Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Borderlands 2

136 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 27 september 2012 - 16:40

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Golden keys till golden chests med epixx lewt.. :)


Snubben tweetar alltså ut koder till nycklar? Antar att man måste vara SJUKT snabb att knappa in koden efter man sett tweeten?

#52

Postad 28 september 2012 - 03:34

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0
Börjat klämma på det lite nu. Det mesta är sig likt. Onödigt rörigt interface här har de försämrat sedan originalet av någon outgrundlig anledning. Vill direkt ha en överblick över mina vapen och mina stats. Begriper heller inte riktigt begränsningen med bara två aktiva vapen åt gången när du ändå kan pausa och byta.

AIn tycker jag absolut i regel gör sig lite svårare i alla fall än vad jag minns den. Körde borderlands i SP och lär köra det här i SP också. Orkar inte med hoppjerkor och dylikt som snor min loot ;)

#53

Postad 28 september 2012 - 07:01

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Golden keys till golden chests med epixx lewt.. :)


enda sättet att få nycklarna är genom detta eller går dessa få tag i spelet också?

#54

Postad 28 september 2012 - 07:04

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

enda sättet att få nycklarna är genom detta eller går dessa få tag i spelet också?


Du får 1 st för förbokning, 1 st om du signar upp på shift, sedan kan man bara få fler om de ger bort koder.

De som de släppte häromdagen var 1000 nycklar, gick åt på 3 sekunder.. :D

#55

Postad 28 september 2012 - 10:15

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

De som de släppte häromdagen var 1000 nycklar, gick åt på 3 sekunder.. :D


Fullt med twitterbots som inte gör annat än att scannar efter såna koder och sen slår in dem. Gav upp möjligheten att låsa upp något genom att följa folk på twitter för länge sen. <_<

#56

Postad 28 september 2012 - 16:37

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Mmm, hittade en rolig MIRV granat som suger upp fiender först, sedan exploderar.. :D

#57

Postad 29 september 2012 - 15:56

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

  • 2 261 inlägg
  • 0

Mmm, hittade en rolig MIRV granat som suger upp fiender först, sedan exploderar.. :D

Utbudet av granater är klart större i 2:an. Kul. Bra assault rifles är det dock sparsamt med, vilket det även var i 1:an. Iaf om man spelar själv och man inte får loot i samma omfattning som om man spelar co-op. Klart att det går att hitta, men det är inte helt enkelt.

Riktigt kul spel. Rekommenderas!

//P

#58

Postad 29 september 2012 - 21:59

Ghorun
  • Ghorun
  • Forumräv

  • 686 inlägg
  • 0
Har bara hunnit köra i någon timme med 3 vänner, men känslan från första spelet finns kvar. Allt känns dock lite bättre, vid första anblick iaf. Roligt är det då, men behöver lite fler nivåer och mer loot innan det drar igång på allvar. :)

Redigerat av Ghorun, 29 september 2012 - 21:59.


#59

Postad 30 september 2012 - 06:22

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0
Uppe i nivå 22 nu. Jo nog är det borderlands patchat absolut. Det enda som är lite sämre möjligen är interfacet och att jag har lite mer problem med texturer som inte hinner laddas in korrekt. Inget fel på bildflytet dock men det ska det ju inte va med så pass lågupplösta texturer heller.

Kul lir även om det dödar rätt många hjärnceller. Tråkigt att man verkligen måste göra story linjen om man ska få tag på riktigt bra loot. Se bara till att inte snubbla förbi arenan. Där fick man loot så det var värt att dö både en och två och tre gånger för att uppgradera arsenalen och få lite stålar. Det senare kräver visserligen att man inte dör för ofta men men :)

Gällande automatkarbiner så får jag hålla med. Inte hittat någon ännu som jag direkt blivit förälskad i. pistoler plus snipergevär blandad med lite hagelbössor är det som ger mest framgång än så länge. SMG/AK är lite samma sak men lättare hitta SMGs med specialskada. Lite tråkigt då jag kör som Kommando där just de vapnen ska va de starkaste.
Tornet känns nästan väl effektiv. Helt ouppgraderad så dominerar den totalt behöver inte mycket hjälp. Men den hjälpen kan behövas när man drar igenom i singelspelarläget för att ta sig ur knipor om inte annat.

