Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Assetto Corsa

76 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Assetto Corsa (PS4) (PlayStation 4-spel) 8 (0) 33:-
Assetto Corsa (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 8 (0) 250:-
Assetto Corsa (PC) (PC-spel) 6 (0) 12:-

#1

Postad 27 februari 2013 - 21:07

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Assetto Corsa is a new next generation PC-based racing game for Windows, expected to be released in 2013.

Assetto Corsa is being designed to provide a very realistic driving experience, with single player and multiplayer options, officially licensed cars and tracks developed using Laser scan technology, and the highest level of accuracy possible in reproducing real world motor racing environments.

Also, Assetto Corsa will allow for considerable customisation and modification, in order to satisfy the expectations of professional simracers, gamers who prefer to approach the driving experience more progressively, and hobbyists who just like to collect lots of cars and tracks.

Assetto Corsa takes advantage of the experience acquired by the Kunos Simulazioni team with the development of netKar PRO and Ferrari Virtual Academy, both titles being notable as two of the best in the genre for their advanced physics model and vehicle dynamics. Our R&D office, located just inside the international racing circuit of Vallelunga, allows the team to develop the game with the cooperation of real world racing drivers and racing teams.

The Assetto Corsa physics engine is all new, using practical knowledge acquired from working closely with the elite of motorsport in order to engineer the best possible accuracy of physics and tactility of feeling. A physics engine like this begs to be used with officially licensed content: As such, Assetto Corsa will include renditions of international circuits, global car brands, racing prototypes, historic cars, single seaters and some of the most iconic cars ever built, providing a complete, and exciting,racing experience!


Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Finns "demo" att ladda hem från deras hemsida: http://www.assettocorsa.net/en/

#2

Postad 23 april 2013 - 12:07

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Ferrari F40 official license
http://www.assettoco...ficial-license/

Hand picked enthusiast street and racing cars and laser scanned tracks. Want more? Pick your tools and mod it!

The Assetto Corsa physics engine has been designed and coded from the ground up, using practical knowledge acquired from working closely with the elite of motorsport in order to engineer the best possible accuracy of physics and tactility of feeling. A physics engine like this begs to be used with officially licensed content: As such, Assetto Corsa will include renditions of international circuits, global car brands, racing prototypes, historic cars, single seaters and some of the most iconic cars ever built, providing a complete, and exciting,racing experience!

We recognize that in the simracing community there are a lot of talented people able to recreate cars and tracks with accuracy and passion, often to a better standard than commercial products. As such, we have decided to design Assetto Corsa as a modular simulation system that allows players to express themselves at their best by creating the mods they desire.

Therefore, within Assetto Corsa the interface, overlays and the core software are designed to be fully customizable allowing additional mods made by the simracing community to enhance the simulation, allowing it to thrive. Can’t find your favourite car or track? With Assetto Corsa, you will be able to make it yourself!

#3

Postad 15 november 2013 - 08:06

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Finns nu som Early Access på steam.

Title: Assetto Corsa
Platform: PC (Steam)
Developer: Kunos Simulazioni
Release Date: 8/11/2013 (Early Access)
Price: £29.99/€34.99/$39.99 (Will go up 22% on final release)
http://store.steampo...com/app/244210/

Release Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=tm_O5qv-ZF0

What is Assetto Corsa?
Assetto Corsa is a next-generation driving simulator for Windows PC which reproduces real-world circuits, as well as road and racing cars. The game includes a virtual career (will be added in updates) and allows the player to create and customize offline competitions and multiplayer races to challenge other players.

System Requirements
Minimum:
OS: Windows Vista,7,8,8.1
Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10.1 (AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 15 GB available space
Sound Card: Integrated

Recommended:
OS: Windows Vista,7,8,8.1
Processor: AMD Six-Core CPU, Intel Quad-Core CPU
Memory: 6 GB RAM
Graphics: DirectX 11 (AMD Radeon HD 7870, Nvidia GeForce GTX 660)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: Integrated

Early access 1.0 content

Cars
Postad bild
Production
- Abarth 500 Esseesse
- Lotus Elise SC
- Lotus Exige Scura

GT
- BMW M3 E30 Evoluzione
- BMW M3 E92
- BMW Z4 E89

GTR
- BMW M3 GT2

Classic GP
- Classic Team Lotus Type 49

Supercar
- Ferrari 458 Italia

Trackday
- KTM X-Bow R

Open Wheel
- Tatuus FA01


Tracks
Postad bild
- Autodromo Di Magione
- Autodromo Di Imola
- Silverstone - International
- Autodromo Di Monza Classic 60's Edition

Game will be update regularly with new content.

