Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

The Last of Us [PS3/PS4]

1385 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
The Last of Us (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 9,44 (60) 260:-
The Last of Us - Remastered Edition (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 9,31 (89) 139:-

#1

Postad 11 december 2011 - 10:13

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 1
Spelet utvecklas av Naughty Dog och än finns inte så mycket handfast att gå på förutom denna trailer.


http://www.youtube.com/watch?v=Ke7lIAe3GRI



Spekulationer på IGN:
http://ps3.ign.com/a.../1214518p1.html

#2

Postad 11 december 2011 - 10:38

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
känns som ännu ett generiskt zombie-spel

#3

Postad 11 december 2011 - 10:41

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 1
Det är inte ett Zombie-spel utan det handlar om en svamp som gör detta:

http://www.youtube.c...h?v=XuKjBIBBAL8

#4

Postad 11 december 2011 - 10:47

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Sjukt najse!

#5

Postad 11 december 2011 - 11:07

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Trailern känns lite som I Am Legend. Omöjligt att säga om spelet blir bra eller dåligt dock.

#6

Postad 11 december 2011 - 11:10

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 108 inlägg
  • 0
Nu är det bara en trailer än så länge, men känns inte generic zombie alls faktiskt. Känns mer som ett survival spel. Tänkte mer på I am Alive, fast med infected förutom att du ska slåss mot andra människor.

Man e ju lite intresserad iallafall.

/P

#7

Postad 11 december 2011 - 11:52

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
zombies ellerinte. same shit different name. öcerlevnadsspel är alla precis likadana

#8

Postad 11 december 2011 - 12:09

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 1
Postad bild




Sony Computer Entertainment America ANNOUNCES THE LAST OF US, A NEW PLAYSTATION®3 EXCLUSIVE DEVELOPED BY NAUGHTY DOG
LOS ANGELES, December 10, 2011 – Sony Computer Entertainment America LLC announced today The Last of Us, a new franchise created exclusively for the PlayStation®3 computer entertainment system. Developed by Naughty Dog, the creators of the highly acclaimed and best-selling UNCHARTED™ series, The Last of Us was unveiled in a world premiere trailer at the Spike TV 2011 Video Game Award Show.

The Last of Us is a genre-defining experience that blends survival and action elements to tell a character driven story about a population decimated by a modern plague. Abandoned cities are being reclaimed by nature and the remaining survivors are killing each other for food, weapons and whatever they can get their hands on. Joel, a ruthless survivor, and Ellie, a brave teenage girl who is wise beyond her years, must work together to survive their journey across what remains of the United States.

“We are excited to finally unveil The Last of Us, a project the team has been working hard on for some time,” said Evan Wells, Co-President of Naughty Dog. “Naughty Dog’s mission is to change the way people experience videogames. We are confident The Last of Us will take a leap forward in cinematic gaming and storytelling, providing gamers with an experience unlike anything else in the industry.”

The Last of Us is developed by some of the industry most talented game designers including Bruce Straley, game director, and Neil Druckmann, creative director. Naughty Dog advanced to the forefront of the videogame industry in 1996 with the successful introduction of Crash Bandicoot on the original PlayStation. The developer extended the franchise with Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back, Crash Bandicoot 3: Warped and Crash Team Racing, selling 22 million copies worldwide and led to Naughty Dog being the most successful video game developer in the United States for that console generation. The team then created the Jak and Daxter franchise including Jak & Daxter: The Precursor Legacy®, Jak II™, Jak 3™ and Jak X: Combat Racing™. All four of titles are PlayStation®2 “Greatest Hits”. In 2007 the team released UNCHARTED: Drake’s Fortune® and followed with UNCHARTED2: Among Thieves™ and the recent November launch of UNCHARTED 3: Drake’s Deception™. Having currently sold over 13 million units worldwide, the UNCHARTED franchise represents some of the most impressive graphics, sound and processing capabilities found on PS3.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 11 december 2011 - 12:19.


#9

Postad 11 december 2011 - 12:35

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

  • 2 249 inlägg
  • 0
Verkar riktigt lovande!

