Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox 360 prissänkt

298 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 14 mars 2008 - 00:30

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
derik: Du vet om att du kommer att sakna många av Halo 3:s livefunktioner om du inte har hårddisk?

#102

Postad 14 mars 2008 - 10:35

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

  • 1 742 inlägg
  • 0
Tycker det är dålig uppdatering från affärerna, ringde elgiganten precis Arcade kostar förvisso 1790, men en premium låg på 2990:-

#103

Postad 14 mars 2008 - 11:50

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

  • 1 061 inlägg
  • 0
Kan få en elite för 211 pund (2610kr) då med en 20% off kod, men har hört att butiken brukar kräva tillbaka rea pengarna efter 2 månader så blir lite tveksam.

#104

Postad 14 mars 2008 - 12:13

Unregisterede45e3982
  • Unregisterede45e3982
  • Användare

  • 209 inlägg
  • 0
XBOX 360 PREMIUM HDMI-VERSION + EXTRA HANDKONTROLL + PGR 4

För 2500 kr på dustin home!

Riktigt billigt

http://www.dustinhom...5010134017.aspx

Redigerat av Unregisterede45e3982, 14 mars 2008 - 12:17.


#105

Postad 14 mars 2008 - 12:27

oset_olholm
  • oset_olholm
  • Användare

  • 120 inlägg
  • 0
Dustin erbjudandet är slutsålt, när tror ni att dom får in det ??

#106

Postad 14 mars 2008 - 12:43

Fajjer
  • Fajjer
  • Användare

  • 155 inlägg
  • 0

Dustin erbjudandet är slutsålt, när tror ni att dom får in det ??


Inte en aning, men provat skriva eller ringa till dom och fråga?

#107

Postad 14 mars 2008 - 13:02

oset_olholm
  • oset_olholm
  • Användare

  • 120 inlägg
  • 0
Ja då jag väntar på svar B)

#108

Postad 14 mars 2008 - 15:34

oset_olholm
  • oset_olholm
  • Användare

  • 120 inlägg
  • 0
Tror fan ja slänger in en bestälnning på Dustin oavsett när de kommer, kommer de så kommer de priset går väl inte att klaga på....behöver ja ju bara inhandla en hdmi kabel så är ja med i matchen !

#109

Postad 14 mars 2008 - 16:22

ILCapitano
  • ILCapitano
  • Lärjunge

  • 448 inlägg
  • 0

För 5 min sen hoppade jag på tåget. Beställde arcade från elgiganten. Ca 1900 med frakt! B)

För 5 minuter sen beställde jag arcade från pc-city för 1790:- med fri frakt! :D

Hur fick ni det fraktfritt?
När jag var på deras hemsida stod det 89 som billigaste fraktkostnad.

#110

Postad 14 mars 2008 - 16:27

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
Nu har jag beställt Kameo, Gears of war och PGR4 samt en extra handkontroll! Fick bli en plattformare ett action och en racer helt enkelt.


Blir kul när det kommer! B)

#111

Postad 14 mars 2008 - 16:31

Bertilsson
  • Bertilsson
  • Beroende

  • 1 058 inlägg
  • 0
ILCapitano: Vi behövde inte göra något alls. Billigaste frakt var igår 0:-

#112

Postad 14 mars 2008 - 17:14

ILCapitano
  • ILCapitano
  • Lärjunge

  • 448 inlägg
  • 0

ILCapitano: Vi behövde inte göra något alls. Billigaste frakt var igår 0:-

ok, nu stod det 89kr, kanske inte gick tillräclkigt långt i köpprocessen för att se det. inte nu för att 89 kr är något att strula om, med ändå B)

#113

Postad 14 mars 2008 - 18:21

Peken
  • Peken
  • Forumräv

  • 675 inlägg
  • 0
Håll i er!...en svartfot (för er yngre = PS3 ägare) i er tråd :blink:
(well, jag har en kryssbox modell äldre som jag lirar på ibland)

En prissänkt Arcade verkar dock lockande :blink:
Gillar rpg:er som Mass Effect, Lost Odyssey...
Någon nackdel att ha en "bara" Arcade då?