#4

Postad 11 december 2013 - 23:54

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
En First Look video, tänk på att detta är väldigt tidig version med med få bilar, banor och att alla delar inte är klara ännu, ändå så verkar det sparka röv med Forza och Gran Turismo.

http://www.youtube.c...h?v=24K6k41LuKk

#5

Postad 19 december 2013 - 23:14

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0
Det är nog nästa stora sim bara de får till nätkoden. Körkänslan slår det allra mesta där ute helt klart. Nätkoden är jag lite orolig för dock.

#6

Postad 13 mars 2015 - 17:21

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0

Märkligt att det här spelet inte uppmärksammats mer här, kanske mest konsolägare här? För några dagar sedan släpptes Dream Pack 1 med bland annat laserscannad nordslinga!http://www.assettoco...net/dreampack1/

Helt fantastiskt sim. Har en del brister men är ändå det bästa jag någonsin har provat.

Är ni det minsta intresserade av bilsim så är Assetto Corsa ett solklart köp! :wub:



#7

Postad 13 mars 2015 - 17:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

kanske mest konsolägare här?

Kanske =P

#8

Postad 13 mars 2015 - 18:07

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Märkligt att det här spelet inte uppmärksammats mer här, kanske mest konsolägare här? 

Typ till 95%....(mig själv exkluderad)  ;)



#9

Postad 13 mars 2015 - 22:24

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Sony land.

 

Nordslingan är helt underbar med AC underbara fysik. Mycket lyckat paket och smått kriminellt billigt. Paketet låg ju 1:a på steams nedladdningssida så i andra kretsar är det fullt drag :D

 

Nu hoppas jag dock de fortsätter fokusera på att ta bort buggar och lägga till funktioner än mer DLC dock. 



#10

Postad 14 mars 2015 - 09:54

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0

Kanske =P

 

:)  Jo, i och för sig ganska uppenbart men AC borde tilltala fler här på hemmabio än bara de två som tidigare skrivit. Tyckte att det var förvånande att det skrevs spaltmeter om Forza, GT och PC men knappt något om det bästa som släppts sedan skivat bröd. :P

 

Sony land.

 

Nordslingan är helt underbar med AC underbara fysik. Mycket lyckat paket och smått kriminellt billigt. Paketet låg ju 1:a på steams nedladdningssida så i andra kretsar är det fullt drag :D

 

Nu hoppas jag dock de fortsätter fokusera på att ta bort buggar och lägga till funktioner än mer DLC dock. 

 

Håller med dig till 100%!

Att de släppte DLC så billigt oroar mig faktiskt, lite rädd att de blir för lite intäkter och därmed mindre resurser för att snabbare utveckla AC.



#11

Postad 18 mars 2015 - 10:49

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

  • 503 inlägg
  • 0

Hmm, byggde mig en PC strax innan Project Cars skulle släppas och köpte då även Assetto Corsa som var i något tidigt betastadium då. Men nu kanske det är värt att starta upp den och uppdatera AC då...



#12

Postad 18 mars 2015 - 18:13

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0

Tycker jag absolut att du ska göra. :)

Jag byggde en ny dator, köpte tre skärmar, växelspak mm. pga. AC.. B)



#13

Postad 19 mars 2015 - 01:46

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

https://www.youtube....v=IJAi3hRyrGg#!

 

Riktigt kul sprint race på Silverstone. 


Redigerat av oqvist, 19 mars 2015 - 01:47.


#14

Postad 19 mars 2015 - 12:49

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0

Podium, grattis! :)



#15

Postad 19 mars 2015 - 19:01

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Tja gick för vinsten men då får man inte göra missar. 

 

Silverstone brukar ge grymma race. Svårt att köra om men hyfsat lätt att haka på.



#16

Postad 03 juni 2015 - 21:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Flyttar ut tråden till gemensamma forumet i och med utannonseringen till konsoler.



