Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Boxer (Comhem) Tv Hub

203 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 19 september 2019 - 09:11

Bajenken
  • Bajenken
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

har du comhem bredband också eller använder du någon annan leverantör?

Ja, har Com Hem bredband 300/100. Har dock inga andra problem. Kör exempelvis Com Hem Play på Apple TV och det fungerar klockrent!



#102

Postad 19 september 2019 - 09:14

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Använder du IPTV utgången?

Nix, kör över hemmanätet, dock kablat, och inte WiFi.

Kanske ska tillägga att jag kör via antenn, och inte internet :)

Redigerat av frollic, 19 september 2019 - 09:49.


#103

Postad 20 september 2019 - 07:21

Bajenken
  • Bajenken
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Ja, har Com Hem bredband 300/100. Har dock inga andra problem. Kör exempelvis Com Hem Play på Apple TV och det fungerar klockrent!

Om någon får liknande problem så löste sig det hela genom att de bytte ut routern. Nu fungerar allt som det skall igen och jag tycker nog till och med att bilden är bättre. Men det kan vara inbillning! ;)



#104

Postad 20 september 2019 - 15:09

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0
Vad har du för fiberswitch?
Du kan nå tv-hub med ditt wifi? Dvs casta, komma åt nas som ligger på lanet?

Om du går till inställningar->systeminformation
Vad står det på sreamingprotokoll och multicast adress?

#105

Postad 07 januari 2020 - 22:48

Unregistered3a230831
  • Unregistered3a230831
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Lånar tråden lite angående Tv Hub.

 

Jag har inte haft tv på 15år köpte nu istället för projektor, och eftersom jag har tv nu kände jag att jag vill ha ett abonnemang. Och beställde boxer samt givetvis tv hub eftersom man inte får alla kanaler i HD med modul.

 

Ärligt talat!!! Fjärren på Tv hub har ju ingen riktig kanal väljare! Den är orimligt långsam när man byter kanaler, ett tag började bilden lagga och fjärren slutade fungera, otroligt skräp! Det går heller inte att ansluta magic remote, iallafall fick inte jag det fungera.

 

Hur kan folk tycka om denna skiten!? Jag använder netflix osv på min tv aldrig denna skräp boxen!

 

Kanske är okej om man använder den so mediabox, men gå då och köp en riktig mediabox istället. 



#106

Postad 08 januari 2020 - 01:58

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0

Lånar tråden lite angående Tv Hub.

Jag har inte haft tv på 15år köpte nu istället för projektor, och eftersom jag har tv nu kände jag att jag vill ha ett abonnemang. Och beställde boxer samt givetvis tv hub eftersom man inte får alla kanaler i HD med modul.

Ärligt talat!!! Fjärren på Tv hub har ju ingen riktig kanal väljare! Den är orimligt långsam när man byter kanaler, ett tag började bilden lagga och fjärren slutade fungera, otroligt skräp! Det går heller inte att ansluta magic remote, iallafall fick inte jag det fungera.

Hur kan folk tycka om denna skiten!? Jag använder netflix osv på min tv aldrig denna skräp boxen!

Kanske är okej om man använder den so mediabox, men gå då och köp en riktig mediabox istället.

Varför skulle du inte få alla kanaler i HD med tvmodul????

#107

Postad 08 januari 2020 - 07:07

Bajenken
  • Bajenken
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Lånar tråden lite angående Tv Hub.

Jag har inte haft tv på 15år köpte nu istället för projektor, och eftersom jag har tv nu kände jag att jag vill ha ett abonnemang. Och beställde boxer samt givetvis tv hub eftersom man inte får alla kanaler i HD med modul.

Ärligt talat!!! Fjärren på Tv hub har ju ingen riktig kanal väljare! Den är orimligt långsam när man byter kanaler, ett tag började bilden lagga och fjärren slutade fungera, otroligt skräp! Det går heller inte att ansluta magic remote, iallafall fick inte jag det fungera.

Hur kan folk tycka om denna skiten!? Jag använder netflix osv på min tv aldrig denna skräp boxen!

Kanske är okej om man använder den so mediabox, men gå då och köp en riktig mediabox istället.


När jag blev Com Hem kund så skröt säljarna om denna box. Att jag inte skulle behöva äpple TV längre. Men den är ju tyvärr undermålig. Apparna i boxen är mycket sämre än i Apple TV exempelvis. Använder endast TV Hub för livesänd sport annars ger den ingen mernytta alls.

#108

Postad 08 januari 2020 - 08:27

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Ärligt talat!!! Fjärren på Tv hub har ju ingen riktig kanal väljare!

