Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Apple iPad Mini

163 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara
Apple iPad Mini 16GB (Surfplattor) 9 8,38 (75) Inga priser
Apple iPad Mini 32GB (Surfplattor) 9 9 (8) Inga priser
Apple iPad Mini 64GB (Surfplattor) 9 7,33 (2) 5 089:-
Apple iPad Mini Cellular 16GB (Surfplattor) 7 8,62 (7) Inga priser
Apple iPad Mini Cellular 32GB (Surfplattor) 9 8,5 (3) 2 215:-
Apple iPad Mini Cellular 64GB (Surfplattor) 9 6 (2) Inga priser
2 relaterade trÄdar

#101

Postad 13 juli 2013 - 14:18

MerBlues
  • MerBlues
  • AnvĂ€ndare

  • 141 inlĂ€gg
  • 0

Har lite frågor nedan som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.
1. Kommer det komma en ny mini snart?
(Retina skärm tänker jag främst på)


Såg nåt om att iPad mini 2 skulle vara försenad till Q1 nästa år, men läste inte artiklarna utan såg bara rubrikerna. Du kan ju googla på ipad mini 2 delayed eller så...och läsa artiklarna. Jag är själv inte insatt i hur det faktiskt ligger till.

Redigerat av MerBlues, 13 juli 2013 - 14:20.


#102

Postad 13 juli 2013 - 19:17

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlĂ€gg
  • 0

Såg nåt om att iPad mini 2 skulle vara försenad till Q1 nästa år, men läste inte artiklarna utan såg bara rubrikerna. Du kan ju googla på ipad mini 2 delayed eller så...och läsa artiklarna. Jag är själv inte insatt i hur det faktiskt ligger till.


Tack för svar.
kan nog vara så att den blir försenad.
Löste det så att köpte en mini till tjejen och så väntar jag med att köpa till mig och ser vad den nya kommer ha för nyheter :)

#103

Postad 22 oktober 2013 - 12:30

lobo
  • lobo
  • MĂ€stare

  • 2 842 inlĂ€gg
  • 0
Apple kör livestream ikväll:

http://www.engadget....ent-livestream/

#104

Postad 23 oktober 2013 - 07:44

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlĂ€gg
  • 0
Undra om de fixat till gamuten på Mini Retina? Hade varit grejjer det...

#105

Postad 07 november 2013 - 14:31

nippe
  • nippe
  • Beroende

  • 1 387 inlĂ€gg
  • 0
Det som slog mig med iPad mini Retina, som ingen har reagerat över, är att den har inte stereo, endast en högtalare medan den äldre varianten har två. Jag är nöjd med min nuvarande mini och kommer nog inte byta upp mig. Dock kanske jag ändrar mig när jag får hålla i en med retina skärm....

#106

Postad 07 november 2013 - 14:41

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlĂ€gg
  • 0

Det som slog mig med iPad mini Retina, som ingen har reagerat över, är att den har inte stereo, endast en högtalare medan den äldre varianten har två. Jag är nöjd med min nuvarande mini och kommer nog inte byta upp mig. Dock kanske jag ändrar mig när jag får hålla i en med retina skärm....

Rör inte den nya så slipper du byta :) De är mitt motto ;)

#107

Postad 07 november 2013 - 15:14

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlĂ€gg
  • 0

Det som slog mig med iPad mini Retina, som ingen har reagerat över, är att den har inte stereo, endast en högtalare medan den äldre varianten har två. Jag är nöjd med min nuvarande mini och kommer nog inte byta upp mig. Dock kanske jag ändrar mig när jag får hålla i en med retina skärm....


Är du säker på det? Min Ipad 4 har iaf bara en högtalare.

#108

Postad 07 november 2013 - 16:19

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlĂ€gg
  • 0

Är du säker på det? Min Ipad 4 har iaf bara en högtalare.

Det är väl en högtalare men 2 inbyggda element som på trean? Dvs det blir stereo men väldigt begränsat.

