Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat

2978 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 08 december 2009 - 09:32

Unregisterede8ec823a
  • Unregisterede8ec823a
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0
Väntas släppas i mars 2010

Postad bild

* Android
* 1GHz Snapdragon processor
* 3.7" OMOLED-skärm
* 5Mp kamera med AF & blixt
* 720p videoinspelning
* 1,400mAh batteri
* Wifi, Bluetooth, MicroUSB, MicroSD
* FM radio
* Kompass
* 3.5mm hörlursutgång

Fyll på med info om ni hittar något jag missat.

Redigerat av Unregisterede8ec823a, 19 februari 2010 - 16:47.


#2

Postad 08 december 2009 - 11:40

Unregistered03c5c048
  • Unregistered03c5c048
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Typ samma info men det kan ju vara kul att läsa artikeln ;) :D

http://www.slashgear...-photo-0865409/

Redigerat av Unregistered03c5c048, 08 december 2009 - 11:41.


#3

Postad 08 december 2009 - 13:57

dattacine
  • dattacine
  • Användare

  • 163 inlägg
  • 0
Verkar ju vara totalt fullmatad med allt man vill ha.

Har en Hero som är på väg med posten nånstans, men det är ju synd att man blir sugen på att byta redan innan man fått sin nya telefon. Tyvärr är det inget alternativ att vänta egentligen då nuvarande telefon börjar bli helt oanvändbar. Ja, det det skulle vara att plocka fram den gamla 6510:an då. :D
Skulle vara intressant att veta var den där landar i pris också.

Mer om flera nya HTC-modeller
http://www.slashgear...firmed-0765239/

Redigerat av dattacine, 08 december 2009 - 14:10.


#4

Postad 09 december 2009 - 10:43

Lugge
  • Lugge
  • Användare

  • 100 inlägg
  • 0
Det står att den förutspås släppas i april, tänkte därför höra med er mer insatta om sådana releasedatum brukar hållas?

#5

Postad 09 december 2009 - 12:14

Lugge
  • Lugge
  • Användare

  • 100 inlägg
  • 0
Kommer man att kunna köra Spotify på denna mobilen?

#6

Postad 09 december 2009 - 12:45

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

  • 779 inlägg
  • 0

Kommer man att kunna köra Spotify på denna mobilen?


Ja det är ju Android så...

#7

Postad 10 december 2009 - 03:31

igelkotten
  • igelkotten
  • Amatör

  • 66 inlägg
  • 0
Storlek: 112 x 56 x 11.7 mm.
Alltså samma storlek som Hero, men några mm tunnare.

http://www.swedroid....tc-bravo-rykten

#8

Postad 10 december 2009 - 22:41

Danneman_
  • Danneman_
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Den verkar ju vara den perfekta telefonen ju, har det där lilla extra som heron saknar...beslutsångest...vänta eller inte?! Frågan e vad den landar på i pris också...

#9

Postad 11 december 2009 - 16:23

kjoada
  • kjoada
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Den verkar ju vara den perfekta telefonen ju, har det där lilla extra som heron saknar...beslutsångest...vänta eller inte?! Frågan e vad den landar på i pris också...


Har precis samma tankar som du, det verkar vara en telefon som har allt det man har velat ha i sin mobil, stor ångest, jobbigt att vänta till mars/april

#10

Postad 11 december 2009 - 19:09

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Jäkligt het, gillar designen enormt mycket - stilren och tunn.

Om N900 inte känns helt stabil även efter v1.1 så kanske jag börjar tänka i nya banor :D

Redigerat av ConraDargo, 11 december 2009 - 19:10.


#11

Postad 12 december 2009 - 20:31

Danneman_
  • Danneman_
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Tror man att dom släpper den i mars/april nån gång? Känns för övrigt väääääldigt avlägset :/

#12

Postad 13 december 2009 - 00:59

igelkotten
  • igelkotten
  • Amatör

  • 66 inlägg
  • 0
Om jag har förstått det rätt så har den en optisk joystick som fungerar ungefär som en inverterad mus. Det har jag aldrig sett förut. Hur bra funkar det? Finns det mobiler idag som har det?

