Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Wolfenstein 2: The New Colossus

135 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Wolfenstein II: The New Colossus (PS4) (PlayStation 4-spel) 8 8,2 (4) 399:-
Wolfenstein II: The New Colossus (PC) (PC-spel) 7 8,87 (7) 50:-
Wolfenstein II: The New Colossus (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 6 (0) 129:-
Wolfenstein II: The New Colossus (Switch) (Nintendo Switch-spel) 1 6,33 (2) 98:-

#51

Postad 29 november 2017 - 23:41

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Gick igång efter att ha installerat vulcan. Jösses vilken frustrerande inledning. Först en resumé som aldrig tar slut och sen ett tjog mellansekvenser. Gjorde misstaget att ha spelets vsync aktiverat gjorde ett uselt jobb. Var tvungen stänga av det för att få bort tearingen mitt i skärmen. Kom att tänka på att inledningen i rullstol hade gjort sig bra i vr.

#52

Postad 30 november 2017 - 00:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Först en resumé som aldrig tar slut och sen ett tjog mellansekvenser.

 

Om du skiter i story i spel så är det inte så jättestor idé att spela detta tbh.



#53

Postad 30 november 2017 - 06:42

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Om du skiter i story i spel så är det inte så jättestor idé att spela detta tbh.

Story i fps brukar inte va 50 % av gameplay. De borde kunna putsa ut det snyggare så man inte behöver vänta 10 minuter för att lira 10 minuter. Förhoppningsvis är de bättre pacing efter introt.



#54

Postad 30 november 2017 - 13:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Story i fps brukar inte va 50 % av gameplay.

 

Det är det inte här heller, men det är mycket mer story än du är van vid. Drygt 3 timmar mellansekvenser, 4 om man räknar med lite annat.

 

Introt brukar å andra sidan vara storytungt i de flesta spel. 10 minuters intro är inte ovanligt alls. Själv hoppade jag över recappen eftersom jag redan har spelat ettan så för mig var det ett snabbt intro.



#55

Postad 30 november 2017 - 14:47

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Jag höll i vet inte 10 min av introt sen gav jag upp. Men inget man drar igång när man hittar en halvtimmes lucka innan läggdags då. 3h cutscenens börjar närma sig metalgear solid :)

#56

Postad 30 november 2017 - 15:08

Unregistered153fb7ca
  • Unregistered153fb7ca
  • Lärjunge

  • 491 inlägg
  • 1

Låter perfekt.

Ska dra i gång det ikväll.

 

Ja gillar när det är många o långa mellansekvenser, det var en av sakerna som gjorde att guns of the patriots blev ett av mina favoritspel.



#57

Postad 30 november 2017 - 15:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Men inget man drar igång när man hittar en halvtimmes lucka innan läggdags då. 3h cutscenens börjar närma sig metalgear solid :)

 

Mm, men spelet är en 15 timmar om du går runt på ubåten och kollar besättningen efter uppdragen. För min del hade det gärna fått vara ännu mer story, jag njöt hela tiden. Finns många grymma stunder.

 

Men nä det är ju inte Tetris du spelar, du måste investera dig lite i universumet  :D



#58

Postad 30 november 2017 - 15:56

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Men de som sågar är ju en klar minoritet, spelet är i stort hyllat.

Ja bara 30% ger negativa recensioner.(Steam)

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 30 november 2017 - 16:01.


#59

Postad 30 november 2017 - 16:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Ja bara 30% ger negativa recensioner.(Steam)

 

Tja, du är ju medveten om att de flesta negativa åsikterna där beror på dålig optimering av PC-versionen.

 

Men om 7 av 10 är positiva så anser jag det fortfarande en klar majoritet.

 

Edit: Du tog upp att det är för mycket politik förut och jag förstod inte vad du menade eftersom jag ser detta som ett spel och inget annat. Sen hittade jag den här tråden. Tydligen så har Steam varit fullt med politiska trådar, öh? Komiskt, folk tar saker och ting på alldeles för mycket allvar, detta är inte verkligheten.


