Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Cardcaster ! Köp bara köp (Cardsplitter för Digitalboxar)

53 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 18 februari 2011 - 21:30

doo
  • doo
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0
Tänkte bara dela med mig om min erfarenhet av Cardcaster som jag haft i en dag!!
SÅÅÅÅ smidig mindre en 1min sen funkade det på båda av mina boxar Humax CXHD-5000C & Humax HDPVR-1000C 320GB... COMHEM
Allt funkar tillfredställande förutom en sak, som jag visste om innan jag skaffade denna.
Humax HDPVR-1000C 320GB under inspelning så kommer meddelandet kortet fungerar ej. Men det gör det och den spelar även in även då texten står där....Litet iriterande problem..

MEN ABSOLUT INGET JAG HAKAR UPP MIG PÅ, den är fortfarande värd pengarna.

Och det bästa jag har blivit lovad att dom ska lösa detta problem med mig i veckan.
Så då återkommer jag med den informationen om detta är löst eller inte.

Jag bor i en två plans villa, cardcastern står på bottenvåningen i tvbänken medans båda boxarna är på övervåningen. Funkar utan ett enda problem...Super

Men Vilken service och snabbt bemötande på Splitworks.

Tack

Redigerat av doo, 18 februari 2011 - 21:32.


#2

Postad 19 februari 2011 - 03:30

FocusST
  • FocusST
  • Lärjunge

  • 311 inlägg
  • 0
nån som har något att tillägga?
Jag har letat efter nåt sånt här, skulle va fint om de fungerade bra med canal digital...

men hur fungerar det, kan du ha ex. 2 tv-apparater igång samtidigt med samma kanal?

#3

Postad 19 februari 2011 - 10:00

doo
  • doo
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0
Jag körde samma kanal på 3st boxar igår varav en va på inspelning det funkade utan några som helst problem.

/Olle

#4

Postad 19 februari 2011 - 10:13

magnus76
  • magnus76
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 0
Fungerar detta till viasat/canal digital? Det går väl inte om programkortet är låst till en specifik box?

/Magnus

#5

Postad 19 februari 2011 - 10:20

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 0

Fungerar detta till viasat/canal digital? Det går väl inte om programkortet är låst till en specifik box?

/Magnus

Detta fungerar inte med Viasat, utan enbart med Canal Digital än så länge.

#6

Postad 19 februari 2011 - 10:22

magnus76
  • magnus76
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 0

Detta fungerar inte med Viasat, utan enbart med Canal Digital än så länge.


Jag trodde att Cd oxå hade låst sina kort till en box. Men jag som funderar på Cd så kanske detta vore ngt. Tvilling/trillingkort kostar ju rätt så mkt över tid.

/Magnus

#7

Postad 19 februari 2011 - 10:47

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 0

Jag trodde att Cd oxå hade låst sina kort till en box. Men jag som funderar på Cd så kanske detta vore ngt. Tvilling/trillingkort kostar ju rätt så mkt över tid.

/Magnus

Det är vad jag vet Comboboxen och eventuellt en inspelningsbar standardbox som har korten låsta, dock inte till själva boxen utan boxtypen. Däremot fungerar CD:s HD.boxar utmärkt med boxar av andra märken som kan koda av Conax.

#8

Postad 19 februari 2011 - 13:42

doo
  • doo
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0
Nu är en logg med problemet på Humax HDPVR-1000C 320GB inskickat till Splitworks, återkommer med resultatet senare...

/Olle

Redigerat av doo, 19 februari 2011 - 23:34.


#9

Postad 19 februari 2011 - 21:32

doo
  • doo
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0
Har fått svar på loggan, dom skulle programera om lite och skicka mig den förhoppningsvis i morgon.
Man kan inte klaga på servicen iaf.
Mkt snabb och bra service !!


/Olle

#10

Postad 20 februari 2011 - 22:06

doo
  • doo
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0
Håller som bäst på att provar två nya olika inställingar för att Humax HDPVR-1000C 320GB ska fungera, så får vi se vad splitworks kommer fram till...

#11

Postad 21 februari 2011 - 23:17

Unregistered8d77e8eb
  • Unregistered8d77e8eb
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0

Jag körde samma kanal på 3st boxar igår varav en va på inspelning det funkade utan några som helst problem.

