Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Äntligen dags för biorum!

Inga svar i detta ämne Biorum
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 26 mars 2020 - 20:22

hedda
  • hedda
  • Lärjunge

  • 275 inlägg
  • 0

Hej!

 

Under de 15 år jag varit medlem här på forumet har jag hunnit läsa om otaliga fantastiska biorumsprojekt, men nu är det äntligen dags för mig att bygga biorum!

 

Än så länge är det bara i planeringsstadiet, men jag tänkte be om era tankar och idéer innan bygget drar igång och innan det är för sent att göra ändringar.

 

Tanken är att rummet ska fungera både som biorum och en liten datorhörna (därav skrivbordet och bokhyllan bak i rummet). Tänkte också att projektorn och förstärkaren/videoväxeln kanske skulle kunna stå uppe på bokhyllan (IKEA Kallax).

 

Det är mest tankar kring inredning/planlösning som jag behöver hjälp med i det här läget. Frågor kring själva bioanläggningen kommer säkerligen senare :-)

 

Jag har försökt att få till en balans mellan antal och bekvämlighet när det gäller sittplatserna (har tittat på Octane XS300 Charger).

 

Bifogar en enkel första skiss på rummet. Vad tror ni?

 

Bifogad fil  biorum.png   894,36K   0 Antal nerladdningar






Även taggad med Biorum

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.