Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Trådlösa hörlurar/headset för max 1500kr till mobilen (och pc)

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 14 oktober 2014 - 22:01

flamur
  • flamur
  • Amatör

  • 56 inlägg
  • 0
Hej,

Jag letar efter ett par trådlösa hörlurar med mic som ska användas till min mobiltelefon (Samsung S5). Jag har under ett år använt Beats by Dr. Dre urBeats och jag har varit väldigt nöjd med ljudet! Jag älskar bas och detta är dom ensamma om att leverara inom in ear bland det jag testat (finns säkert bättre, men jag testade en del och dom kändes väldigt veka iaf)... kan vara bättre mellan register osv men jag var ändå väldigt nöjd med ljudet och dom var snygga =) Tyvärr har dom gett vika några månader efter att garantin gått ut även om det ska vara en "Tålig hörlur för tuffa tag"... Så nu jagar jag något nytt.

Jag har insett att ett stort problem har varit sladd. Det som gav vika (blev glappt) i dessa och även Samsungs originallurar... jag använder hörlurar dagligen och aktivt så då har jag insett att sladdfritt är det ända rätta.

Jag är öppen för att gå över till mer halvtäckande lurar i stil med dessa: https://www.prisjakt...t.php?p=2686074

Fördelen med halvtäckande lurar är att jag då med fördel skulle kunna använda dom till min dator. Större vill jag nog inte ha =) Har inga problem med att använda inear trådlösa. Bra ljud och max 1500kr, kan gå någon hundring över om det VERKLIGEN anses nödvändigt av dig som rekomenderar. Håller mig helst under 1000kr om jag kunde.

Musik jag lyssnar på: Vivaldi (de fyra årstiderna), hiphop, Rammstein, en del utvalda radiodängor, rätt mycket progg och lite äldre musik i stil med cash osv. Med det sagt, rätt blandat =) Prio på hiphop bör väl kunna sägas.

Jag tror jag fått med en bra grund för att tips om lurar. Ser fram emot vad ni har för förslag och erfaranheter =) Tusen tack på förhand!

Med vänlig hälsning,

Flamur

#2

Postad 27 december 2014 - 15:05

emrish
  • emrish
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
http://headsetkungen...alare-horlurar/

rabattkod på 50kr - 50headsetk



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.