Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Flickr

62 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 21 mars 2013 - 10:15

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Hittade ingen flickr-tråd så jag startar en.
Hör kan vi prata om flickr och länka till våra sidor så man kan adda varann om man vill

Jag börjar med en fråga.
Jag har läst att vill man ha mycket uppmärksamhet på en speciell bild som man tex vill ha chans att ha med på explore eller vara vill få uppmärksamhet så ska den bilden helst ligga högst upp i sin photostream.

Har letat men hittar ingenstans där man kan ändra ordning på sina bilder här utan det är alltid den senast uppladdade bilden dom hamnar först.

Någon som vet var man ändrar det?

#2

Postad 21 mars 2013 - 12:50

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 1
Explore är ju per datum så då är det väl alltid "dagens" bild som är kandidat och därmed ändå alltid högst upp?

#3

Postad 21 mars 2013 - 12:58

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Ja men ja tror inte bilderna måste vara från dagens datum vara för att det är dagens explore. Inte om man ska tro på det som skrivs runtomkring på olika forum i alla fall. Dör står det att det är absolut störst chans att hamna där med den bilden som är längst upp i sin stream och vill man ha en chans med en speciell bild ska man lägga den längst upp.

Men det verkar ju inte va någon som vet exakt hur det fungerar så jag funderar på om det bara är random allting då det ofta finns väldigt medelmåttiga och rent av dåliga bilder där.

#4

Postad 21 mars 2013 - 13:02

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Ok alla jag har haft har varit dagens bilder. Men menar du att det finns de som fått Explore på gamla bilder?
Jag själv tror det är svårt att påverka. Händer det så händer det. Det är ju inte heller något som påverkar så mk :P mer än att du spammas av mail från flickr.

#5

Postad 21 mars 2013 - 13:12

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Vad jag fattar det som såg funkar det på gamla bilder bara dom är högt upp så dom syns.

Nja det påverkar inte mer än att man får bekräftelse och blir jäkligt stolt för att folk gillar ens bilder :P

Men jag börjar få ganska bra flow på min sida ändå. :)

#6

Postad 21 mars 2013 - 13:17

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Jag tror det verkar roligare än det är när du inte fått någon Andreas:) när du får en kommer det vara kul ett tag sen är det inte så mkt mer:)

Tänk så här. Du skrev själv att många av bilderna inte ens är särskilt bra och vissa rent av dåliga. Ändå vill du ha dom där ;) blir lite knepigt ställningstagande där :)

Ang. att länka konton så är jag här. http://www.flickr.com/photos/simonkg/
Tror de flesta flickranvändare här inne redan addat mig men annars har ni en gyllene möjlighet nu ;)

Redigerat av Sgart, 21 mars 2013 - 13:30.


#7

Postad 21 mars 2013 - 13:37

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Jo men dom flesta är ju fortfarande bra som hamnar där så det känns ju fortfarande lite prestige. Men jag vill ju inte att en av mina dåliga bilder hamnar där ;)



#8

Postad 21 mars 2013 - 14:23

knobloch
  • knobloch
  • Guru

  • 4 023 inlägg
  • 0
Sökte lite snabbt i Flickrs forum och mycket riktigt sorteras bilderna i kronologisk ordning baserat på uppladdningsdatum i din Photostream.

Enda sättet att få en gammal bild överst är att ändra uppladdningsdatum på bilden (när du är inne på en bild välj Actions->Edit titles, tags and dates). Där kan du ändra uppladdningsdatum (och klockslag), dock ej framåt i tiden. Så om du alltid vill ha samma bild överst måste du alltså ändra datum på denna så fort du laddat upp nytt material. Lite omständligt...

#9

Postad 21 mars 2013 - 15:08

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
aha på så vis .. tack så mycket för det knobbe

#10

Postad 12 september 2013 - 07:03

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

  • 11 229 inlägg
  • 0
Öppnade ett Flickr konto igår, har väl kommit så långt som beskrivs ovan att det verkar hopplöst att sortera Photostream. Är det "Add to set" man kan använda för att få någon snabb ordning på bilderna, jag orkar inte med någon taggning, men skulle kunna tänka mig att jag har olika mappar i alla fall. Går det att få bilder sorterade i alfabetiskordning i varje set-mapp så vore det fint. Kan man ladda upp bilderna direkt till en set-mapp? Mitt behov är att kunna ha bilder i molnet och kunna visa var man än är. Tacksam om man fick någon bra råd. Hittade inte heller hur man gör för att fortsätta att stoppa in bilder i en set-mapp som finns

#11

Postad 12 september 2013 - 08:07

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Vill du ha bilderna i mappar på är det "set" du ska använda. Alla bilder kommer dock finnas kvar i din photostream.
Du kan välja "add to set" när du laddar upp en bild så att den hamnar där direkt.
Om det går att få dom i bokstavsordning vet jag inte.