#13

Postad 24 december 2009 - 21:35

Unregisterede8ec823a
  • Unregisterede8ec823a
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0
Kommer definitivt vänta på denna, verkar vara den ultimata luren! I.a.f på pappret :huh:

#14

Postad 09 januari 2010 - 14:56

ravenshield
  • ravenshield
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0
Inget nytt om denna lur? :)

#15

Postad 12 januari 2010 - 19:03

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

  • 370 inlägg
  • 0

Inget nytt om denna lur? :)


3 kommer att ta in den och anger att de kommer få in den i mars.

#16

Postad 12 januari 2010 - 20:23

WmB
  • WmB
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0
fasen va sugen jag är på att förlänga mitt 3-abb å sälja Hero´n om denna funkar som utlovat.

Är visserligen supernöjd med Hero´n, men samma storlek och yttermått, fast större skärm och bättre hårdvara.

Det är PORR!

#17

Postad 12 januari 2010 - 22:06

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

  • 2 644 inlägg
  • 0
Fastnade för Bravo, första jag läste om den, en sådan skall jag ha.
Den är ju klart mindre än Nexus One, som jag sa i annan tråd, fast någon rättade mig med att det var samma, men skiljer faktisgt på 4 mm. på bredden och 7 mm. på längden.
Tycker även den ser klart trevligare ut än N.O. Rolig mus kan ju alltid vara trevligt, jag menar optisk, hur det nu funkar, men det brukar det ju göra.
Det är väl bara att vänta och se när den kommer och hur priset blir i förhållande till N.O.
En vild gissning är att den kommer bli billigare eftersom HTC tillverkar båda.
I väntan köpte jag tillsvidare en Samsung Spica, väldigt trevlig även den, till oslagbart pris.

#18

Postad 13 januari 2010 - 21:13

mattemaz
  • mattemaz
  • Användare

  • 174 inlägg
  • 0
Man blir ju bara mer och mer sugen på denna underbara lur.
Hoppas den inte blir allt för dyr bara.

#19

Postad 14 januari 2010 - 07:17

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

  • 370 inlägg
  • 0

Man blir ju bara mer och mer sugen på denna underbara lur.
Hoppas den inte blir allt för dyr bara.


Eftersom det till stor del bara är skalet som skiljer den från Nexus så borde den förhoppningsvis inte bli dyrare än den, möjligen marginellt.

Undrar när HTC kommer att offentliggöra Bravon, borde ju inte dröja så länge....hoppas jag.

Redigerat av ojva, 15 januari 2010 - 07:39.


#20

Postad 15 januari 2010 - 11:06

Freddusen
  • Freddusen
  • Lärjunge

  • 274 inlägg
  • 0

Eftersom det till stor del bara är skalet som skiljer den från Nexus så borde den förhoppningsvis inte bli dyrare än den, möjligen marginellt.

Undrar när HTC kommer att offentliggöra Bravon, borde ju inte dröja så länge....hoppas jag.


Ska vi tippa på mobilmässan i mitten av feb?
Lär väl läcka ut en del info före men tror på utannonsering då.

#21

Postad 15 januari 2010 - 12:11

fluxtv
  • fluxtv
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
var inne på tre igår och frågade om bravo.. han kikade i sin dator och sa april.. hur han visste/såg det har jag ingen aning om..men för mig står det mellan Bravo och X10 .. time will tell :)

#22

Postad 15 januari 2010 - 13:30

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

  • 370 inlägg
  • 0

var inne på tre igår och frågade om bravo.. han kikade i sin dator och sa april.. hur han visste/såg det har jag ingen aning om..men för mig står det mellan Bravo och X10 .. time will tell :)


Samma här men just nu känns Bravo som No1...

