Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Skal, fodral och skärmskydd till iPhone 4

150 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 15 september 2010 - 10:16

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

  • 2 709 inlägg
  • 0
Skulle va perfekt att ha ett sånt på jobbet. Då man jobbar i en fabrik jävel som e full me damm hehe

#102

Postad 17 september 2010 - 10:16

Unregisteredb54555ac
  • Unregisteredb54555ac
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0
Dom här tygpåsarna som finns till var och varannan mobil, finns det något liknande sånt till iphone 4 fast som har ett hårt skal istället för tyg? Jag jobbar en hel del i tyngre miljöer så vill skydda hela telefonen så mkt som möjligt.

:P

#103

Postad 17 september 2010 - 16:03

madness74
  • madness74
  • Användare

  • 124 inlägg
  • 0
Själv tog jag grabbens lite tjockare baby socka. Funkar riktigt bra faktiskt. Jobbar i dammiga miljöer och så kör jag med plantronics voyager pro, för att slippa ta upp den så mycket när jag vistas i dessa miljöer. :P

#104

Postad 18 september 2010 - 00:04

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

  • 538 inlägg
  • 0

Fick hem mitt Icarbons idag :) Vart rätt schysst faktiskt men passformen på "bumper-remsan" var ju sådär alltså. hålen stämde inte riktigt 100%.

Sen Micke prylgalen hur märkte du att blixten blev påverkad? testa tog ett kort och blir ju lite konstigt ljus till vänster om mina bilder. Typ samma för dig eller? Sen inga problem att ta bort det nu när det suttit ett tag och skära till lite och sen fästa det igen? tänkte om det inte sitter lika bra då.



Japp samma för mig. Lite ljus "dimma" i bilderna med blixt.

Efter att ha använt det ett tag så har jag märkt att det sitter ganska dåligt på baksidan. Bumpern kan pressa lite i hörnorna ibland så man får pressa lite då och då. Det var inga problem för mig innan att ta bort det och skära till det vid kameralinsöppningen iaf.

Så vad skall man säga. Snyggt men inte helt funktionellt :)

#105

Postad 20 september 2010 - 18:10

Unregisteredb54555ac
  • Unregisteredb54555ac
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0
Jag har precis beställt ett sånt skärmskydd till iphone 4 från stealth guards. Någon som vet om det är bra?
Det var nämligen gratis, man behövde bara betala frakten :) :)

#106

Postad 13 november 2010 - 22:13

AntonAsk
  • AntonAsk
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Vad tror ni om denna sida? www.skinza.se
Fodralen kostar bara 69kr?!?!

#107

Postad 13 november 2010 - 22:22

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Är likadana fodral som ebay svämmar över av, brukar ligga på under dollarn plus frakt. Tippar på att de håller samma tveksamma kvalité oxå men för de pengarna är det kanske inte mycket att bråka om.

Japp samma för mig. Lite ljus "dimma" i bilderna med blixt.

Efter att ha använt det ett tag så har jag märkt att det sitter ganska dåligt på baksidan. Bumpern kan pressa lite i hörnorna ibland så man får pressa lite då och då. Det var inga problem för mig innan att ta bort det och skära till det vid kameralinsöppningen iaf.

Så vad skall man säga. Snyggt men inte helt funktionellt


Vid flera typer av fodral/cases så medföljer det svarta "distans ringar" för att sätta vid linsen för att undvika denna typen av problem (vet dock inte om detta är öäget för just detta fodral)

Redigerat av lobo, 13 november 2010 - 22:19.


#108

Postad 13 november 2010 - 22:24

AntonAsk
  • AntonAsk
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Kvaliteten är faktiskt mycket god! Anledningen till de låga priserna är att de har minskat ner på de administrativa kostnaderna. Vissa av fodralen säljs på Onoff för 169kr - Skillnaden mellan fodralen på skinza.se och t.ex. hos Siba är att de på siba har ett märke på - det är det som kostar pengar. Det är definitivt värt att att köpa ett fodral för 69kr där!

#109

Postad 13 november 2010 - 22:28

AntonAsk
  • AntonAsk
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Vad menar du med svarta distansringar?

#110

Postad 13 november 2010 - 22:29

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Nu vet jag inte om du har egna intressen i butiken men som sagt så hittar du samma fodral på ebay för en bråkdel av det priset. Är ju tämligen ointressant om de tar 169 spänn eller mer på Onoff. Jag beställda ett gäng "slit-å-släng" fodral (3st) från ebay (kina handlare) för 53kr inkl. frakt till Sverige.

