Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Com Hem + TIVO = sant!

2093 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#2051

Postad 14 december 2017 - 14:20

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Så dags nu, alla kanaler man kollar på sitter ju inpräntade i hjärnan för länge sedan 😆😆

#2052

Postad 14 december 2017 - 14:28

WebMaximus
  • WebMaximus
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0
Bättre sent än aldrig eller 😁

#2053

Postad 14 december 2017 - 14:35

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0

Så dags nu, alla kanaler man kollar på sitter ju inpräntade i hjärnan för länge sedan

 

 

Förhoppningsvis (och troligen) kommer det vara ett alternativ om man vill sortera. Så du kan säkerligen fortsätta som du gjort tidigare...om detta införs.  :)



#2054

Postad 14 december 2017 - 15:50

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Förhoppningsvis (och troligen) kommer det vara ett alternativ om man vill sortera. Så du kan säkerligen fortsätta som du gjort tidigare...om detta införs. :)

Ja vi får hoppas på det ;)
Skönt att veta att de, kanske, lyssnar om alla tjatar iaf :)

#2055

Postad 09 januari 2018 - 21:49

Unregistered7c9a04fa
  • Unregistered7c9a04fa
  • Wannabe

  • 26 inlägg
  • 0
Ny box 2018:
https://sites.google.../com-hem-tv-hub

#2056

Postad 09 januari 2018 - 22:03

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 447 inlägg
  • 0

 

Fyra tuners och UHD som ryktats. Avsevärt mycket sötare än TiVo:n dessutom (vilket i och för sig inte kräver en större bedrift).

 

Undrar om Com Hem kommer ha något att distribuera i UHD.



#2057

Postad 09 januari 2018 - 23:30

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0

Tror ni att tanken är att denna Android-box ska agera ersättare till TiVon?

 

Saxat från texten i länken:

 

"The roll out of the 160k unit of this new Android STB win is planned for Q4 2017 and will be covering a period of three years."

 

Det finns ingen info på ComHems hemsida om den...är det någon som fått lägga vantarna på en?



#2058

Postad 10 januari 2018 - 05:45

Unregistered558ade6e
  • Unregistered558ade6e
  • Veteran

  • 1 877 inlägg
  • 0

Fyra tuners men fortsatt bara 1TB hårddisk?
Om man inte ökar lagringsmöjligheten verkar det väl onödigt att lägga till en tuner jämfört med dagens TiVo.
1TB är väldigt lite om man spelar in i HD (och i synnerhet om man till äventyrs använder TiVo-tips).



#2059

Postad 10 januari 2018 - 09:09

Kanelen
  • Kanelen
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

Fyra tuners men fortsatt bara 1TB hårddisk?
Om man inte ökar lagringsmöjligheten verkar det väl onödigt att lägga till en tuner jämfört med dagens TiVo.
1TB är väldigt lite om man spelar in i HD (och i synnerhet om man till äventyrs använder TiVo-tips).

Den har ju USB så kanske kan trycka en ett 1 TB där som kan användas?

#2060

Postad 10 januari 2018 - 09:39

mjp
  • mjp
  • Användare

  • 134 inlägg
  • 0

Den har ju USB så kanske kan trycka en ett 1 TB där som kan användas?

Om inte ComHem spärrar USB porten som dom gjort på TiVo boxen.

 

Sen vill man ju ha över det innehållet som man har på TiVo boxen idag till den nya boxen när den väl lanseras frågan är hur man gör det 



#2061

Postad 10 januari 2018 - 09:47

Kanelen
  • Kanelen
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

Om inte ComHem spärrar USB porten som dom gjort på TiVo boxen.

Sen vill man ju ha över det innehållet som man har på TiVo boxen idag till den nya boxen när den väl lanseras frågan är hur man gör det

Överföring kan vi nog glömma att det blir möjligt, men de får gärna överraska mig.

#2062

Postad 10 januari 2018 - 10:28

Unregistered558ade6e
  • Unregistered558ade6e
  • Veteran

  • 1 877 inlägg
  • 0

Den har ju USB så kanske kan trycka en ett 1 TB där som kan användas?

Det krypterade HD-innehållet kommer man knappast att kunna komma åt - skulle det gå att överföras till annan enhet så måste det ändå spelas upp genom boxen.
Det man har på sin nuvarande TiVo får man skynda sig att titta på. Jag tror knappast att man kommer att kunna överföra det till en ny box.



#2063

Postad 10 januari 2018 - 10:59

Vigilante
  • Vigilante
  • Lärjunge

  • 307 inlägg
  • 0
Får man den fula TIVO boxen utbytt gratis då tro?

