Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tittare hos Boxer och Com Hem riskerar bli utan kanaler från Discovery

63 svar till detta ämne Com Hem Discovery Channel Eurosport Kanal 5 Kanal 9 Kanal 11 Boxer
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 30 augusti 2017 - 16:03

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0
Com Hem/Boxer och Discovery Networks har två dagar innan existerande avtal löper ut ännu inte kommit överens om ett nytt.

Båda parter beskyller naturligtvis varandra.

Bifogad fil  Babies-Fighting-Getty-Images-640x504.png   113,48K   0 Antal nerladdningar

Om förhandlingarna inte leder till ett nytt avtal före 1:a september kommer följande kanaler försvinna tillsvidare ur marknätet samt kabel- och fibernät via Boxer och Com Hem:

Kanal 5, Kanal 9, Kanal 11
Animal Planet
Discovery Channel och dess syskonkanaler
Eurosport-kanalerna
TLC

Totalt är det om jag har räknat rätt 12 kanaler som försvinner, beroende på vilka som finns i respektive nät.

Artikel i Dagens Media:
https://www.dagensme...alsbrak-6867510

Ytterligare artikel i Dagens Media rörande sandlådebråket:
https://www.dagensme...lojligt-6867762

Artikel på SVT:
http://www.svt.se/ku...lackas-ner-igen

Propaganda från Boxer/Com Hem:
https://www.boxer.se...erar/discovery/

https://www.comhem.s...r-med-discovery

Propaganda från Discovery Networks:
http://www.mynewsdes...kanaler-2125251

Redigerat av Zacabeb, 30 augusti 2017 - 22:29.


#2

Postad 31 augusti 2017 - 12:17

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0

och då sänker så klart Comhem priset på de abonnemang som förlorar alla dessa kanaler? Man ska väl inte betala samma för mindre kan man tycka....

 

ja, frågan var retorisk, det är klart att de inte sänker priset. Istället höjer de det och säger att "nu har vi strömlinjeformat vårt utbud och gjort det ännu enklare att välja vilken kanal man ska se på genom att ta bort vissa kanaler och denna förbättring och förenkling medför en mindre ökning i priset...".



#3

Postad 31 augusti 2017 - 12:37

ers
  • ers
  • Lärjunge

  • 492 inlägg
  • 0

Precis samma sak som händer oss med Telia som tv leverantör. Har alltid löst sig till slut...



#4

Postad 31 augusti 2017 - 18:10

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0
Under dagen har de förhandlat om att förhandla tills på måndag, men om de har kommit överens om att inte komma överens tills dess vet nog inte ens de själva.

https://www.dagensme...ragomma-6867949

#5

Postad 31 augusti 2017 - 19:48

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Vad fick Telias kunder som kompensation för de dagarna de var utan kanalerna?

#6

Postad 31 augusti 2017 - 22:10

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0
Jag undrar om Discovery Networks riskerar framtida inskränkningar i sitt sändningstillstånd om de kräver att Com Hem/Boxer ska släcka ned deras kanaler i marknätet och det drar ut på tiden?

Troligtvis kommer det lösa sig rätt snabbt eftersom ingen av parterna har något att vinna på att dra ut konflikten mer. Någon av dem kommer krypa till korset (förmodligen Com Hem).

I övrigt känns det hela som ett bevis på att det var högst olämpligt att låta Com Hem få köpa upp Boxer.

Funderar på att "nappbomba" båda parter. Bara lämna över en kasse nappar i respektive reception och smygfilma. :P

#7

Postad 31 augusti 2017 - 23:06

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Nu blev det svart!
Någon som vet vilka kanaler som ska erbjudas istället?
Presschefen har ju gått ut med att användarna av betal-tv kommer få tillgång annars låsta kanaler...

#8

Postad 31 augusti 2017 - 23:41

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0
I marknätet är det:
TV4 Sport, TV4 Film, TV4 Fakta, Sjuan, TV12, FOX, MTV, Comedy Central, BBC Brit, BBC World News, BBC Earth, TNT, National Geographic, Axess TV, CNN, Al Jazeera, Viasat Explore, History, Horse
& Country, Nickelodeon, Nick Jr., Boomerang, Cartoon Network, Disney Channel, Disney XD

I Boxers IPTV-tjänst är det utöver ovanstående även:
Disney Junior, TV4 Fakta XL, TV4 Komedi, TV4 Guld