#114

Postad 14 mars 2008 - 18:31

Yocke
  • Yocke
  • Forumräv

  • 685 inlägg
  • 0

Gillar rpg:er som Mass Effect, Lost Odyssey...
Någon nackdel att ha en "bara" Arcade då?


Du kan inte köpa till expansions som man laddar ner. Eller, det kan du väl, men det som finns ute till Mass Effect just nu är på typ 250 meg, så det tar ju upp rätt mycket på ett minneskort. Blir en massa radera och ladda ner igen i så fall. Sen har ju Microsoft pungat ut med 50 miljoner dollar för nån expansion till GTA IV, om du är intresserad av det spelet.

#115

Postad 14 mars 2008 - 18:33

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Håll i er!...en svartfot (för er yngre = PS3 ägare) i er tråd :blink:
(well, jag har en kryssbox modell äldre som jag lirar på ibland)

En prissänkt Arcade verkar dock lockande :blink:
Gillar rpg:er som Mass Effect, Lost Odyssey...
Någon nackdel att ha en "bara" Arcade då?


Så länge du inte har hopp om att dra ner massa Online så duger den. Tyvärr finns det DLC saker till Mass Effect som du kommer missa.

#116

Postad 14 mars 2008 - 18:35

ILCapitano
  • ILCapitano
  • Lärjunge

  • 448 inlägg
  • 0

XBOX 360 PREMIUM HDMI-VERSION + EXTRA HANDKONTROLL + PGR 4

För 2500 kr på dustin home!

Riktigt billigt

http://www.dustinhom...5010134017.aspx

Någon som vet hur länge denna kampanj gäller?
vet att ingen av er jobbar där men någon som vet hur länge deras kampanjer brukar gälla?

#117

Postad 14 mars 2008 - 18:39

Majk_
  • Majk_
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0
nu har jag oxå gjort ett spontan inköp från Dustin Home

http://www.dustinhom...5010134017.aspx

#118

Postad 14 mars 2008 - 18:53

oset_olholm
  • oset_olholm
  • Användare

  • 120 inlägg
  • 0
Kunde inte hålla mig nu beställde ja med =) hoppas de kommer snart...

#119

Postad 14 mars 2008 - 18:53

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0
Ruggigt prisvärt paketet på Dustin, välkomna alla nya 360 användare. :blink:
Halva pengen jämfört med en PS3, Ms borde ju kunna sälja lika många 360 som Sony säljer PS3 i år.
Får nästan dåligt samvete för att jag sålde min gamla 360 utan hdmi och med bara en handkontroll för 1500:- förra veckan... :blink:

#120

Postad 14 mars 2008 - 18:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Ruggigt prisvärt paketet på Dustin, välkomna alla nya 360 användare. :blink:

Helt klart ser man redan nu effekten av prissänkningen. De verkar gå åt som smör i solen. Det här var det enda rätta att göra i EU och gynnar alla (nästan).

#121

Postad 14 mars 2008 - 19:20

tuffodum
  • tuffodum
  • Lärjunge

  • 404 inlägg
  • 0
Sköna dem är på Dustin Home, går ut med för mig i alla fall för första gången stor annons bilga i GP med stor annonsering på Premium paketet, smidigt då dem verkar vart slut innan annonsen gick ut...
Dem bör ju komma in igen med samma pris?!

#122

Postad 14 mars 2008 - 19:27

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
Får bli att köpa en snart med, måste ju ha en när GTA4 kommer. Den på Dustin verka ju riktigt prisvärd om den är sann, vilket det verka om dom nu haft annons i tidning om det.
Och ni som tänker vänta till Jasper m.m. det känns att man får hoppa på tåget någon gång, för Microsoft kommer ju pumpa ut nya modeller hela tiden och hur länge ska ni vänta på den perfekta? När väl Jasper kommer, så dryer det kanske ½-1år innan dom släpper en ny modell igen. Kanske smalare, tystare och väger mindre(en PS2-lite typ), vem vet?