#17

Postad 20 januari 2016 - 15:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Lite mer info och några klipp från konsolversionen.

 

http://67.227.255.23...d.php?t=1173135



#18

Postad 25 augusti 2016 - 12:57

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Nån som fått spelet till konsol?

Redigerat av vinncent, 25 augusti 2016 - 12:57.


#19

Postad 27 augusti 2016 - 19:33

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Oj vilket drag det var i tråden...🤔. Nåja köpte spelet idag! Snyggt men svårt! Har inte hunnit köra så mkt ännu men ser klart lovande ut. Gillar att det har ett karriärläge som har ett mål till skillnad från project cars där allt var upplåst från början!

Redigerat av vinncent, 27 augusti 2016 - 19:33.


#20

Postad 28 augusti 2016 - 11:01

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0

Oj vilket drag det var i tråden...🤔. Nåja köpte spelet idag! Snyggt men svårt! Har inte hunnit köra så mkt ännu men ser klart lovande ut. Gillar att det har ett karriärläge som har ett mål till skillnad från project cars där allt var upplåst från början!

Jag kommer också köpa detta idag såg lovande ut
Har spelar project cars och jag föredrar att man ska bygga sig upp i karriären där man typ börjar med en liten långsammare bil
Har man allt direkt så finns där inte riktigt samma känsla att köra i karriären

#21

Postad 28 augusti 2016 - 13:41

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Nu laddas spelet ner från Xbox store tar inte mer än 13 GB
Där finns även ett season pass som går på knappt 300 kr
Fastnar jag dör spelet så blir det ett köp av season pass med

#22

Postad 30 augusti 2016 - 14:59

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Nu har fått prova spela assetto corsa lite kändes rätt bra ändå lite få bilar jämfört med PC versionen såg att skyline r34 var med i pc
Verionen men hittade den inte på Xbox one den kommer kanske senare i ett carpack skaffade även season pass och där stod att det kommer ett japanese car pack och i PC verionen kom skyline r34 i japanese car pack

#23

Postad 30 augusti 2016 - 16:15

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Få bilar ? Jag trodde PC versionen hade typ 10 st att välja på? Så var det från början har jag för mig i allafall!

Redigerat av vinncent, 30 augusti 2016 - 16:15.


#24

Postad 31 augusti 2016 - 08:07

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Konsol versionerna ska ju få japanese car pack som släpptes till
PC och där finns skyline r34 i det carpacket. Ska väl komma lite över 30 bilar i dlc som ingår i season pass.
Har märkt att vissa bilar kan jag inte köra som t.e.x
Nissan gtr? Ford mustang 15 och Toyota gt86 försöker jag välja någon av dessa bilar kommer jag in i storen till där man köper season pass.

#25

Postad 31 augusti 2016 - 21:41

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Körde ett race idag där man ska vinna med en BMW z4 känns nästan omjöjligt även på easy kan ej hinna med de 2 BMW m3 som är med racet

#26

Postad 01 september 2016 - 05:02

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Nä det är sjukt svårt även på easy.... Tror speltillverkarna verkligen att det är så här svårt att köra bil? Galet!

#27

Postad 01 september 2016 - 07:19

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Kör ni ratt eller gamepad?



#28

Postad 01 september 2016 - 08:28

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Just nu med handkontroll men även testat det med ratt! Lika svårt!

#29

Postad 01 september 2016 - 08:35

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Kanske är nå krupp med steering lock? På PC är det väldigt enkelt så länge man hoppar kopplingssimuleringen i alla fall som är rätt brutal. Inbiten vänsterbromsare så det blir svårt med fotvalsen :)

 

Körde 30 varvs LeMans endurance eventet i Forza 6 brutalt jädra översvårt. Jag gör 3:17 tider i alla fall med de här p1orna i andra simmar nu körde jag förvisso med 8 % straffvikt för mer credits men här fick man nöja sig med 3:45 och man var överlycklig när man någon gång faktiskt hitta apex lol. Fast hade egentligen inte en enda klockren kurva under 1h 40 minuter eller vad de tog 

 

Då drog jag ändå på både abs och tc annars hade det fasen knappt gått att komma runt och fick ändå köra med rewind emellanåt och kosmetisk skada.