#109

Postad 10 november 2013 - 15:37

nippe
  • nippe
  • Beroende

  • 1 387 inlĂ€gg
  • 0

Är du säker på det? Min Ipad 4 har iaf bara en högtalare.


Jag kollade på layouten på ipad mini och nya, ipad mini har två högtalare en på var sida om laddkontakten.

#110

Postad 10 november 2013 - 21:36

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlĂ€gg
  • 0
Det är fortfarande en läsplatta och inte en stereo. Sen så är ju högtalarna under plattan så ljudet blir ändå lite sådär. Har en Samsung note och högtalarna är på var sin kort sida och då blir det helt ok. Men det är fortfarande en läsplatta.
Kan inte få allt :(

#111

Postad 11 november 2013 - 08:50

nippe
  • nippe
  • Beroende

  • 1 387 inlĂ€gg
  • 0

Det är fortfarande en läsplatta och inte en stereo. Sen så är ju högtalarna under plattan så ljudet blir ändå lite sådär. Har en Samsung note och högtalarna är på var sin kort sida och då blir det helt ok. Men det är fortfarande en läsplatta.
Kan inte få allt :(

Jag håller med dig, vart bara förvånad över att de har tagit bort en högtalare. Funderade lite på vad anledningen till detta är, den borde ju inte ta så mycket plats....

#112

Postad 11 november 2013 - 08:53

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlĂ€gg
  • 0
Ibland så har dom sina egna idéer som man inte alltid begriper.
Antar att det låter likadant på det viset och att dom vunnit några andra saker pga det.

Känner att den första är så pass bra just nu och den nya inte har så pass mycket nytt så de är lönt att byta.


#113

Postad 12 november 2013 - 14:04

maccswe
  • maccswe
  • ForumrĂ€v

  • 611 inlĂ€gg
  • 1
Nu finns ipad mini i lager på applestore till alla er som är sugna!

#114

Postad 13 november 2013 - 13:27

observer62
  • observer62
  • Wannabe

  • 35 inlĂ€gg
  • 0
Köpte igår 64GB utan cellular då min iPhone har fri surf. Så får man se hur iPad Mini går i hop med iPad 3rd gen. Minin skall jag ha bl a till att läsa e-böcker.
Så nu får man vänta in leveransen :-)

#115

Postad 14 november 2013 - 11:22

observer62
  • observer62
  • Wannabe

  • 35 inlĂ€gg
  • 0
... och så en länk:

http://feber.se/ipad...rejlt_snabbare/

#116

Postad 14 november 2013 - 16:04

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlĂ€gg
  • 0

... och sÄ en lÀnk:

http://feber.se/ipad...rejlt_snabbare/

Ja, den ska vara snabbare om man nu tycker arr den första Àr seg :)

#117

Postad 15 november 2013 - 05:57

AudioSmurf
  • AudioSmurf
  • LĂ€rjunge

  • 323 inlĂ€gg
  • 0
Nån som vet om man kan klämma på en Ipad Mini 2 i Apple Store i Väla?

#118

Postad 15 november 2013 - 09:04

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlĂ€gg
  • 1

Nån som vet om man kan klämma på en Ipad Mini 2 i Apple Store i Väla?

Nej, men kanske en iPad Mini Retina.

#119

Postad 15 november 2013 - 10:20

AudioSmurf
  • AudioSmurf
  • LĂ€rjunge

  • 323 inlĂ€gg
  • 0
Det var det jag menade din lustigkurre där.

Jag ringde dem och de som finns i lager är reserverade allihop. Däremot så finns det demo-ex man kan klämma på.

#120

Postad 19 november 2013 - 08:38

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlĂ€gg
  • 0

Undra om de fixat till gamuten på Mini Retina? Hade varit grejjer det...

Nej det hade de inte...
http://www.anandtech...play-reviewed/3

Äsch, Air är så pass smidig så Mini är ändå inte intressant längre.

