Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Pokemon Go

636 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 11 juli 2016 - 01:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Vet inte om nån här har hört talas om det iom att det inte är ute i EU ännu, men Nintendos nya Pokemon till mobiler har blivit otroligt framgångsrikt. Det är redan ett nytt fenomen fastän det bara är släppt i USA och AU.

 

Folk överallt i dessa länder rapporterar om hur deras normalt icke-spelande vänner pratar Pokemon, deras arbetsplatser är fyllda med Pokemonspelare och folk paddlar t o m ut i kajaker för att ta över gym. Här är Pokemonträffar i Australien.

 

Så populärt är det att det är på väg att gå förbi Twitter i antal dagliga användare.

 

v-twitter-1200x943.png

 

 

Det klev direkt upp som #1 säljande på App Store och drar in ett par miljoner $ för Nintendo varje dag. Och de marknadsför det inte ens.

 

 

Ganska sjukt... jag undrar just hur stort det här kommer bli i Japan. Måste bli helt galet. Finns enorm utvecklingspotential också om det fortsätter vara populärt, än så länge bara gen 1.



#2

Postad 11 juli 2016 - 05:18

Tribbe
  • Tribbe
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0

Citerar en Amerikansk väns fb inlägg för några dagar sen. Trodde han bara gjorde försökte göra ett roligt inlägg men tydligen inte då efter att läst ditt inlägg här.
 

If you see people walking around with their phone out like some kind of idiot, they're just playing Pokemon Go.



#3

Postad 11 juli 2016 - 05:30

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Youtube är nedlusat med Pokémon Go videos som visar att det står spelare i grupper på gatorna och fångar pokemons. Det har blivit enormt i USA. Om det är Nintendo som äger detta (vilket jag antar) så kommer de tjäna miljarder på kort tid.

#4

Postad 11 juli 2016 - 06:44

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Detta verkar ju sjukt 😎 Kan mycket väl bli en folksjukdom. Verkar vara en liten uppspeedad version av Geocatching.

Någon som vet något om någon release i EU?

Och man kan väl bara att applådera åt Nintendo, mera pengar till bankvalvet. Och en ännu större buffert för att kunna floppa med NX.

#5

Postad 11 juli 2016 - 06:49

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Det är redan en folksjukdom i USA. Halva mitt twitterflöde är fullsmockat med Pokemon Go.

 

https://youtu.be/R7qDogNprq8



#6

Postad 11 juli 2016 - 07:03

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Det tröttsamma är att eftersom någon miljon är ute och knatar i jakt på Pokemons så händer givetvis en del olyckor och nyheter poppar upp överallt. Folk slår sig och blir rånade och allt annat som kan hända när man går ut i verkligheten. Nyhetsrapporteringen börjar redan vinkla det som att spelet är farligt. :ph34r:



#7

Postad 11 juli 2016 - 08:05

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

det har blivit helt sjukt stort. jag bor inte i nån stor stad men här verkar det alldeles fullt med spelare med, något jag inte trodde skulle ske. men det är jävligt kul att se. jag hoppas där kommer en uppdatering med mer innehåll snart. är lite lite att göra än så länge.

 

om nu bara vädret kunde bli lite roligare så man kan vara ute och jaga pokemon :D



#8

Postad 11 juli 2016 - 08:17

jls_
  • jls_
  • Lärjunge

  • 488 inlägg
  • 0

Vad är det som hindrar oss från att spela i europa, är det att appen inte är tillgänglig eller att det inte finns något content här?



#9

Postad 11 juli 2016 - 08:34

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

den finns inte tillgänglig i nån app store.

 

båda går att lösa dock. enklare på android, men med lite krångel kan man fixa på ios med.



#10

Postad 11 juli 2016 - 08:59

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Jag har hört att servrarna har varit överbelastade så de har skjutit på releasen en aning.



#11

Postad 11 juli 2016 - 10:01

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Ökning på aktien med 23% på en dag

https://mynintendone...medium=facebook

#12

Postad 11 juli 2016 - 10:05

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

mjo dom hade nog inte förväntat sig att så många från andra regioner skulle ladda ner det, så tror inte servrarna var riktigt redo för det här.

 

egentligen borde man vänta tills det släpps officiellt, så att servrarna kan få sig lite andrum. meeeeen....



#13

Postad 11 juli 2016 - 11:17

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

Undrar hur mycket pengar folk kommer att bränna i spelet :D

http://nintendonews....icing-detailed/

 

Gött att spelet går bra. Nintendo behöver en sådan succé nu, så folk får upp ögonen för dom igen.