Redigerat av Zoiler, 30 november 2017 - 16:32.


#60

Postad 30 november 2017 - 16:29

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Tja, du är ju medveten om att de flesta negativa åsikterna där beror på dålig optimering av PC-versionen.

 

Men om 7 av 10 är positiva så anser jag det fortfarande en klar majoritet.

 

De borde inkludera Vulcan i installationen åtminstone. Fanns tydligen mer strul också med att få de att lansera. Fast jag har runt 300 fps i 4K allt på ultra så de är inte särskilt tungdrivet. Dock inte helt självklart att man ska stänga av v-sync för att få bort tearing...



#61

Postad 03 december 2017 - 20:00

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 005 inlägg
  • 0

De borde inkludera Vulcan i installationen åtminstone.

 

Det måste de ha gjort, för jag bara installerade spelet och startade. 

 

Har klarat det nu, och det var den sjukaste storyn på länge  :P

 

Lite B att de upprepar miljöer flera gånger. Annars var det kul. Kanske inte lika bra som ettan men ändå 7/10.

 

Spoiler



#62

Postad 03 december 2017 - 21:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Ja den scenen var riktigt bra, sparkade till aset så fort jag fick chansen.

 

Hörde du svenskans dialoger eller? 



#63

Postad 06 december 2017 - 09:18

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0

Mm, men spelet är en 15 timmar om du går runt på ubåten och kollar besättningen efter uppdragen. För min del hade det gärna fått vara ännu mer story, jag njöt hela tiden. Finns många grymma stunder.

 

Men nä det är ju inte Tetris du spelar, du måste investera dig lite i universumet  :D

 

Det här är iaf ett fps som har en story, inte många fps som faktiskt har det :D

Gillar också karaktärerna hittills som skapar en sjuk stämning.
Tycker även cutscenens är välgjorda och intressanta, däremot hade jag verkligen MGS5 och alla dess cutscenes som för mig inte sa ett skit, eller ens var särskilt intressanta.

Detta spel är dock sjukt svårt, har nog aldrig dött så mycket första timmarna trots att jag spelar på näst lägsta svårighetsgraden. 



#64

Postad 06 december 2017 - 10:52

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Tydligen så har Steam varit fullt med politiska trådar, öh? Komiskt, folk tar saker och ting på alldeles för mycket allvar, detta är inte verkligheten.


Jag fick intrycket främst från en drös användarrecensioner på metacritic. Helldivers drev med USA på ett roligt sätt, Wolfensteins politiska underton låter inte lika uppfriskande. Om jag hittar det billigt framöver får jag väl undersöka själv hur det ligger till, överdrivet eller inte.

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 06 december 2017 - 10:55.


#65

Postad 06 december 2017 - 15:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Detta spel är dock sjukt svårt, har nog aldrig dött så mycket första timmarna trots att jag spelar på näst lägsta svårighetsgraden. 

 

Sänk till lägsta annars, många av de som klagar tycker att det är för svårt och spelade på för hög svårgihetsgrad. Gameplayet är ju inte det bästa med spelet ändå och spelet ÄR faktiskt orättvist, så det är ingen skam i att sänka och ha se färre laddningsskärmar.



#66

Postad 06 december 2017 - 15:14

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Jag fick intrycket främst från en drös användarrecensioner på metacritic. Helldivers drev med USA på ett roligt sätt, Wolfensteins politiska underton låter inte lika uppfriskande. Om jag hittar det billigt framöver får jag väl undersöka själv hur det ligger till, överdrivet eller inte.

Jag var tvungen att kolla. Sjukt underhållande:

 

We discover that the great hope for the world is the multi-ethnic group of resistance fighters which are a carbon copy of other SJW productions like Star Wars The Force Awakens.

The developers here have gone OUT OF THEIR WAY to push a particular narrative here and it is visible in the opening minutes of the game and continues throughout. Its poison, and it should be rightly rejected and called out for the damage it is doing not only to gamers, but to what is left of Western Civilization.

There's also the "agenda" which is kinda there but most importantly, they make Wolfenstien into a serious game, when it never should have been.