Inne i "organize" ordnar du och sorterar du alla dina dina bilder sen om du vill. Ifall du vill lägga in bilder i mappar senare.

#12

Postad 12 september 2013 - 11:34

knobloch
  • knobloch
  • Guru

  • 4 023 inlägg
  • 0
Bokstavsordning ska funka.

Här är sorteringsalternativen inom ett Set:

Postad bild

#13

Postad 13 september 2013 - 07:57

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Du kan ladda upp i set eller lägga dom i set i efterhand. Själv sorterar jag mina bilder i set sorterat på mina gluggar

#14

Postad 13 september 2013 - 18:10

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

  • 11 229 inlägg
  • 0
Tack för hjälpen, lika bra att tänka ut ett bra sorteringssystem från start, så man inte måste sortera om en 5000bilder senare. Tror jag sorterar efter ämne och år.

#15

Postad 24 september 2013 - 07:02

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Är det någon här som använder flickr appen på telefonen?
Är den i så fall lika seg som min? När man bläddrar bland bilder till exempel så fryser allt. Ibland nån sekund bara men oftast betydligt längre. Kanske uppåt 10-15 SEK ich inte bara ibland utan det är ju hela tiden.

Har uppdaterat den när det har behövts och installerat om appen men inget verkar hjälpa.

#16

Postad 25 september 2013 - 10:47

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
FlickR på tele tycker inte jag fungerar så bra. Särskilt inte om man vill trycka upp större bild på vissa osv. Där fungerar 500px mkt bättre så att säga.

#17

Postad 02 oktober 2013 - 09:27

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

  • 11 229 inlägg
  • 0
Har kommit en bra bit med Flickr. Iaf med iPad så fungerar den app'en bra och det är en bra fart på bildvisning. Har nog inte testat så mycket med mobil ännu. Dock så blev jag besviken på AppelTV som har en Flickr applikation, den var gasnka seg och det tog kasnke någon sekund mellan bilderna. Det är väl att det behövs bättre buffert så att bilder lagras upp i förväg så de är redo för visningen, denna buffert är troligen sämre för mobil och AppelTV

Någon som vet hur man anger vilka som är familj och vänner som kan få se privata bilder? Jag har bockat i privat för ett anatl bilder men hur styr man sedan rättigheterna?

#18

Postad 02 oktober 2013 - 09:47

Unregistered8fd24ce0
  • Unregistered8fd24ce0
  • Lärjunge

  • 474 inlägg
  • 0
När man lägger till en kontakt på Flickr så får man kryssa i om det är en vän, familj eller bara en kontakt. (Går även editera i efterhand)

#19

Postad 02 oktober 2013 - 10:51

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

  • 11 229 inlägg
  • 0

När man lägger till en kontakt på Flickr så får man kryssa i om det är en vän, familj eller bara en kontakt. (Går även editera i efterhand)

OK, tack ska kolla. Har ännu inte skapat några kontakter. Måste kontakter ha Flickr-konton eller kan man delge någon en behörighet på något sätt? typ länk till en mapp såsom man gör i dropbox?

#20

Postad 06 oktober 2013 - 06:53

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

  • 11 229 inlägg
  • 0
Har inte fått förmedling av privata bilder att fungera. Det fungerar säkert om man går vi kontakter, men då måste varje mottagare skapa ett Flickr konto. Tänkte att det gick vi delning av bilder via länk via email men det gick enbart på public. Kanske är det så att man måste skicka bilderna till dropbox och därifrån dela ut?

Annars har jag fått mycket att fungera, har fått laddat över lite mer än 2000 bilder på några veckor, och hade bildvisning igår från ipad app till AppelTv och det fungerade riktigt bra. Sorteringen i mappar går också bra och sortering såsom man vill

#21

Postad 06 oktober 2013 - 15:22

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Så vad har du för kontonamn då Peter :)?

