Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 4 Modern Warfare

3456 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 10 november 2007 - 16:55

pumas
  • pumas
  • Användare

  • 154 inlägg
  • 0

Tredje gången jag skriver, hoppas på svar nu när folk fått sina spel:

Finns det någon möjlighet att spela CO-OP i singelplayer alt. spela med polarna på en och samma tv (likt Warhawk)?

Tacksam för svar.


Jag fick mitt spel idag men har ännu inte hunnit testa det. I manualen står det dock att man ska kunna spela upp till 4 spelare via splitscreen, men det gäller förmodligen bara i deathmatch och andra minispel mot varandra.


Okej, splitscreen 4 personer. Någon som vet något om CO-OP i singleplayer? :)

#102

Postad 10 november 2007 - 18:26

Unregistered4769c54e
  • Unregistered4769c54e
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0

Tredje gången jag skriver, hoppas på svar nu när folk fått sina spel:

Finns det någon möjlighet att spela CO-OP i singelplayer alt. spela med polarna på en och samma tv (likt Warhawk)?

Tacksam för svar.


Jag fick mitt spel idag men har ännu inte hunnit testa det. I manualen står det dock att man ska kunna spela upp till 4 spelare via splitscreen, men det gäller förmodligen bara i deathmatch och andra minispel mot varandra.


Okej, splitscreen 4 personer. Någon som vet något om CO-OP i singleplayer? :)

Fungerar inte.
Splitscreen Online fungerar inte heller.

#103

Postad 10 november 2007 - 19:50

Chris Ya
  • Chris Ya
  • Forumräv

  • 665 inlägg
  • 0
Nu har man hunnit lira lita mer och kan bara säga att jag älskar det! Sjukt grymmt!

Men varför tar det sån tid i mutiplayer för att hitta en server att lira på?

Sen verkar det heller inte funka att skicka en Invite till en polare, eller jo det går att skicka o ta emot men den kommer det fram nått med Error. Störigt!!

Går det inte att få fram en lista på olika servrar så man kan välja?

#104

Postad 10 november 2007 - 19:52

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

  • 515 inlägg
  • 0
Onlinedelen är ju helt suverän. Det grymaste är ju att man kan sätta fyr på bilarna, när någon har tagit skydd.
Och om man skjuter syns både in och uthålen genom bilens rutor. Jäkligt snyggt.

Jag kommer med stor sannolikhet att spela efter kl 22.00 ikväll. evelon heter jag om någon vill känna sig utmanad.

Redigerat av Evelon, 10 november 2007 - 19:53.


#105

Postad 10 november 2007 - 20:12

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
Har inte ens hunnit fundera på online.. Sista två "uppdragen" av Act 1 är ju helt mindblowing.. Sjuuuukt bra!

Spoiler

...sååå otroligt vackert!

En tredjedel spelad, och redan som kandidat till tidernas FPS för mig.

Half-Life, move over.

#106

Postad 10 november 2007 - 21:10

tomas_we
  • tomas_we
  • Lärjunge

  • 446 inlägg
  • 0
faen... kommer fortfarande inte online... står bara downloading game settings...... skiiit hjälp please!!

mvh

#107

Postad 10 november 2007 - 21:24

Unregisteredb8ad097f
  • Unregisteredb8ad097f
  • Lärjunge

  • 320 inlägg
  • 0
[quote name='tomas_we' date='Nov 10 2007, 21:10 ' post='1636525']
faen... kommer fortfarande inte online... står bara downloading game settings...... skiiit hjälp please!!

samma här någon som vet?

#108

Postad 10 november 2007 - 21:25

Unregisteredc7f7e317
  • Unregisteredc7f7e317
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Har spelet nå stöd för Mus och tagentbord?

#109

Postad 10 november 2007 - 21:28

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0

faen... kommer fortfarande inte online... står bara downloading game settings...... skiiit hjälp please!!

Har du läst och testat det här?
https://www.minhembi...s...t&p=1635710

#110

Postad 10 november 2007 - 21:30

Unregisteredb8ad097f
  • Unregisteredb8ad097f
  • Lärjunge

  • 320 inlägg
  • 0

Har spelet nå stöd för Mus och tagentbord?

nej tyvär inte vad jag vet.