#23

Postad 15 januari 2010 - 14:37

fluxtv
  • fluxtv
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0

Samma här men just nu känns Bravo som No1...


jag är ute efter sense och vill ha fysiska knappar..därför känns bravo som ett bättre alt. för mig

#24

Postad 15 januari 2010 - 14:56

WmB
  • WmB
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

jag är ute efter sense och vill ha fysiska knappar..därför känns bravo som ett bättre alt. för mig


Det där med fysiska knappar är väldigt viktigt för mig.
Touch i all ära, men det ska vara på skärmen. Knappar som bakåt och för att stänga av nallen ska vara en Knapp!

#25

Postad 15 januari 2010 - 15:09

swebarb
  • swebarb
  • Forumräv

  • 585 inlägg
  • 0
Vad för upplösning kommer den ha ?

#26

Postad 15 januari 2010 - 15:19

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

  • 370 inlägg
  • 0

Vad för upplösning kommer den ha ?


Skärm: 3,7-tums WVGA (480×800), kapacitivt amoled-skärm

#27

Postad 16 januari 2010 - 16:17

Unregisterede8ec823a
  • Unregisterede8ec823a
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0

Skärm: 3,7-tums WVGA (480×800), kapacitivt amoled-skärm


Skärmen är identisk med den som sitter i Googles Nexus One. Övrig hårdvara är även den identisk

#28

Postad 16 januari 2010 - 19:21

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

  • 370 inlägg
  • 0

Skärmen är identisk med den som sitter i Googles Nexus One. Övrig hårdvara är även den identisk


Nej, inte riktigt... Nexus har 512 RAM, Bravo 320RAM, Bravo har optisk trackball, Nexus en fysisk kula. Bravo har FM/radio inte Nexus.

Kanske finns mer grejer...dock ska man inte vara helt 100 eftersom Bravo inte ar officiell

#29

Postad 16 januari 2010 - 19:51

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

Nej, inte riktigt... Nexus har 512 RAM, Bravo 320RAM, Bravo har optisk trackball, Nexus en fysisk kula. Bravo har FM/radio inte Nexus.


Även Nexusen har väl FM radio dock inte aktiverad, borde gå att lösa iof.

#30

Postad 16 januari 2010 - 23:32

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

  • 370 inlägg
  • 0

Även Nexusen har väl FM radio dock inte aktiverad, borde gå att lösa iof.


Möjligt...men Bravo ska iaf ha FM-radio ur låddan...om nu de spec som finns stämmer...

#31

Postad 17 januari 2010 - 13:01

mattssop
  • mattssop
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Kommer skärmen vara av glas som på iphone? Borde vara det, men med tanke på att den spricker så lätt kanske de har någon annan lösning?

#32

Postad 19 januari 2010 - 07:28

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

  • 370 inlägg
  • 0
Nu får de ta och offentliggöra Bravon, även om det mesta som "läckt" om den säkerligen stämmer, så vill man iaf gärna se hur specen ser ut officiellt.

#33

Postad 19 januari 2010 - 11:58

ravenshield
  • ravenshield
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Nu får de ta och offentliggöra Bravon, även om det mesta som "läckt" om den säkerligen stämmer, så vill man iaf gärna se hur specen ser ut officiellt.


Håller med. Vill veta när den börjar säljas och om det är värt och vänta på denna istället för X10.

#34

Postad 19 januari 2010 - 14:30

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

  • 1 289 inlägg
  • 0
Hur tänker ni som funderar på att vänta på denna istället för SE X10?

Inget negativt, vill bara veta hur tankarna går... själv är jag helt inne på X10 just nu, intresset började med Nexus One, men sen började jag snegla på X10 o nu har jag bokat den. :huh:

Fördelarna med X10 mot bravo som jag ser det.

- Något större skärm och lite högre upplösning (4" vs 3.7") (trevligt när man ska skriva qwerty med åäö, film osv)
- Troligen bättre kamera, HTC är ju inte direkt kända för sin kamerakvalitet även om den på senare tiden blivit bättre.
- X10 är enligt mig väldigt mycket snyggare vilket ju är en smaksak iofs, men just detta är ett tecken på min mycket goda smak :P
- SE är trots allt svenskt, eller halvsvenskt o behöver just nu all stöd de kan få för annars har vi troligen dem inte kvar länge till.