Absolutely attrocious SJW propaganda

SJW try to ban legit opinions this game is propaganda, short game, repetitive, usual boring story, characters which you don't care about, average graphics just your generic psychotic mass murder simulator trainer for brainwashed idiots.

Then there’s the issue I have with the disgusting SJW, anti white, anti “straight white male” and blatant pro communism agenda.

 

:D  :D  :D  :D

 

Tack för ett gott skratt, roligaste jag har läst på länge. 



#67

Postad 06 december 2017 - 15:25

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
De bästa är att han förutsätter att folk vet vad sjw står för :P

#68

Postad 06 december 2017 - 15:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

:D  :D  :D  :D

 

Tack för ett gott skratt, roligaste jag har läst på länge. 

 

Texten låter ju som ironi men alas... 

 

Wolfensteins politiska underton låter inte lika uppfriskande

 

 

Vad är det som inte låter uppfriskande?



#69

Postad 06 december 2017 - 19:36

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Texten låter ju som ironi men alas...

Det är sex olika recensioner som jag klippt och klistrat härifrån: http://www.metacriti...s?dist=negative

Väldigt upprörda känslor från alt right.

#70

Postad 07 december 2017 - 15:23

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 005 inlägg
  • 0

The developers here have gone OUT OF THEIR WAY to push a particular narrative here and it is visible in the opening minutes of the game and continues throughout. Its poison, and it should be rightly rejected and called out for the damage it is doing not only to gamers, but to what is left of Western Civilization.

 

De som tolkar storyn så har nog störst problem själva.

 

Skulle det bara ha varit blåögda arier som slogs mot nassarna eller? 



#71

Postad 08 december 2017 - 11:38

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Vad är det som inte låter uppfriskande?

Vänsterpolitisk världsbild i en tid då sådan politik lämnat hela Europa fattigare och farligare.

#72

Postad 08 december 2017 - 14:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Vänsterpolitisk världsbild i en tid då sådan politik lämnat hela Europa fattigare och farligare.

 

Vadå för politik och världsbild, vad menar du? Vad har spelet med verkligheten att göra?



#73

Postad 08 december 2017 - 14:31

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Det vet jag inte säkert, jag har ju inte spelat spelet än.

#74

Postad 08 december 2017 - 15:00

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Hur har du då bildat den åsikten?

 

Det skulle iof förvåna mig om wolfenstein är extremhöger och nazi propaganda dock :)



#75

Postad 08 december 2017 - 15:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Det vet jag inte säkert

 

Nej men vad är det för världsbild som inte låter uppfriskande. Världsbilden i Wolfenstein 2 är att nazisterna har tagit över planeten.



#76

Postad 10 december 2017 - 15:17

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Jag tror jag hitta sjw snubben i användarrecensioner för archangel också :)



#77

Postad 11 december 2017 - 10:01

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 2
Man är mycket långt ut på högerkanten om man har de problem Alltidxx tror sig ha med storyn i det här spelet.

#78

Postad 14 december 2017 - 15:56

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Nej men vad är det för världsbild som inte låter uppfriskande. Världsbilden i Wolfenstein 2 är att nazisterna har tagit över planeten.

 

Besvarar du inte din egen fråga här? :D



#79

Postad 14 december 2017 - 16:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Besvarar du inte din egen fråga här? :D

 

Mmm, men jag tror inte det riktigt är den världsbilden han syftar på.



#80

Postad 15 december 2017 - 11:00

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Hela spelet andas ju amerikansk patriotism och land of the free så det bara visslar om det. Så hur man kan tro att det är någon slags vänsterpopulistiskt samhällesbild som visas upp är bortom mitt förstånd. Om man nu inte står långt ut på högerkanten. 



#81

Postad 15 december 2017 - 13:34

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Så mycket patriotism är det väl inte. Väldigt mycket antinazi propaganda så ja nazister har nog rätt att klaga på nidbilden av adolf hitler exempelvis.

#82

Postad 19 december 2017 - 10:19

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Hur har du då bildat den åsikten?

Det har jag inte.

