Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dark Souls III

398 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Dark Souls III (PC) (PC-spel) 6 7,6 (4) 388:-
Dark Souls III (PS4) (PlayStation 4-spel) 6 8,09 (10) 139:-
Dark Souls III (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 6 8,33 (2) 259:-

#101

Postad 12 april 2016 - 11:10

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Jag har inte spelat klart Fallout4 så jag måste vänta lite med denna här. Så tror jag håller meg borta från tråden en stund efter idag. Veldigt o-optimalt dette.



#102

Postad 12 april 2016 - 13:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Kul när man blir mer irriterad på att checkpointen är så långt bort, snarare än att man dör på bossen. Känns hyfsat onödigt att lägga brasan 200 meter bort + 50 meter trög hiss + 100 meter därifrån till bossen när de ändå sprinklar ut brasorna som strössel i andra fall och det inte finns några fiender på vägen. Lägg den utanför bossrummet då, finns ingen anledning att inte göra det.

 

Klarade ändå bossen på femte eller sjätte, men såna checkpoints bara för sakens skull är ofattbart.

 

Aja, hoppas folk skriver lite intryck här idag. Neogaf klagar på att det är svårt :P



#103

Postad 12 april 2016 - 14:11

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Lägg den utanför bossrummet då, finns ingen anledning att inte göra det.

 

Ja, sånt där stör jag mig också på.

Det blir bara en massa onödiga och enformiga transportsträckor, som äter upp en massa tid, när man ska ge sig på bossarna igen.

 

Har iaf precis installerat spelet. Det är helt klart bättre fart på gubbarna, än de tidigare spelen, vilket jag gillar.

Knäckte första riktiga bossen, den stora riddaren, på första försöket.

Fast jag fick lite smått panik när han förvandlade sig :D

Det värsta med dessa spel, när det går oväntat bra i striderna, är att man får ett sånt jäkla självförtroende och sen slarvar å sabbar ALLT några sekunder senare, på nån jäkla skitgrej :D

 

Ska sätta mig å spela på allvar senare ikväll, när jag har tid att fördjupa mig ordentligt i det hela.

Första intrycket är iaf redigt positivt.

Fast detta kan ändras snabbt ikväll, när allt går åt ****, och man vill hiva datorn genom fönstret :D



#104

Postad 12 april 2016 - 14:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Tog säkert en 6-8 timmar innan jag dog första gången, sen var det lite mer YOLO efter det ^^


Redigerat av Zoiler, 12 april 2016 - 14:15.


#105

Postad 12 april 2016 - 14:24

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Måste ju svida lite att dö, insta-gratification om det inte blir nå tråk av att dö och spawnar direkt bredvid etc. Ligger ju och trycker i huvudet hela tiden, nej nej nej vill fan inte dö för då måste jag springa 150000mil igen! :P part of the thrill or something! :D



#106

Postad 12 april 2016 - 15:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Få se om du tycker det när du kommer dit ;). Det är väl fan inget maraton man deltar i :P 



#107

Postad 12 april 2016 - 15:27

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Få se om du tycker det när du kommer dit ;). Det är väl fan inget maraton man deltar i :P

Jag återkommer i frågan! :D 



#108

Postad 13 april 2016 - 16:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Klarade slutbossen solo igår... trodde jag skulle behöva ge upp, höll säkert på i två timmar. Så jäkla många och slumpmässiga attacker att lära sig undvika.

 

Värst av allt är att den svåraste bossen är kvar, FML :(



#109

Postad 13 april 2016 - 23:05

alka
  • alka
  • Användare

  • 198 inlägg
  • 0
Har börjat spela det här så smått. Kommit till undead village och jag gillar det än så länge även om jag är lite för inne i bloodborne ännu. Jag går helt på anfall och parerar ingenting utan rullar istället vilket leder till att stamina tar slut direkt. Kör en warrior för övrigt. Satsade lite dumt på höja dexterity eftersom jag fick en katana som krävde det men den gillade jag inte alls. Funderar lite på prova en magiker också och se hur det känns

#110

Postad 13 april 2016 - 23:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jag går helt på anfall och parerar ingenting utan rullar istället vilket leder till att stamina tar slut direkt.

