Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Microsoft Surface

249 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Microsoft Surface RT 32GB (Surfplattor) 9 7,63 (7) Inga priser
Microsoft Surface RT with Touch Cover 32GB (Eng) (Surfplattor) 9 9 (6) Inga priser
Microsoft Surface RT with Touch Cover 64GB (Eng) (Surfplattor) 9 (0) Inga priser
Microsoft Surface Pro 128GB (Surfplattor) 7 8,67 (14) 20 050:-
Microsoft Surface 2 32GB (Surfplattor) 4 8,24 (16) 1 399:-
Microsoft Surface Pro 2 128GB (Surfplattor) 8 9,42 (18) Inga priser
Microsoft Surface Pro 3 i5 256GB (Surfplattor) 6 8,67 (14) Inga priser
Microsoft Surface 3 64GB (Surfplattor) 9 5,33 (2) Inga priser
Microsoft Surface 3 128GB (Surfplattor) 9 7,83 (5) Inga priser
Microsoft Surface Pro 4 m3 4GB 128GB (Surfplattor) 9 8,27 (10) Inga priser
2 relaterade trådar

#51

Postad 17 oktober 2012 - 16:44

DirtyHarry
  • DirtyHarry
  • Användare

  • 227 inlägg
  • 0

Japp, beställde nyss. Håller tummarna för att de har kvar.... lär bli slutsålt kvickt överallt...

4136 enligt swedbank....

OBS! köp inte tangentborden från düskland om ni inte vill ha qwertz bord.

Bara ett tips!


Är väl egentligen inget problem då du har samma antal fysiska knappar och ändrar du bara till svensk tangentbordslayout i inställningar så ska det ju vara lugnt.

#52

Postad 18 oktober 2012 - 07:14

theonlyix
  • theonlyix
  • Lärjunge

  • 260 inlägg
  • 1

Är väl egentligen inget problem då du har samma antal fysiska knappar och ändrar du bara till svensk tangentbordslayout i inställningar så ska det ju vara lugnt.


Kan så vara, men jag har köpt telefoner därifrån tidigare med fysiskt tangentbord och visst, man vänjer sig.

#53

Postad 18 oktober 2012 - 15:43

kanonen
  • kanonen
  • Wannabe

  • 26 inlägg
  • 0
Jag lyckas då inte beställa från Tyskland, får bara "CHECKOUT_ADDRESS_ERROR_TEXT" utan någon närmare förklaring. :( Edit: Nu lyckades jag visst, gäller att vara noggrann när man fyller i telefonnumret, "+46" fungerade inte "0046" gick däremot utmärkt.

Redigerat av kanonen, 18 oktober 2012 - 15:50.


#54

Postad 18 oktober 2012 - 18:36

aftersun
  • aftersun
  • Forumräv

  • 526 inlägg
  • 0
Kan det vara så att den kommer lanseras i Sverige i alla fall?
Se länk, http://www.proshop.s...paign=pricesite

I annat fall tvivlar jag på att dom får lägga upp produkten så här utan vidare.

#55

Postad 18 oktober 2012 - 18:45

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0

Kan det vara så att den kommer lanseras i Sverige i alla fall?
Se länk, http://www.proshop.s...paign=pricesite

I annat fall tvivlar jag på att dom får lägga upp produkten så här utan vidare.

Proshop = Danmark

#56

Postad 19 oktober 2012 - 07:03

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0
Om man vill ha GPS och eventuellt även mobilt bredband (sim-kort), vad ska man satsa på då?

#57

Postad 19 oktober 2012 - 07:05

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Om man vill ha GPS och eventuellt även mobilt bredband (sim-kort), vad ska man satsa på då?


Ipad ;)

#58

Postad 19 oktober 2012 - 07:11

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0
Fast med Windows då :) Ska ha och utveckla en produkt men behöver det då.

#59

Postad 19 oktober 2012 - 07:27

whome
  • whome
  • Forumräv

  • 949 inlägg
  • 0

Om man vill ha GPS och eventuellt även mobilt bredband (sim-kort), vad ska man satsa på då?


