Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

DriveClub [PS4]

810 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
DriveClub (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 8 (16) 149:-

#1

Postad 03 mars 2013 - 21:57

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Postad bild
Drive Club is a first-person driving simulator that aims to mimic the activities of auto clubs that focuses heavily on the PlayStation 4's "Share" feature for videos and images.
Additionally, the developer (Evolution Studios) plans to allow players to challenge one another with user-created driving challenges of different criteria and skill levels.
http://www.youtube.com/watch?v=u541wKmf0UU

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 maj 2013 - 19:15.


#2

Postad 03 mars 2013 - 22:40

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Hoppas det finns ett cruiseläge där man kan köra utan en massa tider och placeringar med en polare längs en lång kurvig landsväg.

#3

Postad 11 april 2013 - 11:05

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
http://i45.tinypic.com/2yvng9g.jpg

#4

Postad 11 april 2013 - 14:44

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Det borde betyda att dom (Sony) inte har tagit bort analoga triggers.

Kan man läsa hela artikeln någonstans?

/Niklas

#5

Postad 17 april 2013 - 20:48

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=INNS-zhmFZI

Blir inte så jätteimponerad... inte säkert att man ens kommer spela det 10 timmar, men tanken är ju god...

#6

Postad 18 april 2013 - 10:46

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Vi har lagt ner "painstaking work" på att sätena ska reflekera ljus bra... Who fucking cares!!

Jag vill höra att dom har lagt ner sin tid på att fysiken och känslan i spelet är den bästa som mänskligheten har upplevt.

Men ärligt talat så tror jag att det kan bli bra. (Bara för att det kommer att vara det ända billiret till PS4 i jul).

/Niklas

#7

Postad 18 april 2013 - 11:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Men ärligt talat så tror jag att det kan bli bra. (Bara för att det kommer att vara det ända billiret till PS4 i jul).

Inte säkert, fler spel kommer utannonseras.

#8

Postad 18 april 2013 - 11:34

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

that focuses heavily on the PlayStation 4's "Share" feature for videos and images.

... *suckar*

#9

Postad 18 april 2013 - 15:26

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

... *suckar*


Jag har inte heller fallit för "share-hypen"

Inte säkert, fler spel kommer utannonseras.


Det är sant. Vi får hoppas på det.

/Niklas

#10

Postad 07 maj 2013 - 21:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Ny info från Gameinformer:

I've only skimmed so far but some bits:

- cars will take damage, but it won't affect handling
- AI lies somewhere between an arcade and simulation racer
- in terms of additional cars, it will apparently be one of Sony's 'biggest dlc games'
- tracks are on open landscapes with large draw distances
- you can play offline or as a single player if you wish
- you can create race events of varying types and size, configure time of day, weather etc. have sprawling multi-day events with hundreds of teams

Some included manufacturers are listed...not sure if it's already known. There's 3 accompanying screenshots, I think new. The cars are gorgeous.


Play offline in single-player
- Also has a big online focus
- User-created race challenges encouraged
- Everything you do is tracked by a single profile in single-plaer
- With teams, accomplishments are funneled together into the larger success of the group
- Three-on-three team challenges included
- Create events based on different parameters: car type, track, time of day, weather, etc.
- Can make lengthy multi-stage events that take place over a number of days
- Participants can span in the thousands with hundreds of different teams
- Win smaller accolades to add team’s XP
- These include clocking the fastest lap, drifting 1,000 meters, going 0 to 60 the fastest
- Use apps outside of DriveClub to make challenges as well
- Spread accomplishments and media through social media chanels
- Evolution will be making its own season of league racing through weekly online race events
- Visuals and gameplay are equally important
- DualShock 4′s touchpad is used for menu navigation, for the most part
- Touchpad also being considered for cameras
- Not a simulation-based racer
- Damage cars take won’t determine how they handle
- Koenigsegg, Maserati, Pagani, Hennessey are represented
- Start off with slightly less glamorous cars
- Race and increase fame/funds to gain access to better cars
- More people will watch you race as well
- More cars will be added through DLC; will be “one of the biggest titles for Sony from a DLC perspective”



#11

Postad 08 maj 2013 - 19:14

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Courtesy of Edge: http://www.edge-onli...-in-the-making/

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

#12

Postad 12 maj 2013 - 10:33

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Antar tiden får utvisa om jag har fel men borde det inte vara bra mycket lättare att nå höga dlc-försäljningssiffor på en simulator snarare än arcade/simulator? Däremot tror jag på online-delarna. Kommer ihåg när man var med i F1-onlinestall och körde race i timmar på söndagarna så helt avskrivet är inte detta ;)

#13

Postad 17 maj 2013 - 01:28

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild
Featuring zombie AI drivers
Postad bild

#14

Postad 17 maj 2013 - 08:20

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
Supernajs!