#111

Postad 13 november 2010 - 22:33

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

Vad menar du med svarta distansringar?


Köpte ett SGP fodral till frugan och det bygger lite på tjockleken och då medföljde det "distansringar" för att motverka att det blir ljusfenomen vid fotografering. Är inte mer insatt än så tyvärr

Redigerat av lobo, 13 november 2010 - 22:35.


#112

Postad 13 november 2010 - 22:35

AntonAsk
  • AntonAsk
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Det är nämligen jag som driver sajten - sidan är nylanserad så jag vill veta vad folk tycker om den. Fodralen är i mycket bra kvalitet -äger du en Iphone? Jag kan skicka ett fodral till dig gratis så att du kan testa det, och se att det inte är så dåligt! ;)

#113

Postad 13 november 2010 - 22:39

AntonAsk
  • AntonAsk
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Alla som har köpt och provat fodral har varit nöjda! Det viktigaste för mig är kvaliteten - därför lägger jag inte ut ett fodral på skinza.se föränns jag godkänt det:)

#114

Postad 13 november 2010 - 22:44

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

Det är nämligen jag som driver sajten - sidan är nylanserad så jag vill veta vad folk tycker om den. Fodralen är i mycket bra kvalitet -äger du en Iphone? Jag kan skicka ett fodral till dig gratis så att du kan testa det, och se att det inte är så dåligt!


Ok, misstänkte det ;)

Du borde isf ha ett "företags konto" på in minhembio där det framgår vem du representerar om du skriver om ditt egna företag. Ser lite illa ut om man promotar en sida som man själv äger/driver.

Säkert inget större fel på fodralen och roligt att du kör eget men se gärna till att det framgår i dina inlägg.

Tack för erbjudande men fodral är det jag har minst brist på, kan skicka ett "kinafodral" till dig om du vill istället, har ett gäng.

#115

Postad 13 november 2010 - 22:45

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

  • 1 676 inlägg
  • 0

Det är nämligen jag som driver sajten - sidan är nylanserad så jag vill veta vad folk tycker om den. Fodralen är i mycket bra kvalitet -äger du en Iphone? Jag kan skicka ett fodral till dig gratis så att du kan testa det, och se att det inte är så dåligt! ;)

Kvaliteten är faktiskt mycket god! Anledningen till de låga priserna är att de har minskat ner på de administrativa kostnaderna. Vissa av fodralen säljs på Onoff för 169kr - Skillnaden mellan fodralen på skinza.se och t.ex. hos Siba är att de på siba har ett märke på - det är det som kostar pengar. Det är definitivt värt att att köpa ett fodral för 69kr där!

Du går ut hårt med att göra reklam i forumet för ditt företag.. glöm inte regeln 10.3 då den gäller alla!


10.3 Reklam eller värvning
Vi tillåter inte inlägg (eller ett forumbeteende i övrigt) vars huvudsakliga syfte verkar vara att göra reklam för ett visst företag, produkt eller tjänst, eller där man för vinnings skull försöker locka besökare till en viss webbplats. Detta gäller forumet, omdömesfunktioner, signaturen, avataren, galleriet, forumprofilen, listor etc.


/G

Redigerat av Unregistered1331, 13 november 2010 - 22:46.


#116

Postad 13 november 2010 - 22:46

AntonAsk
  • AntonAsk
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Tack för tipset!
Är bara 16 år - så har inte så mycket erfarenhet från det här! ;)

#117

Postad 13 november 2010 - 22:50

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Om man vill köpa fodral ännu billigare så finns som sagt ebay där du utan problem får hem ett fodral för under 20kr (ink. frakt), skickas vanligtvis från Hong Kong.

Ett exempel av alla tusentas: Iphone 4 silicone case

Redigerat av lobo, 13 november 2010 - 22:51.


#118

Postad 13 november 2010 - 23:01

AntonAsk
  • AntonAsk
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Då lägger jag väl ner mitt företag...
Slängt kanske 5 tusen i sjön....
Blir väl kul att ha kvar fodral som en souvenir när jag misslyckades totalt!

#119

Postad 13 november 2010 - 23:09

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

  • 1 676 inlägg
  • 0

Då lägger jag väl ner mitt företag...
Slängt kanske 5 tusen i sjön....
Blir väl kul att ha kvar fodral som en souvenir när jag misslyckades totalt!