#10

Postad 11 december 2011 - 13:37

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Usch, zombies. Jag tror jag passar. När ska vi få ett riktigt bra spionspel egentligen?

Och vad spelar det för roll vad de är smittade av? Jag har alltid blivit konfunderad av att folk gör en distinktion mellan, "han är en odöd zombie" och "nej han har blivit smittad av ett virus som tar över hans kropp, alltså är han ingen zombie" Är man en fd människa som är ute efter att döda allt de ser utan att kunna bestämma om varför eller hur de gör det så är man en zombie, alltså är Last of Us ett zombiespel, svamp eller ej.

Redigerat av simulacra, 11 december 2011 - 13:56.


#11

Postad 11 december 2011 - 13:55

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 1
HÄRLIGT, äntligen ett spel jag ser fram emot som fan, första gången på 7 år, mer horror games o mindre spion och krigsspel tack.
Första gången den här generationen som vi får smaka på ett läskigt survival horror. Om det utvecklar sig bra så kommer detta garanterat bli denna generations bästa spel.

Redigerat av rayko, 11 december 2011 - 14:00.


#12

Postad 11 december 2011 - 15:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 1
Hmm, ljummet mottagande här. Förvånar mig med tanke på att det är Naughty Dog (ni vet, de gjorde ändå Uncharted) och att grafiken är bland det bästa vi sett hittills.

Dessutom är Ellen Page med ;)

#13

Postad 11 december 2011 - 15:24

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Usch, zombies. Jag tror jag passar. När ska vi få ett riktigt bra spionspel egentligen?

Och vad spelar det för roll vad de är smittade av? Jag har alltid blivit konfunderad av att folk gör en distinktion mellan, "han är en odöd zombie" och "nej han har blivit smittad av ett virus som tar över hans kropp, alltså är han ingen zombie" är man en fd människa som är ute efter att döda allt de ser utan att kunna bestämma om varför eller hur de gör det så är man en zombie, alltså är Last of Us ett zombiespel, svamp eller ej.


huvudet på spiken. snacka om idetorka. när man inte kan komma på ngt vettigt så gör man zombiespel som alla andra gör

#14

Postad 11 december 2011 - 15:33

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

  • 922 inlägg
  • 0
Var köper jag det? ;-) Detta ser jag verkligen fram emot!

#15

Postad 11 december 2011 - 16:23

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0

Och vad spelar det för roll vad de är smittade av? Jag har alltid blivit konfunderad av att folk gör en distinktion mellan, "han är en odöd zombie" och "nej han har blivit smittad av ett virus som tar över hans kropp, alltså är han ingen zombie" Är man en fd människa som är ute efter att döda allt de ser utan att kunna bestämma om varför eller hur de gör det så är man en zombie, alltså är Last of Us ett zombiespel, svamp eller ej.


Om du kollar på filmen om myran så denne knappast en zombie då den fortfarande lever när den är infekterad.

Men jag förstår din liknelse.

#16

Postad 11 december 2011 - 18:37

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Jo, men de som man slåss mot i Last of Us ser ju knappast ut att ha ngt emot vad de gör, eftersom det är just myror som de först pratar om så vet man ju inte vilken självkontroll de har, och om svampen leder till att människor blir galna och försöker ha ihjäl allt som inte är infekterat av samma svamp så beter de sig exakt likadant som zombies, och då handlar det enbart om semantik.

#17

Postad 11 december 2011 - 18:41

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Jo, förstås. Kan mycket möjligt vara olika infekterade och andra beter sig som i myr-filmen och bara dör för att sedan svampen skall spridas.

Man får nog helt enkelt vänta och se, men är det ett Dead Island, Left 4 Dead etc etc så avtar mina förväntningar oavsett företag som är bakom rodret.

#18

Postad 11 december 2011 - 18:44

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Man kommer nog avrätta lika mycket människor som i Uncharted serien, med tanke på upplägget där de sista slåss om vad som finns kvar. Mördarsvamparna blir nog en bra ingrediens för att variera fienderna. Är trött som fasen på zombie-spel överlag så vi får hoppas att detta blir mer ett Silent Hill än ett Left 4 Dead...