Man är mycket långt ut på högerkanten om man har de problem Alltidxx tror sig ha med storyn i det här spelet.

Nej det är man inte nödvändigtvis.

#83

Postad 19 december 2017 - 11:01

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Det har jag inte.

Nej det är man inte nödvändigtvis.


Har du spelat spelet? Vad tycker du :)

#84

Postad 19 december 2017 - 11:17

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Nej, det blir när det blir superrea nån gång framöver.

#85

Postad 19 december 2017 - 15:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Det har jag inte.

Nej det är man inte nödvändigtvis.

 

Fast du vill ju inte förklara vad som är problemet specifikt och du är väldigt vag och kortfattad i dina svar. Plus att du avfärdade nazism förut som ett samtalsämne för vänstern. Det är väl bara att sjunga ut om vad du tror är problemet med Wolfenstein såvida du inte tror att folk blir stötta av det, sen kan du bekräfta det eller inte när du har spelat det.

 

Om jag inte vill spela ett spel på grund av någon anledning så säger jag ju inte "det vet jag ju inte säkert, jag har ju inte spelat det" när någon frågar mig varför jag inte vill spela det.



#86

Postad 20 december 2017 - 00:00

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Fast du vill ju inte förklara vad som är problemet specifikt och du är väldigt vag och kortfattad i dina svar. Plus att du avfärdade nazism förut som ett samtalsämne för vänstern. Det är väl bara att sjunga ut om vad du tror är problemet med Wolfenstein såvida du inte tror att folk blir stötta av det, sen kan du bekräfta det eller inte när du har spelat det.

Jag har ju skrivit att jag läste metacritic recensioner där en hel del klagade på politisk underton (vänster). Att förklara hur vänstern är och tänker och agerar orkar jag inte för det är långt att skriva om det. Så de som är inte förstår sånt får efterforska det själva.

Om min uppfattning från att ha läst recensioner är rätt eller fel vet jag inte skrev jag också, eftersom jag inte spelat spelet. Men det lät tröttsamt.

 

Om jag inte vill spela ett spel på grund av någon anledning så säger jag ju inte "det vet jag ju inte säkert, jag har ju inte spelat det" när någon frågar mig varför jag inte vill spela det.

Du frågade mig vad spelet har med verkligheten att göra. Det vet jag inte säkert eftersom jag inte spelat, men jag har ju läst vad folk tycker och reflekterar på det. Det har väl hänt förr att folk har sagt att de nog tänker avstå ett spel p g a recensioner eller annat? Det har skrivits spaltmeter spekulation kring spel här förr där folk diskuterar vad de tror. Jag har inte sett någon klaga på sådana typ av inlägg förr.  


Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 20 december 2017 - 00:05.


#87

Postad 20 december 2017 - 01:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 4

Att förklara hur vänstern är och tänker och agerar orkar jag inte för det är långt att skriva om det. Så de som är inte förstår sånt får efterforska det själva.

 

Fast jag tycker det är underligt att du inte bara kan säga vad som verkar störande med spelet. Det går inte att efterforska eftersom det är din åsikt, det går omöjligen att veta säkert vad det är med vänsterns agerande som du stör dig på som har med Wolfenstein 2 att göra. Inte för att du behöver redogöra för det i spaltmeter med text men hade ju varit intressant med något kort och koncist, det du sa förut om Europa kändes inte som det hade något med spelet att göra.

 

Det har väl hänt förr att folk har sagt att de nog tänker avstå ett spel p g a recensioner eller annat

 

 

Ja men du är den förste på forumet som säger att det beror på politik och de brukar förklara varför så att man förstår. Att säga att det beror på politisk underton för mig som har spelat spelet och inte tycker det är någon politik inblandat när man försöker rädda världen från nazister är för mig ingen förklaring.



#88

Postad 20 december 2017 - 08:24

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Var åsikten tagit ur luften eller vad är svårt att formulera? Ifall du inte kan formulera din åsikt själv kan du väl länka till metacritic citaten åtminstone.