#15

Postad 20 maj 2013 - 07:40

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Är det bara jag som tycker att photo-mode i Forza och GT gjort att man inte längre blir hypad av snygga screenshots när det gäller racers?

#16

Postad 20 maj 2013 - 12:09

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
@letmefly håller med dig där.. alla kan ju lyckas med snygga screenshots sedan kan ju spelet var kass.

hoppas dom lyckas o få till en bra kör kännsla.

#17

Postad 20 maj 2013 - 12:32

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Om man skall tävla online är det viktigaste att det flyter på laggfritt. Några frysningar och loppet kan vara förstört...

#18

Postad 20 maj 2013 - 12:45

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0
Såg på Twitter för några dagar sen att de var lite branschfolk som fick se och testa DC. De var helt lyriska! :)

Ser verkligen fram emot det här! Vill ha mer ingame video

#19

Postad 05 juni 2013 - 09:31

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
"Play Magazine"
  • Tries to showcase many PS4 features and strengths
  • Not about smashing others off the road, but not exactly a sim either
  • lighting and reflections off of car are "spectacular"
  • Heavy social integration
  • Emphasis on team helps bring accessibility as opposed to outright competition for top spot

Q&A with Matt Southern, Col Rodgers, and technical director Scott Kirkland
  • They talk about their roots as a sim developer with WRC and Eurofighter Typhoon
  • Evolutions first involvement with the PS4 started in 2008
  • Dualshock 4 started development in 2010
  • High speed in DS4 gyros allow extremely accurate steering in racing games
  • Photorealism is a huge goal for Drive Club
  • Massive amounts of particles, realistic atmospheric effects, high attention to detail
  • Focus on owning and being a part of a racing team, owning very valuable carst
  • "Powerful low level access" of GPU
  • Material based lighting engine
  • "Flecked" metallic paint.
  • Woven carbon fiber, as opposed to just a texture.
  • "...diverse array of rich environments"
  • Detailed driving surfaces
  • Environment examples: roadside grass, scrub, memorable landmarks, stunning skies, staggering vistas
  • Extensive driver animation
  • Fully dynamic lighting for time of day effects
  • Streaming and spectating is in
  • Regarding DS4 again stiffer trigger springs smaller deadzones
  • Improved rumble
  • Touchpad used for navigating UI easily
  • Evolution Studios compared PD to a 106-piece orchestra while and themselves to a rockband. Dedicated to uniting people in bringing speed on "roads in the real world."
  • When asked about Forza and other MS franchises, they repond "If we aren't first or best, we aren't happy."
  • Sights of inspiration come from movies like Senna and Drive


#20

Postad 06 juni 2013 - 17:13

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
Utvecklarna snackar: http://www.youtube.c...d&v=6rLZ7rybLgo

Redigerat av Unregistered6fb5a100, 06 juni 2013 - 17:16.


#21

Postad 06 juni 2013 - 20:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Utvecklarna snackar: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6rLZ7rybLgo

GAF älskar grafiken kan man säga. Men vissa ser bättre ut än andra, den i mitten ser man ju t o m pop-in på. Men spelet är åas inte klart än så man kan ha överseende.

Postad bild

Postad bild

Postad bild

#22

Postad 06 juni 2013 - 21:40

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 1
Fasen, börjar bli duktigt hypad...

#23

Postad 06 juni 2013 - 23:56

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
"
  • Woven carbon fiber, as opposed to just a texture." :huh:
Hur kan de lova karbon fiber och hur ska de lyckas simulera detta utan texturer :)

Blir nog ett intressant tech demo i alla fall.

