Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Officiell Discshop.se trÄd

494 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 20 december 2003 - 16:25

linered
  • linered
  • Wannabe

  • 28 inlĂ€gg
  • 0
hejsan

jag undrar hur det funkar att bestÀlla frÄn discshop.se. har aldrig gjort det och vill gÀrna veta lite allmÀnt omdöme om dom.

mvh // peter

Redigerat av Fnk, 25 juni 2006 - 23:35.


#2

Postad 20 december 2003 - 16:30

GĂ€st_Fredrik_*
  • GĂ€st_Fredrik_*
  • 0
Jag flyttar denna trÄd till Butiksforumet.

#3

Postad 20 december 2003 - 16:38

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

  • 6 725 inlĂ€gg
  • 0
Det Àr garanterat sveriges bÀsta shop för R2. Inte billigast men bÀst.

#4

Postad 20 december 2003 - 16:39

Unregistered5b84dd24
  • Unregistered5b84dd24
  • ForumrĂ€v

  • 727 inlĂ€gg
  • 0
Tja det Àr som med dom flesta andra onlinebutikerna. Du skriver in dig / blir medlem om vart dom ska leverera det du köper. Som regel brukar dom klara att leverera till nesta vardag efter det att du handlat, om du gör det innan kl 16.

Ska du köpa riktigt billiga filmer tycker jag personligen att du borde ta en kik pÄ DvDon.com... Dom har ruggigt bra priser ibland. Discshop kan givet vis ocksÄ ha bra priser. Men det tÄl att ta en kik pÄ bÄde Discshop och DvDon lite dÄ och dÄ.. :)

#5

Postad 20 december 2003 - 16:40

Tomas_D700
  • Tomas_D700
  • RĂ„dgivare

  • 5 021 inlĂ€gg
  • 0
Tjenare,

Har bara goda erfarenheter av discshop. Har bestÀllt mycket dÀrifrÄn och varenda bestÀllning har funnits i brevlÄdan följande dag (förutsatt att jag bestÀller innan klockan 1600).

#6

Postad 20 december 2003 - 16:59

cooljbo
  • cooljbo
  • Amatör

  • 93 inlĂ€gg
  • 0
Kan inte annat Àn hÄlla med Tomas_D700. Dom gÄnger jag har bestÀllt ifrÄn dom sÄ har det funkat vÀldigt bra.
:)

#7

Postad 20 december 2003 - 17:24

Freddan.G
  • Freddan.G
  • ForumrĂ€v

  • 573 inlĂ€gg
  • 0
Tycker ocksÄ att dom Àr mkt bra att handla frÄn, sen har dom en vÀldigt bra support. Mkt trevliga att ha med att göra!

#8

Postad 20 december 2003 - 17:46

GĂ€st_Fredrik_*
  • GĂ€st_Fredrik_*
  • 0
Ja just deras mailsupport Àr 100% kvalité. De Àr snabba och mycket trevliga i sina svar. Discshop Àr som Freak sÀger Sveriges bÀsta onlineshop för reg2.

#9

Postad 21 december 2003 - 01:10

partajare
  • partajare
  • MĂ€stare

  • 3 282 inlĂ€gg
  • 0
Snudd pÄ alla mina Online köp görs pÄ DISCSHOP de Àr garanterat sveriges bÀsta postorder pÄ reg2 precis som freak sÀger!

Att de inte alltid e billigast vÀgs upp av deras klart överlÀgsna service. Det Ànda jag tycker e negativt Àr att man inte kan lÀmna telefonorder ( ville bestÀlla en julklapp i fredags och va pÄ jobbet) Men vafan det e ju inte sÄ konstigt....

#10

Postad 21 december 2003 - 02:17

GĂ€st_Fredrik_*
  • GĂ€st_Fredrik_*
  • 0
Och det enda jag kan komma pÄ som Àr negativt Àr deras förpackningar. Har rÄkat ut för trasiga fodral mer och mer pÄ den senare tiden. Lite bubbelplast hade ju garanterat ökat sÀkerheten för paketen genom postens hantering.