#111

Postad 10 november 2007 - 21:49

Unregisteredc7f7e317
  • Unregisteredc7f7e317
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Var väl för mycket att hoppas på att det skulle stödja tagentbord och mus :) Men blir nog ett inköp för det, verkar riktigt roligt måste jag säga blir inte bättre av alla potitiva kommenterer om liret här på forumet.
Står mellan det och RoC...lr kanske lika bra och köpa båda? :D

Nån som har båda liren kan kan ge en kommentar vilket av dom som är roligast ? vet att det är olika spel men iaf:)

Hur mycket folk är det som lirar COD4 på nätet, är det bra med folk på servarna?

#112

Postad 10 november 2007 - 22:01

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Lite smolk i bägaren för alla konsollfans.

Cod 4 renderas i 1024x600 på PS3 och 360.

PC-versionen är mao rätt så överlägsen.

#113

Postad 10 november 2007 - 22:16

tomas_we
  • tomas_we
  • Lärjunge

  • 446 inlägg
  • 0

Var väl för mycket att hoppas på att det skulle stödja tagentbord och mus :) Men blir nog ett inköp för det, verkar riktigt roligt måste jag säga blir inte bättre av alla potitiva kommenterer om liret här på forumet.
Står mellan det och RoC...lr kanske lika bra och köpa båda? :D

Nån som har båda liren kan kan ge en kommentar vilket av dom som är roligast ? vet att det är olika spel men iaf:)

Hur mycket folk är det som lirar COD4 på nätet, är det bra med folk på servarna?


de verkar va rätt slött på online delen... har försökt nu få igång nån "fre for all" match i 20 minuter utan att en enda är med.... bättre med warhawk då alla servrar kommer upp... måste ju vara nån som vill vara med o lira... står bara:
"waiting for 3 more players"............

o sp är ruskigt.. vilken grafik.. men ibland kan jag känna att det bara handlar om att stå upp levande under eldstrid... inte så mycket med att göra hur många man skjuter... stog på ett ställe en gång o pepprade på samma ställe där en "ond" kom springande gång på gång... till slut tröttnade jag o gick visare ... då klara jag leveln....
stämmer detta eller är det bara en uppfattning som e fel....

#114

Postad 10 november 2007 - 22:17

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0

Var väl för mycket att hoppas på att det skulle stödja tagentbord och mus :) Men blir nog ett inköp för det, verkar riktigt roligt måste jag säga blir inte bättre av alla potitiva kommenterer om liret här på forumet.
Står mellan det och RoC...lr kanske lika bra och köpa båda? :D

Nån som har båda liren kan kan ge en kommentar vilket av dom som är roligast ? vet att det är olika spel men iaf:)

Hur mycket folk är det som lirar COD4 på nätet, är det bra med folk på servarna?

Jag älskar båda spelen. Men CoD4 har varit en GRYM upplevelse.. Lika grym har inte R&C varit även om jag älskar det spelet.. Om jag ska rekommendera någon att uppleva ett spel så blir det CoD4 om det nu ska väljas. Fans av R&C kommer älskar det nya spelet men CoD4.. jisses.

#115

Postad 10 november 2007 - 23:21

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

  • 1 069 inlägg
  • 0

Lite smolk i bägaren för alla konsollfans.

Cod 4 renderas i 1024x600 på PS3 och 360.

PC-versionen är mao rätt så överlägsen.


Enligt N4g.com var det inte helt korrekt utan det är fortfarande 1080p som gäller:

report: Following our earlier post, we've confirmed now that Call of Duty 4 does run at 1080p, and sorry for all of the confusion.


Edit: Jag kanske missförstår dig Radiozo, du kanske menar att spelet skalas upp till 1080p men att det "egentligen" är en lägre upplösning....För enligt tv:n kör det ju annars i 1920x1080 i 60hz?

Hur som helst så ser det ju jäkligt bra ut och det är ju det enda som räknas.

Redigerat av Unregistered3ece8f6f, 10 november 2007 - 23:26.


#116

Postad 10 november 2007 - 23:58

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

  • 2 473 inlägg
  • 0
Har spelat PCversionen ett tag nu och jag måste säga att det kandiderar på förstapriset i "bästa FPS klassen".. strax efter halflife. :)

Spoiler


#117

Postad 11 november 2007 - 00:11

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Lite smolk i bägaren för alla konsollfans.

Cod 4 renderas i 1024x600 på PS3 och 360.

PC-versionen är mao rätt så överlägsen.


Enligt N4g.com var det inte helt korrekt utan det är fortfarande 1080p som gäller:

report: Following our earlier post, we've confirmed now that Call of Duty 4 does run at 1080p, and sorry for all of the confusion.


