Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar du just nu?

2335 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#151

Postad 16 september 2009 - 14:00

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

  • 659 inlägg
  • 0
Just nu spelar jag Lego Batman men min son. Gillar Legospelen även om de kanske inte är riktade till min åldersgrupp, så har jag kul...

#152

Postad 17 september 2009 - 18:44

Johnny Hotpants
  • Johnny Hotpants
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0

Just nu spelar jag Lego Batman men min son. Gillar Legospelen även om de kanske inte är riktade till min åldersgrupp, så har jag kul...

Har man kul så har spelet fyllt sin funktion oavsett hur ocoolt spelet än är

#153

Postad 17 september 2009 - 22:10

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Jag spelar Fable 2 som har legat i hyllan sedan releasen.
Hittills känns det bara blä, för det första har jag en naggande känsla av att tanten som hjälper mig
Spoiler
.
Jag skiter i om jag dör eller inte då man knappt förlorar nåt på att dö, sen fick jag 99 000 guld av nån random snubbe jag sprang in i, utan att jag ens sa nåt till honom så jag kan köpa typ allt jag vill, känns det som just nu iaf.
Och storyn känner jag ingenting för, känner mig inte alls involverad i den även fast jag förstår vad den går ut.
Enda som får mig att fortsätta spela just nu är jakten på mer exp, men vad ska jag ha den till...

Just nu får spelet ett blä av fem möjliga, får se om jag kommer ens spela klart det.

#154

Postad 17 september 2009 - 23:15

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
fast ett bläh av fem möjliga måste väl vara ett bra betyg? :ph34r:

#155

Postad 18 september 2009 - 12:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Enda som får mig att fortsätta spela just nu är jakten på mer exp, men vad ska jag ha den till...

Maxa alla coola magier som du redan sett i ettan :)

#156

Postad 18 september 2009 - 15:36

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

fast ett bläh av fem möjliga måste väl vara ett bra betyg? :D

Mja, jag tänkte också att det kan vara förvirrande, men men... :)

Maxa alla coola magier som du redan sett i ettan :P

Mm, jag tyckte ju ettan var ett bra spel :/
På tal om magier, systemet för att ändra magier är ju totalt värdelöst också, just nu har jag två stycker level 2 magier och att ändra dom i combat är ju bara att glömma om jag inte vill få min rumpa sparkad. Så då måste jag välja en magi jag vill använda innan jag börjar strida... suuuck.

Redigerat av derpious, 18 september 2009 - 15:38.


#157

Postad 18 september 2009 - 15:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Japp, undrar hur de tänkte när de gjorde interfacet. Som att det är första gången de gör det och det inte släppts några andra spel de kunnat kolla på.

#158

Postad 21 september 2009 - 14:22

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Bioshock. Jag är lite långsam då tvåan väl är ute nu? Hursomhelst, det är galet snyggt och både gameplay och miljö/story är riktigt spännande. Jag älskar att gå omkring och läsa propaganda och försöka reda ut vad som hänt. Senast ett spel gav en lika kuslig känsla som Bioshock var väl Silent Hill och dessförinnan Elvira - Mistress of the Dark på Amiga. Gigantiska tummen upp för Bioshock.

#159

Postad 21 september 2009 - 14:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Bioshock. Jag är lite långsam då tvåan väl är ute nu?

Nejdå, men däremot utannonserad.

#160

Postad 21 september 2009 - 14:40

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

  • 3 680 inlägg
  • 0
Burn Zombie Burn... oerhört beroendeframkallande och stressigt...!

#161

Postad 23 september 2009 - 10:44

the_mort
  • the_mort
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
Warhawk till PS3. Mycket hatkärlek till detta spel... Jag klarar mig bra på marken men så fort jag hamnar i en Warhawk (flygplan) blir jag fetslaktad! Jag lyckas aldrig bli befodrad på grund av min uselhet i luften! Tips tas gärna emot!

Spelet får dock en 4 av 5 av mig. Det flyter grymt fint och stabilt.

#162

Postad 24 september 2009 - 01:32

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Dels några riktiga gamla klassiker såsom Loom, The Dig och Monkey Island 1, dels lite Unreal Tournament 3 också.

#163

Postad 27 september 2009 - 11:22

bobby tex
  • bobby tex
  • Användare

  • 107 inlägg
  • 0
Splinter Cell Double Agent till gamla Xbox, en riktigt raritet idag och lite av ett bortglömt mästerverk enl de få tidningar som recenserat båda versionerna.

