • Unregistered4dac292f
  • Användare

  • 158 inlägg
  • 0

Vet inte om jag kommer bli illa omtyckt för att jag nu postar samma inlägg i 2 trådar?

I så fall så får jag helt enkelt ta en tillsägelse. Dock anledningen till att jag gör det är för att jag inte vet om det är ett ATV 4-problem eller ett problem med Tv:n

 

Hur som. Här kommer inlägget:

 

Hej. Har haft en ATV4 sedan några veckor.

Den har funkat bra och jag är nöjd.

I går fick jag dock hem en ny tv (4K) och drog ikväll igång ATV4:an till den när jag skulle kolla hockey på CmorePlay.

 

Vid första anblicken blev jag helt paff över hur bra bilden var. Alltså extremt mycket bättre än jag hade på min 1080 plasma.

Dock så skulle det så klart inte vara så härligt som jag först upplevde det då den med ett mellanrum på ca 6 sekunder börjar hacka i ca 2 sekunder. Hackandet är typ som att den går ner i 10 fps. Dom övriga 6 sekunderna så flyter bilden läskigt bra.

 

Provade att ställa om videosignalen från ATV till 1080p 50hz istället för auto.

Hackandet slutade, men tyvärr även så WOW-upplevelsen. Kan inte sätta fingret på det men jag blev av med både det extrema flytet samt den extremt klara bilden. Säger inte att bilden är dålig på 50hz (ungefär som min gamla tv), men inte alls som dom 6 sekunder som är grymma.

 

Nån som har nån aning om vad som händer här? Kan ju knappast tänka mig att den perfekta videoströmmen inte skall kunna gå att bibehålla hela tiden?

 

Tacksam som alltid för svar



#33

Postad 05 januari 2017 - 09:44

j1ggly
  • j1ggly
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0

Är oerhört sugen på denna TV till ett grymt pris (9.995). Var och kollade på den på Mediamarkt förra veckan och jag tycker bilden är bra!

 

Någon som har några andra åsikter? Vissa säger att man ska satsa på KS7005 (Samsung) istället, vad tycker ni?



#34

Postad 27 januari 2017 - 12:46

Irule
  • Irule
  • Lärjunge

  • 275 inlägg
  • 0

Är oerhört sugen på denna TV till ett grymt pris (9.995). Var och kollade på den på Mediamarkt förra veckan och jag tycker bilden är bra!

 

Någon som har några andra åsikter? Vissa säger att man ska satsa på KS7005 (Samsung) istället, vad tycker ni?

 

Bra fråga! Går det att motivera de extra 5-7 tusen som samsung kostar?





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.