Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Fallout 4 (Inga spoilers utan taggar!)

1408 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Fallout 3 - Game of the Year Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 8,2 (4) 172:-
Fallout: New Vegas - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 7 (1) 232:-
Fallout 4 (PC) (PC-spel) 8 7,1 (19) 66:-
Fallout 4 (PS4) (PlayStation 4-spel) 6 7,76 (24) 55:-
Fallout 4 (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 7 8,46 (12) 59:-
Fallout Anthology (PC) (PC-spel) 1 (0) 599:-
Microsoft Xbox One 1TB (inkl. Fallout 3 + Fallout 4) 2015 (Spelkonsoler) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

#1251

Postad 11 januari 2016 - 11:55

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

Hur många valv finns det? Hittade mitt andra, om jag minns korrekt kan möjligen varit det tredje, vault 95. Har lagt ner ganska många timmar och är på level 48 så tycker det varit snålt med hittade vaults :P

 

Det finns något till. Bara att fortsätta utforska. =)



#1252

Postad 11 januari 2016 - 12:01

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

Nope, och jag kör inte combat rifle, endast rifle (single fire)

 

Gör det någon skillnad på hur bra vissa av Perksen fungerar/slår in?



#1253

Postad 11 januari 2016 - 12:59

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

rifleman slår till på alla rifles som inte skjuter automateld, commando slår till på alla automatvapen. Ett combat rifle ( vapen typen ) kan vara endera rifle eller automatic rifle. Beroende på hur det är moddat. De flesta vapen-typer eller arketyper eller vad man ska säga kan vara olika beroende på hur de är moddade. Beroende på mod slår olika perks in. Precis som ett laservapen kan vara pistol, rifle/shotgun, eller automatiskt rifle :D 

 

bolt-action/semi auto och shotguns utan auto går som rifles iaf.



#1254

Postad 11 januari 2016 - 15:25

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

På luck är det ju mycket slump inblandat på många av perksen :). Sedan så gällande moddar beror ju lite på vad för tidningar du hittar också. Jag har lägre rankade moddar som gör mer skada måste bero på att jag hittat tidningar som påverkar tror jag. Annars fattar jag inte varför de har slutmoddar som kräver mer i science eller något som inte har någon fördel någonstans enligt statsen.



#1255

Postad 11 januari 2016 - 18:41

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

rifleman slår till på alla rifles som inte skjuter automateld, commando slår till på alla automatvapen. Ett combat rifle ( vapen typen ) kan vara endera rifle eller automatic rifle. Beroende på hur det är moddat. De flesta vapen-typer eller arketyper eller vad man ska säga kan vara olika beroende på hur de är moddade. Beroende på mod slår olika perks in. Precis som ett laservapen kan vara pistol, rifle/shotgun, eller automatiskt rifle :D

 

bolt-action/semi auto och shotguns utan auto går som rifles iaf.

 

Jo dom har jag koll på.

 

Men jag tänkte på den där perken som heter något med sniper. Trodde den bara gjorde siktet stabilare men var inte säker på om det står något om den bara gör det på singleshot bössor. Sen om Ninja-perken bara ökar sneak-dmg på singleshot eller om det är på alla "icke maskingevär-bössor".



#1256

Postad 11 januari 2016 - 18:56

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Jo dom har jag koll på.

Men jag tänkte på den där perken som heter något med sniper. Trodde den bara gjorde siktet stabilare men var inte säker på om det står något om den bara gör det på singleshot bössor. Sen om Ninja-perken bara ökar sneak-dmg på singleshot eller om det är på alla "icke maskingevär-bössor".

Sniper perken är 20% extra acc hs i vats.
Sneak dmg är alla skott som du är i sneak med. Så får du iväg flera skott med automatvapen utan att alerta fienden så ska alla få bonusen (vad jag vet) jag kan få sneak dmg bonusen flera ggr irad när jag single skjuter iaf. (Silencer hjälper ju till)

Redigerat av SKIBBE, 11 januari 2016 - 18:57.


#1257

Postad 11 januari 2016 - 20:02

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Hur förhåller sig Fallout 4 mot New Vegas?



#1258

Postad 11 januari 2016 - 20:33

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Hur förhåller sig Fallout 4 mot New Vegas?