/Olle

Du skriver båda boxarna i ditt första inlägg, här ovan tre! Är även din tredje box en HD?

Håller som bäst på att provar två nya olika inställingar för att Humax HDPVR-1000C 320GB ska fungera, så får vi se vad splitworks kommer fram till...

Jag håller oxå på att provar. Jag har en HDPVR-1000C, en CI+ modul samt en äldre SD box (provat en samsung och en humax). Har tre kort och med den version jag har nu är det godkänt men ännu inte felfritt. Det känns som det i stort är löst för HDPVR-1000C, kommer någon gång ibland att kortet ej kan hittas. Dock så påverkas inspelning, innan denna version har jag fått hopp i inspelningen och en gång har jag fått krypterad inspelning som avkrypteras vid uppspelning. Det som jag nu provar mest är att CI+ modulen när HDPVR-1000C får kort kan ej läsas (alltså vid användning av HDPVR-1000C båda tuners), tappar sin förmåga, dvs TVn visar meddelande krypterad sändning. Det känns dock som den modulen är känsligare än mina fristående boxar är, så det kanske inte cardcaster ska lastas för.

Vilken version har du på kort repektive läsare? Jag har boot: 20203, app:30186 på kort och boot: 104, app:10202 på läsaren. Håller med om att det är en bra dialog med splitworks.

/Peter

#12

Postad 21 februari 2011 - 23:26

doo
  • doo
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0
Jag har 4st boxar 1st 1000 och 3st 5000 boxar..

Jag återkommer i morgon om vika versioner jag har..

Som det fungerade sista dagen så funkade 1000 boxen smärtfritt med inspelning och allt.
Men vid stul hos com hem idag så kör jag orginal kortet i 1000 boxen och cardcaster korten i dom andra.

/Olle



Du skriver båda boxarna i ditt första inlägg, här ovan tre! Är även din tredje box en HD?


Jag håller oxå på att provar. Jag har en HDPVR-1000C, en CI+ modul samt en äldre SD box (provat en samsung och en humax). Har tre kort och med den version jag har nu är det godkänt men ännu inte felfritt. Det känns som det i stort är löst för HDPVR-1000C, kommer någon gång ibland att kortet ej kan hittas. Dock så påverkas inspelning, innan denna version har jag fått hopp i inspelningen och en gång har jag fått krypterad inspelning som avkrypteras vid uppspelning. Det som jag nu provar mest är att CI+ modulen när HDPVR-1000C får kort kan ej läsas (alltså vid användning av HDPVR-1000C båda tuners), tappar sin förmåga, dvs TVn visar meddelande krypterad sändning. Det känns dock som den modulen är känsligare än mina fristående boxar är, så det kanske inte cardcaster ska lastas för.

Vilken version har du på kort repektive läsare? Jag har boot: 20203, app:30186 på kort och boot: 104, app:10202 på läsaren. Håller med om att det är en bra dialog med splitworks.

/Peter



#13

Postad 23 februari 2011 - 12:11

Unregisteredc8d4aee6
  • Unregisteredc8d4aee6
  • Användare

  • 146 inlägg
  • 0

Men vid stul hos com hem idag så kör jag orginal kortet i 1000 boxen och cardcaster korten i dom andra.

/Olle


Hur menar du nu?
Du kan väl inte ha originalkortet i något annat än Cardcasters master, annars delas väl ingen signal ut till de andra korten??

Jag har en Smartwi II och väntar på en lösning till just 1000 boxen för ComHem.

#14

Postad 23 februari 2011 - 20:30

Unregistered8d77e8eb
  • Unregistered8d77e8eb
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0

Jag har 4st boxar 1st 1000 och 3st 5000 boxar..

Jag återkommer i morgon om vika versioner jag har..

Som det fungerade sista dagen så funkade 1000 boxen smärtfritt med inspelning och allt.
Men vid stul hos com hem idag så kör jag orginal kortet i 1000 boxen och cardcaster korten i dom andra.

/Olle

Hm, hur får du ihop det med 4 HD boxar och pairing?
Sedan undrar jag samma som Bison, hur menar du att CC fungerar när du inte har orginalkortet i CC läsaren?

