Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

The Legend of Zelda: Breath of the Wild [Switch/Wii U]

476 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Wii U) (Nintendo Wii U-spel) 8 8,4 (14) 699:-
The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Switch) (Nintendo Switch-spel) 9 9,03 (63) 629:-
The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Limited Edition (Switch) (Nintendo Switch-spel) 9 8,4 (4) Inga priser

#101

Postad 03 december 2016 - 10:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

The Elder Scrolls: Daggerfall är cirka 161`500 km2

 

Japp.

 

Men om man räknar yta som har något intressant så blir de ju betydligt, betydligt mindre. Kolla den här videon t.ex., sjukt tråkig värld. Är väl några promille som är intressant på sin höjd. Döyta är ju enkelt att göra, att fylla spelvärlden med roliga saker är det svåra.

 

http://www.youtube.com/watch?v=flQfpBHBxNw



#102

Postad 03 december 2016 - 11:00

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Känner til det, och det var lite så i Arena också även om jag hittade en del coola grottor med bra saker i lite på måfå ute i världen utanför stigar och vägar. Men det fanns ju i Oblivion också.

 

Personligen tycker jag att Skyrim har för mycket saker då jag knappt vågade gå någotnstans rädd för att fucka upp sidouppdrag.

 

Vatten överallt tyckte jag inte var ok i Zelda, d¨har jag hellre öde land - Ett fint mellanting är ok.



#103

Postad 03 december 2016 - 21:19

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Men Zelda blir bra! Tack för senaste filmen.



#104

Postad 04 december 2016 - 11:16

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Area-storleken är väl bara intressant om ytan populeras med intressant innehåll?

 

Elite Dangerous simulerar hela Vintergatan med ca 400 miljarder stjärnor och deras planeter i omlopp. Men såvida du inte är väldigt intresserad av Astronomi finns liten anledning idag att besöka 99.999999999% av galaxen.

 

Nu tror jag att Zelda kommer att vara populerat med intressant innehåll. Att jämföra med  Daggerfall eller Arena är väl meningslöst? Annat än som koncept var de spelen tydligt automatgenererade med ganska tråkigt innehåll.


Redigerat av Unregisterede32cf070, 04 december 2016 - 12:00.


#105

Postad 04 december 2016 - 17:56

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Det var bara för att poängtera att det finns mycket mycket större spel. Att en del av dom är ointressanta idag kan jag förstå men när dom kom så var det magiskt. Minecraft är dock högst intressant men är inte heller samma spel.

 

Men sammtidigt finns det ju inte några andra spel som Zelda ö.h.t...

Zelda har några av dom bäst designade världar jag har spelat så självklart är det ett annat typ av spel och förhoppningsvis kommer det finnas små pussel och hjärtbitar i minigrottor/pussel/tävlingar utspritt lite här och där.


Redigerat av Demon Slayer, 04 december 2016 - 17:58.


#106

Postad 06 december 2016 - 19:49

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 1

Jag är iaf sjukt taggad på ett Zelda utan viftning.



#107

Postad 08 december 2016 - 12:28

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Dark Souls och Darksiders är väl tyyp som Zelda?

De senaste fyra Zelda-spelen (Ocarina, Skyward, ALBW och Windwaker) har jag spelat mer än halvvägs, men sedan kommer jag av mig och tar inte upp det igen. :-/

Redigerat av Unregisterede32cf070, 08 december 2016 - 12:41.


#108

Postad 11 december 2016 - 13:52

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Nej.

 

I DS går man upp levlar, dvs om man inte klarar en boss så kan man gå ut och slåss lite och bli bättre och så komma tilbaka och då vara fysiskt starkare. I Zelda måste man antingen bara nöta eller eventuellt hitta hjälpmedel typ feer i flaskor eller starkare svärd men just svärd/rustning brukar vara fett knutet til story så att man inte kan bara gå och plocka dom.

 

RPG <--DS 
Adventure <--Zelda



#109

Postad 11 december 2016 - 14:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

I DS går man upp levlar, dvs om man inte klarar en boss så kan man gå ut och slåss lite och bli bättre och så komma tilbaka och då vara fysiskt starkare. I Zelda måste man antingen bara nöta eller eventuellt hitta hjälpmedel typ feer i flaskor eller starkare svärd men just svärd/rustning brukar vara fett knutet til story så att man inte kan bara gå och plocka dom.

 

Breath of the Wild är väl det mest RPG:aktiga Zelda hittills dock, med frihet i vart man går, rustning/svärd med stats och möjlighet att öka stamina/liv via orbs.