#121

Postad 19 november 2013 - 11:28

observer62
  • observer62
  • Wannabe

  • 35 inlĂ€gg
  • 0
iPad Air förefaller vara ömtålig. Enligt filmat inslag gick den sönder när den föll i tämligen mjuk sand från ca 1 m höjd. Styvheten är nog begränsad.

#122

Postad 22 november 2013 - 09:52

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlĂ€gg
  • 0
Är lite sugen att köpa en mini retina till min sambo men läste någonstans att den hade skärmproblem (inbränning).

Bör man vänta med att köpa?

#123

Postad 22 november 2013 - 15:30

Jörgen A.
  • Jörgen A.
  • LĂ€rjunge

  • 471 inlĂ€gg
  • 0
Var själv extremt sugen - har väntat på mini retina lääänge - men nu känns det inte så roligt längre:

-Räcker man sett bilderna på Mini R vs Air, för att se hur matta och tråkiga färger Mini R har... sen finns det visst problem med att vitt drar mot gult dessutom.
Synd - kunde ju blivit så bra!

Redigerat av Jörgen A., 22 november 2013 - 15:37.


#124

Postad 22 november 2013 - 17:09

observer62
  • observer62
  • Wannabe

  • 35 inlĂ€gg
  • 0
Ytterligare en länk
http://www.99mac.se/...ch-foregangaren

... verkar positivt så här långt.

Själv väntar jag på leveransen under nästa vecka.

#125

Postad 25 november 2013 - 09:42

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

  • 1 235 inlĂ€gg
  • 1

Var själv extremt sugen - har väntat på mini retina lääänge - men nu känns det inte så roligt längre:

-Räcker man sett bilderna på Mini R vs Air, för att se hur matta och tråkiga färger Mini R har... sen finns det visst problem med att vitt drar mot gult dessutom.
Synd - kunde ju blivit så bra!


Det är ren BS.

Där finns en klar skillnad i color gamut om man mäter upp den, det går även att se den till viss del men endast om man jämför Mini Retina side-by-side med t ex en iPhone 5/5s eller annan iPad Retina.

Jag använder Mini Retina sedan en vecka tillbaka, har även iPhone 5s och en iPad 3 (som då också har Retina-skärm) och jag kan helt objektivt säga att du inte märker någon färgskillnad gentemot övriga skärmar.

#126

Postad 25 november 2013 - 15:18

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlĂ€gg
  • 0
Det här med matta & tråkiga färger tror jag inte heller man kommer märka om man inte tydligt jämför mot en annan ipad eller iphone.

Det som oroar mig är rapporterna om inbränningar och att vit ser gult ut i nederkant av skärmen.

Hur upplever du det zinned78?

#127

Postad 25 november 2013 - 23:42

Jörgen A.
  • Jörgen A.
  • LĂ€rjunge

  • 471 inlĂ€gg
  • 0

Det är ren BS.

Där finns en klar skillnad i color gamut om man mäter upp den, det går även att se den till viss del men endast om man jämför Mini Retina side-by-side med t ex en iPhone 5/5s eller annan iPad Retina.

Jag använder Mini Retina sedan en vecka tillbaka, har även iPhone 5s och en iPad 3 (som då också har Retina-skärm) och jag kan helt objektivt säga att du inte märker någon färgskillnad gentemot övriga skärmar.


Jag hoppas självklart att det är så liten skillnad som du upplever. Kommer jämföra MiniR & Air i butik innan köp!

#128

Postad 26 november 2013 - 16:07

observer62
  • observer62
  • Wannabe

  • 35 inlĂ€gg
  • 0
Ja, så kom iPad Mini 64 GB wifi med TNT.

Inledningsvis kunde jag inte byta namn på Mini så att den heter samma som iPad 3rd generation. Kanske lika gott, nu speglas rubbet - även dyra Tom-Tom och lexikon samt länkar - vilket kanske hade uteblivit(?). T o m Kontakter läggs upp.

Har provat mot Aftonbladet och det finns ingen tillstymmelse till legging (om nu rätt ord) jmf med iPad 3rd Gen.