/Peter

#15

Postad 23 februari 2011 - 21:21

Unregisteredc8d4aee6
  • Unregisteredc8d4aee6
  • Användare

  • 146 inlägg
  • 0

Hm, hur får du ihop det med 4 HD boxar och pairing?
Sedan undrar jag samma som Bison, hur menar du att CC fungerar när du inte har orginalkortet i CC läsaren?

/Peter


Att man kan ha flera boxar är sant, jag har två HD-boxar, en 1000-box och en Motorola HD on demand.
Jag vet inte säkert om det är tre eller fyra hd-boxar man kan para ihop, trodde nog det var tre men jag kan minnas fel.
Man ringer bara ComHem och säger att man har en HD-box i sovrummet som man vill kunna ta med sitt kort till så lägger dom till den.

#16

Postad 23 februari 2011 - 22:41

doo
  • doo
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0
Enl ComHem kan man bara para 3boxar till samma kort så jag har även ett tvillingkort! som för närvarande används i 1000 boxen..

Hoppas verkligen att det gär att para en 4e box så jag slipper tvilligkortet helt!

Som det är nu har jag bara 3 boxar inkopplade, måste dra kabel i huset först för att kunna koppla in den 4e boxen..

/Olle

#17

Postad 27 mars 2011 - 20:41

Beeos
  • Beeos
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0
Blir att lägga en beställning. Har digital tv till den den ena tvn, och analogt till den andra. Vill ha digitalt till bägge :)

#18

Postad 30 mars 2011 - 19:30

Beeos
  • Beeos
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0
Fick min idag.
Funkar perfekt.

#19

Postad 06 april 2011 - 15:17

söbo
  • söbo
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Cardcastern kom med posten idag, snabb leverans. Funkar perfekt, t.o.m. HD-kanalerna (Com Hem: Humax HDPVR1000C och Motorola VIP1920)!

#20

Postad 09 maj 2011 - 21:57

tamias
  • tamias
  • Lärjunge

  • 258 inlägg
  • 0
Cardcastern funkar med båda mina Boxerboxar:



Smidig pryl!

#21

Postad 05 juni 2011 - 11:40

dbpat
  • dbpat
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Hallå! Här kommer ytterligare en recension på Cardcaster från Splitworks. Kan inte annat än stämma in i de positiva ordalagen som nämnts ovan.
Mottog boxen för några dagar sedan, tog ca 3 min att koppla in allt samt synka korten. Litet format, enkelt att koppla in och allt fungerar som det skall med detsamma (förutsatt att de boxar man har är 'pairade' med de programkort man har. Utöver detta kan tilläggas att service, respons via mail och/el telefon är mycket bra, en viktig faktor tycker jag. Splitworks har verkligen gjort ett bra jobb med Cardcastern.

Jag kör följande setup:
----------------------
* ComHem
* Motorola VIP 1920 (On-Demand HD box)
* Humax CXHD 1000C.
----------------------
Jag har bekanta som har liknande setup men som beställt annan utrustning, de har inte fått det att fungera. Samtliga kanaler fungerar klockrent, såväl 'vanliga' som HD-kanaler. Dock bör tilläggas som jag skrev ovan, man är tvungen att ha sina boxar 'pairade' med programkortet annars fungerar det ej. Detta åtgärdas enkelt genom att kontakta sin provider i mitt fall ComHem.

Mycket nöjd med mitt val av produkt! Rekommenderas varmt!

#22

Postad 05 juni 2011 - 14:30

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

  • 3 945 inlägg
  • 0

Dock bör tilläggas som jag skrev ovan, man är tvungen att ha sina boxar 'pairade' med programkortet annars fungerar det ej. Detta åtgärdas enkelt genom att kontakta sin provider i mitt fall ComHem.

Det där med Pairing gäller ju bara om det är HD-kanaler som har CI+ (och då måste ju ens Tv/Box också supporta CI+, annars KAN man inte ens Paira...), vanliga SD-kanaler har ingen Pairing.