#2064

Postad 10 januari 2018 - 11:43

Kanelen
  • Kanelen
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

Det krypterade HD-innehållet kommer man knappast att kunna komma åt - skulle det gå att överföras till annan enhet så måste det ändå spelas upp genom boxen.
Det man har på sin nuvarande TiVo får man skynda sig att titta på. Jag tror knappast att man kommer att kunna överföra det till en ny box.

Jag tänkte USB-minne som extra fast disk, inte att flytta det. Tänkte dock inte på att även nuvarande box har USB som inte kan användas.

#2065

Postad 10 januari 2018 - 12:20

Unregistered558ade6e
  • Unregistered558ade6e
  • Veteran

  • 1 877 inlägg
  • 0

Får man den fula TIVO boxen utbytt gratis då tro?

Det finns drygt 650 000 TiVo-boxar hos Com hem-kunder i dagsläget så något generellt utbyte blir det nog inte. 
Om det nu blir ett samgående med Tele2 kommer det sammanslagna bolaget knappast att lägga en miljard på att byta ut TiVo-boxarna.
Snarare blir det väl nya kunder som får de nya boxarna och i den takt de äldre pajar.
Den nya boxen klarar DVB-T/T2 utöver kabel-tv så man kan väl tänka att den (också?) ska ersätta nuvarande inspelningsbara Sagem-box
hos Boxer som bara har 500 GB hdd. 
Men man kommer säkert att kunna köpa en egen "TV-hub".
 



#2066

Postad 10 januari 2018 - 12:33

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0

Det vore lite intressant att få reda på hur "smart" den där boxen är. Har den alla "smarta" funktioner som TiVo har och kanske fler...? Någon med erfarenhet från andra Androidboxar som kan ge lite exempel på vad de kan göra?



#2067

Postad 10 januari 2018 - 15:34

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Dags att döpa om denna tråden till Tele2+Tivo? Eller Comhem+Tele2+Boxer+Tivo?



#2068

Postad 10 januari 2018 - 16:10

Unregistered558ade6e
  • Unregistered558ade6e
  • Veteran

  • 1 877 inlägg
  • 0

Dags att döpa om denna tråden till Tele2+Tivo? Eller Comhem+Tele2+Boxer+Tivo?

Ja, Boxer kan ju läggas till direkt.
Tele2 får vi väl se - Konkurrensverket ska besluta vilket kan ta några månader.



#2069

Postad 15 januari 2018 - 20:21

pl1sk3n
  • pl1sk3n
  • Lärjunge

  • 399 inlägg
  • 0
Har precis blivit med fiberlan och fått hem denna relik!
Förutom att gränssnittet liknar w95 så är det FF 2 saker jag stör mig på.
Sortering av kanaler, ingen som nämde det vid beställning, bedrövligt minst sagt.
Ringde angående detta och frågade hur 1 miljon kunder kunde vara nöjda med det?
Fick till svar att dom upplevde att detta inte var något problem enligt kunderna.
Kommer från sat med dm8k där man kunde göra hur många listor man ville med den sortering man ville ha.
Sen det att det inte finns app till tv!
Samma svar där, inget som efterfrågas?
Enligt killen jag pratade med så trodde han inte att något skulle hända inom den närmaste framtiden, suck!

Sitter nu här och märker att jag skrollar mer i epg och letar efter något att titta på än jag faktiskt tittar på tv.
Blir lätt att man stannar på samma kanal hela tiden eftersom det är så j*vla stökigt att skrollar igenom 200 kanaler.

Stenåldern är tillbaka!

#2070

Postad 15 januari 2018 - 20:46

pl1sk3n
  • pl1sk3n
  • Lärjunge

  • 399 inlägg
  • 0
https://www.youtube....utu.be&t=12m21s

#2071

Postad 16 januari 2018 - 08:51

Videonisse
  • Videonisse
  • Användare

  • 133 inlägg
  • 0
Tack @pl1sk3n för videon där Com hems CTO presenterar deras nya Android-satsning. För er som inte hinner se den själva så är den från maj i 2017.

Tidsplanen då var start av mindre utrullning med grundläggande funktionalitet i slutet av kv4 samt rulla ut kraftfullt from 2018. Jag uppfattade det som om de evtl börjar med Boxer-kunder. Hursomhelst skulle Tivo-rulla på ett tag till som deras premuimplattform.

Upplyftande var deras plan att kunna rulla ut uppdateringar med tex 2v intervaller istället som idag 1-2 år mellan dem.

