Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

* Officiell TrÄd - Sony Ericsson - W995 *

658 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

#651

Postad 17 april 2010 - 20:45

NikolajJansen
  • NikolajJansen
  • Rookie

  • 1 inlĂ€gg
  • 0
har haft min W995 i snart ett halvÄr nu. men för nÄgra mÄnader sen slutade lÄset att funka.
assÄ nÀr jag glider ner locket dÄ ska den lÄsa sig...men det funker inte lÀngre...

funderar pÄ om nÄn har haft/har samma problem
och kanske nÄn som vet om det gÄr fixa sjÀlv eller om jag mÄste skicka in den??

hade varit perfekt om nÄn vet nÄtt om detta

tack pÄ förhand

\\Nikolaj

#652

Postad 18 april 2010 - 08:28

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

  • 1 693 inlĂ€gg
  • 0

har haft min W995 i snart ett halvÄr nu. men för nÄgra mÄnader sen slutade lÄset att funka.
assÄ nÀr jag glider ner locket dÄ ska den lÄsa sig...men det funker inte lÀngre...

funderar pÄ om nÄn har haft/har samma problem
och kanske nÄn som vet om det gÄr fixa sjÀlv eller om jag mÄste skicka in den??

hade varit perfekt om nÄn vet nÄtt om detta

tack pÄ förhand

\\Nikolaj

Hade min i 9mÄn utan problem. Du lÀr nog tyvÀrr skicka in den.

#653

Postad 28 april 2010 - 11:26

patrik23
  • patrik23
  • Rookie

  • 1 inlĂ€gg
  • 0
Hej!

Är sugen pĂ„ att köpa en W995. Har förstĂ„tt att Katching verkar seriösa och bra pĂ„ att ev fel som uppstĂ„r.

Dock en frÄga till alla hackers?, finns det nÄgot sÀtt att fÄ in Spotify i W995? Skulle vara ett grymt lyft. NÄgon som lyckats och kan berÀtta hur man gör?

#654

Postad 14 oktober 2010 - 09:38

TheVobb
  • TheVobb
  • Rookie

  • 1 inlĂ€gg
  • 0
Tjena mittbena

Är i desperat behov av hjĂ€lp!
Försöker fÄ min hands-free att funka men lycka inte vad jag Àn försöker med.
Hands-freen Àr samma mÀrke som telen, alltsÄ Sony Ericsson och mobilen Àr W995.

Jag söker efter hands-freen med mobilen men den hittar den inte. Och ja, hands-freen Àr igÄng :)
Vad kan det va som Àr fel?

Mycket tacksam för alla svar som kan hjÀlpa mig att fÄ igÄng skiten. Har vÀrldens glapp nÀr jag anvÀnder hörlurarna sÄ jag mÄste fÄ igÄng hands-freen för att kunna lyssna pÄ musik...

Tack pÄ förhand!..... :angry:

#655

Postad 01 november 2010 - 23:54

Camridge
  • Camridge
  • ForumrĂ€v

  • 990 inlĂ€gg
  • 0
TÀnkte kolla om det Àr vÀrt att inskaffa en W995 i dagens lÀge eller om det Àr pÄ vÀg en nyare modell kanske?

Sitter med en W710i som jag Àr grymt nöjd med och jag hade hellre velat haft en likadan, men det verkar inte finnas.
SÄ nu har jag suttit och kikat pÄ denna W995 och funderar pÄ om det Àr en vÀrdig ersÀttare eller om man ska satsa pÄ en annan telefon?

Blev vÀldigt sugen pÄ en Xperia X10 men kom fram till att för mig Àr det alldeles för mycket pengar för en mobiltelefon. FrÄgan Àr dÄ hurXperia X8 och Xperia X10 Mini stÄr sig mot W995.


Jo jag fick chansen att leka runt med en W995 ikvÀll och det första som slog mig var att mottagningen var hela tiden sÀmre Àn mot min telefon :) Har hört att mottagningen blir sÀmre och sÀmre med dom nya telefonerna, kan detta stÀmma? GÄr detta att lÄsa upp pÄ nÄgot vis kanske?

#656

Postad 02 november 2010 - 16:45

Camridge
  • Camridge
  • ForumrĂ€v

  • 990 inlĂ€gg
  • 0
Jag slog till pÄ en röd version idag sÄ nu Àr detta klart o fixat för mig.

#657

Postad 03 november 2010 - 17:19

Unregisteredb54555ac
  • Unregisteredb54555ac
  • Amatör

  • 59 inlĂ€gg
  • 0
Jag hade en röd w995, i 3 kvartal. SÄ lÀnge den funkade sÄ var den okej. Men jag fick totalt 4 st nya telefoner under den tiden (pÄ garanti) sÄ nÀr jag dÄ fick min sista sÄlde jag den o bytte upp mig till iphone4.
Hoppas den hÄller bÀttre för dig, men enligt mig var det kass kvalitet.
Min k800i har jag kvar fortfarande sen 4 Är tillbaka och den funkar klockrent. Kanske bÀsta telefonen sett till kvalitet som jag har haft ;)

#658

Postad 03 november 2010 - 18:54

Camridge
  • Camridge
  • ForumrĂ€v

  • 990 inlĂ€gg
  • 0

Jag hade en röd w995, i 3 kvartal. SÄ lÀnge den funkade sÄ var den okej. Men jag fick totalt 4 st nya telefoner under den tiden (pÄ garanti) sÄ nÀr jag dÄ fick min sista sÄlde jag den o bytte upp mig till iphone4.
Hoppas den hÄller bÀttre för dig, men enligt mig var det kass kvalitet.
Min k800i har jag kvar fortfarande sen 4 Är tillbaka och den funkar klockrent. Kanske bÀsta telefonen sett till kvalitet som jag har haft ;)



Jisses :D Nu blir man lite skraj faktiskt, det blir att lÀmna in mobilen för minsta lilla fel man hittar dÄ medans man har garanti. Hade tÀnkt och försöka ha den i 3,Är i alla fall.

Dock stör jag mig redan nu pÄ hur mycket mottagningen dippar fram och tillbaka hela tiden.
Och att den har sÀmre mottagning mot min Àldre mobil gör ju inte saken bÀttre :D. Sedan Àr volymen som man hör nÀr den andra personen pratar sÄ vÀldigt lÄg "Har pÄ högsta", kanske det beror pÄ mottagningen sÀg?

Vad hade du för sorts fel pÄ din w995?

#659

Postad 05 november 2010 - 23:20

Unregisteredb54555ac
  • Unregisteredb54555ac
  • Amatör

  • 59 inlĂ€gg
  • 0
1. Batteri som pajade o inte gick att ladda upp (kan vÀl hÀnda vilken mobil som helst)
2. Sprakade en del i högtalaren vid samtal. Tror det kan bero pÄ att jag jobbar pÄ ett stÄlverk ibland och det kan ha kommit in jÀrndamm i den. :) SÄ det felet beror vÀl inte pÄ dÄlig kvalitet egentligen.
3. Sen sÄ hÀngde den sig sÄ skÀrmen blev svart i nÄgon/ett par min efter att man tex skickat ett sms eller sÄ kunde det hÀnda lite random ocksÄ.
4. Sen hÀnde samma sak med sista telefonen jag fick ocksÄ. SÄ det att den hÀnger sig kan nog vara nÄgot dom kanske har problem med eftersom det har hÀnt med 2st helt nya mobiler och nyaste firmware pÄ dom.
HÀnde alldeles för ofta för att orka stÄ ut med det.

SĂ„ jag fick en ny telefon efter varje fel.



0 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 0 gÀster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.