Parera är rätt så svårt att göra konsistent ändå, man förlorar mer på det än man vinner om man inte är riktigt övergrym på det. Finns en ring för uthålligheten precis som i tidigare spel, var tvungen att hämta den innan slutbossen annars gick det fan inte. Bossarna däremot verkar ha hur mycket uthållighet som helst. Skulle vara intressant att se deras mätare och hur snabbt de går upp...



#111

Postad 13 april 2016 - 23:37

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Har kört spelet i 10 timmar nu, och det är ju brutalt bra!

 

Jag va rätt så kass på de tidigare spelen i serien, och kom inte så långt, då jag snabbt körde fast.

Men här har jag kommit en bra bit in i spelet, och knäckt några bossar, utan att dö 1000 ggr.

 

Jag vet inte om jag äntligen har lärt mig hur man ska möta fienderna, eller om spelet faktiskt ÄR lite lättare än de tidigare i serien.

Har inte dött så där brutalt mycket mer, än vad man gör i andra spel.

 

Men, vi får väl se...kanske dör 100 ggr i nästa område, och rage quittar :D



#112

Postad 13 april 2016 - 23:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Vart är du?

 

Vad jag tycker är att spelet har en jämnare svårighetsgrad än de tidigare spelen, som ökar successivt. Så början är lättare än förut imo, sen blir det lite tuffare. Finns några rätt jobbiga bossar och framförallt vanliga fiender, de vanliga fienderna ställer till mer problem än andra fiender gjort i tidigare Souls.

 

Sen finns det i och för sig summons på de flesta bossar, men då blir de för enkla, då berövar man sig själv en bra fight. Samma med co-op förstås.


Redigerat av Zoiler, 13 april 2016 - 23:50.


#113

Postad 14 april 2016 - 08:35

DmD
  • DmD
  • Forumräv

  • 525 inlägg
  • 2

- Tagit semester i morgon fredag från jobbet - check

- Flickvännen är bortrest hela helgen - check

- Ska förbi mataffären idag efter jobbet och fylla upp kylen lite - check

 

Good times ahead :P



#114

Postad 14 april 2016 - 11:35

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Vart är du?

 

Ränner runt i Farron Keep just nu :)



#115

Postad 14 april 2016 - 13:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

- Tagit semester i morgon fredag från jobbet - check

- Flickvännen är bortrest hela helgen - check

- Ska förbi mataffären idag efter jobbet och fylla upp kylen lite - check

 

Good times ahead :P

Or agony? ;)



#116

Postad 14 april 2016 - 18:04

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0

- Tagit semester i morgon fredag från jobbet - check
- Flickvännen är bortrest hela helgen - check
- Ska förbi mataffären idag efter jobbet och fylla upp kylen lite - check

Good times ahead :P

Blir lite avis. .. Bara känt på spelet lite. Spelkontrollen mer BB än DS hittills.

Redigerat av anders_avantasia, 15 april 2016 - 08:09.


#117

Postad 15 april 2016 - 02:44

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

För mig var början brutalt svår.

Startade dock med cleric .

Måste va bland den sämsta klassen.

 

Dock går de bättre sen ja hittade en sköld som blockar 100% och skaffade mig en yxa



#118

Postad 15 april 2016 - 09:31

Unregistered77dd60c8
  • Unregistered77dd60c8
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0

Ush ja, har bara hunnit spela ca tre timmar, men de timmarna har varit brutala. Klivet från att köra en skill-baserad karaktär i Bloodborne till en knivviftande tjuv i DS 3 har varit stort! Mitt ivriga rullande och försök till konsekventa pareringar har för det mesta inneburit en fet rustningsklädd lavett följt av "You died". Får lägga lite band på mig vilket förhoppningsvis innebär lite mindre lidande. I övrigt tycker jag spelet verkar mycket lovande, blir nog en hel del nötande sena kvällar framöver!