Både GPS och mobilt bredband finns i externa enheter. Själv kör jag med

Kostar 399 kr på Kjelle (med Comviq kontant, går även att köra Tele2 abonnemang).
Den är betydligt snabbare än många inbyggda mobila bredband. Att surfa via mobilen går ju också men ger också ofta dålig prestanda.

GPS behöver man ofta i bilen men kanske inte någon annanstans. Montera den då en optimalt i bilen så har du löst.
Den här fungerar bra


#60

Postad 19 oktober 2012 - 07:55

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0
Det är dock inga alternativ, behöver vara inbyggt.

Verkar vara dåligt med det dock. Bara sett Samsung Ativ Tab som har gps, ingen jag hittat har 3g och gps. Eventuellt Lenovo Thinkpad Tablet 2, den har 3g men övriga specar är det dåligt med.

#61

Postad 19 oktober 2012 - 11:11

theonlyix
  • theonlyix
  • Lärjunge

  • 260 inlägg
  • 0

Det är dock inga alternativ, behöver vara inbyggt.

Verkar vara dåligt med det dock. Bara sett Samsung Ativ Tab som har gps, ingen jag hittat har 3g och gps. Eventuellt Lenovo Thinkpad Tablet 2, den har 3g men övriga specar är det dåligt med.


Har kört min TP med GPS (via länk till Pre2) och kan bara meddela att gps i pads är ionödigt för 99% av folket och bara en fördyrande sak.
En lumia gör alla gps sysslorna bättre med mindre skärm, iallfall för bil/flyg/cykling/motions.

Vill man ha äkta integration mellan telefon / pad som bara apple kan drömma om fortfarande så är det bara till o köpa sig en TP (tillverkas inte mer så köp om ni får tag i).- till en bråkdel av priset får man fler funktioner.

Redigerat av theonlyix, 19 oktober 2012 - 11:11.


#62

Postad 20 oktober 2012 - 14:01

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Synd på gps men åtminstone verkar man kunna uppdatera
office 2013 RT preview direkt http://www.theverge....date-windows-rt

Redigerat av andersos, 20 oktober 2012 - 14:01.


#63

Postad 22 oktober 2012 - 18:11

Unregistered1734
  • Unregistered1734
  • Beroende

  • 1 114 inlägg
  • 0
"Din Windows RT-pekplatta stöder inte Outlook eller andra skrivbordsprogram för e-post som Mozilla Thunderbird eller Opera. På grund av det här stöds inte vissa e-postfunktioner som finns tillgängliga för Office-dokument i andra Office-versioner i Office Home & Student 2013 RT:
Funktionerna "Skicka som… (bifogad fil)" i Office Backstage-vyn
Funktionerna Koppla dokument i Word som har att göra med e-post
Många e-postrelaterade knappar på menyfliksområdet i Office och på verktygsfältet Snabbhjälp

I stället kan du öppna din Windows RT-app för e-post eller använda en annan e-postapp som kan finnas tillgänglig i Windows Store och manuellt skapa ett e-postmeddelande och bifoga ditt dokument i det."

"Office Home & Student 2013 RT stöder inte automatisk synkronisering mellan personliga SkyDrive-dokument och din lokala hårddisk. I stället kan du komma åt SkyDrive via Office Backstage-vyn och använda kommandona Öppna eller Spara när du vill öppna eller spara dina dokument."

- http://office.micros...X103210361.aspx

Informativ länk som någon i tråden postade! Windows RT duger helt klart för mig med råge! Split screen med en bok på halva skärmen och uppsatsskrivande i Word på andra halvan av skärmen - vad mer kan man önska sig? En surface!! :)

angående Office så är det en del saker man manuellt enkelt kan göra som citaten ovan visar! Jag gör ändå alltid manuellt sådant som att öppna ett mail först och sedan bifoga! En app för mail är ett klick ifrån - samma som om du klickat direkt i Word... Tar inte mer tid eller blir mer besvär. Ni som ska skapa excel rapporter och spela in berättarröster på powerpoint ska veta att det inte fullt ut går. Läs länken!

Med vänlig hälsning,

Redigerat av Unregistered1734, 22 oktober 2012 - 18:12.


#64

Postad 23 oktober 2012 - 13:59

aftersun
  • aftersun
  • Forumräv

  • 526 inlägg
  • 0
vet vi något nytt om eventuell release i sverige? alternativt vägar man kan gå för att beställa med säkerhet?