Jo, nog borde du lägga ner om du har den inställningen. Kämpa på istället.

/G

#120

Postad 13 november 2010 - 23:21

AntonAsk
  • AntonAsk
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Det är klart att jag ska kämpa på.
Jag har lagt ner sjukt många timmar på detta! Dessutom går jag i en tuff skola där det är mycket plugg.
Man blir inte direkt uppmuntrad när någon skriver att det finns någon annanstans billigare. Just nu känns det riktigt tungt. Han kanske har rätt...
Något tips på hur jag kan marknadsföra sidan på ett bra sätt? Är priserna för låga? Borde jag höja det - så att folk inser att de faktiskt är bra kvalitet?

#121

Postad 18 november 2010 - 12:42

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 1
Skottar väl in dem här också, mitt skal från elementCASE:
Postad bild
Postad bild
Gjorde anmälan för beställning via deras sida 22/8, fick beställa det 23/10... och fick hem det i lådan 16/11
Så det tog ju ett tag :)

#122

Postad 18 november 2010 - 15:45

TheoT
  • TheoT
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Vilket är det "värsta" skalet man kan köpa till iPhone 4?

Jag tänker mig något i Titan med grym passform eller typ eloxerad billet aluminium... Finns det?

EDIT. Det JonnyVT hade köpt såg OK ut...

#123

Postad 18 november 2010 - 16:14

Unregistered37512
  • Unregistered37512
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

Vilket är det "värsta" skalet man kan köpa till iPhone 4?

Jag tänker mig något i Titan med grym passform eller typ eloxerad billet aluminium... Finns det?

EDIT. Det JonnyVT hade köpt såg OK ut...

Det finns till exempel http://exovault.com/shop.html som säljer skal i aluminium eller mässing med detaljer i trä.

#124

Postad 18 november 2010 - 16:20

TheoT
  • TheoT
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0

Det finns till exempel http://exovault.com/shop.html som säljer skal i aluminium eller mässing med detaljer i trä.

Dedär såg också bra ut, rätt luffigt med träinläggen men dom som var mer "clean" gillade jag. Finnishen verkade det inte vara något fel på... Någon här som testat dessa?

MVH

#125

Postad 18 november 2010 - 20:46

vixioz
  • vixioz
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Sjukt snyggt skal från elementCASE! johhnyvt

#126

Postad 18 november 2010 - 21:11

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Vilket är det "värsta" skalet man kan köpa till iPhone 4?

Jag tänker mig något i Titan med grym passform eller typ eloxerad billet aluminium... Finns det?

EDIT. Det JonnyVT hade köpt såg OK ut...



Detta verkar ju rätt exlusivt, det är ju iaf dyrt ;)

#127

Postad 19 november 2010 - 19:27

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

  • 6 725 inlägg
  • 0
Lite sugen på Vapor Nickel. Men priserna på ebay lockar ju inte till spontanköp direkt. :unsure:


#128

Postad 19 november 2010 - 20:25

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0
Nej för fasen, ska man ha ett element så är det bara å anmäla sig å vänta.
Var ju hutlösa priser på Ebay.
Är riktigt nöjd med det iaf, man får skönt grepp om telefonen när man lirar någe spel, ljudet blir inte dödat av handen över högtalarna.
Och jag tycker att telefonen blir absolut enklare att plocka upp från bord å dyligt, kanske säger mer om min ålder iofs :unsure:

#129

Postad 30 november 2010 - 21:55

Illozionz
  • Illozionz
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0

Nej för fasen, ska man ha ett element så är det bara å anmäla sig å vänta.
Var ju hutlösa priser på Ebay.
Är riktigt nöjd med det iaf, man får skönt grepp om telefonen när man lirar någe spel, ljudet blir inte dödat av handen över högtalarna.
Och jag tycker att telefonen blir absolut enklare att plocka upp från bord å dyligt, kanske säger mer om min ålder iofs :)


Du har inte upplevt någon negativ förändring av täckningen/mottagningen när detta är på? Enligt vissa recensioner har en del stora problem när detta sitter på.. :S
Funderar på att beställa ett nämligen, men är ju rätt mycket pengar.. :)

#130

Postad 01 december 2010 - 16:07

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0
visst är det lite sämre, men inget jag märkt av nämnvärt.
vi verkar ha dålig mottagning inne ändå speciellt när man sitter vid datorn, hade 2 pluppar på 3g innan caset... nu 1 plupp på 3g.
vid utevarande så är det full täckning.