Nackdelarna?
- Mindre minne (troligen) än Bravo
- 1.6 isället för 2.x på android. Vilket iofs verkar vara rätt betydelselöst nu när jag läst mer om det och troligen kommer X10 uppdateras.
- LCD istället för AMOLED som har bättre färger och mindre batteriförbrukning (?), men lite mer ljuskänslig. (???)

Vill inte ha något krig, såg att det fanns andra som jag... som funderat på både Bravo o X10, vill gärna höra hur ni tänker.

Redigerat av zippiz, 19 januari 2010 - 16:07.


#35

Postad 19 januari 2010 - 22:22

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

  • 370 inlägg
  • 0

Hur tänker ni som funderar på att vänta på denna istället för SE X10?

Inget negativt, vill bara veta hur tankarna går... själv är jag helt inne på X10 just nu, intresset började med Nexus One, men sen började jag snegla på X10 o nu har jag bokat den. :)

Fördelarna med X10 mot bravo som jag ser det.

- Något större skärm och lite högre upplösning (4" vs 3.7") (trevligt när man ska skriva qwerty med åäö, film osv)
- Troligen bättre kamera, HTC är ju inte direkt kända för sin kamerakvalitet även om den på senare tiden blivit bättre.
- X10 är enligt mig väldigt mycket snyggare vilket ju är en smaksak iofs, men just detta är ett tecken på min mycket goda smak ;)
- SE är trots allt svenskt, eller halvsvenskt o behöver just nu all stöd de kan få för annars har vi troligen dem inte kvar länge till.


Nackdelarna?
- Mindre minne (troligen) än Bravo
- 1.6 isället för 2.x på android. Vilket iofs verkar vara rätt betydelselöst nu när jag läst mer om det och troligen kommer X10 uppdateras.
- LCD istället för AMOLED som har bättre färger och mindre batteriförbrukning (?), men lite mer ljuskänslig. (???)

Vill inte ha något krig, såg att det fanns andra som jag... som funderat på både Bravo o X10, vill gärna höra hur ni tänker.


Funderar precis som du gor pa Bravo eller X10...vilket antagligen har framgatt tidigare.

Det jag ser till Bravons fordel ar

Storleken pa luren, Bravon ar klart mindre.
Amoled skarmen ar som du skriver klarare och skarpare.
Fler farger pa Bravos skarm, blir likvardigt om el nar X10 far 2.0 el hogre uppdatering av Android.
Mer Ram, ryktesvis iaf...man vet aldrig innan den ar officiell.
Fm/radio i Bravo, iofs mojligt att det medfoljer horlurar med radio i X10
Multi touch verkar den stodja till skillnad fran X10, iaf tills X10 far 2.0
Mjukare design an X10, darmed inte sagt att jag tycker den ar snyggare
Sen framfor allt, HTC har redan utvecklat android mobiler och sakerligen lart sig det nu. De anvander Sense som jag tycker ar riktigt snyggt.
Dessutom med tanke pa SEs senare modeller, har inte haft nagon bara testat, sa ar de tyvarr inte sarskilt fortroendeingivande. Satio tex har bra kamera absolut men i ovrigt inte bra, nu har ju den symbian iofs. Tycker SE kanns valdigt tveksamma nar det kommer till lansering. Later ofta valdigt bra innan men sen blir det oftast inte riktigt sa bra. Radd for att den ska bli en liten besvikelse, komma med buggar och lagg. Tror inte HTC gor det, dock vet man ju aldrig men det kanns som att risken ar mkt storre att X10 gor det an Bravo.
HTC har ju XDA developers ocksa, om man har eller far behov av det ar ju individuellt men inte fel att de finns.