#22

Postad 06 oktober 2013 - 15:38

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

  • 11 229 inlägg
  • 0

Så vad har du för kontonamn då Peter :)?

peter.dahlen

#23

Postad 30 oktober 2013 - 09:32

knobloch
  • knobloch
  • Guru

  • 4 023 inlägg
  • 0

Har inte fått förmedling av privata bilder att fungera. Det fungerar säkert om man går vi kontakter, men då måste varje mottagare skapa ett Flickr konto. Tänkte att det gick vi delning av bilder via länk via email men det gick enbart på public. Kanske är det så att man måste skicka bilderna till dropbox och därifrån dela ut?

Annars har jag fått mycket att fungera, har fått laddat över lite mer än 2000 bilder på några veckor, och hade bildvisning igår från ipad app till AppelTv och det fungerade riktigt bra. Sorteringen i mappar går också bra och sortering såsom man vill

Lite sent svar här kanske, men man kan dela privata bilder med ett så kallat "Guest pass". Man skapar då en länk som vem som helst kan använda (även om man inte har Flickr-konto).

Om du har skapat ett Set som innehåller privata bilder och väljer att dela detta genom att skapa en länk så kommer det upp ett meddelande om att Set:et innehåller privata bilder. Du kan då välja att dessa fortfarande ska vara privata och skapa ett Guest pass.
Bifogad fil  Magical Snap.jpg   24,08K   0 Antal nerladdningar

Det finns även en Guest pass-historik där du kan se alla du skapat och även avsluta dessa i efterhand om man vill.

#24

Postad 30 oktober 2013 - 19:40

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

  • 11 229 inlägg
  • 0
Tack Björn, ska testa det för jag har inte ännu hittat någon lösning för visning av privata bilder

#25

Postad 15 januari 2014 - 10:21

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15 622 inlägg
  • 0
Uppar lite...

Går det att använda Flickr som en enkel blogg. Har sen tidigare en wordpress sida för familj att ta del av bilder och sånt. Men jag känner lite att det är för mycket pyssel. Som det är nu så tycker jag man har för många olika medier att skicka bilder till. Det är forumet, wordpress, dropbox, hemma i nätverket osv...

Det jag vill ha är en enkel magisk lösning till allt. Jag vill kunna lägga upp foton på ETT ställe, kanske skriva några rader (blogga), dela dessa bilder från detta ställe till forum, familj, vänner och även bildvisningen hemma. Alltså en export för allt delande, postande och visande.

Det som lockar med Flickr är Apple tv funktionen samt att posta till forumet. Så om det går att blogga på samma gång är det stort plus! Idag måste jag exportera till iPhoto för att kunna strömma bilder i hemmet.

Har jag för höga krav? :P

#26

Postad 15 januari 2014 - 10:27

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
jag vet inte om du kan blogga på flickr. Har aldrig sett en sådan funktion.
Det första jag tänker på när det gäller bilder och blogg är fotosidan.se där finns ju ett bloggsystem för betalande medlemmar. på fotosidan har du dessutom en egen sida där du lägger upp bilder och kan skapa mappar och sortera som du vill precis som flickr.

ett tips bara ifall du inte visste :)

#27

Postad 15 januari 2014 - 14:42

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Du kan ju skriva kommentarer om fotot på flickR.
så det beror väl lite på hur du menar med blogga.

#28

Postad 15 januari 2014 - 15:27

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

  • 12 974 inlägg
  • 0
Jo visst kan man göra en beskrivning till ett set? Det är jag säker på. Har sett många som lagt upp testbilder i ett set och skrivit där vad de testat liksom.

Typ såhär:

Redigerat av overhard, 15 januari 2014 - 15:28.


#29

Postad 15 januari 2014 - 15:43

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15 622 inlägg
  • 0

Du kan ju skriva kommentarer om fotot på flickR.
så det beror väl lite på hur du menar med blogga.

Jag menar typ, om man har fotat massa bilder vid en händelse och vill skriva om just den händelsen. Då ska bilderna höra ihop med det man skriver. Vad jag förstår så läggs bilder in på flickr i en rak ström.

Har googlat lite, och dflickr själva rekomenderar extern blog till bilder som skall tas från flickr. Men man kan alltså göra "blogg liknande" sets, där man kan beskriva sjävla set'et? hmmm... det kommer ju resultera i en massa sets alltså? hur kommer dom sen att organiseras i flickr?