#131

Postad 03 december 2010 - 07:42

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

  • 6 725 inlägg
  • 0
Det har ju ploppat upp nån billig variant på ebay nu, nån som testat?


#132

Postad 03 december 2010 - 08:12

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

  • 1 676 inlägg
  • 0

Det har ju ploppat upp nån billig variant på ebay nu, nån som testat?

Heter?

#133

Postad 03 december 2010 - 16:16

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

  • 6 725 inlägg
  • 0
Vet ej vad dom heter exakt men här är en auktion. http://cgi.ebay.com/...#ht_1909wt_1141

#134

Postad 04 december 2010 - 09:21

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

  • 1 676 inlägg
  • 0

Vet ej vad dom heter exakt men här är en auktion. http://cgi.ebay.com/...#ht_1909wt_1141

Läser man flera likadana auktioner så står det att dom inte är av aluminium eller zink utan lackerad plast. Tveksam kvalité med andra ord.

/G

#135

Postad 04 december 2010 - 10:18

Moa23
  • Moa23
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
ngn som povat detta fodral som finns på iphonebutiken.se

Bifogad fil(er)



#136

Postad 04 december 2010 - 10:28

Unregistered37512
  • Unregistered37512
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

ngn som povat detta fodral som finns på iphonebutiken.se

Om jag inte ser helt fel så är det ett colors från switcheasy eller? Hade ett sådant till min iPhone 3G och tyckte det var riktigt bra. Tänkte skaffa ett sådant till min iPhone 4 men det fanns bara lila på macoteket så det fick bli ett annat.

#137

Postad 04 december 2010 - 13:43

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

  • 6 725 inlägg
  • 0

Läser man flera likadana auktioner så står det att dom inte är av aluminium eller zink utan lackerad plast. Tveksam kvalité med andra ord.

/G

Fast... This Case is made by CNC machined from Aircraft Grade Aluminum... kan ju inte va plast.
http://cgi.ebay.com/...0#ht_4068wt_907

Redigerat av Unregistered962, 04 december 2010 - 13:45.


#138

Postad 04 december 2010 - 14:54

Moa23
  • Moa23
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Om jag inte ser helt fel så är det ett colors från switcheasy eller? Hade ett sådant till min iPhone 3G och tyckte det var riktigt bra. Tänkte skaffa ett sådant till min iPhone 4 men det fanns bara lila på macoteket så det fick bli ett annat.



ok. Ja det verkar toppen faktiskt men är så tveksam innan man fått känna på det sas.
Är det hårt i plast eller mjukt som silikon, eller mitt emellan:-)??

på iphonebutken finns flera färger. Fyra st olika om jag inte minns fel.

#139

Postad 04 december 2010 - 15:44

Unregistered37512
  • Unregistered37512
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

ok. Ja det verkar toppen faktiskt men är så tveksam innan man fått känna på det sas.
Är det hårt i plast eller mjukt som silikon, eller mitt emellan:-)??

på iphonebutken finns flera färger. Fyra st olika om jag inte minns fel.

Mjukt men håller passformen bra.

Jo men jag köpte mitt fodral några dagar innan telefonen släpptes här och då var utbudet dåligt. Finns i 11 färger där 7 är vanliga: http://www.iphonebut...one-4-1055.html och sedan 4 pastels som du har tittat på: http://www.iphonebut...one-4-1286.html

#140

Postad 20 december 2010 - 12:45

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0
Någon som känner till den här eller har den?
Postad bild


http://www.elgigante...-4-fodral-svart

Har sökt på nätet efter video lr liknande men det verkar som att det är bara elgiganten som har den. Äkta läder och den rundade formen känns ganska lockande... tror inte jag sett någon annan läderfodral med den här formen, man vill ju dock se hur den ser ut med telefonen i. Det var slut i nätbutiken, i butiken finns den på lager men där kostar den 360kr lr något... lite väl saftigt.

Redigerat av Unregistered1232, 20 december 2010 - 12:46.