Fortfarande ar jag dock sugen pa X10
Den har ju battre kamera som du sager, inget viktigt for mig men anda.
Storre skarm, upplosningen ar ju i princip samma dock.
Luren ar riktigt snygg, om an nagot stor.
HSDPA upp till 10.2 Mpbs mot 7.2 Mpbs for Bravo.

Lite grejer till fordel och nackdel samt en personlig reflektion ang SE vs HTC. Kass dator sa svart att skriva. Kan sakert komplettera senare...

#36

Postad 20 januari 2010 - 20:20

frisbee
  • frisbee
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
Kanske närmar sig en lansering allt mer...???

http://mobilenews.om...for-q1-release/

http://ai.rs/2010/01...o-vs-nexus-one/

frisbee

Redigerat av frisbee, 22 januari 2010 - 15:02.


#37

Postad 20 januari 2010 - 22:47

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

  • 370 inlägg
  • 0

Kanske närmar sig en lansering allt mer...???

http://mobilenews.om...for-q1-release/

frisbee


Bara att hoppas att den dyker upp i mars som det ryktas... Det känns ändå som att Bravo är mitt förstahandsval med X10 som knapp tvåa. Hoppas X10 släpps lite innan så man hinner få lite omdömen om den från "vanliga människor" också...

#38

Postad 21 januari 2010 - 11:00

Microhulken
  • Microhulken
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Min stackars iphone håller på att gå i delar med sprickor här och var. ;)

Och nu när det snackas vecka 13 för x10 så lutar det väldigt mkt mot en bravo som faktiskt tilltalar mer i utseende.

En sak jag tänkt på är att jag idag syncar mina kontakter och kalender med gmail hur funkar det med kontaktbilder i android? Får man med dom eller är det som med iphonen att dom skippas? Om någon vet. :D

#39

Postad 26 januari 2010 - 15:39

Hex
  • Hex
  • Användare

  • 231 inlägg
  • 0
Hade varit riktigt nice om Bravon kom i mars (eller tidigare hehe). Måste ha en vettig mobil.
Har valt bort SE X10 pga att det är en Sony Ericsson, har haft SE de senaste gångerna, och ingen har hållt måttet...

#40

Postad 27 januari 2010 - 09:41

Gordon24
  • Gordon24
  • Användare

  • 129 inlägg
  • 0
Håller helt med Hex.
De senaste SE har varit kass, inte lite dåliga heller. :) Det kommer ta några år innan jag går tillbaka.
Verkar ju dyka upp lite bilder på färdig bravo nu. Ser helt ok ut. :)

#41

Postad 27 januari 2010 - 10:39

Canon
  • Canon
  • Wannabe

  • 49 inlägg
  • 0

Verkar ju dyka upp lite bilder på färdig bravo nu. Ser helt ok ut. :)


Har du nån länk till fler bilder utöver de som redan finns i tråden :)

#42

Postad 27 januari 2010 - 11:16

ravenshield
  • ravenshield
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Har du nån länk till fler bilder utöver de som redan finns i tråden :)


http://www.swedroid....dyker-upp-notis

#43

Postad 01 februari 2010 - 18:16

Gordon24
  • Gordon24
  • Användare

  • 129 inlägg
  • 0

Har du nån länk till fler bilder utöver de som redan finns i tråden :)


Tänkte på den bilden ravenshield länkade till. Fanns ju en annan som ligger tidigare i tråden också.

Tror ni att HTC kan tillkännage Bravo på mässan i Barcelona nu i februari?

#44

Postad 05 februari 2010 - 14:32

comp1337
  • comp1337
  • Användare

  • 230 inlägg
  • 0
Det får vi hoppas. Jag håller mina ögon på X10, N1 och just Bravo.

Så här tänker jag just nu:
X10 - Verkar ha bra kamera, och ganska snygg, kanske lite väl stor. Sen är det ju en SE, och som många andra, är jag besvikna på "gamla" modeller.
N1 - Verkar snabb och uppdaterad. Tyvärr touch helt igenom. Mycket ram (vet inte riktigt hur det funkar dock). Inte så snygg, inte på bild iaf, folk säger den ser bättre ut i verkligheten.
Bravo - Tycker den ser bra ut. Fysiska knappar på framsidan.