#24

Postad 07 juni 2013 - 09:12

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

"

  • Woven carbon fiber, as opposed to just a texture." :huh:
Hur kan de lova karbon fiber och hur ska de lyckas simulera detta utan texturer :)

Låter som överkurs på mycket av det de snackar om. Som om någon skulle lägga märke till det. :)

#25

Postad 07 juni 2013 - 17:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1
Postad bild

#26

Postad 07 juni 2013 - 22:11

Unregisteredaeedf1bf
  • Unregisteredaeedf1bf
  • Användare

  • 143 inlägg
  • 0
DriveClub lockar mer än GT6. Det här kommer att bli bästa E3 på länge! :D

#27

Postad 07 juni 2013 - 22:21

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Nice art, lite wipeout över det. Skulle funka bra som cover :)

#28

Postad 11 juni 2013 - 06:44

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

http://www.youtube.c...h?v=qXeeDTZg6Tk

"Aiming for 60 fps"....wow

#29

Postad 11 juni 2013 - 19:45

Unregisteredaeedf1bf
  • Unregisteredaeedf1bf
  • Användare

  • 143 inlägg
  • 0
Har vi fått se nån gameplay än?

#30

Postad 12 juni 2013 - 09:52

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
https://www.youtube....h?v=rBZsPfPp-_s

#31

Postad 13 juni 2013 - 10:46

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Demot på E3 är 35% klart enligt info på skärmarna. Låter som de har extremt mycket kvar att göra för att hinna till lanseringen. Kan vara en anledning till att PS+are får en "PS+ edition" gratis. Dvs en bantad version där hela spelet kommer senare. Alternativt kan modellen vara en "prologue" med veckovisa DLC som de snackat om. En form av F2P.

Grafiken verkar dessutom vara rough på demot (vilket såklart också är en gammal build som det brukar vara) men där har jag förtroende för Evolution. Bara titta på skillnaden på E3 demot av motorstorm och sen GDC och sist release. Extremt stor skillnad.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 13 juni 2013 - 10:55.


#32

Postad 16 juni 2013 - 23:55

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0
Det här konceptet verkar faktiskt intressant. :) Blev riktigt intresserad när han presenterade det, men är lite tveksam till fysiken.

Jag kommer från att ha haft Forza Motorsport som favoritserie ganska länge nu, och även om spel som Grid, Dirt 1+2 och även Forza Horison hade underhållningsvärde och viss körglädje så föredrar jag lite mer realism (såsom i FM), Med det sagt så är jag riktigt nyfiken på hur DriveClub kommer prestera lite längre fram. Om det verkar tillräckligt kanske det blir en PS4 istället för X-One. :)

#33

Postad 18 juli 2013 - 22:13

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Driveclub developer Evolution Studios hopes to hit 60 frames-per-second with its next-gen racer, but may "never quite reach there".

That's according to Driveclub's art director Alex Perkins, who told Official PlayStation Magazine UK that there's an ongoing internal debate over whether or not frame rates should be sacrificed for extra graphical detail.

"There is a hell of a lot going on," he told OPM. "Increased visual fidelity does cost, there's no argument about it. The PlayStation 4 is very capable of doing both but we've gone for a fully dynamic environment, so you can go any time of day, anywhere on the planet, and it'll calculate the atmospheric density, whether you're up the top of a mountain or at sea level."

He adds, "So while we are aiming for sixty, there is always the chance that we'll never quite reach there."

Games like Gran Turismo on PS3 opted to target 60fps at the expense of environmental detail. But at Evolution Studios - the developer of the MotorStorm series - rich environments would seem to be somewhat a priority.

"If I had my way, I'd rather have more stuff going on at a prettier level and a lower frame rate, but that's where the arguments start," admits Perkins.

"The coders would rather have a higher frame rate, and put less stuff in. So it comes down to Col [Rodgers, game director]'s decision in the long run. Personally I'm quite happy with a 30 frames a second game, as long as it's rock solid at thirty, and being an art director I want it to look beautiful."

Jag gissar att de optar för 30fps och mer eye-candy. Inte mig emot, 60fps är klart nice men 30 funkar också om det är superstabilt.

Konkurrensen next gen är FM5 som kör 60fps men då har de fått offra vädereffekter och time of day med bakat ljus.

#34

Postad 18 juli 2013 - 22:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Intressant, art designern vill ha ögongodis, kodarna vill ha speed :)

#35

Postad 18 juli 2013 - 22:36

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Låt spelare välja kanske?