Edit: Jag kanske missförstår dig Radiozo, du kanske menar att spelet skalas upp till 1080p men att det "egentligen" är en lägre upplösning....För enligt tv:n kör det ju annars i 1920x1080 i 60hz?

Hur som helst så ser det ju jäkligt bra ut och det är ju det enda som räknas.


Jepp uppskalat till 1080 och ja det ser bra ut ändå.

#118

Postad 11 november 2007 - 08:18

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

  • 1 069 inlägg
  • 0
Okej, då är jag med på banan igen...Tog lite extra lång tid att fatta efter diverse pilsner och Finlaggan :)

#119

Postad 11 november 2007 - 08:36

Muaytudd
  • Muaytudd
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

Lite smolk i bägaren för alla konsollfans.

Cod 4 renderas i 1024x600 på PS3 och 360.

PC-versionen är mao rätt så överlägsen.


Enligt N4g.com var det inte helt korrekt utan det är fortfarande 1080p som gäller:

report: Following our earlier post, we've confirmed now that Call of Duty 4 does run at 1080p, and sorry for all of the confusion.


Edit: Jag kanske missförstår dig Radiozo, du kanske menar att spelet skalas upp till 1080p men att det "egentligen" är en lägre upplösning....För enligt tv:n kör det ju annars i 1920x1080 i 60hz?

Hur som helst så ser det ju jäkligt bra ut och det är ju det enda som räknas.


Jepp uppskalat till 1080 och ja det ser bra ut ändå.




Ehm min sammy säger att det trycks ut i 720..

#120

Postad 11 november 2007 - 08:42

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

  • 1 069 inlägg
  • 0
Jag tror att den automatiskt väljer 720p, om du i stället avmarkerar alla upplösningar utom 1080p i menyn i xmb så ska du få ut det i 1080p. Jag kör det själv i 1080i då det är vad min tv klarar men har sett det i 1080p....Ingen större skilnad förvisso men i går det så går det!

#121

Postad 11 november 2007 - 08:48

Muaytudd
  • Muaytudd
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

Jag tror att den automatiskt väljer 720p, om du i stället avmarkerar alla upplösningar utom 1080p i menyn i xmb så ska du få ut det i 1080p. Jag kör det själv i 1080i då det är vad min tv klarar men har sett det i 1080p....Ingen större skilnad förvisso men i går det så går det!


Jävligt skumt....

När jag är i xmb eller spelar spel med full-hd stöd (Super star dust t.ex.) så visar också tv'n det..

Skumt att man måste hobbytrixa för att det ska funka till ett annat spel.

Men jag ska testa.

Kanske var därför Uncharted också körde i 720p. De la ju till iaf. 1080i stöd (http://threespeech.com/blog/?p=634)

#122

Postad 11 november 2007 - 11:20

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

  • 759 inlägg
  • 0
Kan bara hålla med, sicket sju###### bra spel.
Onlineläget är det bästa jag provat i alla fall.
Jag har inte haft några problem alls att komma in i spel, tvärtom.
Vad det gäller klaner så måste man upp i ranking för att kunna skapa dom.
Först dit får väl moderera en MHB klan!

#123

Postad 11 november 2007 - 11:25

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

  • 1 069 inlägg
  • 0
Jag fick möjlighet igår att lägga till en clan tag till min användare. Jag lade till MHB, så i lobbyn är jag listad som (MHB) Lasseman73. Har inte fattat om det är möjligt att lägga upp en Clan liknande som man gör i Warhawk ännu.....men när man blir sergeant kan man i alla fall ge sig själv en tag!

#124

Postad 11 november 2007 - 11:27

CBarrow
  • CBarrow
  • Amatör

  • 78 inlägg
  • 0
Ser det bättre ut i 1080i än 720p?

Jag har ju ibockat dem flesta alternativen och dem flesta spelen väljs automatiskt att köras i 720p. Riktigt snyggt är det iaf :lol:

För er som fortfarande tvekar, gör inte det. Bara att slå till. Många fps har passerat dem 12-13 år som jag har spelat och det här är lätt med i topp 3 någonsin. :D

#125

Postad 11 november 2007 - 12:14

Unregisteredc7f7e317
  • Unregisteredc7f7e317
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0

Var väl för mycket att hoppas på att det skulle stödja tagentbord och mus :lol: Men blir nog ett inköp för det, verkar riktigt roligt måste jag säga blir inte bättre av alla potitiva kommenterer om liret här på forumet.
Står mellan det och RoC...lr kanske lika bra och köpa båda? :D

Nån som har båda liren kan kan ge en kommentar vilket av dom som är roligast ? vet att det är olika spel men iaf:)

Hur mycket folk är det som lirar COD4 på nätet, är det bra med folk på servarna?