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 11 december 2011 - 18:45.


#19

Postad 11 december 2011 - 19:27

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

  • 1 569 inlägg
  • 0
Hoppas det är rätt så öppet spel med möjlighet till mycket utforskning, känns som att det är fail annars med den story vi har sett.

#20

Postad 11 december 2011 - 19:37

reksallad
  • reksallad
  • Lärjunge

  • 273 inlägg
  • 0

huvudet på spiken. snacka om idetorka. när man inte kan komma på ngt vettigt så gör man zombiespel som alla andra gör

Jösses va du låter tråkig.

Jag blev positivt överraskad av det här. Hade inte hört talas om spelet förut och älskar Uncharted så hoppas de blir ungefär som de (3.e person och mycket pang pang) :)
Öppnar ju upp för co-op också eftersom det är två karaktärer.

#21

Postad 11 december 2011 - 20:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Alla vet tydligen redan hur spelet fungerar :lol:

#22

Postad 11 december 2011 - 20:14

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

  • 537 inlägg
  • 1
Naughty dog producerar bra skit. Tror detta kan bli bra.

#23

Postad 11 december 2011 - 20:28

reksallad
  • reksallad
  • Lärjunge

  • 273 inlägg
  • 0

Alla vet tydligen redan hur spelet fungerar :lol:

Man måste ju få drömma :)

#24

Postad 11 december 2011 - 20:47

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Jösses va du låter tråkig.

Jag blev positivt överraskad av det här. Hade inte hört talas om spelet förut och älskar Uncharted så hoppas de blir ungefär som de (3.e person och mycket pang pang) :)
Öppnar ju upp för co-op också eftersom det är två karaktärer.


Efter Uncharted-serien så har jag rätt höga krav på Naughty Dog.
Rätt besviken på att de ger sig in på ett "zombie-spel" när det redan finns en uppsjö av dem. Hade förväntat mig mer från dem.
Men det blir nog helt ok. Uncharted med ett zombie-skin. De behöver inte anstränga sig att göra ngt nytt direkt så de hinner säkert få ut det redan nästa jul.

#25

Postad 11 december 2011 - 20:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Man måste ju få drömma :)

Mardrömmar i så fall, syftar på de som är 100 på att det kommer att bli som vilket zombiespel som helst med samma mall. Vi vet ju inget om spelet. Men, men. Det kommer sälja bra ändå så det spelar mindre roll.

#26

Postad 11 december 2011 - 21:02

reksallad
  • reksallad
  • Lärjunge

  • 273 inlägg
  • 0

Dessutom är Ellen Page med ;)

Verkar bara ha varit ett rykte på diverse forum.
Nu har det ju kommit ut att det är en viss Ashley Johnson.

#27

Postad 11 december 2011 - 21:11

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 1
Vissa blir så upp och helt galna när det kommer ett nytt modern warfare eller Call of duty spel (som släpps år efter år). Även nu när battlefield 3 kom var alla helt crazy. Nu kommer något nytt med skräckinslag i Uncharted grafik o detta ser ut att bli helt sjukt grymt, men näe, då blir folk besvikna o tycker det är uttjatat med zombies.

#28

Postad 11 december 2011 - 21:29

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Det är nog inte samma människor, jag skulle säga att zombiespel är den näst uttjatade genren efter run n gun-fps som MW3.

Det finns genrer som nästan är döda idag och som ingen verkar ha ngt intresse att blåsa liv i igen, vi som spelat ett tag minns genrer som stealthactionspel där du kunde lösa problemen på en mängd olika sätt som t ex Hitman eller Thief. Det är därför många av oss suckar när en av de bästa utvecklarna gör ngt så simpelt som ett Zombiespel.

Redigerat av simulacra, 11 december 2011 - 21:34.


#29

Postad 11 december 2011 - 21:35

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Vissa blir så upp och helt galna när det kommer ett nytt modern warfare eller Call of duty spel (som släpps år efter år). Även nu när battlefield 3 kom var alla helt crazy. Nu kommer något nytt med skräckinslag i Uncharted grafik o detta ser ut att bli helt sjukt grymt, men näe, då blir folk besvikna o tycker det är uttjatat med zombies.