#30

Postad 15 januari 2014 - 15:56

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

  • 12 974 inlägg
  • 0
I flickr ligger de väl i datumordning i din photostream men du kan samla upp dem i sets men även ha tags för att göra samlingar av olika typ med samma bild. Typ. Men i ett set kan du göra en beskrivning. Det är väl det närmaste du kan komma en blogg vad jag kan tro.

Här har du ett till med lite mer text. Vet inte om det går att få mer av texten att visas utan att peka på den, men jag tror detta kan funka...

länk

#31

Postad 15 januari 2014 - 19:18

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Har en lite märklig fråga som inte har så mycket med flickr att göra men jag orkar inte starta ny tråd.
Om man har sin iphone och går in på sin flickr och sen kollar på en bild man tagit, tar man sen och sparar bilden eller tar en skärmdump på bilden . Vad blir det då för kvalitet på bilden om man lägger upp den på Facebook tillexempel? Eller här. Får den samma kvalitet och storlek som den på flickr eller förminskas den på något sätt?

#32

Postad 16 januari 2014 - 07:32

overhard
  • overhard
  • Über-Guru

  • 12 974 inlägg
  • 0
Tar du en skärmdump så kan det ju vara en komprimerad mobilanpassad bild som visas och du tar då en kopia av den med mobilens skärmupplösning typ. Sparar du den borde det dock bli samma kvalité som när du lagt upp den. Men jag vet inte.

#33

Postad 16 januari 2014 - 11:03

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
ok tack. Nej jag har ingen aning. Bara kom och tänka på det :)

#34

Postad 16 januari 2014 - 14:53

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Har en lite märklig fråga som inte har så mycket med flickr att göra men jag orkar inte starta ny tråd.
Om man har sin iphone och går in på sin flickr och sen kollar på en bild man tagit, tar man sen och sparar bilden eller tar en skärmdump på bilden . Vad blir det då för kvalitet på bilden om man lägger upp den på Facebook tillexempel? Eller här. Får den samma kvalitet och storlek som den på flickr eller förminskas den på något sätt?


Skärmdump blir nog alltid samma upplösning som mobilens native.

Precis som när du skärmdumpar på en dator. Den tar vad du ser.

#35

Postad 16 januari 2014 - 15:07

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Ok inget man ska göra om man vill att bilderna ska se bra ut då med andra ord :)

#36

Postad 17 januari 2014 - 19:20

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Precis. Det finns ju dock en funktion i flickr att dela till FB

#37

Postad 26 mars 2014 - 13:21

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
har dom gjort om flickr idag eller i natt eller? mitt är då inte likt i alla fall.

förr har det varit så att när jag klickar på en av mina bilder så blir den större och alla kommentarer dyker upp under bilden.
Nu när man klickar upp en bild så blir det en svart bakgrund och sen dyker det upp en spalt till höger där kommentarer syns. hittar heller inte rätt code att kopiera för att lägga in i forum.
testade ett par olika. Ett par blev det bara en länk och ingen bild. och en annan dyker bilden upp men ingen länk under bilden som det brukar.

ser det likadant ut för eller eller har jag råkat ändra något hos mig?

#38

Postad 26 mars 2014 - 16:14

knobloch
  • knobloch
  • Guru

  • 4 023 inlägg
  • 0
Det är en generell ändring för alla som kör med engelska som språk. Suger, jag vet.
Har själv bytt till tyska så länge, men de lär väl ändra layouten för det också inom kort. :(

#39

Postad 26 mars 2014 - 16:40

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Trist. Du vet var jag hittar den vanliga länken att kopiera?
Förr hette det väl BBcode men den hittar jag inte längre

#40

Postad 26 mars 2014 - 16:48

Unregistered6e59ce73
  • Unregistered6e59ce73
  • Über-Guru

  • 10 303 inlägg
  • 0
Pilen i rutan och sedan häftstift så tror jag det funkar ..
Skit flickr ;)

#41

Postad 26 mars 2014 - 17:04

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Har för mig jag testade knappnålen men jag ska testa igen

#42

Postad 27 april 2014 - 09:28

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
hur får man en kortare flickrlänk under bilderna som man lägger in här?

i lightroom kan man ju ändra vad man vill ha med när man exporterar bilden. Tex sitt namn eller brännvidd eller andra saker.
På mina bilder står det alltid slutartid, bländare och iso. ändrade då så det bara står mitt namn. Sen la jag in den bilden på flickr, sen kopierade jag BBcode och la in bilden här. Men fortfarande står det slutartid och allting på länken.