#65

Postad 23 oktober 2012 - 17:51

Unregisteredc1d12524
  • Unregisteredc1d12524
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Hej,

Tänkte höra av någon av er som beställt från tyskland fått någon info om att paketet skickats? Har själv inte sett något än och det rycker i fingrarna.

#66

Postad 23 oktober 2012 - 20:59

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Man lär väl inte se röken av den i Sverige det här året då. Drygt som fan. Har en beställning på jobbet men jag vet inte var de beställer ifrån.

#67

Postad 23 oktober 2012 - 21:12

Ryuu Tora
  • Ryuu Tora
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0

Hej,

Tänkte höra av någon av er som beställt från tyskland fått någon info om att paketet skickats? Har själv inte sett något än och det rycker i fingrarna.


Nope, ingenting än. Beställde på onsdag förra veckan men det står fortfarande "Bestellung wird bearbeitet". Börjar klia som tusan i fingrarna nu :)

#68

Postad 23 oktober 2012 - 21:31

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Tror inte de får skicka ut dem innan Microsofts event

Redigerat av Unregistereddc471864, 23 oktober 2012 - 21:31.


#69

Postad 24 oktober 2012 - 09:07

Unregistered1734
  • Unregistered1734
  • Beroende

  • 1 114 inlägg
  • 0
The Verge testar Surface RT---> http://microsoft-new...oft-surface-rt/

Redigerat av Unregistered1734, 24 oktober 2012 - 09:07.


#70

Postad 24 oktober 2012 - 09:42

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Engadget review: http://www.engadget....face-rt-review/

#71

Postad 24 oktober 2012 - 09:54

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Trevligt. Verkar vara en stabil produkt.

#72

Postad 24 oktober 2012 - 09:56

theonlyix
  • theonlyix
  • Lärjunge

  • 260 inlägg
  • 0

Hej,

Tänkte höra av någon av er som beställt från tyskland fått någon info om att paketet skickats? Har själv inte sett något än och det rycker i fingrarna.


Pengarna på mitt kort är inte dragna än, står processing (fast på tyska) fortfarande.

The Verge testar Surface RT---> http://microsoft-new...oft-surface-rt/


The Verge är en bunke I-fanboys så deras reviews är nog inte mycket att läsa (har inte kollat den än själv).
De lär klaga på allt som inte är APPLE med produkten....

#73

Postad 24 oktober 2012 - 10:06

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Ännu en review av Anandtech http://www.anandtech...-surface-review

Fan! Nu står det Nexus 7, Nexus 10 och en Surface på önskelistan. Blir dyrt det här!

#74

Postad 24 oktober 2012 - 12:22

Unregistered1734
  • Unregistered1734
  • Beroende

  • 1 114 inlägg
  • 0
http://www.zdnet.com...ual-7000003594/

videon på samsung ativ tab i Office 2013 (RT) ser mycket mycket lovande ut trots allt! Mail kan man öppna med standard-klienten o bifoga alla dok som vanligt. Skillnaden är att man inte i Word programmet kan öppna eposten. Vem behöver den lyxen? Hehe.

Fonter finns uppe i mailen också!! Det finns inte på iPad så man kan inte fetstila något i ett mail osv.

Ska sälja min iPad 3 idag med bt-tangentbordet och fodral samt kamera kit. Dags att äntligen hoppa på en produktiv platta (surface) med grym kontrast (1333 native vs iPad 3 på 833) i ett test på anandtech någon länkade. Upplösningen tycks inte spela roll.

Mycket sugen på cyan (blåa touch tangentbordet också) men nästan så man måste våga testa det i butik först hehe! Någon med info om Sverige-release?

Redigerat av Unregistered1734, 24 oktober 2012 - 12:23.


#75

Postad 24 oktober 2012 - 13:34

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Nej det finns inget Sverigedatum. Skulle gissa på nästa år.

#76

Postad 24 oktober 2012 - 14:15

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Imponerande hög nivå av Microsoft!

Verkar inte helt fel i pris nu. Visst har iPad 3 bättre skärm men denna känns mer kontorsanpassad, skeptisk dock till hur man har begränsat Office.