Vad är en "riktig kanal väljare" ?
 

Det går heller inte att ansluta magic remote, iallafall fick inte jag det fungera.

Det är en blåtands-fjärr, att din magic remote (troligen) inte fixar det, är ju knappast Boxers fel.


Redigerat av frollic, 09 januari 2020 - 08:27.


#109

Postad 08 januari 2020 - 13:58

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0

Var är en "riktig kanal väljare" ?
 
Det är en blåtands-fjärr, att din magic remote (troligen) inte fixar det, är ju knappast Boxers fel.

Jo som han säger! det är en blåtandsfjärr och de är ändå bättre en IR... då IR inte får ha nått framför blåtand  går genom allt.. tycker inte du ska klandra Fjärren


Redigerat av Duckface21, 24 januari 2020 - 14:39.


#110

Postad 24 januari 2020 - 14:16

mongo
  • mongo
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 0

Har kört denna box nån vecka nu...

Trodde i min enfald att den kunde ersätta min Shield som mediaspelare...., knappast.

Inte mycket som funkar, får stereoljud på i princip allting ut från den.

Ingen HDR på Netflix.

Ska man inte kunna köra ett par bluetooth-lurar till den? Får inte ljud på vis i världen.

Uppskalningen suger, riktigt kass bild. Låser jag på 720 ser det betydligt bättre ut. (LG oled)

Dock inga problem med seg box, däremot får jag grön skärm ibland, och får starta om.



#111

Postad 25 februari 2020 - 20:49

Mcmupp
  • Mcmupp
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

Har boxers vita tv hub och den har börjat strula, hittar inte kanaler, hittar inte internet. Står bara och blinkar med vitt sken och sen kan den säga felkod p 027. Sen rätt som det är så poff så hoppar den igång efter att man har gjort den strömlös 10 ggr säkert. Helt obegripligt. Jag kör fiber, har bra och fast uppkoppling.

 

Hur är det för er andra som har boxers tv hub, har ni strul, någon som har tips eller råd?

 



#112

Postad 27 februari 2020 - 13:03

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

  • 900 inlägg
  • 0

Nu vet jag inte vad felkod p027 står för men  testa med att dra ur allt kablage och strömsladd. Om det finns någon av/på knapp tryck på den i 30 sek efter att du dragit ur kablarna annars ta en kopp kaffe och vänta en stund tills ev. krypström dött av i alla kretsar.

 

Koppla in igen och starta om. Många felkoder ger sig vid en hård omstart. Om den startar upp men är fortsatt dysfunktionell, testa med en fabriksåterställning av boxen om du når menyn.

 

Ibland kan det finnas en "hard reset" genom någon kombo av tryck på någon knapp. Kolla manualen.



#113

Postad 14 mars 2020 - 10:44

philipsguy
  • philipsguy
  • Lärjunge

  • 309 inlägg
  • 0
Denna box såg ju vid en första anblick ok ut men hur är det egentligen med tillförlitligheten? Mer erfarenheter önskas!

#114

Postad 18 mars 2020 - 06:43

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
Har haft den i flera år, inga problem alls.

#115

Postad 29 mars 2020 - 11:23

Mcmupp
  • Mcmupp
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

Denna box såg ju vid en första anblick ok ut men hur är det egentligen med tillförlitligheten? Mer erfarenheter önskas!

Den är okey men ibland buggar den lite, dock tror jag det många gånger beror på boxer utsändningar och inte på själva huben i sig. Boxer är dåliga på att erkänna att de har spikar eller att deras sändningarna svajar.


Nu vet jag inte vad felkod p027 står för men  testa med att dra ur allt kablage och strömsladd. Om det finns någon av/på knapp tryck på den i 30 sek efter att du dragit ur kablarna annars ta en kopp kaffe och vänta en stund tills ev. krypström dött av i alla kretsar.

 

Koppla in igen och starta om. Många felkoder ger sig vid en hård omstart. Om den startar upp men är fortsatt dysfunktionell, testa med en fabriksåterställning av boxen om du når menyn.

 

Ibland kan det finnas en "hard reset" genom någon kombo av tryck på någon knapp. Kolla manualen.

Tack för input, jag avvaktade någon dag och plötsligen fungerade allt, jag misstänker att det var Boxer som hade strul med sina utsändningar även om de inte vill erkänna det.



#116

Postad 07 april 2020 - 10:45

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Funderar på att skaffa Tv-hub istället för Humax Bxr-HD2+, kopplas den direkt in i fibermodemet/medieomvandlaren eller efter Routern?