#30

Postad 01 september 2016 - 10:19

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Forza är en barnlek jämfört med assetto! Slå av alla hjälpmedel på assetto och du kommer inte runt första kurvan !😭

#31

Postad 01 september 2016 - 10:38

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Forza är en barnlek jämfört med assetto! Slå av alla hjälpmedel på assetto och du kommer inte runt första kurvan !

 

Hade vart kul om de släppte något demo. Antar microsoft inte har någon liknande refund policy ala steam? Assetto är optimerat för ratt så kör du med ratt borde de inte va så svårt om de bara får till inställningarna.  AC är en av de lättare simmarna att komma in i av de jag kör bortsett möjligen P Cars men ligga på gränsen är ju fortfarande svårt.



#32

Postad 01 september 2016 - 10:42

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Jag har ej någon ratt men jag kör med Elite kontrollen till Xbox one riktigt bra kontroll enligt mig

#33

Postad 01 september 2016 - 12:04

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Det funkar galant med kontrollen! Är inte det som är felet! Felet är att det är sjukt svårt ! Står i de flesta reviews oxå!

Redigerat av vinncent, 01 september 2016 - 12:04.


#34

Postad 01 september 2016 - 12:07

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Jag har ej någon ratt men jag kör med Elite kontrollen till Xbox one riktigt bra kontroll enligt mig

 

Ja det är mer kontrollmetoden än kontrollen i sig som är fel att bibehålla rätt slipangle vad nu svenska termen är med hypersensitiv minijoystick är inte optimalt. Kan tycka att det är lite märkligt att det inte finns några riktiga joysticks, hotas för konsol. De är ju lite lättare att integrera i soffmiljö om man vill det bara ställa på soffbordet å lira eller på sidobord om du sitter i fåtölj.

 

Jag är dock glad att de inte nerfat Forza 6 alldeles av hänsyn till gamepad jockeys så jag klagar inte Forza Horizon finns ju alltid :)



#35

Postad 01 september 2016 - 16:11

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Jag tycker Forza 6 går bra at köra med kontroll. Kör det faktiskt oftast med min original-kontroll (som jag i och för sig har förlängd vänster analog på).

#36

Postad 01 september 2016 - 17:50

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Jag spelar även en del Forza 6 vilket är de bästa bil spel på Xbox one just nu. Har project cars också rätt kul men tröttnade på det fanns inget att sträva efter. Assetto corsa har jag provat nu de senaste dagarna tycker inte det är riktigt så bra som Forza 6
Men klart bättre än project cars. Tycker project cars har för mycket race cars och för lite vanliga bilar där gör assetto corsa ett bättre jobb finns mycket roligare bilar där att välja på än pcars.
Tycker också där är ett roligare karriärläge
I assetto corsa än vad pcars erbjuder. Felet är att det kan vara lite för svårt har fastnat i det racet med BMW z4 får försöka vidare med det. Man saknar lite att kunna trimma bilar det är tyvärr inte möjligt i verken pcars eller assetto corsa vilket är lite synd.
Alltid häftigt med 900 hk supra eller skyline.
Kunde har varit lite mer bilar i spelet. I Forza finns där massor av bilar att välja på och möjligheten att trimma dom.

#37

Postad 02 september 2016 - 11:33

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Kör en Merca SLS AMG som verkar ha en bromssträcka på 200 m ! Helt galet och omöjligt att komma topp tre med en sån bil!

#38

Postad 03 september 2016 - 00:57

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0
Träning ger färdighet. Laborera bland abs inställningarna finns en drös. Gällande tc var försiktig med att använda för mycket. Sen naturligtvis du bör ha ratt kontrollen är ett fel trots allt.

#39

Postad 07 september 2016 - 08:05

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Bromsbalans och bromstryck också.

 

Säger han som inte har spelet. :D

Men i Project Cars så har ju alla GT3 bilar ett bromstryck på 90% per default. Tro fasen man blir upphunnen och riskerar blir rammad bakifrån då om man inte ändrar det.


Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 07 september 2016 - 08:06.


#40

Postad 07 september 2016 - 12:10

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Bromsbalans och bromstryck också.

 

Säger han som inte har spelet. :D

Men i Project Cars så har ju alla GT3 bilar ett bromstryck på 90% per default. Tro fasen man blir upphunnen och riskerar blir rammad bakifrån då om man inte ändrar det.