Frivisning av C More 1-14 september via Boxer:
C More First*, C More Stars*, C More Series, C More Hits HD, SF-kanalen, C More Sport, C More Fotboll, C More Hockey, C More Live 1-5†

https://www.boxer.se...erar/discovery/

Hos Com Hem är det:
BBC Brit, BBC Earth, BBC World News, Boomerang, Cartoon Network, CNN, Comedy Central, Disney Channel*, Disney Junior, Disney XD, Fox*, History HD, MTV, MTV Live HD, MTV Rocks, Nat Geo Wild*, National Geographic*, Nickelodeon, Nick Jr, Sjuan, TNT, TV4 Fakta, TV4 Fakta XL, TV4 Film, TV4 Guld, TV4 HD, TV4 Komedi, TV4 Sport, TV12, VH1, Viasat Explorer, Viasat History, Viasat Nature

Frivisning av C More 1-14 september via Com Hem:
C More Sport*, C More Fotboll*, C More Hockey*, C More Golf*, C More First*, C More Hits*, C More Stars*, C More Series*, SF-kanalen, C More Live 1-5‡

https://www.comhem.s...s-om-nytt-avtal

* Sänds i både SD och HD
† C More Live 1 sänds även i HD via Boxer, övriga C More Live-kanaler enbart i SD
‡ C More Live 5 sänds enbart i HD i Com Hem-nätet, övriga C More Live-kanaler i både SD och HD

Redigerat av Zacabeb, 01 september 2017 - 00:02.


#9

Postad 01 september 2017 - 08:46

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 337 inlägg
  • 0

ja undra hur länge detta varar nu :( frivisningar  o ersättningskanaler gör inte mig ett piss då jag redan har dem kanalerna  skulle va bra om de sänkte priset i stället



#10

Postad 01 september 2017 - 15:44

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0

Men, alltså... hur omogna är Discovery Networks? :rolleyes:

 

https://www.dagensme...a-boxer-6868150



#11

Postad 01 september 2017 - 15:52

Mrossianolsson
  • Mrossianolsson
  • Användare

  • 210 inlägg
  • 2
Jag skulle vilja ändra rubriken
"Kanal 5 riskerar att bli utan tittare från Comhem/Boxer". För det är Kanal 5 som förlorar på detta, tittarna vinner ju på det genom att slippa skiten.

#12

Postad 01 september 2017 - 16:14

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0

Jag skulle vilja ändra rubriken
"Kanal 5 riskerar att bli utan tittare från Comhem/Boxer". För det är Kanal 5 som förlorar på detta, tittarna vinner ju på det genom att slippa skiten.

 

Jag bekymrar mig bara över sporten för tv tittarna. Det andra kan man se på annat sätt.

 

Men du verkar inte vara ett dugg sportintresserad? Kanal 5, Eurosport saknas nog av många i dessa dagar med VM kval, US Open mm. Men inte av dig?

 

Men nu löser detta nog sig snart, frågan är dock vilka konsekvenser detta får framöver med prishöjningar osv.



#13

Postad 01 september 2017 - 16:18

Mrossianolsson
  • Mrossianolsson
  • Användare

  • 210 inlägg
  • 2
Jag gillar sport och såg matchen nu häromdagen. Men jag tycker kanal 5 har för låg kvalité i sina sändningar och matchen på söndag kommer jag lyssna av via SR.

#14

Postad 01 september 2017 - 16:21

Unregistereded94f3cc
  • Unregistereded94f3cc
  • Forumräv

  • 910 inlägg
  • 2

Jag gillar sport och såg matchen nu häromdagen. Men jag tycker kanal 5 har för låg kvalité i sina sändningar och matchen på söndag kommer jag lyssna av via SR.

Som sagt, bortsett från sporten är det ingenting av värde som världen missar.



#15

Postad 01 september 2017 - 16:24

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0

Reklam-tv, vem bryr sig?



#16

Postad 01 september 2017 - 16:27

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0

Reklam-tv, vem bryr sig?


Benkke, inte heller sportintresserad.

#17

Postad 01 september 2017 - 16:29

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 337 inlägg
  • 0

Jag bekymrar mig bara över sporten för tv tittarna. Det andra kan man se på annat sätt.

 

Men du verkar inte vara ett dugg sportintresserad? Kanal 5, Eurosport saknas nog av många i dessa dagar med VM kval, US Open mm. Men inte av dig?

 

Men nu löser detta nog sig snart, frågan är dock vilka konsekvenser detta får framöver med prishöjningar osv.

sport ? = d-play 

man behöver ju inte se det  via  kabel/antenn finns internet 


Redigerat av Duckface21, 01 september 2017 - 16:33.


#18

Postad 01 september 2017 - 16:36

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0

sport ? = d-play
man behöver ju inte se det via kabel/antenn finns internet


Eurosport med US Open också?, det visste jag inte trodde man behövde Eurosport player.