 

Men Dark Souls och Zelda är ändå inte liknande spelupplevelser. Svåra strider är fokuset i DS och det har det ju aldrig varit i Zelda, som är mer pusselinriktat, något DS saknar. Man pratar knappt med någon i DS heller, medan Zelda är mer som ett äventyr där man stöter på nya karaktärer som man kan hjälpa.

 

Darksiders däremot är ju en carbon copy av Zelda.


Redigerat av Zoiler, 11 december 2016 - 14:46.


#110

Postad 11 december 2016 - 16:24

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Jag har medvetet inte läst någonting om nya Zelda för jag vill spela så blind som möjligt så känner inte till någonting om armour/weapons, men den största skillnaden mellan adventure och rpg för mig är om man får xp av f.eks att slåss.



#111

Postad 12 december 2016 - 10:40

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
Kommer bli sååååå grymt det här när det väl kommer.
Har bokat switch och spelet ifall jag vill ha nya, annars har jag en bokning på WiiU versionen också.

Har ni kört twilight princess på WiiU och klarat den "nya" wolf dungeon? Gör det innan detta kommer ut annars.

#112

Postad 13 december 2016 - 13:36

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Nej.

I DS går man upp levlar, dvs om man inte klarar en boss så kan man gå ut och slåss lite och bli bättre och så komma tilbaka och då vara fysiskt starkare. I Zelda måste man antingen bara nöta eller eventuellt hitta hjälpmedel typ feer i flaskor eller starkare svärd men just svärd/rustning brukar vara fett knutet til story så att man inte kan bara gå och plocka dom.

RPG <--DS
Adventure <--Zelda

Tomater och potatis eller nåt. :D

#113

Postad 13 december 2016 - 13:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Tomater och potatis eller nåt. :D

 

Typ som FPS är samma sak som TPS, bara det att man ser i förstaperson i den ena. Sportspel är samma som bilspel, förutom att man kör bil i den ena ;)

 

Var det förresten inte Metroid du tyckte DS var likt? Vill minnas du sa det någon gång.

 

Det finns även andra som gjort jämförelsen DS och Zelda på Internet (av någon anledning), men skaparen av DS säger så här:

 

"When I was a student, The Legend of Zelda was truly monumental," he said. "So to be perfectly honest, I feel deeply unworthy of the comparison. The Legend of Zelda and Dark Souls are different games belonging to different genres though, and they're guided by different concepts of game design."

He continued: "They don't need to aspire to the same ideals. If there are similarities, they probably stem from the fact that The Legend of Zelda became a sort of textbook for 3D action games."

 

Later in the interview, Miyazaki was asked more about the difference in design between the two series'. The Legend of Zelda, according to producer Eiji Aounuma, shouldn't allow players to lose their bearings and get lost in the world. Dark Souls, on the other hand, does the bare minimum to guide the player, instead pushing them to discover the world and its systems for themselves, which often means getting lost.


Redigerat av Zoiler, 13 december 2016 - 13:47.


#114

Postad 14 december 2016 - 09:26

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Typ som FPS är samma sak som TPS, bara det att man ser i förstaperson i den ena. Sportspel är samma som bilspel, förutom att man kör bil i den ena ;)

Var det förresten inte Metroid du tyckte DS var likt? Vill minnas du sa det någon gång.

Det finns även andra som gjort jämförelsen DS och Zelda på Internet (av någon anledning), men skaparen av DS säger så här:

"When I was a student, The Legend of Zelda was truly monumental," he said. "So to be perfectly honest, I feel deeply unworthy of the comparison. The Legend of Zelda and Dark Souls are different games belonging to different genres though, and they're guided by different concepts of game design."
He continued: "They don't need to aspire to the same ideals. If there are similarities, they probably stem from the fact that The Legend of Zelda became a sort of textbook for 3D action games."

Later in the interview, Miyazaki was asked more about the difference in design between the two series'. The Legend of Zelda, according to producer Eiji Aounuma, shouldn't allow players to lose their bearings and get lost in the world. Dark Souls, on the other hand, does the bare minimum to guide the player, instead pushing them to discover the world and its systems for themselves, which often means getting lost.

Metroidvania kittlar ungefär samma nerv och ger en liknande upplevelse så det är möjligt att jag sagt det någon gång. Jag klumpar verkligen ihop genres mer än vad ni gör. I min värld är Dark Souls, Zelda, Metroid, Dragon's Dogma, Witcher 3 mfl äventyr, ingen av de känns speciellt rpgigt. Men om xp, grinding o lvl definierar rpg så pratar vi om olika saker. Inte för att det spelar någon roll.