Har bara kommit ca 30-40 procent och än så länge är det riktigt bra, lite outdated förstås men klassisk SC-gameplay där de verkligen har pressat ut det mesta i xboxen och spelformulan. Det kunde dock vara lite mer klurig level design. Jag saknar det från ettan att man ofta var tvungen att stanna upp o fundera lite innan man gick vidare. Det är dock bättre än i CT som var för lätt. Jätte- jättesynd att man inte kommer att kunna köra igenom coop med någon. Stealth i coop är alldeles för ovanligt.

#164

Postad 27 september 2009 - 14:32

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Double Agent är riktigt bra. Jag önskar bara de lagt mer energi på storyn.

#165

Postad 05 oktober 2009 - 21:08

Martgus
  • Martgus
  • Användare

  • 178 inlägg
  • 0
Trials HD från Xbox Arcade, att det kunde vara så roligt att köra motorcykel över lådor, traktordäck och stålbalkar. Fruktansvärt beroende framkallande och tiden springer iväg när man försöker sätta ännu ett omöjligt hopp :)
Svårighetsgraden ökade dock lavinartat efter ett tag och nu fick jag stora problem med att klara banorna. :rolleyes:

#166

Postad 07 oktober 2009 - 10:34

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

  • 3 928 inlägg
  • 0
Håller på med Growlanser II på PS2an. Ett riktigt trevligt JRPG (om man gillar manga) med en del ovanliga upplägg. Kan dock tycka att tempot är liite sävligt emellanåt. Men så blir det ju med ett turnbaserat strategi fightingsystem. Och allt detta snack!!
Men klart godkänt än så länge. Kanske en 7 so far, men det finns stora möjligheter att den siffran kan bli större så småningom.

#167

Postad 07 oktober 2009 - 12:47

Ghorun
  • Ghorun
  • Forumräv

  • 686 inlägg
  • 0
Spelar om Uncharted som uppvärmning inför Uncharted 2.
Passar även på att plocka lite troféer jag missade första vändan, kan ju faktiskt fixa en platinum-trofé om jag spelar igen på crushing framöver. Brukar i vanliga fall inte bry mig om det dock så skulle isf bli min första, hehe.

#168

Postad 08 oktober 2009 - 14:58

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

  • 659 inlägg
  • 0
Spelar Gears of War 2 singelkampanjen. Har ju haft ett gaming uppehåll i 1½år så man har ju lite att ta igen.
Tycker spelet är riktigt bra än så länge och sjuuuukt snyggt. Ser fram emot att spela några timmar till ikväll :).

#169

Postad 11 oktober 2009 - 15:28

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Är halvvägs igenom Assault on Dark Athena och det lever verkligen upp till mina förväntningar. Suverän känsla, sköna dialoger, massor med blod och underbar dark sci-fi atmosfär. Lite ojämn svårighetsgrad dock, ungefär som i Call of Duty 4. Då och då blir det frustrerande svårt, men det är en smal sak, jag spelar trots allt på Hard. :unsure:

#170

Postad 12 oktober 2009 - 02:09

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Införskaffade Mirror's Edge igår när jag såg att de hade det på Ica för 99kr(till PC). Riktigt roligt spel, och snyggt. Lagom med svindel ibland.

Men jag är aningen förgrymmade på att det inte går att binda om tangenterna som man vill ha dem. VIsst, det går att binda om dem, men för mig som spelar med numpad'en så är det lite kört. Endast "Enter" och siffrorna på numpaden fungerar att binda om. Resten av tangenterna finns typ inte enligt spelet. Har inte orkat leta reda på hur de ställer sakerna i ini-filer ännu, men det räkte inte bara att ändra i TDInput.ini. Dessutom så går det inte att stänga av gamepad'en utan jag måste koppla ur flygstickan. Annars binder den saker på stickan helt galet till gamepaden som inte finns.

Nä, bättre QA nästa gång DICE.

#171

Postad 12 oktober 2009 - 21:12

paltrude
  • paltrude
  • Användare

  • 127 inlägg
  • 0
Beroende på vilket skick jag är i, de vanligaste är:
På PS3: Elder Scrolls 4 Oblivion GOTY och Uncharted DF. (Ok, Killzone 2 förekommer även ibland.)
På Wii: Väntar in de osläppta Mario, Metroid och Zelda då jag spelat alla de tidigare.

Just nu har Uncharted övertaget inför 2:ans släpp, men jag längtar ändå mest efter Fallout 3 GOTY då jag inte spelat originalet så mycket, bara några trophies, efter att ha lånat spelet och insett ett måsteköp här.