#141

Postad 17 mars 2011 - 00:38

Rippe
  • Rippe
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0
Har suttit och kollat runt på skydd till min iphone och såg en tidigare post här om Element case vapor 4
Handlar man direkt på tillverkarens hemsida vill dom ha 80+$ men hittar en svensk sida som säljer dom för 300!
Och såvitt som jag förstår så är det ej kopior!
http://www.tillmobil...?id_product=130

för bra för att vara sant?

#142

Postad 17 mars 2011 - 01:14

Unregisteredc41c7708
  • Unregisteredc41c7708
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0

Har suttit och kollat runt på skydd till min iphone och såg en tidigare post här om Element case vapor 4
Handlar man direkt på tillverkarens hemsida vill dom ha 80+$ men hittar en svensk sida som säljer dom för 300!
Och såvitt som jag förstår så är det ej kopior!
http://www.tillmobil...?id_product=130

för bra för att vara sant?


Mitt råd till dig är att inte köpa vapor 4 då denna "bumper" försämra mottagning och sändning.
Finns en del att läsa om detta skydd på div forum.
Köp hellre ett sgp skydd, http://www.sgpstore.com/

#143

Postad 17 mars 2011 - 05:10

Rippe
  • Rippe
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0

Mitt råd till dig är att inte köpa vapor 4 då denna "bumper" försämra mottagning och sändning.
Finns en del att läsa om detta skydd på div forum.
Köp hellre ett sgp skydd, http://www.sgpstore.com/

aha, det var ju synd, för dom är ju grymt läckra :D

#144

Postad 17 mars 2011 - 10:45

Unregisteredc41c7708
  • Unregisteredc41c7708
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0

aha, det var ju synd, för dom är ju grymt läckra :rolleyes:


Kan hålla med om att de är skitsnygga, var själv ute efter ett så jag började söka info om det och enligt de reviwer jag har läst och sett så fanns det problem med just mott när man satte på skyddet, som nästan alla vet så har ju Iphonen problem så det räcker med mott.

Elementcase har därför gjort ny version av vapor skalet men även detta skall ha lite problem.

Sedan tror jag att antingen är det en kopia eller den gamla versionen som denna site säljer för att det hörs lite för billigt med 295:- när det ligger på mellan 400-800 annars på denna modell.

Såg att sgp har kommit med ett nytt skydd
SGP iPhone 4 Case Linear Crystal Series som verkar riktigt sjysst.
Själv har jag precis köpt ett SGP iPhone 4 Case Neo Hybrid EX Series som jag fick efter 15 dagar och är riktigt nöjd med. I deras skall får man även Deras ultra clear skydd för fram och baksida.
Jag betalde 237:- inkl frakt från usa.

#145

Postad 17 mars 2011 - 14:59

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

  • 6 725 inlägg
  • 0
Har en Vapor4 och kan inte säga att jag märker av nån försämring jämfört med att köra utan.

#146

Postad 17 mars 2011 - 15:23

Rippe
  • Rippe
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0
hittade en liknande bumper men den ser ut att lida av samma problem :rolleyes:

http://www.gadgetmac...umper-case.html

#147

Postad 17 mars 2011 - 15:40

Unregisteredc41c7708
  • Unregisteredc41c7708
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0

Har en Vapor4 och kan inte säga att jag märker av nån försämring jämfört med att köra utan.


iphonen har ju som sagt problem när man håller i "dödsgreppet" Och med vapor så skall det bli ännu sämre.
Har själv ingen egen erfarenhet men jag avböjde att köpa ett sådant pga av alla dåliga reviews.
Elementcase har visserligen kommit med en ny version där detta skall ha förbättrats.

Synd för jag tycker oxå att det är ett skitläckert skydd.

#148

Postad 23 juni 2011 - 22:04

andkary
  • andkary
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Behöver tips på ett bra skal för max 300 kr

//Anders

#149

Postad 23 juni 2011 - 22:06

Unregisteredc41c7708
  • Unregisteredc41c7708
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0
www.sgpstore.com
Mycket trevliga modeller

#150

Postad 16 mars 2012 - 17:48

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

  • 438 inlägg
  • 0
Ute efter lite alternativ.

Dels snyggt läder-flip fodral,men att man har tillgång till alla uttag,knappar och utan att täcka för t.ex när man ska skriva sms osv.

Eller någon transparent bakstycka som skydda sidorna utan att bygga ut för mycket?
samt är det värt med skyddsfilm på fronten.

Eller ska man köra någon bumper och skyddsfilm bak & fram?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.