#117

Postad 07 april 2020 - 22:19

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Funderar på att skaffa Tv-hub istället för Humax Bxr-HD2+, kopplas den direkt in i fibermodemet/medieomvandlaren eller efter Routern?

Den kan sitta innanför routern, det gör den hos mig.


Redigerat av frollic, 28 april 2020 - 08:15.


#118

Postad 08 april 2020 - 06:46

Bajenken
  • Bajenken
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Jag upplever att det är mycket sämre bild när jag tittar på tv via TV HUB jämfört med Com Hem Play i Apple TV. Har ändrat inställning från auto  till andra val också. Men är ingen skillnad. Någon annan som har liknande problem? Har en LG Oled TV.



#119

Postad 09 april 2020 - 18:16

Bajenken
  • Bajenken
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Laddade ner senaste uppdateringen till TV Hub! Vilket lyft! Mycket bättre bild och nu kan man också titta med HDR kvalité samt Dolby Atmos ljud på Netflix. :)


Redigerat av Bajenken, 09 april 2020 - 18:22.


#120

Postad 10 april 2020 - 13:27

Mcmupp
  • Mcmupp
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

Laddade också ner den senaste uppdateringen men har fått problem med att den "svartnar till" lite då och då supernabbt, det blinkar till. Misstänker att det har med upplösningen på hubben att göra. Bytte från Auto till 1080p60 och då försvann det, någon mer som har problem med det? Vad kör ni för upplösningsinställning i hubben?

 

I övrigt märkte jag ingenting.



#121

Postad 10 april 2020 - 13:34

Bajenken
  • Bajenken
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0
Har inte haft några sådana problem. Kör Auto på en LG Oled tv. En annan positiv sak är allt ljud sänds ut digitalt i och med uppdateringen.

#122

Postad 10 april 2020 - 13:45

Mcmupp
  • Mcmupp
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

Har inte haft några sådana problem. Kör Auto på en LG Oled tv. En annan positiv sak är allt ljud sänds ut digitalt i och med uppdateringen.

Hm märkligt, jag kör med en Philips 55 PUS8204. Tack för svar. Fler?



#123

Postad 14 april 2020 - 08:54

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Funkar det att skapa en lista med favoritkanaler i huben där till exempel lokala kanaler finns med?

Vill slippa bläddra förbi kanaler som jag inte har i Flex 8 hos Boxer.



#124

Postad 14 april 2020 - 09:08

Bajenken
  • Bajenken
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Funkar det att skapa en lista med favoritkanaler i huben där till exempel lokala kanaler finns med?

Vill slippa bläddra förbi kanaler som jag inte har i Flex 8 hos Boxer.

Ja, du kan skapa en favoritlista.



#125

Postad 14 april 2020 - 21:48

Unregisteredf24bbd1d
  • Unregisteredf24bbd1d
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0

Ljudet blev konstigt på HD-kanalerna efter uppdatering till senaste mjukvaruversion. När man ställer in surroundljud på automatiskt så blir det även Dolby Audio på kanal 6, den har alltid haft PCM-ljud. Bra att HDR och Dolby Atmos nu fungerar.



#126

Postad 15 april 2020 - 16:17

Kullre
  • Kullre
  • Användare

  • 209 inlägg
  • 0
Har HBO-appen någonsin fungerat för någon?

Upplever ingen skillnad i bildkvalitet på de vanliga kanalerna.

Utöver Netflix, vad har blivit bättre?

Redigerat av Kullre, 15 april 2020 - 16:56.


#127

Postad 21 april 2020 - 08:37

palmis
  • palmis
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Ansluter mig till föregående inlägg.

Jag har inte lyckats logga in på HBO-appen, verkar som att det är HBO Europe och inte HBO Nordic?

Eller skall man kunna logga in på båda?



#128

Postad 21 april 2020 - 11:45

gea
  • gea
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Tittade på westworld igår utan problem. Du har inte för många spelare kopplade till kontot? I så fall får du logga in på webbsidan och ta bort någon du inte brukar.

#129

Postad 22 april 2020 - 12:27

Kullre
  • Kullre
  • Användare

  • 209 inlägg
  • 0

Funkar att logga in, bläddra bland titlar osv. Men alla titlar hackar på ett oerhört märkligt sätt.



#130

Postad 22 april 2020 - 15:25

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Funderar på att skaffa Tv-hub istället för Humax Bxr-HD2+, kopplas den direkt in i fibermodemet/medieomvandlaren eller efter Routern?