#2072

Postad 16 januari 2018 - 09:25

compost76
  • compost76
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Har precis blivit med fiberlan och fått hem denna relik!
Förutom att gränssnittet liknar w95 så är det FF 2 saker jag stör mig på.
Sortering av kanaler, ingen som nämde det vid beställning, bedrövligt minst sagt.
Ringde angående detta och frågade hur 1 miljon kunder kunde vara nöjda med det?
Fick till svar att dom upplevde att detta inte var något problem enligt kunderna.
Kommer från sat med dm8k där man kunde göra hur många listor man ville med den sortering man ville ha.
Sen det att det inte finns app till tv!
Samma svar där, inget som efterfrågas?
Enligt killen jag pratade med så trodde han inte att något skulle hända inom den närmaste framtiden, suck!

Sitter nu här och märker att jag skrollar mer i epg och letar efter något att titta på än jag faktiskt tittar på tv.
Blir lätt att man stannar på samma kanal hela tiden eftersom det är så j*vla stökigt att skrollar igenom 200 kanaler.

Stenåldern är tillbaka!

Hur i h-vete man kan släppa ut en produkt på marknaden som man inte kan sortera kanalerna, är för

mig helt obegripligt, tur att man själv har ett programkort.



#2073

Postad 16 januari 2018 - 09:39

Unregistered558ade6e
  • Unregistered558ade6e
  • Veteran

  • 1 877 inlägg
  • 0

Tack @pl1sk3n för videon där Com hems CTO presenterar deras nya Android-satsning. För er som inte hinner se den själva så är den från maj i 2017.

Tidsplanen då var start av mindre utrullning med grundläggande funktionalitet i slutet av kv4 samt rulla ut kraftfullt from 2018. Jag uppfattade det som om de evtl börjar med Boxer-kunder. Hursomhelst skulle Tivo-rulla på ett tag till som deras premuimplattform.

Upplyftande var deras plan att kunna rulla ut uppdateringar med tex 2v intervaller istället som idag 1-2 år mellan dem.

Jag tycker mig förstå att de "antagligen" kommer att introducera en PVR (Personal Video Recorder) för Boxer så den box de nu visar upp är tydligen något annat. Dessutom något annat än TiVo som fortfarande ska vara "premium solution".
Så då får man väl anta att Android-boxen ersätter övriga digitalboxar dvs de aktuella Arris 1103 och Humax CXHD-6000C samt äldre boxar som behöver fasas ut.
Någon ny TiVo nämns över huvud taget inte. Den fungerar väl fortfarande hjälpligt men borde kompletteras med en ny med större hårddisk och ytterligare tuners. Sådana har funnits i USA och UK länge nu. Men Com hem byter sällan ut något som de inte behöver byta - i synnerhet TiVo som bara utgör en kostnad eftersom man "lånar" den.



#2074

Postad 18 januari 2018 - 07:04

OMD28
  • OMD28
  • Mästare

  • 3 032 inlägg
  • 1

Hur i h-vete man kan släppa ut en produkt på marknaden som man inte kan sortera kanalerna, är för
mig helt obegripligt, tur att man själv har ett programkort.


För att underlätta för kundtjänst, när någon ringer in och vill lägga till eller saknar en kanal så kan kundtjänst säga att den ligger på programplats xxx.
Det är tyvärr den bistra sanningen, det absolut minsta vore att om man har HD kanaler ( som borde vara standard 2018 ) så ska de hamna ”rätt” och inte med en 2:a framför.

#2075

Postad 18 januari 2018 - 10:28

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0

För att underlätta för kundtjänst, när någon ringer in och vill lägga till eller saknar en kanal så kan kundtjänst säga att den ligger på programplats xxx.
Det är tyvärr den bistra sanningen, det absolut minsta vore att om man har HD kanaler ( som borde vara standard 2018 ) så ska de hamna ”rätt” och inte med en 2:a framför.

 

 

Det teorin har diskuterats tidigare i tråden...och den håller inte i och med att ComHem lämnar ut Arris-boxar där det inte är något som helst problem att sortera kanaler precis som man vill. Varför skulle det vara svårare för kundtjänst med TiVO-boxen än med Arris-boxen?



#2076

Postad 18 januari 2018 - 11:00

OMD28
  • OMD28
  • Mästare

  • 3 032 inlägg
  • 0

Det teorin har diskuterats tidigare i tråden...och den håller inte i och med att ComHem lämnar ut Arris-boxar där det inte är något som helst problem att sortera kanaler precis som man vill. Varför skulle det vara svårare för kundtjänst med TiVO-boxen än med Arris-boxen?


Jag vet inte men som avtalsansvarig i vår samfällighet fick jag den förklaringen av en leveransansvarig på Comhem för 3-4 år sedan.