En annan sak som är lite kuligt är också att man kan få en Xbox 360 för 1700kr, men trådlös nätverksadapter kostar 700kr fortfarande. Är ju typ bara en lite USB-sticka som borde kosta 200kr om inte mindre och den är ju mycket mindre hightech än ett 360, ändå skiljer det bara 1000kr imellan dom. Väldigt "skumt". :-)

Får se som sagt när man handlar sig ett 360, brorsan har rabatt på Onoff, vet dock inte hur mycket för det beror på produkten m.m. Så kanske kan göra sig ett ännu bättre kap genom han, får han 2-300kr i rabatt så är det ju itne fy skam att få en Premium för 2200kr. :-)

Intressant tråd annars, suttit och läst den dagligen men inte orkat regga mig tills nu.

#123

Postad 14 mars 2008 - 19:41

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0
Någon skrev (antingen i denna eller en annan tråd) att Arcade har en annan version av Hdmi (har jag för mig) är det någon som känner till mer om detta?

#124

Postad 14 mars 2008 - 20:03

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Någon skrev (antingen i denna eller en annan tråd) att Arcade har en annan version av Hdmi (har jag för mig) är det någon som känner till mer om detta?


Nope stämmer inte. Arcade, Premium och Elite delar alla samma moderkort.

#125

Postad 14 mars 2008 - 20:16

Fajjer
  • Fajjer
  • Användare

  • 155 inlägg
  • 0
Ingen som har hört nåt från Dustin när dom får in Premiumpaketet igen?

#126

Postad 14 mars 2008 - 20:27

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 0
Shit dustin fan : \

Sålde för övrigt mitt 360 premium idag för 2.500:- garantin går ut november 08, beställt ett
premium hdmi på webhallen. Men nu vill jag ha Dustin :blink:

Redigerat av McAn_, 14 mars 2008 - 20:28.


#127

Postad 14 mars 2008 - 20:34

Majk_
  • Majk_
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Shit dustin fan : \

Sålde för övrigt mitt 360 premium idag för 2.500:- garantin går ut november 08, beställt ett
premium hdmi på webhallen. Men nu vill jag ha Dustin :blink:



kan du inte häva köpet?

#128

Postad 14 mars 2008 - 20:43

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 0

Shit dustin fan : \

Sålde för övrigt mitt 360 premium idag för 2.500:- garantin går ut november 08, beställt ett
premium hdmi på webhallen. Men nu vill jag ha Dustin :blink:



kan du inte häva köpet?

Mjorå! men frågan är ju när Dustin får in sina, behöll en handkontroll och en dvd-fjärr från 360'n jag sålde, behöver ju inte tre stycken. Och PGR4 kan jag väl överleva utan, men själva principen :blink:

#129

Postad 14 mars 2008 - 20:55

ILCapitano
  • ILCapitano
  • Lärjunge

  • 448 inlägg
  • 0
jaha då blev det dustins paket för mig också, har alltid varit inne på att skaffa en ps3, med nu blev det så här istället. och lika glad är jag för det, då kan man köpa spel för mellanskillnaden.

verkar som om dem har konsoller i lager men ej spelet som medföljer, därför som man får vänta

#130

Postad 14 mars 2008 - 21:08

Majk_
  • Majk_
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

jaha då blev det dustins paket för mig också, har alltid varit inne på att skaffa en ps3, med nu blev det så här istället. och lika glad är jag för det, då kan man köpa spel för mellanskillnaden.

verkar som om dem har konsoller i lager men ej spelet som medföljer, därför som man får vänta



1-2 dagar står det ju på spelet så det kanske kommer i mitten/slutet av nästa vecka

#131

Postad 14 mars 2008 - 21:45

ProbablyX
  • ProbablyX
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Hehe, jag lade en "hämta-på-lagret-i-Syndbyberg"-order på Webhallen med Arcade och Perfect Dark =) (Gillar RARE hehe) orkar inte vänta på Dustin. Man ska ju kunna streama film över WLAN'et och spelen har man på skiva så hårddisken verkar ju onödig =)

Säkert nån som frågat innan, men är alla Arcade Falcon? Läste nånstans att man skulle "inspektera lådan innan köp" är det nödvändigt? Fast man vill ju inte ha en ångmaskin heller =/

#132

Postad 14 mars 2008 - 21:58

Majk_
  • Majk_
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Hehe, jag lade en "hämta-på-lagret-i-Syndbyberg"-order på Webhallen med Arcade och Perfect Dark =) (Gillar RARE hehe) orkar inte vänta på Dustin. Man ska ju kunna streama film över WLAN'et och spelen har man på skiva så hårddisken verkar ju onödig =)

Säkert nån som frågat innan, men är alla Arcade Falcon? Läste nånstans att man skulle "inspektera lådan innan köp" är det nödvändigt? Fast man vill ju inte ha en ångmaskin heller =/



wlan finns väl inte på Arcade?