 

Tekniskt bättre men helt utan hjärta och dassiga karaktärer.



#1259

Postad 11 januari 2016 - 23:07

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

339 nu börjar det bli väl svårt hitta fler håller jag på och snabbreser kors och tvärs i ett par timmar  så hittar jag väl säkert ett par till men ger mig nu. Quest trädet är bra tomt nu. Det är bara Mama murphy jag vägrar fullfölja och så ett par radiant quests från minutemen. Men dessa tar ju aldrig någonsin slut antar jag. Kom till nivå 110.



#1260

Postad 12 januari 2016 - 08:08

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Nivå 110 som i level 110?

#1261

Postad 12 januari 2016 - 15:39

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

level är den engelska översättningen ja.



#1262

Postad 12 januari 2016 - 15:42

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Tekniskt bättre men helt utan hjärta och dassiga karaktärer.

 

Hur många timmar har du lagt i f4 vs fallout nv? Och hur betygsätter du upplevelserna?



#1263

Postad 12 januari 2016 - 15:53

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Hur många timmar har du lagt i f4 vs fallout nv? Och hur betygsätter du upplevelserna?

 

Drygt 100h tror jag. Har inte vart vid datorn konstant så svårt att säga. Har betygsatt liret tidigare 6/10. Det känns ganska så rättvist. Högre betyg om man bara går efter yta och kanske egentligen lägre med tanke på den energi som lagts ner på att göra uppdragen, karaktärerna. 



#1264

Postad 12 januari 2016 - 15:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Du var level 39 efter 48h enligt ett inlägg från 9 december. Och du har ju gett intryck i tråden nästan dagligen så det borde ligga närmare 150-200 timmar. Men det är ju ett gott betyg för ett spel om man tycker att tiden går snabbt :D



#1265

Postad 12 januari 2016 - 17:17

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 1

Jag har utnyttjat idiot savant till max från ett tidigt stadie ;). Gott betyg är det väl inte nödvändigtvis det är inte kvalitetstid direkt.



#1266

Postad 12 januari 2016 - 17:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Jag har utnyttjat idiot savant till max från ett tidigt stadie ;).

Ja men det är ju inräknat i de 48 timmarna :). När du var lvl 27 hade det gått 27 timmar tydligen. Du installerade det den 30 november btw så 50 timmar på ungefär nio dagar. Sen dess har det gått 33 dagar till och du lär ju inte ha spelat bara 50 timmar till på det. Säkert närmare 200 timmar ;) . Det tar tid att hitta 340 ställen, klara storyn och nästan alla uppdrag, göra massor med radioaktiva uppdrag, nå lvl 110 och allt annat du gjort. Average på howlongtobeat är 153 timmar men "leisure"-tiden är 280 timmar så nånstans däremellan ligger du nog. Synd att det inte var kvalitetstid men vi spenderar alla vår tid på olika sätt ^_^



#1267

Postad 12 januari 2016 - 19:07

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

level är den engelska översättningen ja.

... tror jag själv är typ 48 :o

fan vad jag måste ha saker kvar att göra



#1268

Postad 12 januari 2016 - 21:15

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

... tror jag själv är typ 48 :o

fan vad jag måste ha saker kvar att göra

 

Det tar väl ca 3 ggr så lång tid att levla om man inte kör hårt på idiot savant. Jag satt och reloada som en idiot för att få det att slå in på alla uppdrag över 200 xp. Förutom i början vet inte vilken nivå jag började på.



#1269

Postad 12 januari 2016 - 21:34

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

ah. jag har idiot savant men laddar aldrig om, kanske ligger något i det :D



#1270

Postad 12 januari 2016 - 23:05

Petter Lindgren
  • Petter Lindgren
  • Lärjunge

  • 288 inlägg
  • 0
Jag förstår att man blir uttråkad om man laddar för att få Idiot Savant bonusen varje gång... ;)

Men jag håller med dig litegrann. Många uppdrag är enformiga i jämförelse med Fallout 3. Särskilt om man maniskt håller på och kollar alla utrymmen efter loot.

Men det tilltalar mig fortfarande skarp. Har lagt 75h nu (level 38) och har långt kvar! Man får bara passa sig för att göra för många tråkiga radiant quests så man tappar sugen...

