Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sony WH-1000XM3 eglobalcentral.eu

10 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 14 mars 2019 - 13:19

Unregistered69b981de
  • Unregistered69b981de
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0

Sony WH-1000XM3 eglobalcentral.eu


Hej,
Jag har länge spanat på Sonys WH-1000XM3.
eglobalcentral.eu har väldigt bra pris på dom. Är det någon som har beställt dom därifrån eller handlat därifrån
överhuvudtaget?
Det jag tycker är märkligt är att de stavar Sony med "noll" istället för med o.
Det gör de inte med sina övriga sony produkter. 
Är det något skumt eller bara en kines som har haft otur.

 

https://www.eglobalc...tm_campaign=cpc



#2

Postad 14 mars 2019 - 13:57

ingvar
  • ingvar
  • Lärjunge

  • 438 inlägg
  • 0

Jag har köpt just de lurarna av dem. 

 

Det jag fick var ett öppnat paket med använda hörlurar. De ville jag förstås inte ha så jag reklamerade dem direkt, inom två timmar från att jag hämtat dem på posten. 

 

De var skitjobbiga att ha att göra med och vägrade ta tillbaka lurarna ända tills Paypal tvingade dem.

 

Undvik eGlobalCentral som pesten!

 

Köp dem här i stället:

https://cdon.se/jubi...-order=2&page=1

 

Använd koden på sidan så får du dem för ungefär samma pengar.

 

Mvh,

  Ingvar


Redigerat av ingvar, 14 mars 2019 - 13:58.


#3

Postad 14 mars 2019 - 22:03

Unregistered69b981de
  • Unregistered69b981de
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0

Jag har köpt just de lurarna av dem. 

 

Det jag fick var ett öppnat paket med använda hörlurar. De ville jag förstås inte ha så jag reklamerade dem direkt, inom två timmar från att jag hämtat dem på posten. 

 

De var skitjobbiga att ha att göra med och vägrade ta tillbaka lurarna ända tills Paypal tvingade dem.

 

Undvik eGlobalCentral som pesten!

 

Köp dem här i stället:

https://cdon.se/jubi...-order=2&page=1

 

Använd koden på sidan så får du dem för ungefär samma pengar.

 

Mvh,

  Ingvar

Tack! Då står jag gärna över. Tyvärr hade dom de silvriga.



#4

Postad 14 mars 2019 - 23:16

Roltan
  • Roltan
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0

Jag köpte mina ifrån dem och hade inga problem. Snabb leverans, inget som var öppet och inget som var skadat.

 

Men har hört ganska blandat om dem och många har haft olika historier. Kan tänka mig att det är lite gamble att köpa ifrån dem.

 

Men priset går ju inte att klaga på, fick dem för ca 3000 kr när de precis hade kommit ut, jämfört med priset som har legat runt 3700-4000 kr i sverige hur länge som helst  :lol:



#5

Postad 16 april 2019 - 10:19

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

  • 2 007 inlägg
  • 0

Fick hem dessa igår, bundlade med ny telefon från tele 2 

xperia xz3 inkl dessa wh-1000xm3  för 249:- månad x24 = 5976:-   riktigt bra pris för den bundlingen tycker jag, slog till för att dottern behöver ny mobil, och jag ville nya hörlurar... mohahaha

Det lilla jag testat dom nu i 2h och jämför mot de jag kört sista tiden xtz divine headphones så är ljudet ganska lika, något plus för Sonys, lär väl bli bättre när dom motionerat 30h till :) testat nc och det är smått fantastiskt (ingen erfarenhet av det alls sedan tidigare) undrar ifall man kan ha dom på jakt??

Iaf. köp bundlen ifall ni har behov av de 2 produkterna



#6

Postad 16 april 2019 - 11:35

ingvar
  • ingvar
  • Lärjunge

  • 438 inlägg
  • 0

Man kan få lurarna för i princip samma pris här om man bara har lite tålamod:

 

Jag köpte dem för dryga 3000:- från CDON bara någon månad senare men jag hade fått dem tidigare och ett par hundringar billigare från eGlobalCentral.

 

Anledningen till att jag bestämt avråder från eGlobalCentral är att när det går snett så är de omöjliga att ha att göra med.

 

Jag ska inte dra hela historien här men det var ett jädra mailande, fotograferande av grejer mm innan de ändå avvisade min begäran om retur.

Jag fick då gå till PayPal som avgjorde saken till min fördel. Hade jag betalat med kreditkort hade jag varit rökt, då hade jag fått nöja mig med att

betala fullpris för använda grejer.

 

Som ni förstår av ovanstående så följer eGlobalCentral inte svensk/europeisk köplag.

 

Om ni ändå handlar där så använd alltid PayPal så att ni har någon som kan sätta press på dem om något går snett för dig också.

 

Mvh,

  Ingvar



#7

Postad 16 april 2019 - 11:45

Anton
  • Anton
  • Forumräv

  • 734 inlägg
  • 0

Jag har köpt just de lurarna av dem. 

 

Det jag fick var ett öppnat paket med använda hörlurar. De ville jag förstås inte ha så jag reklamerade dem direkt, inom två timmar från att jag hämtat dem på posten. 

 

De var skitjobbiga att ha att göra med och vägrade ta tillbaka lurarna ända tills Paypal tvingade dem.

 

Undvik eGlobalCentral som pesten!

 

Köp dem här i stället:

https://cdon.se/jubi...-order=2&page=1

 

Använd koden på sidan så får du dem för ungefär samma pengar.

 

Mvh,

  Ingvar

 

 

Vilken kod?



#8

Postad 16 april 2019 - 15:33

ingvar
  • ingvar
  • Lärjunge

  • 438 inlägg
  • 0

Vilken kod?

 

De hade en kampanj så det fanns en kod på sidan man kunde använda för att få 20% rabatt.

Om den inte finns kvar så har de antagligen slutat med den kampanjen.

 

Jag fick en kod, xYxSAUb7 i ett mail. Jag vet dock inte om den koden funkar fortfarande.

 

  Ingvar



#9

Postad 16 april 2019 - 16:55

drue
  • drue
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0

Man kan få lurarna för i princip samma pris här om man bara har lite tålamod:

Jag köpte dem för dryga 3000:- från CDON bara någon månad senare men jag hade fått dem tidigare och ett par hundringar billigare från eGlobalCentral.

Anledningen till att jag bestämt avråder från eGlobalCentral är att när det går snett så är de omöjliga att ha att göra med.

Jag ska inte dra hela historien här men det var ett jädra mailande, fotograferande av grejer mm innan de ändå avvisade min begäran om retur.
Jag fick då gå till PayPal som avgjorde saken till min fördel. Hade jag betalat med kreditkort hade jag varit rökt, då hade jag fått nöja mig med att
betala fullpris för använda grejer.

Som ni förstår av ovanstående så följer eGlobalCentral inte svensk/europeisk köplag.

Om ni ändå handlar där så använd alltid PayPal så att ni har någon som kan sätta press på dem om något går snett för dig också.

Mvh,
Ingvar

Nu fick han ju dessutom en xz3-telefon (5000 kr som billigast) så jag skulle nog inte säga att det blir samma pris? Eller missar jag något?

#10

Postad 27 april 2019 - 16:36

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Fick tag på ett par för 2990 på mediamarkt under green friday.

#11

Postad 01 juni 2019 - 19:28

ingvar
  • ingvar
  • Lärjunge

  • 438 inlägg
  • 0

Och nu finns de för 3195:- på Webhallen

 

https://www.webhalle...LjudBildkampanj

 

Mvh,

  Ingvar





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.