#172

Postad 15 oktober 2009 - 07:13

Unregistered0e5c46c2
  • Unregistered0e5c46c2
  • Forumräv

  • 575 inlägg
  • 0
Börja med Uncharted 2 igår och jag är så ###### peppad. Älskade 1an så jag tvivlar på att jag kommer bli besviken.

#173

Postad 16 oktober 2009 - 19:00

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Löste mina problem av en ren slump faktiskt. Var inne på techreport och skummade igenom recensionen av Apples tangentbord mot en pc, och där nämndes programmet autohotkey som han använde för att mappa om mot windows tangenter. Tankade hem det och det visade sig vara en lite lagom kapabel scriptmotor som förrutom att mappa om med context-känsligt även kan dra igång spelet åt mig och lite sånt.

Så nu kanske man äntligen kan avsluta mirrors edge med lite vart när tangenterna sitter på rätt ställe.

#174

Postad 16 oktober 2009 - 19:17

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Just nu spelar jag Queen at Montreal HD DVD, men så kom jag på att det är ju inte musikfilm som gäller här, vilken tur då att man har ett spel i krysslådan som heter Battlestations: Pacific.

Den är en fortsättning på BS: Midway

Givetvis är Pacific uppgraderad gentemot förgångaren som t.ex Kamikaze attackerna, i Midway hände ingeting med fartygen, de tog ingen skada, däremot planet krashade och så 'dog' man också om man flög den vill säga.

I pacific får man poäng för en kamikaze och fartygen tar skada :)

Sedan är ljuden betydligt realistiskt.

Allt eftersom spelet går och man skjuter med allt större kanoner så ökar även ljudeffekten.

Pacific är mer detaljrik än midway, men det betyder inte att midway är nåt dåligt spel för det.

Gillar spelet till 90-95 % :lol:

#175

Postad 16 oktober 2009 - 22:16

Mihlberg
  • Mihlberg
  • Användare

  • 190 inlägg
  • 0
Just nu spelar jag Snake på min mobil haha. :)

Jag hade en elite ända tills jag sålde den och köpte Harman/Kardon receiver.
Och nu får jag spela tråkiga mobilspel mwhaha :lol:

#176

Postad 16 oktober 2009 - 22:20

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

  • 227 inlägg
  • 0
Har fått låna fallout 3 av en polare och spelar igenom det nu. Lite små segt och LÅNGA transportsträcker men annars ett helt ok spel. Väldigt snyggt och välgjort. Sen är jag kanske inte världens största fan av rollspel men detta gillade jag faktiskt någorlunda iaf.

Får väl ta och slänga i gears of war 2 nu och kötta lite istället.

Vilket spel.
Vilken känsla.

Nä vänta tar nog Battlefield 2 på dator med 360 kontrollen ^^.

Eller kanske inte.

Svårt med jobbiga beslut.

Redigerat av FirebladeX, 16 oktober 2009 - 22:21.


#177

Postad 20 oktober 2009 - 21:32

paltrude
  • paltrude
  • Användare

  • 127 inlägg
  • 0
Jag fick Fallout 3 GOTY till PS3:an i Fredags och skyndade mig för att spela ut Uncharted 1, vilket blev av igår kväll, för att bereda tid och nu är det Fallout 3 för hela slanten! Jag trodde inte jag skulle gilla rollspel efter alla tidigare besvikelser men ED:4 Oblivion GOTY och F:3 GOTY har vänt hela pjäsen för mig. Jag får se när jag ska ta tag i Uncharted 2, verkar få lite ont om tid :-D
Annars nafsar jag lite på Resident Evil 5, kan inte bestämma mig för vad jag tycker om spelet. Det som är bra är riktigt bra, det som inte är bra stör så ini *******.

#178

Postad 04 november 2009 - 23:01

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Efter ett tips från en kollega så beställde jag ett exemplar av Bionic Commando till min krysslåda och jag måste säga att jag är positivt överraskad. Inte lika mycket som Riddick, men svingandet i Bionic Commando är verkligen skitkul och med undantag för på tok för lite blod ;-) och ett något för linjärt spel så (svingandet hade varit ännu bättre om det varit lite större ytor) så hade det här varit i toppklass. Nu är det "bara" jättebra. :)

Kostar nästan gratis nu så skynda fynda!


#179

Postad 04 november 2009 - 23:03

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

  • 227 inlägg
  • 0
F.E.A.R spelas igenom just nu.