Jag älskar båda spelen. Men CoD4 har varit en GRYM upplevelse.. Lika grym har inte R&C varit även om jag älskar det spelet.. Om jag ska rekommendera någon att uppleva ett spel så blir det CoD4 om det nu ska väljas. Fans av R&C kommer älskar det nya spelet men CoD4.. jisses.


Det finns nog bara ett altenativ och det är nog lika bra att beställa båda :D men är juh ett jäkla bestyr att har två nya grymma lir hemma det går åt alldeless för mycket tid framför p3an B)

#126

Postad 11 november 2007 - 12:15

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 942 inlägg
  • 0
Går det skapa olika profiler som man kan andvända online på PS3 versionen?
Det går till PC versionen...

#127

Postad 11 november 2007 - 13:24

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

  • 759 inlägg
  • 0

Jag fick möjlighet igår att lägga till en clan tag till min användare. Jag lade till MHB, så i lobbyn är jag listad som (MHB) Lasseman73. Har inte fattat om det är möjligt att lägga upp en Clan liknande som man gör i Warhawk ännu.....men när man blir sergeant kan man i alla fall ge sig själv en tag!

Lägg till mig om du kommer på hur man gör, jag är snart uppe i lvl 12 det är då man kan köra clanspel (tror jag)

#128

Postad 11 november 2007 - 14:51

DIEXEL
  • DIEXEL
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0
"Death from Above" är så ###### grymt uppdrag!!

Hela spelet är suveränt DOCK är spelet på tok för kort!! Det skulle ha varit mer ökenstrider... Och kanske inte varför mer fordon man kunde köra osv?

#129

Postad 11 november 2007 - 19:19

bio är bäst hemma
  • bio är bäst hemma
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0
köpt spelet i fredas riktigt bra spel. Tyvär kan det ta tid ibland att hitta ett spel på onlione och det spelet låser sig ibland när spelar (online) vet inte om det bara gäller mig eller om andras har drabbas av det oxå

#130

Postad 11 november 2007 - 19:25

Joeykiller
  • Joeykiller
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0
Sweet spel, lätt årets bästa. Även om man är half-lifenörd och gillade Episode two. Äckligt bra spel, nu ska jag fortsätta spela.

#131

Postad 11 november 2007 - 19:59

alterswede
  • alterswede
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0
jag är sugen på att lira...
adda gärna alterswede på PSN :lol:

#132

Postad 11 november 2007 - 21:24

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

  • 759 inlägg
  • 0
nu kan jag inte lira online lãngre, downloading gamesettings... och rankingen verkar vara nere på 1, suck.

#133

Postad 11 november 2007 - 21:32

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

  • 1 069 inlägg
  • 0
Så där blir det för mig oxå ibland...verkar vara värst fram emot kvällen. Jag tror att de har problem med servrarna, det är helt enkelt för många som försöker ansluta sig. De lär ju ha sålt sjukt mycket spel under denna helgen och alla vill säkert lira lite online....det är ju ruskigt kul.

Men visst är det trist när det inte flyter på, jag försökte i säkert 30 minuter nu efter klockan 20 innan jag kom in på servrarna....Jag hoppas och tror att det kommer åtgärdas under den kommande veckan, borde ju gå att fixa rätt snabbt.

Jag försökte sedan joina en invite och då brakade min uppkoppling igen..... :lol:

#134

Postad 11 november 2007 - 22:09

Munds
  • Munds
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0

Jag fick möjlighet igår att lägga till en clan tag till min användare. Jag lade till MHB, så i lobbyn är jag listad som (MHB) Lasseman73. Har inte fattat om det är möjligt att lägga upp en Clan liknande som man gör i Warhawk ännu.....men när man blir sergeant kan man i alla fall ge sig själv en tag!


Låter bra! Lägg gärna till mig också!

PSN: Munds

#135

Postad 11 november 2007 - 22:24

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

  • 759 inlägg
  • 0

jag är sugen på att lira...
adda gärna alterswede på PSN :lol:

Nu har jag addat dig och några till på min friendslista.
Har även lagt till MHB som clan tagg.
Men hur i hela friden skapar man clanen???

