Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Boxer (Comhem) Tv Hub

203 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#151

Postad 13 januari 2021 - 08:07

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Går det att styra huben med en Logitech Harmony Fjärr som endast har IR?

har du läst hela den här tråden ? 



#152

Postad 13 januari 2021 - 08:47

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Såg det nu efter noggrannare läsning  :blush: , då får huben vila i sin kartong när den dyker upp. Kommer köra live-TV via Apple-TV istället, vill inte ha fler fjärrkontroller på bordet.  :) 
Är det något jag kommer sakna från huben, ni som testat båda?

 

Vad är en "riktig kanal väljare" ?
 

Det är en blåtands-fjärr, att din magic remote (troligen) inte fixar det, är ju knappast Boxers fel.

 

 

Jo som han säger! det är en blåtandsfjärr och de är ändå bättre en IR... då IR inte får ha nått framför blåtand  går genom allt.. tycker inte du ska klandra Fjärren


Redigerat av mico01, 13 januari 2021 - 08:59.


#153

Postad 13 januari 2021 - 10:13

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

då får huben vila i sin kartong när den dyker upp. Kommer köra live-TV via Apple-TV istället, vill inte ha fler fjärrkontroller på bordet.  :)

Borde iofs gå att styra boxen via HDMI CEC, och skippa Boxers fjärr.
Det enda som du i så fall går miste om är röststyrningen (som iaf vi aldrig använt).

#154

Postad 13 januari 2021 - 10:24

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Ja, det är ett alternativ förstås om man bara har TV och Hub. Har många devices inklusive AV-receiver och använder Logitechs fjärrkontroll och då fungerar det bäst om HDMI CEC är avslaget.

Borde iofs gå att styra boxen via HDMI CEC, och skippa Boxers fjärr.
Det enda som du i så fall går miste om är röststyrningen (som iaf vi aldrig använt).



#155

Postad 14 januari 2021 - 20:32

magnus76
  • magnus76
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 0

Provade att koppla hub:en direkt mot dedikerad tv port på fiberdosan och då verkar hub + rec fungera.

Den enskilt största orsaken till att jag valde comhem var att de påstod att man kunde koppla in deras hub i valfritt eget nätverksuttag, bara det fanns internet. Visst fungerar det, men inte fullt ut alltså.

Ska fortsätta undersöka och sen får jag antingen dra en dedikerad kabel ((20m) och krypa upp på vinden etc. eller helt enkelt säga upp abonnemanget.


Redigerat av magnus76, 17 januari 2021 - 08:09.


#156

Postad 11 februari 2021 - 14:27

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0

Har TV-hub stöd för text-tv vid mottagning via DVB? Hittar inte någonting om det hos Com Hem.



#157

Postad 11 februari 2021 - 19:15

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Har TV-hub stöd för text-tv vid mottagning via DVB? Hittar inte någonting om det hos Com Hem.

inte vad jag hittat, å andra sidan har jag inte heller letat ;)



#158

Postad 19 februari 2021 - 07:44

Lars IH
  • Lars IH
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0

Går det att kontrollera ComHem's TV HUB över IP, alltså via t.ex. HTTP GET/PUT - så jag kan fjärrstyra den från min hemautomation? Eller är man tvingad att välja blåtandsfjärren enbart?



#159

Postad 19 februari 2021 - 21:14

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0

Går det att kontrollera ComHem's TV HUB över IP, alltså via t.ex. HTTP GET/PUT - så jag kan fjärrstyra den från min hemautomation? Eller är man tvingad att välja blåtandsfjärren enbart?

det är ju en Android du kan göra de mesta via ADB



#160

Postad 19 februari 2021 - 21:29

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0

På tal om fjärrstyrning, hur mycket kontroll har man över boxen när man styr den via Harmony Hub? Har man åtkomst till fler kommandon än med originalfjärren?



#161

Postad 22 februari 2021 - 13:32

Bajenken
  • Bajenken
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Är det fler som har problem med Discovery Plus appen i TV Hubben? Har blivit på sista tiden att bilden hoppar när man tittar på serier. Har inga problem med andra appar, utan det gäller endast Discovery. Kör då Discovery i Apple TV istället och där är det inga problem.



#162

Postad 22 februari 2021 - 15:38

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0

Är det fler som har problem med Discovery Plus appen i TV Hubben? Har blivit på sista tiden att bilden hoppar när man tittar på serier. Har inga problem med andra appar, utan det gäller endast Discovery. Kör då Discovery i Apple TV istället och där är det inga problem.

discovery+ är inte ett comhem problem då samma app  finns  på alla android TV  den där appen har aldrig funkat bra den är värdelös både på tv hub och på min philips android tv den hackar och   seg


Redigerat av Duckface21, 22 februari 2021 - 15:39.


