Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tom Clancy's The Division

2398 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Tom Clancy's The Division (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 6,94 (30) 42:-
Tom Clancy's The Division (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 7 6,83 (5) 69:-
Tom Clancy's The Division (PC) (PC-spel) Rapporterad 7 6,43 (13) 50:-
1 relaterade trådar

#51

Postad 14 juni 2013 - 19:59

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 2
Enligt uppgifter så var demot på E3 varken från PS4 eller Xbone utan det var från en PC.

#52

Postad 14 juni 2013 - 23:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Postad bild

#53

Postad 14 juni 2013 - 23:33

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Riktigt snyggt!
Hoppas det kommer se ut så här på ps4

Redigerat av Zoiler, 14 juni 2013 - 23:41.


#54

Postad 15 juni 2013 - 08:03

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Så jäkla bra när han stängde dörren.

Gillar också kulhålen i glaset; flera kulhål -> större hål.

#55

Postad 15 juni 2013 - 08:49

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Det är nästan lite för bra animationer, kolla när de plockar upp objekt inne i polisstationen t.ex

skeptisk.. Kommer vi äntligen få den detaljnivån på animationer? :)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 15 juni 2013 - 09:04.


#56

Postad 15 juni 2013 - 09:52

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Jag blir också skeptisk. Det känns lurt. Kan inte vara såhär snyggt. Måste ju kosta multum att spela in alla dessa små minianimationer. Att göra fysik av backspeglar är väl inte billigt det heller.

#57

Postad 15 juni 2013 - 10:11

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0
PC versionen kommer månne se ut så där. Men jo det är lite som att köpa på blocket. Är dealen för bra för att vara sann så är den nog inte sann ;)

Måste va svårt att motstå att inte krydda lite extra...

#58

Postad 15 juni 2013 - 10:22

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Grymt läcka detaljer när bilen i bakgrunden skjuts sönder. PC FTW!

#59

Postad 15 juni 2013 - 12:07

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Ändå spelet som verkligen överraskade mig på många plan.

- Intressant koncept
- Verkar vara en bra bit in i utvecklingen
- Bästa detaljrikedomen jag sett i ett spel
- Spelklippets lägsta nivå i grafik var så hög så man blir rädd.
- Det är svenskt.

Även om det spelades på PC så tror jag ändå denna nivå är fullt möjligt på PS4 och Xbox One. Det handlar kanske att man måste skala ner lite men nog inte mer.

Hösten 2014 kommer vara fantastisk.

#60

Postad 15 juni 2013 - 12:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Grymt läcka detaljer när bilen i bakgrunden skjuts sönder. PC FTW!

Det ironiska är att det inte ens kommer till PC =P. Eller ja, de kanske har fått in tillräckligt många namnpåskrifter nu för att det ska vara värt det iofs.

#61

Postad 15 juni 2013 - 12:50

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
De här blir ett givet köp hoppas det kommer lite mer detaljer om när tänkt release blir :)

#62

Postad 15 juni 2013 - 12:52

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Ser riktigt bra ut det som visats. Tablets verkar bli vanlig extension denna gen. Kanske Massive borde få uppdraget att göra Fallout 4 :)

#63

Postad 15 juni 2013 - 17:36

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Även om det spelades på PC så tror jag ändå denna nivå är fullt möjligt på PS4 och Xbox One. Det handlar kanske att man måste skala ner lite men nog inte mer.

Hösten 2014 kommer vara fantastisk.


Drar man ner på AF och AA samt tesselering så gör ju det en hel del.

#64

Postad 15 juni 2013 - 19:02

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Det ironiska är att det inte ens kommer till PC =P. Eller ja, de kanske har fått in tillräckligt många namnpåskrifter nu för att det ska vara värt det iofs.

Det skulle inte förvåna mig om det släpps en pc-version sex månader efter release.

#65

Postad 15 juni 2013 - 19:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Nej, inte direkt otroligt.

#66

Postad 15 juni 2013 - 19:44

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
http://youtu.be/5FV-TVI7npc

#67

Postad 15 juni 2013 - 20:01

Unregisteredb3599d3b
  • Unregisteredb3599d3b
  • Lärjunge

  • 477 inlägg
  • 0

http://youtu.be/5FV-TVI7npc

Lång tid kvar till släpp alltså :(

#68

Postad 17 juni 2013 - 21:25

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Petition

Ubisoft: Release Tom Clancy's The Division for PC
https://www.change.o...on-for-pc#share

#69

Postad 17 juni 2013 - 22:39

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Det ironiska är att det inte ens kommer till PC =P. Eller ja, de kanske har fått in tillräckligt många namnpåskrifter nu för att det ska vara värt det iofs.