#89

Postad 20 december 2017 - 08:54

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Mest intressant är att historien inte skiljer sig så mycket från det förra spelet i mina ögon men då blåste inte samma högervindar som idag. 



#90

Postad 20 december 2017 - 09:21

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 005 inlägg
  • 2

Du frågade mig vad spelet har med verkligheten att göra. Det vet jag inte säkert eftersom jag inte spelat

 

Det kanske är bättre att du spelar det då. Sen kan du skriva om vad som var obekvämt med storyn. Om du automatiskt stämplar de som inte gillar nassar som vänster, ja då är väl jag vänster med  :P

 

Jag som har spelat det kunde inte hitta något (edit: politiskt då) att bli irriterad på iaf. Det är ett spel, inte verklighet.


Redigerat av Ageve, 20 december 2017 - 09:22.


#91

Postad 21 december 2017 - 17:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Sen kan du skriva om vad som var obekvämt med storyn.

 

Sten i glashus *hosthorizonhost*  ;)



#92

Postad 22 december 2017 - 17:32

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Mest intressant är att historien inte skiljer sig så mycket från det förra spelet i mina ögon men då blåste inte samma högervindar som idag.


Det här tyckte jag var intressant.

Jag hade inte tänkt spela detta men när det sedan har omnämnts som spelet med årets bästa story så har jag blivit nyfiken på det. Grejen är att jag var väl inte så imponerad av handlingen i förra spelet. Den var helt ok men inte ett spel jag spelar igenom för berättelsens skull.

Så, är tvåan värt eller är det inte värt att spela igenom för handlingens skull?

#93

Postad 22 december 2017 - 19:15

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Du kan kanske hitta ett montage på youtube om du bara är ute efter storyn. Annars finns de  ju säkert någon youtuber som streamar sin genomspelning. Ifall du är helt ointresserad av panga panga och bara är ute efter storyn ;)



#94

Postad 22 december 2017 - 21:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Det här tyckte jag var intressant.

Jag hade inte tänkt spela detta men när det sedan har omnämnts som spelet med årets bästa story så har jag blivit nyfiken på det. Grejen är att jag var väl inte så imponerad av handlingen i förra spelet. Den var helt ok men inte ett spel jag spelar igenom för berättelsens skull.

Så, är tvåan värt eller är det inte värt att spela igenom för handlingens skull?

 

 

Tinboy menar nog det politiska med storyn.

 

Jag tyckte ettans berättelse var välgjord, tvåans är bättre (händer mer saker), men det är ju uppenbarligen individuellt. Man får ju utgå ifrån att den inte är realistisk sett till att man lever i en värld med nazister och robothundar där en man dödar tusentals fiender, men kan man svälja att det är ett spel och inte verkligheten så är det en bra story. Bra presenterad framförallt.



#95

Postad 28 december 2017 - 22:33

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Börjat med gunslinger Joe. Smarta NOLF referenser med Valentine. Seriöst varför tar ingen upp manteln efter Cate Archer?



#96

Postad 30 december 2017 - 23:08

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Det är på tok för mycket uber commanders. Hade de inte vart för manhattan penthouse där du fixar 2 på 2 minuter hade man aldrig orkat.



#97

Postad 22 mars 2018 - 18:56

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0
 

Get a first hands-on with Wolfenstein II for #NintendoSwitch at our #BethesdaGameplayDay on April 7 in Boston! You'll have a chance to win this custom #Wolf2 Nintendo Switch console, too! #PAXEast https://beth.games/2FUibF8

 

 

 



#98

Postad 06 april 2018 - 18:17

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0

:)

 

https://www.youtube.com/watch?v=vaOeobw833A



#99

Postad 07 april 2018 - 15:16

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0
https://twitter.com/...5481720832?s=20

Wolfenstein
@wolfenstein

Wolfenstein II on #NintendoSwitch features the same great Motion Aiming found in @DOOM! #Wolf2

https://youtu.be/wEtCoKFgmuA

Redigerat av Drake001, 07 april 2018 - 21:40.


#100

Postad 24 april 2018 - 15:06

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0
:)

https://youtu.be/NSRDpRLcg0g



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.