#1271

Postad 12 januari 2016 - 23:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Jag förstår att man blir uttråkad om man laddar för att få Idiot Savant bonusen varje gång... ;)

Det gjorde jag med och jag blev väl inte uttråkad direkt, däremot OP :P

 

Jag tycker spelet var bra, fast jag spelade inte i närheten av oqvist timmar. Men det är ju inte the second coming of Christ som de tidigare spelen kanske var för andra.



#1272

Postad 13 januari 2016 - 10:06

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Jag har mest spelar ettan och tvåan faktiskt och måste säga att, även fast det var helt olika spel, dom var bättre. Däremot har världen byggts upp på ett väldigt bra sätt i f4, det känns postapokalyptiskt :)

Minns inte om jag satt betyg ännu, men efter att ha klarat main och säkert spelat i 50 till 60 timmar så blir betyget 3/5. Ett bra spel, en stark trea, men kanske inte riktigt vad jag hade hoppats på heller.

Har lirat endel f3 och tyckte att det kändes mycket bättre, även fast jag bara kört i... Ja 25 timmar. Inte varvat det.

#1273

Postad 13 januari 2016 - 11:08

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Jag tyckte också bättre om de första två spelen än Fallout 3. New Vegas har jag inte spelat så mycket, men av vad jag har läst så ska det likna de två första mer än Fallout 3 & 4.



#1274

Postad 14 januari 2016 - 18:38

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=pIDsHVZICp4



#1275

Postad 16 januari 2016 - 19:20

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

Jag tyckte också bättre om de första två spelen än Fallout 3. New Vegas har jag inte spelat så mycket, men av vad jag har läst så ska det likna de två första mer än Fallout 3 & 4.

 

Vegas var väl ganska som 3:an fast lite annan story. Var inte 1 och 2 helt andra "typer" av spel att man såg uppifrån?



#1276

Postad 16 januari 2016 - 21:10

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 1

Vegas var väl ganska som 3:an fast lite annan story. Var inte 1 och 2 helt andra "typer" av spel att man såg uppifrån?

aye, det var tredjepersonsspel och var dessutom turnbaserat. det var helt andra spel, och jag blev faktiskt förvånad när trean kom, just eftersom det kändes som att det enda som var kvar från originalet var just världen =)



#1277

Postad 17 januari 2016 - 10:41

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=pIDsHVZICp4

 

Det där med säsongerna borde ju dom implementera som "orginal-dlc" så att det funkar för oss på PS/Xbox med.

Tänk att åka pulka på en död deathclaw ner för någon sluttning. ;)

 

 

Det grönskar ju faktiskt på riktigt efter en kärnolycka (Tjernobyl 2014):

 

tivoli_by_gosviig.jpg


Redigerat av HenkeEdge, 17 januari 2016 - 10:47.


#1278

Postad 18 januari 2016 - 08:37

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Vegas var väl ganska som 3:an fast lite annan story. Var inte 1 och 2 helt andra "typer" av spel att man såg uppifrån?

Det jag läst var att RPG-delarna och lore hängde bra ihop med de två första spelen.

Jag använder bara rb när jag slåss så de nya spelen blir nästan lika turordningsbaserade som de två första.

#1279

Postad 18 januari 2016 - 08:53

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Jag tycker också att den initiala spellusten har lagt sig. Är level 35 tror jag och har inte spelat alls mycket sedan jul ungefär. Tror att jag gjorde samma misstag som jag gjorde med Skyrim. Ville inte att spelet skulle ta slut för fort, så jag harvade på med sidequest och sparade mycket av mainquest till senare. Istället ledde det till att jag tröttnade och orkade aldrig köra klart mainquest. Känns lite som att samma sak håller på att hända med Fallout 4 också :(. Får se om jag inte kan ta mig i kragen och köra klart mainquest i alla fall.



#1280

Postad 18 januari 2016 - 09:14

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0

Problemet med att man väntat med main quest tycker jag är att man är så op. Därför känns inte main quest uppdragen intressanta. Förutom handlingsmässigt då, men annars är de rätt tråkiga då man mejar ner allt motstånd med one shot kills. I första uppdragen åtminstone. 