En enkel kompromiss är ju att sockra replay filerna för de som vill spela grafik.

#36

Postad 19 juli 2013 - 02:16

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

för de som vill spela grafik.

Exakt, "spela grafik", jag är med dig oqvist. Tacka vet jag Race 07 serien, det är ett riktigt spel det :)

#37

Postad 19 juli 2013 - 09:25

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

https://www.youtube....h?v=rBZsPfPp-_s


Bara jag eller ser man inte det blåa ljuset från handkontrollen hela tiden? Trodde först det var någon HDR effekt men sen tyckte jag det var konstigt att den var kvar oavsett hur bilen körde.

Redigerat av PalmiNio, 19 juli 2013 - 09:25.


#38

Postad 19 juli 2013 - 11:25

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Låt spelare välja kanske?

En enkel kompromiss är ju att sockra replay filerna för de som vill spela grafik.

Nej, nej och åter nej! Ingen ska tvingas se texturad kolfiber när de kör...

Hoppas verkligen detta blir riktigt bra men det känns som de fokuserar på fel saker precis som det gjordes med GT5. Frameraten är ju det som styr hur mycket körkänsla som kan förmedlas. Fixa den före ni lägger till atmosfärstryck som varierar med antal meter över havet...

#39

Postad 19 juli 2013 - 11:28

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Bara jag eller ser man inte det blåa ljuset från handkontrollen hela tiden? Trodde först det var någon HDR effekt men sen tyckte jag det var konstigt att den var kvar oavsett hur bilen körde.

Ingen fara - både PS4 och Xbox One levereras med en "complimentary roll of scotch tape". Vore onekligen intressant att se in i huvudet på han som beslutade om den där lampan dock.

#40

Postad 19 juli 2013 - 11:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
En annan enkel kompromiss vore ju annars att köra 30 FPS i spelet och sedan dra ner på effekterna så det blir 60 FPS i repriserna.

#41

Postad 19 juli 2013 - 12:09

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Är det någon som bryr sig om repriser?

Hade spelet varit Wipeout och de varit 30fps hade jag rageat :) Ett bilspel däremot har jag inget problem emd 30fps, finns gott om bilspel idag som rullar i 30 och har bra gameplay. Dirt 3, Shift-serien, Forza Horizon t.ex

Föredrar hög upplösning vid långa vistas och eye-candy på bilspel.

#42

Postad 19 juli 2013 - 14:04

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

En annan enkel kompromiss vore ju annars att köra 30 FPS i spelet och sedan dra ner på effekterna så det blir 60 FPS i repriserna.


Otroligt bakvänt. Vi som faktiskt vill köra bilspel blir ju lidande då vi tittar sällan på repriserna. Repriser kan du köra slomo på och panorera runt hur du vill.

#43

Postad 19 juli 2013 - 15:20

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Är det någon som bryr sig om repriser?

För simracing bryr jag mig jättemycket om repriser. De fyller viktiga funktioner. Många gånger förstår man incidenter bättre om man kollar repriser och mycket annat. Repriser är jätteviktiga för att förstå setups också. Oschersleben har exempelvis ett snabbt höger-vänster-höger parti med olika höga curbs och att då kunna köra en slow-mo freecam repris för att se hur fjädring och dämparna reagerar där var helt avgörande för att jag skulle få till en setup som gjorde hela skillnaden.

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 19 juli 2013 - 15:20.


#44

Postad 19 juli 2013 - 15:51

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

En annan enkel kompromiss vore ju annars att köra 30 FPS i spelet och sedan dra ner på effekterna så det blir 60 FPS i repriserna.

Ahm, 60 spel och 30 repris menar du?

#45

Postad 19 juli 2013 - 21:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Är det någon som bryr sig om repriser?

Nej (inte jag iaf) det är därför jag menar att det inte hade hjälpt ett piss om de gav t.ex. mig snyggare grafik där. Kollar aldrig på dem :)

Föredrar också 30 FPS och bättre grafik i bilspel som inte är supersnabba, men då "spelar man ju grafik". Brukar vara så har jag märkt, man belönas alltid med en nedsättande titel (graphicwhore/adrenalinjocke/mainstreamnoob) om man har avvikande åsikter mot oqvist :D

Ahm, 60 spel och 30 repris menar du?