#2077

Postad 18 januari 2018 - 11:13

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0

Jag vet inte men som avtalsansvarig i vår samfällighet fick jag den förklaringen av en leveransansvarig på Comhem för 3-4 år sedan.

 

 

Det känns som att det lite är stilen hos ComHem...de väljer svar efter vad som är bekvämast för dem. Jag minns en gång när jag mailade kundtjänst för att fråga varför de så ofta sände animerade filmer där enda ljudspårsval var svenska röster. Svaret jag fick var ett det var fråga om rättigheter! Som om t ex Disney inte skulle gå med på att deras filmer sänds med originalljud som val...föga trovärdig förklaring.



#2078

Postad 12 april 2018 - 08:27

Unregisteredb82fb343
  • Unregisteredb82fb343
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0

https://www.comhem.s...h.GE5h5RYW.dpbs



#2079

Postad 18 februari 2019 - 07:29

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Hyfsat trådlyft nu, men när tog de bort inspelningsfunktionen i appen (igen!) ??

#2080

Postad 02 augusti 2019 - 17:56

lazio69
  • lazio69
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0

när jag trycker på knappen spola i högre hastighet så kan jag göra det med dubbel hastighet utan ljud på vissa kanaler/program men vissa inte utan då är det bara inget ljud men vanlig hastighet, vvarför är det så och vilka kan man se med dubbelhastighet och vilka inte ?

ibland får jag när jag ska se på ett program som varit, det kan man ju se ibland med att man kan se en vecka bakåt men ofta får jag då antingen utropstecken och då kan jag få det fungera med att starta om boxen men varför blir det så ?

ibland blir det med v227 felmedelande och då kan jag inte se fast jag startar om boxen, vad betyder v227 ?

Varför är det aldrig några uppdateringar på boxen ?

En sak jag saknat i alla tider är att man kunde radera delar av ett program så man fick bort all reklam och sparade hårddisk utrymme, det kunde man göra förr i tiden redan på Pioneer och Sonys DVR maskiner konstigt att inte moderna Tivoboxar ska kunna göra det.



#2081

Postad 28 september 2019 - 19:31

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Någon mer som råkat ut för att alla serieinspelningar för Kanal 5 börjat spela in gamla avsnitt nu?

Började i måndags typ och gör det trots ändringar i serieinspelningarna.

#2082

Postad 28 september 2019 - 21:10

ingvar
  • ingvar
  • Lärjunge

  • 438 inlägg
  • 0

Någon mer som råkat ut för att alla serieinspelningar för Kanal 5 börjat spela in gamla avsnitt nu?

Började i måndags typ och gör det trots ändringar i serieinspelningarna.

 

Jag har samma problem, får inspelningar av en massa gamla avsnitt.

 

Jag trodde att min box fått spel och provade att radera serieinspelningen och återskapa den igen men det gjorde ingen skillnad.

 

Någon som har en fix?

 

Mvh,

  Ingvar



#2083

Postad 28 september 2019 - 22:46

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0

Detta har varit ett problem hela tiden vi haft boxen. Samma sak med att boxen inte spelar in nya avsnitt för vissa serier. Min egen teori angående detta är att de som ansvarar för EPG:n inte gör sitt jobb. Rent logiskt måste det ju vara så att det finns någon motsvarande exif-data i EPG:n för varje enskilt program där information om säsong och avsnitt stipuleras. Om denna information saknas, eller är inkorrekt, så blir det fel med serieinspelningen.

 

Jag tror därför inte att detta är ett fel som boxen kan klandras för...den gör helt enkelt så gott den kan med informationen den matas med från EPG:n.


Redigerat av Flintstone, 28 september 2019 - 22:47.


#2084

Postad 29 september 2019 - 06:51

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Detta har varit ett problem hela tiden vi haft boxen. Samma sak med att boxen inte spelar in nya avsnitt för vissa serier. Min egen teori angående detta är att de som ansvarar för EPG:n inte gör sitt jobb. Rent logiskt måste det ju vara så att det finns någon motsvarande exif-data i EPG:n för varje enskilt program där information om säsong och avsnitt stipuleras. Om denna information saknas, eller är inkorrekt, så blir det fel med serieinspelningen.

Jag tror därför inte att detta är ett fel som boxen kan klandras för...den gör helt enkelt så gott den kan med informationen den matas med från EPG:n.

Fast i mitt fall har det fungerat de senaste fem (?) åren.
Boxen har bara spelat in avsnitt med [Ny]-markering eftersom endast nytt var valt. Mitt problem kom ju nu i veckan bara.