#133

Postad 14 mars 2008 - 22:27

ILCapitano
  • ILCapitano
  • Lärjunge

  • 448 inlägg
  • 0

Hehe, jag lade en "hämta-på-lagret-i-Syndbyberg"-order på Webhallen med Arcade och Perfect Dark =) (Gillar RARE hehe) orkar inte vänta på Dustin. Man ska ju kunna streama film över WLAN'et och spelen har man på skiva så hårddisken verkar ju onödig =)

Säkert nån som frågat innan, men är alla Arcade Falcon? Läste nånstans att man skulle "inspektera lådan innan köp" är det nödvändigt? Fast man vill ju inte ha en ångmaskin heller =/



wlan finns väl inte på Arcade?

finns wlan på premium? det visste jag inte. vilken bonus i så fall :blink:

#134

Postad 14 mars 2008 - 22:33

ProbablyX
  • ProbablyX
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0

Hehe, jag lade en "hämta-på-lagret-i-Syndbyberg"-order på Webhallen med Arcade och Perfect Dark =) (Gillar RARE hehe) orkar inte vänta på Dustin. Man ska ju kunna streama film över WLAN'et och spelen har man på skiva så hårddisken verkar ju onödig =)

Säkert nån som frågat innan, men är alla Arcade Falcon? Läste nånstans att man skulle "inspektera lådan innan köp" är det nödvändigt? Fast man vill ju inte ha en ångmaskin heller =/



wlan finns väl inte på Arcade?

finns wlan på premium? det visste jag inte. vilken bonus i så fall :blink:


http://www.webhallen...od.php?id=80658

Instant, out-of-the-box access to Xbox Live features with broadband service, including Xbox Live Marketplace for downloadable content, gamer profile for digital identity, and voice chat to talk to friends while playing games, watching movies, or listening to music
• Built-in Ethernet port
• Wi-Fi ready: 802.11a, 802.11b, and 802.11g
• Video camera ready


Är inte WiFi ready att den har wifi eller ska man ha nåt jäkla kort =/

#135

Postad 14 mars 2008 - 22:43

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 0

Instant, out-of-the-box access to Xbox Live features with broadband service, including Xbox Live Marketplace for downloadable content, gamer profile for digital identity, and voice chat to talk to friends while playing games, watching movies, or listening to music
• Built-in Ethernet port
• Wi-Fi ready: 802.11a, 802.11b, and 802.11g
• Video camera ready


Är inte WiFi ready att den har wifi eller ska man ha nåt jäkla kort =/

Står samma sak om premium, och den har mig veterligen inte wlan om man inte köper wlantjofräsen. Borde f.ö gå med random wlan usbdongle om man vill ha wlan till den billigare.

Gjorde för övrigt som så att jag avbokade den på webhallen, och bokade det på dustin.

#136

Postad 14 mars 2008 - 22:42

Bertilsson
  • Bertilsson
  • Beroende

  • 1 058 inlägg
  • 0
du skall ha en extern adapter för 700 spänn...
Det är lite som att sälja en körklar bil. Så fort kunden köper till det separata motorpaketet så slipper han putta den :blink:

#137

Postad 14 mars 2008 - 23:25

Unregistered6214acfd
  • Unregistered6214acfd
  • Lärjunge

  • 440 inlägg
  • 0
Påskgodis måste vara att priset gäller t.o.m annandag påsk om jag inte fattat fel? Undra vilken läsare som sitter i dom.