#180

Postad 05 november 2009 - 08:33

kei009
  • kei009
  • Lärjunge

  • 379 inlägg
  • 0
Var grymt sugen på att skaffa Dragon Age. Men har inte en dator som pallar det spelet så började spela Baldurs Gate 2 istället.
Måste nog skaffa en ny dator så att man kan spela Dragon Age också.

#181

Postad 05 november 2009 - 08:40

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Började med Forza 3 i helgen, ska fortsätta denna helg. Tycker det är grymt bra, men det är ett spel som man inte spelar mer än max 2 timmar i sträck, men nästa dag är man sugen på att slå sina tider och samla credits till en ny och bättre bil. Spelar även Uncharted 2 men tyvärr har inte tiden räckt till med jobb och allt annat man har att sköta om hemma.

#182

Postad 05 november 2009 - 08:45

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0
Sitter kvar med Twilight Princess är inne på 35:e timmen och börjar närma mig slutet. Dessutom blir det Lego Batman tillsammans med tjejen när hon är sugen på att lira lite tv-spel. Sen är det ett par lir som ligger och väntar på att spelas igenom, GoW 2, Resident Evil 4, GTA4 bara för att nämna några. Då jag har ett par kvar att lira igenom så har jag bestämt mig för att avvakta med lite fler inköp så jag slipper mer ångest över att jag inte tar tag i de spel som ligger och väntar.

#183

Postad 05 november 2009 - 15:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Måste nog skaffa en ny dator så att man kan spela Dragon Age också.

Du har ingen 360 eller PS3?

#184

Postad 05 november 2009 - 19:10

Dariush
  • Dariush
  • Användare

  • 147 inlägg
  • 0
Spelar Metal Gear Solid 2: Substance på PC med en DS3 och allt har väl varit frid och fröjd tills nu...

Ska ta mig förbi en retinal scanner och som jag har förstått det (efter googlande) så ska man ta en "chokehold" på vakten som patrullerar, men hur jag än försöker så misslyckas jag

Det jag försökt ett antal gånger nu är att trycka skjutknappen (har bindat det till fyrkant) efter att jag har hölstrat mitt vapen samtidigt som både jag och vakten står stilla, men allt som händer är att jag gör något judokast på honom och han kallar på resten av vakterna

Vad gör jag för fel!?

Ett annat problem jag har är att när jag håller in fyrkant så snurrar raiden runt i cirklar och skjuter. Är det meningen att det ska vara så? I ettan så auto-aimade man när man höll in knappen ju. Det blir likadant i första person men det funkar att hålla in L1 så att det blir auto-aim (blir däremot problem när man måste skjuta/spraya på något som man inte kan auto-aima på)

EDIT: Alla mina problem berodde på att jag hade bindat vissa knappar två gånger, nu är allt frid och fröjd och jag kan njuta av spelet!

Redigerat av Dariush, 07 november 2009 - 21:32.


#185

Postad 06 november 2009 - 18:24

w0mbat84
  • w0mbat84
  • Användare

  • 172 inlägg
  • 0
Torchlight, riktigt rolig diablo-klon ;D

Sen fick jag dragon age origin i brevlådan igår med, så har installerat det, men hinnner nog inte testa det förren imorgon!

#186

Postad 06 november 2009 - 23:17

Mihlberg
  • Mihlberg
  • Användare

  • 190 inlägg
  • 0
Jag kommer alltid att lira GRAW 2 precis som jag gör just nu.

#187

Postad 07 november 2009 - 13:46

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
Spelar dragonage origins på xbox. Tycker det är rätt så episkt än så länge, man kan lugnt säga att det är en spirituell uppföljare till baldursgate. Dock utspelar det sig inte i dungeons and dragons världen, ej heller med d&d regler.
Grafiken är inte den bästa men det spelar absolut ingen roll, den är tillräckligt för ett sådant här spel. Sen har de byggt världen med mycket "coola" och sevärda ställen, så även fast texturerna kanske inte är de bästa så ser det bra och maffigt och rätt ut ändå.
Världen med all dess lore och historia är väl "lånad" till viss del från diverse böcker/spel men det är väl svårt att vara helt oinspirerad av andra.
Storyn är sjukt underhållande och lätt att fastna i och striderna/skill/spell systemet funkar bra. Har bara hunnit lägga typ 15timmar än och har väl sett runt en 20% av spelet, men jag har tagit god tid på mig att utforska alla skrymslen och vrår samt läst alla codex.
Klasserna verkar väl balanserade och de har väl en hel del egna tagningar på hur de utvecklas och deras skills/spells, uppfriskande helt enkelt.

Ligger bra till att bli rpg of the year hittils, iaf i min bok.