#136

Postad 11 november 2007 - 22:36

SonySamppa79
  • SonySamppa79
  • Veteran

  • 1 832 inlägg
  • 0
Grymt roligt fast jag suger på fps spel ;)

#137

Postad 11 november 2007 - 23:25

bio är bäst hemma
  • bio är bäst hemma
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0
lägg gärna till mig BaddaySWE

#138

Postad 12 november 2007 - 08:02

bio är bäst hemma
  • bio är bäst hemma
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0
Sitter på jobbet och är lite trött. Tidem rann visst iväg lite mycket igår kväll nä jag spela, slutade spela 01.30. Dlir nog att ställa en ringklocka ikväll hmmm men roligt var det iaf

#139

Postad 12 november 2007 - 08:31

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

  • 692 inlägg
  • 0

Grymt roligt fast jag suger på fps spel ;)

Visst är det kul, men jag är oförbätterlig, rent utav värdelös på detta spel. Jag tycker det är så svårt att fokusera siktet på en fiende på en nanosekund.Jag skulle behöva vätebomb som andravapen.
Dessutom blir de som är bra ännu bättre med sina perks och nya vapen.

#140

Postad 12 november 2007 - 08:59

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

  • 1 069 inlägg
  • 0
Ja ibland kan det vara svårt att liksom "komma in i matchen" om de man spelar mot är lite för bra....Jag skulle vilja se en uppdatering som dels fixar connection-problemen vid överbelastning och sedan ett system där servrarna sätter ihop matcher där alla har ungefär samma ranking. Som det är nu kan det vara lite för stora skilnader ibland, igår lirade jag som ligger på level 14 mot gubbar som låg över 40, högst 51. Nu verkar det som om servern bara balanserar lagen så att det blir jämna lag, detta fungerar dock ofta rätt bra då många matcher blir väldigt jämna...men som sagt det hade varit schysst att kunna välja att spela mot snubbar med ungefär samma rank som man själv har oxå!

Om man får fortsätta att önska skulle jag även vilja se en clanfunktion i kommande uppdatering.....som det är nu fattar jag inte alls hur det funkar. Man sätter en tag på sig själv men sedan då? Det hade varit schysst om någon server hade lagt ihop alla med samma clan-tag i en liten "mapp" någonstans där ute så att man lätt hade kunnat lira clanmatcher.

Men jag är full av tillförsikt, spelet är väldigt nytt ännu och jag hoppas och tror att det kommer uppdateringar och fixar vad det lider......

#141

Postad 12 november 2007 - 09:07

ChoAtic
  • ChoAtic
  • Användare

  • 189 inlägg
  • 0

Jag fick möjlighet igår att lägga till en clan tag till min användare. Jag lade till MHB, så i lobbyn är jag listad som (MHB) Lasseman73. Har inte fattat om det är möjligt att lägga upp en Clan liknande som man gör i Warhawk ännu.....men när man blir sergeant kan man i alla fall ge sig själv en tag!


Jag har försökt listat ut hur man gör för att skapa en klan men det går ju inte...? Jag har också möjlighet att lägga till en klantag men sen om man ska spela med de som har samma tag då? Måste man lägga till alla i sin kompislista och skapa ett private game för att det ska funka kanske.

Skitgrymt spel förövrigt. Får inte nog av multiplayer.. ;)

Det är bara att lägga till mig om ni vill spela ett private game nångång. Mitt PSN ID är Cho.

Redigerat av ChoAtic, 12 november 2007 - 10:06.


#142

Postad 12 november 2007 - 09:20

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Jag tycker att det funkar att spela mot bättre snubbar så länge man kör death match men jag provade lite team death match och det gick helt åt skogen. Jag är eventuellt på för spel hela kvällen idag om det inte blir dambesök.

Redigerat av Unregistered32f0b602, 12 november 2007 - 09:28.


#143

Postad 12 november 2007 - 10:05

Ballybompa
  • Ballybompa
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0
Det finns bara en sak som jag blir irriterad över..

Jag är nämligen färgblind, svårt att se skillnad mellan rött och grönt.. detta är ganska vanligt bland det manliga könet.

Många spel som inte tar hänsyns till det faktiskt, finns spel som jag överhuvudtaget inte kan spela pga det.
I CoD4 är problemet att siktet lyser rött om man siktar på motsåndare eller grönt om man siktar på sina egna.
så många gånger låter jag blir att skjuta någon som verkar kämpa åt samma håll som mig.. jaja..

men det är det värt hahaha...