#1281

Postad 27 januari 2016 - 22:17

Tegheim
  • Tegheim
  • Lärjunge

  • 497 inlägg
  • 0
Köpte Fallout 4 på skiva idag och håller på att installera. Xbox One, och troligtvis den sämsta installation jag varit med om.
Efter 4 timmar är jag nu på 17%...
Läste att vissa delar av spelet laddas hem, och visst, ja har bara 8mbit ADSL via WiFi, men detta var helt sinnes.
Har läst om folk som varit upprörda över en timmes installation...

#1282

Postad 27 januari 2016 - 22:23

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Har du 8 mb när du kör trådat också?



#1283

Postad 28 januari 2016 - 06:21

Tegheim
  • Tegheim
  • Lärjunge

  • 497 inlägg
  • 0
Jag var kanske lite otydlig, har 8Mbit från Telia via ADSL och tråd, som jag sedan kör WiFi på via en router.
Xboxet sitter inte på samma våning som modemet.

Min bror har samma internetabonnemang, men matar sitt xbox via tråd och han lyckades på nån timme totalt.

Jag har aldrig haft problem med xbox/wifi innan, men jag hoppas ju verkligen att det är fel på mitt nät denna gång. Annars blir jag orolig över vad som tog sån tid.

#1284

Postad 28 januari 2016 - 10:54

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Network, klicka sedan på bandwith usage, så ser du villken fart de tuffar i. För mig fo4 pc versionen var 99% download, bara installationsfil på skivan.

Xbox-skiva ingen aning då jag bara köper downloads.


Redigerat av SKIBBE, 30 januari 2016 - 12:32.


#1285

Postad 29 januari 2016 - 08:55

Tegheim
  • Tegheim
  • Lärjunge

  • 497 inlägg
  • 0
Startade installationen på onsdag kl 18 ca, igår torsdag när jag kom hem från jobbet var den klar som tur var. Antiklimax onsdags kväll kan jag säga ☺

#1286

Postad 30 januari 2016 - 12:14

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

  • 767 inlägg
  • 0

Nu när jag kommit upp mig i level så har spelet fått en ny dimension- det känns helt enkelt kul igen.

Försöker få starta questen Defend the Castle, den verkar kul :)



#1287

Postad 30 januari 2016 - 18:40

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

  • 3 398 inlägg
  • 0
Jag ligger på drygt 100 h. Börjar känns tomt. Känns som jag sett nästan allt. Funderar på att köra på med endast huvuduppdraget och lägga bort i väntan på någon DLC.

#1288

Postad 14 februari 2016 - 11:46

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

3 Hade en överlägsen start, här blev jag ganska förvånad på 4. är ju kul med lite sån "Lost" test av både oss och dom rika hehe men som sagt, det kändes inte alls lika starkt i starten.

 

Jag spelade 3 GOTY och gjorde nästan allt som gick att gjöra och jag tycker nog att det är ganska likt både 3 och NewVegas men är lite ....lugnare kanske...lite mindre fuckat liksom. Har inte fått in den där samma känslan men är bara i starten.

 

Jag tycker fortfarande att det är kul att utforska, även om jag inte är lika nazi på att ta allt skräp som jag var i 3 så går jag igjenom allting med glädje.

 

Angående att hacka terminaler som nån skrev så funkar ju fortfarande "remove dud/reset tries" så det går ju inte att misslyckas.

 

Jag brukar alltid spela quake-3 stil (är det spray and pray som det heter nu) men denna gången gick jag in stenhårt för en sneak-karaktär och är glad att jag gjorde det, verkar som att man kan bli ganska rå.

På grund at det så har jag inte rört power-armour så mycket, men hur får man igentligen den att hänga sådär fint som den gjör i load-screen? Om jag går långt bak så bara klagar den att jag inte kan lämna den där.


Redigerat av Demon Slayer, 14 februari 2016 - 11:47.


#1289

Postad 14 februari 2016 - 12:42

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Den enda karaktär man möjligen kan misslyckas med är nog en som enbart kör melee. Nu försöker de ju boosta den treaten allt vad det går för att det ska fungera också men meleea deathclaws i början kan nog va lite väl tufft utan att använda granater eller distansvapen.