#14

Postad 11 juli 2016 - 12:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Ökning på aktien med 23% på en dag

https://mynintendone...medium=facebook

 

Jag läste att det var högsta ökningen under en dag för Nintendo sedan 1983. Värdet på företaget har ökat med 11 miljarder dollar. Fortfarande en bra bit kvar till 2007 och Wii, men bättre än inget  :)

 

Som sagt, ska bli kul att se när det släpps i Japan för de är ju ännu mer galna i sånt här.

 

Undrar hur mycket pengar folk kommer att bränna i spelet

 

Folk verkar tycka att monetariseringen är bra gjord i Pokemon Go, t.ex. 100 pokebollar för 8 $ eller en inscens/lure för 1 $, inte så farligt när de ska ut och fånga tillsammans med vänner. Och istället för att det är ett fåtal stora spenderare så är det en mängd små som driver intäkterna.



#15

Postad 11 juli 2016 - 13:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Någon som vet något om någon release i EU?

Pokémon GO ‏@PokemonGoApp Jul 8


Thank you for your patience. We have been working to fix the server issues. We will continue rolling out #PokemonGO to new countries soon.

 

UPDATE 11TH JULY: Now then, the Wall Street Journal has today run a report that says Pokémon Go will "likely be available in other regions, including Europe, Japan and other Asian nations within a few days". That info comes from "people familiar with plans for the game", apparently.



#16

Postad 11 juli 2016 - 13:40

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Pokémon GO ‏@PokemonGoApp Jul 8

Thank you for your patience. We have been working to fix the server issues. We will continue rolling out #PokemonGO to new countries soon.

UPDATE 11TH JULY: Now then, the Wall Street Journal has today run a report that says Pokémon Go will "likely be available in other regions, including Europe, Japan and other Asian nations within a few days". That info comes from "people familiar with plans for the game", apparently.


Lagom till semesterfirandet med andra ord 😎😎

#17

Postad 11 juli 2016 - 13:51

Lyfali
  • Lyfali
  • Lärjunge

  • 344 inlägg
  • 0

Okej, så här är det, det är svinlätt att börja spela pokemon GO även i europa, som någon snubbe sade tidigare att det är lätt på android och svårare på ios stämmer inte, det är bara att göra ett australiensiskt appstorekonto och tanka ner appen och sedan logga ut.

 

Servrarna är öppna i eu men de har inte releaseat appen, jag bor i örebro och jag kan säga att det är säkert 10 000 - 20 000 spelare.

 

 

Pokemon go går ut på att vandra så mycket som möjligt, se det som en motiverande stegräknare, alla sevärdheter i städerna såsom statyer, monument och kyrkor och liknande är gym och andra viktiga platser i pokemonGO, vilket är väldigt bra att ungdomar tvingas vandra,cykla osv till dessa platser för att se på fina ting =).

 

Har spelat själv sedan release och även att jag är en oerhört vältränad person redan innan så har jag på fem dagar gått över 6 mil, utöver min vardagliga träning som är 15h i veckan. 



#18

Postad 11 juli 2016 - 18:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 1

28167411631_2a464b9d44_b.jpg



#19

Postad 11 juli 2016 - 19:14

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Det här spelet och allt omkring blir lätt årets snackis.

#20

Postad 11 juli 2016 - 22:25

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

Händer en hel del lurigt i Pokemon's värld just nu :D

 

https://www.youtube.com/watch?v=DfMLQ8CyH8s

https://www.youtube.com/watch?v=EtE5AmhzQAM



#21

Postad 11 juli 2016 - 22:50

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0
Har spelat idag. "portalerna" är samma som i Ingress. Så de som spelat det känner igen sig vart man ska gå för att fylla på gear och köra fight. Sen är det bara att knata runt och fånga dom och bygga upp sina pokemon så det blir starka.
Android apk

http://www.apkmirror...d-apk-download/

#22

Postad 11 juli 2016 - 22:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 1

 

  • On 5% of active US Android Devices (More than Tinder)
  • Daily Active User Population > than Twitter (Android)
  • Average In-App Time is 43 Minutes. More than Instagram (Android)
  • Topped Apple App Store Chart in 4.5 Hours
  • 5th Top Grossing App on App Store in 24 hours
  • Topped Clash of Clans & Candy Crush 23 hours after launch
  • Top Download & Revenue in Australia & New Zealand 48 hours after launch

 

 



#23

Postad 12 juli 2016 - 14:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

QcU6xvC.jpg

 

 

Kul att läsa Neogaf, flera nya trådar om Go varje dag =P

 

Roligt att en del av de platser som är gym också marknadsför sig som det i verkligheten, ger rabatter om man tillhör team blå osv. Småföretagen tjänar pengar på Go.