#163

Postad 22 februari 2021 - 16:03

Bajenken
  • Bajenken
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

discovery+ är inte ett comhem problem då samma app  finns  på alla android TV  den där appen har aldrig funkat bra den är värdelös både på tv hub och på min philips android tv den hackar och   seg

Ok, det var jag hade på känn. Konstigt ändå att den inte fungerar på Android TV då jag kör den på Samsung telefon och samsungplatta utan problem. 



#164

Postad 22 februari 2021 - 19:52

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0

Ok, det var jag hade på känn. Konstigt ändå att den inte fungerar på Android TV då jag kör den på Samsung telefon och samsungplatta utan problem. 

felet är att Discovery vägrar tillkännage att appen är skrot det är många som klagar på denna app



#165

Postad 23 februari 2021 - 13:32

pre-dator
  • pre-dator
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Konstigt ändå att den inte fungerar på Android TV då jag kör den på Samsung telefon och samsungplatta utan problem. 

Om de kör olika applikationspaket för Android TV och mobila enheter så kan du ju testa att installera mobil-paketet manuellt på hubben.



#166

Postad 23 februari 2021 - 15:10

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

  • 7 299 inlägg
  • 0

Om de kör olika applikationspaket för Android TV och mobila enheter så kan du ju testa att installera mobil-paketet manuellt på hubben.

Problemet brukar däremot vara att det inte är anpassat för TV gränssnitt så det kan behövas mus och/eller tangentbord ibland.
En del går kanske få till med en Harmony Hub kontoll.
Själva koden är samma i grunden.


Redigerat av Leatherface, 23 februari 2021 - 16:55.


#167

Postad 01 mars 2021 - 10:16

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Efter 20 år med Boxer som TV-leverantör är det dags att testa TV via Comhems nya HUB, första intrycken så här långt är positiva.

Hade först tänkt använda Apple TV för att se TV-kanaler och därmed slippa koppla in ytterligare en apparat men tyvärr saknar Comhems App på Apple TV en programguide, dessutom går det inte att programmera in kommandot "svep upp" på Logitech Harmony Fjärren.
Därmed måste man använda originalfjärren till Apple-TV för att kunna byta kanaler i comhems app.

Kanalbyten går långsamt i huben om man jämför med marksänd TV men bildkvaliteten är ungefär lika bra. En nackdel med huben är att det krävs en del knapptryckningar för att börja se på tv. En stor fördel är att man smidigt kan börja titta på program som sänts tidigare under dagen.
Har inget behov av övriga funktioner som t.ex Netflix i huben då jag tycker att Apple-tv löser detta mycket bättre.



#168

Postad 02 mars 2021 - 08:39

baggehög
  • baggehög
  • Lärjunge

  • 356 inlägg
  • 0

fick tv hub och bredbands router från comhem i fredags fick ett kanonpris så vi tacka ja och allt fungerar till belåtenhet comhem guld och 500 500 bredband



#169

Postad 02 mars 2021 - 09:31

magnus76
  • magnus76
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 0

fick tv hub och bredbands router från comhem i fredags fick ett kanonpris så vi tacka ja och allt fungerar till belåtenhet comhem guld och 500 500 bredband

Får man fråga vad du fick för pris för paketet?

#170

Postad 02 mars 2021 - 10:34

baggehög
  • baggehög
  • Lärjunge

  • 356 inlägg
  • 0

Får man fråga vad du fick för pris för paketet?

550 i månaden



#171

Postad 02 mars 2021 - 11:45

magnus76
  • magnus76
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 0

550 i månaden

Bra pris :)

#172

Postad 12 mars 2021 - 08:18

baggehög
  • baggehög
  • Lärjunge

  • 356 inlägg
  • 0

efter snart 3 veckor med bredband och tvhub så fungerar det över förväntan bra ångrar inte bytet från canal digital en sekund 



#173

Postad 16 mars 2021 - 10:08

galactus
  • galactus
  • Lärjunge

  • 370 inlägg
  • 0

Provade att koppla hub:en direkt mot dedikerad tv port på fiberdosan och då verkar hub + rec fungera.

Den enskilt största orsaken till att jag valde comhem var att de påstod att man kunde koppla in deras hub i valfritt eget nätverksuttag, bara det fanns internet. Visst fungerar det, men inte fullt ut alltså.

Ska fortsätta undersöka och sen får jag antingen dra en dedikerad kabel ((20m) och krypa upp på vinden etc. eller helt enkelt säga upp abonnemanget.