Kör på..

Clanen, ska vi slänga in den i den andra tråden som jag skapade för länge sedan.. så samlar vi allt Clanande där ?

#144

Postad 12 november 2007 - 10:13

ChoAtic
  • ChoAtic
  • Användare

  • 189 inlägg
  • 0

Jag tycker att det funkar att spela mot bättre snubbar så länge man kör death match men jag provade lite team death match och det gick helt åt skogen. Jag är eventuellt på för spel hela kvällen idag om det inte blir dambesök.


Jag tycker helt tvärom, jag känner mig bara vilsen när jag kör vanlig deathmatch. Kan vara så att jag bara är feg när jag inte har någon backup från lite lagkamrater. ;) Har du testat Ground War eller vad det heter, där det är max 18 spelare? Det är riktigt roligt!


Clanen, ska vi slänga in den i den andra tråden som jag skapade för länge sedan.. så samlar vi allt Clanande där ?


Jo det vore bra om vi hade allt snack om klaner i en tråd. För som det är just nu så skrivs det om det i flera trådar ju. Men är det någon som har en lösning på hur man ska kunna spela alla tillsammans?

#145

Postad 12 november 2007 - 10:22

Ballybompa
  • Ballybompa
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0

Clanen, ska vi slänga in den i den andra tråden som jag skapade för länge sedan.. så samlar vi allt Clanande där ?


Jo det vore bra om vi hade allt snack om klaner i en tråd. För som det är just nu så skrivs det om det i flera trådar ju. Men är det någon som har en lösning på hur man ska kunna spela alla tillsammans?


Jag har inte spelat en enda onlinematch ännu, men lär göra det när singelplayer delen är över.
om det går att skapa claner så kan vi ju hitta varandra på det viset, annars så bestämmer vi tider då vi går in så många som möjligt, på samma vis som vi gör med Warhawk.. det fungerar ibland jättebra och ibland blir det för lite folk..

Men om det finns någon som skulle kunna ta tag i en klan så meddela mig så lägger jag in clan namn och medlemmar i
https://www.minhembi...howtopic=165264

Så kör vi allt därifrån i fortsättningen. Om det blir jättestor aktivitet så kan vi så klart skapa en COD clan tråd..

#146

Postad 12 november 2007 - 10:26

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

  • 421 inlägg
  • 0
Är det fler än jag som inte kommer online? Antingen får jag en ruta som säger att jag måste vara inloggad, vilket jag är, eller så är det error 33 Activision gamenånting.
Det har funkat fram tills för en halvtimme sen.

#147

Postad 12 november 2007 - 11:27

ChoAtic
  • ChoAtic
  • Användare

  • 189 inlägg
  • 0

Jag har inte spelat en enda onlinematch ännu, men lär göra det när singelplayer delen är över.
om det går att skapa claner så kan vi ju hitta varandra på det viset, annars så bestämmer vi tider då vi går in så många som möjligt, på samma vis som vi gör med Warhawk.. det fungerar ibland jättebra och ibland blir det för lite folk..

´

Men det är ju det, det finns ju ingen funktion att skapa en klan. Och sen måste man upp i lvl för att ens kunna lägga till en klan-tag. Hoppas det är någon annan här som kanske har lite mer kunskap om hur man ska kunna köra som en klan.

#148

Postad 12 november 2007 - 12:56

tomas_we
  • tomas_we
  • Lärjunge

  • 446 inlägg
  • 0
är oxå lätt med i nån clan om de blir nån: psnid: westeroes bara o adda...

själv upfattar jag att deathmatch är roligare o lättast.... slipper man problemen med att skjuta sina egna hela tiden utan kan peppra allt man ser i princip.... sen var de ju skitsvårt innan man fick sitt röda sikte.. nu kör jag bara me det trots att de skulle vara bra att variera sig....

#149

Postad 12 november 2007 - 13:19

Speero
  • Speero
  • Användare

  • 184 inlägg
  • 0
funderar på att köpa spelet, men eftersom jag har resistance och det är riktigt bra så undrar jag ifall CoD4 är bättre? har aldrig lirat ett CoD spel förut så jag är som sagt lite osäker. det verkar jävligt bra iaf.

#150

Postad 12 november 2007 - 14:04

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
RFOM är inte ens i närheten av COD 4..........det finns inget att tveka på när det gäller köp...... ;)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.