#188

Postad 07 november 2009 - 16:26

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

  • 3 928 inlägg
  • 0
Radiata Stories - PS2.

Är väl ett helt okay RPG med mycket humor, men det finns en del element jag stör mig på.

#189

Postad 07 november 2009 - 23:04

KAMIKIRI
  • KAMIKIRI
  • Användare

  • 101 inlägg
  • 0
Diablo 2 på PC. Kan vänta hur länge som helst på 3an. Hoppas den släpps på PS3 också. THIEF som jag har spelat ett tag för länge sen på PC släpps snart ut på PS3. :(

#190

Postad 08 november 2009 - 21:29

kei009
  • kei009
  • Lärjunge

  • 379 inlägg
  • 0

Du har ingen 360 eller PS3?

Jo jag har ett PS3. Men funkar det verkligen lika smidigt som till PC? Känns som att det är utformat för att spelas på just PC.

#191

Postad 08 november 2009 - 21:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Inte lika smidigt som på PC men bra nog. PS3-versionen är snyggare än 360 men har lite sämre framerate. Men självklart bättre att spela på konsol än att behöva köpa en ny dator.

#192

Postad 08 november 2009 - 22:46

Ghorun
  • Ghorun
  • Forumräv

  • 686 inlägg
  • 0
Spelar Mass Effect, riktigt bra måste jag säga. Inte blivit att jag spelat det då min gamla dator inte klarade det bra nog, så spelet har legat ett tag. Men nu med ny dator kan jag äntligen ta mig tillbaka till rollspelens land.

Har inte plöjt tid i ett Bioware RPG sedan Neverwinter Nights tror jag, så får väl bli Dragon Age härnäst.

#193

Postad 08 november 2009 - 22:55

PsychoCheF
  • PsychoCheF
  • Beroende

  • 1 353 inlägg
  • 0
Prototype (pc)
Kört ca 2 timmar och detta känns som en lagom uppvärmning inför assasins creed 2.
Övervåld i massor, schysst story dock kunde grafiken varit en smula snyggare.

#194

Postad 17 november 2009 - 21:59

Martgus
  • Martgus
  • Användare

  • 178 inlägg
  • 0
I skuggan av MW2 plockade jag idag ut Assassins Creed 2 från posten, gillade ettan skarpt och är nu helt fast i allt klättrande och smygande i lönnmördarkappa igen :) hoppas att det håller i sig och att det bjuder på större variation än ettan. Än så länge mycket underhållande.
Bifogad fil  SANY0485.JPG   91,68K   0 Antal nerladdningar
Ser att Eizo visst fortfarande har skyddsvantarna över knivarna :)

#195

Postad 17 november 2009 - 23:12

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Det är MW2 för hela slanten, borde knäcka LVL40 idag minimum och kanske några till. Singelplayer var kanonskoj och håller på med polaren och kör co-op's vilken definitivt har sin charm också.

Var faktiskt och inhandlade Crysis Warhead häromdagen då det var billigt, men får se när jag orkar ta en paus i MW2 och spela lite singelplayer warhead.

Redigerat av Damocles, 17 november 2009 - 23:14.


#196

Postad 31 juli 2012 - 13:33

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Guild Wars 2! Snart iaf... :) *bumpar jättegammal tråd*

#197

Postad 31 juli 2012 - 23:16

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Den här var inte igår. :)
Har precis lirat igenom Mass Effect 2 för andra gången. Inväntar del tre nu. Förhoppningsvis får jag det imorgon.

#198

Postad 01 augusti 2012 - 19:05

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Jade Empire för första gången på PC. Har kört det en gång tidigare på 360 via Games on Demand eller vad tusan det heter där man kan köpa gamla Xbox-spel. Var dock i 4:3-format och sämre upplösning. PC-varianten är helt klart bättre.

#199

Postad 24 augusti 2012 - 23:00

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Mass Effect 3. Har spelat nästan 40h. Spelet i sig känns rätt meh, som ett opolerat Gears of War. Storyn är över förväntan, visst valen spretar inte som i tidigare spel, men det känns ok då det här är sista delen (?) och det är dags att knyta ihop säcken.

#200

Postad 25 augusti 2012 - 00:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

och det är dags att knyta ihop säcken.

Hehe, jadu, du får spela färdigt först =P.

Edit: Vad gäller mig själv, precis varvat Sleeping Dogs, håller på med Darksiders 2, precis fått Transformers. Fantastisk månad efter torkan!

Redigerat av Zoiler, 25 augusti 2012 - 00:15.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.