Jag tröttnade på militärfps för ca 6-7 år sedan. Same shit varenda år. Förstår mig inte på folk som köper samma spel om och om igen.

#30

Postad 11 december 2011 - 22:32

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
Är det bara jag som tänker på Enslaved när man ser teasern? :)

#31

Postad 12 december 2011 - 00:05

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0
De flesta zombiespel som har funnits är ju bara ren slakt. Sett från hur bra naughty dog är bra på att föra en handling på Hollywood nivå med action, känslor etc så tror jag ändå att detta kan bli bra. Zombie är bara en detalj tror inte det kommer bli ett simpelt koncept som left4dead. Sen att de väljer att gå på ett uttjatat linje beror väl på att de kanske vill tjäna lite mer pengar. Uncharted är ett av spelhistoriens bästa spel enligt mig men den säljer ju inte lila bra som andra "utjatade" koncept. Vet inte varför, trailern och reklamen är skit bra men folk vågar
Sig inte att prova det.

Får hoppas bara på att det här inte innebär att de avslutat uncharted serien.

#32

Postad 12 december 2011 - 00:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Verkar bara ha varit ett rykte på diverse forum.
Nu har det ju kommit ut att det är en viss Ashley Johnson.

Har inte ens kollat på forum, det var det första jag tänkte på när jag såg henne :P

Det är därför många av oss suckar när en av de bästa utvecklarna gör ngt så simpelt som ett Zombiespel.

Men det kanske blir ett stealthzombiespel där man kan lösa på olika sätt ;)

#33

Postad 12 december 2011 - 01:40

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Men det kanske blir ett stealthzombiespel där man kan lösa på olika sätt ;)


Kanske, men det är fort ett zombiespel, fyllt med de mest enerverande och tråkiga fiender som finns :)

#34

Postad 12 december 2011 - 08:29

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 1
Zombiespel is the shit!

Är de whopping 3 spel med Left4Dead,Dead Rising och Dead Island som gör att ni tycker att alla gör Zombiespel?

Jag tror de här kan bli riktigt najse med tanke på N Dog!

#35

Postad 12 december 2011 - 09:05

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Det är ju zombie-mode i varenda fps numera. Gears of war har ngt zombieliknande-läge, cod har zombies, resident evil, borderlands. Sen finns det då renodlade zombiespel också som dead nation, left4dead, deadrising, dead island osv.

De flesta zombiespel som har funnits är ju bara ren slakt. Sett från hur bra naughty dog är bra på att föra en handling på Hollywood nivå med action, känslor etc så tror jag ändå att detta kan bli bra. Zombie är bara en detalj tror inte det kommer bli ett simpelt koncept som left4dead. Sen att de väljer att gå på ett uttjatat linje beror väl på att de kanske vill tjäna lite mer pengar. Uncharted är ett av spelhistoriens bästa spel enligt mig men den säljer ju inte lila bra som andra "utjatade" koncept. Vet inte varför, trailern och reklamen är skit bra men folk vågar
Sig inte att prova det.

Får hoppas bara på att det här inte innebär att de avslutat uncharted serien.


Uncharted är väl slut som jag fattat det. Iaf tidsmässigt.

#36

Postad 12 december 2011 - 09:42

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Men Zombie lägen i FPS mättar ju knappast en Zombiekåt människa som mig.
Resident Evil har vi ju inte sett på över 2 år.
Borderlands var de ju bara en expansion med lite Zombies i!
Dead Nation är ju ett psn spel som snarare är en shoot em up.

Nej inte nog, ge mig mer seriösa Zombiespel!! :)

#37

Postad 12 december 2011 - 09:54

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Tyckte trailern var ball. Synd det är PS3 Exclusive 8)

#38

Postad 12 december 2011 - 10:55

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Usch, zombies. Jag tror jag passar. När ska vi få ett riktigt bra spionspel egentligen?