 

 

 

 

 

 

- fastest mobile game ever to reach No. 1 in terms of revenues on iOS and Android
- reached that position on the charts in the less than a day on iOS and just four days on Android
- previous record holder was Clash Royale, which took two days on iOS and seven days on Google Play to reach No. 1

“Even though Pokémon Go is only officially open in three countries, the game is generating well over $1 million of net revenue for Niantic Labs. I can easily envision a run-rate of over $1 billion per year with less server issues, a worldwide presence, and more social and player-vs.-player features.” - App Annie communications boss Fabien Pierre-Nicolas

“The Pokémon brand ensures tens of millions of downloads regardless of the game concept. It is one of the biggest gaming and entertainment franchises on the planet. What has been a surprise for Pokémon Go is the several millions of dollars it’s managed to generate in the first few days alone. This is obviously great news for Nintendo as seen by its recent $10 billion market cap jump. My one worry with the game is its longevity as the freshness of the concept wears off and is copied by competitors.” - Newzoo founder and analyst Peter Warman

 


Redigerat av Zoiler, 12 juli 2016 - 14:39.


#24

Postad 12 juli 2016 - 18:37

Unregistered634f2beb
  • Unregistered634f2beb
  • Användare

  • 136 inlägg
  • 0

Kommer ju helt klart testa detta när det släpps här.

 

Men att det händer saker är väl inte konstigt, allt folk som aldrig går ut annars kommer nu ut i vida världen. Kan inte sluta bra.  :lol:



#25

Postad 12 juli 2016 - 23:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

http://www.pokewalk.com/     :lol:

 

28d63c7c87e7d3f29c0a115e3d258b6c.png

 

 

Vet inte direkt om Pokemon Go är något jag skulle vilja spela personligen, men riktigt kul att följa hur det sprider sig överallt iaf  :D



#26

Postad 13 juli 2016 - 16:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

OMFG! Utan marknadsföring :D

 

 

 

We finally have numbers to support what you might have already guessed: Pokémon GO is the biggest mobile game in U.S. history.

Shooting to the top of the app store on the day it was released, within 24 hours Pokémon GO beat out indie hit Slither.io and Supercell’s heavily promoted blockbuster Clash Royale to become the biggest game of 2016, as measured by daily active users.

pokemon1_col.png

And that’s not all. Within three days of its release, Pokémon GO attracted more users than Twitter, and rose to the top of the App Store revenue charts, earning millions of dollars a day for its publisher, Niantic.

As of yesterday, Pokémon GO attracted just under 21 million daily active users in the United States, surpassing Candy Crush saga’s rumored peak US smartphone audience of and making it the biggest mobile game in US history.

Pokémon Go left Twitter in the dust. Now it’s gunning for SnapChat (and Google Maps!)
So what’s next? At its current rate of growth, Pokémon GO is on track to pass Snapchat within a couple of days on Android.

Plus, as unbelievable as it sounds, Pokémon GO Android could surpass Google Maps itself as the largest user of Alphabet’s mapping data.

pokemon1_line.png



#27

Postad 13 juli 2016 - 21:55

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Nu kommer även Powerbank försäljningen även att öka den närmsta tiden, då mobilbatterierna kommer draina jävligt snabbt iom att gpsen o kameran körs 😂😂

#28

Postad 14 juli 2016 - 12:44

Unregistered634f2beb
  • Unregistered634f2beb
  • Användare

  • 136 inlägg
  • 0

Nu kommer även Powerbank försäljningen även att öka den närmsta tiden, då mobilbatterierna kommer draina jävligt snabbt iom att gpsen o kameran körs

 

Webhallen var snabba att haka på det, rätt vettigt pris förövrigt. :)

 

https://www.facebook...196323757055916



#29

Postad 14 juli 2016 - 15:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Rios borgmästare vill ha pokemans till OS

 

xHB4dFG.png?1

 

Läste en nyhet på Aftonbladet idag också om att en svensk krockat in i ett träd för att han spelade... komiskt.



#30

Postad 14 juli 2016 - 17:37

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Läste en nyhet på Aftonbladet idag också om att en svensk krockat in i ett träd för att han spelade... komiskt.