#119

Postad 15 april 2016 - 10:27

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Jag var tvungen att ta en paus, efter ett brutalt ragequit igår :D

 

Hade rejäla problem med Farron Keep bossen. Trodde jag hade knäckt honom, tills han absorberade liken, och kom tillbaks, mäktig som fan å svingade sitt eldsvärd, som om han gick på crack :D

 

Går säkert lättare att ta honom idag, hade nog kört för länge igår och blivit mos i skallen ;)



#120

Postad 15 april 2016 - 15:58

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Går säkert lättare att ta honom idag, hade nog kört för länge igår och blivit mos i skallen ;)

Brukar vara så - trött som gatan nöter och blöter man bara för att sen klara på första försöket morgonen därpå...

(ej att citeras ur sitt sammangang... :D )



#121

Postad 15 april 2016 - 18:38

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0


Vad jag tycker är att spelet har en jämnare svårighetsgrad än de tidigare spelen, som ökar successivt. Så början är lättare än förut imo, sen blir det lite tuffare.


1,5 timme in i spelet och det är minsann inte lätt nånstans. Aldrig spelat dessa spel innan men har förstått att det skulle bli tufft...
Kör Warrior och vet inte om det är en bra klass för en rookie. Fick rekommendationer om att köra Knight, men nu är ju det för sent...

Mötte en stor Knight med skinande rustning och sköld. Dog ca 36 ggr av hans svärd innan jag lyckades lura ut honom och låta den där draken dräpa honom...

Som tur är så är laddningstiderna korta! :)

#122

Postad 15 april 2016 - 19:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

1,5 timme in i spelet och det är minsann inte lätt nånstans.

Allt är relativt :P

 

Det är inte för sent, du kan fortarande köra som Knight. Startklasserna spelar ingen större roll i det stora hela utan det är bara statsen som varierar lite och startutrustningen, men dessa ersätter man snabbt.



#123

Postad 15 april 2016 - 21:52

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

1,5 timme in i spelet och det är minsann inte lätt nånstans. Aldrig spelat dessa spel innan men har förstått att det skulle bli tufft...
Kör Warrior och vet inte om det är en bra klass för en rookie. Fick rekommendationer om att köra Knight, men nu är ju det för sent...

Mötte en stor Knight med skinande rustning och sköld. Dog ca 36 ggr av hans svärd innan jag lyckades lura ut honom och låta den där draken dräpa honom...

Som tur är så är laddningstiderna korta! :)

 

Hela skillnaden med ett sköld som blockar 100% fysisk skada.

Lvla upp lite endurance och lvla ett skapligt vapen.

 

 



#124

Postad 16 april 2016 - 14:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Nu är alla valfria bossar spöade utom den sista svåraste som alla har problem med. Huga.

 

Att komma till den bossen är för övrigt näst intill omöjligt utan att kolla på nätet...


Redigerat av Zoiler, 16 april 2016 - 14:35.


#125

Postad 18 april 2016 - 17:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Dark Souls III is Bandai Namco Entertainment America’s fastest selling title ever, the company announced.

The From Software-developed PlayStation 4, Xbox One, and PC action RPG launched last week to ” rave reviews and incredibly strong first week sales,” breaking records for the most successful day-one launch and fastest-selling title in the company’s history.

 

 

Nice. Och den serien ska de pausa med? Mhmmmm.



#126

Postad 18 april 2016 - 18:51

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Äntligen fick jag senaste kaliberingen. Var tvungen att starta spelet medans jag hade ett spel på nedladdning.



#127

Postad 23 april 2016 - 09:28

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Fortfarande kvar på stor-boss no 1.
Den där som ser ut som en skorpion blandad med en skalbagge.
Har väldigt svårt då jag inte har någon riktig teknik kring hur jag ska ta ner honom.
Han chargar ibland och blåser is ibland.

Kollade på en video där en kille lyckas framkalla en medhjälpare direkt innan han går in till bossen. En sån finns inte där när jag kommer fram. Hur får man hjälp av honom?

#128

Postad 23 april 2016 - 11:26

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
Du menar andra bossen i spelet? Eller är stor-bossar nåt annat? Vad kör du för klass? jag va offensiv och matade på med slag och rullade undan mycket. Typ bara r1 och rund jag tryckte på. Fick främst smällar när han chargade och då panikrollar jag åt sidan. Jag är knight. När han sprutar is försökte jag hamna bakom honom . Tyckte han gick ner rätt lätt till slut

Redigerat av anders_avantasia, 23 april 2016 - 11:28.