 

Finns det en dedikerad port för huben, trodde man skulle koppla den via routern man fick med? Hur är den porten utmärkt på fiberdosan?



#174

Postad 27 mars 2021 - 05:36

magnus76
  • magnus76
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 0

Finns det en dedikerad port för huben, trodde man skulle koppla den via routern man fick med? Hur är den porten utmärkt på fiberdosan?

Använder inte router från boxer/comhem. På fiberuttaget är port 3/4 iptv portar.

#175

Postad 29 mars 2021 - 07:44

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Tycker att programguiden i huben är väldigt otydlig/rörig, saknar en komprimerad guide där man ser fler kanaler samtidigt.
Svårt att snabbt se vilket program som pågår då rutorna är för små och man måste markera en viss kanal för att programnamnet ska hinna rulla fram.
 



#176

Postad 29 mars 2021 - 08:43

galactus
  • galactus
  • Lärjunge

  • 370 inlägg
  • 0

Använder inte router från boxer/comhem. På fiberuttaget är port 3/4 iptv portar.

Hmm, tror inte vi har samma fiberdosa. Mina portar ser likadana ut. Hur som helst, jag kör hubben trådlöst och det fungerar fint.



#177

Postad 03 april 2021 - 19:52

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Efter några veckor med Comhems nya Hub märkte jag först igår kväll att fjärkontrollen till huben är en vanlig ir-fjärr. Matade in modellbeteckningen i Logitechs program och vips kan jag nu styra huben med min Harmony One.
Osäker på om jag har en nyare/annorlunda modell av Huben än er övriga men i botten på boxen står det Technicolor UZX8020CHM och det är en ComHem Hub för LAN-fiber.

 

Jo som han säger! det är en blåtandsfjärr och de är ändå bättre en IR... då IR inte får ha nått framför blåtand  går genom allt.. tycker inte du ska klandra Fjärren

 

 

Borde iofs gå att styra boxen via HDMI CEC, och skippa Boxers fjärr.
Det enda som du i så fall går miste om är röststyrningen (som iaf vi aldrig använt).



#178

Postad 03 april 2021 - 23:07

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

fjärkontrollen till huben är en vanlig ir-fjärr. Matade in modellbeteckningen i Logitechs program och vips kan jag nu styra huben med min Harmony One.


Min fjärr har röststyrningsknapp, knappast en funktion som finns på en IR-fjärr.

Redigerat av frollic, 03 april 2021 - 23:08.


#179

Postad 05 april 2021 - 14:41

pre-dator
  • pre-dator
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Har Comhem TV Hub IPTV. Är det någon fysisk skillnad mellan IP- och kabel-TV-varianten, eller går det att ställa om någonstans? Den har ju antennuttag, men fria kanaler fungerar inte när den inte har nätverk. Fungerar fria kanaler på kabel-tv-varianten, eller är TV Hub endast abonnemangsstyrd (någon skrev det någonstans, men inte sett det officiellt).

Svarar mig själv: Det är samma box för IPTV och DVB-T/C. Tv Hub-appen startar endast med knutet abonnemang, men fria kanaler (DVB-T/C) går att se med inbyggda appen Live Channels (i motsats till vad ComHem påstår), dock utan EPG.

 

Min fjärr har röststyrningsknapp, knappast en funktion som finns på en IR-fjärr.

Kanske jobbar dubbelt? IR som fallback.


Redigerat av pre-dator, 05 april 2021 - 14:44.


#180

Postad 05 april 2021 - 15:09

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Mest troligt tar huben emot både bluetooth och ir på samma sätt som Apple-Tv. Blev i alla fall väldigt nöjd med att slippa ha 2 fjärrkontroller framme för att styra huben + hemmabion.

Anledningen till att jag märkte att hubens fjärr skickar ir-signaler var att ibland reagerade inte huben då jag tryckte på originalfjärren. Detta berodde troligen på att fjärren låg på bordet, testade då att hålla för ir-fönstret längst fram på fjärren och då gick inga signaler fram till huben. Med fingret borttaget funkade allt som vanligt.

Testade endast knapparna i fyrvägskorset, de verkar gå på ir.

 

Min fjärr har röststyrningsknapp, knappast en funktion som finns på en IR-fjärr.



#181

Postad 27 maj 2021 - 09:38

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Efter byte till 65-tums TV syns det tydligt hur komprimerad signalen är från Huben. Jämförde direktsänd hockey på SVT1HD mot marksänt via Boxer och bilden via Comhems iptv är väldigt ryckig i jämförelse.