Detta borde vara en baggis att åtgärda i kodningen. Iom att spelet är gps baserat så borde man kunna lägga in en spärr om att spelet inte går att använda om man rör sig snabbare är promenad takt, 5-10 km/h

#31

Postad 14 juli 2016 - 18:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Detta borde vara en baggis att åtgärda i kodningen. Iom att spelet är gps baserat så borde man kunna lägga in en spärr om att spelet inte går att använda om man rör sig snabbare är promenad takt, 5-10 km/h

Nej nej, cykling är en viktig del av Pokemon :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=6KFILUFqcjE

 

Succén bara fortsätter:

 

Pokémon GO overtakes Pandora, Twitter, Netflix, Hangouts and Spotify in U.S DAUs

DAU = daily active use

 

current-installs-1.png

 

pokemon-go-usage-comparison.png



#32

Postad 14 juli 2016 - 18:19

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Det här kanske vore nåt för mig som ändå går eller cyklar varje kväll. Pokémon har jag däremot ingen relation till

#33

Postad 14 juli 2016 - 18:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Det här kanske vore nåt för mig som ändå går eller cyklar varje kväll. Pokémon har jag däremot ingen relation till

Nä men det är du inte ensam om, det är extremt många nya spelare som spelar.

 

Det är hela planen för Nintendo egentligen, att sprida sina IP:n på mobiler så att de kanske även köper Nintendos konsoler för att spela spelen där. Men de hade förstås inte kunnat drömma om en sån här framgång i sina vildaste fantasier. Detta är det största spelfenomenet jag har varit med om.



#34

Postad 15 juli 2016 - 09:36

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Några tankar:

 

  • Haha se på den kurvan som ett streck i 45 grader, en chefs våta dröm!
  • En kompis facebookade nyss att han var ute i centrum av storstan klokkan 4 med flera andra för att samla pokemons
  • Det var inte längesen vi snackade om att N borde släppa spel til andra konsoler.
  • Nu är inte CandyCrush på topp längre - nu kan jag dö i frid.

Redigerat av Demon Slayer, 15 juli 2016 - 09:37.


#35

Postad 15 juli 2016 - 10:26

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Det verkar farligt och osmart att cykla samtidigt som man spelar...

Jag fångade en Pokemon idag med en arbetskompis mobil. Jag tror inte jag kommer spela detta. Kanske om min dotter blir biten så kan vi göra det tillsammans som en pappa dotter grej.



#36

Postad 15 juli 2016 - 10:39

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0

Folk blir överkörda också tydligen för att de tittar i mobilen i stället för att kolla trafiken. Inget nytt förvisso :D

 

Nog bättre köra geocaching eller orientering.


Redigerat av oqvist, 15 juli 2016 - 10:40.


#37

Postad 15 juli 2016 - 11:03

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

Det händer så mycket stölligt, runt om i världen, tack vare detta spelet.

Folk blir rånade, krockar med bilar, dom finner lik, soldater som lyckas finna efterlyst mördare m.m.

 

Hoppas South Park gör en parodi på det hela. Då vi behöver en uppföljare till ChinPokomon avsnittet :D

https://www.youtube.com/watch?v=XeoB1voCit4

 

Undrar hur länge fenomenet kommer att hålla i sig.

Så länge som det lockar ut folk, och gör dom mer sociala igen, så är det bara bra :)



#38

Postad 15 juli 2016 - 13:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Hillary Clinton och Trump använder Pokemon i sina kampanjer nu :D

 

Och teleleverantörer också, obegränsad data för Pokemon Go etc.

 

 

 

  • Det var inte längesen vi snackade om att N borde släppa spel til andra konsoler.

 

 

Ja men det är skillnad på konsolspel och mobilspel. Så här stort kan inte ett konsolspel bli. Detta spelet har vi vetat om länge och mobiler tycker jag är ett bra komplement till deras konsolverksamhet, det är en till pelare som de kan tjäna pengar från och dessutom använda för att locka folk till deras konsolverksamhet. Det är ju mestadels casuals de fångar nu, de som inte spelar på konsoler öht.

 

I och med att spelet är så stort så tjänar Nintendo ändå rätt bra på det om det håller sig men de får ju knappast ut några 100 % på intäkterna som de nästan får på konsolverksamheten. 10 % läste jag från någon analytiker, det är lite högre än så dock eftersom de äger Pokemon och har avtal med Ninantic, men inte över 50 % ens.

 

Det är nackdelen med att släppa på andra plattformar, det är rätt sjukt att Apple får 30 % av alla intäkter bara genom att äga App Store.



#39

Postad 15 juli 2016 - 13:29

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Hillary Clinton och Trump använder Pokemon i sina kampanjer nu :D

 

Och teleleverantörer också, obegränsad data för Pokemon Go etc.