#23

Postad 05 juni 2011 - 19:16

dbpat
  • dbpat
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Ja, medveten om att gäller HD-kanaler, ville dock bara dela med mig av min uppsättning (som kräver pairing) och vad som krävs för att få det att fungera. Men tack för förtydligandet!

Det där med Pairing gäller ju bara om det är HD-kanaler som har CI+ (och då måste ju ens Tv/Box också supporta CI+, annars KAN man inte ens Paira...), vanliga SD-kanaler har ingen Pairing.



#24

Postad 05 juni 2011 - 20:57

lubbis
  • lubbis
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0
Hejsan

Ska flytta till Comhemhus så jag är novis på Conax/pairing. Går det att paira ett conaxkort mot flera CA-moduler/mottagare?

Ja, medveten om att gäller HD-kanaler, ville dock bara dela med mig av min uppsättning (som kräver pairing) och vad som krävs för att få det att fungera. Men tack för förtydligandet!



#25

Postad 24 september 2011 - 17:56

prelatur
  • prelatur
  • Lärjunge

  • 359 inlägg
  • 0
Angående Viasat.
Fungerar de inte p.g.a. att boxarna är pairade med kort eller är det krypteringssystemet som krånglar?
Om det är pairing så borde det väl fungera om man har 2 boxar med samma serienummer.

#26

Postad 11 oktober 2011 - 12:19

story
  • story
  • Användare

  • 160 inlägg
  • 0
Synd att splitworks verkar ha droppat Cardcaster bara... Då blir det väl ingen support eller uppgraderingar längre.

Just nu har vi valt att enbart fokusera på en produkt, därför lägger vi nu alla krafter på SWRemote.

Verkar vara en totalt ointressant produkt dessutom. :angry:

#27

Postad 13 oktober 2011 - 22:24

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

  • 3 318 inlägg
  • 0
????....

Herregud vad risigt... Hade lite kontakt med dom via mejl, vad ju tur att man inte köpte nåt!! Vad händer när dom satsar på andelslägenheter i Spanien... då dumpar man iPhone-fjärren oxå... Skulle inte tro förtroendet är på topp för dom längre!

#28

Postad 17 oktober 2011 - 08:31

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

  • 916 inlägg
  • 0
Kan dom blivit pressade o lägga ner ? Lär väl finnas starka krafter som skulle vilja det... hur som helst skickade en fråga igår och fick svar idag av med lite goda råd ang ett problem jag har.Kör på en Humax 1000C och modul i sony tv detta på comhem då.Humax funkar perfa och även icke hd modul i sonyn,men har även en hd modul som inte vill lira alltid, men tror det är nåt tjosan på modulen faktiskt.Ska försöka hitta nån billig hd box istället.

Redigerat av Unregistered40562de1, 17 oktober 2011 - 08:34.


#29

Postad 25 oktober 2011 - 19:16

Truckerhate
  • Truckerhate
  • Lärjunge

  • 376 inlägg
  • 0
Har kört cardcaster från splitworks nu ett par månader och det har fungerat utan några som helst problem, lite strul på vissa tv4 och hd-kanaler men löste sig när jag flytta sändaren till ett bättre läge

Har com hem

Redigerat av Truckerhate, 25 oktober 2011 - 19:16.


#30

Postad 11 november 2011 - 09:35

Vroncis
  • Vroncis
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Jag har inte provat den själv ännu men för er som vill köpa Cardcastern så finns den på Elektronikgruvan.se för 1395 kr.

Tjipp!

#31

Postad 12 november 2011 - 13:43

Tigerofsweden
  • Tigerofsweden
  • Beroende

  • 1 356 inlägg
  • 0
och där tog som slut ... 0 i lager ... fan i **** ska man nu köpa da ... PUST

#32

Postad 13 januari 2012 - 22:56

Unregistered2e9e0aa5
  • Unregistered2e9e0aa5
  • Användare

  • 121 inlägg
  • 0
Maila Splitworks, inte omöjligt att de fortfarande kan fixa fram cardcasters...