Just kommentarerna kring USB är ju grymt. Skrivare med mera är bara plug and play.

#77

Postad 24 oktober 2012 - 14:55

theonlyix
  • theonlyix
  • Lärjunge

  • 260 inlägg
  • 0
Har man inte sagt att fullversionen av office RT ska komma som uppdatering dag 1 (dvs fredag) senast för några dagar sedan? De var färdiga tidigare än väntat.

#78

Postad 24 oktober 2012 - 15:42

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Har man inte sagt att fullversionen av office RT ska komma som uppdatering dag 1 (dvs fredag) senast för några dagar sedan? De var färdiga tidigare än väntat.


Dunno men Office RT är rätt begränsat jämfört med riktiga Office versionen. Så för ett kontor kommer detta skapa problem.

T ex inga Macron

#79

Postad 24 oktober 2012 - 17:46

DirtyHarry
  • DirtyHarry
  • Användare

  • 227 inlägg
  • 0
Tror ni att ni som beställt från tyskland kommer få problem att ändra språk i Win RT från tyska? Vet inte hur det kommer fungera med language packs i RT eller om man kan installera om RT via USB.

#80

Postad 24 oktober 2012 - 20:32

theonlyix
  • theonlyix
  • Lärjunge

  • 260 inlägg
  • 0

Tror ni att ni som beställt från tyskland kommer få problem att ändra språk i Win RT från tyska? Vet inte hur det kommer fungera med language packs i RT eller om man kan installera om RT via USB.


Inte särskilt orolig för det, de flesta surfplattor och datorer är samma mjukvara för alla västmarknader med valbarhet vid installationen.
mer orolig nu för att min fortfarande är processing enligt ms sida och inga pengar har dragits. Mao har jag ingen platta till helgen som jag hoppats :-(


Edit : damn, att skriva från mobil kan bli riktigt fel ibland.....hästmarknader. lol

Redigerat av theonlyix, 25 oktober 2012 - 07:48.


#81

Postad 25 oktober 2012 - 18:49

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Live presentation började för 20 min sedan http://www.microsoft.../liveevent.aspx

#82

Postad 25 oktober 2012 - 19:51

theonlyix
  • theonlyix
  • Lärjunge

  • 260 inlägg
  • 0

Live presentation började för 20 min sedan http://www.microsoft.../liveevent.aspx


Efter att ha sett den längtar jag ännu mer efter min surface!! de bara kopplade in en Systemkamera (var det en nikon va) via usb och laddade upp fotona!! vilken annan padda klarar det?
Sen körde de ljud/ljus/powerpoint mm för hela showen på en surface!!!

#83

Postad 25 oktober 2012 - 20:44

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Ja, den var imponerande. Men var det Surface RT han använde? RT blir säkert bra också bara det
börjar komma bra appar.

#84

Postad 25 oktober 2012 - 21:18

Unregistered2cbd285a
  • Unregistered2cbd285a
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0

Tror ni att ni som beställt från tyskland kommer få problem att ändra språk i Win RT från tyska? Vet inte hur det kommer fungera med language packs i RT eller om man kan installera om RT via USB.


Jag frågade en Microsoft anställd här i Sverige om det, hon sa att det ska gå att ändra språk.

Jag bokade min i Tyskland men det står att den kommer att levereras om 1-2 veckor, känns jobbigt att vänta särskilt nu efter presentationen.

#85

Postad 25 oktober 2012 - 21:22

whome
  • whome
  • Forumräv

  • 949 inlägg
  • 0

Ja, den var imponerande. Men var det Surface RT han använde? RT blir säkert bra också bara det
börjar komma bra appar.


RT saknar mediaspelaren. Så om han visade video eller spelade musik så var det inte RT.

Kan inte fatta varför de har tagit bort mediaspelaren i RT. Det är väl en av grundbultarna att kunna kolla på film och lyssna på musik, eller?

#86

Postad 25 oktober 2012 - 21:28

theonlyix
  • theonlyix
  • Lärjunge

  • 260 inlägg
  • 0

RT saknar mediaspelaren. Så om han visade video eller spelade musik så var det inte RT.

Kan inte fatta varför de har tagit bort mediaspelaren i RT. Det är väl en av grundbultarna att kunna kolla på film och lyssna på musik, eller?