#60

Postad 30 september 2012 - 12:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Uppe i nivå 22 nu. Jo nog är det borderlands patchat absolut. Det enda som är lite sämre möjligen är interfacet och att jag har lite mer problem med texturer som inte hinner laddas in korrekt.

Håller med, känns som ett lite bättre Borderlands, exakt samma annars. Mer av samma, inte för att det är dåligt.

Och laddningen av texturerna har inte varit så här uppenbar i något annat spel jag lirat.

#61

Postad 30 september 2012 - 14:09

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Kan bara hålla med ang texturerna, blev förvånad över hur segt dom laddar in emellanåt.

Har spelat på 3 olika karaktärer hittills, Siren, Gunzerker och Assassin. Siren´s phaselock är riktigt effektiv, gunzerking tyckte jag sög men han har en del annat som väger upp till den dåliga specialaren. Assassin har jag inte hunnit testa så mycket än men den verkar effektiv.

Tråkiga är att snipergevären oftast är helt överlägset att använda för det mesta.

#62

Postad 30 september 2012 - 15:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Tråkiga är att snipergevären oftast är helt överlägset att använda för det mesta.

Nja, vet i fan. På långt avstånd for sure iom headshots (det ska de ju vara), men på nära avstånd dominerar shotguns. Dödar nog mest med shotguns faktiskt.

#63

Postad 30 september 2012 - 15:34

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Shotguns är hemskt bra.. :D funkar bra med Zero oxå, stealtha, springa upp till fiende, pooff!

#64

Postad 30 september 2012 - 16:01

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Och laddningen av texturerna har inte varit så här uppenbar i något annat spel jag lirat.


Mmm... Känns som ett Unreal Engine spel.

Dödar nog mest med shotguns faktiskt.


Shotgun eller SMG är det som gäller nu. Ibland snipar man lite mest för att få Badass ranks. :)
Men det handlar mest om vad man hittar för vapen. Har en orange pistol som jag fick från den enarmade banditen men även den börjar släpa efter 'normal' loot nu så den får betydligt mindre användning. Innan var det med den jag dödade det mesta.

#65

Postad 30 september 2012 - 16:08

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

  • 2 261 inlägg
  • 0
Använder nästan aldrig shotguns. Vill hålla lite avstånd mellan mig och dem jag ska slakta...haha. Tacka vet jag ett bra AR med scope, accuracy runt 90% och rejäl storlek på magasinet och sen är jag nöjd. Kan man sen få lite fire elemental också så är det riktigt nice. En corrosive launcher är ruggigt bra att ha när man springer på constructors så en sån försöker jag också ha i ryggsäcken. Lägg sen till en bra sniperbössa och en bra SMG sen är man redo för disco...

//P

#66

Postad 30 september 2012 - 17:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Använder nästan aldrig shotguns. Vill hålla lite avstånd mellan mig och dem jag ska slakta...haha.

Om man inte möter fiender som tar för lång tid att döda, så kan man utan problem gå in i smeten och köra på eftersom man ändå bara behöver döda en fiende för att bli återupplivad, ett skott eller två. Men tål de mycket får man ju vara försiktigare.

#67

Postad 01 oktober 2012 - 03:38

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0
Bara man springer runt och har lite koll så fungerar hagelbössorna rätt bra. Enda problemet jag har är att ammunitionen tar fort slut lol men shotgun är tidseffektivt när man inte vill stå och kötta för länge. .Kör som Kommando och förbättrad omladdning och fire rate tjänar shotgun rätt mycket på också. Märks knappt när de laddar om vid det här laget. Alla mina vapen är gatlin guns vid det här laget. Har börjat prioritera sniper gevär som inte laddar om fort vid det här laget. Hade någon burst med sjuk skada på 650 plus korrosion men den var smått dryg då bara första skottet träffade ofta och ammunitionen tog slut på nolltid.

#68

Postad 01 oktober 2012 - 08:12

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Mmm.. Burst snipers är värdelösa.