 

Ja, du kan skapa en favoritlista.

 

Går det att få lokala svt och Tv4-kanaler (Lokal reklam) när man kör IP-tv via Boxer?



#131

Postad 28 april 2020 - 08:18

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Jag har fått problem med att boxen sedan nya FW installerades, ibland vägrar starta (eller iaf leverera signal),

om förstärkaren är igång.

 

Funkar att stänga av och sätta på förstärkaren (Denon X2400) igen.



#132

Postad 23 maj 2020 - 17:14

Mcmupp
  • Mcmupp
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

Har fått Comhem Play+ genom mitt boxerabb och tänkte nu ladda ner appen via boxen, jag kan inte hitta den i Googlebutiken? Kollar jag i googlebutiken via telefonen så finns comhem play där.

 

Någon som kan förklara detta? Ger man inte åtkomst till alla appar via hub?



#133

Postad 23 maj 2020 - 17:25

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
Android TV <> Android, och jag tror boxen kör TV-versionen.

#134

Postad 23 maj 2020 - 17:49

Mcmupp
  • Mcmupp
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

Android TV <> Android, och jag tror boxen kör TV-versionen.

Ok, så de har inte riktigt samma utbud då?



#135

Postad 23 maj 2020 - 22:44

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Ok, så de har inte riktigt samma utbud då?

Om vi nu antar att boxen kör Android TV, så är app-utbudet betydlig skralare.



#136

Postad 01 november 2020 - 11:34

Unregistered303ff15b
  • Unregistered303ff15b
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0

Hej!

 

Jag saknar funktionen "gå till föregående kanal du tittade på".

Enligt bilden på fjärrkontrollen i installationsanvisningen skall knappen <-- ha den funktionen men så är det inte.

 

Denna funktion har jag alltid tyckt vara till stor nytta och har alltid funnits på alla de apparater jag använt de senaste 30 åren...

 

Någon som hittat denna funktion på ComHem's TV-hub?



#137

Postad 04 december 2020 - 17:52

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0
Någon som vet om det går att koppla Boxers hub till Logitechs Harmoohub? Vad ska jag isåfall söka på för device?

#138

Postad 06 december 2020 - 22:17

-SH-
  • -SH-
  • Lärjunge

  • 335 inlägg
  • 0

Någon som vet om det går att koppla Boxers hub till Logitechs Harmoohub? Vad ska jag isåfall söka på för device?

Technicolor UZX8020CHM heter den hos mig och den funkar hyfsat bra att styra, har lite trassel med av/på men har inte lagt så mycket energi på att lösa det och nu är det inte aktuellt att fixa det då jag sagt upp Boxer. 



#139

Postad 09 december 2020 - 20:55

pre-dator
  • pre-dator
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Har Comhem TV Hub IPTV. Är det någon fysisk skillnad mellan IP- och kabel-TV-varianten, eller går det att ställa om någonstans? Den har ju antennuttag, men fria kanaler fungerar inte när den inte har nätverk. Fungerar fria kanaler på kabel-tv-varianten, eller är TV Hub endast abonnemangsstyrd (någon skrev det någonstans, men inte sett det officiellt).

 

Funktioner jag saknar, eller inte hittar, fanns hos Telia IPTV:

- Möjlighet att favoritmarkera TV-serier

- Lista över saker jag ej tittat klart på. Ett enstaka avsnitt av en serie ligger kvar som "fortsätt titta", men det mesta inte.



#140

Postad 10 december 2020 - 07:23

Bajenken
  • Bajenken
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Har Comhem TV Hub IPTV. Är det någon fysisk skillnad mellan IP- och kabel-TV-varianten, eller går det att ställa om någonstans? Den har ju antennuttag, men fria kanaler fungerar inte när den inte har nätverk. Fungerar fria kanaler på kabel-tv-varianten, eller är TV Hub endast abonnemangsstyrd (någon skrev det någonstans, men inte sett det officiellt).

 

Funktioner jag saknar, eller inte hittar, fanns hos Telia IPTV:

- Möjlighet att favoritmarkera TV-serier

- Lista över saker jag ej tittat klart på. Ett enstaka avsnitt av en serie ligger kvar som "fortsätt titta", men det mesta inte.

Du kan inte skapa favoritlistor i själva TV-hubben, men om du gör det i ComHem Play appen i exempelvis telefon så syns det i hubben. ComHem jobbar på att man skall kunna göra detta direkt i hubben också

För mig så ligger både serier och filmer kvar i fortsätt titta, däremot inte om man har tittat på någon streamad tv-kanal.