#129

Postad 23 april 2016 - 12:22

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

Fortfarande kvar på stor-boss no 1.
Den där som ser ut som en skorpion blandad med en skalbagge.
Har väldigt svårt då jag inte har någon riktig teknik kring hur jag ska ta ner honom.
Han chargar ibland och blåser is ibland.

Kollade på en video där en kille lyckas framkalla en medhjälpare direkt innan han går in till bossen. En sån finns inte där när jag kommer fram. Hur får man hjälp av honom?

 

 

Om du använder en ember innan du kommer dit så kommer du att se symboler på marken.



#130

Postad 23 april 2016 - 14:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Klarade han enkelt på första försöket men det var enda bossen jag använde medhjälpare på. Summonade han innan och fattade inte att det var bossfight på G.



#131

Postad 23 april 2016 - 17:31

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Ok!
Tack för hjälpen! :-)

Får testa om jag får ner han ikväll...

#132

Postad 24 april 2016 - 18:01

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0

Jag låg i soffan och tittade på när grabben spelade detta, han var på en boss, tror det är ganska långt in i spelet så...

Spoiler

 

Jag hann och sova middag, göra kaffe och dricka upp innan bossen var nere så nog verkar det vara svårt alltid.

 

Blev sugen på att själv spela men efter att ha sett detta så tror jag inte mitt tålamod pallar, börjar bli för gammal helt enkelt <_<



#133

Postad 24 april 2016 - 21:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jag hann och sova middag, göra kaffe och dricka upp innan bossen var nere så nog verkar det vara svårt alltid.

Det är enligt många den svåraste bossen i spelet också ;)



#134

Postad 25 april 2016 - 13:46

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
Kommit till träsket nu, känns som om jag kunde gjort det redan innan katedralområdet? Jag irrade runt i över en timme igår innan jag hittade den sista av de tre saker man behöver göra där. Jag ogillar posionområdeb och cursefiender men detta gör väl att övriga områden känns roligare. :)


Hjälpte en kompis igår med det stora trädet, boss nr 3. Tyckte det va svårare att vara två en ensam mot den. Tog mkt mer skada också.

#135

Postad 25 april 2016 - 19:15

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

Är inte spelet rent trasigt när de gäller att kalla på hjälp med bussar?

 

De blir ju så sjukt lätt ,tror aldrig jag varit med om det i tidigare delar och BB.



#136

Postad 26 april 2016 - 18:28

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Klarade skalbaggebossen igår!
Tack för all hjälp!
Använde en sån där spök-spelare som till fint. Bossen dog innan han ens hann blåsa is mot oss.
Otroligt skön känsla när man klarade honom. :-)

Nu övar jag mest på strider och levlar upp lite. Kör deep battle axe och en vanlig rund iron shield. Jag hittade faktiskt den där knekt-skölden som täcker 100%. Men när jag ska L2:a bort en fiendes attack så tyckte jag det var så svårt med den skölden. Så jag sålde den till den lilla gumman. Och använder en mindre sköld där jag (oftast) lyckas göra L2-pareringar.

Har fortfarande väldigt mycket att lära dock. Vet inte ens vad hälften i mitt inventory är för nåt....

Men väldigt roligt är det! :-)

#137

Postad 26 april 2016 - 19:08

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

Du är på rätt spår :-)

 

Små runda sköldarna är bättre om man ska parera och de större bättre för att rent blockera .

 

Vilket område är du i?


Redigerat av moparman, 26 april 2016 - 19:09.


#138

Postad 26 april 2016 - 19:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Men när jag ska L2:a bort en fiendes attack så tyckte jag det var så svårt med den skölden. Så jag sålde den till den lilla gumman. Och använder en mindre sköld där jag (oftast) lyckas göra L2-pareringar.

Sälj inte saker =P

 

Det är bra att ha som alternativ när du inser att parera är döfött  :P 



#139

Postad 26 april 2016 - 19:50

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0

Du är på rätt spår :-)

Små runda sköldarna är bättre om man ska parera och de större bättre för att rent blockera .