 

Civilization och Total War är typ samma sorts spel också... :)


Redigerat av Unregisterede32cf070, 14 december 2016 - 10:06.


#115

Postad 14 december 2016 - 12:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jag klumpar verkligen ihop genres mer än vad ni gör.

 

Ja det kan man säga. Fast, Souls-serien är väl bland dina favoritspel och du har inte ens spelat igenom de fyra senaste Zeldaspelen du spelat, så det kanske kan ge en indikation om att de inte är typ samma :) . Finns ju uppenbarligen något som gör att du gillar den ena bättre än den andra.



#116

Postad 14 december 2016 - 13:08

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Ja det kan man säga. Fast, Souls-serien är väl bland dina favoritspel och du har inte ens spelat igenom de fyra senaste Zeldaspelen du spelat, så det kanske kan ge en indikation om att de inte är typ samma :) . Finns ju uppenbarligen något som gör att du gillar den ena bättre än den andra.

Ja, det ena är mycket mer spännande, bättre spelkontroll, roligare strider och har en intressantare värld. Sedan har Zelda en massa pussel som ska lösas, vilket inte existerar i Dark Souls, inte på samma sätt i alla fall. Det senaste Zelda-spelet jag spelade igenom var den där med vargen.

 

Dock handlar båda om att utforska en fantasyvärld med ett realtidsstridssystem med hubbar, bossar, loot, m.m. Jag föredrar bara den ena framför den andra.

 

Blir skitjobbigt om man ska underkategorisera på detaljnivå. Lite som mina musikerkompisar som skiktat upp hårdrock i hundra kategorier. För de är det viktigt, för mig räcker det med hårdrock som inte är samma som pop, jazz, rock eller blues. Kanske hade jag klumpat ihop blues med rock om jag inte haft koll på musikteori så pass att jag på detaljnivå känner till disonanstonerna som man ofta smyckar melodierna med i Blues.

 

Alltså, jag bashar er inte för att ni gör skillnad på genres. Jag bara syftade på att Dark Souls och Darksiders har likheter med Zelda. Tycker ni inte det så tycker ni inte det.


Redigerat av Unregisterede32cf070, 14 december 2016 - 13:30.


#117

Postad 14 december 2016 - 13:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

JAlltså, jag bashar er inte att ni gör skillnad på genres. Jag bara syftade på att Dark Souls och Darksiders har likheter med Zelda. Tycker ni inte det så tycker ni inte det.

 

Nä, jag bashar inte dig heller. Men du frågade ju oss vad vi tycker så :)

 

Likheter finns, men "typ som Zelda" håller jag inte med om.

 

Det här:

 

Dock handlar båda om att utforska en fantasyvärld med ett realtidsstridssystem med hubbar, bossar, loot

 

 

Är det ju ganska många spel som passar in på.

 

Dark Souls bygger på att det ska vara utmanande och ger inte spelaren någon handledning, Zelda är enkelt och ger alldeles för mycket handledning.

Zelda är tungt pusselbaserat, DS har inga pussel i stort sett.

Dark Souls har knappt några mellansekvenser eller interaktion med andra NPC:er i världen, Zelda är fullt av sånt.

Dark Souls har loot, Zelda har hittills inte haft det.

Dark Souls har exp och level upp, Zelda har det inte.
Dark Souls har ett onlinesystem, Zelda har det inte.

I DS är du förpassad till ett slott, en dungeon i Zelda i stort sett. I Zelda har du frihet att rida häst, göra sidouppdrag och besöka städer. Det är ett öppet äventyr, medan DS är en dungeon crawler.

 

Men ska jag leta skillnader mellan Darksiders och Zelda så är det nästan omöjligt. Darksiders är "typ som Zelda".

 

 

Men iom att du grupperar Civilization och Total War också så är din defintion lite bredare än min/de flesta andras, för de är helt olika spel för mig :)



#118

Postad 16 december 2016 - 17:26

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Webhallen hade en Zelda lampa i julkalendern idag. Blev ett köp. Blir nog bra i barnrummet.

#119

Postad 17 december 2016 - 00:05

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Webhallen hade en Zelda lampa i julkalendern idag. Blev ett köp. Blir nog bra i barnrummet.


Hur mycket betalade du för den?

#120

Postad 17 december 2016 - 14:32

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
179:- tog dom för den istället för 299:-

Har en bokad om du vill ha. Fast frakten får du stå för själv om du inte finns i Göteborg.

#121

Postad 17 december 2016 - 16:33

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

179:- tog dom för den istället för 299:-

Har en bokad om du vill ha. Fast frakten får du stå för själv om du inte finns i Göteborg.