Lyckan är fullkomlig (så här långt).

Redigerat av observer62, 26 november 2013 - 22:06.


#129

Postad 29 november 2013 - 14:48

observer62
  • observer62
  • Wannabe

  • 35 inlĂ€gg
  • 1
Efter några dagars användning kan jag konstatera att ett strävt omslag eller cover krävs för att iPad inte skall glida ur handen. Det var väl den enda negativa jag kan komma på.

Som i slutscenen "Bron över floden Kwai" - worth waiting for - om inte en guldtuborg - så en mogen produkt.

#130

Postad 03 december 2013 - 14:47

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlĂ€gg
  • 0

Efter nÄgra dagars anvÀndning kan jag konstatera att ett strÀvt omslag eller cover krÀvs för att iPad inte skall glida ur handen. Det var vÀl den enda negativa jag kan komma pÄ.

Som i slutscenen "Bron över floden Kwai" - worth waiting for - om inte en guldtuborg - sÄ en mogen produkt.


Var och jÀmförde nya minin mot nexus 7 (gen2) lite pÄ MM igÄr eftersom jag blivit tveksam till nya minin pga skÀrmproblemen man lÀser om.

Har iPhone 5 och gillar den och har aldrig anvÀnt nÄgon android enhet men tycker nog nexusen kÀndes som ett roligare val.
Fungerade kanon, snabb och lÀtt att hÄlla i.

KÀnns lite sÄdÀr att lÀgga 3500 kr pÄ nya minin ocksÄ pga skÀrmproblemen.

Dock vill sambon hellre ha ipad.
What to Do What to do?

Happy wife - happy life kanske ;-)

#131

Postad 05 december 2013 - 08:18

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlĂ€gg
  • 0
Vad är det för skärmproblem nu snackar om?

#132

Postad 05 december 2013 - 11:30

nippe
  • nippe
  • Beroende

  • 1 387 inlĂ€gg
  • 0
Jag hade en kompis över i helgen som köpt en iPad Mini R, han var inte nöjd med skärmen, den har inte alls samma färgdjup som övriga i-produkter, hans hade blåa toner i kanterna, färgerna så bleka ut. Detta var hans utbytesexemplar. Exakt samma med första enheten. Han bytte den mot en Air i stället.

#133

Postad 05 december 2013 - 13:46

korpen
  • korpen
  • LĂ€rjunge

  • 438 inlĂ€gg
  • 0
Är det nån som har koll på hur mycket det kostar att byta till nytt glas/skärm på en mini?
Tack på förhand

#134

Postad 05 december 2013 - 13:56

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlĂ€gg
  • 0

Är det nån som har koll på hur mycket det kostar att byta till nytt glas/skärm på en mini?
Tack på förhand

http://www.iphoneres...on-c-57_62.html

#135

Postad 05 december 2013 - 14:01

korpen
  • korpen
  • LĂ€rjunge

  • 438 inlĂ€gg
  • 0
Tack, men oj vad det så dyrt de är ju halva ny priset på vad paddan kosta.

#136

Postad 05 december 2013 - 14:15

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlĂ€gg
  • 0

Tack, men oj vad det så dyrt de är ju halva ny priset på vad paddan kosta.

Blir billigare om du kan köpa delar och byta själv.

#137

Postad 08 december 2013 - 15:18

observer62
  • observer62
  • Wannabe

  • 35 inlĂ€gg
  • 0
Lite om jämförelse samt har artikeln en länk till testet.

https://www.prisjakt...onbladet]-[]-[]

Kan nu konstatera att nya Mini glidit in på sin plats - dvs i köket. Varför - ingen aning.

#138

Postad 12 december 2013 - 23:58

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

  • 1 883 inlĂ€gg
  • 0

Lite om jämförelse samt har artikeln en länk till testet.

https://www.prisjakt...onbladet]-[]-[]

Kan nu konstatera att nya Mini glidit in på sin plats - dvs i köket. Varför - ingen aning.