#33

Postad 06 april 2012 - 15:53

yrrol2
  • yrrol2
  • Lärjunge

  • 437 inlägg
  • 0
Kollade deras sida nu och antingen så ser jag ingen meny eller så ser det dystert ut gällande Cardcaster

#34

Postad 27 juli 2012 - 05:26

Unregisteredb013397f
  • Unregisteredb013397f
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0

Kollade deras sida nu och antingen så ser jag ingen meny eller så ser det dystert ut gällande Cardcaster


Rätta mig om jag har fel men det verkar som om de har börjat sälja Cardcaster igen.
http://www.splitwork...ucts/Cardcaster

Har en fråga: vad är fördelarna med den över Clone+?

Och märker inte exempelvis Comhem att man kör ett kort på flera boxar? Kan de se detta på något sätt? Och framförallt, kan man få skit för det?

Redigerat av Unregisteredb013397f, 27 juli 2012 - 05:28.


#35

Postad 27 juli 2012 - 07:09

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

  • 7 299 inlägg
  • 0
Nej dom kan inte se då trafiken är enkelriktad.
Tekniskt skulle det vara möjligt att se det med mjukvara på korten som loggar ovanlig hög trafik men vad jag vet så kör ingen med nåt sånt i Sverige åtminstone.
Sen du skriver ju under ett avtal och den säger att man bara inte får kopiera,duplicera,avkoda på mer än 1 mottagare åt gången, att man ska använda deras utrustning enbart eller vad Comhem nu använder för formulering så ja du kan få skit för det eftersom du bryter mot avtalet.
Men du kan ändå vara ganska lugn då dom i första hand är ute efter dom som tjänar pengar på det osv.
Dom jagar ingen för att man fixar kanalerna till sin sovrums TV också.
Personligen anser jag att det ska släppas fritt sålänge det sker inom sitt eget hushåll precis som TV licens,bredband osv.
Det är det enda rimliga.

Redigerat av Leatherface, 27 juli 2012 - 07:10.


#36

Postad 11 oktober 2012 - 18:49

Unregisteredf198cd57
  • Unregisteredf198cd57
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0
Hej,

har en Samsung SD box D270Z och en Humax HV 1000C box eller vad den heter.(PVR 320gb, HD)

Försökte mig på Clone+ men gick inte alls. Antingen hade jag bild på bara en av boxarna, eller så bröts det hela tiden. Testade flera olika mjukvaror. Vet någon om denna kombination är troligt att fungera med Cardcaster?

Krånglar det med Humax boxen? Läste att någon skrev ovan att det kom upp meddelanden under inspelningar och dylikt. Är det så än?

Mvh/D

#37

Postad 06 december 2012 - 21:21

Unregistered1063b86f
  • Unregistered1063b86f
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Jag skulle också vilja hylla Splitworks lite.
Fick min Cardcaster idag, och trodde väl inte riktigt på att det skulle vara så enkelt.
Men precis som doo säger tog det max en minut. Sen fungerade det perfekt.
Glad blir man när allt flyter på direkt.. :D

#38

Postad 29 december 2012 - 20:39

ice cube
  • ice cube
  • Amatör

  • 96 inlägg
  • 0
Jag har en smartwi delat på 2 apparater och där krånglar det när man ser på båda apparaterna samtidigt, får rycka ur och sätta i kortet då man tapparkodningen. Ska man våga sig på att köpa en cardcaster istället?

#39

Postad 30 december 2012 - 00:33

Unregistered234d7a4f
  • Unregistered234d7a4f
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Jag har haft cardcaster i nästan två år. Korten är kopplade till två tv-apparater. Har aldrig haft problem. Rekommenderas!

#40

Postad 31 januari 2013 - 18:06

ice cube
  • ice cube
  • Amatör

  • 96 inlägg
  • 0
Nu är den inköpt och än så länge håller den vad den lovar. Kanalbyten känns snabbare, den agerar som om man har originalkortet i. Har precis beställt ett extrakort för 295:- fraktfritt via mail och ett personligt svar kom inom 1h, toppbetyg!!

#41

Postad 31 januari 2013 - 18:52

Ecis
  • Ecis
  • Lärjunge

  • 447 inlägg
  • 0
Någon som vet om den fungerar på Canal digitals 500 gb inspelningsbara box eller är kortet parat till boxen?