Aha oj, jag köpte två under black friday när priset hamnade på 199:- styck så man går miste om 40:- totalt. Tack så mycket för erbjudandet dock, om jag inte bodde i sthlm hade jag nog tackat ja :)



#122

Postad 17 december 2016 - 16:34

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
Lugnt :)

Dom är fina iaf o ger skönt ljus.

#123

Postad 31 januari 2017 - 12:18

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Ja, då var det bara en månad kvar :)

 

När vi först fick se gameplay från spelet, så blev jag besviken.

Allt kändes lite tomt på innehåll, och jag fick inte den där klassiska mysiga Zelda känslan av det jag såg.

 

Men efter att ha sett hur det utvecklat sig sen dess, och fått en titt på lite dungeons, så har jag blivit brutalt sugen på spelet.

Så jag bokade en Limited Breath of the Wild box, och känner mig nu som ett barn som väntar på julafton :D

 

Jag hoppas bara på att även sido uppdragen är kul, och att det inte fastnar i nån enformig fetch quest fälla.



#124

Postad 31 januari 2017 - 14:05

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Gillar hur killen i mitten slungar iväg sin mobil, när dom får reda på releasedatumet :D

https://www.youtube.com/watch?v=pfOM3yNVCZ8

 

Önskar att JAG kunde blir lika entusiastisk över sånt här ;)



#125

Postad 31 januari 2017 - 14:36

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
Ähh sådana där videos är ju bara fake ändå, därför dom spelar in det liksom.

Men ja man är ju lite sugen på zelda.

#126

Postad 31 januari 2017 - 15:21

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Yeah. Får packa upp min Wii U när Zelda släpps. Har redan förvarnat min sambo ;)



#127

Postad 31 januari 2017 - 16:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ähh sådana där videos är ju bara fake ändå, därför dom spelar in det liksom.

 

Haha, tror faktiskt inte det. De där ser ut som Nintendonördar så det stämmer säkert, sen spelar de väl över lite kanske (hoppas jag) :D



#128

Postad 31 januari 2017 - 17:43

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0

Haha, tror faktiskt inte det. De där ser ut som Nintendonördar så det stämmer säkert, sen spelar de väl över lite kanske (hoppas jag) :D


Precis överspelet jag syftade på, sådär är ju bara inte "normalt" beteende. Plus att dom råkade spela in... 🙄🙄🙄

#129

Postad 31 januari 2017 - 18:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Precis överspelet jag syftade på, sådär är ju bara inte "normalt" beteende. Plus att dom råkade spela in...

 

Tycker inte det skiljer sig från hur folk beter sig när deras favoritlag gör mål. Man sträcker upp händerna i luften och jublar :). Även när kamerorna inte rullar.

 

Tänkte mest på han som kastade mobiltelefonen, tyckte han stod redo redan innan bara för att det spelades in.

 

Själv satt jag helt tyst och tänkte "ja vad fan skulle de ha annars" när de utannonserade datumet -_-. Plus att de redan hade sagt "När släpps Zelda?" hundra gånger innan så det var självklart att det skulle vara till lanseringen. Kollade inte ens på trailern efter ett tag eftersom de spoilade hela spelet :D . Men men, vissa är mer entusiastiska.



#130

Postad 31 januari 2017 - 21:46

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
Skillnaden är att när det händer i sport så är det där precis nu det händer. Här var det som sagt inspelat och man ser på dom att dom är beredda på vad dom ska göra.

#131

Postad 31 januari 2017 - 22:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Skillnaden är att när det händer i sport så är det där precis nu det händer. Här var det som sagt inspelat och man ser på dom att dom är beredda på vad dom ska göra.

 

Är det inte live? Har de redan sett den? I så fall är det ju sjukt konstigt.



#132

Postad 01 februari 2017 - 19:57

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
Så...den stora frågan då: Finns det en enda människa på denna jord som kan tänka sig att köpa 1-2-Switch till fullpris? :D

#133

Postad 01 februari 2017 - 20:36

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Så...den stora frågan då: Finns det en enda människa på denna jord som kan tänka sig att köpa 1-2-Switch till fullpris? :D


Nej. Inte normal iallafall. Kanske någon som alltid har drömt att mjölka kossor...