#11

Postad 21 december 2003 - 03:06

partajare
  • partajare
  • MĂ€stare

  • 3 282 inlĂ€gg
  • 0
Har faktiskt aldrig fÄtt varken fel eller trasigt frÄn dem.
Hoppas inte att jag fÄr heller.
Hur Àr de vid Äterköp, tillbaka sÀndningar osv.
Hur Ă€r deras rutiner, service & kundtillgĂ€nglighet dĂ„? Är det nĂ„gon som har erfarenhet av detta.

#12

Postad 21 december 2003 - 08:25

Unregistered5b84dd24
  • Unregistered5b84dd24
  • ForumrĂ€v

  • 727 inlĂ€gg
  • 0
Av mina bestÀllningar har jag fÄtt bÄde fel och trasigt frÄn dom. Det har jag Ä andra sidan inte gjort frÄn DvDon. I och för sig bestÀller jag typ tre ggr. sÄ mycket film frÄn Discshop som frÄn DvDon.

Men jag skulle aldrig fÄ för mig att betala 209:- för en film som kostar typ 49 - 69:- av den andra butiken. SÄ blind och köptrogen Àr jag inte. SÄ ska du handla en hel hop med filmer kolla bÄda butikerna. Du kan tjÀna en eller tvÄ filmer pÄ det. :) :o :o

#13

Postad 21 december 2003 - 12:19

KarlXII
  • KarlXII
  • Beroende

  • 1 112 inlĂ€gg
  • 0
Discshop Àr suverÀna att ha att göra med.

Jag har haft ett fel pÄ en skiva och det sköttes mycket snyggt. Jag mailade bara och nÀsta dag kom det en ny skiva med ett förfrankerat returkuvert att skicka tillbaka den gamla i.
Jag uppskattar att de visar förtroende för kunden med en sÄn procedur. Det Àr inte tal om att "skicka in den sÄ vi fÄr se om det Àr nÄgot fel, sen kommer kompensationen"

#14

Postad 21 december 2003 - 13:10

GĂ€st_Fredrik_*
  • GĂ€st_Fredrik_*
  • 0
Det hÄller jag med om. Ringde hÀromdagen dÄ ett fodral hade spruckt och frÄgade om jag skulle skicka tillbaka filmen. "Nej nej vi skickar ett nytt fodral till dig, kommer pÄ mÄndag". Det kallar jag service, det Àr sÄdant som gör att jag sköter sÄ mÄnga inköp som jag bara kan via Discshop.

#15

Postad 23 december 2003 - 10:20

Bullit
  • Bullit
  • ForumrĂ€v

  • 724 inlĂ€gg
  • 0
HÄller med om att Discshop Àr den bÀsta men inte den billgaste onlinebutiken. Jag handlar lika mycket pÄ dvd.se, som brukar vara lite billigare Àn Discshop.

TyvÀrr sÄ har inte dvd.se samma förtroende för sina kunder som Discshop. Man mailar dvd.se och fÄr en returpÄse sedan tar det nÄgon vecka eller tvÄ innan man fÄr filmen.

#16

Postad 29 december 2003 - 14:30

Unregistered94c28536
  • Unregistered94c28536
  • Veteran

  • 2 420 inlĂ€gg
  • 0
Har köpt filmer för över 50 tusen hos discshop sedan starten för över 3 Är sedan och inte en enda gÄng har frakten varit sen eller nÄgon disk skadad och sÄ vidare, köper nog 90% av mina filmer hos dom enbart för att servicen Àr grym, att priserna Àr lite höga stÀmmer inte alls om man jÀmför till exempel vad fimerna kostar pÄ en vanlig butik och dÄ Àr de alltid lite dyrare, sedan sÄ fÄr man ju riktigt bra Gulderbjudanden numera, senast Alien boxen för 599:- och nu har jag presis bestÀll Schindlers List och dÄ för 100:- lÀgre pris. Alien boxen kostar ju runt 800:- om man gÄr ner pÄ stan och kollar runt i ett par butiker. SÄ jÀmfört med priserna pÄ stan sÄ Àr dÄ discshop alltid billigare.