Det är Massive, det är Ubi, det kommer komma på pc.

#70

Postad 17 juni 2013 - 23:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Troligtvis, men inte till launch som det ser ut.

#71

Postad 18 juni 2013 - 02:51

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
http://blog.ubi.com/...-world-e3-2013/

#72

Postad 25 juni 2013 - 00:42

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
http://youtu.be/upx_vi__D40

Liten intervju

#73

Postad 25 juni 2013 - 18:09

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 2

Rumor: Ubisoft to bring The Division & The Crew to current generation & PC
Comes from the same source that broke The Crew a month before reveal.

Story here
http://www.examiner....t-generation-pc
Both titles coming to PS360 and PC

Quote:
"Also, as I did try getting clarification, when asked "WiiU?" I was told "I'm not sure, but I seriously doubt it."


Hoppas inte detta är sant ang. PS360, är det sant kan man hoppas på att de outsourcar porten efter release. Låt stackarna koncentrera sig på next gen enbart till att börja med.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 25 juni 2013 - 18:10.


#74

Postad 25 juni 2013 - 20:21

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Hoppas inte detta är sant ang. PS360, är det sant kan man hoppas på att de outsourcar porten efter release. Låt stackarna koncentrera sig på next gen enbart till att börja med.


Pengar är drivet.

#75

Postad 25 juni 2013 - 20:25

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 002 inlägg
  • 0
Klart det kommer till PC. Man får bara hoppas att de inte gör en GTA, och fördröjer PC-versionen pga cash från Sony och MS.

Watch Dogs och Thief är bekräftade till PC.

#76

Postad 25 juni 2013 - 20:27

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Klart det kommer till PC. Man får bara hoppas att de inte gör en GTA, och fördröjer PC-versionen pga cash från Sony och MS.

Watch Dogs och Thief är bekräftade till PC.


GTA är knappast fördröjt på grund av att Sony och Microsoft lägger pengar.

Man gör först till konsol för att där är mindre piratkopiering och ger mer klirr i kassan.

#77

Postad 30 juni 2013 - 15:37

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
http://www.eurogamer...ys-the-division

#78

Postad 30 juni 2013 - 18:57

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

http://www.eurogamer...ys-the-division


Var det verkligen någon som fick spela detta på E3?

Jag ställer mig skeptisk till det här demot, hur imponerande det än må vara, tills någon utanför Ubisoft har fått spela det. Gameplayet de visade kan mycket väl vara rendrerat i efterhand och detta är grafiken de är 'targeting'.

Så vidare inte någon faktiskt har spelat det. Det är svårt att rendera sånt i efterhand. ;)

#79

Postad 30 juni 2013 - 19:00

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Förutom att risken att upptäckas kan innebära att titeln svärtas för alltid, hur många kan tänka på Killzone 2 utan att tänka på fadäsen under E3 2006? Det var en av många fel som nästan fick Sony att gå under, så nej, jag tror inte att Ubi slår på den stora trumman för ngt de inte kan leverera för att sen få skit pga det i 10 år.

#80

Postad 30 juni 2013 - 19:23

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Mja, Ubisoft är ju rätt kända för sina Bullshots, tyvärr.

(snott från Kotakus lista för 2012 bullshot awards)

AC3:
Postad bild

FC3:
Postad bild

Båda de här spelen är ju riktigt snygga. Men inte så snygga som bilderna försöker påskina.

#81

Postad 30 juni 2013 - 19:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Var samma sak med Zombie U som sagt, det är typiskt Ubisoft. Men deras spel brukar också se snygga ut i vilket fall.

#82

Postad 30 juni 2013 - 20:38

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Mja, Ubisoft är ju rätt kända för sina Bullshots, tyvärr.

(snott från Kotakus lista för 2012 bullshot awards)

AC3:


FC3:


Båda de här spelen är ju riktigt snygga. Men inte så snygga som bilderna försöker påskina.


Sant men The Division var enligt dem själva gameplay som kördes på E3.

Om det nu är gameplay så är det i värsta fall på en GeForce Titan och därmed något som bara PC kan uppnå.