Och vad spelar det för roll vad de är smittade av? Jag har alltid blivit konfunderad av att folk gör en distinktion mellan, "han är en odöd zombie" och "nej han har blivit smittad av ett virus som tar över hans kropp, alltså är han ingen zombie" Är man en fd människa som är ute efter att döda allt de ser utan att kunna bestämma om varför eller hur de gör det så är man en zombie, alltså är Last of Us ett zombiespel, svamp eller ej.

Well, technically..

Spelade lite Killing Floor i helgen eftersom det var gratis. Tomtarna där är inte heller zombies, de refereras till som "specimens" eller nåt tror jag och det fanns det en förklaring till som jag läste men inte kommer ihåg just för potatoe tomatoe :D

Men man må förstå och respektera att distinktionen är viktig att göra bland folk som är lite mer profesionellt involverade. :lol:

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 12 december 2011 - 10:58.


#39

Postad 12 december 2011 - 11:38

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 108 inlägg
  • 0
Jag ser inte problemet. I många spel dödar man robotar, i många andra dödar man olika typer av monster (som ibland är muterade, ibland är från ****t m.m.). Zombies/infekterade/muterade... Whatever.
Det som jag hoppas på, och det intryck jag fick av spelet är att det kommer vara mer fokuserad på överlevnad.
I mina drömmar kommer detta spel vara som Call of Cthulhu: Dark corners of the earths första hälft, där du inte ens hade ett vapen utan så fort det blev fight flydde man, det var roligt och skrämande. Hoppas du inte har infinite ammo och kan kötta dig igenom allt, roligare om du måste välja "använda min 2 kulor nu, eller spara till sen".

/P

#40

Postad 12 december 2011 - 13:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Jag ser inte problemet. I många spel dödar man robotar, i många andra dödar man olika typer av monster (som ibland är muterade, ibland är från ****t m.m.). Zombies/infekterade/muterade... Whatever.

De kanske i hemlighet tycker det är bra men vågar inte spela det för att de alltid blir uppskrämda av zombiespel ^_^?

Jag tycker det är bra, jag är trött på att döda massa människor i Uncharted. Det blir ingen variation, samma strategi mot alla (utom de med sköld). Med monster kan man differentiera mer.

#41

Postad 12 december 2011 - 14:19

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 1
Jäkla gnälligt det var här då.

Naughty Dog + nytt spel + Ellen Page look-alike = goda nyheter. :)

Kunde de göra något underbart av den söndertjatade "gubbe springer runt och skjuter andra gubbar"-genren så kan de nog göra detsamma med whatever-genre de ger sig på nu... Roligare än Drake Cart iaf. :D ;)

#42

Postad 12 december 2011 - 15:39

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

  • 779 inlägg
  • 1
Jag förstår att man kan tycka att zombie-grejen känns stereotyp just nu men jag tycker allting talar för att detta inte alls kommer likna Left 4 Dead osv. Det närmaste är väl isf Dead Island, som ju var mer storyfokuserat fast knappast särskilt välgjort (efter vad jag har läst, har inte testat det sjäv).

Det är för sjutton Naughty Dog som gör detta. Om de själva säger att det kommer vara karaktärsdrivet så gör bara den saken att spelet kommer sticka ut från 99% av alla zombiespel. Vi vet ju alla efter att ha spelat Uncharted att ND är mästare på att skapa karaktärer. Det blir ytterligare intressant då UC-serien mestadels var väldigt lättsam och humoristisk i sina karaktärer och dialoger, om än väldigt välskrivet. Detta har en helt annan ton och jag längtar efter att se vilken cinematisk story de kommer lyckas bygga upp med detta spel.

Vilka andra karaktärsdrivna zombiespel har släppts den här generationen? Jag är nyfiken, för jag kommer faktiskt inte på ett enda. Att döma spelet bara för att en del av fienderna kommer vara zombies är ju typ som att döma ut Uncharted för att fienderna är pirater/skurkar. Uncharted älskar iaf jag pga storyn, framför allt karaktärerna, inte vilka man fightas mot.

Nej, jag ställer mig då i kören som ser fram emot detta och ser det som en oerhört glad överraskning!