#182

Postad 27 maj 2021 - 18:48

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1 817 inlägg
  • 0

Efter byte till 65-tums TV syns det tydligt hur komprimerad signalen är från Huben. Jämförde direktsänd hockey på SVT1HD mot marksänt via Boxer och bilden via Comhems iptv är väldigt ryckig i jämförelse.

Du har inte råkat få Comhem boxen att koppla upp sig mot deras streamtjänst istället för IPTV?



#183

Postad 08 juni 2021 - 12:38

Bajenken
  • Bajenken
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Det skall ha kommit en ny uppdatering 4 juni till TV Hub. 4.88.3000. Men när jag söker efter uppdatering så står det att jag har senaste. Har ni andra fått ner senaste uppdateringen?



#184

Postad 09 juni 2021 - 10:01

Kullre
  • Kullre
  • Användare

  • 209 inlägg
  • 0

Det skall ha kommit en ny uppdatering 4 juni till TV Hub. 4.88.3000. Men när jag söker efter uppdatering så står det att jag har senaste. Har ni andra fått ner senaste uppdateringen?

Nix, inget här heller.



#185

Postad 07 september 2021 - 18:45

Unregistered66859eb6
  • Unregistered66859eb6
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0

Kan man se/använda "Boxer Play" direkt i "Boxer TV Hub"?


Redigerat av Unregistered66859eb6, 18 september 2021 - 06:47.


#186

Postad 21 oktober 2021 - 14:44

tv-kort
  • tv-kort
  • Amatör

  • 91 inlägg
  • 0

Ja, det ska gå att se på Play via hubben enligt den här sidan:

 

Playkanaler - Boxer TV Hub | Boxer

 

En annan fråga som är oväntat svår att få svar på:

 

Kan man använda hubben för att titta på marksänd tv utan att hubben är kopplad till bredband/internet?

 

Enligt den här sidan :Digitalbox – Boxer TV Hub | Boxer går det inte, men är det nån som har provat?



#187

Postad 07 januari 2022 - 17:54

Unregisteredd87c3847
  • Unregisteredd87c3847
  • Användare

  • 153 inlägg
  • 0

Jag kör marksänd Boxer via antenn, men är sugen på att byta till deras Boxer Hub och köra IPTV.

 

Är det någon som vet om detta är möjligt när man har en annan bredbandsleverantör än Boxer? Kör Bahnhof idag och vill gärna fortsätta med det. Boxers hemsida är lite tvetydig, dels står det att man behöver ett bredband på minst 25 Mbit (för HD) men sen står det även att hubben är för "IPTV via Boxers fiber".

 

Så vad gäller? Kan jag köra med Boxers Hub fast jag har fiber via Bahnhof?



#188

Postad 07 januari 2022 - 18:34

mr richards
  • mr richards
  • Forumräv

  • 895 inlägg
  • 0

Jag har inte Fiber, men har i telefonjacket.

Har telias bredband och Boxers TV Hubb,  IPTV, det fungerar.



#189

Postad 07 januari 2022 - 18:41

Unregisteredd87c3847
  • Unregisteredd87c3847
  • Användare

  • 153 inlägg
  • 0

Jag har inte Fiber, men har i telefonjacket.

Har telias bredband och Boxers TV Hubb,  IPTV, det fungerar.

 

Tack för snabbt svar!!!



#190

Postad 23 april 2022 - 16:13

Mcmupp
  • Mcmupp
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

Har strul igen med boxer och min hub, det är segt och det laggar och får jag bild så är den smetig, som att den kör i alldeles för låg upplösning. Har ominstallerat boxen, startat om routern, kört speedtest med klockren hastighet.

Kontaktade boxer kundtjänst med men de är som vanligt oförstående och tycker man ska installera om tusen gånger istället typ.

 

Någon mer som har strul med boxer idag?



#191

Postad 04 maj 2022 - 23:15

Jaymz
  • Jaymz
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Efter några veckor med Comhems nya Hub märkte jag först igår kväll att fjärkontrollen till huben är en vanlig ir-fjärr. Matade in modellbeteckningen i Logitechs program och vips kan jag nu styra huben med min Harmony One.

 

Funkar Home för dig? Jag har en UZX8020CHM2  - funkar förutom just Home knappen som gör det hela lite meningslöst..



#192

Postad 05 maj 2022 - 08:27

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Funkar Home för dig? Jag har en UZX8020CHM2  - funkar förutom just Home knappen som gör det hela lite meningslöst..

 

Home fungerar på min Logitech Harmony One, lagt till den som extra-knapp.
Knappen "Menu" gör exakt samma sak så den kan du testa istället.

Bifogar bild från mitt Harmony-Program.


Bildformatet funkade inte här tyvärr....