Tittar man på videon från pressen så ser det ut som om han tar upp en kontroll och lirar:
http://www.youtube.c...h?v=tnebZM2FzIE

Redigerat av PalmiNio, 30 juni 2013 - 20:44.


#83

Postad 30 juni 2013 - 21:01

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Hade missat att han spelade med en PS4 kontroller.
Konstigt att ingen annan, vad jag vet, fick spela det då. Det var ju inte som många andra next-gen spel var färdiga. Hörde att om man öppnade fel dörr i Dead Rising 3 (och inte följde den pathen de hade lagt ut) så ramlade man genom världen. :)

Men om han fakade gameplay så hade det ju inte tagit lång tid för någon att se det. Även om det inte är fullt lika enkelt med en kontroller som på Star Wars Kinect demot att se att allt var förinspelat.

#84

Postad 30 juni 2013 - 21:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 1

Om det nu är gameplay så är det i värsta fall på en GeForce Titan och därmed något som bara PC kan uppnå.

Ja de har ju själva sagt att det var gameplay från en high end PC.

Men jag tvivlar inte direkt på att konsolerna skulle fixa detta, så snyggt är det inte. En annan femma är typ Deep Down, eller att faktiskt få spel som The Dark Sorcerer med den kvaliteten rakt igenom.

Second gen-spelen kommer springa cirklar runt detta, som vanligt.

#85

Postad 30 juni 2013 - 21:18

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Handlar inte bara om grafiken, utan alla detaljer runt om kring.
Mycket av det känns touched upp i efterhand.

Saker som de inte kommer få rätt på i ens second gen-spel eftersom det är så oerhört mycket jobb med detaljer. Att göra ett snyggt grafikspel är ju relativt enkelt. Bara att ha rätt artister och programmerare som kan sina saker. Men att få det att 'klicka' på det sättet som det gör i det här spelet krävs andra talanger. Typ några som sitter och säger saker som 'kan vi inte lägga till att han stänger bildörren när han passerar den?' eller 'gör så kulhålen ser mer realistiska ut'.
Såna detaljer som aldrig letar sig in i spel eftersom spel är svåra att göra och de har begränsat med tid att utveckla det. Däremot är det enkelt att slänga in massor av såna detaljer i en demo på 5 minuter när du kan fila på allting i efterhand när du sitter med rådatan från spelarna och kan rendera detaljer bäst du vill.

Ingen skulle bli gladare än jag om jag hade fel, men som sagt var, jag tror inte slutresultatet har alla dessa detaljer.

Det är ju bara att jämföra det som Last of Us gjorde. De satsade på ansiktsanimationer och lyckades bra med det. Många detaljer vi såg från E3 demot därimot fick strykas på foten. Inte för att det inte gick att göra, men detaljer tar tid.

#86

Postad 30 juni 2013 - 21:42

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Är väl lika bra anta att det som visats upp (alla spel) bara är bullshit så slipper ni bli besvikna.

#87

Postad 01 juli 2013 - 01:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Ja det kan jag hålla med om, det känns rätt scriptat hela demot. Dock just att stänga bildörrar känns inte svårt att göra (context sensitive grej, bland annat The Last of Us har också en del sånt) och fysiken (skjuta sönder backspeglar) SKA ju bara bli bättre nextgen, ser vi även på Battlefield. Det förväntar jag mig.

#88

Postad 01 juli 2013 - 15:07

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Handlar inte bara om grafiken, utan alla detaljer runt om kring.
Mycket av det känns touched upp i efterhand.

Saker som de inte kommer få rätt på i ens second gen-spel eftersom det är så oerhört mycket jobb med detaljer. Att göra ett snyggt grafikspel är ju relativt enkelt. Bara att ha rätt artister och programmerare som kan sina saker. Men att få det att 'klicka' på det sättet som det gör i det här spelet krävs andra talanger. Typ några som sitter och säger saker som 'kan vi inte lägga till att han stänger bildörren när han passerar den?' eller 'gör så kulhålen ser mer realistiska ut'.
Såna detaljer som aldrig letar sig in i spel eftersom spel är svåra att göra och de har begränsat med tid att utveckla det. Däremot är det enkelt att slänga in massor av såna detaljer i en demo på 5 minuter när du kan fila på allting i efterhand när du sitter med rådatan från spelarna och kan rendera detaljer bäst du vill.