#19

Postad 01 september 2017 - 17:27

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 337 inlägg
  • 0

Du ser Eurosport där ja!

 

http://www.dplay.se/kanaler/


Redigerat av Duckface21, 01 september 2017 - 17:28.


#20

Postad 01 september 2017 - 17:32

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0

Du ser Eurosport där ja!

http://www.dplay.se/kanaler/


Det låter bra, bara HD sändningen man saknar då..

#21

Postad 01 september 2017 - 17:35

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 337 inlägg
  • 0

Tror alla kanalerna  på D-play är HD källa sen vet jag inte hur de  hackar sönder  med komprimering



#22

Postad 01 september 2017 - 18:45

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1 824 inlägg
  • 0

Kanal 5 HD och Animal planet HD går att se okodad i marknätet just nu


Redigerat av lindo, 01 september 2017 - 18:48.


#23

Postad 01 september 2017 - 19:16

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 337 inlägg
  • 0

jo det gör det men discovery har gått ut  och sagt att de kommer stoppas inom de närmsta timmarna så fort deras nya kryptering slår igenom


Redigerat av Duckface21, 01 september 2017 - 19:16.


#24

Postad 01 september 2017 - 20:44

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0
Man får väl vara hård i förhandlingarna. Ingen av kanalerna är livsviktiga nu när Eurosport förlorat Bundesliga, så det är väl bara sätta hårt mot hårt.

#25

Postad 01 september 2017 - 21:36

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 1
Nu fortsätter de att bråka offentligt. Var pistagelängden torr och smulig? :rolleyes:

#26

Postad 02 september 2017 - 10:22

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 2

j*vla skitkanaler de erbjuder till föreningar med analogt marknät:

5´an = Comedy Central

9´an = National Geographics

11´an = History

TLC = TNT

 

That´s it... Nog sjutton borde de kunna klämma ut något bättre i det analoga nätet?



#27

Postad 02 september 2017 - 11:12

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 337 inlägg
  • 0

va glad för det = jag får ingen ersättnings alls jag, har guld paketet och c-more som jag betalar för. de  kanalerna jag får som ersättning har jag redan. skitet


Redigerat av Duckface21, 02 september 2017 - 11:13.


#28

Postad 02 september 2017 - 13:19

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

va glad för det = jag får ingen ersättnings alls jag, har guld paketet och c-more som jag betalar för. de kanalerna jag får som ersättning har jag redan. skitet

Jaha, jag har allt med.
Så de faktirerar inte Viasat under tre månader samt att jag fick tre hyrfilmer...

#29

Postad 02 september 2017 - 16:34

Unregistered4bb67943
  • Unregistered4bb67943
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 2
Hoppas nu comhem tar in Crime & Investigation och H2 i kanalutbudet som till viss del kan ersätta Discovery kanalerna.

Redigerat av Unregistered4bb67943, 02 september 2017 - 16:37.


#30

Postad 03 september 2017 - 05:51

Anniggo
  • Anniggo
  • Lärjunge

  • 401 inlägg
  • 0

Jag trodde inte att det var så många som fortfarande tittade på tablå-tv!



#31

Postad 03 september 2017 - 08:17

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Jag trodde inte att det var så många som fortfarande tittade på tablå-tv!


Bara halva Sveriges befolkning.

#32

Postad 03 september 2017 - 10:07

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 337 inlägg
  • 0

Jag trodde inte att det var så många som fortfarande tittade på tablå-tv!

Man har gärna ett tv abbo av en anledning.  

Kör man appar osv så kan man inte hålla koll på alla appar med va varje app kör, tex Viaplay har det programmet och Tv4 Play har det, blir många appar med olika innehåll.

(Har man alla appar blir det dyrare) 

Man zappar ju inte då precis på nån tv. Det är där tex ComHem Play kommer in!



#33

Postad 03 september 2017 - 11:02

Anniggo
  • Anniggo
  • Lärjunge

  • 401 inlägg
  • 0

Där ser man. 



#34

Postad 03 september 2017 - 11:23

compost76
  • compost76
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 1

Man har gärna ett tv abbo av en anledning.  

Kör man appar osv så kan man inte hålla koll på alla appar med va varje app kör, tex Viaplay har det programmet och Tv4 Play har det, blir många appar med olika innehåll.

(Har man alla appar blir det dyrare) 

Man zappar ju inte då precis på nån tv. Det är där tex ComHem Play kommer in!

Ja zappandet med olika appar och olika enheter är ju inte att föredra, förbannat mycket enklare att zappa med fjärren när man

ligger i soffan än med den otympliga surfplattan, plus att då har man allt samlat på ett ställe.