Aja, kommer väl bara bli svårare och svårare att bestämma sig :)

Redigerat av comp1337, 05 februari 2010 - 14:40.


#45

Postad 08 februari 2010 - 13:40

Gordon24
  • Gordon24
  • Användare

  • 129 inlägg
  • 0
Frågan är ju om N1 överhuvudtaget kommer säljas av google i Sverige. SE går helt bort för mig som sagt.
Om en vecka öppnar mässan, jag håller tummarna. B)

#46

Postad 08 februari 2010 - 21:30

CTech
  • CTech
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Precis som flera andra står jag och väger mellan Bravo och X10. Har aldrig ägt en SE mobil tidigare, har alltid valt Nokia då det är grym kvalite, stryktålig hårdvara och bra stabilitet så jag har ett öppet men vaksamt sinne för X10:an då jag aldrig haft möjlighet att bli besviken på SE. :( Bara för att tidigare mobiler var dåliga innebär det inte att X10 blir dålig. Känns som det kan gå åt vilket håll som helst efter att ha läst massor och kollat på massor av youtube klipp...

Hoppas att båda dyker upp i april. Jag vill gärna ge X10 en chans och jämföra innan köp men om Bravo kommer tidigare och X10 ännu senare så får SE skylla sig själva. Då köper jag Bravo, verkar inte finnas nåt bättre alternativ om man vill ha den bästa Android touchen. Sense är dessutom så jäkla snyggt (gillar inte N1:ans utseende så den går bort) ;)

#47

Postad 08 februari 2010 - 21:53

ja-jo
  • ja-jo
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Hej
Jag står i valet mellan HTC Bravo eller Nokia N900. Båda har Linux i en eller annan form och båda verkar vara mycket kapabla telefoner (eller datorer). Nokian finns nästan till salu nu, men jag gissar att Bravon kommer nog vara lite vassare. Nokian har tangentbord, men är då också klumpigare. Nokian har ett öppet Linux. men kommer jag sakna Androids programutbud? Nokian har stöd för usb-host (minne, skrivare(?) men Bravon har 3,7" AMOLED-skärm.

Jobbigt I-landsproblem.

/Jan

#48

Postad 09 februari 2010 - 18:42

Gordon24
  • Gordon24
  • Användare

  • 129 inlägg
  • 0

Hej
Jag står i valet mellan HTC Bravo eller Nokia N900. Båda har Linux i en eller annan form och båda verkar vara mycket kapabla telefoner (eller datorer). Nokian finns nästan till salu nu, men jag gissar att Bravon kommer nog vara lite vassare. Nokian har tangentbord, men är då också klumpigare. Nokian har ett öppet Linux. men kommer jag sakna Androids programutbud? Nokian har stöd för usb-host (minne, skrivare(?) men Bravon har 3,7" AMOLED-skärm.

Jobbigt I-landsproblem.

/Jan


Tycker själv en av de största fördelarna med HTC Bravo är just Android och skulle inte kunna tänka mig något annat OS i nästa mobil. Speciellt inte efter att ha testat det lite ;) Att Nokia kämpar på med Symbian känns som en rätt dum strategi (de är iaf min åsikt) ;)
Visst ska även det uppdateras, men tror det inte tar alltför lång tid innan Nokia släpper det helt och går med på tåget dom med. :lol: Och som du säger, Androids programutbud är en enorm fördel. Och utbudet minskar inte direkt...

#49

Postad 15 februari 2010 - 16:06

frisbee
  • frisbee
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
Hmmmm nya bud igen lite ändring här o där .. rätta specen kommer imorgon på mwc?


http://android.modac...ith-full-specs/


frisbee

#50

Postad 15 februari 2010 - 17:46

Unregisterede8ec823a
  • Unregisterede8ec823a
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0
Ser ut att vara mer åt Nexus One hållet i designen enligt bilderna

Postad bild



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.