EPGn = Det programmet tidkodats med i tablån?
Låter som en vettig teori eftersom det bara är Kanal 5 för mig.

Ska ringa supporten och whina senare i dag.

#2085

Postad 29 september 2019 - 09:28

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0

Det talar ju emot min teori...om problemet låg i EPG:n skulle ju alla ha exakt samma problem.

 

Nu spelar jag i princip aldrig in något från Kanal 5, så det är ju möjligt att jag missat de problem du upplever MartinAberg. För mig är det framförallt Discovery och National Geografics som strular, men även SVT har boxen missat. I Discovery spelar boxen ibland in alla avsnitt av "Deadliest catch" och i NG alla avsnitt av "Car SOS". Senaste exemplet i SVT är "Hundra procent bonde" som den glömde att spela in de första avsnitten av nya säsongen.

 

Någon gång har jag löst det genom att ändra serieinspelningen från "Endast nya avsnitt" till "Börja från säsong X", där X är senaste säsongen.



#2086

Postad 29 september 2019 - 10:12

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Det talar ju emot min teori...om problemet låg i EPG:n skulle ju alla ha exakt samma problem.

Nu spelar jag i princip aldrig in något från Kanal 5, så det är ju möjligt att jag missat de problem du upplever MartinAberg. För mig är det framförallt Discovery och National Geografics som strular, men även SVT har boxen missat. I Discovery spelar boxen ibland in alla avsnitt av "Deadliest catch" och i NG alla avsnitt av "Car SOS". Senaste exemplet i SVT är "Hundra procent bonde" som den glömde att spela in de första avsnitten av nya säsongen.

Någon gång har jag löst det genom att ändra serieinspelningen från "Endast nya avsnitt" till "Börja från säsong X", där X är senaste säsongen.

Just Discovery har jag också märkt samma sak hos.
Känns mest som Kanal 5-problemet ligger lokalt hos mig, men får se vad Comhem kommer fram till när de väl tar hand om mitt ärende.

I mina inställningar så har jag valt både ”enbart nya” och ”börja från säsong X”. Det funkade tyvärr inte det heller.

Börjar bli rätt irriterande att radera 20 avsnitt om dagen som ”felinspelats”...

#2087

Postad 29 september 2019 - 11:33

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0

Börjar bli rätt irriterande att radera 20 avsnitt om dagen som ”felinspelats”...

 

 

Jupp...I feel you man!



#2088

Postad 30 september 2019 - 08:00

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Ringde vid 10-tiden i går, fick svar nu på morgonen.

”Hej Martin! Vi har efter felsökning bedömt att det fel ni anmält ej kvarstår. Om ni fortfarande upplever problem eller har frågor kontakta kundservice. Tel: 90222”

Har en stark känsla av att jag kommer få ringa i kväll/i morgon, men det återstår att se...

#2089

Postad 30 september 2019 - 10:11

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0

Haha...klassiskt "Vi har inte gjort ett sk*t, faktiskt inte ens brytt oss om att titta på det. Hoppas du glömmer bort hela grejen."  :lol:



#2090

Postad 30 september 2019 - 12:40

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Haha...klassiskt "Vi har inte gjort ett sk*t, faktiskt inte ens brytt oss om att titta på det. Hoppas du glömmer bort hela grejen." :lol:

Typ, men mig blir de inte av med.
Bindningstiden löper ut om några månader med så har en del hållhakar 😉

#2091

Postad 30 september 2019 - 17:03

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0

Bra rutet!  :D

 

Upplever du också korta störningar ibland? Det är som att ljudet hickar till, och efter typ en till två sekunder pixlar bilden till en kort stund. I så fall kan du kanske passa på att påpeka det för dem när du ändå har ärendet igång.

 

Personligen tycker jag inte att det är tillräckligt störande för att dra igång ett eget ärende hos dem... :blush:



#2092

Postad 02 oktober 2019 - 14:54

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Jag vet inte vad Comhem gjorde, men felet är borta nu i alla fall 😁

#2093

Postad 02 oktober 2019 - 15:02

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0

Kan du avgöra det så snabbt? För mig är problemet inte konstant...det är väldigt inkonsekvent.



#2094

Postad 02 oktober 2019 - 18:55

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Kan du avgöra det så snabbt? För mig är problemet inte konstant...det är väldigt inkonsekvent.

Japp, boxen spelade in alla repriser varje dag, blev 20 program per dag.
Denna veckan är det noll repriser inspelade.

Kommer det tillbaka kommer jag självklart ringa med en gång igen (och meddela er här i tråden).



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.