(Dessutom såg trailern ut att vara gjord i ingamemotorn, samma motor som Uncharted, och det såg jävligt bra ut)

PS! Även jag tänkte precis som Zoiler direkt på Ellen Page när jag såg trailern! :D

Redigerat av Unregistered5f833d6c, 12 december 2011 - 15:42.


#43

Postad 12 december 2011 - 16:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

(Dessutom såg trailern ut att vara gjord i ingamemotorn, samma motor som Uncharted, och det såg jävligt bra ut)

Det stod ju innan att det kördes på PS3, gjorde det säkert också.

Tydligen har ND haft ett annat hemligt team som hållt på med detta utan att vi vetat om det sedan två år tillbaka.


Snyggt där Rangwald förresten ;)

Lead Designer on Enslaved Mark Richard Davies is working on this.



#44

Postad 12 december 2011 - 16:30

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 108 inlägg
  • 0

Tydligen har ND haft ett annat hemligt team som hållt på med detta utan att vi vetat om det sedan två år tillbaka.


Kan det betyda release till sommar tro? Beror väl iofs på hur stort spelet är men men, man kan hoppas.

/P

#45

Postad 12 december 2011 - 18:06

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

PS! Även jag tänkte precis som Zoiler direkt på Ellen Page när jag såg trailern! :D

Satt själv och funderade på varifrån jag kände igen henne, så när Ellen Page kom upp så kände jag: Naturligtvis. Men så är det inte hos?! :blink:

Snyggt där Rangwald förresten ;)

Lead Designer on Enslaved Mark Richard Davies is working on this.

Woho :D Faktiskt förvånad att ingen annan plockade likheten i atmosfären och designen. New York (Enslaved) och New York (The Last of Us) är ju slående lika när det kommer till hur naturen tar tillbaka staden och gör det till en grön postapokalyptisk värld.

... Roligare än Drake Cart iaf. :D ;)

haha
Och för dom som inte förstod så bidrar jag med denna bild:
Bifogad fil  uncharted-racing.jpg   135,9K   21 Antal nerladdningar
;)

#46

Postad 12 december 2011 - 23:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Satt själv och funderade på varifrån jag kände igen henne, så när Ellen Page kom upp så kände jag: Naturligtvis. Men så är det inte hos?! :blink:

Precis, Ellen Page förknippar man inte direkt med en ho :P


Woho :D Faktiskt förvånad att ingen annan plockade likheten i atmosfären och designen. New York (Enslaved) och New York (The Last of Us) är ju slående lika när det kommer till hur naturen tar tillbaka staden och gör det till en grön postapokalyptisk värld

Plus att de är två karaktärer som ska överleva då, en stark kille, en svag tjej, också samma tema ^_^

Redigerat av Zoiler, 12 december 2011 - 23:17.


#47

Postad 13 december 2011 - 10:04

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Så killen som designade Enslaved tyckte inte att den första versionen av hans story lyckades bra nog så han bytte företag och försöker igen? :)

#48

Postad 13 december 2011 - 10:06

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

  • 1 025 inlägg
  • 0
Verkar ju lovande detta :-)

#49

Postad 13 december 2011 - 10:42

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Precis, Ellen Page förknippar man inte direkt med en ho :P

hon, hos...potato, tomato... :P

Plus att de är två karaktärer som ska överleva då, en stark kille, en svag tjej, också samma tema ^_^

Indeed, och efter att jag sett trailern igen så tycker jag även att fienden som dom dödar i slutet av trailern påminner om robotarna, bara att man har bytt skin på dom. Jag tänker på rörelsemönstret, hur den lutar när den saktar in och nästan glider sista biten och även hur den springer. Dock inte när den går i närstrid ;)

#50

Postad 13 december 2011 - 11:59

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Tydligen har ND haft ett annat hemligt team som hållt på med detta utan att vi vetat om det sedan två år tillbaka.

Bra där, hoppas Uncharted-teamet sitter tillsammans med ICE-snubbarna och har lekstuga på en PS4-prototyp som anlänt som en present lagom till jul. :)



Rangwald>> Haha, ja det var den bilden som låg och tryckte nånstans i bakhuvudet ja... var rädd att ingen skulle hajja. :)



2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.