Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Precis bytt från Windows Media Center

78 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 18 juni 2012 - 05:20

Unregisteredbd9289e6
  • Unregisteredbd9289e6
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Musik visar ett filträd. Album-vy visar bara en enda tom blå ruta. Jag har försökt med att
uppdatera musikdatabasen, men det verkade inte hjälpa.

Jag kulle också vilja att filmvyn visar omslag. I MCE hade kategorier, en för osorterade
video-filer, och en för inlästa DVD-er med tillagda folder.jpg filer. Det var perfekt för min yngre dotter som lätt kan hitta sina filmer.

En annan sak som döttrarna kommer att sakna är minimeringsknappen så att de kan gå till webb-läsaren och spela.nu.

#2

Postad 18 juni 2012 - 17:00

snesteg
  • snesteg
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0
Ett tips är att testa Moving Pictures som filmplugin.

#3

Postad 18 juni 2012 - 17:07

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
film biblioteket i mediaportal suger installera moving pictures och sen my movies och scraper för det så får du en snygg lösning

#4

Postad 20 juni 2012 - 05:31

Unregisteredbd9289e6
  • Unregisteredbd9289e6
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Tack för svaren. Jag installerade Moving Pictures, och tyvärr är det inte vad letade i efter. I WMC fick så valde man Filmer, och fick då direkt upp två rader med omslagsbilder. Det här var väldigt lätt att hantera för femåringen, även om det var lite jobb för mig att läsa in filmerna och lägga till omslag.

Här är det ett extra steg där man skall välja ett av flera text-alternativ, och sedan dyker en lista upp. Man kan välja någon en annan vy men bilder, men det saknas många omslag. I bakgrunden ligger en bild som tydligen avser första filmen Alla vi barn i Bullerbyn. Det och det halvgenomskinliga stör navigeringen. Dessutom verkar den inte komma ihåg vilken vy man har valt.

Lägg till att album-vyn i Musik inte fungerar, att navigeringen inte känns helt bra, och att det allmänna estestiska intrycket är något ofärdigt. Stora Arial-texter i mitten av skärmen vid upstart! Egentligen räcker det med att se det.

#5

Postad 20 juni 2012 - 07:10

RElofsson
  • RElofsson
  • Lärjunge

  • 442 inlägg
  • 0
Det låter som att det är dags att utforska skins-avdelningen för att hitta ett som passar dina önskemål bättre än standardutseendet: http://www.team-medi...xtensions/skins

#6

Postad 20 juni 2012 - 07:53

Unregisteredbd9289e6
  • Unregisteredbd9289e6
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Det estetiska var det sista, och minst viktiga, på min lista.

#7

Postad 20 juni 2012 - 08:56

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
moving pictures kan du modda som du vill inns många skins till mediaportal sen kan du ju ställa hur mediaportal ska visa filmerna ...kör du my movies och moving pictures så blir det presis som my movies på mediacenter

#8

Postad 20 juni 2012 - 12:26

Unregisteredbd9289e6
  • Unregisteredbd9289e6
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
De vill nog ha tillbaka sin tv nu, så jag får koppla in den gamla disken. Jag kanske gör ett försök igen när 2.0 dyker upp.

#9

Postad 20 juni 2012 - 12:50

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
oki mig veterligen förstår inte varför man väljer mediacenter över mediaportal. mediaportal smiskar mediacenter på röven så han blir gul och blå :P

#10

Postad 20 juni 2012 - 14:53

Unregisteredbd9289e6
  • Unregisteredbd9289e6
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Inte som det kommer ur lådan. Grundkonfigurationen med default skin är det första intrycket man får, och det behövs mer jobb där både på form och funktion.

#11

Postad 20 juni 2012 - 18:31

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
mediaportal funkar ju ur lådan direkt samma med mediacenter lika mycket måste configas enda skillnaden är installationen

#12

Postad 21 juni 2012 - 16:31

RElofsson
  • RElofsson
  • Lärjunge

  • 442 inlägg
  • 0

Det estetiska var det sista, och minst viktiga, på min lista.

Jo, men skins i MP är inte bara estetik utan även hur saker presenteras och hanteras. Sådana saker som hur omslag används, hur filmer listas etc är typexempel på det som skiljer sig mellan olika skins. I vilket fall, är du och din familj lyckliga med MCE ska ni förstås köra det, vår familj klarar sig inte utan client-server-hanteringen av TV som MP erbjuder.