 

Har man dessutom olika appar och zappa mellan är det ju ett sorgebarn utan dess like! byte från en kanal i hos viaplay och sen över till eurosport player tar ju en evighet jämfört med byta kanal med fjärren.



#35

Postad 03 september 2017 - 13:48

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 337 inlägg
  • 0

så här står det på Comhems facebook i dag 

 

Vi är mycket ledsna över att behöva meddela att vi fortfarande inte har rättigheterna att sända VM-kvalet ikväll. Vi har inte heller rätt att sända något annat program på Discoverys kanaler.

Vi har hela tiden arbetat för att föra förhandlingen, mellan Discovery och oss, framåt i snabb takt. Trots det fick vi inte ett nytt förslag från Discovery förrän sent på lördagskvällen, dvs nästan två dygn efter släckning. Vi arbetade under lördagsnatten och svarade Discovery tidigt i morse. Vi accepterade Discoverys förslag på ersättning för rättigheterna det kommande året, men detta räckte tyvärr inte. Discovery har valt att fortsätta konflikten.

Discovery har meddelat att VM-kvalet kommer att visas gratis på Internet. Vi erbjöd Discovery att frivisa matchen också i Com Hems nät. Tyvärr tackade de nej till den möjligheten.

Vår förhoppning är att Discovery väljer att sända matchen gratis för tittarna i marknätet. Det är helt upp till Discovery eftersom dom har sändningstillstånd i marknätet och kan sända när dom vill.

Vi beklagar att detta drabbar våra kunder och arbetar för fullt för att hitta en ny lösning.


Redigerat av Duckface21, 03 september 2017 - 13:52.


#36

Postad 03 september 2017 - 15:34

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0

Det låter mer och mer som att Discovery Networks har totalt storhetsvansinne. Com Hem lär inte vara speciellt oskyldiga för den delen, men utifrån att Discovery Networks har bråkat med i princip alla större operatörer så känns det som att Com Hem har rätt i att det är en strategi.

 

Tror de verkligen på fullt allvar att de kan lura tittarna bli förbannade enbart på Com Hem/Boxer?



#37

Postad 03 september 2017 - 17:21

floyd123
  • floyd123
  • Lärjunge

  • 320 inlägg
  • 0
Jag har boxer och jag kan se matchen på femman de andra kanalerna är det svartbild på skulle de inte släcka femman också?

#38

Postad 03 september 2017 - 17:23

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Jag har boxer och jag kan se matchen på femman de andra kanalerna är det svartbild på skulle de inte släcka femman också?


De släcker nog med femman när matchen är över.

#39

Postad 03 september 2017 - 18:43

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 337 inlägg
  • 0

Jag har boxer och jag kan se matchen på femman de andra kanalerna är det svartbild på skulle de inte släcka femman också?

de fri visar bara matchen kommer släckas efter. de frivisar även via aftonbladet och d-play


Redigerat av Duckface21, 03 september 2017 - 18:43.


#40

Postad 03 september 2017 - 18:51

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1 824 inlägg
  • 0

De släcker nog med femman när matchen är över.

 

Kanal5 HD har sänds fritt i marknätet sedan konflikten började med Comhem/Boxer



#41

Postad 03 september 2017 - 19:43

floyd123
  • floyd123
  • Lärjunge

  • 320 inlägg
  • 0
Funkar fortfarande för mej iaf

#42

Postad 03 september 2017 - 20:27

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 337 inlägg
  • 0

nu på kanal5s FB 


Kära ComHem- och Boxerkunder.

Vi har tyvärr dåliga nyheter när det gäller förhandlingarna med ComHem/Boxer. Mer information om vad som hänt i förhandlingarna hittar du nedan. Vi hoppas att ComHem/Boxer vill komma tillbaka till förhandlingsbordet snart igen så vi kan hitta en lösning.

Inget avtal mellan ComHem/Boxer och Discovery

Hundratusentals svenska tittare såg ett jublande Sverige besegra Vitryssland med 4-0 i VM-kvalet ikväll. Men förhandlingarna mellan ComHem/Boxer och Discovery är mer infekterade än någonsin.

- ComHem/Boxers senaste bud är ett dåligt skämt snarare än en seriös förhandling. Och jag är chockad över att Sveriges största TV-distributör blåljuger på Facebook och hävdar att de accepterat vårt senaste bud. Det finns ingen som helst sanning i det påståendet, säger Henriette Zeuchner, VD för Discovery Networks Sweden.