#17

Postad 29 december 2003 - 15:28

Unregisteredc0d57035
  • Unregisteredc0d57035
  • LĂ€rjunge

  • 276 inlĂ€gg
  • 0
Guggen...
Du fÄr ju allt jÀmnföra priserna mellan nÀtet! Klart som fan att det Àr dyrare i butikerna nÀr deras kundkrets Àr mindre, dyra lokaler, mycke personal mm...

Jaja, sen Guggen, din sÄ kallade guldstatus dÀr Àr ju nÀstan skrattretande 100kr rabatt pÄ Alien boxen??? Tycker du det Àr bra rabatt nÀr du har lagt över 50,000kr dÀr de senaste Ären?

JÀmnför priserna mellan de olika stora nÀthandlarna t.ex. discshop.se, dvdon.se mf. Sen tar du och bestÀller de filmerna som Àr billigast av de olika. De flesta av dem bjuder pÄ frakten om du bestÀller nÄgra st filmer!

SÄ rÄdet Àr att kolla priserna pÄ de olika sidorna och tÀnk pÄ frakten, men den gÄr att slippa undan...

SjÀlv tycker jag DVDON.se samt dishshop Àr bÄda bra onlinebutiker... Sen att jag fÄr billigare Àn nÀtet nÀr jag handlar Àr en annan sak =)

#18

Postad 29 december 2003 - 22:44

GĂ€st_Fredrik_*
  • GĂ€st_Fredrik_*
  • 0
Även om man kan diskutera huruvida rabatterna som man som Guldkund erhĂ„ller Ă€r tillrĂ€ckliga kontra den mĂ€ngd film man köper sĂ„ Ă€r Ă€ndĂ„ 100:- i rabatt 100:- mindre att betala. Jag tyckte personligen att 599:- för Alienboxen som jag gav var ett mycket bra pris och detsamma gĂ€ller för SchindlerÂŽs List som Ă€r förbokad. Sedan anser jag att Ă€ven om det finns billigare alternativ sĂ„ gör jag merparten av mina inköp av Discshop pĂ„ grund av deras ypperliga service samt det faktum att de verkligen satsar pĂ„ att öka sitt utbud hela tiden.

#19

Postad 30 december 2003 - 15:16

Unregistered94c28536
  • Unregistered94c28536
  • Veteran

  • 2 420 inlĂ€gg
  • 0

Guggen...
Du fÄr ju allt jÀmnföra priserna mellan nÀtet! Klart som fan att det Àr dyrare i butikerna nÀr deras kundkrets Àr mindre, dyra lokaler, mycke personal mm...

Jaja, sen Guggen, din sÄ kallade guldstatus dÀr Àr ju nÀstan skrattretande 100kr rabatt pÄ Alien boxen??? Tycker du det Àr bra rabatt nÀr du har lagt över 50,000kr dÀr de senaste Ären?

JÀmnför priserna mellan de olika stora nÀthandlarna t.ex. discshop.se, dvdon.se mf. Sen tar du och bestÀller de filmerna som Àr billigast av de olika. De flesta av dem bjuder pÄ frakten om du bestÀller nÄgra st filmer!

SÄ rÄdet Àr att kolla priserna pÄ de olika sidorna och tÀnk pÄ frakten, men den gÄr att slippa undan...