Känner mig mellan vapen just nu. Var och sprang på ett ställe vi egentligen var underlevlade för igår och hittade massor av vapen som gjorde ofantligt mer skada än de jag hade. Men de känns inte 'rätt', men samtidigt vill man inte byta ner sig till de som känns bättre eftersom de gör knappt någon skada i jämförelse.

#69

Postad 01 oktober 2012 - 12:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Mmm.. Burst snipers är värdelösa.

Känner mig mellan vapen just nu. Var och sprang på ett ställe vi egentligen var underlevlade för igår och hittade massor av vapen som gjorde ofantligt mer skada än de jag hade. Men de känns inte 'rätt', men samtidigt vill man inte byta ner sig till de som känns bättre eftersom de gör knappt någon skada i jämförelse.

Om du kan använda dem är det väl inget problem? Hade de varit "för bra" så hade du ju varit för låg lvl för att kunna använda dem.

#70

Postad 01 oktober 2012 - 12:39

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Det är inte pga moraliska skäl som de inte känns rätt. De känns inte rätt hur de används. Såna saker som fel elemental damage, fel reload rate, shotguns som behövs laddas om varannan gång. Såna saker. :)

Moral? Phaw. :P

#71

Postad 01 oktober 2012 - 13:43

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0

Om du kan använda dem är det väl inget problem? Hade de varit "för bra" så hade du ju varit för låg lvl för att kunna använda dem.


De förbrukar alldeles för mycket ammunition. Uppgraderar du fire rate och reload så är ju alla snipers gatlin guns i stort sett så då tappar burst sniprarna mycket av sin funktion.

Måste nog maxa recoil reduction för att få riktig nytta av burst snipers för att få critical hits med dem men räcker det med ett skott så går det ju ändå åt tre eller dylikt...

Men jo jag tycker väl de lyckats rätt bra med balanseringen även om de absolut kunnat göra automatkarbinerna lite mer konkurrenskraftiga.

#72

Postad 01 oktober 2012 - 14:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0
Jag pratade inte om burst snipers alltså ;)

Men jag spelar med en gunzerker som har ammorepl. så ammo är aldrig ett problem i vilket fall.

#73

Postad 01 oktober 2012 - 14:40

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Det är inte pga moraliska skäl som de inte känns rätt. De känns inte rätt hur de används. Såna saker som fel elemental damage, fel reload rate, shotguns som behövs laddas om varannan gång. Såna saker. :)

Moral? Phaw. :P

Precis så har jag känt i Borderlands (ettan som jag återupptagit nu) men vid lvl 22 typ så hittade jag en bössa med ok magasin (52 tror jag), helautomatisk, hög eldhastighet och rimlig damage. Då blev det mycket roligare faktiskt. Mera ös liksom. Kunde varit bättre accuracy men man kan inte få allt. Jag hade en med lägre damage fast med magasin 100 men då rasslade det så mycket ammo att jag lagt den i ryggsäcken. Den var rolig dock, kändes som en LMG :)

Och nu sparar jag bara snipers med högsta damage och hög accuracy fast de brukar ha låg fire rate och lång reload för det kommer ändå skakas med siktet efter varje skott så det är odugligt med snabbare fire rate och lägre damage när man ändå inte träffar pga skak.

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 01 oktober 2012 - 14:45.


#74

Postad 03 oktober 2012 - 03:28

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0
Puh då har man äntligen fixat main storyn då. Landade på nivå 34. Hade man inte haft rocket launchern med diverse uppgraderingar så hade det nog blivit rätt tufft. Nu var det typ 3 träffar för slutbossen.

Någonting blev lite vajsing med nya vapen den här svängen. Jag fick typ 3 monster snipers på samma gång. Sedan när det gäller rocket launcher så fick jag helt plötsligt en som gör 17000 i skada som är mer än dubbelt så mycket som någon rocket launcher jag hittade senare. 17000 med sprängskada dessutom. Free get out of jail vapen mao speciellt med mina 9 i steady perks och annat jox som förstärker granaterna, raketkastaren.

Looten när det gällde slutbossen var en stor besvikelse. Ett vapen som var värt en massa stålar men kassa stats var det man fick ut av hela den där högen. 20000 gold har man inte så stor nytta av om man har 150000 kr i banken. Hade ingenting i inventoriet jag riktigt ville offra för det där...