Var själv väldigt sugen på att köpa en Mini R med 4 g men denna artikel som du refererar till så blir jag väldigt osäker på att köpa, har en iPad 4 med Wifi ångrar mig att jag inte köpte en "cellular", därför har jag övervägt Minin tänkt använda den som GPS tycker den större paddan är alldeles för stor för att ha den i vindrutan.

#139

Postad 14 december 2013 - 11:58

Jörgen A.
  • Jörgen A.
  • LĂ€rjunge

  • 471 inlĂ€gg
  • 0
Hej

2 frågor ang. ipad cellular:

* Finns funktionen "internetdelning" hos ipad cellular? Dvs möjlighet att dela sin internetuppkoppling trådlöst till andra enheter? ( som hos iphone)

* Kan man - om man skickar till simkortets telefonnummer - skicka sms/mms direkt till ipad cellular? dvs inte bara imessage - utan även meddelanden/bilder från t ex andoidtelefoner? - samt då också skicka text/bilder till andoider direkt från ipad cellular?

Tack på förhand!!

#140

Postad 16 december 2013 - 08:57

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlĂ€gg
  • 0

Hej

2 frågor ang. ipad cellular:

* Finns funktionen "internetdelning" hos ipad cellular? Dvs möjlighet att dela sin internetuppkoppling trådlöst till andra enheter? ( som hos iphone)

* Kan man - om man skickar till simkortets telefonnummer - skicka sms/mms direkt till ipad cellular? dvs inte bara imessage - utan även meddelanden/bilder från t ex andoidtelefoner? - samt då också skicka text/bilder till andoider direkt från ipad cellular?

Tack på förhand!!

1. En kvalificerad gissning är ja, då det borde ingå i iOs7 oavsett om det är iPhone eller iPad.
2. Självklart, den fungerar på samma sätt som en iPhone.

#141

Postad 16 december 2013 - 11:48

Jörgen A.
  • Jörgen A.
  • LĂ€rjunge

  • 471 inlĂ€gg
  • 0
Tackar - det var sÄ jag trodde den funkade - men var ej helt sÀker!

#142

Postad 16 december 2013 - 16:41

nippe
  • nippe
  • Beroende

  • 1 387 inlĂ€gg
  • 0

Hej

2 frågor ang. ipad cellular:

* Finns funktionen "internetdelning" hos ipad cellular? Dvs möjlighet att dela sin internetuppkoppling trådlöst till andra enheter? ( som hos iphone)

* Kan man - om man skickar till simkortets telefonnummer - skicka sms/mms direkt till ipad cellular? dvs inte bara imessage - utan även meddelanden/bilder från t ex andoidtelefoner? - samt då också skicka text/bilder till andoider direkt från ipad cellular?

Tack på förhand!!


Att dela ut internet är lite beroende på vilken operatör du har, men funktionen finns i iOS7 i alla fall. Tre stödjer det.
När det gäller textmeddelanden (SMS) kan du INTE skicka detta, det är endast iMessages som fungerar på iPads.

#143

Postad 16 december 2013 - 18:49

Jörgen A.
  • Jörgen A.
  • LĂ€rjunge

  • 471 inlĂ€gg
  • 0
Telia ( som min iphone är insluten till) stödjer också delning.

Jag har en ipad wifi - hanterar bara imessage.

Jag trodde faktiskt att man med en ipad cellular ( med sitt simkorts telefonnummer) kunde skicka och ta emot sms/mms - men enl. dig är det alltså inte så?!

#144

Postad 18 december 2013 - 08:16

nippe
  • nippe
  • Beroende

  • 1 387 inlĂ€gg
  • 0
Det stämmer, den har inte den funktionen. Jag vet att när jag körde iOS5 alt. 6 så jailbreakade jag den och kunde då skicka SMS med den. Lite irriterande att man inte kan göra det faktiskt när hårdvara och mjukvara stödjer det. De har bara valt att stänga av den tjänsten.