De spelade inte musik, iafl inte i det jag såg. De lär ha använt en RT då det var RT de visade och PRO är ju inte färdig än på ett tag.

#87

Postad 25 oktober 2012 - 21:29

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Ja, var kanske en Pro då för han visade film och live video. Du kan ju titta på presentationen själv.
Kan inte heller tro att RT inte ska ha video. Om inte annat kommer det säkert appar för det senare.

Redigerat av andersos, 25 oktober 2012 - 21:30.


#88

Postad 25 oktober 2012 - 21:47

theonlyix
  • theonlyix
  • Lärjunge

  • 260 inlägg
  • 0

Ja, var kanske en Pro då för han visade film och live video. Du kan ju titta på presentationen själv.
Kan inte heller tro att RT inte ska ha video. Om inte annat kommer det säkert appar för det senare.


Den ena visade de ju som att vara en RT iallafall...allt annat vore lurendrejeri.

#89

Postad 25 oktober 2012 - 22:01

Unregistered2cbd285a
  • Unregistered2cbd285a
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0

RT saknar mediaspelaren. Så om han visade video eller spelade musik så var det inte RT.

Kan inte fatta varför de har tagit bort mediaspelaren i RT. Det är väl en av grundbultarna att kunna kolla på film och lyssna på musik, eller?


Var har du fått det ifrån? Windows 8 och RT saknar windows media center, vilket är något helt annat. I presentationen använde han ju surface för att spela musik och visa video som sedan kan skickas till en xbox. Klart att det går att spela upp media i RT.

#90

Postad 25 oktober 2012 - 22:17

whome
  • whome
  • Forumräv

  • 949 inlägg
  • 0

Var har du fått det ifrån? Windows 8 och RT saknar windows media center, vilket är något helt annat. I presentationen använde han ju surface för att spela musik och visa video som sedan kan skickas till en xbox. Klart att det går att spela upp media i RT.


Att den saknar Windows Media Center är helt OK. Men den verkar även sakna den vanliga mediaspelaren.

Nedan är en skärmdump från Microsofts hemsida med skillnader mellan Win 8 och Win 8 RT.
Vad jag kan fatta så saknas både Win Media Center (helt OK) men även Win Media Player.

Visst OK det kanske finns någon app men varför ta bort ett bra program? Vad vinner Microsoft på det? I en sån här produkt är media mycket viktigt och då kan jag inte för mitt liv fatta att de har tagit bort mediaspelaren.

Sidan finns här http://surface.micro...?ESICaching=off

Postad bild

#91

Postad 25 oktober 2012 - 22:25

whome
  • whome
  • Forumräv

  • 949 inlägg
  • 0

Var har du fått det ifrån? Windows 8 och RT saknar windows media center, vilket är något helt annat. I presentationen använde han ju surface för att spela musik och visa video som sedan kan skickas till en xbox. Klart att det går att spela upp media i RT.


Knasigt att citera igen. Men jag vill bara säga att jag håller med dig om att det är klart att man måste kunna spela media.
Jag bara undrar hur man gör nu - för det måste ju gå. Eller? Rörigt är det...

Varför skriver de att de har tagit bort mediaspelaren??? Om den har gjorts om spelar det ju ingen roll. Saker ändras hela tiden. Men tagits bort är något helt annat.

#92

Postad 25 oktober 2012 - 22:45

Unregisteredc1d12524
  • Unregisteredc1d12524
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0

Knasigt att citera igen. Men jag vill bara säga att jag håller med dig om att det är klart att man måste kunna spela media.
Jag bara undrar hur man gör nu - för det måste ju gå. Eller? Rörigt är det...

Varför skriver de att de har tagit bort mediaspelaren??? Om den har gjorts om spelar det ju ingen roll. Saker ändras hela tiden. Men tagits bort är något helt annat.


Är det inte så enkelt att man istället för Windows Media Player använder Music-hub och Video-hub?

Edit:
Kikade in i Marketplace och både Music och Video apparna är ARM kompatibla så de kommer att fungera på Surface.

Redigerat av Unregisteredc1d12524, 25 oktober 2012 - 23:03.