 

 

 

Ja men det är skillnad på konsolspel och mobilspel. Så här stort kan inte ett konsolspel bli. Detta spelet har vi vetat om länge och mobiler tycker jag är ett bra komplement till deras konsolverksamhet, det är en till pelare som de kan tjäna pengar från och dessutom använda för att locka folk till deras konsolverksamhet. Det är ju mestadels casuals de fångar nu, de som inte spelar på konsoler öht.

 

I och med att spelet är så stort så tjänar Nintendo ändå rätt bra på det om det håller sig men de får ju knappast ut några 100 % på intäkterna som de nästan får på konsolverksamheten. 10 % läste jag från någon analytiker, det är lite högre än så dock eftersom de äger Pokemon och har avtal med Ninantic, men inte över 50 % ens.

 

Det är nackdelen med att släppa på andra plattformar, det är rätt sjukt att Apple får 30 % av alla intäkter bara genom att äga App Store.

 

 

Låt oss leka med tanken att Pokemon kommer komma som ett release spel till NX. Som bygger på att man ska ut och vandra i en VR miljö. Då har man väckt ett gigantiskt intresse casualspelarna, och som är potentiella köpare av nya konsolen.

 

Men iom att vi inte vet ett smack om vad NX kommer vara för något, så är det tvärkasst att spekulera.



#40

Postad 15 juli 2016 - 13:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Låt oss leka med tanken att Pokemon kommer komma som ett release spel till NX. Som bygger på att man ska ut och vandra i en VR miljö. Då har man väckt ett gigantiskt intresse casualspelarna, och som är potentiella köpare av nya konsolen.

 

Men iom att vi inte vet ett smack om vad NX kommer vara för något, så är det tvärkasst att spekulera.

Ja det har jag hört andra spekulera om också (minus VR-biten, det skulle ju förstöra grejen med Pokemon Go), det vore nog inte dumt att ha någon form av koppling där.

 

Jag tror hur som helst att intresset för nästa Pokemon kommer vara högre än om inte Pokemon Go fanns. Fast känns väl rätt givet iofs :P . Försäljningen av de gamla spelen har ökat med 50-100 % på Amazon t.ex.



#41

Postad 15 juli 2016 - 20:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Förbi Google Maps nu, vilket är lite kul med tanke på att spelet använder Google Maps -_-

 

image01-2.png

 

 

Börjar plana ut lite iofs



#42

Postad 16 juli 2016 - 11:05

Unregistered634f2beb
  • Unregistered634f2beb
  • Användare

  • 136 inlägg
  • 0

Föll för strömmen och skaffade det igår ändå, det är inte bara fördelar att bo på vischan. Närmsta stop och gym var 1 mil bort.  ;)  Ingen pokémon som spawnar i närheten, gick vanliga rundan på 5km igår och inte en enda fanns. Tog jag bilen mot "stan" ploppade det upp dock.  :ph34r:

 

Edit: Det är släppt i Sverige nu!


Redigerat av Unregistered634f2beb, 16 juli 2016 - 11:11.


#43

Postad 16 juli 2016 - 11:29

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

Fann två stycken i lägenheten :D

 

Får väl ta en tur sen, å se om det är nåt att ha ;)



#44

Postad 16 juli 2016 - 12:22

Tribbe
  • Tribbe
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0

Laddat ner men upptäckte snabbt nog att jag behövde ladda mobilen för att testa det här spelet....



#45

Postad 16 juli 2016 - 13:07

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0
Helt galet vad det öser på!

#46

Postad 16 juli 2016 - 13:41

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Tur att man har två stycken 20000 mAh power banks 😄

#47

Postad 16 juli 2016 - 13:46

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Överbelastat... får testa senare... :P 



#48

Postad 16 juli 2016 - 13:50

Ninotramp
  • Ninotramp
  • Användare

  • 155 inlägg
  • 0

Släppts i Sverige idag! 

 

Oj någon var före.

 

Spelet e ganska kul. JAg blir en farlig bilförare har jag märkt.


Redigerat av Ninotramp, 16 juli 2016 - 13:50.


#49

Postad 16 juli 2016 - 14:07

Daniel Assor
  • Daniel Assor
  • Användare

  • 177 inlägg
  • 0

Servern nere.... hade gått ungefär 2km tills jag upptäckte sen att ingenting uppdaterades. Bara att gå hem och ge sig ut på ny upptäcktsfärd lite senare ikväll. Kanske det är lite svalare ut då också :)

 

Lyckades dock att fånga en Paras, alltid något ;)



#50

Postad 16 juli 2016 - 16:58

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Ryktas om ddos eller poodlecorp har sagt att det gjort det, ej bekräftat dock



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.