#13

Postad 21 juni 2012 - 19:04

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0

Jo, men skins i MP är inte bara estetik utan även hur saker presenteras och hanteras. Sådana saker som hur omslag används, hur filmer listas etc är typexempel på det som skiljer sig mellan olika skins. I vilket fall, är du och din familj lyckliga med MCE ska ni förstås köra det, vår familj klarar sig inte utan client-server-hanteringen av TV som MP erbjuder.


det är de som suger med mce att man inte kan kan köra extender till mer en xbox om man kunde köra extender pc till pc skulle de va en annan sak vet att de finns andra lösningar för det men jag vill ha de intregerat

#14

Postad 16 augusti 2012 - 00:30

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

  • 2 741 inlägg
  • 0

Jo, men skins i MP är inte bara estetik utan även hur saker presenteras och hanteras. Sådana saker som hur omslag används, hur filmer listas etc är typexempel på det som skiljer sig mellan olika skins. I vilket fall, är du och din familj lyckliga med MCE ska ni förstås köra det, vår familj klarar sig inte utan client-server-hanteringen av TV som MP erbjuder.


Precis, nya skins är mer en bara utseendemässiga saker, det är även en fråga om funktionalitet, eller kanske man skulle säga smidigare access till viss funktionalitet.

#15

Postad 21 augusti 2012 - 02:04

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Precis, nya skins är mer en bara utseendemässiga saker, det är även en fråga om funktionalitet, eller kanske man skulle säga smidigare access till viss funktionalitet.


En av de sakerna som faktiskt suger ordentligt med media portal. I mce lägger man till ett plugin, det enda som ändras är att man får en ny strip med pluginet, inget annat ändras. Kör med mediabrowser i MCE och det är grymt smidigt och man ändrar presentationen på några sekunder om man vill.
Sätter precis upp MediaPortal för test men snyggt har jag inte fått det än och inte särskilt praktiskt. Men tv fungerar utmärkt vilket det ju även gör i mce

#16

Postad 21 augusti 2012 - 06:46

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
snyggt? jag kör med mp orginal skin tycker de är skit snyggt mot MCEs dystra kraftsugande eleände

#17

Postad 21 augusti 2012 - 10:17

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0
Man kan ju ändra en hel del i mce också om man vill det, har gjort om ytterligare sen de här bilderna togs för ett par år sen https://www.minhembi...howtopic=255508

#18

Postad 21 augusti 2012 - 16:30

snesteg
  • snesteg
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0
För att ändra access till viss funktionalitet i MediaPortal kan du öppna inställningarna för "Home Screen" om du kör Default skin.
Andra skins har ofta en editor där man kan välja exakt vad som ska visas.

#19

Postad 21 augusti 2012 - 16:37

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

För att ändra access till viss funktionalitet i MediaPortal kan du öppna inställningarna för "Home Screen" om du kör Default skin.
Andra skins har ofta en editor där man kan välja exakt vad som ska visas.


Finns Moving pictures som separat plugin, fick det med nått sin jag testa igår, men gillade inte skinet, men just moving pictures var bra

#20

Postad 21 augusti 2012 - 18:06

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
moving pictures är skitbra jag kör allt igenom det och använder den som klient till my movies sen har jag kategoriserat hela film biblioteket till dvd och bluray och film filer och 3D filmer

#21

Postad 21 augusti 2012 - 18:09

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
för bluray stöd i mediaportal moving pictures så kör jag totalmedia 5

mp3d plugin gör de möjligt att spela upp 3d filmer

ett annat plugin till mediaportal som e bra är Rockstar som är en spotify player

Redigerat av Duckface21, 21 augusti 2012 - 18:14.


#22

Postad 22 augusti 2012 - 12:23

snesteg
  • snesteg
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0
Här är länken till Moving Pictures så att du slipper installera skins :)

#23

Postad 22 augusti 2012 - 13:14

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Här är länken till Moving Pictures så att du slipper installera skins :)


Tack. Såg att du lagt ut den tidigare i tråden, nåja det första man blir blind på är ögonen ;)

Håller just på att installera windows/mediaportal på en ny disk för att få bort allt krafs jag redan har i min gamla installation, vill ju inte äventyra min mce-install :D

#24

Postad 25 augusti 2012 - 17:18

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0
Hur får man moving pictures att ersätta vanliga film i huvudmenyn. Som det är nu får jag gå via plugin och sen vidare till moving pictures