#138

Postad 14 mars 2008 - 23:37

ProbablyX
  • ProbablyX
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Men! Nu har jag ju beslutsångest =/. Fan. Kan ju bara skita i Webhallen eftersom ordern automatiskt avbokas efter 5 dagar... Så är Dustin bra? Hur länge får man vänta och får man det nya moderkortet =P Men det kostar ju mer. Citerar "Den enskilde medborgaren" med gelenskaparna (tror jag det är, såg den på canal+) "Jag kan inte se mitt konto sjunka!" :blink:

#139

Postad 15 mars 2008 - 00:15

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

  • 958 inlägg
  • 0
är endast intresserad av Gears of war 2 till 360 som jag ser är det Releasedatum: 2008-11-28.
ska man vänta att köpa en 360 då eller kvittar det ?
tänkte som uppdateringar osv

tips/förslag

(har en ps3 att spela på förtillfället)

#140

Postad 15 mars 2008 - 00:43

ProbablyX
  • ProbablyX
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Ok, jag drog till med att köpa en box av Dustin :blink: *studentrabatt*

Ang. GW2: Ja, det beror ju på MS förljorar ju en rejäl slant genom att dom rabbaterar xboxen, så att sänka mer lär sitta åt - men kan hända! Dock är det så att en kompis till mig säger (kan inte verifiera) att MS utreds för osjyst prissättning mot Sonys PS3a, eftersom dom rabatterar sin box och går back på det hela.
Så det är möjligt att det blir högre priser.

Om du inte vill spela GTA 4 nu, eller nåtgot annat spel och tänker låta boxen ligga bara skulle jag nog angingen vänta på bättre hårdvara (den lär uppdateras) eller köpa en billig begagnad krysslåda fram mot jul då den begagnade marknaden lär vara het (som i många vill sälja - många köpa: bra pris kanske)

Men vill du spela nu, slå till på en Arcade och testa? Har du ingen större lust - köp en begagnad senare (eller kanske redan nu?).
Tar du Dustins erbjudande får du ju en handkontroll extra och ett bilspel - alltid bra när man har kompisar över =)
Hoppas jag inte rörde till det mer nu bara =D

Redigerat av ProbablyX, 15 mars 2008 - 00:45.


#141

Postad 15 mars 2008 - 01:37

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Köpte en 360 Arcade + CoD 4 på Elgiganten för 2390kr. Hann tyvärr inte se erbjudandet på Dustin, men så kan det gå när man skyndar sig i onödan. Har redan använt den så det är försent att lämna tillbaka den, tyvärr. XD

#142

Postad 15 mars 2008 - 01:46

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

  • 958 inlägg
  • 0
kan ju köpa den nu men inga spel som lockar dock, bil spelet man får med på dustin lockar inte.
men om MS utreds för osjyst prissättning så kanske man borde slå till nu..
någon annan som hört talas om detta ???

#143

Postad 15 mars 2008 - 01:48

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

kan ju köpa den nu men inga spel som lockar dock, bil spelet man får med på dustin lockar inte.
men om MS utreds för osjyst prissättning så kanske man borde slå till nu..
någon annan som hört talas om detta ???


osjyst prissättning? knappast troligt då de äger sitt eget märke/maskin och ingen annan säga något om vilket pris de sätter.

Vad skulle du har läst detta?

#144

Postad 15 mars 2008 - 02:00

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

  • 958 inlägg
  • 0

kan ju köpa den nu men inga spel som lockar dock, bil spelet man får med på dustin lockar inte.
men om MS utreds för osjyst prissättning så kanske man borde slå till nu..
någon annan som hört talas om detta ???


osjyst prissättning? knappast troligt då de äger sitt eget märke/maskin och ingen annan säga något om vilket pris de sätter.

Vad skulle du har läst detta?


läs några inlägg längre upp så ser du

#145

Postad 15 mars 2008 - 02:17

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

läs några inlägg längre upp så ser du


haha såg det nu, måste vara ett tidigt aprilskämt! "en kompis sa"

För dem som varit med länge vet att det är vanligt att tillverkarna säljer sina konsoler på förlust. Sonys PS3 har gått med förlust länge o jag vet inte om de nått vinst per maskin än. Xbox 1 såldes med förlust under hela sin livstid. Xbox 360 har sålts med förlust fram till i hösten förra året. Tror inte den senaste prissänkningen drar ner dem med förlust, det är bara i Europa och Euron har stärks något enormt mot dollarn vilket gör att de kan sänka priset i Europa och ändå hålla samma marginal som de har i USA.