Ingen skulle bli gladare än jag om jag hade fel, men som sagt var, jag tror inte slutresultatet har alla dessa detaljer.

Det är ju bara att jämföra det som Last of Us gjorde. De satsade på ansiktsanimationer och lyckades bra med det. Många detaljer vi såg från E3 demot därimot fick strykas på foten. Inte för att det inte gick att göra, men detaljer tar tid.

Kulhålen är en del av fysikmotorn, och att stänga en bildörr dynamiskt känns inte som att det är mer komplicerat än när Nate sträckte ut handen för att ta stöd vid väggar om man gick nära nog.

Dessutom kan det handla om fördefinierade animationer så if cardoor = "open" then close.

Samma sak med animationen där kvinnan befriar polismännen från cellerna, där håller hon handen på primärvapnet och skjuter upp dörrlåset med vänsterhanden, återigen, if cell door = "locked then shoot with lefty.
Spel handlar lika mkt om smoke and mirrors som film, det finns inget oärligt i att förenkla vissa saker bara för att få allt att se snyggare ut, att ngra tålamodsinkapabla spelelitister tycker att det är skit bara för att de ser samma animation fler än en gång är irrelevant.

Animeringsmässigt sett är inget vi såg i TD ngt som inte går att göra idag, sen är frågan om TD gör det dynamiskt eller inte, men jag tycker att den frågan är realtivt oviktig i det stora hela, jag vill veta om ps4an kan RENDERA det vi såg på E3.

Är väl lika bra anta att det som visats upp (alla spel) bara är bullshit så slipper ni bli besvikna.


Vad ska man då vänta på? Låter tråkigt att alltid tro att allt man ser är lögn, låter som symptom av en depression imo :)

Redigerat av simulacra, 01 juli 2013 - 15:05.


#89

Postad 01 juli 2013 - 15:21

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Förvänta er super mario 64, då kommer det bli sweet :)
Ja, rent grafikmässigt. Super mario 64 är i övrigt ett extreeeemt bra spel.

#90

Postad 01 juli 2013 - 15:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

jag vill veta om ps4an kan RENDERA det vi såg på E3.

Är det egentligen helt bekräftat att det kördes på en PC och inte en PS4? Jag läste här och alla svarade killen som sa att det körde på en PC med att det kördes på en PS4. Eurogamer sa ju också PS4, nämnde inte PC.

Btw, angående fysiken:


GC: Don’t take this the wrong way, because I think the game looks fantastic, but when did Massive suddnely become so good at graphics? How long have you been working on this?

PM: For the last couple of years we have worked on a brand new next gen engine, called Snowdrop. So currently we have 50 or 60 programmers working on the engine, so it’s a big investment and it’s a really fantastic engine. It looks fantastic and it’s really good to work with as well. But what we have tried to do is push the graphics, so we’re pushing it with the lighting and we’re pushing it with the destruction – as you saw in the demo. And it’s not predetermined destruction, it’s actually modifying things in real-time.

GC: How do such detailed graphics add to the gameplay though? If it looked terrible would it still play the same?

PM: The destruction, for example, it actually changes the landscape and that then changes the lighting, so everything is kind of intermingled with each other. So we can destroy something and we have a global illumination system so that the lighting actually adapts to what’s happening – say you have shot out the overhead lights – and then you have to adapt to that new situation as you fight.

http://metro.co.uk/2...xt-gen-3840916/



Om det jag pratade om:


GC: How far do you feel you’ve pushed the next gen consoles with Snowdrop? Do you have a clear picture yet of exactly what they’re capable of?
PM: Well, if you look at the full cycle of the current gen – the first games and the last games – I’m sure you’ll see the same with this gen.
FR: We’ll just keep pushing the next gen, and I think what you’ll see next year will be much more impressive than anything this year.


Intressant intervju överhuvudtaget. Man kan spela själv, med kompisar, man kan gå in i PVP-zoner med massor av spelare...

Redigerat av Zoiler, 01 juli 2013 - 15:53.


#91

Postad 01 juli 2013 - 16:01

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Jag vet inte, jag har inte hört ngt åt någotdera hållet som är särskilt övertygande.

#92

Postad 01 juli 2013 - 16:05

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Bra intervju. Ska bli spännande att se hur det här spelet blir när det väl närmar sig en viss färdighetsgrad.