#1290

Postad 14 februari 2016 - 17:33

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

3 Hade en överlägsen start, här blev jag ganska förvånad på 4. är ju kul med lite sån "Lost" test av både oss och dom rika hehe men som sagt, det kändes inte alls lika starkt i starten.

 

Jag spelade 3 GOTY och gjorde nästan allt som gick att gjöra och jag tycker nog att det är ganska likt både 3 och NewVegas men är lite ....lugnare kanske...lite mindre fuckat liksom. Har inte fått in den där samma känslan men är bara i starten.

 

Jag tycker fortfarande att det är kul att utforska, även om jag inte är lika nazi på att ta allt skräp som jag var i 3 så går jag igjenom allting med glädje.

 

Angående att hacka terminaler som nån skrev så funkar ju fortfarande "remove dud/reset tries" så det går ju inte att misslyckas.

 

Jag brukar alltid spela quake-3 stil (är det spray and pray som det heter nu) men denna gången gick jag in stenhårt för en sneak-karaktär och är glad att jag gjorde det, verkar som att man kan bli ganska rå.

På grund at det så har jag inte rört power-armour så mycket, men hur får man igentligen den att hänga sådär fint som den gjör i load-screen? Om jag går långt bak så bara klagar den att jag inte kan lämna den där.

 

 

Du går ur Power Armouren typ i ställningen, sen klickar du craft-valet på ställningen. När du sedan går ur den menyn så är det kirrat. 



#1291

Postad 14 februari 2016 - 18:54

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Aha, det ska jag testa ikväll.

 

Jag bara använder Sanctuary som bas, kändes som ett bra ställe att bygga på då det bara var att cleana 2-3 trasiga hus och så bygga lite snabbt.

 

Har inte lagt ned så mycket tid men typ rensat området så det ser skapligt ut, byggt 1 ordentligt hus med 3 våningar och defense, sen massa mat, lite elsaker och så en water purifier och beacon nere vid vattnet. Vet inte om jag drömmer men jag tycker det kommer lite nya purified water i staschen?



#1292

Postad 14 februari 2016 - 19:53

alka
  • alka
  • Användare

  • 198 inlägg
  • 0
Det är precis vad det gör när du har en purifyer eller brunn

#1293

Postad 14 februari 2016 - 22:38

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

Aha, det ska jag testa ikväll.

 

Jag bara använder Sanctuary som bas, kändes som ett bra ställe att bygga på då det bara var att cleana 2-3 trasiga hus och så bygga lite snabbt.

 

Har inte lagt ned så mycket tid men typ rensat området så det ser skapligt ut, byggt 1 ordentligt hus med 3 våningar och defense, sen massa mat, lite elsaker och så en water purifier och beacon nere vid vattnet. Vet inte om jag drömmer men jag tycker det kommer lite nya purified water i staschen?

 

Slänger man upp en 10st stora vattenanläggningar så får man rätt bra supply vilket kan ge bra med kulor när man säljer det till traders. =)



#1294

Postad 15 februari 2016 - 09:24

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Ok men power armor, ja den ställer sig lite bättre när jag gör som du säger, men den hänger fortfarande inte i kjedjor så som den gör i loadscreen?



#1295

Postad 15 februari 2016 - 23:35

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

Ok men power armor, ja den ställer sig lite bättre när jag gör som du säger, men den hänger fortfarande inte i kjedjor så som den gör i loadscreen?

 

Du tänkte så, tyvärr så är det sådär bara och inte lika fancy som i introt.



#1296

Postad 16 februari 2016 - 17:41

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0
DLC info:
https://bethesda.net...e/2016/02/16/77

#1297

Postad 16 februari 2016 - 18:30

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Vad är level cap btw? (och vad blir det i dlc)Har inte lust att läsa nånstans om spelet og få spoilers :P


Redigerat av Demon Slayer, 16 februari 2016 - 18:30.


#1298

Postad 16 februari 2016 - 18:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Finns ingen.



#1299

Postad 17 februari 2016 - 07:19

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0

Info om första DLC'na https://bethesda.net...e/2016/02/16/77



#1300

Postad 17 februari 2016 - 07:57

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Info om första DLC'na https://bethesda.net...e/2016/02/16/77

samma info som 3 poster upp? :P 





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.