Vilket område är du i?


Jag tog precis ned träd-bossen.
Har levlat upp lite mer HP så det känns tryggt. Sen har jag ordnat så jag har 5 st såna där Estus-flaskor.

Är roligt som attans att strida men svårt om det kommer väldigt många samtidigt.
Då sätter jag yxan i två händer och svingar för glatta livet! :-)

Sälj inte saker =P

Det är bra att ha som alternativ när du inser att parera är döfött :P


Du har säkert rätt!

Men främst för att den lilla gumman är snål och sedan säljer saker till överpris... :-)

#140

Postad 26 april 2016 - 21:36

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

Du vet att du även kan uppdatera styrkan på flaskorna?

 

Du kan ju även köra lite hybrid.

Så du kan kasta spells på avstånd ,eller köra båge för att locka till dig fiender utan att måsta ta alla på en gång :-)



#141

Postad 27 april 2016 - 10:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ett tips till alla Soulsfans... Nioh till PS4. Jag blev intresserad efter att Neogaf sa att det var precis som Soulsspelen och efter att ha laddat ner och testat kan jag bara konstatera att det är en Soulsklon. Demot finns ute att testa några dagar till och man låser upp något exklusivt DLC om man klarar det så jag rekommenderar att testa.

 

Det som skiljer det från Souls mest är att det har Diabloish lootdrops (lila, gula, blå etc). Nästan varje fiende tappar saker.



#142

Postad 28 april 2016 - 12:34

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Har ej läst igenom tråden, ingen tid just nu.

 

fråga: hur fungerar multiplayer. Kan jag och säg 2-3 vänner spela storyn tillsamans och låsa upp samma achivements för att ta sig vidare/igeneom spelet.

 

Kan man starta på en gemensam save nästa gång. Eller måste man som i t.ex Dying Light låta den kompisen som har kommit kortast i storyn agera host och sen får man spela om om man kommit längre än det.

 

Hur skalar fienderna om nån är väldigt långt i från i level från ens egna.



#143

Postad 28 april 2016 - 13:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Står om det här: http://www.eurogamer...play-co-op-4045

 

Det är inte helt straightforward att spela coop i DS direkt. Antar att du inte har spelat något Souls förut? Iom att fienderna har ingen level. De är som de är, svagare i början och starkare mot slutet, så det beror på vilket område man spelar i.



#144

Postad 28 april 2016 - 19:10

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0

Du vet att du även kan uppdatera styrkan på flaskorna?
Du kan ju även köra lite hybrid.
Så du kan kasta spells på avstånd ,eller köra båge för att locka till dig fiender utan att måsta ta alla på en gång :-)


Hmm..jag kör ju Warrior. Kan jag ens kasta spells? Och vad måste jag uppgradera då?

Eller måste jag skapa en till ny gubbe som är typ magiker?

#145

Postad 28 april 2016 - 19:30

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Verkar som Coop systemet är efterblivet och inte alls ämnat för "coop" aja får leta efter något annat att spela med flera.



#146

Postad 28 april 2016 - 20:55

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

Hmm..jag kör ju Warrior. Kan jag ens kasta spells? Och vad måste jag uppgradera då?

Eller måste jag skapa en till ny gubbe som är typ magiker?

Du kan lägga poäng i tex  faith och använda mirakel.

Eller faith och int för å köra pyromancer spells.

Eller  int å köra sorcerer spells.

 

Du behöver inte göra en ny gubbe.

Dock lär du inte kunna köra bästa spellsen men de finns en hel del bra som inte kräver så mycket stats



#147

Postad 28 april 2016 - 22:52

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

Hur funkar season pass?

Aldrig köpt sånt för.

 

Får man all dlc eller är de bättre pris?



#148

Postad 29 april 2016 - 00:22

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Dark Souls 3 Cheat Sheet

http://zkjellberg.gi...-3-cheat-sheet/



#149

Postad 29 april 2016 - 05:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Hur funkar season pass?

Aldrig köpt sånt för.

 

Får man all dlc eller är de bättre pris?

Du får all DLC.



#150

Postad 29 april 2016 - 06:31

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

Ah 

Verkar ju rätt ok då:-)





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.