#25

Postad 25 augusti 2012 - 17:46

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0

Hur får man moving pictures att ersätta vanliga film i huvudmenyn. Som det är nu får jag gå via plugin och sen vidare till moving pictures


den går inte ta bort men gamla filmmenyn är bra för filmer man kanske inte vill ha i moving pictures

#26

Postad 25 augusti 2012 - 18:26

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

den går inte ta bort men gamla filmmenyn är bra för filmer man kanske inte vill ha i moving pictures


Ok, vad jobbigt, kör allt i moving pictures och tv series eller vad det heter, har inget behov av den vanliga filmmenyn

#27

Postad 25 augusti 2012 - 19:06

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
hittade detta kanske kan hjälpa http://forum.team-me...ain-menu.82109/

#28

Postad 25 augusti 2012 - 19:21

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
med stremedMP kan du fixa menyer och ta bort

#29

Postad 25 augusti 2012 - 19:25

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

med stremedMP kan du fixa menyer och ta bort


Jo, det vet jag, men gillade inte stremed mp

#30

Postad 25 augusti 2012 - 19:55

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
hela mp är ju uppbyggt på redigerbara xml filer googla så ska du se at det finns nån förklaring på hur man plockar bort

#31

Postad 26 augusti 2012 - 08:46

jocke4u
  • jocke4u
  • Lärjunge

  • 324 inlägg
  • 0
Har en bra fungerande setup med MediaPortal i klient-server lösning. Men just filmerna är "bara" default-lösning på och som någon skrev "det suger" :)

Skulle vilja ha en lösning som gör det snyggare, lättare och bättre administration.
Tycker det generellt är lite svårt att utläsa på pluginer om de skall installeras på server och/eller på klient. Ofta verkar de anta att man har allt-i-ett-lösning.
Vill gärna att film-information etc ligger centralt på servern så man konfigurerar EN gång och sen ser resultatet på alla klienter.

Så vilken lösning skulle passa och ni rekommenderar?

#32

Postad 26 augusti 2012 - 09:56

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
det du efterfrågar med att informationen ligger på servern får du med mymovies på servern och sen konfigar du mediaportal moving pictures att bara hämta informationen från mymovies.xml i film mappen på servern

då får du både covers och info om filmen från mymovies... men kom ihåg att stänga av alla andra scrapers i moving pictures så den bara tar från servern

Redigerat av Duckface21, 26 augusti 2012 - 10:02.


#33

Postad 26 augusti 2012 - 10:26

jocke4u
  • jocke4u
  • Lärjunge

  • 324 inlägg
  • 0
Super! Det skall testas idag när det bara regnar :)

#34

Postad 26 augusti 2012 - 11:11

snesteg
  • snesteg
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0

Hur får man moving pictures att ersätta vanliga film i huvudmenyn. Som det är nu får jag gå via plugin och sen vidare till moving pictures

I Plugin Settings kan du välja att visa Moving Pictures i huvudmenyn istället för under Plugins.

#35

Postad 27 augusti 2012 - 20:37

jocke4u
  • jocke4u
  • Lärjunge

  • 324 inlägg
  • 0

det du efterfrågar med att informationen ligger på servern får du med mymovies på servern och sen konfigar du mediaportal moving pictures att bara hämta informationen från mymovies.xml i film mappen på servern då får du både covers och info om filmen från mymovies... men kom ihåg att stänga av alla andra scrapers i moving pictures så den bara tar från servern


Har testat lite men får inte till det som jag vill ha och kanske har någon här tips.

Har installerat My Movies 4.0.4 på servern. Tydligen tvingar den att respektive film skall ligga i en egen mapp och där sparas också mymovies.xml och covers. Så det blir ingen XML fil med alla filmer som jag trodde. Har lagt in 10 filmer och laddat ner content i My Movies, funkar bra och allt ser OK ut. Har även definierat en kategori "Barn" där några filmer ligger.
På klienten (bara en just nu för test) så finns Moving Pictures 1.3.1 men här får jag inte till det som jag vill, lite detaljer/frågor :)

1) När jag i moving pictures pekar ut katalogen under "Movie Importer" så försöker den mappa filen igen, som redan är gjort i My Movies. De filmer som inte kan mappas, blir inte tillgängliga i MP's GUI sen. Hur man man "tvinga" moving pictures att använda My Movies data eller på motsvarande sätt komma runt detta??
EDIT: Hittade "Data Sources" under fliken "importer settings", disablar jag alla utom my movies så hittar den ingen mappning under fliken "Movies Importer"...undrar om versionerna är kompatibla?!