#141

Postad 10 december 2020 - 12:07

pre-dator
  • pre-dator
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Du kan inte skapa favoritlistor i själva TV-hubben, men om du gör det i ComHem Play appen i exempelvis telefon så syns det i hubben. ComHem jobbar på att man skall kunna göra detta direkt i hubben också

Tack! Vilken systemversion har du?



#142

Postad 10 december 2020 - 12:43

Bajenken
  • Bajenken
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Tack! Vilken systemversion har du?

Jag har den senaste, 

MW 4.78.2
App 4.83.2



#143

Postad 04 januari 2021 - 17:57

magnus76
  • magnus76
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 0
Fick tv hub + rec hdd. Men när jag pluggar in rec (under hub:en) via usb så fungerar inte tv kanalerna. Får kod P027. Matar jag ut rec så fungerar tv kanalerna igen.

Något ni vet något om?

Redigerat av magnus76, 04 januari 2021 - 17:58.


#144

Postad 06 januari 2021 - 09:23

magnus76
  • magnus76
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 0
Live tv är ca 45sek efter ”fröken ur”. Någon annan som vet orsak och om det går att åtgärda?

#145

Postad 06 januari 2021 - 09:28

Berkan
  • Berkan
  • Mästare

  • 2 791 inlägg
  • 0

Strömmande linjär-tv (och live-video) hamnar på så lång tids fördröjning när man skickar den över vanliga internet (går under benämningen OTT)

Man kan komma ner under 10 sekunders fördröjning, men det vanliga är 20-45 sek efter "live".

Vanlig digital-tv (iptv, satellit, kabel, marksänt) ligger oftast 5-15 sek efter live.

 

Du kan tyvärr inte göra ngt för att påverka det via ngn inställning i boxen.


Redigerat av Berkan, 06 januari 2021 - 09:33.


#146

Postad 06 januari 2021 - 09:33

magnus76
  • magnus76
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 0

Strömmande linjär-tv (och live-video) hamnar på så lång tids fördröjning när man skickar den över vanliga internet (går under benämningen OTT)
Man kan komma ner under 10 sekunders fördröjning, men det vanliga är 20-45 sek efter "live".
Vanlig digital-tv (iptv, satellit, kabel, marksänt) ligger oftast 5-15 sek efter live.

Så detta måste man alltså acceptera när man kör linjär tv via fiber? Kommer nyligen från viasat (parabol) och den var ganska exakt. Inte ett jätteproblem men lite irriterande.

#147

Postad 08 januari 2021 - 22:14

magnus76
  • magnus76
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 1

Det är lite strul med tv hub och tjänsten ”Rec” (hdd). Allt fungerar som det ska när disken inte är inkopplad. Linjär live tv fungerar som det ska. Men när jag kopplar in disken slutar live tv funktionen att fungera. Kan se disken i menyn att den har 1tb. 

Matar jag ur disken kan jag åter se live tv. Har kopplat tv hub:en till ett random nätverksuttag och inte direkt till dedikerad port på min fiberdosa. Det var en av anledningarna att jag valde comhem, andra operatörers boxar skulle prompt kopplas direkt mot avsedd tv port.

Kan det vara detta som strular? Att jag egentligen bör koppla mot tv porten? Comhem som lovat för mycket i friheten av att själv välja vart hub:en får sitt nät.



#148

Postad 11 januari 2021 - 14:27

Jacaman
  • Jacaman
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0

Jag har samma problem som "magnus76" att live-TV inte fungerar med hårddisken inkopplad. Jag min TV Hub är inkopplad direkt i fiberdosans "TV" LAN-uttag. Jag har felrapporterat till Comhem och de säger att de har någon som jobbar på det. Bytte från Tivo-box till denna  i förra veckan och blir lite besviken att det inte fungerar. Hoppas dock att de löser det snabbt.



#149

Postad 11 januari 2021 - 15:08

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Går det att styra huben med en Logitech Harmony Fjärr som endast har IR?



#150

Postad 11 januari 2021 - 19:22

magnus76
  • magnus76
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 0

Jag har samma problem som "magnus76" att live-TV inte fungerar med hårddisken inkopplad. Jag min TV Hub är inkopplad direkt i fiberdosans "TV" LAN-uttag. Jag har felrapporterat till Comhem och de säger att de har någon som jobbar på det. Bytte från Tivo-box till denna  i förra veckan och blir lite besviken att det inte fungerar. Hoppas dock att de löser det snabbt.

Många som har samma problem. Så jag utgår ifrån att det fixas snart. 





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.