ändrar flickr till det oavsett vad man har för inställningar på lightroom?

och varför hamnar länken bredvid bilderna från vissa personer? min länk börjar bredvid bilden, sen fortsätter under. Har sett det från andra personer också.

Redigerat av andreassofus, 27 april 2014 - 09:28.


#43

Postad 27 april 2014 - 09:53

Velodynamic
  • Velodynamic
  • Mästare

  • 3 695 inlägg
  • 0

och varför hamnar länken bredvid bilderna från vissa personer? min länk börjar bredvid bilden, sen fortsätter under. Har sett det från andra personer också.

Bra fråga. Det måste ha hänt nåt när flickr fick en ny layout, för det hände inte förr när man postade länkad bild hit förrut.
Nu måste jag alltid redigera inlägget så att jag knackar in ett radbyte (enter) mellan bilden och flickr-länken.
Omständigt.

#44

Postad 27 april 2014 - 10:00

Unregistered6e59ce73
  • Unregistered6e59ce73
  • Über-Guru

  • 10 303 inlägg
  • 0
Eller kör man tyska layouten ;)
Omständigt är det dock med nya

#45

Postad 27 april 2014 - 10:02

Unregistered8fd24ce0
  • Unregistered8fd24ce0
  • Lärjunge

  • 474 inlägg
  • 0
Ang. länken så vet jag inte varför, men eftersom allt är en lång "mening" så verkar det bli något dumt att forumet bara kan visa en viss rad längd och skicar sedan ner resten på raden under.
Jag brukar lösa detta genom att lägga en radbrytning mellan bilden och länken, måste ha blivit något konstigt när flickr uppdaterade sin layout.

Ang. namnet på bilderna så brukar flickr ta filnamnet. Men jag brukar ta bort namnet i "uploading" menyn så att alla mina bilder heter "Untitled"

#46

Postad 27 april 2014 - 19:39

pingo2002
  • pingo2002
  • Forumräv

  • 675 inlägg
  • 0
Det är ju en djungel av grupper på Flickr. Är det någon som är värd att gå med i? Vilka är ni med i?

#47

Postad 27 april 2014 - 19:42

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
tack för infon.

men att flickr tar filnamnet, stämmer det? Är det inte filnamnet man ändrar i lightroom om man vill? tex att ha med copyright eller exifinfo och sånt. ?

kollar jag i min mapp där jag exporterat bilden till så står det exakt så som jag ändrat till i LR. men sen när jag lägger in den på flickr så getter bilden fortfarande massa exifinfo

#48

Postad 09 juni 2014 - 19:15

knobloch
  • knobloch
  • Guru

  • 4 023 inlägg
  • 0
Någon annan som för tillfället har problem med att publicera bilder till Flickr från LR? Eller är det bara jag? :(

EDIT: Hehe.. Glöm ovan. Hade på något sätt lyckats markera drygt 600 bilder för ompublicering, så när jag tänkte publicera tre stycken bilder så försökte LR publicera om några fler.. Blev lite segt..

Redigerat av knobloch, 09 juni 2014 - 20:37.


#49

Postad 02 augusti 2014 - 18:09

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15 622 inlägg
  • 0
Hörni Flickr'are... :) Jag har inge flickr men funderar på att skaffa. Det jag är ute efter är att skapa en privat "ström" eller ett privat album (album finns egentligen inte i flickr vad jag förstår). Alltså innehållet ska endast beskådas av inbjudna. Om man kan skapa olika "album" så vore det bra också. Tex att jag har en "Huset" ström, där jag lägger bilder på huset och renoveringar. Den strömmen skall också endast ses av utvalda personer. Jag vill alltså helst ha olika strömmar, alla privata men endast inbjudna kan se. Om man inte kan ha flera så är väl det ok också. Men ni förstår vad jag är ute efter tror jag.
Jag vill alltså visa bilder för vänner och släkt men inte för hela flickr. Sen vill jag naturligtvis ha en offentlig ström också.

Redigerat av Mikael_R, 02 augusti 2014 - 18:09.


#50

Postad 02 augusti 2014 - 20:02

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12 727 inlägg
  • 0
Jag har skaffat ett flickr konto, men fattar ingenting hur jag ska göra, men man kanske skulle sätta sig in i det.

Vad är både bra och dåligt med flicr ?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.