Animeringsmässigt sett är inget vi såg i TD ngt som inte går att göra idag, sen är frågan om TD gör det dynamiskt eller inte, men jag tycker att den frågan är realtivt oviktig i det stora hela, jag vill veta om ps4an kan RENDERA det vi såg på E3.


Om vi struntar i allt det dynamiska, så klart att PS4an kan rendera det vi såg. Utan dynamik är det ju bara en film. Och jag tror nog att PS4an kan spela upp en film utan att hacka.

#93

Postad 01 juli 2013 - 16:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Man kan ju också ha i åtanke att de siktar på vintern 2014 så det är en bra bit kvar och vi lär ha fått se klart mer imponerande spel vid det laget.

#94

Postad 01 juli 2013 - 17:17

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Bra intervju. Ska bli spännande att se hur det här spelet blir när det väl närmar sig en viss färdighetsgrad.



Om vi struntar i allt det dynamiska, så klart att PS4an kan rendera det vi såg. Utan dynamik är det ju bara en film. Och jag tror nog att PS4an kan spela upp en film utan att hacka.


Trollar du? Självklart talar jag om maskinens förmåga att rendera bilden i realtid som vi såg det på E3, jämfört med det så är lite animationer en droppe i havet.

#95

Postad 02 juli 2013 - 06:42

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
det är ju fortfarande mindre krävande att rendera i realtid utan att ta hänsyn till det dynamiska etc. Men jag tror ni menar samma sak men med lite olika ord :)

#96

Postad 02 juli 2013 - 16:40

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Min diskussion handlar om de dynamiska animationerna, inte fysikmotorn, eftersom den är bekräftad i motorn, så även om spelet i butik senare ser skit ut pga whatever så kan vi vara relativt säkra på att lite mer avancerad fysik än "ruta hel/ruta trasig".

Det är ju just animationerna som folk verkar förbafflade över, som om handlingen att stänga till en bildörr är så fantastiskt avancerad.

#97

Postad 02 juli 2013 - 16:57

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Det är ju just animationerna som folk verkar förbafflade över, som om handlingen att stänga till en bildörr är så fantastiskt avancerad.


Så varför har vi inte sett dessa detaljer innan? För att de är detaljer. Läs om mitt inlägg #85 igen.

#98

Postad 02 juli 2013 - 17:27

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Så varför har vi inte sett dessa detaljer innan? För att de är detaljer. Läs om mitt inlägg #85 igen.


Det har vi, både i Unchartedspelet och Tomb Raider så finns det kontextuella animationer, om än kanske inte lika specifika, men det är tekniskt sett inget problem att göra. Vem vet hur månag öppna bildörrar det kommer att finnas i spelet, det kanske är så att jersey barriers och bilar är de absolut vanligaste skydden, ja då kan man göra en customanimation för att det ska se så snyggt ut som möjligt, och det är inget fel med det, allt behöver inte vara procdeurellt och dynamiskt för att det ska se bra ut.

Som jag sa, smoke and mirrors, det är absolut inget fel med det.

Och ditt exempel med TLoU är ju inte riktigt relevant, där är det ett AI-beteende som mkt väl kan ha skrotats eftersom det gjorde spelet för svårt, grafiken och animationerna har vad jag sett inte förändrats nämnvärt från tidiga klipp till släppt spel.

Sen att det finns en känslomässig skillnad att se Ellie hugga ngn i ryggen i självförsvar och att sedan se det om och om igen är en helt annan fråga.

Redigerat av simulacra, 02 juli 2013 - 17:30.


#99

Postad 02 juli 2013 - 18:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 1

Så varför har vi inte sett dessa detaljer innan?

The.... POWAAAH... of nextgen behövdes! Ne, men jag håller med om att kontextuella animationer redan gjorts i spel.

Nu måste de nog ta med bildörrsgrejen eftersom det av någon sjuk anledning definierat spelet. De hade det t o m på sin Facebook-sida, en verklig person som stod hukad bakom en polisbil och stängde dörren :)

#100

Postad 02 juli 2013 - 18:11

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

The.... POWAAAH... of nextgen behövdes! Ne, men jag håller med om att kontextuella animationer redan gjorts i spel.

Nu måste de nog ta med bildörrsgrejen eftersom det av någon sjuk anledning definierat spelet. De hade det t o m på sin Facebook-sida, en verklig person som stod hukad bakom en polisbil och stängde dörren :)


Ja, det var ju den mest twittrade kommentaren när det gällde spelet tydligen :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.