2) Skulle vilja kunna välja kategorin "Barn" i moving pictures och på ett enkelt sätt. Har inte hittat nåt, går det??

Redigerat av jocke4u, 27 augusti 2012 - 20:39.


#36

Postad 27 augusti 2012 - 20:50

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
nej varje fil får en egen xml fil med information om filmen.. under Data Sources så finns det fler mymovies kolla så rätt är vald ...föreslår du mixtrar med my movies ett tag och moving pictures. du måste även ha 500 contribution points på my movies för att få använda moving pictures som client men det får du lätt med att adda runt 4 filmer till deras film bibliotek .... alternativt mata in filmer manuellt...

jag kör senaste my movies. dock kör jag mymovies för windows home server 2011... men de andra utgåvorna ska funka lika bra

Redigerat av Duckface21, 27 augusti 2012 - 20:52.


#37

Postad 28 augusti 2012 - 16:25

snesteg
  • snesteg
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0

2) Skulle vilja kunna välja kategorin "Barn" i moving pictures och på ett enkelt sätt. Har inte hittat nåt, går det??

Menu Editor kanske är det du söker

#38

Postad 28 augusti 2012 - 16:43

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

hela mp är ju uppbyggt på redigerbara xml filer googla så ska du se at det finns nån förklaring på hur man plockar bort


Är ju inte precis min dröm att sitta och editera config eller *.xml-filer när det handlar om extremt enkla saker, får väl se, ska leta runt lite

#39

Postad 29 augusti 2012 - 22:15

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0
Fick något runtime error på mediaportal och åkte på att starta om datorn, den har ju bara varit igång sen den 23/8 sker detta ofta?

#40

Postad 30 augusti 2012 - 08:17

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
det sker aldrig... att du fått det kan bero på mycket avinstallerade tillägg kan ske då det lämnat nått... ett tips är att ta backup på team mediaportal mappen i program och i programdata... blir de fel e det bara återställa de 2 dit så funkar de igen

#41

Postad 30 augusti 2012 - 10:37

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

det sker aldrig... att du fått det kan bero på mycket avinstallerade tillägg kan ske då det lämnat nått... ett tips är att ta backup på team mediaportal mappen i program och i programdata... blir de fel e det bara återställa de 2 dit så funkar de igen


Har inte avinstallerat ett enda, och bara lagt in moving pictures, mp-tv series (eller vad det heter) och sen nått codecpack som rekommenderades i en guide på en ny windowsinstallation

Det som hände var att guiden visade fel tid och sen gick det knappt att byta kanal, så jag stängde ner mp och då fick jag det felmeddelandet :(

/Edit 2, datorn startade inte från viloläge vid inspelning en stund tidigare

Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 30 augusti 2012 - 10:40.


#42

Postad 30 augusti 2012 - 12:29

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
konstigt min installation av mp har jag kört i 2 år utan problem

#43

Postad 30 augusti 2012 - 12:53

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

konstigt min installation av mp har jag kört i 2 år utan problem


Brukar ju inte starta om htpcn särskilt ofta, men måste kunna lita på att den spelar in när den ska :)

#44

Postad 30 augusti 2012 - 14:23

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
ja du ska kunna lita på det. att det vart fel nu beror på nått annat en viktig sak e dock att du får inte bryta strömmen till htpc då mediaportal går!!! det kan hända att du kan få en currupt databas de har hänt mig en gång dock

Redigerat av Duckface21, 30 augusti 2012 - 15:09.


#45

Postad 30 augusti 2012 - 17:51

jocke4u
  • jocke4u
  • Lärjunge

  • 324 inlägg
  • 0

nej varje fil får en egen xml fil med information om filmen.. under Data Sources så finns det fler mymovies kolla så rätt är vald ...föreslår du mixtrar med my movies ett tag och moving pictures. du måste även ha 500 contribution points på my movies för att få använda moving pictures som client men det får du lätt med att adda runt 4 filmer till deras film bibliotek .... alternativt mata in filmer manuellt...

Verkar inte så lätt att få 500 points, de flesta filmer jag har verkar redan finnas.
Vad händer vid 500 points, får man en tillgång till nån klient som installeras?

Menu Editor kanske är det du söker

Jo, kanske det men har inte kunnat få till att gruppera på den kategori jag har satt själv i My Movies. Kanske måste jag ha klienten ovan..