SjÀlv tycker jag DVDON.se samt dishshop Àr bÄda bra onlinebutiker... Sen att jag fÄr billigare Àn nÀtet nÀr jag handlar Àr en annan sak =)

SjÀlvklart Àr de billigare via nÀtet men de var inte de jag jÀmförde med. NÀr de gÀller gulkunds grejen sÄ kommer den att bli bÀttre, jag har mailat till dom om detta och fÄtt svar pÄ ett par grejer, dels att dom funderar pÄ att höja grÀnsen för att bli guldkund vilket innebÀr att de blir fÀrre guldkunder = bÀttre erbjudanden för guldkunder, sedan sÄ har jag fÄtt veta att de kanske kommer att bli mÄnadsfakturor för alla trogna stor kunder, alltsÄ betala i slutet av mÄnaden pÄ alla dina inköp och dÄ alla filmer ihop pÄ en faktura. Sedan har dom ju just sÀnkt frakten till 10:- för alla guldkunder och de Àr billigt och du fÄr fri frakt om du bestÀller mer en 4 filmer eller över 600:- sÄ jag tycker att Discshop klart sköter om sina kunder, jag vill ha min film inom 24 timmar och jag vill enkelt fÄ kontakt med butiken via telefon eller mail vilket funkar, dom svara alltid efter 2-3 signaler och mailar man fÄr man svar samma dag, finns ingen nÀtbutik idag som Àr lika bra, priserna Àr inte alltid de viktigaste tycker jag.

#20

Postad 30 december 2003 - 23:05

partajare
  • partajare
  • MĂ€stare

  • 3 282 inlĂ€gg
  • 0
Guggen...
...sÄ sant sÄ sant!

Discshop har den bÀsta servicen, den skall man ibland oxÄ betala för.

#21

Postad 31 december 2003 - 14:48

Unregisteredacfb0d13
  • Unregisteredacfb0d13
  • AnvĂ€ndare

  • 158 inlĂ€gg
  • 0
Discshop har helt underbar support, jag fick en skiva frÄn dom en gÄng som inte funkade och jag mailade dom vid 10 tiden pÄ en fredagskvÀll och fick svar inom en minut och dom skickade skivan sÄ jag hadde den pÄ tisdagen med returkuvert. Det Àr det enda jag nÄgonsin har fÄtt som det har varit nÄgot fel pÄ och jag har handlat för ca 10-15kkr.

#22

Postad 14 januari 2004 - 21:47

GĂ€st_Fredrik_*
  • GĂ€st_Fredrik_*
  • 0
Tycker att Discshop har varit lite sega med att ta in filmer i sitt sortiment. Nu har det gÄtt ett antal veckor in pÄ det nya Äret men det Àr ÀndÄ mÄnga varor som Àr tillfÀlligt slut i lager och som har varit det en lÀngre tid. Har pratat med deras kundtjÀnst och de skall fÄ in stora leveranser samt uppdatera siten för kommande filmer men detta sker inte.

#23

Postad 14 januari 2004 - 22:17

Unregistered94c28536
  • Unregistered94c28536
  • Veteran

  • 2 420 inlĂ€gg
  • 0

Tycker att Discshop har varit lite sega med att ta in filmer i sitt sortiment. Nu har det gÄtt ett antal veckor in pÄ det nya Äret men det Àr ÀndÄ mÄnga varor som Àr tillfÀlligt slut i lager och som har varit det en lÀngre tid. Har pratat med deras kundtjÀnst och de skall fÄ in stora leveranser samt uppdatera siten för kommande filmer men detta sker inte.

Trots att mÄnga filmer Àr slut sÄ Àr leveranserna otroligt snabba, bestÀllde 2 st musik dvdŽs som var slut i lager i torsdags förra veckan och jag fick dom i gÄr (Tisdag) och de rÀcker för mig, har vid flera tillfÀllen bestÀllt filmer som varit slut i lager men har max fÄtt vÀnta 4-5 dagar frÄn bestÀllning tills jag fÄtt dom. Hadde en bestÀllning hos Cdon som jag vÀntade pÄ i 3 veckor som jag sedan avbestÀllde, sista gÄngen jag handlar hos dom, usel service. :blink:

#24

Postad 14 januari 2004 - 23:08

partajare
  • partajare
  • MĂ€stare

  • 3 282 inlĂ€gg
  • 0
Jag tycker iofs att mkt Àr slut ilager överallt just nu...
Kan det vara sÄ att DVD nÄtt folket mer nu och mÄÄÄÄnga köpt filmer vid jul?!
Leverantörerna/ produktionsbolagen har inte dimensionerat för detta.
De flesta filmer som Àr slut pÄ DS Àr förmodligen slut Àven hos andra, om inte fÄr de nog in dem inom kort.