Hur fungerar det nu om man startar ett nytt lir. Kan man starta en ny karaktär där jag bara för över alla skillpoints jag tjänat. Tappar man bonus perksen?

#75

Postad 03 oktober 2012 - 06:36

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
bonus badass point perksen är för kontot så det har du på alla karaktärer.

#76

Postad 04 oktober 2012 - 16:42

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Gunzerker, rocket launcher + shotgun = OP! :P

Känns lite obalanserat i slutändan..

Tycker faktiskt fortfarande bäst om Zero.

#77

Postad 04 oktober 2012 - 16:44

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Och angående koderna som släpps via twitter så fungerar dom utmärkt. Man ska bara hinna se tweeten om när dom gäller, dom brukar vara aktiva i 2 timmar.

#78

Postad 04 oktober 2012 - 16:48

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 1
Har du testat Commando liljagare? Tornet där känns på tok för kraftfullt redan från start. Hade det inte vart så drygt att man måste börja om från level 0 om man byter karaktär så hade jag kanske kört ett till varv som assassin. Phase shift har jag svårt att se hur det kan vara ens i närheten av lika effektiv.

#79

Postad 04 oktober 2012 - 17:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Phase shift har jag svårt att se hur det kan vara ens i närheten av lika effektiv.

Det är det inte heller.

#80

Postad 04 oktober 2012 - 18:32

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Spontant så känns commandon som den klart bästa karaktären. Spelar co-op med en som spelar som commando och hans torn gör sinnessjukt mycket skada. Själv spelar jag med Siren och tycker väl phaseshiften funkar ganska bra i sammarbete med honom iaf.

Sen spelar jag gunzerker själv och själva gunzerkingen är ju totalt värdelöst i mina ögon, kanske är den bra när man kan levla upp vissa saker ordentligt men inte än iaf.

Redigerat av La Cucaracha, 05 oktober 2012 - 00:24.


#81

Postad 04 oktober 2012 - 19:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0
MHB:s recension

Har ni förresten sett hur det ser ut med PhysX på PC? Man längtar till nästa konsoler :)

http://www.cinemable...head-45774.html

#82

Postad 05 oktober 2012 - 15:38

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

MHB:s recension

Har ni förresten sett hur det ser ut med PhysX på PC? Man längtar till nästa konsoler :)

http://www.cinemable...head-45774.html

La precis beställning på ett kort med physx och det blir förmodligen till att skaffa Borderlands 2 till pc så småningom. :)

#83

Postad 05 oktober 2012 - 20:43

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 1
http://www.cracked.c...iction-machine/

^_^

#84

Postad 05 oktober 2012 - 21:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0
Some guns will make you inexplicably sad: "This one is objectively better, but I really liked my last one. I can't stand to see it go ..." While some guns will just piss you off: "I spent all my money buying the best gun in the game five minutes ago, and now I find something better in a frozen pile of alien ape-shit?"

Hahaha

#85

Postad 08 oktober 2012 - 21:02

Pottsork
  • Pottsork
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0

MHB:s recension

Har ni förresten sett hur det ser ut med PhysX på PC? Man längtar till nästa konsoler :)

http://www.cinemable...head-45774.html


Jag o frugan kör co-op med våra datorer bredvid varandra...jag har PhysX, hon har det inte...jag är nöjd! ;)

#86

Postad 09 oktober 2012 - 08:43

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Oj sikken skillnad. får nog bli ett Nvidia-kort nästa gång.

#87

Postad 09 oktober 2012 - 10:29

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
För er som inte redan sett så finns nya karaktären Mechromancer's skilltree att beskåda och peta i lite här: http://www.borderlan...chromancer.html
Verkar lovande!

Sen läser jag även detta på twitter:
"So - here's the surprise, Mechromancer for Borderlands 2 is ready about a week earlier than I promised. Oct 9, all platforms. Woo!"

Borde väl gälla även EU kan man tro?

#88

Postad 09 oktober 2012 - 13:14

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0

Oj sikken skillnad. får nog bli ett Nvidia-kort nästa gång.