#42

Postad 13 februari 2013 - 14:14

Michazo
  • Michazo
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
Okej, jag är lite osäker gällande detta så jag ber om hjälp. Sitter för närvarande på en Samsung SMT-C7160 från Com Hem (dvs deras HD-PVR-box) och kommer köpa en CI+-modul till TV:n som ska upp i sovrummet så småningom. Kommer det fungera felfritt om jag ringer in till Com Hem och säger att jag har en köpt en likadan box till sovrummet? Kommer jag fortfarande kunna backa/spola, titta på mina tillagda HD-kanaler och spela in på min box i vardagsrummet? Har Splitworks löst deras problem med den funktionen?

Redigerat av Michazo, 13 februari 2013 - 14:15.


#43

Postad 20 februari 2013 - 07:42

Unregistered4413c753
  • Unregistered4413c753
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Lägger min hyllning till de övriga. Använder cardcaster till Boxer och den har fungerat felfritt i tre olika boxar samt tre TV-apparater med TV-modul.

#44

Postad 07 maj 2013 - 22:40

kjellhansson
  • kjellhansson
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Japp, dito, beställde på söndag eftermiddag på Splitworks hemsida, kartongen låg i brevlådan på tisdagen, öppnade, anslöt , tryckte in korten enligt medföljande instruktion, poff! bara fungerade, ögonblickligen. Inte hittat något enda problem än. Alla kanaler inkl HD fungerar på Boxer. Suverän service och supersnabb leverans.

#45

Postad 26 oktober 2013 - 21:38

qdtkwil
  • qdtkwil
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Varning warning about Splitworks Cardcaster error hangs, incompatible bug bad code

Ringde splitworks och frågade om produkten fungerar med Canal Digitals HDPVR, svar: oj oj oj vad det kommer att fungera bra, vår produkt fungerar med allt...

Köpte cardcaster för 1400kr på webhallen samt Canals Digital HDPVR för 2000kr i god tro på att det skulle fungera.

Men ICKE, ringde support och dom sa att det i stort sett var mitt fel att det inte fungerar, sa då att jag kunde logga när det hänger sig på boxen, skickade in loggen och total tystnad från dom, mailade efter en vecka och fick då till svar att jag loggat fel, loggade igen efter en muntlig instruktion och mailade.

Nu har de gått 8 dagar med total tystnad från splitworks,mailade igår och frågade vad som händer och
inget svar. fortsättning följer....återkommer med en extra detaljerad redogörelse. Det är nu 26 dagar sen jag
kötpte cardcaster produkten...
:angry:

#46

Postad 02 februari 2014 - 21:08

zanoyx
  • zanoyx
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Fungerar den nu med Humax 1000c ??

Har clone+ som inte fungerar med humax tyvärr så måste nu sälja clone+ med 3 kort :(

#47

Postad 03 februari 2014 - 17:50

hellfog
  • hellfog
  • Lärjunge

  • 393 inlägg
  • 0
Fick cardcaster i dag och funkar hur bra som helst, och super enkelt att koppla in.

#48

Postad 04 februari 2014 - 22:51

Unregistered44830d9d
  • Unregistered44830d9d
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0

Fungerar den nu med Humax 1000c ??

Har clone+ som inte fungerar med humax tyvärr så måste nu sälja clone+ med 3 kort :(


Menar du HDPVR 1000 så funkar det alldeles utmärkt. Har provat SmartWi, Clone+ och nu Cardcaster med mina två Samsungtvs och Humaxboxen, och det är bara Cardcaster som fungerar 100%. Tänk att det kunde vara så enkelt istället för allt firmwarekrångel och skit med SmartWi och Clone+...

#49

Postad 04 november 2014 - 19:40

Unregistered085b7579
  • Unregistered085b7579
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0
Hej.
Jag har en splitwork cardcaster 5 kort till boxer och det fungerar perfekt, fungerar den till Canal digital ? och till Cd via fiber? lite trött på Boxer :angry:
MVH
Kallekoma

Redigerat av Unregistered085b7579, 04 november 2014 - 19:42.


#50

Postad 06 november 2014 - 22:50

Pimpen
  • Pimpen
  • Wannabe

  • 42 inlägg
  • 0
Vart kan man köpa denna nu?

/mike



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.