#25

Postad 16 januari 2004 - 17:55

GĂ€st_Fredrik_*
  • GĂ€st_Fredrik_*
  • 0
Det verkar onekligen som att det har handlats bra mycket mer film Àn vad leverantörerna hade rÀknat med. NÀr jag har haft kontakt med bÄde Discshop och andra siter sÄ kan ingen ge nÄgra konkreta svar pÄ nÀr filmer som Àr slut i lager kan förvÀntas dyka upp i sortimentet igen. "NÄgon gÄng under januari" Àr ett standardsvar modell 1-A som man har fÄtt ett antal gÄnger den senaste tiden. Innan har man alltid fÄtt klockrena svar med exakta datum för inkommande leveranser av nya filmer. FÄr hoppas att deras lager snart fylls pÄ igen.

#26

Postad 17 januari 2004 - 12:47

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

  • 6 725 inlĂ€gg
  • 0
Till DS försvar mÄste man ju sÀga att dom trots allt har 7.049 olika titlar i lager just nu. Det tror jag det Àr fÄ firmor som har.

#27

Postad 03 februari 2004 - 11:22

Unregistered217b1113
  • Unregistered217b1113
  • Beroende

  • 1 037 inlĂ€gg
  • 0
Gaaaah sÀger ja bara :/

hadde bestÀllt en dvd med ramones pÄ DS och fick den idag
öppnade paketet och fann att den inte var inplastad sÄ som alla filmer jag fÄtt ifrÄn dom har varit...

öppnade dvd fodralet och vad finner ja dÀr????

jo ingen skiva i....... now i am pist!!!!

######k nÀr man har sett fram emot en film sÄ blir det kaka av allt :/

#28

Postad 03 februari 2004 - 14:21

Metalmartin
  • Metalmartin
  • LĂ€rjunge

  • 488 inlĂ€gg
  • 0
Knappast deras fel dock.TyvÀrr gör det inte besvikelsen mindre.

Cheers Martin

#29

Postad 03 februari 2004 - 14:46

Unregistered217b1113
  • Unregistered217b1113
  • Beroende

  • 1 037 inlĂ€gg
  • 0

Knappast deras fel dock.TyvÀrr gör det inte besvikelsen mindre.

Cheers Martin


nÀ ja vet dude...
ds sa de till mig oxÄ

men det Àr lite surt....(det var en ramones dvd)
alltsÄ inget man ska slarva bort!!!!


detta e enda gÄngen som ja haft strul med ds.. och det Àr inte deras fel ens....

:blink:

#30

Postad 04 februari 2004 - 21:16

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

  • 2 402 inlĂ€gg
  • 0
NÄgon som kan berÀtta hur lÀnge man förblir Guldkund hos Discshop efter att man blivit det?

#31

Postad 04 februari 2004 - 21:40

Berggren
  • Berggren
  • I Am The God Of Hellfire

  • 3 967 inlĂ€gg
  • 0
För alltid?
LÀttaste sÀttet att fÄ reda pÄ detta Àr genom att maila deras utomordenltliga kundtjÀnst, de svara alltid inom ett par timmar om man mailar dem under dagen.
Men mitt tips Àr för alltid, eller tills de Àndrar förutsÀttningarna.

#32

Postad 05 februari 2004 - 19:01

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlĂ€gg
  • 0
NÀr blir man guldkund dÄ?