Fysiken i BL 2 är inte speciellt imponerande. Verkligen ingen mening med att skaffa PhysX för det här liret.

#89

Postad 09 oktober 2012 - 13:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Fysiken i BL 2 är inte speciellt imponerande. Verkligen ingen mening med att skaffa PhysX för det här liret.

Uppenbarligen tyckte han det eftersom han såg videon med sina egna ögon.

#90

Postad 09 oktober 2012 - 16:05

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Verkar som mechromancers släpps idag! :D

#91

Postad 09 oktober 2012 - 16:13

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0

Uppenbarligen tyckte han det eftersom han såg videon med sina egna ögon.


Jag uttrycker mina åsikter kanske efter mer än 50+ h borderlands med och utan PhysX :)

#92

Postad 09 oktober 2012 - 16:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0
Mjo, men nu har han ju en annan reaktion på effekterna, precis som Pottsork. Jag har lärt mig att du är ytterst kräsen när det gäller grafik så dina standarder lär inte passa in på alla.

Och tycker du det är värt att skaffa PhysX överhuvudtaget?

#93

Postad 09 oktober 2012 - 16:46

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0
Lättare att visa upp PhysX i videor än real time. Det är tveksamt för min del och tycker sällan det är värt prestandaförlusten. Många lir använder CPun för samma uppgift också vilket ju är trevligare med en mer "öppen standard".

Nu är inte Borderlands 2 menat att va seriöst men fysiken fungerar så mysko 9x av 10 det är mer distraherande än läckert :)

#94

Postad 10 oktober 2012 - 10:40

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Spelade B2 till halv ett igår, och jag som inte har spelat något sen baby kom för två månader sen. Var skitkul!

#95

Postad 10 oktober 2012 - 16:07

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0

Spelade B2 till halv ett igår, och jag som inte har spelat något sen baby kom för två månader sen. Var skitkul!


Får gratulera i efterskott, har också en 2 månaders hemma (14 aug) + en 2,5års :)
Fullt ös medvetslös.

Men jag lyckas alltid hitta lite tid till BL2.

#96

Postad 11 oktober 2012 - 04:15

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Hmm, min badass rank är 0, fast all progress på challenges är kvar.. suck.

Trodde jag skulle slippa den buggen.. :\

#97

Postad 12 oktober 2012 - 06:33

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
10 euro för mechnomancern några veckor efter release.. fuuuuuuuuuuult!

#98

Postad 12 oktober 2012 - 09:46

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Hmm, min badass rank är 0, fast all progress på challenges är kvar.. suck.

Trodde jag skulle slippa den buggen.. :\


Och bonusstatsen? Vilken plattform spelar du på förresten?

10 euro för mechnomancern några veckor efter release.. fuuuuuuuuuuult!


Man fick den gratis om man köpte via Webhallen. Polaren fick något annat med sitt spel han köpte på gamestop eller någon liknande affär.


Klarade spelet igår, fick absolut inga direkt feta vapen från slutbossen. Fick en orange sköld som kändes bäst. Skjuter automatiskt iväg corrosive-skott på den som skjuter på en eller melee-attackerar :)
Tror den höll på och tjatade ett tag också om att jag slösade ammo och att jag sköt dåligt haha! Dock är den eller om det var något annat tyst nu iaf.

Har 5:e rundan kvar på den där ganska jobbiga hyperionarenan, ska ge det ett nytt försök strax.

Redigerat av La Cucaracha, 12 oktober 2012 - 09:51.


#99

Postad 13 oktober 2012 - 08:13

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0
Började lira spelet igår. Kör med Mechromancer. Underbart spel. Kul med ett riktigt bra actionlir. Behövs lite pangpang efter alla timmar med Skyrim.

#100

Postad 13 oktober 2012 - 17:06

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Och bonusstatsen? Vilken plattform spelar du på förresten?


PS3, bonus statsen är kvar, fast jag hade ju ganska hög badass, så får inga nya credits när det påstår att jag fick en.

Nycklarna är borta med.. :(

Det enda positivia, ny tv igår, spelet är underbart i 3d.. :D



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.