#134

Postad 01 februari 2017 - 20:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Det finns ju komjölk i Zelda, men annars ser jag inte kopplingen? :)



#135

Postad 02 februari 2017 - 15:58

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Det finns ju komjölk i Zelda, men annars ser jag inte kopplingen? :)


Svarade bara på Pacmans fråga 😂😂 ser nu att det var Zelda tråden 🙈

#136

Postad 02 februari 2017 - 16:45

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0
https://youtu.be/pV3kbfDzpfs

#137

Postad 02 februari 2017 - 21:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Svarade bara på Pacmans fråga ser nu att det var Zelda tråden

 

Jo jag undrade vad hans fråga hade med Zelda att göra också, haha. Men säkert bara postat fel.



#138

Postad 02 februari 2017 - 21:45

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

Jo jag undrade vad hans fråga hade med Zelda att göra också, haha. Men säkert bara postat fel.

Eller så tyckte pacman att diskussionen runt reactionvideos inte var så intressant heller och ville bryta av med tyngre funderingar. ;)

#139

Postad 02 februari 2017 - 22:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Lite touché kan du få på den, men den handlade iaf om Zelda + var redan avslutad  B) 



#140

Postad 07 februari 2017 - 20:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Snygg cover i Game Informer.

 

igT3FY2.jpg



#141

Postad 09 februari 2017 - 10:48

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0
Bara Tre veckor kvar. Känns ändå som en evighet :D

https://youtu.be/pdkvbsI4fEc

#142

Postad 13 februari 2017 - 11:07

ac1976
  • ac1976
  • Användare

  • 226 inlägg
  • 0
Har det läckt ut nånn info vad de nya Amiibo figurerna ger i Zelda?

#143

Postad 13 februari 2017 - 11:37

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Wolf Link är den enda som jag funnit info om:

https://www.youtube.com/watch?v=1CfFnLoiLqk

 

OBS: detta gäller även för Switch versionen.


Redigerat av Svante Skoog, 13 februari 2017 - 11:39.


#144

Postad 13 februari 2017 - 15:36

ac1976
  • ac1976
  • Användare

  • 226 inlägg
  • 0
Finns en del info vad de gamla figurerna gör ...
http://www.zelda.com...he-wild/amiibo/
Inga kioskvältare direkt..

Intresserat om de fungerar om och om igen eller om det är ett tidslås på funktionen typ en gång om dan??

#145

Postad 13 februari 2017 - 20:49

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0
Varför är Breath of the Wild och 30th anniversary amiibosarna så extremt begränsade? De är antingen fullbokade eller helt slutsålda. Någon som hört eller läst någonting?

#146

Postad 13 februari 2017 - 21:52

ac1976
  • ac1976
  • Användare

  • 226 inlägg
  • 0

Varför är Breath of the Wild och 30th anniversary amiibosarna så extremt begränsade? De är antingen fullbokade eller helt slutsålda. Någon som hört eller läst någonting?

30th anniversary finns hos Cdon, http://cdon.se/leksa...-wiiu-p39603968

350 spänn för att få några krukor att krossa känns som ett överpris.

Redigerat av ac1976, 13 februari 2017 - 21:53.


#147

Postad 14 februari 2017 - 16:24

ac1976
  • ac1976
  • Användare

  • 226 inlägg
  • 0
Nånn som skall köpa bonus paketet?

http://www.zelda.com...om-eiji-aonuma/

#148

Postad 14 februari 2017 - 18:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Expansion Pass för Zelda.  http://www.neogaf.co...d.php?t=1343939

 

 

Notlikethis.gif. + VaderNoooooo.gif

 

 

 

Edit: Aha... det stod i posten innan. "Bonuspaket" kanske jag inte skulle kalla det men..


Redigerat av Zoiler, 14 februari 2017 - 18:19.


#149

Postad 14 februari 2017 - 20:45

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0
Jahapp, ska även Nintendo haka på Season Pass å DLC tramset nu...

"One of these treasure chests will contain a shirt with a Nintendo Switch logo that Link can wear during his adventure, exclusive to the Expansion Pass."

Wow...

Mer story missions känns väl mer intressant. Men hur stort är det?
En timme extra eller tio?

Nej bättre att vänta och se vad dom uppdaterar med i Vinter, istället för att slänga ut pengar i förväg, på nåt som kanske bara blir skit.
De flesta DLC förmål är ju oftast skräp som man snabbt byter ut mot nåt bättre som man finner i själva spelet.

Redigerat av Svante Skoog, 14 februari 2017 - 20:51.


#150

Postad 15 februari 2017 - 00:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jahapp, ska även Nintendo haka på Season Pass å DLC tramset nu...

 

DLC har de ju gjort ett bra tag nu i många spel, men till singleplayerspel som Zelda trodde jag inte de skulle göra det. Det normala är att storyn är vad som finns i spelet.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.