Att tro på att någon granskar MS för att deras priser är långa mot PS3 är ju som sagt ett mindre skämt. Produkterna må vara inom samma område men har absolut inget med varandra att göra på sånt. Ungefär som att BMW skulle försäka stämma Skoda för att de säljer billigare bilar.

Hade det dock funnits 2 bolag som säljer Xbox 360, alltså exakt samma produkt, hade det kunnat vara en fråga om det ifall ett av bolagen använder sin starkare ställning för att dumpa priset.

Dumpning till förlust sker dagligen på alla områden. När du ser reklambladet från ICA så kan jag berätta att många av de prdukterna säljs med förlust för att locka dig till butiken.

Så nej detta stämmer inte, finns ingen seriös källa på det utan det är bara av en kompis till någon som skriver på detta forum.

För övrigt lär där komma en sänkning till mot hösten, både på 360 och PS3. Hur mycket vet jag dock inte men kostnaderna för tillverking går ner hela tiden och dessutom ska 65nm tillverkingen ta över helt för Xbox 360.

Redigerat av PalmiNio, 15 mars 2008 - 02:22.


#146

Postad 15 mars 2008 - 03:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Dock är det så att en kompis till mig säger (kan inte verifiera) att MS utreds för osjyst prissättning mot Sonys PS3a, eftersom dom rabatterar sin box och går back på det hela.

Hahaha, den var faktiskt bra. Humor på hög nivå :blink:

#147

Postad 15 mars 2008 - 03:32

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0

Köpte en 360 Arcade + CoD 4 på Elgiganten för 2390kr. Hann tyvärr inte se erbjudandet på Dustin, men så kan det gå när man skyndar sig i onödan. Har redan använt den så det är försent att lämna tillbaka den, tyvärr. XD

Har du öppnat spelet så är det iaf försent för det men inte nödvändigtvis för 360 eftersom El Giganten har 30 dagars öppet köp och det verkar som man kan lämna tillbaks något man användt, dom är dock dåliga på att upplysa folk på detta...

xstos: Som PalmiNio skriver ovan så är det väldigt vanligt med att konsoler går med förlust och det är först när dom lyckas minska tillverkingskostnaden dom sen går med vinst (samt alla tillbehör och spel).

Redigerat av Jack of all trades, 15 mars 2008 - 03:37.


#148

Postad 15 mars 2008 - 03:46

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
Fan man skulle ju väntat på Dustinerbjudandet! Att man aldrig har tålamod nog! Å andra sidan blev det ju billigt ändån, så man ska inte böla. :blink:

#149

Postad 15 mars 2008 - 12:00

ProbablyX
  • ProbablyX
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0

haha såg det nu, måste vara ett tidigt aprilskämt! "en kompis sa"


Nej det är inget skämt, men som jag sa kan jag inte verifiera det :blink:

Det är en onlinekompis i England som sa det :blink: Typ att Microsoft har så mycket cash att dom tycker det är OK att gå back bara för att konkurera ut sina motståndare. Det låter ju ganska troligt.
Men om EU verkligen tänker göra nåt är väl en annan sak =) Jag klagar inte :blink:

#150

Postad 15 mars 2008 - 12:09

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

haha såg det nu, måste vara ett tidigt aprilskämt! "en kompis sa"


Nej det är inget skämt, men som jag sa kan jag inte verifiera det :blink:

Det är en onlinekompis i England som sa det :blink: Typ att Microsoft har så mycket cash att dom tycker det är OK att gå back bara för att konkurera ut sina motståndare. Det låter ju ganska troligt.
Men om EU verkligen tänker göra nåt är väl en annan sak =) Jag klagar inte :blink:


Som sagt tidigare, det gjorde Microsoft på Xbox 1 varje dag fram tills den slutade produceras. Sony har gjort, kanske fortfarande gör, det på PS3 och MS har gjort det på 360 fram till i höstas och kanske nu igen.

Detta görs för att ha ett pris som konsumenterna kan tänka sig tills produktions konstanderna går ner.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.