#33

Postad 05 februari 2004 - 21:04

GĂ€st_Fredrik_*
  • GĂ€st_Fredrik_*
  • 0
NÀr du har handlat för 3000:- under den senaste 6 mÄnadersperioden. Ett tips Àr att kolla deras hemsida. :unsure:

Discshops Medlemsregler

Redigerat av jedi, 05 februari 2004 - 21:04.


#34

Postad 05 februari 2004 - 23:53

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlĂ€gg
  • 0
Tack Jedi...jag var lite lat dÀr ;)

#35

Postad 06 februari 2004 - 00:06

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

  • 2 402 inlĂ€gg
  • 0
Det stÄr inte pÄ deras hemsida hur lÀnge man förblir det.

Har dock mailat dem om detta.

#36

Postad 06 februari 2004 - 03:30

GĂ€st_Fredrik_*
  • GĂ€st_Fredrik_*
  • 0
Det finns ingen tidsgrÀns pÄ hur lÀnge du Àr Guldkund eller att du mÄste köpa för en viss summa varje Är för att fÄ fortsÀtta vara det. Har du vÀl blivit det en gÄng sÄ Àr du sedan Guldkund permanent.

#37

Postad 06 februari 2004 - 07:21

Unregisteredf0944125
  • Unregisteredf0944125
  • LĂ€rjunge

  • 324 inlĂ€gg
  • 0
[quote name='Guggen' date='Dec 30 2003, 16:16 '][quote name='chaser' date='Dec 29 2003, 15:28 '] Guggen...
Du fÄr ju allt jÀmnföra priserna mellan nÀtet! Klart som fan att det Àr dyrare i butikerna nÀr deras kundkrets Àr mindre, dyra lokaler, mycke personal mm...

[/QUOTE]
Tycker att det Àr tvÀrtom, alltid dyrare pÄ nÀtet.
Visst,. jag handlar en del pÄ Discshop oxÄ, men dÀr har du 25:- i frakt och sÄ ligger dom en 25-30 spÀnn över dom butiker jag handlar i....
Och en 50lapp/film blir snart lite pengar ;)
Pris ex. Bad boys 2 219:- mot 199:- Tomb raider 2 229:- mot 199:- Det Àr 73:- som jag sparade in pÄ det köpet. SÄ det gÄr inte att sÀga att nÀtbutiker alltid skulle vara billigare.
Men utbudet Àr helt klart kanon och man kan ju göra en del "kap"

Göran

#38

Postad 06 februari 2004 - 11:16

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

  • 2 402 inlĂ€gg
  • 0

Hej!

  Tack för ditt mail. Om man blir "uppgraderad" till Guldkund, behĂ„ller man
sin status tills vidare. Vi har hittills inte tagit bort nÄgons
Guldmedlemskap pga av att man köpt för lite under nÄgon period. Vi tittar
dock pÄ att fakturor betalas i tid.


Perfa ;)

Kommer bli Guldkund nÀr Februari pengarna kommer.

#39

Postad 20 februari 2004 - 04:55

GĂ€st_Fredrik_*
  • GĂ€st_Fredrik_*
  • 0
Jag gör detta till den officiella trÄden för frÄgor rörande Discshop.

#40

Postad 09 mars 2004 - 13:21

GĂ€st_Fredrik_*
  • GĂ€st_Fredrik_*
  • 0
Suck Àr det nÄgon mer Àn jag som upplever Discshops site som extremt seg nu för tiden? Det var inte lÀnge sedan de bytte server men de senaste veckorna tycker jag bara det har gÄtt trögre och trögre, nu Àr det modemlÀge ibland kÀnns det som.

#41

Postad 09 mars 2004 - 14:54

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

  • 2 402 inlĂ€gg
  • 0
HÄller med dig definitivt. Ibland kan det ta nÄn minut innan startsidan laddats klart medans andra gÄnger tar det inte en sekund.