#145

Postad 18 december 2013 - 08:24

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlĂ€gg
  • 0

Det stämmer, den har inte den funktionen. Jag vet att när jag körde iOS5 alt. 6 så jailbreakade jag den och kunde då skicka SMS med den. Lite irriterande att man inte kan göra det faktiskt när hårdvara och mjukvara stödjer det. De har bara valt att stänga av den tjänsten.

Det visste jag inte. Då får man installera någon annan app för att kunna messa:
http://www.iskysoft....ipad-phone.html

#146

Postad 29 december 2013 - 11:57

observer62
  • observer62
  • Wannabe

  • 35 inlĂ€gg
  • 0
Ett misstag har jag gjort - har inte uppmärksammat att iPad Mini Retina wifi har INGEN GPS. GPS finns i någon form på cellular-varianten.

Tom-Tom fungerar således inte.

Får väl försöka med internetuppkoppling via telefon och köra på kartapplikationen. Jailbreaka och köra på extern GPS verkar för krångligt.

#147

Postad 04 januari 2014 - 10:13

ImpreZa
  • ImpreZa
  • AnvĂ€ndare

  • 167 inlĂ€gg
  • 0
Ni som har Mini Retina och har haft eller har jämför med gen1, hur står sig den gamla? Slängde precis iväg en beställning på en Mini 64gb cellular för 3490:- från Dustin men är lite sugen att istället ta en Mini Retina 32gb cellular med 10gb surf från Bredbandsbolaget för 299:-/månad.

Blir totalt sett rätt mycket dyrare med Retinan med då ingår surf för 99:-/månad. Så priset för själva minin skiljer inte så mycket.

Hur hade ni gjort?

#148

Postad 04 januari 2014 - 11:06

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlĂ€gg
  • 0

Ni som har Mini Retina och har haft eller har jämför med gen1, hur står sig den gamla? Slängde precis iväg en beställning på en Mini 64gb cellular för 3490:- från Dustin men är lite sugen att istället ta en Mini Retina 32gb cellular med 10gb surf från Bredbandsbolaget för 299:-/månad.

Blir totalt sett rätt mycket dyrare med Retinan med då ingår surf för 99:-/månad. Så priset för själva minin skiljer inte så mycket.

Hur hade ni gjort?

Har för mig att det var någon här som inte alls blev så imponerad. Men på papper så ska det vara en bra skillnad. Kolla på Youtube. Ipad mini Vs Ipad mini retina (typ)

#149

Postad 07 januari 2014 - 19:53

observer62
  • observer62
  • Wannabe

  • 35 inlĂ€gg
  • 0
GPS-chip:et sitter tillsammans med cellular-chip:et. Alltså ingen GPS på iPad Mini retina wi-fi som sagt ovan.
Nu har jag köpt en extern GPS i form av DUAL XGPS 150. Det finns även en app så att man kan kontrollera status.

Det blev lite promenad och mek för att få Tom-Tom att fungera. Länken nedan gav mig hjälp att att stänga av platstjänster, starta Tom-Tom - som frågar efter platstjänsten - som sattes på. Efter 10-15 sek fungerar Tom-Tom (troligen). Alla GPS-appar måste stängas av - TomTom kräver tydligen ensamrätt på inkommande positionssignal.

Skall prova i morgon i bilen. Har nu provat i bilen - allt OK.

Formatet som kan ställas om i status-appen har tydligen ingen betydelse.

Länken ger även andra råd inom området.

https://discussions..../thread/4347855

Noggrannheten är plus/minus 2,5 m; Huruvida det är CEP 5 m och/eller räknat på radie eller diameter vet jag inte.

Redigerat av observer62, 08 januari 2014 - 20:14.


#150

Postad 24 januari 2014 - 20:04

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlĂ€gg
  • 0
Har precis köpt en iPad mini retina. Undrar över om det inte finns någon ipadanpassad sida för det här forumet? På mobilen finns det ju vilket är smidigt.
Som det är nu är det inte så smidigt. Måste zooma in för att klara trycka på knappar och kunna läsa och så.



0 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 0 gÀster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.