#193

Postad 05 maj 2022 - 11:37

Jaymz
  • Jaymz
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Home fungerar på min Logitech Harmony One, lagt till den som extra-knapp.
Knappen "Menu" gör exakt samma sak så den kan du testa istället.

Bifogar bild från mitt Harmony-Program.


Bildformatet funkade inte här tyvärr....

 

Ok - kanske att nåt är annorlunda för UZX8020CHM2 då - tror inte min reagerar på varken Home eller Menu.



#194

Postad 05 maj 2022 - 11:47

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0
Vilken fjärrkontroll och program använder du för att ställa in multifjärren?

#195

Postad 05 maj 2022 - 17:05

Jaymz
  • Jaymz
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Jag har en äldre Harmony (785) o använder det enda program som finns för att programmera den.
Även höger/vänster etc hoppade två steg istället för ett tror jag. Kanske kan fixas genom att ändra delayen mellan knapptryckningar dock.



#196

Postad 05 maj 2022 - 18:44

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Jag har en äldre Harmony (785) o använder det enda program som finns för att programmera den.
Även höger/vänster etc hoppade två steg istället för ett tror jag. Kanske kan fixas genom att ändra delayen mellan knapptryckningar dock.

Nu är lite utanför topic men gå in under enheter i Harmonyprogrammet, välj Felsökning på comhem HUB, Klicka på: COMHEM HUB svarar för kraftigt på en del kommandon eller svarar ibland, välj därefter siffran 1 bland de 6 alternativen och spara sedan.

Uppdatera fjärren och testa om allt fungerar, fjärren behöver nu riktas direkt mot hubben men för mig gjorde detta skillnad.



#197

Postad 05 maj 2022 - 19:07

Jaymz
  • Jaymz
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Hmm - helt plötsligt så började Home/Menu att funka... Men problem med höger/vänster.
Men jag tog bort parningen med fjärren till huben - vet inte om det gör att den går tillbaka till IR. Så nu kunde jag lära upp min Harmony.
Så nu borde allt funka som det ska  :)

Tack för tipset förresten!

 

EDIT: Det hjälpte inte att lära om knapparna - däremot hjälpte det med ovanstående felsökning!  :)


Redigerat av Jaymz, 05 maj 2022 - 19:38.


#198

Postad 14 maj 2022 - 17:16

MKMAN
  • MKMAN
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Hej hej, har hjälpt släktingar få igång sin tv hub och i alla fall hjälpligt lära sig hur allt fungerar.

Verkar helt ok för deras användning men de saknar fysiska knappar för att välja kanal 1,2,3,4,5 osv

 

Vet ni som haft den ett tag om det går att skaffa en fjärr som ser mer traditionell ut :) ?

 

 

Förresten vet ni om man kan köpa en bättre box med lite mer resurser sett till soc, minne och kanske få möjlighet till inspelning och som fungerar med boxer?


Redigerat av MKMAN, 15 maj 2022 - 12:22.


#199

Postad 31 maj 2022 - 10:16

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Hej hej, har hjälpt släktingar få igång sin tv hub och i alla fall hjälpligt lära sig hur allt fungerar.

Verkar helt ok för deras användning men de saknar fysiska knappar för att välja kanal 1,2,3,4,5 osv

 

Vet ni som haft den ett tag om det går att skaffa en fjärr som ser mer traditionell ut :) ?

 

 

Förresten vet ni om man kan köpa en bättre box med lite mer resurser sett till soc, minne och kanske få möjlighet till inspelning och som fungerar med boxer?

 

Boxen går att styra med en separat programmerbar fjärrkontroll men de flesta fjärrkontroller på marknaden är ganska klumpiga jämfört med den som följer med boxen.

Om dina släktingar har Tele2 som leverantör går det att skaffa en rec-dosa till huben för inspelning: (https://www.tele2.se...Rec-till-tv-hub)

 

Tycker att huben är väldigt seg om man jämför med Tele2s app på apple-TV men på apple-tv krävs ett antal knapptryckningar för att börja titta på TV, huben startar direkt på senaste kanal.

 

 



#200

Postad 09 juni 2022 - 20:30

MKMAN
  • MKMAN
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Okej, tycker faktiskt att fjärren är rätt smidig själv och de verkar ha vant sig nu så de får köra på med den.

 

Får fundera på en äpple-tv eller liknande kanske.

 

Satte dit ett par beg rp-160m och en reveiver så nu är det skapligt tv-ljud också, lite bakgrundsbrus dock som jag inte riktigt vet hur jag ska bli av med.

Typ statiskt brus oavsett kanal från boxen men inte andra källor, kanske ska prova en annan hdmi-kabel.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.