#46

Postad 30 augusti 2012 - 17:56

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
nej inget mer händer en att xml filen låses upp den är nämligen krypterad så moving pictures kan läsa filen

#47

Postad 01 september 2012 - 08:48

jocke4u
  • jocke4u
  • Lärjunge

  • 324 inlägg
  • 0
Sådärja....569 points :)

nej inget mer händer en att xml filen låses upp den är nämligen krypterad så moving pictures kan läsa filen

Filen mymovies.xml är fortfarande krypterad men sparade inte en gammal så kan inte diffa om det är nåt jag missar.
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="yes"?>
<!--This file is created by My Movies (http://www.mymovies.dk) to store movie meta-data in movie folders, and may not be altered. If you would like to be able to decrypt and use the data contained in the file, please contact [email protected]>
<EncryptedData Type="http://www.w3.org/2001/04/xmlenc#Element" xmlns="http://www.w3.org/2001/04/xmlenc#">
  <EncryptionMethod Algorithm="http://www.w3.org/2001/04/xmlenc#tripledes-cbc" />
  <CipherData>
    <CipherValue>CfVuFQmpEQsnATjt062vS2NezY6B1nQf8CmicLmnjRZZkn8u8Wl9VIxyap6zy7DkZaRnFZM8XwXX3ZNJHmbq6DTwFZYbC9Oh01v2o9Dk56o0yZm71g3A4jWAcuIJmy/H6Ye4NwtFTmU9uefzUzs4cmSnl0mTbu19Ua5AyPqWOplOTkqeflVe59OeASRKbfVstdaBZFp0lbZwPF2P/pJTQyCPe7cvHG1YaCQtZK3AbUtEkwAOyJTKrMRkxJPpJSABak+/MeM5iPcZ3sKHm3wfxRFeeZGwVfcC1nS1uMUZOAiniKRxM1bi.....osv
</CipherValue>
  </CipherData>
</EncryptedData>
Hade väntat mig en icke-krypterad XML struktur...
Så att få MyMovies snacka med Moving Pictures via datakällan "mymovies.xml (local) | 1.0.0 | 2011-11-16" verkar svårt, den hittar inget.
Så tänkte lite "out of the box" :) då jag såg att MyMovies kunde spara metadata i XBMC format och att det fanns en XBMC datakälla i Moving Pictures.
Då började det hända grejer...

Duckface21 och ni andra: kör ni via XBMC format eller hur gör ni?

#48

Postad 01 september 2012 - 09:16

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
efter du fått över 500 points så måste du skriva om alla xml filer annars uppdateras de inte finns en inställning att ränsa bort meta filerna i mapparna sen kommer den uppdatera allt själv efter det... försök få mymovies.xml som meta källa den ger mer grundlig info en xbmc meta.. sen slipper du att ha meta data inne i dvd strukturen med mymovies.xml

Redigerat av Duckface21, 01 september 2012 - 09:18.


#49

Postad 01 september 2012 - 09:20

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
så här ska xml filen se ut då den inte är krypterad

Bifogad fil(er)


Redigerat av Duckface21, 01 september 2012 - 09:21.


#50

Postad 01 september 2012 - 10:00

jocke4u
  • jocke4u
  • Lärjunge

  • 324 inlägg
  • 0
Jag håller med om att köra "native" är bäst och dessutom är XBMC-filen strippad på information.

Så rensade allt metadata i hela strukturen och verifierade att det är borta.
Körde sen "uppdatera" för att trigga uppdatering av all metadata och XML filer skapas igen

Men innehållet är "det samma" dvs krypterat :( :(

Sen skriver du...

...sen slipper du att ha meta data inne i dvd strukturen med mymovies.xml

...jag har metadata i strukturen enligt mallen

MyMovies
	+- FilmNamn1 (katalog)
		+- FilmNamn1.avi
		+- FilmNamn1.dvdid.xml
		+- mymovies.xml
		+- folder.jpg
		+- mymovies-back.jpg
		+- mymovies-front.jpg
	+- FilmNamn2 (katalog)
		+- FilmNamn2.avi
		+- FilmNamn2.dvdid.xml
		+- mymovies.xml
		+- folder.jpg
		+- mymovies-back.jpg
		+- mymovies-front.jpg
	+- FilmNamnN (katalog)
		+- FilmNamnN.avi
		+- FilmNamnN.dvdid.xml
		+- mymovies.xml
		+- folder.jpg
		+- mymovies-back.jpg
		+- mymovies-front.jpg

Jag vill också ha en vacker XML som du har :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.