Oj, ja precis :P

Redigerat av Zoiler, 19 juli 2013 - 21:34.


#46

Postad 19 juli 2013 - 23:03

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Är det nedsättande? Du har ju själv sagt att du spelar grafik för övrigt. Det får man ju göra om man vill.. Det visuella är viktigt men bildflyt prioriteras alltid. Flyter det inte blir det inte realistiskt utan man tas bort från illusionen konstant. Samma som med film. 24p stuttret ger ingen retro effekt för min del.

Mainstream har jag inte sagt om dig utan om Naughty Dogs spelproduktion. Ifall det är nedsättande vet jag väl inte heller inte mot dig i alla fall.
Graphic whore tror jag inte ens att jag nämnt någon gång men du kan kanske hitta något i din klisterbok ;)

Tänk om de verkligen skulle va så nydanande att de låter en välja. Atmosfäriska effekter på eller av. Dynamiska reflektionseffekter eller förbakade etc. De kan göra alla nöjda om de vill men det finns månne något med konsolers arkitektur som gör detta smått omöjligt? Har ju svårt att se vad det skulle vara mer än något demokratiskt tänkande att alla ska köra samma :)

#47

Postad 20 juli 2013 - 00:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Du har ju själv sagt att du spelar grafik för övrigt.

Det har jag väl aldrig sagt ;)

Jag gillar snygga spel däremot, men vem gör inte det, betyder inte att jag spelar enbart för grafikens skull, då skulle jag gett Crysis massa tior. Snygga miljöer är man inte bortskämd med i bilspel så gärna för mig. 30 FPS fungerar utmärkt för mig, men det är ju tråkigt för de som tycker körkänslan försämras såpass.

Ifall det är nedsättande vet jag väl inte heller inte mot dig i alla fall.

Det är inte just mig jag menar, jag har bara lite svårt för din attityd ibland :). Som när du menar att utvecklare saknar yrkesheder för att de inte gör "bästa möjliga spelet" när de gör ett spel för "mainstreamers", vilket ju då tyder på att du anser att s k mainstreamspel (enligt din definition antagligen enklare och mer linjära spel) är sämre, det är fakta alltså, och det förutsätter du även att Naughty Dog tycker, det finns ju inte på kartan att de försökt göra ett så bra spel som möjligt.

Och i den här tråden säger du att de som hellre vill ha snyggare grafik än högre framerate kan ju kolla på repriserna. Nej, det kan vi inte, det är ingen bra lösning, det är när man spelar som man vill ha snygg grafik annars är det poänglöst. Tycker det tänket finns i många av dina uttalanden tyvärr, du kanske t o m har svårt att själv se det och jag har tyvärr inte alltid viljestyrkan att hålla tyst =/.

#48

Postad 20 juli 2013 - 10:16

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0
Hur kommer stödet för tredjepart se ut när det kommer till ratt/pedaler? Såg någonstans att headset till PS3 kommer ha fortsatt stöd iom PS4.
Kan inte tänka mig att de förbiser den grupp som sitter med grejer för tusentals kronor.

Annars är jag redigt pepp på detta lir. Jag laddade ner GT-demot (Nissan Academy) från PS Store bara för att ladda lite.
Men är litet orolig när jag spanat in några off screen-gameplays, någon/några bland dessa säger att spelet har en hög inlärningströskel. Hur hög är frågan?

I och med att jag vill ha ett gäng spel så kanske man börjar med PS+Edition (Alla som är subscribers från en nedbantad version utav spelet, lite färre banor/bilar men alla features är med)

Har ni förbeställt?

#49

Postad 20 juli 2013 - 10:22

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0

Bara jag eller ser man inte det blåa ljuset från handkontrollen hela tiden? Trodde först det var någon HDR effekt men sen tyckte jag det var konstigt att den var kvar oavsett hur bilen körde.


Jepp. Helsike. I mitten av skärmen hela tiden. Och jag som ska köpa en tv med ganska allvarlig spegel till display.

Yes! Blev litet lugnare av att hitta denna länk: http://www.playstati...-light-bar-off/

Kan nu bara detta få utvecklare att lägga in detta bland övriga settings så är jag en lugn katt sedan.

#50

Postad 20 juli 2013 - 10:54

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
De har sagt att det mesta kommer att stödjas när det gäller rattar etc



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.