#42

Postad 09 mars 2004 - 15:04

Unregisterede68eb861
  • Unregisterede68eb861
  • Guru

  • 5 548 inlĂ€gg
  • 0
Jag köpte 2-disc "Pirates of Carabien" för 239:- nÀr den kom. Det var i fast butik Elgiganten. PÄ t ex discshop tog de 259:- plus frakt = nÀtbutikerna Àr inte alltid billigast... :)

Mvh JB

Redigerat av Unregisterede68eb861, 09 mars 2004 - 15:05.


#43

Postad 09 mars 2004 - 19:43

partajare
  • partajare
  • MĂ€stare

  • 3 282 inlĂ€gg
  • 0

Suck Àr det nÄgon mer Àn jag som upplever Discshops site som extremt seg nu för tiden? Det var inte lÀnge sedan de bytte server men de senaste veckorna tycker jag bara det har gÄtt trögre och trögre, nu Àr det modemlÀge ibland kÀnns det som.

ja absolut den har varit jÀtteseg, som igÄr dÄ jag gick igenom 5Ärs rean sÄ va det somm om jag satt pÄ mitt gamla gamla 28k modem :)

#44

Postad 11 mars 2004 - 15:29

GĂ€st_Fredrik_*
  • GĂ€st_Fredrik_*
  • 0
Discshop har postat ett inlÀgg i dvdforum.nu angÄende den "milt" sega miljön pÄ siten:

Hej,

Som flera av er mÀrkt har vi haft kraftiga driftstörningar de senaste dagarna. Detta Àr naturligtvis inte acceptabelt.

Vi Àr dock i slutfasen av en större uppgradering av vÄra webservrar. VÄr förhoppning Àr naturligtvis att driftstörningarna i och med denna uppgradering skall upphöra.

MVH

Erik Lindgren
VD. Discshop


FÄr hoppas att denna uppgradering fungerar lÀngre Àn 2 mÄnader.

OT: Vilken 5-Ärskampanj, hittade 3 filmer som var intressanta. Och dessa Àgde man redan. Tycker nog att de kunde ha fixat till lite större/intressantare titlar till ett 5-Ärsjubileum. :)

#45

Postad 11 mars 2004 - 23:58

partajare
  • partajare
  • MĂ€stare

  • 3 282 inlĂ€gg
  • 0
HÄller med dig Jedi %-Ärs rean kunde varit bÀttre trots allt inga riktigt heta titlar eller riktigt bra priser.

Att de skulle vara klara med en server ugradering snart e ju positivt.

#46

Postad 24 mars 2004 - 02:19

Packetloss
  • Packetloss
  • Veteran

  • 1 886 inlĂ€gg
  • 0
NÄn som haft problem med att uppdatera sin address pÄ deras sida nÀr ni har flyttat?

Jag gjorde det och den nya addressen stÄr dÀr men likförbannat sÄ skickas paketen till mina gamla address fortfarande...

Ytterst irriterande.

MÄste vara en bugg i deras system eller nÄt.

#47

Postad 24 mars 2004 - 09:48

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

  • 2 402 inlĂ€gg
  • 0
Jag flyttade den 1:a Mars och har Àndrat min adress dÀr. Dock bestÀllde jag eftersÀndning sÄ för mig borde det inte vara nÄgra problem.

MÀrker det nu dÄ löningen kommer dÄ ett par bestÀllningar kommer göras.

#48

Postad 24 mars 2004 - 12:06

Metalmartin
  • Metalmartin
  • LĂ€rjunge

  • 488 inlĂ€gg
  • 0
finfin import rea pÄ discshop.se nu

bla futurama 299:-

Mvh Martin

#49

Postad 24 mars 2004 - 12:49

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

  • 2 402 inlĂ€gg
  • 0
SÀsong 1 kostar 229;- pÄ CD-WOW resten Àr dyrare Àn Discshop.

#50

Postad 06 september 2004 - 09:20

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

  • 6 725 inlĂ€gg
  • 0
Jaha, nu verkar det som Bonnier köpt Discshop. Ska bli intressant och se vad det leder till.



0 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 0 gÀster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.