#93

Postad 26 oktober 2012 - 08:45

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Är det inte så enkelt att man istället för Windows Media Player använder Music-hub och Video-hub?

Edit:
Kikade in i Marketplace och både Music och Video apparna är ARM kompatibla så de kommer att fungera på Surface.


Enligt info så saknas codec stöd och därför finns inte den vanliga media spelaren.

T ex så fungerar inte .avi

Dock kan jag nog satsa på att det kommer portas VLC och dylikt till Surface sen. Lika så XBMC nu när ARM äter sig in på marknaden.

http://www.engadget...._medium=twitter

#94

Postad 26 oktober 2012 - 14:56

aftersun
  • aftersun
  • Forumräv

  • 526 inlägg
  • 0
Fick höra från en utvecklare (bekant) att Surface förmodligen skulle komma till Sverige men det kommer att dröja. En månad är inte troligt utan snarare lite mer tid än så.

#95

Postad 26 oktober 2012 - 16:30

Unregistered2cbd285a
  • Unregistered2cbd285a
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0

Knasigt att citera igen. Men jag vill bara säga att jag håller med dig om att det är klart att man måste kunna spela media.
Jag bara undrar hur man gör nu - för det måste ju gå. Eller? Rörigt är det...

Varför skriver de att de har tagit bort mediaspelaren??? Om den har gjorts om spelar det ju ingen roll. Saker ändras hela tiden. Men tagits bort är något helt annat.


Nu förstår jag hur du menar, jag har inte funderat på att de tagit bort wmp. Jag kan förstå varför dock. Den är inte metro anpassad och ganska stor, vilket förmodligen gör den trögstartad. Sen fördrar jag även två skilda program för video och musik. Så mig påverkar det inte nämnvärt.

Men tråkigt är det om de andra programmen inte kan spela upp avi och mkv. hoppas på att VLC löser det.

#96

Postad 26 oktober 2012 - 22:12

Unregisteredc1d12524
  • Unregisteredc1d12524
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Tänkte ännu en gång höra om någon av er som beställt Surface fått någon mer info om ordern. Min order verkar fortfarande behandlas.

#97

Postad 26 oktober 2012 - 22:39

sesurface
  • sesurface
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Tänkte ännu en gång höra om någon av er som beställt Surface fått någon mer info om ordern. Min order verkar fortfarande behandlas.


Beställde den 21 oktober, står fortfarande order processing.

#98

Postad 27 oktober 2012 - 10:12

Ryuu Tora
  • Ryuu Tora
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0

Tänkte ännu en gång höra om någon av er som beställt Surface fått någon mer info om ordern. Min order verkar fortfarande behandlas.


Beställde 17:e, fortfarande "Wird bearbeitet"

#99

Postad 29 oktober 2012 - 10:29

theonlyix
  • theonlyix
  • Lärjunge

  • 260 inlägg
  • 0

Beställde 17:e, fortfarande "Wird bearbeitet"


Samma på min, 17e och wird bearbeitet. MEN, har läst på lite forum och någon/några i UK har fått sina helt utan förvarning idag på morgonen med UPS, inga mail, inga telsamtal - ingen uppdatering på hemsidan.

Så man kan ju hoppas!

Angående ingen mediaspelare så är det ju klart -deras nya lär ju vara nåt med WP8 som lanseras ikväll! Ex videohub
Musik lär ju bli Xbox Music som på boxen.


Kanske denna
http://wmpoweruser.c...ne-replacement/

Redigerat av theonlyix, 29 oktober 2012 - 10:35.


#100

Postad 29 oktober 2012 - 10:31

Unregisteredc1d12524
  • Unregisteredc1d12524
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Har fått ett mail (som jag google translatat):


Bäste kund,

Tack igen för online förbeställa din yta.

Vi beklagar att informera dig om att leveransen försenas beräknat leveransdatum utanför. Vi ber om ursäkt för detta. Vi kommer att meddela dig via e-post när din yta har skickats. Det är vår prioritet att se till att varje kund får sin yta så snart som möjligt.

Om du har några frågor om din beställning, kontakta oss online på http://www.microsoft...seea/de_DE/home eller ring oss på numret 0800 8 088 014.

Tack,
Microsoft Online Store



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.