-Igår gav vi ComHem/Boxer ett nytt erbjudande där vi sträckte oss mycket långt för att gå dem till mötes. Det vi nu ber ComHem/Boxer om per hushåll och år – som ersättning för vad de begär av oss – skulle inte ens räcka till en kopp kaffe, säger Henriette Zeuchner.

ComHem/Boxer vill straffa Discovery

- ComHem/Boxer valde idag att återkomma till oss med en bomb i förhandlingarna: I deras helt nya - och bisarra - förslag kräver de att vi ska betala DEM en enorm summa pengar för att ens få komma tillbaka till deras plattform. De antydde även att det var straffet för att vi stått upp emot dem, säger Zeuchner.

- ComHem/Boxer kontrollerar över 50% av den svenska TV-marknaden och har vinstmarginaler på nära 50%. Det ser ut som ComHem/Boxer nu använder sin storlek för att diktera villkoren. Var det verkligen avsikten när den svenska konkurrensmyndigheten godkände ComHems köp av Boxer?

”Vi accepterar inte ComHem/Boxers översitteri”

- Under de senaste åren har ComHem fortsatt att öka avgifterna för sina kunder – och stoppat allt i sin egen ficka. Inte ett öre har alltså gått till produktion av de svenska underhållningsprogram och de svenska sportsändningar som ComHem/Boxer vill ha av oss. Det här är helt enkelt inte hållbart – och vi accepterar inte det här översitteriet från ett företag som tror att de kan bete sig som en monopolist, säger Zeuchner.

- I det här sorgliga och beklagliga läget vädjar vi till alla som har möjlighet och som tycker om våra program och våra sportsändningar, att börja söka andra alternativ för att se våra kanaler – vi har långtidsavtal med alla de andra distributörerna i Sverige, bland annat Canal Digital, Telia, Bredbandsbolaget, Sappa, IP Sweden, Hoist och Otrum.

Tack för allt ert stöd.



#43

Postad 03 september 2017 - 20:36

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 337 inlägg
  • 0

jag tror då mer på ComHem i fallet  discovery vill hela tiden smutsa ner  operatörerna 



#44

Postad 03 september 2017 - 20:48

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 1
Pajaskastning på hög nivå. En säljare försöker höja priset till en köpare som anser priset är för högt. Varför inte avbryta förhandlingarna och tacka för sig? Ingen av kanalerna är ju livsviktiga eller håller så hög kvalitet så man måste komma överens i denna affär.

#45

Postad 03 september 2017 - 22:04

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0
Jag hoppas att Discovery Networks förlorar sina sändningsrättigheter i marknätet och att Com Hem Group tvingas sälja av Boxer.

Redigerat av Zacabeb, 03 september 2017 - 22:06.


#46

Postad 04 september 2017 - 03:03

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 1
Nu börjar andra företag att kommentera det hela med sarkastiska tillrop. Exempelvis det här tweetet från Unibet:
https://twitter.com/...420277307801605

Samtidigt visar Discovery Networks en informationsremsa på sina kanaler i andra nät. Den riktar sig till tittare via Com Hem och Boxer och talar om att kanalen i fråga inte finns i de näten. :rolleyes:

Hela den här historien känns som ett uselt plagiat på Moment-22.

Redigerat av Zacabeb, 04 september 2017 - 03:16.


#47

Postad 04 september 2017 - 11:08

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Känns som ett försmak på vad som ska komma allt eftersom tablå-tv där ut, alla kämpar med näbbar och klor för att behålla sin intäkter på en döende marknad.



#48

Postad 06 september 2017 - 13:24

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0
Debattartikel på Dagens Media av Jonas Lönnquist, VD på Boxer:

https://www.dagensme...ittarna-6869073

#49

Postad 06 september 2017 - 16:21

floyd123
  • floyd123
  • Lärjunge

  • 320 inlägg
  • 0
Discovery stämmer Com hem undra hur detta kommer att sluta och hur lång tid det kommer ta innan man för tillbaka kanalerna nu...

#50

Postad 06 september 2017 - 16:42

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0
Ja... undrar vem som kommer köpa filmrättigheterna?

Artikel på SVT nyheter:
http://www.svt.se/ku...anmaler-com-hem

Artikel på Dagens Media:
https://www.dagensme...com-hem-6869141

Såg idag att Aftonbladets tv-tidning hade en intervju med Pernilla Wahlgren om serien "Wahlgrens värld", med följande citat på omslaget gällande den: "Utan bråk blir det präktigt". Det kan Discovery Networks börja använda som slogan. :D

Vad Com Hem skulle kunna använda som slogan får jag fundera på lite till...




Även taggad med Com Hem, Discovery Channel, Eurosport, Kanal 5, Kanal 9, Kanal 11, Boxer

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.