Kör du med abs kan du ju nästan ignorera all bromsteknik. 

 

Mer bromstryck är inte nödvändigtvis bättre. Speciellt om man kör riktigt mjuka pedaler blir det svårt att reglera bromstrycket och tenderar ligga för länge på för mycket broms.  Nu kör jag inte P Cars längre men kör du för högt och låser upp och inte kan trailbraka lika effektivt och bränner sönder däcken med flatspots som följd så är det absolut inte bättre med 100 % bromstryck. I Assetto Corsa går de inte ställa in bromstrycket alls så där blir det än svårare om du inte tar hjälp av abs.

 

Vissa bilar toklåste du över 55 % broms. Hade någon Shelby Cobra mod där man fick kalibrera loadcellen så man bara kom upp i 60 % vid fullt bromstryck. Lite halvfuskigt tog väldsrekordet i RSR live timingen så. Kör GT3 nu och är 3 sekunder efter på Zandvoort...



#41

Postad 09 september 2016 - 10:30

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Nä återgår nog till drive club igen som man faktiskt har roligt med när man kör! Även det snyggaste och snabbaste bilspelet till ps4! Det har blivit riktigt grymt nu efter alla uppdateringar som kommit!

Redigerat av vinncent, 09 september 2016 - 10:31.


#42

Postad 09 september 2016 - 12:14

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Kör du med abs kan du ju nästan ignorera all bromsteknik. 

 

Mer bromstryck är inte nödvändigtvis bättre. Speciellt om man kör riktigt mjuka pedaler blir det svårt att reglera bromstrycket och tenderar ligga för länge på för mycket broms.  Nu kör jag inte P Cars längre men kör du för högt och låser upp och inte kan trailbraka lika effektivt och bränner sönder däcken med flatspots som följd så är det absolut inte bättre med 100 % bromstryck. I Assetto Corsa går de inte ställa in bromstrycket alls så där blir det än svårare om du inte tar hjälp av abs.

 

Vissa bilar toklåste du över 55 % broms. Hade någon Shelby Cobra mod där man fick kalibrera loadcellen så man bara kom upp i 60 % vid fullt bromstryck. Lite halvfuskigt tog väldsrekordet i RSR live timingen så. Kör GT3 nu och är 3 sekunder efter på Zandvoort...

Ok, jag var inte tydlig, med ABS bör man höja till 100 är vad jag påstår. De flesta GT3 race online är med ABS och runt 5-10 varv.   



#43

Postad 09 september 2016 - 12:50

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Har inte spelat på ett tag tycker det är lite för svårt.
Har avvaktat lite med ps4 tycker inte drivclub är tillräckligt bra
För att motivera ett köp gran turismo är anledningen för mig
Att köpa en ps4. Just nu tycker jag Forza är det bästa och roligaste spelet sitter för tillfälligt med horizon 1 till Xbox one
I väntan på horizon 3 som verkar bli otroligt bra.
Få se om man lyckas komma in i assetto corsa snart

#44

Postad 09 september 2016 - 14:09

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Har The crew , Assetto corso, drive club , Project cars samt nåt NFS spel till min ps4! Gillar drive club klart bäst utav dessa bilspel!

#45

Postad 09 september 2016 - 17:12

dan_88
  • dan_88
  • Användare

  • 142 inlägg
  • 0

Någon som vet när DLC paketen kommer till ps4? 


Redigerat av dan_88, 09 september 2016 - 17:12.


#46

Postad 16 september 2016 - 08:14

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
I slutet på månaden kommer en ny bana och en bil någon maserati suv tror jag kommer att vara gratis. Kommer nog inte hinna med ovh spela det eftersom Forza horizon 3 ultimate släpps om en vecka

#47

Postad 06 november 2016 - 15:53

Zenon88
  • Zenon88
  • Amatör

  • 93 inlägg
  • 0

Tips på bra drift banor???

Behöver inte vara orginal banor!



#48

Postad 27 november 2016 - 14:39

Zenon88
  • Zenon88
  • Amatör

  • 93 inlägg
  • 0

Ingen som lirar detta längre?? :(



#49

Postad 27 november 2016 - 14:50

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0
Jodå har race både ikväll och imorrn

#50

Postad 27 november 2016 - 14:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Har race? Tävlar du eller vad?





1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.